بازدید 1648
۲

اصلاح بیش از ۷۰۰ نقطه پرحادثه در سال ۱۴۰۳

وزیر راه و شهرسازی بر اصلاح ۷۲۷ نقطه حادثه‌خیز در سال ۱۴۰۳، با همکاری استان‌ها و سایر دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد.
کد خبر: ۱۲۰۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵ 12 November 2023

به گزارش «تابناک»، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در نشست ۱۳۲ کمیسیون ایمنی راه‌های کشور با اشاره به ۸۸۷ نقطه پرحادثه در کشور گفت: تا کنون ۱۶۰ نقطه از این تعداد برطرف شده و ۷۲۷ نقطه باقی مانده است که باید با همکاری استان‌ها در سال ۱۴۰۳ اصلاح و برطرف شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین تامین منابع مورد نیاز برای رفع نقاط پرحادثه و اجرای سایر اقدامات و برنامه‌ها به منظور کاهش تصادفات و سوانح رانندگی را از دیگر مسائل مهمی دانست که باید پیگیری و محقق شود.

بذرپاش با اشاره به لزوم تامین تجهیزات مورد نیاز در راستای کاهش تصادفات اظهار کرد: در این زمینه قوانین و مقررات مورد نیاز برای تامین منابع و تجهیزات و رفع موانع اختصاص بودجه پیگیری خواهد شد.

وی افزود: جلسات کمیسیون ایمنی راه‌ها با حضور همه دستگاه‌ها و نهاد‌های عضو و مشارکت پررنگ استان‌ها هر دو هفته یک بار برگزار شود.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: استان‌ها نیز مسائل مرتبط با اصلاح نقاط پرحادثه و کاهش و رفع عوامل تصادفات و سوانح رانندگی را با جدیت پیگیری کنند.

صد و سی و دومین نشست کمیسیون ایمنی راه‌های کشور شنبه ۲۰ آبان به ریاست وزیر راه و شهرسازی و با حضور شهریار افندی‌زاده معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی و دبیر کمیسیون، سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا و نمایندگان سایر دستگاه‌ها به منظور بررسی رفع نقاط پرحادثه کشور و اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری از جمله برنامه ملی کاهش سوانح و حوادث رانندگی (برنامه نجات) در ساختمان شهید دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
همه اش وعده و وعيد
سال 1403 !
امسال چه كرديد
4 ماه تا پايان 1402 وقت داريد.
پارسال چند نقطه پر حادثه را اصلاح كرديد؟
بزک نمیر، باهار میاااد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست