بازدید 4782

خرید اسباب بازی پسرانه خوش قیمت

ما در این مطلب قصد داریم، تا 10 مورد از اسباب بازی های پسرانه خوش قیمت را به شما معرفی کنیم .
کد خبر: ۱۲۰۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱ 22 November 2023

خرید اسباب بازی پسرانه خوش قیمت

اگر شما نیز صاحب فرزند شده باشید، حتما برای خرید اسباب بازی به فروشگاه های مختلف فیزیکی و آنلاین مراجعه کرده اید. خرید اسباب بازی می تواند کاری بسیار چالش برانگیز و سخت باشد. دو دلیل اصلی باعث بوجود آمدن این چالش می شوند. اول اینکه اسباب بازی های بسیار متنوعی در فروشگاه ها عرضه می شوند، و دوم قیمت این محصولات است.

خریدی ارزان و مقرون به صرفه همیشه می تواند جذاب باشد. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم، تا 10 مورد از خوش قیمت ترین اسباب بازی های پسرانه؛ را به شما معرفی کنیم، این محصولات علی رغم قیمت پایینی که دارند، بسیار سرگرم کننده هستند. همچنین سطح کیفی قابل قبولی در این اسباب بازی ها مشاهده می شود.

اگر شما والدین گرامی برای خرید اسباب بازی پسرانه به کمک نیاز دارید، پیشنهاد می کنیم راهنمای اسباب بازی پسرانه را مطالعه فرمایید. در این راهنما اصلی ترین مسائلی که باید در هنگام خرید اسباب بازی، برای پسر بچه خود بدانید ذکر شده است. تا انتها با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین اسباب بازی های پسرانه، با قیمت مقرون به صرفه را مشاهده کنید.

یکی از بهترین اسباب بازی های پسرانه با قیمت پایین

اسباب بازی های پسرانه ای که در ادامه مشاهده خواهید کرد، بر اساس قیمت، میزان محبوبیت در بین کودکان و همچنین کیفیت آن ها انتخاب شده اند. ما تلاش کردیم تا بهترین نمونه های ممکن را، به شما خوانندگان عزیز ارائه دهیم.

همچنین در مورد اسباب بازی های پسرانه ای که قیمت های خیلی بالایی دارند حساسیت همکاران ما به اوج خود می رسد، سعی همکاران ما در فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس عرضه محصولات با قیمتی معقول نسبت به جنس و کارایی آنها است. اگر در بین کالاهایی که تهیه می شوند، آیتم هایی که قیمتی بالا داشته و در عین حال کیفیت و کارایی در خور آن قیمت ندارند، مشاهده شوند، هرگز بر روی سایت قرار نخواهند گرفت.

بازی فکری شست تیر

این بازی جذاب و گروهی که با نام بازی‌ فکری یا زنده بمان، یا هیچکس را زنده نگذار نیز شناخته می شود، یک بازی کارتی می باشد. این بازی می تواند از سن 13 سالگی به بعد مورد استفاده فرزند شما قرار بگیرد. بازی فکری شست تیر می تواند توسط 3 تا 8 نفر اجرا شود، که امکان همراهی شما با فرزندتان را فراهم می کند.

خرید اسباب بازی پسرانه خوش قیمت

بازی با این محصول می تواند باعث تقویت تمرکز، و همچنین تقویت مهارت تصمیم گیری در پسر شما شود. پس اگر به دنبال یک اسباب بازی پسرانه هستید، که علاوه بر سرگرم کردن فرزند شما، مهارت های او را نیز به چالش بکشید، این گزینه می تواند انتخاب مناسبی باشد.

ماکت فلزی ماشین شورلت کامارو مدل 31131

این ماشین اسباب بازی فلزی که با الهام گیری از شورلت کامارو ساخته شده است، محصولی از برند مایستو می باشد. اگر پسر شما 3 سال و یا بیشتر دارد، می توانید این محصول را برای او تهیه کنید.

همه درب های این ماشین فلزی قابلیت باز و بسته شدن را دارند. همچنین به دلیل رعایت جزئیات فراوان در طراحی ظاهر و کابین این اسباب بازی، محصول نهایی بسیار شبیه به نمونه واقعی آن شده است. همین مسئله می تواند هر پسر بچه علاقه مند به ماشین را به خود جذب کند.

لگو هلیکوپتر آتش نشانی مدل 4-22031

این اسباب بازی ساختنی محصولی از برند جی استار می باشد. پسر بچه شما می تواند با استفاده از 89 قطعه ای که در بسته بندی این محصول قرار دارند، یک هلیکوپتر آتش نشانی بسازد. تلاش فرزند شما برای ساخت این لگو علاوه بر سرگرم کردن او، باعث آشنایی بیشتر با شغل آتش نشانی خواهد شد.

همچنین تقویت تمرکز و افزایش توانایی حل مسئله، از دیگر مزیت های بازی با این لگو خارجی هستند. همانطور که بر روی جعبه این محصول نیز نوشته شده است، این لگو برای بعد از 6 سالگی مناسب می باشد.

فرفره های انفجاری مدل f6158

فرفره های انفجاری از جمله اسباب بازی هایی هستند که در سال های اخیر محبوب شده اند. محبوبیت فرفره های انفجاری به واسطه انیمه ای با همین محوریت است. مدل f6158 فرفره انفجاری، از جنس پلاستیک با کیفیت ساخته شده، و بسیار مقاوم می باشد.

برای داشتن تجربه ای بهتر، فرزند شما به یک استادیوم فرفره انفجاری نیاز خواهد داشت. بازی با این اسباب بازی پسرانه برای بعد از 6 سالگی مناسب است. همچنین تقویت هوش هیجانی و افزایش تمرکز، از جمله مزیت های بازی با این محصول می باشند.

ماهیگیری اسباب بازی مدل K1-9269

بر روی صفحه اصلی این ماهیگیری اسباب بازی، 24 عدد ماهی قرار می گیرند. 4 عدد قلاب نیز در بسته بندی این محصول قرار دارد، که فرزند شما می تواند با استفاده از آن ها از این اسباب بازی استفاده کند. به طور کلی نمی توان این محصول را صرفا یک اسباب بازی پسرانه در نظر گرفت، زیرا بازی با آن می تواند برای دختر بچه ها نیز جذاب باشد.

اگر پسر بچه شما 3 سال و یا بیشتر دارد، می توانید این محصول را برای او تهیه کنید. این محصول به وسیله باتری های قلمی تغذیه می شود.

کلت پوکه پران صدا خفه کن دار مدل 21-998

این تفنگ اسباب بازی تیر های فومی را پرتاب می کند. همچنین پوکه هایی در بسته بندی این محصول قرار دارند، که بعد از شلیک به بیرون پرتاب می شوند. این مکانیسم حس واقعی تری را به فرزند شما منتقل خواهد کرد. این اسباب بازی برای پسر بچه های بزرگ تر از 8 سال مناسب می باشد.

خرید اسباب بازی پسرانه خوش قیمت

اگر پسر شما به تفنگ های اسباب بازی علاقه دارد، این محصول می تواند یک گزینه مناسب برای خرید باشد. این تفنگ اسباب بازی یک مدل بی خطر محسوب می شود.

ست مرد عنکبوتی به همراه تیر کمان و ماسک مدل LC820

بسیاری از پسر بچه ها به شخصیت های ابرقهرمانی علاقه دارند. به همین دلیل اسباب بازی های پسرانه ای که بر اساس این شخصیت ها ساخته می شوند نیز، بسیار محبوب و پر فروش هستند. در بسته بندی کیت مرد عنکبوتی مدل LC820، یک تیر و کمان، یک مینی فیگور اسپایدرمن و یک ماسک پلاستیکی قرار دارد.

این محصول برای سنین بعد از 3 سال مناسب است. همه وسیله های موجود در بسته بندی این محصول، با استفاده از پلاستیک ساخته شده اند، اما با این حال کیفیت قابل قبولی دارند.

ماشین دیوانه کنترلی شارژی مدل 3045-2A

ماشین های کنترلی، یکی دیگر از محبوب ترین اسباب بازی های پسرانه هستند. ماشین دیوانه مدل 3045-2A قیمت پایینی داشته، اما می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. این ماشین کنترلی می تواند تا 15 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.

از سن 10 سالگی به بعد، پسر بچه شما می تواند به خوبی این ماشین دیوانه را هدایت کرده، و با آن بازی کند. این مدل به وسیله یک باتری شارژی تغذیه می شود، که می توانید با استفاده از کابل مخصوص، آن را شارژ کنید.

دایناسور موزیکال اسباب بازی طرح تیرکس 2051A

این اسباب بازی پسرانه پس از روشن شدن، به صورت خودکار شروع به حرکت می کند. همچنین این دایناسور تیرکس اسباب بازی، چراغ ها و افکت های صوتی مختلفی دارد، که احساس واقعی تری را به فرزند شما منتقل می کنند.

بدنه این محصول از جنس پلاستیک فشرده و با کیفیت ساخته شده. شما والدین عزیز به سه عدد باتری قلمی، برای راه اندازی این دایناسور موزیکال نیاز خواهید داشت.

قطار موزیکال اسباب بازی مدل LX-201

قطار اسباب بازی مدل LX-201 یک مدل ریلی می باشد. فرزند شما می تواند با متصل کردن قطعات ریل، یک مسیر حرکت برای این قطار بسازد. از بعد از 3 سالگی، فرزند شما می تواند به خوبی قطعات این اسباب بازی پسرانه را در دست گرفته، و به خوبی با این قطار موزیکال بازی کند.

این محصول با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده، و دوام بالایی در برابر ضربه و فشار خواهد داشت.

مطلب فوق بر گرفته از وبسایت کودک پلاس؛ مرجع خرید انواع اسباب بازی پسرانه و دخترانه به آدرس https://koodakplus.com/ می باشد.

اینستاگرام: koodakplus
ایمیل: info@koodakplus.com
شماره تماس: 09177242254
تاریخ: 30/08/1402

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی