بازدید 5572
۲

تاخیر در پرواز‌های فرودگاه اهواز

مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز از مسافران این پرواز‌ها خواست پیش از عزیمت به فرودگاه با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند و از آخرین وضعیت پرواز‌ها اطلاع پیدا کنند.
کد خبر: ۱۲۰۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 19 November 2023

 به گزارش تابناک به نقل از مهر، مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز گفت: مه گرفتگی در فرودگاه بین‌المللی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز موجب تاخیر در پرواز‌ها شد.
  

 سید مهدی رزار صبح امروز یکشنبه در گفلت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: مه غلیظ و دید کمتر از ۵۰۰ متر باعث تأخیر در پرواز‌های فرودگاه اهواز شده است.

رزاز گفت: مسافران هواپیمایی زاگرس مسیر اهواز تهران رأس ساعت ۱۲ در فرودگاه حضور داشته باشند.

وی یادآور شد: همچنین پرواز‌های ایران ایر و چابهار این پرواز‌ها تا اطلاع بعدی تأخیر دارند.

مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز از مسافران این پرواز‌ها خواست پیش از عزیمت به فرودگاه با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند و از آخرین وضعیت پرواز‌ها اطلاع پیدا کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
رکودی که کرونا بر صنایع هواپیمایی حاکم کرد فرصت مغتنمی بود برای پیگیری خرید 300 ایرباس وبوئینگی که ترامپ نذاشت به ایران تحویل شوند. مطمئنا در طول دوسال بحران کرونا این دو کمپانی حاضرمیشدند هواپیماها را به ایران بفروشند بخصوص که ترامپ هم جای خودشو به پیرخرفت وبیعرضه ای داده بود که هیچکاری علیه معامله این کمپانیها که یکیش امریکایی ودیگریش نصف قطعاتش امریکایی است انجام نمیداد.
هواپیماهای جدید و البته همزمان فرودگاههای با امکانات روز بخاطر مه گرفتگی پروازشون لغو نمیشه.در هواپیماهای جدیدمثل قبل نیست که خلبان رانندگی کنه که مه جلوی دیدشو بگیره.اسکاتلند همیشه مه آلوده آیا اونجا پرواز ندارند؟.پس بهتراست بفکرخریدهواپیماهای جدید وهمزمان تجهیزفرودگاهها باشند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی