بازدید 56513
چهل و ششمین روز جنگ غزه/ در حال به روزرسانی

نبرد سنگین نیروی مقاومت و ارتش اسرائیل در منطقه الزیتون غزه+فیلم/اعلام جزئیات جدید از توافق اسرائیل و حماس/حملات گسترده و بی وقفه حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل

جنگ میان گروه‌های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس، وارد چهل و ششمین روز خود شده است؛ جنگی که بی سابقه‌ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است.  
کد خبر: ۱۲۰۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ 21 November 2023

نبرد سنگین نیروی مقاومت و ارتش اسرائیل در منطقه الزیتون غزه+فیلم

بین الملل تابناک: جنگ میان گروه‌های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس، وارد چهل و ششمین روز خود شده است؛ جنگی که بی سابقه‌ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است.  

بایدن: به توافق برای آزادی گروگان‌ها بسیار نزدیک هستیم
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۲

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی پیش از شروع نشستی در کاخ سفید با اعضای کابینه خود در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره توافق آزادی اسرا گفت: ما به بازگرداندن گروگان ها به خانه بسیار نزدیک هستیم. نمی خواهم وارد جزئیات شوم زیرا تا زمانی که تکمیل نشود، انجام نشده است.

رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: همانطور که می دانید ما به طور فشرده برای هفته ها روی این مساله کار کرده ایم.

خبرنگاری از بایدن پرسید: آقای رئیس جمهور، آیا می دانید چه تعداد آمریکایی آزاد خواهند شد؟ بایدن پاسخ داد: زمان زیادی برای گفتگو در مورد گروگان ها داریم. اکنون زمان توضیح نیست. به شما نخواهم گفت.

رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی نیز در حاشیه مراسم روز شکرگزاری در کاخ سفید در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا به توافق برای آزادی گروگانها نزدیک هستیم؟ گفت: معتقدم به این توافق نزدیک هستیم.

خبرنگاری در حاشیه مراسم روز شکرگزاری در کاخ سفید از جو بایدن که مسن ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا بوده و امروز ۲۰ نوامبر روز تولد اوست و ۸۱ ساله شده است، پرسید: آقای رئیس‌جمهور، آیا به توافق آزادی گروگان‌ها نزدیک هستیم؟

بایدن پاسخ داد: معتقدیم به این توافق نزدیک هستیم اما آمادگی گفتگو با شما را در این زمینه ندارم.خبرنگار دوباره پرسید: چنین اعتقادی دارید؟ بایدن با صدای بلند پاسخ داد: بله.

شبکه خبری سی ان ان آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی به نقل از منابع آگاه  اعلام کرد: قطر احتمالا امروز توافقی را برای آزادی اسرای در اختیار حماس در ازای توقف درگیری ها اعلام خواهد کرد.

یک مقام ارشد آمریکایی نیز به سی ان ان گفت: « این توافق خیلی نزدیک است.»

سی ان ان گفت: انتظار می رود این توافق شامل ۵۰ زن و کودک اسیر حماس، در ازای توقف (وقفه) ۴ تا ۵ روزه در جنگ و آزادی سه اسیر فلسطینی به ازای هر اسیر اسرائیلی باشد.

یک منبع گفت که در طول این توقف درگیری ها اسرائیل پرواز پهپادهای جاسوسی بر فراز شمال غزه را حداقل به مدت شش ساعت در روز متوقف خواهد کرد - کاری که اسرائیل قبلاً تمایلی به انجام آن نداشت و ادعا می کرد این اقدام به معنای از دست دادن مسیر تحرکات نیروهای حماس است.

اسماعیل هنیه، رهبر حماس، در بیانیه‌ای پیشتر گفته بود که «توافق آتش‌بس موقت» با اسرائیل نزدیک است.

یونیسف درباره خطر شیوع وبا در غزه به ویژه میان کودکان هشدار داد
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۲

صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) روز سه شنبه به وقت محلی اعلام کرد که خطر جدی شیوع یک بیماری گسترده در سرزمین های اشغالی فلسطین وجود دارد.

صندوق کودکان سازمان ملل هشدار داد که وضعیت وخیم بهداشتی غزه نشان دهنده "طوفان کامل برای تراژدی" است و کمبود سوخت و بدتر شدن وضعیت بهداشتی در غزه، در محاصره شرایط را برای گسترش بیماری ایجاد کرده است.

یونیسف گفت "بدون سوخت کافی، ما شاهد فروپاشی سرویس های بهداشتی در غزه خواهیم بود. بنابراین، علاوه بر خمپاره ها و بمب ها، یک شرایط بی نظیر برای گسترش بیماری ایجاد خواهد شد."

جیمز الدر، سخنگوی یونیسف در یک نشست خبری که بصورت مجازی از قاهره سخن می گفتۀ، افزود: «این یک شرایط بی نظیر برای تراژدی است. ما با کمبود شدید آب، زباله پراکنده در شهرک های پرجمعیت، کمبود غیرقابل قبول توالت، و محدودیت های شدید در شستن دست ها، بهداشت شخصی و نظافت مواجه هستیم.»

الدر گفت که احتمال تلفات جانی در غزه به طور قابل توجهی تشدید شده زیرا تخمین زده می شود که ۸۰۰ هزار کودک در این منطقه از خانه های خود آواره شده اند.

وی افزود: «اگر دسترسی کودکان به آب و سرویس بهداشتی در غزه همچنان محدود و ناکافی باشد، شاهد افزایش غم انگیز و در عین حال کاملاً قابل اجتناب مرگ کودکان خواهیم بود. همچنین باید به بارش باران در غزه توجه کنیم. اکنون کودکان با خطر جدی شیوع بیماری های گسترده مواجه هستند. این امر کشنده خواهد بود.»

یونیسف به ویژه در مورد خطر شیوع وبا در غزه و افزایش تصاعدی مرگ و میر کودکان در صورت شیوع این بیماری نگران است.

حملات گسترده راکتی القسام به تل‌آویو
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۵

منابع خبری صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در تل‌آویو و مناطق اطراف خبر دادند و گفتند که این مسئله ناشی از حملات راکتی گردانهای القسام است.

در پی این حملات صدای چند انفجار از تل‌آویو و منطقه «غوش دان» شنیده شده است. ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که سامانه‌های پدافندی این رژیم، هشت راکت را رهگیری کرده است.

اعلام جزئیات جدید از توافق اسرائیل و حماس
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۶

 سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه جزئیات بیشتری از توافق احتمالی میان رژیم صهیونیستی و حماس در خصوص تبادل اُسرا منتشر کرد.

این نهاد صهیونیست‌ها به نقل از یک مقام ارشد خبر داد: «توافق آزادی تعدادی از اُسرا، شامل آزادی پنجاه کودک و زن در غزه در چند دفعه می‌باشد».

این منبع اضافه کرد: «در مقابل آزادی برخی از اُسرای اسرائیلی، حدود 150 زندانی امنیتی فلسطینی در زندان‌های اسرائیلی آزاد خواهند شد».

این منبع بلندپایه به سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد: «آتش بس موقتی برای پنج روز ایجاد خواهد شد و در صورتی که حماس تعداد بیشتری از اُسرا را آزاد کند، این آتش‌بس تمدید خواهد شد».

پیشتر نیز شبکه خبری سی ان ان به نقل از یک دیپلمات آگاه و یک منبع نزدیک به موضوع گزارش داد که قطر امیدوار است امروز توافقی را برای آزادی گروگان‌های غیرنظامی که توسط حماس در عملیات طوفان الاقصی به اسارت گرفته شده بودند را در ازای توقف درگیری ها اعلام کند.

براساس این گزارش، این توافق آزادی برخی زندانیان غیرنظامی اسرائیلی را در ازای توقف درگیریها دربرخواهد داشت.

مقامات آمریکایی نزدیک به مذاکرات تاکید کردند که اگرچه توافق انجام نشده است، اما آنها به طور فزاینده‌ای خوش بین هستند و معتقدند هفته‌های طولانی و دشوار با آزادی گروگانها به ثمر خواهد رسید.

وزیر جنگ صهیونیست‌ها: باید تصمیمات سخت و قاطعانه بگیریم
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۷

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه گفت که این رژیم این روزها باید تصمیمات سخت و قاطعانه بگیرد.

وی در ادامه سخنانش گفت: «ارتش آماده هرگونه سناریو در جریان آتش‌بس خواهد بود».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «گام به گام به سوی شکست کامل حماس و نزدیکی به بازگرداندن ربوده شدگان به خانه‌هایشان پیش می‌رویم».

گالانت گفت: «این روزها باید تصمیمات قاطع و سخت بگیریم و بازگرداندن ربوده شدگان هدف والایی به شمار می‌آید».

حملات گسترده و بی وقفه حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۶

جنبش حزب الله لبنان خبر داد که در راستای حمایت از ملت فلسطین، ساعت ۱۶ و ۵ دقیقه به وقت محلی، یک تانک متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی شهرک «نطوعا» منهدم کرده است.

حزب الله تأکید کرد که این حملات را در پاسخ به کشتار غیر نظامیان لبنانی و خبرنگاران شبکه المیادین و شهادت مردم غزه انجام می‌دهد. خبرگزاری رسمی لبنان نیز خبر داد که پهپاد رژیم صهیونیستی یک خودروی غیر نظامی را در منطقه «الشعیتیة» هدف قرار داد که در پی آن، چهار نفر به شهادت رسیدند.

شبکه المیادین، امروز از شهادت «فرح عمر» خبرنگار زن و «ربیع المعماری» تصویربردار این شبکه در حمله اسرائیل به جنوب لبنان خبر داد.«غسان بن جدو» مدیر شبکه خبری المیادین گفت: اشغالگران تیم المیادین را به صورت مستقیم و عمدی هدف قرار دادند».

حزب الله همچنین در ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه امروز، محل تجمع نظامیان صهیونیست را در داخل یک خانه در شهرک اسرائیلی «آویویم»، هدف حمله موشکهای هدایت‌شونده قرار داد که در پی آن، چند نفر کشته و زخمی شدند.

این جنبش مقاومت پایگاه نظامی «بیت هلل» را هم با موشکهای گراد هدف قرار داده است.

حزب الله ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه به وقت محلی، یک کارخانه متعلق به شرکت صنایع نظامی «رافائل» را در منطقه شلومی، هدف موشک قرار داد که منجر به آتش‌سوزی در آن شده است.

‏ ‏حزب الله ساعاتی پیش، با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که یک گروه از  نیروهای اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف شهرک «المناره» هدف قرار داده است.

مقاومت لبنان با اشاره به اینکه این حمله با دو موشک هدایت‌شونده صورت گرفته است، گفت که به دنبال آن، چند اسرائیلی کشته و زخمی شدند.

این جنبش تأکید کرد که این حمله، پاسخی به حملات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دو خبرنگار شبکه المیادین و شهدای غیر نظامی و در راستای حمایت از ملت فلسطین است.

بن سلمان: صادرات سلاح به اسرائیل باید متوقف شود
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۹

 محمد بن سلمان ولی‌عهد عربستان سعودی گفت که باید جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غیر نظامیان بی‌گناه در غزه متوقف شده و به این فاجعه انسانی پایان داده شود.

به گزارش شبکه الجزیره، بن سلمان با بیان اینکه عربستان مخالف کوچاندن اجباری مردم فلسطین است، گفت: از همه کشورها می‌خواهیم صادرات سلاح به اسرائیل را متوقف کنند.

وی همچنین تأکید کرد که ریاض به دنبال آغاز فرآیند صلح جدی و فراگیر برای حل مسئله فلسطین است.

پیش از این نیز، «ولید الخریجی» معاون وزیر امور خارجه عربستان در نشست «گفت وگوی منامه» در بحرین گفت که تداوم جنگ و طولانی کردن آن، به یک فاجعه انسانی توجیه‌ناپذیر منجر می‌شود و منطقه را به درگیری‌های گسترده‌تری می‌کشاند.

 وی افزود: «بارها هدف قرار دادن غیر نظامیان به هر شکل و بهانه‌ای را محکوم کردیم. تداوم جنگ و طولانی کردن آن به یک فاجعه انسانی منجر می‌شود، منطقه را به جنگ وسیع تری می‌کشاند، و امنیت و صلح منطقه‌ای را تضعیف و مختل می‌کند».

الخریجی تاکید کرد: «عربستان سعودی به تلا‌شهای خود برای آزادی گروگان‌ها و بازداشت‌شدگان نزد حماس، و احیای صلح عادلانه و همه جانبه، آتش بس فوری و رفع محاصره تحمیلی بر غزه ادامه خواهد داد».

امیرعبداللهیان به اسماعیل هنیه تسلیت گفت
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۳

جنبش حماس صبح (شنبه) ۲۷ آبان ماه از شهادت «احمد بحر» نایب رئیس پارلمان غزه خبر داد و در بیانیه‌ای اعلام کرد که احمر بحر چند روز پیش در پی حمله ارتش رژیم صهیونیستی به پارلمان نوار غزه به شهادت رسیده است.

در همین خصوص حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه ۳۰ آبان ماه در پیامی خطاب به «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) شهادت «احمد بحر» نایب رئیس و‌ رئیس موقت مجلس قانونگذاری فلسطین را تسلیت گفت.

امیرعبداللهیان در این پیام شهادت این سیاستمدار انقلابی و مبارز نستوه را به اسماعیل هنیه، ملت بزرگ و مقاوم فلسطین و خانواده وی تبریک و تسلیت گفته و افزوده است: بی‌تردید جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در حق ملت فلسطین تنها موجبات زوال سریع‌تر آن را فراهم آورده و چهره کریه آن را بیش از پیش نمایان خواهد کرد.

وزیر خارجه در این پیام عنوان کرده است: همچنانکه گذشته اثبات کرده، فقدان اینگونه مردان بزرگ نه تنها هیچ خللی در اراده مردم فلسطین ایجاد نخواهد کرد، بلکه ملت مظلوم و مقاوم را در ادامه مسیر تا آزادی سرزمین خود، به ویژه قدس شریف مصمم تر خواهد کرد. 

وی در این پیام از خداوند منان رحمت واسعه برای ارواح طیبه شهدا و آزادی فلسطین و بازگشت آن به آغوش امت اسلامی را مسئلت کرده است.

شهادت 4 غیر نظامی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۴

خبرگزاری رسمی لبنان خبر داد که پهپاد رژیم صهیونیستی یک خودروی غیر نظامی را در منطقه «الشعیتیة» هدف قرار داد که در پی آن، چهار نفر به شهادت رسیدند.

تصویر زیر نیز از خودروی هدف قرار گرفته، منتشر شده است:

 

 

شبکه المیادین، هم امروز از شهادت «فرح عمر» خبرنگار زن و «ربیع المعماری» تصویربردار این شبکه در حمله اسرائیل به جنوب لبنان خبر داد.«غسان بن جدو» مدیر شبکه خبری المیادین گفت: اشغالگران تیم المیادین را به صورت مستقیم و عمدی هدف قرار دادند.

وی افزود: به دشمن اسرائیلی می گویم که نخواهی توانست صدای المیادین را خاموش کنی. ما به پوشش اخبار و وظیفه خبرنگاری خود که اولویت آن پوشش جنایات اشغاگران در غزه، کرانه باختری، فلسطین و لبنان است، ادامه می دهیم. آنچه در لبنان روی می‌دهد، یک جنگ حقیقی و یک مقاومت حقیقی است که با قدرت و شهامت در حال حمایت از مقاومت فلسطین در غزه است. 

بن‌ جدو تصریح کرد: «ما در نامه‌ای رسمی به فرماندهی ارتش لبنان خواستار تحقیق در این خصوص خواهیم شد.

یکی از خبرنگاران المیادین در جنوب لبنان نیز گفت: ما متوقف نخواهیم شد و به پوشش اخبار تحولات جنوب ادامه خواهیم داد، حتی اگر هزار شهید بدهیم.

انهدام ۹ تانک صهیونیست‌ها توسط مقاومت فلسطین در غزه
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۰

گردان‌های «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از انهدام ۹ تانک ارتش رژیم صهیونیستی در جریان درگیری‌های امروز (سه شنبه) در محورهای مختلف نوار غزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شهاب، گردان‌های سرایا القدس در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت با شلیک موشک‌های «تاندوم» و آرپی‌جی ۹ تانک ارتش رژیم صهیونیستی در محورهای مختلف نبرد در نوار غزه را هدف قرار دادند.

سرایا القدس همچنین اعلام کرد که سه نفربر و یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را در بیت حانون، بیت لاهیا، جبالیا و ۲ منطقه «المخابرات» و «التوام» را هدف قرار داده است.

مبارزان مقاومت فلسطین بویژه رزمندگان گردان های عزالدین القسام و سرایا القدس در طول نبردهای زمینی جاری خود با نظامیان رژیم صهیونیستی دهها دستگاه تانک و خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را منهدم و شمار زیادی از نظامیان صهیونیست را کشته یا زخمی کرده اند.

ورود اجساد ۸۰ شهید به بیمارستان «کمال عدوان» غزه
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۰

 اجساد بیش از ۸۰ شهید و ده ها زخمی امروز (سه شنبه) به تنها بیمارستان فعال در شمال غزه تحویل شد.

 بیمارستان «کمال عدوان» به عنوان تنها مرکز درمانی فعال در شمال غزه روز سه شنبه شاهد ورود اجساد بیش از ۸۰ شهید و ده ها زخمی بود.

«داروین دیاز» هماهنگ کننده پزشکی سازمان پزشکان بدون مرز امروز گفت: اوضاع بهداشتی باریکه غزه فاجعه بار و تماس ما با کادر پزشکی در شمال این منطقه قطع شده است.

تانک ها، تجهیزات و خودروهای زرهی رژیم صهیونیستی روز سه شنبه در اطراف بیمارستان اندونزی غزه و حیاط ساختمان دیالیز روبروی این مرکز درمانی مستقر شدند.

سخنگوی بهداشت غزه اعلام کرد: تجاوز نظامیان رژیم صهیونیستی به این بیمارستان افزایش یافته و این رژیم درحال جعل و صحنه سازی برای اثبات ادعاهای خود است.

اشرف القدره افزود: ۴۰۰ مجروح، ۲ هزار آواره و ۲۰۰ کادر پزشکی در بیمارستان حضور دارند.

موج محکومیت‌ها علیه حمله به خبرنگاران المیادین
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۹

حمله امروز ارتش رژیم صهیونیستی به تیم خبری شبکه المیادین که به شهادت یک زن خبرنگار و یک فیلم‌بردار این شبکه منجر شد، با موجی از محکومیت‌ها روبرو شد و حزب الله لبنان اعلام کرد که این جنایت نشان از نقش رسانه در برملا کردن جنایات رژیم صهیونیستی دارد و مقاومت پاسخ آن و سایر جنایت‌ها علیه شهروندان لبنانی را خواهد داد.

به گزارش سایت النشره، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: بار دیگر شبکه المیادین مورد تجاوزات وحشیانه صهیونیست‌ها قرار گرفت. این جنایت و آنچه قبل از آن رخ داده، اهمیت نقش رسانه‌ها در افشای اقدامات تروریستی دشمن را آشکار می‌کند.

در این بیانیه آمده است: هدف قرار دادن مستقیم متخصصان رسانه‌ها توسط دشمن نشان می‌دهد که چقدر دشمن از نقش مهم رسانه‌ها آشفته شده است. ما از رسانه‌های بین‌المللی و نهادهای بشردوستانه می‌خواهیم جنایت علیه همکارمان، خانم فرح عمر و ربیع المعماری را محکوم کنند.

حزب الله اضافه کرد: ما تأکید می‌کنیم که این تجاوز و شهادت سایر شهروندان بدون پاسخ مجاهدین مقاومت اسلامی نخواهد ماند.

نجیب میقاتی نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان نیز ضمن محکوم کردن این جنایت اظهار داشت: این حمله بار دیگر ثابت می‌کند که جنایت اسرائیل حد و مرزی ندارد و هدف آن ساکت کردن رسانه‌هایی است که از جنایات و حملات آن پرده برمی‌دارند.

وی افزود: این مصیبت وارده را به خانواده المیادین و خانواده این دو شهید رسانه تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند منان برای آنان رحمت الهی و برای خانواده‌هایشان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.

سرلشکر عباس ابراهیم، مدیرکل سابق امنیت عمومی لبنان نیز در واکنش به این جنایت اظهار داشت: شهادت فرح عمر و ربیع معماری جنایت جنگی جدیدی در کارنامه این رژیم است.

عباس ابراهیم افزود: به خانواده این دو شهید و شبکه المیادین تسلیت می‌گوییم چراکه از حقیقت تجاوزات اسرائیل پرده برداشتند.

مجمع حقوق بشر بحرین نیز در بیانیه‌ای در این باره تاکید کرد: کمیساریای عالی حقوق بشر موظف است جنایات رژیم اشغالگر علیه خبرنگاران را به طور علنی محکوم کند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این باره تاکید کرد: شهدای شبکه المیادین شهدای راه وظیفه و صدای روشن حق هستند.

علی حسن خلیل معاون سیاسی نبیه بری رئیس پارلمان لبنان نیز در این باره گفت: المیادین صدای مقاومت و فلسطین و سکویی است که از آرمان امت دفاع می‌کند و بهای آن را می پردازد.

خلیل افزود: ما به این شهادت در راه فلسطین و قدس افتخار می‌کنیم.

شبکه المیادین ظهر امروز اعلام کرد که جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی یک تیم خبری این شبکه را بمباران کردند و در جریان آن، خانم فرح عمر خبرنگار و ربیع المعماری تصویر بردار شهید شدند.

یونیسف: وضعیت کودکان در غزه فاجعه‌بار است
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۴

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل موسوم به یونیسف اعلام کرد که وضعیت کودکان در نوار غزه تأسف‌بار و فاجعه‌بار است.

 سخنگوی یونیسف در مصاحبه با الجزیره با بیان اینکه وضعیت کودکان در نوار غزه تأسف‌بار و مصیبت‌بار است، گفت، روز گذشته روزی اندوهناک برای کودکان نوار غزه بود.

وی ادامه داد، کودکان غزه از کم‌ترین‌ مقدار کافی آب شرب هم برخوردار نیستند و کمک‌هایی که وارد نوار غزه می‌شود بسیار کم است.

سخنگوی یونیسف خاطرنشان کرد که یونیسف ملزومات پزشکی را به جنوب نوار غزه وارد می‌کند. وی عنوان داشت که ۳۴۰ هزار کودک در غزه هستند که زیر ۵ سال سن دارند و آنها بیشترین رنج را از سوء تغذیه می‌برند.

بازداشت ۳۰۰۰ فلسطینی در کرانه باختری
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۳

موسسات مربوط به امور اسرا اعلام کردند، از زمان شروع جنگ علیه نوار غزه تاکنون ۳۰۰۰ فلسطینی در کرانه باختری بازداشت شده‌اند.

باشگاه اسیران فلسطین اعلام کرد، نیروهای رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه دستکم ۴۰ فلسطینی را از مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند که تعدادی از آنها اسیران آزاده هستند.

به نقل از فلسطین الیوم، این منبع گفت، از زمان شروع جنگ علیه نوار غزه در هفتم اکتبر تاکنون ۳۰۰۰ فلسطینی در کرانه باختری بازداشت شده‌اند.

همچنین خبرنگار شبکه خبری الجزیره گزارش داد، نیروهای اشغالگر از چندین محور و در میان پرواز هواپیماهای جاسوسی به شهر نابلس یورش بردند. آنها بار دیگر به اردوگاه بلاطه در نابلس از چندین محور یورش بردند.

شرط انصارالله یمن برای آزادی کشتی رژیم صهیونیستی
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۲

یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن اعلام کرد، شرط آزادی کشتی صهیونیستی توقیف شده در جنوب دریای سرخ، توقف عملیات ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه است.

محمدعلی الحوثی، عضو ارشد شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به درخواست آمریکا برای آزادی کشتی «گلکسی لیدر» در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد: «در صورتی که آمریکا و اسرائیل دست از کشتار فلسطینیان در غزه بردارند و آب، دارو و غذا وارد کنند، آن زمان می‌توان درخصوص این کشتی اسرائیلی صحبت کرد.»

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، محمد علی الحوثی همچنین تصریح کرد: «آنچه نیروهای دریایی وابسته به جنبش انصارالله یمن انجام داده مطابق اصل مقابله به مثل است.»

پیشتر وزارت خارجه آمریکا از جنبش انصارالله یمن خواسته بود که فوراً کشتی «گلکسی لیدر» و خدمه آن را آزاد کنند.

این وزارتخانه در اظهاراتی مداخله جویانه مدعی شد: «توقیف این کشتی در دریای سرخ توسط نیروهای انصارالله نقض آشکار قوانین بین‌المللی است.»

وزارت خارجه آمریکا همچنین اعلام کرد که واشنگتن با هم‌پیمانان و شرکا درخصوص اقدامات آتی در این زمینه رایزنی خواهد کرد.

از سوی دیگر، حزام الاسد، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن خاطرنشان کرد، توقیف کشتی صهیونیستی در دریای سرخ به مثابه سرآغاز اقدامات آتی علیه رژیم صهیونیستی است.

وی ضمن اشاره به توقیف کشتی صهیونیستی ادامه داد، این اقدام در دریای سرخ، سرآغاز عملیات دریایی آتی برای هدف قرار دادن ناوها، ناوچه‌ها و کشتی‌های تجاری رژیم صهیونیستی است.

حزام الاسد همچنین تصریح کرد: «مقابله با اسرائیل بر روند مذاکرات و تفاهمات در پرونده یمنی با عربستان تأثیری نخواهد گذاشت.»

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن افزود: «این اقدام (توقیف کشتی) تصمیم ملت یمن و ما است، زیرا ما در چارچوب آموزه‌های قرآنی و شیوه و سیاست‌های خود رویکردی خصمانه در قبال آمریکا و اسرائیل داریم. هماهنگی مشترکی در چارچوب محور مقاومت وجود دارد، اما این تصمیم کاملاً یمنی بود.»

وی درخصوص جزئیات مربوط به توقیف کشتی، سرنشینان و اقدامات آتی در این راستا گفت: «این جزئیات نظامی است و نظامیان درباره این موضوع توضیح خواهند داد. نیروهای دریایی ما در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند، کشتی‌های اسرائیلی چه جنگی و چه تجاری را رصد می‌کنند و آنها را مادامی که جنگ علیه ساکنان غزه ادمه دارد، هدف قرار خواهند داد.»

وی اظهار کرد: «ما آماده تشکیل نیروی ویژه یمنی برای مشارکت در دفاع از ساکنان غزه هستیم. کشورهایی که با فلسطین مرز دارند، اگر اجازه دهند، هزاران یمنی به آنجا خواهند رفت.»

افزایش تلفات رژیم اشغالگر به ۷۰ کشته در غزه
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۱

 ارتش رژیم اشغالگر امروز، سه‌شنبه ۲۱ نوامبر از کشته شدن ۲ نظامی و زخمی شدن ۵ سرباز دیگر در جریان درگیری‌های جاری در شمال نوار غزه خبر داد. 

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، مجموع تلفات اعلام‌شده از زمان آغاز حمله زمینی رژیم اشغالگر به نوار غزه در ۲۷ اکتبر به ۷۰ نفر رسیده است، در حالی که مقاومت فلسطین گزارش می‌دهد خسارات واقعی ارتش صهیونیست‌ها بسیار بیشتر از این آمار است.

طی چند روز گذشته با تشدید نبردها بین صهیونیست‌ها با نیروهای مقاومت در تعدادی از محورهای جنگی، تعداد کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی افزایش یافته است.

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» پیش‌تر در گزارشی نوشته بود: علت اصلی مرگ سربازان هدف قرارگرفتن مستقیم یا در اثر اصابت ترکش و موشک ضد زره در جریان درگیری با نیروهای فلسطینی بوده است.

در بخش پایانی این گزارش آمده است: برآوردها نشان می‌دهد که ارتش اسرائیل در صورت گسترش وتداوم عملیات زمینی خود در غزه، حدود ۴۰۰ سرباز دیگر را از دست خواهد داد.

هنیه: به توافق آتش‌بس نزدیک می‌شویم
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۰

 «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)،‌ صبح امروز (سه‌شنبه)، در اظهاراتی از جریان داشتن مذاکراتی برای تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی و برقراری آتش‌بس در غزه خبر داد.

هنیه در بیانیه‌ای کوتاه که کانال تلگرامی حماس آن را منتشر کرد، سحرگاه امروز گفت: «جنبش [حماس] پاسخ خود را به برادران در قطر و میانجیگران تحویل داده است و ما به توافق آتش‌بس نزدیک می‌شویم».

در این بیانیه به جزئیات بیشتری درباره این توافق و اینکه آیا آتش‌بس موقت یا بلندمدت خواهد بود اشاره‌ای نشده است.

با این حال، «زاهر جبارین» مسئول دفتر شهدا، اسرا و جانبازان حماس، دیشب، در اظهاراتی گفت که اسرائیل در برقراری آتش‌بس در نوار غزه تعلل می‌کند.

در این اظهارات که در وبگاه رسمی حماس منتشر شد، اشاره شد حماس یک چارچوب کلی برای اجرای هرگونه توافق مشخص کرده و شرط حماس برای تکمیل آتش‌بس اجرای کامل مفاد این چارچوب است.

زاهر جبارین در ادامه بدون اشاره به جزئیات بیشتر در توافق بیان کرد اسرائیل «تعهداتی را که به میانجیگران داده بود، بارها نقض کرده است».

کشته شدن تعداد زیادی نظامی اسرائیلی به دست نیروهای خودی
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۶

شماری از خبرنگاران نظامی صهیونیستی فاش کرده‌اند که در جریان درگیری‌ها در نوار غزه موارد زیادی تیراندازی اشتباهی توسط نظامیان رژیم اشغالگر به نیروهای خودی در یگان‌های دیگر صورت گرفته و باعث کشته شدن آنها شده‌اند.

«آموس هارئل»، روزنامه نگار صهیونیستی در این باره فاش کرد: حوادث تیراندازی به نیروهای خودی، یا همانطور که در گزارش ارتش اسرائیل «تیراندازی دوجانبه» نامیده می‌شود، توسط رسانه‌های ما کاملا نادیده گرفته شده‌است.

وی گفت: یگان‌ها با خطرات و تهدیدهای زیادی مواجه هستند و اقدام  بی‌رویه در تیراندازی نیز منجر به شکل‌گیری خطر متقابل میان نیروهای خودی می‌شود، علاوه بر این، خستگی پس از هفته‌ها فعالیت طولانی و عدم پایبندی به انضباط عملیاتی مشکلات زیادی درپی دارد و منجر به حوادثی شده‌است.

وبگاه چشم هفتم در این باره به نقل از دو خبرنگار نظامی، علت نپرداختن به کشته و زخمی شدن نظامیان رژیم صهیونیستی در اثر تیراندازی نیروهای خودی را احتیاط و حساسیت نسبت به خانواده‌های سربازان کشته شده در غزه اعلام کرد.

این دو خبرنگار صهیونیست گفتند که خودداری از انتشار اخبار این حوادث همیشگی نیست و در مراحل بعدی و پس از اتمام تحقیقات انجام خواهد شد.

این رسانه به نقل از منابعی در ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شرایط میدانی و درگیری اجازه اجرا و تکمیل تحقیقات درباره شرایط حوادث کشته شدن سربازان رژیم صهیونیستی به دست نیروهای خودی را نمی‌دهد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این باره گفت: ارتش اسرائیل در حال حاضر مشغول کار و مبارزه با حماس در نوار غزه است و پس از پایان جنگ، تحقیقات دقیقی پیرامون این موضوع برای روشن شدن کامل جزئیات انجام خواهد شد.

طبق این گزارش، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به موضوع تعداد تیراندازی‌ها به نیروهای خودی که از آغاز درگیری‌ها در غزه رخ داده و تعداد تلفات این حوادث اشاره‌ای نکرده‌است.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بیشتر این حوادث میان نیروهای زرهی و پیاده نظام رخ داده‌است.

۲ نظامی صهیونیست در غزه کشته و ۵ نفر دیگر زخمی شدند
۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۵

 ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در نبردهای غزه دو نظامی‌اش کشته شده‌اند.

ارتش صهیونیستی نام دونظامی کشته شده خود را منتشر هم کرد.

بر اساس بیانیه‌ای که منتشر شده است: ارنون موشه آبراهام بنفینستی فاسبی، ۲۶ ساله از پایگاه همالی از یگان جفعاتی روز گذشته در درگیری‌های زمینی در شمال غزه کشته شد.

ایلیا سینکین، افسر ۲۰ساله عضو گردان روتیم تیپ جفعاتی نیز روز گذشته در شمال غزه کشته شد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که پنج نظامی و افسر دیگر صهیونیست در نبردهای زمینی در شمال نوار غزه زخمی شدند.

نبرد سنگین نیروی مقاومت و ارتش اسرائیل در منطقه الزیتون غزه+فیلم

منابع خبری از حملات هوایی و توپخانه سنگین رژیم صهیونیستی به شمال و مرکز نوار غزه همزمان با نبرد سنگین مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست خبر دادند.

به گزارش شبکه الجزیره، منابع خبری از بمباران مناطق مسکونی و درمانی سنگین محله الزیتون در جنوب شرق شهر غزه توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.

تعداد بازدید : 3043

منابع فلسطینی با انتشار این اخبار همچنین به حمله جدید به اطراف بیمارستان اروپایی در شرق خان یونس از سوی نظامیان صهیونیست اشاره کردند.

همزمان با حملات هوایی، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی هم هرازگاهی شمال غزه را هدف قرار می دهد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد: بر اثر بمباران منزلی در اردوگاه النصیرات در مرکز غزه ۲۰  فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند.

خبرگزاری فلسطینی شهاب هم از هدف قرار گرفتن منزل «عبدالعظیم الحاج» در اردوگاه النصیرات خبر داد و اینکه شمار زیادی زیرآوار هستند.

منابع خبری همچنین اعلام کردند: به دنبال هدف قرار گرفتن دکل مخابراتی در شهر غزه، ارتباطات در این شهر و شمال باریکه غزه قطع شده است.

همچنین رژیم صهیونیستی مدرسه آوارگان در منطقه فالوجا در غرب اردوگاه جبالیا در شمال غزه را بمباران کرد.

بمب افکن های رژیم صهیونیستی همچنین مناطقی را در بیت لاهیا بمباران کردند.

خیابان بیمارستان «کمال عدوان» در شمال غزه هم آماج حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

همزمان با این حملات نبرد سنگینی میان رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست در چند محور در شهر غزه و شمال آن جریان دارد.

رایزنی مقامات آمریکا و عمان درباره آتش‌بس در غزه

«باربارا لیف» دستیار وزیر خارجه آمریکا در مسقط با «بدر البوسعیدی» وزیر خارجه عمان دیدار و درباره غزه گفت‌وگو کرد. 

رایزنی‌ها درباره آتش‌بس در غزه در حالی است که دفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه در تازه‌ترین آمار خود اعلام کرد که شمار شهدا از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون به بیش از ۱۳۳۰۰ نفر رسید که ۵۶۰۰ نفر آن‌ها کودک و ۳۵۵۰ نفر آن زن هستند. 

وزارت خارجه عمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که باربارا لیف و البوسعیدی درباره اوضاع فاجعه‌بار نوار غزه و ضرورت برقراری آتش‌بس گفت‌وگو کردند. 

به نوشته وبگاه «الخلیج اونلاین»، دو طرف همچنین درباره رفع محاصره غزه، ورود مایحتاج معیشتی به غزه و تلاش برای دستیابی به توافقی برای آزادی گروگان‌ها و بازداشت‌شدگان بحث و تبادل‌نظر کردند. 

لیف پیش از سفر به مسقط به کویت سفر کرد و با «سالم عبدالله الصباح» وزیر خارجه این کشور دیدار و درباره اوضاع خطرناک نوار غزه گفت‌وگو کرد. 

حمله حزب‌الله به گروهی از نظامیان اسرائیلی

جنبش مقاومت اسلامی لبنان، صبح امروز (سه‌شنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد گروهی از نظامیان اسرائیلی را در شهرک «المطله» هدف حمله قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد این حمله حدود ساعت ۶:۴۰ صبح امروز به وقت محلی انجام شده و طی آن خانه‌ای هدف قرار گرفته که نیروهای اسرائیلی در آن استقرار داشتند.

حزب‌الله بدون اشاره به نام سلاحی که در این حمله از آن استفاده شده، تنها گفت حمله با «تسلیحات مناسب» انجام شده و دقیقا با اهداف برخورد داشته است.

مقاومت اسلامی لبنان طی روزهای گذشته بارها پایگاه‌ها و نیروهای رژیم صهیونیستی را هدف حمله راکتی و پهپادی قرار داده است.

مقامات حزب‌الله تصریح کرده‌اند که تلفات اعلام‌شده از سوی رژیم صهیونیستی بیانگر آمار واقعی نیست و تل‌آویو شمار تلفات واقعی خود را پنهان می‌کند.

مقاومت اسلامی لبنان همواره تاکید کرده است این حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین انجام می‌شود و تا زمان تداوم تجاوزات ادامه خواهد داشت.

نتانیاهو: تا زمان نابودی حماس به جنگ ادامه می دهیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با توجیه بمباران مناطق مسکونی، درمانی و آموزشی غزه گفت: تا نابودی کامل حماس و از بین بردن همه تهدیدها از غزه به جنگ (کشتار مردم فلسطین) ادامه می دهیم.

 بنیامین نتانیاهو امروز (سه شنبه) افزود: جنگ ما با حماس تا بازگشت همه اسیران ادامه می یابد.

وی گفت: به همراه اعضای شورای جنگ با خانواده اسیران اسراییل دیدار کردیم و به آن ها گفتم به بازگرداندن اسرا پایبند هستیم.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب در واکنش به راهپیمایی اعتراضی خانواده اسیران صهیونیست گفته بود که راهپیمایی خانواده اسرا را دیده است ولی تا این لحظه هیچ طرحی برای تبادل اسیران وجود ندارد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد:هیچ گونه طرحی برای تبادل اسرا وجود ندارد و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که شمار بیشتری از اسیران را آزاد کنیم.

این درحالی است که تلویزیون رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه فاش کرد که کابینه جنگ این رژیم (کابینه کوچک) به مقامات ذیصلاح برای انعقاد قرارداد با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) چراغ سبز نشان داده است.

براساس گزارش این تلویزیون، رژیم صهیونیستی، شرایطی که حماس برای توافق آزادسازی اسیران تعیین کرده بود را پذیرفت و اکنون توپ در زمین حماس است.

روز شنبه راهپیمایی خانواده‌های اسیران صهیونیست در نوار غزه به همراه چند هزار نفر دیگر از حامیان آنها به نزدیکی دفتر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در شهر قدس اشغالی رسید.

هدف از این تجمع درخواست از کابینه رژیم صهیونیستی برای بازگرداندن اسیران صهیونیستی از نوار غزه بود.

پیش‌بینی می شود که موضع تل آویو در خصوص قبول قرارداد مبادله اسیران با افزایش فشار صهیونیست ها و آمریکا تغییر کند.

پیش از این خانواده های اسیران صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین از سران رژیم صهیونیستی برای پاسخ ندادن درخصوص سرنوشت بستگان خود و روند آزادی آنها به شدت انتقاد کرده بودند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست یکشنبه گذشته نیز علیه نتانیاهو و مقامات رژیم صهیونیستی در تل آویو تظاهرات کرده و شعار دادند.

این معترضان خواستار آزادی بستگان اسیر خود در نزد مقاومت فلسطین در غزه شدند. آنها سپس در نشست خبری از عدم پاسخگویی سران صهیونیست نسبت به سرنوشت بستگان اسیر خود شکایت کردند.

تظاهرات اعتراض آمیز دو روزه ای نیز توسط این خانواده ها از تل آویو تا جلوی مقر کابینه نتانیاهو در شهر قدس اشغالی برگزار شد. تجمع مشابهی نیز جلوی کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی برگزار شد و تجمع کنندگان خواهان پاسخی درباره برنامه های سران صهیونیست برای آزادی بستگان خود شدند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۴
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۴۳
حماس و حزب الله نیروی نظامی می کشند اسرائیلی ها زن و بچه ها را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
والا اسراییل هیچ جا تعهد امضا نکرده که اگر بهش حمله شد زن وبچه نکشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
بله قشنگ از گروگانهای حماس مشخصه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
اسراییل فعلا با بیمارستانها میجنگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
اسرائیل تاکنون 5500 کودک کشته است. آیا وجدانی هست این را محکوم نکند؟ اسرائیل یهودی ها را از سایر نقاط دنیا جمع می‌کند و به آنها زمین مجانی می‌دهد. آیا این شهرنشینان که مسلح هم هستند دزد نیستند؟ متجاوز نیستند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
هدف اسراییل نسل کشی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
بنده که نظامی نیستم و حتی تفاوت جارو با توپ لیزری را نمی دانم ولی اگر بودم همین امشب 15 تا نفت کش چینی را در تنگه تایوان غرق می کردم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
حماس زیرفشار بمبمهای اسقاطیله، یه فشار دوبرابری دیگری هم دارند، اونم حماقت بعضی ظاهرا فارسی زبانان ولی صهیونیست!
حماس اگر گروگان بکشه که برگی نداره برای اسرای خودش!
آخه عقل هم خوب چیزی بخدا...
و اینکه اسرائیل تعهد نعهد نمیده زن و بچه نکشه، اون دیگه به هویت نفرین شده و دروغگین خودش بستگی داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
ببینید حامیان اسراییل همانهایی هستند که میلیونها غیر نظامی را در حمله به عراق و لیبی کشتند اسراییل هم بدتر از اونها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
اسرائیل حتی نیروهای خودش رو میکشه...موندم اسرائیل چجوری این سربازا رو نگه میداره...؟ عجب دروغگوی قهاریه این رژیم...عجیب بخدا...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
اسرائیل کودک کش ۶ هزار کودک که سهله ۶ میلیون کودکم میکشه از کودک کشان زمان فرعون هیچ بعید نیست شیطان بهشون دستور کشتن کودکان را داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
غزه به تلی از خاک تبدیل شده این بابا هنوز به لودگی میگه اسقاطیل که چی ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
زمانی برادران و فرزندان همین کودکان و زنان که شهید شدن بزرگ میشن کمی صبر من از روز اول جنگ گفتم الان هنوز زود برا نابودی اسرائیل کودک کش باید ۱۰ تا ۱۵ سال دیگه صبر کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
مایلم بدنم هنیه از کجا پیام آتش بس داده؟؟!!از خط مقدم جنگ؟از تونلهای زیر غزه؟از هتل صدستاره؟دقیقا از کجا؟
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
این ماله کش ها حتی قوانین جنگی را قبول ندارند،
اسرائیل هیچ تعهدی نداده اکر بهش حمله شد زن و بچه نکشد، توجیه همه جنایتکاران وقتی عرصه جنگ میدانی ندارند
اگر حماس می خواست این همه کودک کشته نشه
از تو تونل ها میومد بیرون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
برای رژیم صهیونیستی نوزاد با نیروی حماس فرقی ندارد برای غربی های طرفدار حقوق بشر هم فرقی بین نیروی نظامی حماس با غیر نظامی نیست.
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
شما وحشی ها که می دونستید حماس تو تونلهاست پس چرا
کورکورانه بیمارستان و مدرسه زدید و زن و بچه کشتید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
فکر نمیکنی این همون چیزیه که اسرائیل میخواد؟؟
بیاد بیرون با تانکهاش حمله کنه یا با هواپیماهاش؟! خوبه که در مورد تاکتیکهای جنگی وقتی اظهار نظر کنیم که چیزی ازش میدونیم وگرنه علی پروین میشد فرمانده فلسطینیا درغزه با سیستم الله بختکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
اسراییل همیشه کودک کش بوده و در هر صورت هم کودکان غزه طرف جنگ اسراییل نیستند اسراییل ضعیف کشی میکند قرار نیست و نبوده هرکس قوی تر است از سلاح های ممنوعه استفاده کند و یا کودکان را بکشد لذا باید طرف سومی وارد جنگ بشود و اسراییل را گوشمالی بدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
جنک این 50 روز نیست. 80 سال بیرون بودند و با سنگ جنگیدند. چه کسی به آنها کمک کرد؟ هفت میلیون آواره بیرون تونل در اردوگاه های اردن و سوریه و مصر و لبنان هستند. کسی به داد آنها می‌رسد؟ آیا اسرائیل روشی جز زور را بر می تابد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
۱۲:۴۲
چقدر نفرت انگیزه این کامنت بدون اخلاق...اسرائیل حتی نیروهای خودش رو میکشه...موندم اسرائیل چجوری این سربازا رو نگه میداره!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
الان به نطر شما ده میلیون فلسطینی که 80 سال است آواره اند، کجا زندگی بکنند؟ چرا در آن سرزمین فقط باید یهودی نفس بکشد؟ تبعیض نژادی از این واضح تر؟ دو دو تا چند تا است؟
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
اینا اگه مرد جنگ بودن رهبرشون توی قطر قایم نمی شد و خودشون هم توی تونل ها نمی خزیدن و به غیر نظامی های اسراییل شبیخون نمی زدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
این که در کشور اسرائیل هیچ مذهبی به جز یهودی های افراطی حق زندگی ندارند با منطق دموکراسی سازگار است؟ پس تبعیض دینی چه شکلی است؟ روحیه اسرائیلی میگید همه فدای ما شوند. آیا این منطق را قبول دارید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
اگر قرار بود اینهمه کودک کشته نشه آمریکا بمب نمیداد به اسرائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
این افرادی که ضد حماس و به نفع اسرائیل نظر می دهند فکر می کنند که این زنان و کودکان هیچ نسبتی با مبارزان حماس ندارند و حماس از یک جای دیگه رفته غزه و جان فرزندان و خواهران و مادرانشان اهمیتی برایشان ندارد؟ برای این عده مفاهیمی چون شرافت و شجاعت و ایثار و از خودگذشتگی معنی ندارد.
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
محمود عباس رهبر رسمی و مردمی و قانونی فلسطین

در سخنرانی اش در حالیکه گریه میکرد گفت : رهبران

حماس و جهاد اسلامی که با میلیاردها دلار در ترکیه و قطر بوده و هستند

فرماندهان شان هم پس از حملات ۷ اکتبر بسرعت به صحرای سینا و داخل مصر فرار کردند

و مردم غزه و یک مشت کادر مسلح ساده داخل تونلها

را برای کشتار توسط اسراییل و تخریب کل غزه باقی
گذاشتند
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
۱۴:۵۴
اینکه اینقدر شما دروغ می گید با چه منطقی سازگاره؟ اسراییل یک و نیم میلیون شهروند مسلمان فلسطینی داره که دارن راحت در این کشور زندگی می کنند حتی عضو ارتش اسراییل هم هستند در همه جای اسراییل هم تابلوها سه زبانه نوشته شده عربی عبری انگلیسی پس اینقدر دروغ بافی نکن
شکست یک ارتش مسلح هوشمند با قایم موشک بازی وترقه بادبادک هوا کردن و کشتی ژاپنی را بردن امکان نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
در جنگ طولانی امکان داره.اسراییلی ها هر چقدر هم مجهز باشند ولی همیشه در راحتی و رفاه بودند و سختی کشیده نیستند.وقتی جنگ طولانی بشه و بچه هاشون دونه دونه و حتی با تعداد کم توی نبرد کشته بشن .کلکشو کنده است.چون فلسطینیها تنها چیزی که دارند ایمان هست و چیز دیگری برای از دست دادن ندارند ولی اسراییلی ها چیزهای زیادی برای ارز دست دادن دارند
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
.ادعا در هوشمند بودن ارتش اسرائیل در افتضاح ۷ اکتبر .
. مشخص شد.با سلاحاتونم فقط بلدید زن و کودک بکشید
در جنگ تن به تن هم دارید خودتونو اشتباهی میزنید.
از تانک ها و زره پوشاتون بیاین بیرون تا ببینیم چقدر .... دارید.!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
ارتش هوشمندتان این است هنوز نتوانسته حماس را از بین ببرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
۱۳:۰۳
فیلم رزمی زیاد نگاه کردی جوگیر شدی
مگر زمان هخامنشیان هست که از تانکا بیان بیرون نفر ب نفر مبارزه کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
کشتن کودک و زن و بچه پیروزی نمی آورد. پیروز کسی است که به هدفش رسیده است، حتی اگر کشته شود.
الان حماس حقیقت اسرائیل را به همه معرفی کرد. این یعنی پیروزی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
اگر تاریخ را دقیق بررسی کنید، روز به روز نیروهای فلسطینی دارند قوی تر می‌شوند. این یعنی یک روزی صاحب وطن و صاحب حق رای می‌شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
مردم غزه ایمان دارند به قدرت الهی ولی اسراییلیها متکی به آمریکا هستند و پوچن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
اسرائیل با داشتن هوادارانی مثل شما نبایدشکست بخورد
لعنت بر اسرائیل و حامیان اسرائیل
ناشناس
| Turkey |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
به امید بکار گیری تسلیحات اتمی در سراسر جهان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
چند نکته:

ارتش صهیون مسلح است ولی هوشمند نیست از این گزارش کشتن خودیهاشون تا گرفتاری درباتلاق تا ناکامی در رسیدن به اهداف راهبردی و...



دفاع جانانه محور مقاومت ترقه بازی نیست که اگر اینطور بود دولت ابر قدقد امریکا برای برقرای آتش بس و آزادی اسراشون دوره نمی افتاد


کشتی ژاپنی نیست چون خودشون چنین ادعایی ندارن


نمیدونم تو چه اصراری از این بچه کشها دفاع کنی




بیا با حق باش چون حق پیروز است
حرف مرد یکی است: کشتی اسرائیلی است حتی اگر اسرائیلی نباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
صاحبش اسراییلی است با نام مشخص
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
ناراحتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
این همه کشتی ایرانی را آمریکا در جاهای مختلف دنیا متوقف می کند، چرا اینقدر نارحت نبودی؟
ناشناس
| Luxembourg |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
اسراییلی باشه یا نباشه راهزنی دریایی حساب می شه موشک ها دوزاریشون هیچ تاثیری نداشت دست به راهزنی دریایی زده اند دو روز دیگه این هم بی فایده می شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
راه حل شما برای اینکه فلسطینی ها به حقشان برسند چیه؟ فقط مسخره بازی؟ بالاخره این آدم هایی که فلسطینی نامیده می‌شوند عضو کدام کشور هستند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
لوکزامبورگی عزیز کاری که از دستشان براومده در مخالفت با جنایت اسراییل انجام دادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
از اول گفتیم که جشنواره موسیقی رو حماس زده تا آخر هم پاش هستیم
این تصمیمم کاملا یمنی بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
قشنگ مشخص ? یه تعداد بدنشان میخارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
به هر صورت دم یمنی ها گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
این تصمیم کاملا با غیرت و شرافت بوده
جناب هنیه تاریخ برقراری آتش بس موقت را دقیقتر اطلاع دهند تا مقداری شیرینی موقت به قنادی ها سفارش دهیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
اين دفعه خامه اي لطفاً
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
شما ببین نتانیاهو چی دستور میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
هنیه مبارزی است که یک عمر برای مردم کشورش تلاش کرده است. تمام دارایی و منزلش را از دست داد. بسیاری از اقوام و نزدیکانش شهید شدند. این شخص واقعا وظیفه اش را برای هم وطن هایش انجام داده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
حواهایی که قرار بود دیروز برای نتانیاهو درست کنی چی شد
ناشناس
| Austria |
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
حسابدار ۱۵:۲۵
معلومه که اصلا خبر از دارایی های کلان و املاک هنیه نداری
کل تلفات نظامیان اسرائیلی در غزه هفتاد نفر بوده، تازه تعداد زیادی از آنها هم به دست نیروهای خودی کشته شده اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
جهنم گوارایشان باد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
.
مهم این است که مشخص شد اسرائیل ضربه پذیر است و جایی برای مهاجرت سایر یهودی های دنیا و غصب زمین فلسطینیان نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
در طول تاریخ هشتاد سال اخیر، اسرائیلی ها اینقدر فشل و بی عرضه و بی انگیزه نبوده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
وقتی اسرائیل میخواست جنگ را شروع کند اعلام کرد 1200 نفر کشته شدند
امروز اعلام میکند 70 نفر کشته شدند
صداقت در بین اسرائیلیها و هوادارانشون موج میزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
اصولا آمریکا و اسرائیل هیچ موقع شمار دقیق تلفات را اعلام نمی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
سوال ما هم هست مگه میشه؟ این آمار رو کی داره اعلام میکنه؟
اسرائیلیها تا کی میخوان مردم رو فریب بدن با این آمارهای دروغشون
حال مثلا چی میشد ۷۰ سال پیش کشورهای غربی تصمیم می گرفتند اسرائیل یک جای دیگری تشکیل می‌شد مثلا در اتیوپی ، قطعا مشکلات کمتر بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
لعنت به انگلیس باعث و بانییش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
چند روز پیش بایدن گفت اگر اسرائیلی نبود، ما اسرائیلی در خاورمیانه می ساختیم. این یعنی برای عقب نگه داشتن کشورهای منطقه از پیشرفت، وجود چنین عاملی لازم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
مکان فعلی خاک آبا و اجدادی یهودیان است ولی تشکیل کشور بحث دیگری است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
اصل فکر نژاد پرستانه و غاصبانه است
ناشناس
| Austria |
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
آقای ۱۴:۳۴ ممکن است بفرمایید که اگر کشور اسراییل تشکیل نمیشد، مثلا اعراب فلسطینی می خواستند چه گلی به سر خودشان بزنند ؟ حقیقت تلخی است، اما باید بدانید که اگر اسراییل و صنعت آن نبود، هزاران فلسطینی که اکنون در اسراییل مشغول کار هستند ( حتی از غزه) ، الان باید در بیابان ها می نشستند و قلیان می کشیدند
یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن اعلام کرد، شرط آزادی کشتی صهیونیستی توقیف شده در جنوب دریای سرخ، توقف عملیات ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه است.

مواظب باشین مثل حماس نشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
اسرائیل فقط میتونه بچه بکشه
توان مقابله با یمن رو نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
انصارااله هر کاری می‌توانست برای مظلومان فلسطین انجام داد. اگر مصر و اردن و عربستان و امارات نوکر اسرائیل نبودند الان وضع فلسطینی ها بهتر بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
خود اسرائیل جرات کری خونی برای یمن رو نداره
شما هم خودت رو خسته نکن
اگر اسرائیل عرضه داشت 20 روز پیش که یمن بندر ایلات رو زد یه عکس العملی علیه یمن بخرج میداد
اسرائیل دیگه توان جنگ در سه جبهه رو نداره
اول غزه بعد لبنان حالا هم یمن
اسرائیل محاصره شده
مغز براندازان هم اکنون
داشتن تونل جنایت است اما بمباران بیمارستان ها و مدارس مشروع است.

تشخیص
درمان ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
احسنت
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
متخصص مغز یه کم ساندیس میک بزن خسته نشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
قرار بود غزه جهنم صهیونیست ها بشه
اما
گورستان کودکان شد

حالا برو داروهات بخور
دار دیر می شه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
برانداز و ارزشی همه مخالف اسرائیل هستند. تعداد خیلی کمی بی وجدان این جنایت‌های اسرائیل را تایید می‌کند که واقعا در هر کشوری بی وجدان پیدا میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
غزه گورستان کودکان شده
به لطف بمبها وموشکهای آمریکایی و جنایتهای اسرائیل
و البته حمایتهای انگلیس و فرانسه و سایر دوستانشون
ناشناس
| Austria |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
میگم برو کله پزی و یک جفت مغز رو با هم بخور،،، برات مفیده
حماس واس ماس، ببخشید واس اوناس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
سلاح حماس یاسین 105 است که خودش ساخته است. پهباد الزواری هم ساخت خودش است.
برقراری آتش بس موقت بیانگر پیروزی ما است.

برقرار نشدن آن هم همینطور.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
مبارزان فلسطینی تکلیف خود را انجام داده و می دهند. این است پیروزی!!!.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
پیروزی فلسطینی ها تاکنون قطعی است. در هر دو صورت
شعار اهالی غزه این است: یک بار بمیریم نه هر روز
در وطن بمیریم، نه در غربت با ذلت زندگی کتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
چه زیبا!
هر وقت بخواهیم بجنگیم جنگ تکلیف است.

هر وقت نخواهیم بجنگیم صلح تکلیف است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
ناشناس 14:43
همینه که هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
بله


چون همیشه حق پیروز است
فیلم کجاست؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
حربه ناجوانمردانه تبلیغاتی برای قالب کردن تبلیغات
آزادی چند اسیر فلسطینی در برابر کشتن چند هزار فلسطینی دیگه به نظر منطقی میاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
شکستن محاصره غزه نجات جان بیش از دو میلیون از مرگ و حفظ هویت کشور فلسطین است .
حتی اکر سگهای هار صهیونیست در ظرف حدود 40 روز نزدیک به 20 هزار نفر زن و کودک بی دفاع را قتل عام کنند.
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
فکر کردن واندیشیدن خوب است حماس اسیر گرفت تا اسیرانش را آزادکند امانمیدانست اسراییل وحشیتر از اینهاست حالا مشخص شده چقدر از اسراییلها در مراسم شادی بدست خود اسراییلیها کشته شده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
ناشناس 13:58

از این بیش از دو میلیون نفر در همین چهل روز یک و نیم میلیون نفر خانه و زندگی خود را از دست دادند.

محاصره ای هم نشکسته.
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
کی گفته چند هزار فلسطینی کشته شدن؟ آمار سازی های حماس و کشته سازی هایی که اعلام کرد دروغ بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
نمی دانستیم اسرائیل اینقدر پسته که شهروندان دختر و پسر و کودک خودش رو بکشه و بندازه گردن حماس تا بتونه خرابکاری اطلاعاتی و گروگان هایی که دارد را کمرنگ کنه
چه عجب هنیه نطق کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
بعد از چهل روز سکوت می خواهد حنجره اش را برای سخنرانی فتح الفتوحِ برقراری آتش بس موقت تمرین دهد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
هنیه قبل از شروع جنگ با یک برنامه ریزی هماهنگ از غزه خارج شد تا بتواند آزادانه به عنوان شاخه سیاسی حماس رایزنی خارجی انجام داده و از حقوق فلسطینیان دفاع کند
اگر هنیه ترسو و یا مثل برخی مسئولین عافیت طلب بود خانواده خودش رو در غزه نمیذاشت و همراه خودش میبرد در صورتیکه خانوادش در هفته اول جنگ بدست اسرائیلیهای تروریست شهید شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
تاریخ را بخوان، هنیه یک عمر مبارزه کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
فقط میخاد گلوشو صاف کنه وگرنه غیر از خبره پیروزیهایشان چیزی برا گفتن ندارد!!!!!!!!!!!
جانبدانه است تحلیل نیست خدا کند این جنگ تمام بشه مردم غزه در رنج هستند
انصار ا... یمن حرف درستی زده تا زمانی که اسرائیل و آمریکا زن و کودک بی دفاع غزه را به شهادت می رسانند نباید در امان باشند ضمن این که کشورهایی که مرز مشترک با اسرائیل دارند مرزهایشان را به روی سایر کشورهای اسلامی باز کنند تا ببینند که چطور سیل خشم هزاران هزار مسلمان خانه بیدادشان را ویران خواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
آخه به یمنی ها چه مربوط که در مسئله بین اسراییل و فلسطین دخالت می کنند؟ البته همه می دانیم که از تهران دستور می گیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
یمنی ها انسان هستند و انسان ها اعضای یک پیکرند.
البته تو کز محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی
هر روز ۴ تا ۵ تا غاصب صهیونیست کشته می شوند بعد چطور تلفات آنها در این ۴۶ روز ۷۰ نفر بوده؟ ضمن این که خود صهیونیست ها دارند همدیگر را هم می کشند پس قطعا تلفات در این ۴۶ روز باید حداقل بالغ بر ۲۰۰ - ۳۰۰ نفر باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
هفته گذشته یکی از رسانه های اسرائیلی تعداد کشته ها رو حدود 800 نظامی برآورد کرد و اعلام کرد بدون تایید مقامات اجازه اعلام آمار رو ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
هفتاد نفر در غزه کشته شده اند و حدود ۳۵۰ نظامی دیگر در بیرون غزه یعنی در روز اول طوفان
ناشناس
| Austria |
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
عزیز دلم، تو فرض کن که هر روز هزار تا سرباز اسراییلی کشته
میشن، حالا خوب شد؟
مگه قرار نیست اسراییل نابود شود ؟ خب صلح چه معنی میدهد؟ الان بهترین موقع برای نابودی اسراییله . مسلمانان بجای حرف عمل کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
مسلمانان دارند عمل میکنند
اینهمه موشک و راکت رو مسلمانان دارند میکوبند تو سر اسرائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
تنها عملی که دیده شده از مسلمانان بوده وگرنه اربابان غربیت که حقوق بشر رو توی چشم دنیا می‌کردند که تا الان علطی نکردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
نابودی اسرائیل با روشن شدن واقعیت سیاست های او برای مردم دنیا است. قطعا اسرائیل نابود می‌شود. ولی نه اینکه آدم هایش می میرنند
به نظر شما بعد از این جنگ سرنوشت اسرائیل چی میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
نتانیاهو و ارتش غاصبش با این جنایت جنگی ای که با زن و کودک بی دفاع غزه انجام دادند قبر خودشان را با دست خودشان کندند، صبر داشته باش و ببین.
قطعا بعضی از مردم کالاهای اسرائیل رو نمی خرند تا پول آدم کشی اونها رو ندن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
هر کس حتی در اروپا کالاهای اسرائیل را بخرد بویی از انسانیت نبرده باید تمام دنیا کالاهای اسرائیلی را به نشانه اعتراض به کشته شدن بیش از ۶ هزار کودک بی دفاع تحریم کامل کنند تا ثابت شود هنوز انسانیت در جهان زنده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
نه تنها کالاهای اسرائیلی باید تحریم شود بلکه نتانیاهو و وزیر جنگش گالانت به دلیل جنایت جنگی باید محاکمه و به اشد مجازات برسند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
مطمئن باش
تو ایران انقدر بونجل چینی و ایرانی بخورد ملت دادن که اگر جنس صهیونیستی بیاد رو هوا می قاپند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
اشتباهی منفی دادم

کاملا موافقم
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
بحث رو عوض نکن نمیخوای بری غزه کمک؟
نتانیاهو؛ تا زمان نابودی حماس به جنگ ادامه می دهیم.
نتانیاهو جنایت کار جنگی است ارتش غاصبش بیش از ۱۰ هزار زن و کودک بی دفاع را به شهادت رسانده که نزدیک به ۶ هزار نفر کودک بوده اند و باید در دادگاه کیفری ذی صلاح محاکمه شود.
حماس نماد مقاومت مردم فلسطین در برابر بی عدالتی، شهرک سازی های غیر قانونی و کودک کشی غاصبان صهیونیست است که در برابر جنایات صهیونیست ها برای دفاع از خاک و سرزمین فلسطین شکل گرفته، نتانیاهو باید بداند که حماس فرد نیست که بخواهد آن را نابود کند بلکه ایده مقاومت در برابر ناعدالتی است و چنین ایده ای نابود شدنی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
هر کیلو برنج = صد هزار تومان
بنازم به دوستداران فلسطین که جواب دوستداران اسرائیل و ماله کش های غربی رو میدن
دیر و زود داره اما فلسطین به آغوش اسلام بر خواهد گشت و صهیونیستها نابود خواهند شد
شر یک طاغوت دیگر از سر جهان کم میشود
پاسخ ها
علی
| Canada |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
نازدار کی بودی تو؟؟ اونوقتی که همه در ارامش بودن رفتن گروگان گرفتن باید فکر الانو میکردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
بناز بزرگواررررر؟؟؟!!
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
خودتونو گول نزنید غزه دیگه ویرانه س و حماس داره ناپدید میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
اغوش اسلام
یعنی کشورهایی که مسلمان نیستند اغوش ندارن و نامهربونند
شما ۵درصدیهای ایران همین مردم ایران را غیر خودی میدونید و رد می کنید اونوقت اغوشدار شدی برام؟؟؟؟
از جیب کی خرج میکنی؟
آیا فکر می کنید اینها خبر نگار هستند ؟؟؟
خبر نگار باید بیطرف باشد و کار حرفه ای بکند .
اخوان المسلمین یک گروه انحرافی است که در زادگاه خودش نتونست موفق شود .در قطر پایگاه نظامی داده به آمریکا .در انگلیس شبکه الجزیره را راه انداخته .در لیبی حکومت را در اختیار گرفته در ترکیه همه کاره است در پاکستان نفوذ زیادی کرده .در یمن با انصار الله می جنگد .در غزه حماس را دارد.
اتس بس خیانت به ارمان فلسطین است
الان که نصف غزه اشغال شده
کل غزه نابود شده
همه ۲ میلیون نفر اواره شدند
بیش از ۱۴۰۰۰ نفر کشته شدند
صلح بشه که چی بشه
چی بدست امده که صلح بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
راست میگی والا
داروهای که ما شبانه روز مصرف می کنیم و اهمیت حیاتی دارد تحت لیسانس کدام کشور است و مواد اولیه آن از کجا می آید .
آدم باید منطق داشته باشه.
اینکه گفته شود چه جنگ ادامه پیدا کند چه آتش بس بشه
چه غزه با خاک یکی بشه و ضمیمه خاک اسرائیل بشه چه نشه
چه 2میلیون نفر آواره شوند و به دریا بریزند و چه نجات پیدا کنند
چه 1000 نفر کشته شوند چه 100000 نفر
در هرصورت ما پیروز شدیم.
آخه این گفته ها با عقل جور درمیاد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
مفهوم پیروزی را هر وقت فهمیدی اونوقت متوجه منطق و همه ابعاد آن می شوی
پیروزی یعنی اینکه به تکلیفی که خدا بهت دادی عمل کنی و خدا این تکلیف را از تو قبول کنه
حالا چه بکشی و دشمنت را نابود کنی و چه شهید بشوی و یا مجبور به صبر و تحمل و سختی بشوی

اگر خدا بعد از جنگ گنج قارون هم که بهت بده اما اعمالت مورد قبول قرار نگیره یعنی پیروز که نشدی بلکه دچار نکبت و بدبختی شدی و مثل قارون در لحظه ای زمان همه آنها را از تو می گیره
ما از جهان ۳ بعد آنرا می بینیم اما بعدهای بالاتر از ۴ بعد هم وجود دارد که فقط اهل آسمانها می بینند و منطق واقعی فقط در سه بعد نیست بلکه در بالاتر از سه بعد هم است
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
اونیکه حرف‌ از پیروزی میزنه و شیرینی پخش میکنه
در ظاهر داره خودشو گول میزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
بله

چون حق همیشه پیروز است

این را حماسه حسینی به ما آموخته


این را به اذن الله در آینده نزدیک خواهیم دید
هنیه کجاست؟
تنها کاری که از دستم بر میاد آرزوی نجات کودکان و زنان و مردم مظلوم فلسطین از این نسل کشی وحشیانه است

کمک مالی اندکی هم کردم ولی

اگر هر اقدام دیگه ای بتونم انجام میدم

چون واقعا از دیدن این اوضاع دل خون میشم


هر چند می دانم به اذن الله پیروزی برای حق و مستضعفین است
چیزهایی که باعث خار در چشمان قدرت های مستکبر و زورگو شده است
ا- قدرت پیشرفت هسته ای ایران
۲- قدرت موشکی ایران
۳- قدرت پهپادی ایران
۳- حماس و مقاومت اسلامی
۴- حزب الله لبنان
۵- انصار الله یمن
۵- تونل ها
۷- راستی خبر دارید که ایران در موضوع تونل سازی هم پیشرفت های فراوانی کرده است؟ یکم به مترو توجه کنید متوجه این موضوع می شوید
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل