بازدید 1998

پیگیری عدم حضور آقایان در واگن بانوان در شورای شهر تهران

کد خبر: ۱۲۰۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ 18 November 2023

سخنگو و عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به لزوم ساماندهی دست‌فروشان مترو گفت: عدم حضور آقایان در واگن بانوان باید جدی گرفته شود و ما در شورای اسلامی شهر تهران نسبت به این موضوع حساس هستیم.

به گزارش میزان، علیرضا نادعلی درباره اقدامات متروی تهران برای جلوگیری از ورود آقایان به واگن مخصوص بانوان گفت: در تعدادی از کشور‌ها در مترو واگن‌های مخصوص بانوان داریم و اینگونه نیست که این اقدام تنها به کشور ما و مباحث عفاف و حجاب مربوط باشد، بسیاری از ظرفیت‌هایی که به عنوان خدمات در شهر‌های مختلف دنیا ارائه می‌شود دارای بخش‌های اختصاصی برای بانوان است و وجود واگن مخصوص بانوان حداقل انتظار ما از مجموعه مترو است.

وی ضمن اشاره به اینکه آقایان از جمله دست‌فروشان نباید وارد واگن بانوان شوند، ادامه داد: عدم حضور آقایان در واگن بانوان باید جدی گرفته شود و ما در شورای اسلامی شهر تهران نسبت به این موضوع حساس هستیم و از شرکت مترو گزارش کار می‌خواهیم.

سخنگو و عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران درباره ساماندهی دست‌فروشان مترو بیان کرد: مسئولان مترو باید دست‌فروشان را ساماندهی کنند و از آن‌ها برای حضور در کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی، خدمات شهری و محیط زیست و حمل و نقل دعوت کنیم تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

نادعلی با بیان اینکه برای ما در شورای اسلامی تهران تردد راحت و فضای زیست‌پذیر‌تر برای مسافران مترو اهمیت دارد، افزود: ممکن است توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی به معنای افزایش تعداد واگن‌های مترو و اتوبوس‌های سطح شهر تا حدی زمان‌بر باشد اما تا آن زمان می‌توانیم اقدامات بسیاری برای راحتی مردم در وسایل حمل‌ونقل عمومی انجام دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به مناسبت هفته کتابخوانی توضیح داد: سازمان زیباسازی شهر تهران اقداماتی را برای معرفی کتاب در سطح شهر انجام داده است که رنگ و بو و دقتی متفاوت‌تر از کار‌های قبلی دارد. مزه کتاب خواندن هیچوقت برای شهروندان از رونق نمی‌افتد و از این رو همواره در عرصه کتاب از جمله ترویج کتابخوانی در سازمان زیبا سازی شهر تهران و در عرصه‌های تخصصی‌تر در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فعالیت داشتیم و مطالبه ما در شورای اسلامی شهر تهران این است که انجام اینگونه اقدامات همچنان رونق داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست