بازدید 2948
۶
دادستانی :

خبر متواری بودن شبنم نعمت زاده کذب است

شایعه مطرح شده در مورد متواری بودن شبنم نعمت زاده صحت ندارد و این محکوم اقتصادی هم اکنون در زندان اوین است. روابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب تهران توضیحاتی در مورد شایعه متواری بودن شبنم نعمت‌زاده ارائه داد.
کد خبر: ۱۲۰۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ 13 November 2023


 
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب تهران، شایعه مطرح شده در مورد متواری بودن شبنم نعمت‌زاده صحت ندارد و این محکوم اقتصادی هم اکنون در زندان اوین است و خبر متواری بودن وی کذب محض است.
 
براساس این گزارش وی مدتی پیش طبق قانون و بر اساس زمان مقرره قانونی (طبق ماده ۵۲۰ آیین دادرسی کیفری محکومان می‌توانند در صورت رعایت ضوابط زندان پس از سپردن تامین مناسب ماهانه حداکثر ۳ روز از مرخصی برخوردار شوند) مرخصی رفته بوده و متعاقب آن مدتی غیبت کرد که در همان مقطع زمانی هم بلافاصله حکم جلب صادر و بازداشت و روانه زندان شد.
 
روابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد بابت مدت زمان غیبت هم علیه وی اعلام جرم شد که در حال رسیدگی است همچنین این محکوم اقتصادی وثائق سنگینی داشته که با دستور دادستانی بلافاصله پس از غیبت غیرموجه ضبط و جلب وی هم توسط تیم عملیات دادستانی تهران انجام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶
رفته آب بخوره دیدن نیست شایعه درست کردن
!!!!!!!!!
وثائق سنگین از سفره انقلاب گذاشتن دیگه
چرا باید فرار کنه وقتی با رافت اسلامی!!! و پس از آن همه فساد و اقدامات مجرمانه بر علیه سلامتی مردم و ساخت و سازهای غیر قانونی به راحتی آزاد شد؟
دیگه دورهمی بوده اینم یه لقمه خورده دیگه .. سرسفره میشینی همه دارن میخورن اشتهای آدم باز میشه .. مال غریبه هم که نبوده سفره انقلابه .. مال پدراشون هست ... خدای نکرده سطل آشغال که آتیش نزده بگیم چرا نکشیدنش بالا
آیا قوه قضائیه در خصوص متهمان منسوب به جبهه پایداری و تیم احمدی نژاد هم،،همینگونه با شدت و تحکم رفتار کرده و می کند و یا اینکه،،به دلیل نورجشمی بودن محمود،،با اطرافیانش هم با مماشات و رافت اسلامی رفتار شده؟!!!
نه بابا متواری نشده، فقط از کشور خارج شده اقامت کانادا گرفته
تازه فقط برای مراقبت از پولهایی که برده نکنه خدای ناکرده ریالی حرام قاطیش بشه!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست