بازدید 2631

پایان زندگی ۲ محکوم به قصاص

کد خبر: ۱۲۰۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵ 23 November 2023

9 زندانی که در پرونده‌های جداگانه به اتهام قتل محکوم به قصاص شده بودند صبح دیروز در حالی پای چوبه دار رفتند که 7 نفر از آنها موفق شدند با مهلت اولیای‌دم به زندان برگردند.

به گزارش ایران، یکی از زندانیانی که به دار آویخته شد مرد میانسالی بود که سال 88 در یک درگیری بر سر جای پارک ماشین با راننده پرایدی دعوایش شده و او را با نیسانش زیر گرفته و کشته بود.

وی با توجه به درخواست اولیای دم برای قصاص، در دادگاه محکوم به اشد مجازات شد و سحرگاه دیروز با اجرای حکمش پرونده وی پس از 14 سال بسته شد.
دومین پرونده مربوط به مردی بود که همسر برادرش را به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود. رسیدگی به این پرونده از 19 فروردین سال 90 با کشف جسد زن جوانی درون چاه مزرعه در حوالی شهریار آغاز شد.

شوهر وی مدعی بود با همسرش به ترمینال رفته تا به شیراز بروند اما ناگهان همسرش با 21 میلیون تومان پولی که از حساب بانکی‌اش برداشت کرده، ناپدید شده است. اما خیلی زود راز این جنایت خانوادگی فاش شد. شوهر مقتول گفت: اختلاف من و مهناز روزبه‌روز بیشتر می‌شد و در نهایت او مهریه‌اش را به اجرا گذاشت و درخواست طلاق داد. زمانی که برگه درخواست طلاق به دستم رسید تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. ماجرا را با یکی از برادرانم که معتاد است در میان گذاشتم و او قول همکاری داد.
 

روز حادثه سه نفری یک خودروی پراید را به طور دربستی کرایه کرده و از تهران به شهریار رفتیم. در منطقه رضی‌آباد از راننده خواستیم توقف کند و 3 نفری از خودرو پیاده شدیم.

در همین موقع من و همسرم با هم دعوا کردیم و من به او مشت زدم و برادرم نیز همسرم را خفه کرد.

با اعتراف مرد جوان به جنایت، برادرش بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد. برادر بهنام در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد و سحرگاه دیروز در زندان رجایی‌شهر به دار مجازات آویخته شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی