بازدید 1610

تهران بیشترین نقاط حادثه‌خیز را دارد

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: استان‌های تهران، خوزستان و فارس به ترتیب با ۳۷۴، ۲۰۴ و ۱۸۶ نقطه، بیشترین نقاط حادثه خیز را در ابتدای سال ۱۴۰۲ دارند.
کد خبر: ۱۲۰۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۷ 11 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار هادیانفر گفت: از تعداد ۲۰۹۶ نقطه حادثه خیزی که باقی مانده، تعداد ۳۵۵ نقطه آشکار سازی و تعداد ۱۷۱ نقطه حادثه خیز نیز ایمن سازی شده است.

وی با بیان اینکه استان‌های تهران، خوزستان و فارس بیشترین نقاط حادثه خیز را در ابتدای سال ۱۴۰۲ داشتند، اضافه کرد: بیشترین فعالیت در جهت رفع نقاط حادثه خیز را استان تهران با ۱۱۲ مورد از ۴۸۶ نقطه و خوزستان با ۵۳مورد از۲۵۷ نقطه حادثه خیز را داشته اند.

وی ادامه داد: استان‌های تهران، خوزستان و فارس به ترتیب با ۳۷۴، ۲۰۴ و ۱۸۶ نقطه، بیشترین نقاط حادثه خیز باقیمانده را در سطح کشور دارند.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به شناسنامه ترافیکی نقاط حادثه خیز، گفت: کلیه نقاط حادثه خیز در ابتدای سال ۱۴۰۲ از سوی پلیس راهور استان‌ها اعلام شده و دارای شناسنامه ترافیکی که این شناسنامه از عناوینی، چون نام نقطه حادثه خیز، نوع محل، علت حادثه خیز بودن، طول جغرافیایی و عرض جغرافیایی برخوردار می‌باشد.

سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: صورت جلسه تنظیمی بابت شناسنامه‌های نقاط حادثه خیز با هماهنگی و نظارت شورای عالی ترافیک، پلیس راهور استان و شهرداری‌های استان مربوطه تنظیم شده که نهایتاً به تایید وزارت کشور رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست