بازدید 2463

محمدرضا گرایی هم نیاز به جراحی دارد؟

قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو اعلام کرد، به‌زودی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان ملحق خواهد شد. تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲ پ
کد خبر: ۱۲۰۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ 06 November 2023

به گزارش تابناک، محمدرضا گرایی در شرایطی مدال برنز جهان در سال ۲۰۲۳ را به دست آورد که از ناحیه زانو آسیب دیده بود. در عین حال هم که وزن زیادی از بدنش باید کم می‌کرد، در گروه شانس مجدد حاضر شد و در نهایت علاوه بر کسب سهمیه المپیک، مدال برنز وزن ۶۷ کیلوگرم جهان را در آخرین مسابقه جهانیِ پیش از المپیک به خود اختصاص داد.
 

این کشتی‌گیر که از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ در المپیک توکیو و سه مسابقه جهانی اسلو ۲۰۲۱، بلگراد ۲۰۲۲ و بلگراد ۲۰۲۳ برای تیم ملی کشتی فرنگی ایران موفق به کسب دو نشان طلای المپیک و جهانی و نقره و برنز جهان شده است، به تازگی از زانویش MRI گرفته و توسط دکتر کیهانی پزشک معتمد فدراسیون کشتی و عضو هیئت رئیسه این فدراسیون معاینه شده است.

محمدرضا گرایی در این مورد به خبرنگار تسنیم گفت: دکتر گفت که به جراحی نیازی نیست و باید تحت نظارت پزشک، کار فیزیوتراپی را دنبال کنم.

وی راجع به اینکه از چه زمانی می‌تواند تمریناتش را شروع کند، تصریح کرد: از ۱۶ آبان اردوی تیم ملی شروع می‌شود و من هم به اردو می‌روم. باید ببینم از چه زمانی می‌توانم تمرین کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست