بازدید 6926
نشست خبری رئیس جمهور با نخست وزیر عراق

رئیسی: جنایت هولناک در غزه باید متوقف شود/ اسرائیل فرو ریخته است/ السودانی: بحران کنونی نتیجه جنایات اسرائیل است

محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق، امروز دوشنبه وارد تهران شد و با سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد. پس از آن، دو طرف در نشست خبری مشترک حضور یافته و مواضع خود درباره موضوعات مختلف از جمله جنگ در غزه اعلام کردند.
کد خبر: ۱۲۰۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ 06 November 2023

رئیسی: جنایت هولناک در غزه باید متوقف شود/ تاسرائیل فروریخته نیست/ السودانی: حران کنونی نتیجه جنایت های اسرائیل است

بین الملل تابناک: محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق، امروز دوشنبه وارد تهران شد و با سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد. پس از آن، دو طرف در نشست خبری مشترک حضور یافته و مواضع خود درباره موضوعات مختلف از جمله جنگ در غزه اعلام کردند.

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه در نشست مطبوعاتی مشترک با آقای «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق با بیان اینکه در حوزه مسائل سیاسی روابط بین دو کشور روز به روز در حال ارتقا است، تصریح کرد: یکی دیگر از عرصه‌های همکاری میان دو کشور در حوزه مسائل امنیتی بوده و باید از همت و تلاش آقای السودانی برای اجرای قرارداد امنیتی فیمابین قدردانی کنم.

رئیس جمهور با قدردانی از تلاش‌های نخست وزیر و دولت عراق در مسیر اجرای این قرارداد در راستای خلع سلاح کامل معاندین و ضدانقلاب و امن شدن مناطق مرزی میان دو کشور افزود: امیدواریم این قرارداد به صورت کامل اجرایی و عملیاتی شود.

رئیسی: جنایت هولناک در غزه باید متوقف شود/ اسرائیل فرو ریخته است/ السودانی: بحران کنونی نتیجه جنایات اسرائیل است

رئیسی با بیان اینکه دو کشور در زمینه همکاری‌های اقتصادی نیز اقدامات خوبی برای گسترش و ارتقای سطح تعاملات و تبادلات تجاری داشته‌اند، اظهار داشت: گام‌های خوبی برای توسعه روابط تجاری به‌ویژه در زمینه شهرک‌های صنعتی در مرز دو کشور و همکاری در عرصه تولید مشترک برداشته‌اند. همچنین باید از تلاش‌های آقای السودانی و دولت عراق برای تکمیل خط ریلی شلمچه-بصره که یکی از مسیرهای بسیار مهم است و راه‌اندازی آن برای دو کشور منافع بسیاری دارد، قدردانی کنم.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به مواضع مشترک ایران و عراق درباره جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به مردم فلسطین و غزه گفت: هر دو کشور تاکید صریح دارند که حملات رژیم صهیونیستی به غزه باید هر چه سریع‌تر متوقف شده و با رفع محاصره، امدادرسانی به مردم مظلوم و مقتدر غزه انجام شود.

ادعای امریکا و رژیم صهیونیستی در کمک به غزه دروغ است

رئیسی در این نشست مطبوعاتی گفت: متاسفانه آمریکا کمک‌های تسلیحاتی، اطلاعاتی و مالی به رژیم صهیونیستی برای قتل و کشتار و اقدامات بی رحمانه نسبت به مردم فلسطین می‌کند و در واقع این رژیم را  تشویق می کند.

وی ادعای آمریکایی‌ها در کمک به غزه و اعلام آتش بس را کاملا دروغ  خواند و گفت: این ادعا با عمل آمریکایی‌ها سازگاری ندارد.آنچه از آمریکایی ها می بینیم مانندقطعنامه پیشنهادی در شورای امنیت که آن را وتو می کنند و عملا دست رژیم صهیونیستی را برای قتل و کشتار باز و بازتر می کنند و ما این جنایات را به حساب آمریکا و کشورهای حامی رژیم می گذاریم و معتقدیم در همه جنایت ها شریک هستند.

آیت‌الله رئیسی بیان کرد: معتقدیم هر چه سریع‌تر باید بمباران‌ها قطع شود و آتش‌بس شود و هرچه سریع‌تر امداد و کمک به مردم مظلوم و مقتدر غزه انجام شود. این جنایت هولناک و جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی و کودک‌کشی است که امروز به دست رژیم صهیونیستی و با حمایت آمریکایی‌ها و برخی از کشورهای اروپایی انجام می‌شود.

رژیم صهیونیستی فرو ریخته است

رئیس جمهور اظهار داشت: حقیقت آن است که بعد از مجاهدت و ایستادگی مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی و شکستی که به این رژیم وارد کرد، رژیم صهیونیستی فرو ریخته است.

رئیسی: جنایت هولناک در غزه باید متوقف شود/ اسرائیل فرو ریخته است/ السودانی: بحران کنونی نتیجه جنایات اسرائیل است

رئیسی ادامه داد: آمریکا به دنبال این است تا اسرائیل را سرو پا نگه دارد و تا امروز برآورد همه جهان این است که ملت فلسطین پیروز است و کشتن زن و کودک  و ویران کردن خانه های مردم غزه یک پیروزی برای رژیم تلقی نمی شود، شکست مفتضحانه رژیم  صهیونیستی با جنایت علیه بشریت و نسل کشی جبران نمی‌شود.

وی تاکید کرد: با هر گونه اقدامی که در سطح کشورهای اسلامی، در سطح کشورهای منطقه و بین الملل برای بازدارندگی رژیم صهیونیستی و هیات حاکمه امریکا از قتل و کشتار مردم بی‌گناه، مظلوم و مقتدر غزه انجام شود، همکاری کرده و حمایت می‌کنیم.

 از هر اقدامی برای«بازدارندگی رژیم صهیونیستی و آمریکا» از جنایت در غزه حمایت می‌کنیم

رئیس جمهور گفت: امروز کشورهای اسلامی، منطقه و جهان آنهایی که به خدا معتقدند در مقابل خدا، آنهایی که به وجدان بشری معتقدند به وجدان، آنهایی که به تاریخ اعتقاد دارند در مقابل تاریخ، نمی‌توانند نسبت به سکوتشان در مقابل این  جنایت‌ها پاسخگو باشند، بنابراین ما هر گونه اقدامی که در سطح کشورهای اسلامی و منطقه و بین المللی در بازدارندگی رژیم صهیونیستی و هیات حاکمه امریکا برای قتل و کشتار مردم مظلوم و بی گناه و مقتدر غزه انجام شود، همکاری کرده و حمایت می کنیم.

رئیسی در پایان از حضور نخست وزیر عراق و بیان مواضع خوبشان در  مساله فلسطین قدردانی و اظهار امیدواری کرد که راه برای  همکاری دیگر کشورها هموار شود تا بتوانیم مجموعه اقدامات را  در جهت بازدارندگی رژیم صهیونیستی از این جنایات انجام بدهیم.

کنایه السودانی به بلینکن: تصمیم در خصوص عدم گسترش جنگ در منطقه در دست کسانی است که در غزه جنایت می‌کنند

محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق نیز در این نشست خبری گفت: قدردانی می‌کنم از آیت‌الله رئیسی به دلیل حسن استقبال و سخن صادقانه و مقتدرانه‌ای که نسبت به عراق داشتند.

وی افزود: سفر من به تهران برای تاکید بر عمق روابط بین عراق و ایران و همچنین مسائل مشترکی است که بین دو کشور وجود دارد و اهمیت این سفر به این موضوع برمی‌گردد که در سایه شرایط دقیق و حساس منطقه شکل می‌گیرد.

نخست وزیر عراق عنوان کرد: با آیت‌الله رئیسی جلسه‌ای را برگزار کردیم و در این جلسه پیرامون موضوعات مختلفی صحبت کردیم و بحث و گفت و گو داشتیم.

السودانی بیان کرد: مهمترین این مسائل مساله فلسطین است و کشتاری که علیه ملت فلسطین صورت می‌گیرد و همچنین کشتار سازمان یافته و دسته‌جمعی که شاهد هستیم به فرزندان‌مان در غزه در حال صورت گرفتن است و آنچه که کرانه باختری از سوی شهرک‌نشینان صورت می‌گیرد.

وی گفت: همچنین ما بر موضع ثابت و اصولی عراق در ارتباط با مساله فلسطین و مبارزه ملت فلسطین برای تحقق آزادی خود و تشکیل دولت مستقل با پایتختی قدس شریف تاکید می‌کنیم.

السودانی خاطرنشان کرد: موضع کشور عراق موضع واضحی است که مرجعیت‌های دینی در عراق بر آن تاکید داشتند و در راس آنها مرجعیت دینی ما در نجف و مرجعیت سیاسی ما بر آن تاکید داشته‌اند و دولت عراق بر این موضع تاکید داشته و در کنفرانس قاهره نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بحران اخیر صرفا زاییده روز ۷ اکتبر امسال نبود بلکه این بحران نتیجه سیاست‌های جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین بوده که با کشتار و کوچاندن ملت فلسطین و سیاست‌های شهرک‌سازی و هتک حرمت به مسجدالاقصی صورت گرفت.

نخست وزیر عراق بیان کرد: همچنین در نشستی که با رئیس جمهور ایران داشتیم درخصوص روابط ممتاز دوجانبه میان دو کشور صحبت کردیم به‌خصوص در سالی که در دولت عراق شاهد بودیم که این روابط در بسیاری از زمینه‌ها رشد و گسترش داشته به طوری که مطمئنا به سود هر دو کشور مسلمان و همسایه خواهد بود.

نخست وزیر عراق در نشست خبری مشترک با رئیس جمهور ایران در کنایه به آنتونی بلینکن که خواستار عدم توسعه جنگ در منطقه شده بود، گفت: کسانی که خواهان عدم توسعه جنگ در منطقه هستند باید به رژیم صهیونیستی برای متوقف کردن جنایت و کشتار سازمان‌یافته مردم غزه فشار وارد کنند.

وی تصریح کرد: تصمیم درباره اینکه منطقه به یک جنگ گسترده کشیده نشود در دست طرف‌هایی است که این تجاوزات را علیه ملت ما در غزه مرتکب می‌شود.ایران و عراق به دنبال هاهنگ‌سازی مواضع خود و فشار بر کشورهای تاثیرگذار به منظور توقف هر چه سریعتر بمباران غزه و کشتار مردم فلسطین هستند.

نخست وزیر عراق گفت: اهالی و ساکنان غزه سالیان سال در زندانی بزرگ به سر می‌برند در حالی که جهانیان همه شاهد این موضوع هستند و هیچ اقدامی برای پیاده‌سازی قطعنامه‌های بین‌المللی که صادر شده و تصمیمات بین‌المللی و کنفرانس‌های زیادی که در این زمینه تصمیمات مهمی را اتخاذ کردند مانند کنفرانس‌های اسلو و مادرید انجام نمی‌دهند.

السودانی با اشاره به اتفاقاتی که طی 30 روز گذشته در غزه رخ داده از جمله کشتارها و کوچاندن و محاصره مردم غزه و جلوگیری از ارسال کمک‌ها به مردم غزه و همچنین استفاده از پیشرفته‌ترین سلاح‌ها علیه منطقه پرجمعیت غزه که بیش از دو میلیون نفر در آن ساکن هستند و این تعداد زیاد شهدا و زخمی‌ها که بیشتر آنها نیز از کودکان هستند، گفت: می‌خواهم از همین‌جا به طور روشن و واضح اعلام کنم که جامعه و نهادهای بین‌المللی در انجام وظایف و تعهدات خودشان ناکام بوده‌اند.

السودانی ادامه داد: خیلی از پرونده‌هایی که میان دو کشور وجود دارد شاهد بودیم که امسال گام‌های عملی آن برداشته شده است پرونده‌هایی که  طی سالیان سال و دهه‌ها متوقف بود. تلاش می‌کنیم که این طرح‌ها و پروژه‌ها از جمله خط آهن شلمچه – بصره، شهرک‌های اقتصادی مرزی تکمیل کرده و تبادل تجاری و حمل نقل بین دو کشور را فعال کنیم.

وی تصریح کرد: مطمئنا فرصت‌های زیادی برای شراکت و همکاری اقتصادی دو کشور وجود دارد از جمله آنها مسیر توسعه بین دو کشور است که امیدواریم این طرح و پروژه در راستا و مطابق پروژه شمال - جنوب و پروژه راه کمربندی باشد و این راه‌ها و مسیرها به سود دو کشور ایران و عراق خواهد بود به اعتبار اینکه هر دو کشور از موقعیت جغرافیایی خوبی در منطقه و جهان برخوردار هستند. 

نخست وزیر عراق خاطرنشان کرد: خوشبختانه و به لطف خداوند متعال شاهد بودیم کمیته امنیتی میان ایران و عراق موفق شد که به تعهدات خود درخصوص مناطق مرزی و اماکنی که در مرز تنش ایجاد می‌کرد، عمل کند و این تنش‌ها را از بین ببرد.

اجازه نمی‌دهیم از سرزمین عراق خطری متوجه ایران شود 

السودانی بیان کرد: همچنین توانستیم هر آنچه که ممکن است به امنیت ایران خدشه‌وارد کند را کنترل کنیم، چرا که ما در دولت عراق همه تلاش خود را می‌کنیم تا امنیت در مرز ایران و عراق محقق شود و اجازه نمی‌دهیم که هر گروه یا جریانی بخواهد از سرزمین عراق خطری را از متوجه ایران کند.

وی تصریح کرد: در پایان تشکر می‌کنم از آیت‌الله رئیسی برای مواضع صریح و تمایل صریح وی برای همکاری و هماهنگی هر چه بیشر میان دو کشور  برای توسعه روابط در سایر زمینه‌هایی که به سود دو کشور خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۲۲
متوقف شود! تند، زود، سريع
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
سه کامنت اول که همه نظر خودته ، بزار بقیه دوستانت هم
بنویسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
هم حرف می زند و هم عمل می کند. اگر ایران نبود الان مثل 70 سال اول
باید با سنگ می جنگیدند،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
باید آغاز کننده جنگ مجازات شود.
بازنشسته حداقلی بگیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
جناب رییسی لطفا ابتدا دستور بدهید تا بدهی ۴۵۰

هزار میلیارد تومان بسیار معوقه دولت به صندوق

بازنشستگی تامین اجتماعی تسویه گردد

تا حقوق بازنشستگان حداقلی بگیر که زیر ۸ میلیون

تومان ( ۱۵۰ دلار ) است و در زیر خط فقر مطلق و

فلاکت و رنج و عذاب شرمندگی کشانده شده اند

حداقل به میزان نزدیک به کشورهای همجوار و حتی

فقیر تر که حدود ۵۰۰ دلار است همسان سازی و

افزایش قانونی طبق مصوبات مجلس انقلابی گردد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
همیشه آغاز کننده جنگ، پایان دهنده آن نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
هنیه و مشعل و نخاله و دیگران در جای امن.زن و بچه و پیر و جوان فلسطینی در غزه زیر بمب و موشک!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
آنانی که اندیشه نابودی تلاویو و حیفا را دارند به آن چه در غزه می گذرد چشم انداخته و دوباره به اندیشه خود نظر کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
نتیجه ترقه بازی بهتر از این نیست
nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
آقای 11.8اول اینکه کدوم عمل چندتاشو که برا جامعه مفید بوده بگو ماهم بدونیم وقدردانی کنیم دوم اینکه ما با کسی جنگ نداریم وسوم اینکه زیاد دور نرو با سال 1356مقایسه کن وحرف بزن
بد نیست یادآوری کنم
ارزش ریال در مقابل دلار
ارزش پاسپورت
قدرت نظامی
اعتبار جهانی
آموزش وپرورش
دانشگاه
بیمه ودرمان ووو...
لطفا بگو کدوم یکیش الان بهتر از اون تاریخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
مسلم است السودانی پیام آمریکا را آورد مسله جدی تر از این حرفهاست ایکاش مسولین می فهمیدند اسراییل یعنی چه اسراییل به هر دلیل ناموس آمریکا در منطقه است درگیری با او جزویرانی نتیجه دیگری ندارد بیخود شعار ندهید و کشور را در مهلکه نیندازید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
تصمیم حزب الله برای سکوت در مقابل جنگ غزه، دل فلسطینی ها و هوادارانش را شکست.
محبوبیت حزب الله به شدت در میان طرفدارانش کاهش یافت. بخصوص آنجایی که حسن نصرالله مردم غزه را به صبر دعوت کرد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
آمریکا رسماً امروز اعلام کرد که استقرار زیر

دریایی اتمی اش در خاورمیانه که مجهز به

موشکهای قاره پیما می باشد، برای مقابله با

تهدیدات نظامی ایران است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
با این تحولات یک ماه گذشته و حمایت بی چون و چرای آمریکا و کشورهای غربی و متحدانشان چون ژاپن و کره جنوبی و.... از اسراییل، چطور می توان پیش بینی « اسراییل 25 سال آینده را نخواهد دید» را باور کرد؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
رژیم صهیونیستی نابود و ویران باید شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
منتظر جهان بدون قطب هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
شما که می گفتید حماس هیمنشو داغون کرده خوب ادامه بدید ریشه شونو بکنید
ربنا
| Brazil |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
این قدر شعارها تکراری است که من مستقیم میام کامنت می‌نویسم . بازی شطرنج همین بود . حماس را فدای صلح اسراییل کردیم . تظاهرات در سرتاسر اروپا و سازمان ملل و افکار عمومی هم هیچ کاری نمی‌تواند بکند .تو دشمنی هم طبق کلام خدا نباید از حد گذشت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
به۱۱:۸توجه کن اگه الان با سنگ به اسرائیل حمله می کردن هنوز هم میتونستن افکار مردم دنیا رو با خودشون همراه کنن اما الان با وحشی بازی که سر اسرائیلیها در آوردن دیگه کمتر براشون دلسوزی میشه ...اشتباه کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
کسانیکه جنگ را شروع کردند باید پای جنگ بایستند و دشمن را شکست بدهند. یا شکست را قبول کنند و خسارت بپردازند نه اینکه التماس کنند .التماس کردن از روح جوانمردی بدور است . در طول تاریخ مردان قهرمان مرگ را بر ذلت و التماس کردن ترجیح دادند. پس جنگ جنگ تا محو ستمگری.و تجاوزگری .
ورود حزب الله به جنگی تمام عیار با اسراییل به نفع جهان اسلام و مردم ایران است .چون کار یک سره می شود و دولت فرصت می کند کشور را آباد کند.مثل بعد از جنگ ایران و عراق که تمام همت مقامات آبادی کشور بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
آیا تفکر نابودی آمریکا خود یک ایده جنگ افروزانه نیست ؟
اگر جنگی اتفاق بیفتد آن وقت گناه کشته های جنگ بر دوش کیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
چرا هیچ خبری از در گیری های داخل غزه نیست ؟
رئیسی: جنایت هولناک در غزه باید متوقف شود.

چشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
جنگ جنگ است و شرف و غیرت ما در گرو جنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
جنگ جنگ تا پیروزی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
جنگ جنگ تا رفع فتنه از عالم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
راه قدس از غزه می گذرد جنگ جنگ بشتابید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
از روز یکشنبه 16 مهر تا امروز
هر روز اعلام می کنند اگر اسرائیل حمله را متوقف نکند فلان می کنیم و بهمان
متوقف که نکرد هیچ تا عمق 10 متر هم شخم زد و تا 48 ساعت دیگه کلا غزه ای وجود نخواهد داشت.
مگه نشنیدید رییس چه دستور دادند سریع متوقف شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
چرا محور مقاومت باید جنگ را متوقف کند؟
مگر در موقعیت پیروزی نیستند؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
چه شد که در ظرف 30 روز از پیروزی به تقاضای آتش بس رسیدند؟ چطور از شیرینی به حلوا رسیدند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
اصلا کشور ما در منطقه جایگاه سیاسی ندارد امیر عبدل یک هواپیما در اختیار گرفته بین قطر و ترکیه تردد می کند قبلا تهدید هم می کرد دیگر تهدید هم نمی کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
صهیونیست ، مثل وهابیت ، توسط انگلستان و برای جانشینی انجام اعمال وحشیانه به جای خود انگلیسی ها تولید شده. لطفاً در مورد وهابیت مطالعه کنید. حتی دومین فرد مهم در وهابیت ، بعد از هامفری(استاد عبدالوهاب، یک جاسوس انگلیسی) یک فرد انگلیسی دیگست که رئیس توپخانه ی ارتش وهابی های مسلح شده توسط انگلیسیها بوده و نه فردی که وهابیت رو به اسم اون میخونند.
حالا که اسراییل فرو ریخته است نباید جنگ متوقف شود که مجدد بتواند خود را بازسازی کند
الان بهترین موقعیت است که حالا که اسراییل فروریخته و حماس پیروز شده کلا اسراییل نابود شود
پس لطف به هیچ وجههی اجازه ندهید صلح برقرار شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
اسراییل اعلام کرد تا ۴۸ ساعت آینده شمال غزه را کلا تصرف خواهد کرد حالا چگونه فروریخته نمی دانم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
حالا که اسرائیل فروریخته است پس لطفاً بدون گریه و زاری و مظلوم نمایی و التماس به این کشور و آن کشور با آن 6 میلیون نفر دواطلب بروید به سوی غزه و کار را یکسره کنید. باشد تا ان شاءالله ما ملت ایران هم از دست شما نفس راحتی بکشیم..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
ناشناس ۱۳:۵۵
این اهالی شعار دادن رو بیشتر از شهادت دوس دارن و می مونن همین وطن و شعار می دن و توفیق نداشتیم و ...خلاصه فعلنا می مونن
اسرائیل غزه را ویران کرده آنوقت شما میگید شکست خورده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
مگر کشتن زن و بچه و ویران کردن مدرسه و کلیسا و بیمارستان پیروزی است؟ از دو میلیون نفر ده هزار نفر را کشته 199000 هزار نفر دیگر با عزمی دو برابر مقاومت می کنند. این فرمول در همه جا هست که کشتن پیروزی نمی آورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
صبر کن، عجله نکن، جنگ های قبلی هم همینطور بود و اسراییل خراب می کرد و کودکان را می کشت. در بلند مدت همه دنیا فهمیدند که کدام گروه ضد انسان هستند و کدام گروه برای آزادی می جنگند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
مگه در اقتصاد پیروز نیستند حرافی بی حاصل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
شدیدا بدنبال ان سه نفر بسیجی سطل بدست میگردم

که قرار بود با کمپین ریختن هر مسلمان یک سطل آب

در ایجاد سیل بزرگ برای نابودی اسراییل اقدام انقلابی کنیم!!!؟؟

کجا هستند ان ۳نفر نخبگان انقلابی !!!!!؟؟؟
آزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
جمله هایش فی البداهه و پر از تناقض هست . یک جایی دم از پیروزی می زند و بدنبالش ملتمسانه درخواست آتش بس می کند ! یک جایی می گوید اسرائیل فرو ریخته است و پشت سرش می گوید که باید از اشغال غزه دست بردارد . کشوری که شکست خورده ، فروپاشیده چرا نمی خواهد که صلح کند ؟!!! ادبیات پوپولیستی
بابا، حالا که دیگه اسرائیل فرو ریخته، چرا دنبال توقف جنگ هستید؟ ادامه بدهید تا دیگه نتونه از جاش بلند شه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
البته بدون گریه و زاری و مظلوم نمایی.
اخبار میگه غزه به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده و اسرائیل هم قصد داره غزه شمالی را ابتدا به دو قسمت شرقی و غربی و سپس هریک از این دو قسمت شرقی و غربی را نیز به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم کنه.
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
اسراٸیل غزه را به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم کرده است و بعد از اینکه کل قسمت شمالی را را پاسازی کرد مردم غزه را به قسمت شمالی سوق داده و با کمک غذایی بین الملی پوشش می دهد و بعد می رود سر قسمت غزه جنوبی و خودتان می دانید چه می شود.،پایان حماسه....حماس.؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
یعنی بر اساس اصول شهرسازی مدرن بلوک بندی کنند ؟
جناب رئیسی منتظر دستور حضرتعالی بودند که جنگ را متوقف کنند راستی اگر نکردند جنابعالی چکار می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
افغانی ها هم آب هیرمند را باز کنند بیاید سیستان.
یک موشک جرات دارید از ایران به سمت اسرائیل بلند کنید برای دفاع از غزه ؟
آب هیرمند هم قرار بود باز شود. دلار نباید ۵ هزار تومن بشود. زنگزور باید باز شود.
آهای اسرائیل فرو ریخته، آتش بس را قبول کن وگرنه فرو می ریزیمت، ها.
اگر اسرائیل فرو ریخته پس چرا درخواست آتش بس می‌کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
این جمله رو چند بار در کامنتهای بالا نوشتی، صبر کن بقیه دوستانت هم بنویسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
۱۱:۱۵
حالا شما جواب بده چرا درخواست آتش بس دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
امان از بز دلان داخلی که هر شکستی که اسلام خورده از دست این چنین افرا د است که غرب خونخوار رابه مظلومین دنیا ترجیح می دهند
چشم قربان امر شما سریعا اطلاعات و متوقف می شود ، ولی یک پیشنهاد اسرائیل که شکست خورده و در حال فروپاشی هست این طوفان رو که شروع کردید ادامه بدید تا کامل محو بشه و مگر روز شمار نابودی نداده اید اینم مثل بقیه کارهاتون که تند و سریع انقلابی یک کم جلوتر میفته .
نظر به فرو ریختن اسرائیل، جنایات غزه خود به خود متوقف خواهند شد.
درود بر رئیس جمهور محترم. به ناله های غرب زده های فاسد توجهی نشود سپاس.
پاسخ ها
مستر پرزیدنت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
چشم. توصیه ای دیگه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
همه بد و فاسد هستند. فقط شما خوبين
اين يكي از چيزهايي است كه بايد تغيير كند و خوشبختانه اين اتفاق دارد مي افتد
بنظر شما حماس باقی می ماند،؟من فکر نمی کنم،مگر کسانی که مثل هنیه بیرون از غزه هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
هدف اسرائیل هم همین هست . از بین بردن حماس و پاکسازی منطقه . بدنبالش از بین بردن تمام خطرهایی که موجودیتش را تهدید بکند . اینهمه هیاهو و گرد خاک داخلی هم بخاطر ترس از آن واقعیت هست .
در مورد اوکراین حرفی ندارید؟
اسرائیل در حال نابودی است ، خیال باطل است ، ایران باید با واقعیت این کشور کنار بیاید و تمام تلاش خود را در جهت استقلال فلسطین با کشوری مستقل و دولت مستقل انجام دهد وگرنه تمام مردم غزه را اسرائیل نابود می کنه و ما باید شعار نابود کردن اسرائیل را حذف نمائیم و کار انسانی را انجام دهیم حداقل اینه که بچه ها و زنها کشته نمی شوند، یه مثال می زنم ما اگر یه شرکت را می خواهیم منحل کنیم سالها زمان می برد ولی برای تاسیس طرف یک ماه اینکار انجام خواهد شد بنابراین از بین بردن یک کشور با شرایطی و قدرتی که در دنیا دارد، محال است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
ایران هم با رای به تاسیس دو کشور اسرائیل و فلسطین در سازمان ملل با واقعیت اسرائیل کنار آمد.
چرا خواننده های تابناک اینقدر طرفدار رژیم کودک کش هستند؟ آنچه آقای رئیسی درخواست کرده ، متوقف شدن ریختن بمب یک تنی آمریکایی بر سر مردم بی پناه و زندانی غزه است ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
خخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
آنچه رییسی می خواهد اولا به او مربوط نیست و ثانیا او خواستاز محو یکی یه ازای ظهور یکی دیگر است که منصفانه نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
فقط از شعر تو خالی خسته شدیم
اسرایئل فروریخته
تورم مهار شده
بازار خودرو خوب است
4 میلیون مسکن میسازیم
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
اینقدر شعار و روضه شنیدیم خسته شدیم بخدا اگر مردید پاشید برید غزه با اسرائیل بجنگید کم شعار بدید دولتمردان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
اینها لشکر سایبری آلبانی نشین منافقین

والا خوانندگان تابناک با شرفتر از این هستن که به کودک کشی راضی شوند
اگر اسرائیل یک بار دیگه فرو ریخته بشه، دیگه اثری از فلسطین روی نقشه باقی نمی ماند!
اشتباه کریدید. به سیاست دو دولت بر گردید و صلح کنید . در این جنگ کسی برنده نخواهد شد.
آب هیرمند طبق دستور شما آزاد شد جنگ هم طبق دستور شما متوقف خواهد شد.امر دیگه ای نیست؟؟؟؟
با وجود تجربیات پیشین، باز هم استانداردهای دوگانه جهان به اصطلاح متمدن آزاد در خصوص حقوق بشر اثبات شد.
پاسخ ها
علی
| Canada |
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
کی جنگ رو شروع کرد؟ همون باید جواب بده!!! نه که گروگان هم بگیره بخواد بفروشه امتیاز بگیره!!! دوران بزن در رو تمام شده!!
فرمایشی دیگر ندارید اطاعت امرکنیم
می خواستند اسراییل محو شود اسماعیل محو شد .
نظم جدیدی در منطقه شکل خواهد گرفت و متاسفانه ایران منزوی تر خواهد شد
اسراییل طبق نظر و تصویب سازملن ملل تشکیل شده و یک واقعیت است پس چرا بعضی ها دنبال نابودی آن هستند؟قانون پس تکلیفش چی میشه؟
دلیل فروپاشی رژیم صهیونیستی ظلم چند ده ساله اش بوده نه ایران یا افراد دیگر. خودمان را نباید برای این روال طبیعی خلقت در معرض اتهام قرار بدهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
ميشه بگو اگر فروپاشيده چرا دنبال اتش بسي غزه نابود شد شخم خورد حماسي ديگر نيست بعد شما از كدام فروپاشي حرف ميزني فقط شعار نده كه مردم حال شعارهاي شما و مقبوله پختن رو ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
چند سالته
بنظر میاد فلسطینی ها زیر زمین بسیار موفق عمل کردند. چه کاری هست جنگ و آدم کشی... اسراییل همینجا بمونه زیر زمین اسراییل را هم بدیم به فلسطینی ها. مثل یک ساختمان دوطبقه. مساله حله خب
اسراییل غزه را کاملا نا بود می کند اگر از طرف لبنان هم تهدید باشد نابود می کند اسراییل روش کاری خود را عوض کرده
رژیم صهیونیستی نابود و ویران باید شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
باشه.
حالا بیا کارت دارم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
مگه ویران نابود نشده بودش همون روزی که شیرینی پخش کردید
جناب رئیسی اگه خودروسازها و شورای رقابت به حرفت گوش دادن آمریکا و اسرائیل هم دستورت را اجرا می کنند
قرار بود اسرائيل به دو كشور فلسطين و اسرائل تقسيم بشه مثل اينكه در عمل غزه داره به دو كشورك شمالي جنوبي تقسيم ميشه.
اون .... رو لولو برد :-)
زود باشید متوقف کنید دستور اطاعت کنید مردم ایران برن خودشون فکری به حال مشکلاتشون بکنند بمنچه ( رییسی )
یک مثالمعروف هست که میگویند دوران بزن و درو دیگر تمام شده. ضربتی زدی ضربتی نوش کن.!!!!!!!!
غزه قیچی شد
ناهار خوردی ؟
ابراهیم جان شما خودتو ناراحت نکن بزار بزرگترات حرف بزنن شما کارهای مهمتری داری
بهتره مسئولین بروند فکر نان باشند که خربزه آب است

شما اگر در کار فلسطینی ها دخالت نکنید آنها بهتر می توانند حق خودشان را بگیرند
شما فقط حرف و دهان هستید و اگر غیر از این بود که کشور به این روز نیفتاده بود

شد یکبار یک کاری در کشور درست انجام شود که قبل آن و بعد از آن دادام دروم در آن نباشد

عطر آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید
غزه با خاک یکسان شده کسی هم جرإت دخالت نداره چجوری اسرائیل فرو ریخته؟؟؟؟؟
حل مسئله جنگ غزه خیلی راحت به نظر میاد، گروگانهای حماس فی الفور آزاد شوند تا نتنیهو هم سریعا دستور توقف جنگ را بدهد تا اینقدر کشته، زخمی و آواره ادامه پیدا نکند وخطر از سر منطقه فروکش کند
هنیه کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
قایم شده
کلیه خط قرمزها تبدیل به خط ابی شد
حالا که دشمن فروریخته بهتر است جنگ متوقف نشود تا فشار نهایی به دشمن وارد شود .
آنهایی که آن به اصطلاح عملیات را در خاک اسرائیل طراحی و انجام داده اند یا به عواقب و تبعات آن فکر و پیش بینی کرده بودند که در این صورت باید از آنها پرسید به چه قیمتی؟
و یا نه؛ اصلاً به عواقب کار خود فکر نکرده بودند! که در این صورت باید پاسخگوی این خونهای به ناحق ریخته شده باشند و ضمناً اینها مناسب این جایگاه هایی که هستند نیستند.
این اقا حامل اخرین التیماتوم امریکا بود،ازفردا حمله به امریکایی هامتوقف میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
نترس جوجو من اینجام

آمریکایی ها اول پوشک به تعداد بخرند بعد اولتیماتوم بدن
هم حرف می زند و هم عمل می کند. اگر ایران نبود الان مثل 70 سال اول
باید با سنگ می جنگیدند،
خوب در عوض بهانه به اسراییل نمیداد که غزه را شخم بزند، حداقل اگر میداد چیز های خوب میداد که بدرد بخورد
اسرائیلی ها نهار خوردن ؟ شاید بهمین خاطر در حال فروپاشی هستن .
وقتی اسرائیل فروریخته برای چی باید جنگ متوقف بشه ؟
جلیل محبی در واکنش به ارسال نامه از طرف جمیله علم الهدی همسر رئیس جمهور به همسر مکرون، در توئیتی خطاب به رئیسی گفت: جلوی زنت رو بگیر...
پاسخ ها
علی
| Canada |
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
نمیتونه!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
این جمیله خانم باورش شده
ایرانه first lady
حال‌ انکه‌ رییسی بهیچ وجه مورد قبول اکثریت مطلق ایرانیان نیست

یک خانم مومن باید‌ منصف باشه
قبول بکنه‌ که هستند بسیاری که واقعا میتوانند ایران را نجات بدن ولی غیرخودیند‌

چرا در این مملکت‌ ادمهایی علم میشن و گنده میشن که نه علم دارن نه مورد قبول مردمند
واقعا جنگ صف مرد را از نامرد جدا می کند حتی صف نظر دهندگان در تابناک را
کسی که به جای سنگ موشک داد به فلسطینی ها در حق آنها ظلم کرد .
مثلاً اگر منافقین کشور ما دست به اسلحه نبرده بودند الان در کشور بودند و می توانستند فعالیت سیاسی کنند .
رئیسی: جنایت هولناک در غزه باید متوقف شود
با باید بشود کار انجام نمی پذیرد، به دنیا بگویید که تکنولوژی بالاتر از هسته ای دارید و مثل آمریکا دستور بدهید بمباران غیر نظامیان متوقف شود. چرا توان نظامی ایران را پنهان میکنید.
آقای رئیسی .جماعتی که دورادور از ادامه این جنگ حمایت می کنند در کشتار واوارگی مردم و ویرانی غزه شریکند .وباید پاسخگو باشند.
آقای رئیسی شما که ۴۴سال با هزینه کردن میلیاردها دلار در پی محو اسرائیل هستید .حالا که به زعم شما اسرائیل فروریخته است پس چرا خواهان آتش بس هستید!!!؟؟؟
لشکر سایبری آلبانی نشین منافقین چه کولاکی در این کامنتها کرده
خدا شما را با پدر واقعی تان یعنی اسراعیل کودک کش محشور کنه

بله شما راضی به ظلم شدید بدانید با ظالم محشور میشید
ولی خداییش تا حالا دیپلماسی ایرانی را اینقدر فعال ندیده بودم
نتیجه هرچی باشه این معنی واقعی دیپلماسی فعاله
واقع بینی نعمتی است که کلا مسوولان ما ازش محرومند
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی