بازدید 62744
بیست و هشتمین روز جنگ غزه/ در حال به روزرسانی

ویدئوی هولناک از جنازه های رها شده خانواده های فلسطینی در منطقه ساحلی غزه+ فیلم/ واکنش نتانیاهو به سخنرانی سید حسن نصرالله/افزایش شهدای غزه به ۹ هزار و ۲۲۷ نفر

جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد بیست و هشتمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 
کد خبر: ۱۲۰۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲ 03 November 2023

آماده باش کامل ارتش اسرائیل در آستانه سخنرانی سید حسن نصرالله

بین الملل تابناک: جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد بیست و هشتمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 

۶۳ شهید در حمله هوایی صهیونیست‌ها به مدرسه‌ای در غزه
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۲۳:۱۰

منابع خبری جمعه شب از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در شمال غزه خبر دادند که منجر به شهادت ۶۳ فلسطینی و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر شد.

 در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مدرسه محل اسکان آوارگان در منطقه الصفتاوی در شمال شهر غزه، دستکم ۶۳ فلسطینی شهید و ده‌ها نفر نیز زخمی شدند.

خبرگزاری شهاب فلسطین نیز گزارش داد، در حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه محل اسکان آورگان در شمال غزه ۵۰ فلسطینی شهید یا زخمی شدند.

این حمله در حالی صورت می‌گیرد که عصر جمعه رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دروازه ورودی بیمارستان الشفاء در غزه را بمباران کرد که این اقدام ۶۰ شهید و زخمی برجای گذاشت.

وزارت بهداشت غزه عصر جمعه اعلام کرد: تعداد شهدای ناشی از عملیات رژیم صهیونیستی در غزه به ۹ هزار و ۲۲۷ نفر رسیده است.

حملات موشکی مقاومت فلسطین به تل‌آویو
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۲۲:۳۰

گردان‌های القسام اعلام کرد، در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، حملات موشکی علیه تل آویو انجام داده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، آژیر هشدار حمله موشکی در تل آویو و مناطق مرکزی فلسطین اشغالی به صدا درآمده و صدای انفجارهای مهیبی در تل آویو شنیده شده است.

ساعاتی پیش نیز نیروهای مقاومت فلسطین شهرک‌های صهیونیستی هم مرز غزه را هدف حملات راکتی خود قرار داده بودند.

شمار شهدای حزب الله به 56 نفر رسید
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۲۲:۲۷

جنبش حزب‌الله لبنان امروز جمعه اعلام کرد که یکی از رزمندگان این جنبش از شهرک المجادل واقع در جنوب لبنان در راه آزادسازی قدس به شهادت رسیده است. 

بنابر گزارش شبکه المیادین، جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد که «علی ابراهیم رمیتی»(جواد اسماعیل) از شهرک المجادل در حین انجام مأموریت جهادی به شهادت رسید. 

با شهادت این رزمنده جنبش حزب‌الله لبنان شمار شهدای این جنبش طی ۲۸ روز گذشته از آغاز عملیات طوفان الأقصی به ۵۶ نفر رسید. 

نشست آمریکا، قطر، عربستان، امارات و تشکیلات خودگردان در اردن
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۲۲:۱۱

 وزارت خارجه اردن اعلام کرد، فردا شنبه وزرای خارجه قطر، عربستان، امارات متحده عربی، مصر و تشکیلات خودگردان با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در امان پایتخت اردن برای بررسی جنگ غزه نشستی برگزار خواهند کرد.

طی هفت‌های گذشته در سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی قرار بود نشستی چهارجانبه در اردن برگزار شود که به دنبال بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه توسط رژیم صهیونیستی این نشست برگزار نشد.

وزارت خارجه اردن گفته بود: تصمیم گرفتیم این نشست چهارجانبه را لغو کنیم، زیرا واشنگتن قادر به اتخاذ تصمیم توقف جنگ نیست. این تصمیم با مشورت تشکیلات خودگردان و قاهره و رایزنی با واشنگتن اتخاذ شده است.

لاوروف: برقراری آتش‌بس در غزه اولویت اصلی مسکو است
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۲۱:۱۵

 سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه، گفت: اولویت اصلی مسکو این است که میان طرف‌های درگیر در نوار غزه آتش‌بس برقرار کند.

به گزارش خبرگزاری تاس، وزیر خارجه روسیه پس از گفت وگو با سالم عبدالله الجابر الصباح همتای کویتی خود در یک کنفرانس مطبوعاتی، افزود: ما اتخاذ تدابیر برای دستیابی به آتش‌بس فوری، باز کردن کریدورهای بشردوستانه برای جلوگیری از افزایش تلفات و ارائه کمک‌های لازم به غیرنظامیان آسیب دیده را ضروری می‌دانیم.

لاوروف خاطرنشان کرد: روسیه خواستار تشدید تلاش‌ها برای فراهم کردن شرایط از سرگیری فوری روند مذاکرات میان (رژیم) اسرائیل و فلسطین است.

وی افزود: اگرچه انجام این کار در حال حاضر به وضوح دشوار است اما به محض دستیابی به آتش‌بس، همانطور که پیشتر از سوی شورای امنیت سازمان ملل بر این امر تصریح شده است، باید مذاکرات مستقیم برای ایجاد کشور فلسطین بر اساس مرزهای ۱۹۶۷ از سر گرفته شود.

افزایش شهدای غزه به ۹ هزار و ۲۲۷ نفر
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۱۹:۵۴

به گزارش از خبرگزاری آناتولی ترکیه، وزارت بهداشت غزه عصر جمعه اعلام کرد: تعداد شهدای ناشی از عملیات رژیم صهیونیستی در غزه به ۹ هزار و ۲۲۷ نفر رسیده است.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه تصریح کرد: سه هزار و ۸۲۶ نفر از شهدا، کودک و ۲ هزار و ۴۰۵ نفر نیز زن هستند.

این مقام وزارت بهداشت غزه، تعداد زخمی های عملیات رژیم صهیونیستی در غزه را نیز ۲۳ هزار و ۵۱۶ نفر اعلام کرد.

براساس این گزارش، ۲ هزار و ۱۰۰ نفر از ساکنان غزه، از جمله هزار و ۲۰۰ کودک هنوز زیر آوار هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه از شهادت ۱۳۶ کادر این وزارتخانه و از بین رفتن ۲۵ آمبولانس در حملات رژیم صهیونیستی خبر داد.

«القدره» با اشاره به ۹۹۷ قتل عام انجام شده توسط رژیم صهیونیستی در ۲۸ روز گذشته در غزه گفت: ۱۶ قتل عام رژیم صهیونیستی در چند ساعت گذشته مستندسازی شد که ۱۹۶ نفر در این عملیات ها شهید شدند.

این مقام فلسطینی از هدف قرار گرفتن ۱۰۲ مرکز درمانی توسط رژیم صهیونیستی در این مدت خبر داد و افزود: ۱۶ بیمارستان و ۳۲ مرکز درمانی به خاطر حملات ارتش رژیم صهیونیستی و نبود سوخت تعطیل شدند.

ویدئوی هولناک از جنازه های رها شده خانواده های فلسطینی در منطقه ساحلی غزه+ فیلم
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۱۹:۵۰

جنگنده های رژیم صهیونیستی روز جمعه شماری از خانواده های آواره ساکن غزه را در منطقه ساحلی در غرب غزه هدف قرار دادند.

تعداد بازدید : 6697

در این بمباران شمار زیادی کشته و زخمی شدند. هنوز آمار قربانیان و زخمی های این جنایت منتشر نشده است.

واکنش نتانیاهو به سخنرانی سید حسن نصرالله
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۱۹:۴۸

 بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به سخنان سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان واکنش نشان داد. 

نتانیاهو گفت: ««هر گونه اشتباه بهایی برایتان خواهد داشت که تصورش را هم نمی‌کنید.»

اکونومیست: اسرائیل مجبور خواهد شد عملیاتش در غزه را محدود کند
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۱۹:۱۰

 نشریه اکونومیست گزارش داده منابع نظامی اسرائیل می‌گویند که پنجره فرصت برای آنها برای انجام عملیات با گروه‌های بزرگ نظامیان در داخل غزه محدود و کوتاه است.

مطابق این گزارش، ژنرال‌های اسرائیلی پیش‌بینی می‌کنند در هفته‌های آینده فشارهای بین‌المللی اسرائیل را مجبور خواهد کرد حضور بسیار محدودتری در داخل غزه داشته باشد. 

طبق نوشته اکونومیست، جنگ به حملات علیه هدف‌های مشخص محدود خواهد شد. ژنرال‌های اسرائیلی پیش‌بینی می‌کنند این عملیات چندین ماه و حتی یک سال به طول خواهد انجامید.

اکونومیست در بخش دیگری از این گزارش به نقل از منابع آگاه از بروز اختلاف‌ها و ناکارآمدی‌ها در کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی خبر داده است. 

نشریه اکونومیست نوشته با گسترده‌تر شدن دامنه جنگ در غزه بر حجم ناکارآمدی‌های دولت بنیامین نتانیاهو نیز افزوده می‌شود. 

طبق این گزارش، بسیاری از اسرائیلی‌ها بنیامین نتانیاهو را مقصر عملیات حماس در ۷ اکتبر می‌دانند. با آنکه سران ارتش و دستگاه‌های اطلاعاتی هم تقصیر دارند اما محبوبیت آنها بسیار بیشتر از نتانیاهو است. 

اکونومیست تصریح کرده همین مسئله باعث خشم نتانیاهو شده و اختلاف‌ها در کابینه جنگی اسرائیل را پیچیده‌تر کرده است. 

این گزارش‌ می‌افزاید مقام‌هایی که در جلسات کابینه جنگی اسرائیل حضور دارند  فضا را در این جلسات «تروماتیک» توصیف می‌کنند. 

رسانه آمریکایی گزارش داده این اختلاف‌ها بر روند تصمیم‌گیری‌های نظامی اسرائیل اثرگذار بوده‌اند و در واقع دلیل اینکه نظامی‌های اسرائیلی دو هفته در نزدیکی نوار غزه برای آغاز عملیات زمینی منتظر ماندند نیز همین است. 

یک مقام ارشد اسرائیلی گفت: «ارتش ضربه سختی خورد ولی الان روی دو پا ایستاده است. البته، این حرف را نمی‌توان درباره بقیه بخش‌های دولت زد.»

ایرلند خواستار تحقیقات مستقل درباره جنایات جنگی در غزه شد
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۱۸:۱۱

رئیس جمهوری ایرلند در واکنش به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین، خواستار تحقیقات مستقل بین‌المللی درباره جنایات جنگی در غزه شد.

«مایکل دی هیگینز» در این بیانیه که یک نسخه آن در تارنمای دولت ایرلند منتشر شد تصریح کرد که تلفات هولناک مداوم در غزه به همه مربوط است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به نقض قوانین بین‌المللی بشردوستانه، بر لزوم برقراری آتش‌بس فوری در این منطقه تاکید کرد.

رئیس جمهوری ایرلند افزود: «در جریان تلفات وحشتناک جان غیرنظامیان، که تأثیر مخربی بر خانواده ها از هر طرف دارد، با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از کشته‌شدگان زن و کودک هستند، مهم است که آمار و ارقام راستی آزمایی شود، تا جان‌های از دست رفته به بیانیه‌های مطبوعاتی تقلیل نیابد.»

وی تصریح کرد: «مجازات دسته جمعی چیزی نیست که بتوانیم بپذیریم و ادعا کنیم که طرفدار حقوق بین الملل هستیم. این غیرقابل قبول است که بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به دلیل کمبود منابع، مورد تهدید قرار گیرند، آسیب ببینند یا در واقع تهدید به نابودی و بیماران مجبور به تخلیه شوند.»

هیگینز خاطر نشان کرد:‌ «آنهایی که در جامعه بین‌المللی دلواپس حمایت از حقوق بین‌الملل هستند و از آن به معنای کامل، از جمله کنوانسیون ژنو دفاع می‌کنند، باید برای انجام راستی‌آزمایی‌های مستقل در خصوص حقایق (جنگ) فشار بیاورند.»

وی همچنین به نهادهای بین‌المللی از جمله اتحادیه اروپا و اعضای جامعه بین‌الملل که در قبال جنایات جنگی در غزه سکوت کرده و به گفته او پیام‌هایشان ساختاری مبهم دارد، هشدار داد که آن‌ها وظیفه دارند از قوانین بین‌المللی دفاع کنند. «این امر برای اعتبار بخشیدن به چندجانبه گرایی مهم است و انجام ندادن این کار به معنای پذیرش معافیت از مجازات برای کسانی است که درگیر مناقشه هستند.»

رئیس جمهوری ایرلند با بیان اینکه ارتکاب جنایت جنگی «دوستی‌، اتحاد و شراکت‌» برنمی‌تابد، افزود: «اگر می‌خواهیم از رویدادهای کنونی عبور کنیم، به ظرفیتی نیاز داریم تا واقعیت‌های موجود را بررسی کنیم، به آنها پاسخ دهیم، همه موانع کمک‌های بشردوستانه را برداریم، نشان دهیم که چگونه می‌توان فضایی برای دیپلماسی پیدا کرد و از مهم مهم‌تر یک مجموعه منسجم و متنوع از پیشنهادات ارائه شود.»

تاکید لاوروف بر لزوم آتش‌بس فوری در غزه
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۱۶:۴۱

 «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در نشست خبری با همتای کویتی خود گفت مسکو این را اولویت اصلی می‌داند که طرف‌ها در درگیری فلسطینی-اسرائیلی را به آتش‌بس برساند. 

به گزارش خبرگزاری روسی «تاس»، وی گفت: اتخاذ تدابیر برای دستیابی به آتش‌بس فوری، باز شدن کریدورهای بشردوستانه برای جلوگیری از تلفات جدید و ارائه کمک‌های لازم به غیرنظامیان آسیب‌دیده را ضروری می‌دانیم. 

لاوروف در ادامه سخنانش گفت روسیه خواستار تشدید تلاش‌ها برای ایجاد شرایطی به منظور ازسرگیری فوری روند مذاکرات بین اسرائیل و فلسطین است. 

وزیر خارجه روسیه افزود: روشن است که انجام این کار در حال حاضر دشوار است، اما به محض آن که به آتش‌بس دست یابیم، لازم است به ازسرگیری مذاکرات مستقیم برای ایجاد کشور فلسطین همانطور که در تصمیم شورای امنیت سازمان ملل، در مرزهای ۱۹۶۷ تصریح شده، بازگردیم.

حماس دشمنی قدرتمند است
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۱۴:۳۸

«آنا اوکولووا»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، در اعتراف به قدرت نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت: حماس زرادخانه موشکی عظیمی دارد و به انواع مختلفی از تسلیحات و موشک‌های ضد تانک مجهز است.

سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر در گفت‌وگو با شبکه «اسپوتنیک»، با اشاره به اینکه آژیرهای خطر در سرزمین‌های اشغالی هر روز فعال می‌شوند، گفت: ما می‌دانیم که قابلیت‌های موشکی حماس هنوز وجود دارد.

وی حماس را «دشمن قوی» توصیف کرده و با علی‌رغم شکست‌های میدانی، مدعی شد که یگان‌های زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به تدریج در حال نفوذ به اعماق نوار غزه هستند.

اوکولووا خاطرنشان کرد که حماس یک سازمان نظامی آموزش دیده است که دارای زرادخانه موشکی بزرگ و انواع مختلف سلاح‌ها و موشک‌های ضد تانک است. آن‌ها جنگجویان آموزش دیده‌ای هستند و سال‌هاست که تمرین می‌کنند.

سخنگوی رژیم اشغالگر اذعان کرد: علاوه بر پرتاب راکت به سمت مناطق جنوبی، مناطق مرکزی اسرائیل حداقل یک یا دو بار در روز مورد شلیک موشک قرار می‌گیرند.

ارتش اسرائیل: تا این لحظه ۳۳۸ نظامی ما کشته شده‌اند
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۱۳:۴۳

 «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه، سوم نوامبر طی شرکت در نشستی مطبوعاتی آمارا تلفات و اسرای اسرائیلی در غزه را اعلام کرد.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، هاگاری تصریح کرد: تا این لحظه ۳۳۸ نظامی ارتش در جنگ در غزه کشته شده‌اند؛ ۲۴۱ اسرائیلی هم در غزه اسیر هستند که به خانواده‌هایشان اطلاع دادیم.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان مجدد به این نکته که نظامیان صهیونیست در مرزهای شمالی در آماده‌باش کامل هستند، مدعی واردکردن «ضرباتی سخت» به جنبش حزب‌الله شد.

پرواز پهپادهای آمریکایی بر فراز غزه
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۱۳:۴۲

خبرگزاری «رویترز» به نقل از دو مقام آمریکایی مدعی شد ایالات متحده پهپادهای شناسایی (جاسوسی) را بر فراز غزه برای کمک به جمع‌آوری اطلاعات درباره مکان حضور «گروگان‌های» حماس به پرواز درآورده است. یکی از مقام‌های مذکور گفت پروازهای این پهپادها بیش از یک هفته پیش آغاز شد.

تعدادی آمریکایی در بین اسرایی هستند که جنبش حماس در پی عملیات «طوفان الاقصی» در اختیار دارد. این گزارش در حالی است که «آنتونی بلینکن» وزیرخارجه آمریکا که امروز وارد فلسطین اشغالی شد، قبل از عزیمت گفت تمرکز اصلی سفر او «آزادی همه گروگان‌ها در غزه» خواهد بود.

شبکه «راشا تودی» هم در همین خصوص گزارش داد پهپادهای آمریکایی برای اولین بار بر فراز غزه برای جستجوی «گروگان‌ها» پرواز می‌کنند. 

توضیح بلینکن درباره سفرش به فلسطین اشغالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۱۳:۴۲

 «آنتونی بلیکن» وزیر خارجه آمریکا که وارد فلسطین اشغالی شده، در پیامی در «ایکس» اعلام کرد برای دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر، «اسحاق هرتزوگ» رئیس‌ و سایر مقام‌های تل‌آویو بازگشته است. 

وی افزود «حق اسرائیل برای دفاع از خود» و «کار برای رساندن کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان غزه» موضوع گفت‌وگوهای او خواهد بود.

وزیر خارجه آمریکا در راه سفر به تل‌آویو هم در پیامی مدعی شده بود «برای دیپلماسی بیشتر در زمانی بسیار چالش‌برانگیز» بازمی‌گردد. بلینکن در ادامه ادعای خود افزود: «به همکاری با رهبران منطقه‌ای برای محافظت از غیرنظامیان و جلوگیری از گسترش درگیری ادامه خواهیم داد. همچنان بر دو کشور و صلح و امنیت گسترده‌تر در منطقه متمرکز هستیم».

تلفات صهیونیست‌ها در عملیات زمینی غزه به ۲۳ تَن رسید
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۱۳:۴۱

 رسانه‌های صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کردند که تاکنون ۲۳ نظامی این رژیم در تلاش ناکام برای ورود زمینی به نوار غزه کشته شده‌اند.

 گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در روز جاری از حمله غافلگیرانه به مجموعه ای از نظامیان صهیونیست در منطقه «آمریکایی» در شمال غرب بیت لاهیا خبر داد.

در این حمله و درگیری نزدیک، چهار نظامی رژیم صهیونیستی کشته شدند.

افزایش شمار شهدای غزه به بیش از 9 هزار نفر
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۱۳:۲۲

 با تداوم بمباران هوایی نوار غزه توسط جنگنده‌های رژیم اشغالگر، تعداد شهدای فلسطینی از ۹ هزار فراتر رفت.

طبق گزارش خبرنگار شبکه «الجزیره»، تنها در نتیجه بمباران رژیم صهیونیستی به قبرستان بیت لاهیا در شمال نوار غزه، ۷ فلسطینی به شهادت رسیدند.

براساس این گزارش، دو جوان فلسطینی دیگر، به نام‌های «محمد سعید العزه» و «ودیع یحیی النجار»، بامداد امروز جمعه در اردوگاه الفوار شهر الخلیل در کرانه باختری و طی حمله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

خبرنگار الجزیره همچنین گزارش داد که در بمباران خانه‌ای در اردوگاه «المغازی» در مرکز نوار غزه، ۳ تن شهید و چند نفر دیگر هم مجروح شدند.

شهادت ۶ عضو حزب الله لبنان در حملات رژیم صهیونیستی
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۱۳:۲۰

حزب الله لبنان از شهادت شش تن از اعضای این حزب ظرف ۲۴ ساعت گذشته در حملات رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، حزب الله لبنان اعلام کرد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته در حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی شش تن از نیروهایش به شهادت رسیدند.

خبرگزاری رسمی لبنان شامگاه پنجشنبه اعلام کرد که در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به تعدادی از روستاهای جنوب لبنان پنج تن کشته شدند. چهار تن از آنها در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه وادی السلوقی در شهرستان مرجعیون و یک تن دیگر در حمله صهیونیست‌ها به منازل غیرنظامیان در منطقه المرج الشمالی در میس الجبل کشته شدند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه حملاتی را به تعدادی از روستاهای جنوب لبنان انجام دادند.

حزب‌الله لبنان پنجشنبه اعلام کرد که ۱۹ پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را همزمان با موشک‌های هدایت شونده و توپخانه هدف قرار داده است که به زخمی شدن تعدادی از صهیونیست‌ها منجر شد.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: همزمان با حمله پهپادی مقاومت به پادگان زبدین در مزارع شبعا مبارزان مقاومت در یک زمان واحد ۱۹ پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را با موشک‌های هدایت شونده توپخانه و سلاح‌های دیگر هدف قرار دادند که به زخمی شدن تعدادی از صهیونیست‌ها منجر شد.

مرزهای رژیم صهیونیستی با لبنان از آغاز عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی شاهد حملات متقابل این رژیم و حزب الله است.

شمار شهدای امروز کرانه باختری به ۹ نفر رسید
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۱۳:۲۰

 در یورش‌های پنجشنبه شب تا صبح امروز (جمعه) نظامیان رژیم صهیونیستی به جنین، نابلس، اردوگاه قلندیا و الفوار، ۹ شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند.

 نظامیان رژیم صهیونیستی در این یورش ها اقدام به تخریب گسترده زیرساخت های عمومی و شهری این مناطق کردند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که مبارزان مقاومت در مسیر ادوات نظامی دشمن در جنین چندین بمب منفجر کردند که در نتیجه آن ۲ دستگاه بولدوزر، یک خودروی زرهی و یک نفربر دشمن از کار افتاد.

اشغالگران رژیم صهیونیستی در حمله به جنین با پهپاد چند خانه را هدف قرار دادند. در این حمله علاوه بر شهادت چهار تن که به هویت آنها اشاره نشده است، همچنین چند فلسطینی دیگر نیز زخمی شدند که حال برخی از آن‌ها وخیم اعلام شده است.

همزمان جنایت صهیونیست‌ها در مناطق مختلف غزه نیز متوقف نشده و براساس گزارش سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین این رژیم دست به ۱۵ جنایت زد که در جریان آن ده‌ها فلسطینی شهید و مجروح شدند.

کشته شدن ۷۲ کارمند آنروا در غزه
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۰۱:۲۵

آژانس آنروا اعلام کرد که از زمان آغاز تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در هفتم اکتبر تاکنون ۷۲ تن از کارمندان این آژانس در غزه کشته شدند.

به گزارش الجزیره، آژانس آنروا اعلام کرد که تا کنون ۷۲ تن از کارمندان این آژانس در نوار غزه کشته شدند.

آژانس آنروا اعلام کرد که پیش از این سابقه کشته شدن این تعداد از امدادگران وابسته به سازمان ملل در درگیری‌ها طی این زمان کوتاه را نداشتیم.

این آژانس بین المللی افزود: تقریبا ۶۹۵ هزار آواره  در ۱۴۹ مرکز در نقاط مختلف نوار غزه حضور دارند.

آژانس آنروا همچنین خاطرنشان کرد که فراهم کردن وسایل امداد و نجات و وسایل اساسی  برای آوارگان در سایه تداوم بمباران رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به چالشی بزرگ تبدیل شده‌است.

آماده باش کامل ارتش اسرائیل در آستانه سخنرانی سید حسن نصرالله

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آماده‌باش کامل ارتش این رژیم پیش از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان خبر دادند.

به گزارش رسانه های فلسطینی، رسانه های صهیونیستی روز جمعه اعلام کردند که مسئولان این رژیم از ترس پیامدهای سخنرانی سید حسن نصرالله به ارتش دستور آماده باش کامل داده اند.

سید نصرالله جمعه ۱۲ آبان قرار است که در سخنانی مهمی درخصوص تحولات فلسطین سخنرانی کند.

شبکه‌های صهیونیستی گزارش دادند: تمام خاورمیانه نفس‌های خود را پیش از سخنرانی نصرالله در سینه حبس کرده است.

ترس رسانه‌های صهیونیستی از سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان ساعاتی پس از آن بیان می‌شود که این گروه آمار کشته‌های و زخمی های رژیم صهیونیستی در جنگ طوفان الاقصی از روز هشتم اکتبر (یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی) را منتشر کرد. براساس این بیانیه، ۱۲۰ نظامی اسرائیلی در مرز لبنان در درگیری با حزب‌الله کشته و زخمی شدند.

در سلسله عملیات حزب‌الله تاکنون ۹ تانک منهدم و یک پهپاد نیز سرنگون شد. همچنین حزب الله لبنان اعلام کرد که از هشتم اکتبر (۱۶ مهرماه) ۱۰۵ عملیات نظامی انجام داده و در این مدت سیستم‌های جاسوسی و ارتباطی و سامانه پارازیت و ۳۳ رادار رژیم صهیونیستی را نیز هدف قرار داده است.

کشته‌شدن ۴ نظامی صهیونیست در درگیری‌های شمال غزه

 ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه، سوم نوامبر از کشته شدن ۴ نظامی و زخمی شدن ۲ افسر دیگرش طی درگیری‌های بامداد با نیروهای مقاومت فلسطین در شمال نوار غزه خبر داد.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، حالا تعداد کشته‌شدگان ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز تهاجم زمینی به غزه را به ۲۴ نفر رسیده است؛ این تلفات شامل یک فرمانده تیپ زرهی و ۴ افسر ارشد می‌شود.

ارتش رژیم اشغالگر بعد از این تلفات در بیانیه‌ای مدعی پیشروی و حمله به ۱۵۰ مواضع جنبش «حماس»، شده و اذعان کرد که نیروهایش به نبردهای شدید علیه نیروهای مقاومت فلسطین ادامه می‌دهند.

القسام: دشمن را غافلگیر کردیم

 گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش «حماس» امروز جمعه، سوم نوامبر اعلام کرد که نیروهایش یک گروه از نظامیان صهیونیست را در منطقه بیت لاهیا، واقع در شمال نوار غزه غافلگیر کرده و ۴ نظامی را از فاصله صفر به هلاکت رساندند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد: مجاهدان ما امروز جمعه یک تانک مرکاوای ارتش صهیونیستی را با چهار راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده و منهدم کردند. 

شاخه نظامی جنبش حماس همچنین بیان کرد: مجاهدین ما ۳ خودروی رژیم صهیونیستی را در شمال غرب محور غزه با موشک آل یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند. 

اردوغان: هیچ توجیهی برای جنایات در غزه وجود ندارد

 «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه امروز (جمعه) بار دیگر بر لزوم توقف حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه تاکید کرد.

اردوغان طی سخنرانی در نشست اعضای سازمان کشورهای ترک، با بیان اینکه اولویت اکنون آتش‌بس کامل در نوار غزه برای دستیابی به ثبات در منطقه است، گفت: «هیچ توجیهی برای آنچه که از ۷ اکتبر شاهد آن هستیم یا این وحشی‌گری را توضیح دهد، وجود ندارد».

به نوشته خبرگزاری «آناتولی»، وی با بیان اینکه فلسطین شاهد یک فاجعه انسانی بی‌سابقه است، توضیح داد: «۲۸ روز است که در غزه جنایات علیه بشریت انجام می‌شود و هیچ اصطلاحی وجود ندارد که بتواند وحشی‌گری را که در آنجا اتفاق می‌افتد توضیح دهد».

رئیس جمهور ترکیه ضمن اشاره به بمباران وحشیانه بیمارستان‌ها، مدارس و مکان‌های اسکان آوارگان در نوار غزه توسط اشغالگران، اظهار داشت: «تاکنون ۱۰ فروند هواپیمای حامل کمک‌های بشردوستانه به غزه فرستاده‌ایم و در صورت فراهم‌شدن شرایط به ارسال محموله‌های بیشتر ادامه می‌دهیم».

جهاد اسلامی: صهیونیست ها بشدت از سخنرانی سید نصرالله نگران هستند

 «محمد الحاج موسی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد جمعه در یک گفت و گوی رسانه‌ای گفت که صهیونیست ها بشدت نگران پیامدها و نتیجه سخنرانی امروز (جمعه) سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان هستند.

 موسی به شبکه المیادین گفت که ما اطمینان زیادی به حزب‌الله داریم.

وی افزود: اقدامات حزب‌الله بسیار بزرگ است و این گروه در مقابله با صهیونیست‌ها، پیروزی شریک است و روابط با آن نیز راهبردی است.

ضیف الله الشامی وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی در صنعا نیز اعلام کرد: آمریکا و کشورهای اروپایی منتظر سخنان جمعه شب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان هستند.

سخنگوی دفاع مدنی غزه: بیش از ۲ هزار شهروند زیر آوار هستند

سخنگوی سازمان دفاع مدنی غزه گفت: بیش از ۲ هزار شهروند این باریکه همچنان زیر آوار هستند و خارج کردن آن‌ها به خاطر امکانات و تجهیزات ناکافی و وقت کم غیرممکن است.

«محمود بصل» افزود: متاسفانه به خاطر بمباران های پیاپی، وقت کافی برای امداد رسانی نداریم و تا مشغول کمک رسانی به فاجعه دیدگان و قربانیان یک بمباران هستیم، بمباران دیگری انجام می شود.

وی اضافه کرد: گروه های نجات هنوز کمک به آسیب دیدگان یک بمباران را به پایان نرسانده اند که به سوی محل بمباران های جدید می شتابند و به همین خاطر تلاش برای نجات و خارج کردن کسانی که زیر آوارها گرفتار شده اند به زمانی دیگر موکول می شود و در این صورت اگر زخمی ها و افراد زنده زیر آوارها باشند به شهادت می رسند.

بصل ادامه داد: نیروهای دفاع مدنی و امداد رسان به شهروندان، هیچ مصونیت و امنیت جانی ندارند و تاکنون ۱۷ نیروی امدادرسان به شهادت رسیده و ۵۰ نفر دیگر زخمی شده اند ولی ما همچنان به خدمت رسانی ادامه می دهیم.

وی با اشاره به اینکه اشغالگران به هیچ قانون و توافقنامه ای پایبند نیستند، گفت: کودکان در بیمارستان «المعمدانی» به شهادت رسیدند و زنان در خانه هایشان کشته می شوند و این جنایت ها هنوز ادامه دارد.

بصل یادآوری کرد: قتل عام مردم در جبالیا و شهادت ۷۵ نفر از اعضای یک خانواده در منطقه الزیتون جدیدترین نمونه جنایات رژیم صهیونیستی است.

سخنگوی سازمان دفاع مدنی غزه بیان کرد: این سازمان به خدمات رسانی به مردم ادامه می دهد ولی به شدت از کافی نبودن تجهیزات و امکانات از جمله خودرو رنج می برد و متاسفانه تاکنون تجهیزات مورد نیاز این سازمان وارد نوار غزه نشده است.

بصل افزود: با وجود آسیب دیدن در بمباران های رژیم صهیونیستی اما به وظیفه انسانی خود ادامه داده و برای پیام مهربانی و انسانیت و رسوا کردن این رژیم به خدمات رسانی ادامه می دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۳۲
اگر نسل کشی عادی بشه این اتفاق در غرب هم ممکنه رخ بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
غرب ، غزه نیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
نسل کشی روز اول این مناقشه رو ندیدی توی فضای مجازی ؟
نسل کشی در برابر نسل کشی
بیشتر و در خلاف جهت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
بشین بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
چون از نسل کشی در سرزمین اسراییل ناامید شدید، میخواهید انتقامتان را از اروپایی ها بگیرید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
اگر غزه و امثالهم از بین بروند ، صلح و آرامش در دنیا پایدار خواهد بود .
ناشناس
| Japan |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
نمیدونستیم شیخ حسن انقدر مهمه که برای یک سخنرانی اش ارتش یک کشور به حال اماده باش کامل دراید
متخصص مغز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
مغز براندازان هم اکنون
هرچند اسراییل ۷۰ ساله داره کشتار میکنه ولی مقصر حماس هستش

تشخیص
درمان خاصی ندارد. اطرافیان مراقب باشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
با عرض سلام خدمت همه خوانندگان فهمیم
توصیه بنده به عنوان کسی که حداقل 50 سال تاریخ خوانده ام و با سن 78 سال به همه دینداران و وطن پرستان با هر تفکر ی اینستکه در این شرایط حساس از
سرنوشت کشورهای مانند عراق، افغانستان، لیبی، اوکراین، شیلی. آرژانتین،ویتنام و.... درس بگیرید و بی خود و بی جهت
این کشور را درگیر جنگ و ویرانی دوباره نکنید.
منازعه بی پایان اسرائیل با اعراب هیچ برنده ای ندارد و تا همه ی گروهای اسلامی و کشورهایشان و اسرائیل وغرب تن به راه حلی مبتنی بر عقلانیت و خرد جمعی ندهند این نزاع همچنان ادامه خواهد یافت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
جوونک های که هیجانی شدند و شیرینی و شربت می خوردند بدانند
جنگ با ترقه بازی و فشفشه پرانی و بازی کلش اف لند موبایل خیلی فرق می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
فلسطینیان زمین ها را فروختند و
شاورما زدن به بدن و کیف ش بردند
خب می خواستند نفروشن
یا شاورما
یا زمین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
مرگ یک بار، شیون هم یک بار
عده قلیلی که خواهان نابودی اسرائیل هستید
این گوی و این میدان. الان فرصت به لطف شورش حماس فراهم شده. بفرمایید.
ما نمی توانیم دوباره 40 سال دیگه صبر کنیم و هر روز تحریم بشویم که شما شعار بدهید.
می توانید بسم الله
نمی توانید.
پس از این به بعد شاخ و شونه برای این و آن نکشید و اجازه دهیدعقلا کار را در دست بگیرند و ما هم مثل آدم مانند یک شهروند مالزی، عمانی، اماراتی، قطری و.... زندگیمون را بکنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
لعنت به پوتین
که در حالت مستی
جنگ به پا می کند.
مخصوصا اگر فرداش
تولدش باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
بنده دست همه قومیت های ایرانی مخصوصا عرب های خوزستانی را می بوسم و به آنها افتخار می کنم.
منظور از اعراب آنها نیستند.
مهندس.
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
اتفاقا ویتنام پس از جنگ با حکمرانی عاقلانه ، کاملا در حال پیشرفت و توسعه است. شرکت‌های بزرگ در آنجا سرمایه گذاری کردند برای نمونه سامسونگ . الان آخرین مدل گوشی سامسونگ تولید ویتنام است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
اونی که میگه غرب غزه نیست، اوکراین رو ندیده؟
بعد هم با عادی شدن نسل کشی، امکان استفاده از بمب اتمی بیشتر میشه و در شرایطی ممکنه روسیه و چین هم از بمب اتمی استفاده کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
روزی که نابودی اسراییل رو جشن بگیریم قیافه خیلیها دیدن داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
متاسفانه در اکثر نظرات امید به خدا وجود نداره عزیزان هم وطن هر اتفاقی هم که بیوفته تصمیم آخر تنها با خداست و قطعا سپاه حق بر ناحق پیروز است واین خواست خداست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ناشناس 21:29 تا ببینیم حق چی هست و به کی تعلق می گیره
تبریز
| Bulgaria |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
آقا از این حرفها نزن ، روح کثیف و لطیف بوزینه های شیطان بزرگ ناراحت میشوند . یاشاسین ایران اسلامی
حزب الله اگه مبخواست موشک بپرونه تا الان پرونده بود .
موشکای انصارالله هم که هیچکدومش توی اسرائل فرود نیومده تا این لحظه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
یکی از موشکای نقطه زن بالستیک حوثی ها افتاده توی بیابونای اردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
فقط میگم یادتون باشه مرگ و قبر و قیامت و جهنمی در پیش است قطعا جهنم در انتطار کودک کشان و طرفدار ای آنهاست دو روز ارزش نداره تا ابد در جهنم بسوزید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
از حیث تجهیزات نظامی قابل مقایسه نیستن ولی این برتری در طول زمان از بین خواهد رفت حدود ۱۵ سال دیگه به برابری خیلی نزدیک خواهد شد آن زمان خواهید دید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
فقط با خودتون صادق باشید بدانید در طرف کودک کش قرار دارید یا نه وقتی داخل جهنم شدید نگید برا چی قراره تا ابد بسوزیم
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
به عنوان یک عرب از هموطنان می خواهم در یک حرکت
جهادی به جبهه جنگ اعزام و وبرای همیشه کلر اسراییل رایکسره کنیم.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
هفتاد و پنج سال پیش اگر اعراب اینقدر مبارزه می کردند و شهید می دادند و با یک ترقه رژیم اسرائیل دستهایشان را بالا نمی بردند امریکا و اسرائیل و انگلیس حساب کار دستشان می آمد که اینها تاپای جان ایستاده اند
جبهه مقاومت در فاز تماشا قرار دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
عزیزم جبهه مقاومت قدرت بی نظیر در کل دنیاست منتها الان اندکی شوکه شده ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
۱۴:۵۸
قدرت بی نظیر جبهه مقاومت رو با ببش از ۹۰۰۰ کشته و ۲۰۰۰۰ زخمی شاهدیم
آقای اردوغان ، تو خودت حامی تروریست های داعش در سوریه بودی پس لطفا ساکت باش و اینقدر با ریا کاری، شعار به نفع حماس و مردم غزه نده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
از مسلک داعش و داعشیان مشخصه کی داعش رو تاسیس کرده. ندونسته حرف نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
نه اینکه بشار اسد جهت حفظ حکومتش سوریه را ویران کرد
عصر رجز خوانی از درون مخفیگاه تموم شده .
باید اومد بیرون و سلاح به دست گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
اسرائیل کودک کش ۳تا بیمارستان دیگه رو هدف قرار داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
فعلا که دارند ایران را تهدید می کنن که که اگر حزب الله بیاد غلط های اضافی میکنیم. اگر از همون مردان مخفیگاه ها نمی ترسیدند که جزع و فزع نمی کردند
مرگ بر پوتین سوراخ
کسی که الان در حال جنگه ، دیگه نیازی به آماده باش نداره که!!!
آخرشم این قائله با 50 تا بمب اتمی جمع میشه !
از کجا و به کجا ، اونشو نمیدونم ...
این خط و اینم نشون !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
پنجاه تا؟ هیچ نیازی نیست یک عدد کافیه
از محو کردن رسبدیم به لزوم برقراری آتش بس فوری و جمع آوری کمک و پول برای باریکه غزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ساعت م شبانه جمع کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
اتفاقا عملیات حماس نشون داد نابودی اسرائیل چقدر راحته اگه همه همزمان حمله میکردن اسرائیل تو چند ساعت نابود میشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
اگر رو کاشتند، کاشکی سبز شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
عزیز دل برادر ناشناس 14 14برو ببین 50سال پیش چندتا کشور متحد شدن و به اسرائیل حمله کردن وشکست که خوردن هیچ خاک خودشون هم از دست دادن
خداحافظ هارت و پورت الکی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
منتظر باش و ببین بدبخت غرب پرست اسراییلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
۱۴:۱۴

عزیز
من نه ننتظر هستم نه بدبخت و نه غربزده .
من یک واقع بین و حقگو هستم .
همین
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
شما که حق‌گو هستی این چند سال اخیر لال بودی نمیدیدی اسرائیل چجوری اشغالگری می‌کنه.؟؟
شیخ یکم دیر عکس العمل نشون ندادی؟!!!
غزه رو داره اسرائیل می گیره
شهر غزه کامل در محاصره است و شما الان می خواهی تازه سخنرانی کنی
حداقل کاش شجاعت امثال شما مثل مجلس الجزایر بود
دور هم جمع شدن و شعار دادن یا بقول سردار فردا نفرت را در تظاهرات نشان دادن شجاعتی نمی خواهد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
از کرامات شیخ ما این است
عسل خورد و گوفت شیرین است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
خیلی وقت ها شروع کردند. شما خواب بودی. ساعت خواب
افزایش شمار شهدای غزه به بیش از 9 هزار نفر

به به به !!!!!!!!!!!! ماشالا تو بیست و چهار ساعت اخیر چه رشدی پیدا کرد !!!!!!!!!!!!!!
این موشک های حماس و حزب الله و حوری های یمن سرمایه ملت بدبخت ایران است که دود میشه و کودکان ما در سطل زباله ها در پی لقمه ای نان سرگردان هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
حوثی ها الان ۳ روزه که دارن موشک ول میکنن
این موشک ها ول شده ، ۳ حالت پیدا کردن

یا از مسیر اصلی خارج شده اند
یا بعد از ول شدن به سر جای اولشون روی لانچر برگشتن
یا توسط ناوگان آمریکا مستقر در دریای سرخ رهگیری و ساقط شده اند .

امیدی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
نگران نباشید . پرچم چهار خانه خط پایان دیده شده است . انشالله بزودی این ترقه بازی ها و نیابتی ها تمام خواهد شد .
من فقط زمانی به رفتن به غزه فکر میکنم که شاهد حضور فرزندان تمام مسئولان در غزه باشم + رسایی و پناهیان و شریعتمداری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
پس باش تا صبح دولتت بدمد.
جنگجویان لبنانی اخطار کدخدا رو دریافت کردن .
رعیسی امروز فرودگاه سقز رو افتتاح کرد ولی خودش توی یه فرودگاه دیگه فرود اومد !!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
این نشون میده که فرودگاه کاملا آماده افتتاح بوده همین امروز :-)
ناشناس
| Austria |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
از اسماعبل هنیه یاد گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
خخخ دمت گرم اطلاع رسانی کردی
آماده باش ارتش اسرائیل پیش از سخنرانی نصرالله...
تابناک برا چی اینقدر بزرگش می کنی . می خواد حرف بزنه ، نمی خواد که جنگ کنه .
می ترسم بعد سخنرانی سرخورده بشی اینقدر که تو از نصرالله انتظار داری .
آمار کشته های اسراییل رو وزارت دفاع روسیه اعلام کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
پوتین پخمه ببو
حزب الله از چند روز پیش اعلام کرد که سید حسن در روز جمعه سخنرانی دارد و هدفش هم این بود که چشم ها را متوجه او کنند و جهانیان تصور نمایند که میخواهد حرف های مهمی برند، اما حقیقت چیز دیگری است و سخنان او حاوی هیچ نکته جدیدی نخواهد بود
صبر کنید تا او سخنرانی کند تا متوجه شوید که همچون گذشته، فقط داد و بیداد میکند
نظامیان اسرائیلی هرچه زودتر کشته بشن واسه خودشون بهتره گناهاشون کمتره
رسانه محترم تابناک،

چون شما همیشه حقیقت را مینویسی و اصلا و ابدا تحت تاثیر و نفوذ عرزشی ها و ساندیسی ها نبوده ای (!) لطفا پاسخ سوال زیر را بده، جون من بجز تابناک به هیچ خبرگزاری دیگری اعتماد ندارم:
آیا این خبر راست است که سربازان اسراییلی واقعا حمله زمینی را شروع کرده اند و شهر غزه در محاصره کامل گرفته است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
غزه همیشه در محاصره کامل بوده است موضوع جدید ورود صهیونیست‌ها به آن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
شما غربگداها این قدر نااگاهید که نمی دونید غزه ۱۵ ساله که در محاصره کامل هست!!؟
شیخ لبنانی اگر امروز اعلام جنگ نکنه خیلی بد میشه و دیگه امیدب نیست برای محو رژیم قاثب
پاسخ ها
سنیک3
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
غاصب ، غاسب، غاثب ، قاسب ، قاصب و یا قاثب؟
زبان آدمیزاد چه ایرادی داشت که راه رفتن کبک شد زبانمان؟
اکثریت مردم لبنان تمایل به حضور در کنار سواحل دریا با حجاب اختیاری رو دارن تا مشارکت در جنگ با اسرائیل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
فحشا فحشاست چه اختیاری چه اجباری
هنیه کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
اربابت نتانیاهو کجاست؟ زلنسکی پشت پرده سبز کجاست؟
هر آنچه باید میدیدیم از جبهه مقاومت ؛ دیدیم در این ۲۷ - ۲۸ روز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
نشون داد خیلی قوی تر از حد پیش بینی هاست حماس فقط یه بازوی ایرانه
اسرائیل قبل از حمله حماس در ۱۵ مهر قصد حمله همه جانبه به غزه را داشت. فقط حماس پیشدستی کرد تا از شدت حمله کاسته شود. کیست که نداند خونخواری و کودک کشی در ذات اسرائیل است.
پاسخ ها
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
پوتین هم برای توجیه حمله به اوکراین از این استدلالها میکرد!
اسراییل رو مجبور کردن برایه حفظ امنیت خودش مناطق بیشتری رو تصرف کنه و گرنه اسراییل در ابتدا یه کشور کوچک بود و باهیچ کشوری هم جنگ نداشت واونها هم حق داشتن که کشور داشته باشن چون به لحاظ تاریخی همیشه مورد ظلم و غارت قرار گرفته بودن .ولی گروههایه تندرو از همون ابتدا خواهان نابودی یهودیان و اسراییلیها بودن و این امر باعث پیشروی اسراییل برای حفظ امنیت خودش شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
مرزهای غربگدایی رو جا به جا کردی
لبنان هرگز شخم نخواهد خورد .
قابل توجه اونایی که منتظر سخنرانی هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
می خورد.
حتی بدتر از غزه.
سید محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ایول بابا
ماشا الله به تئوری پردلزی شما و توجیه تجاوز ایول داره
حماس ؛ غزه را به عصر حجر بازگرداند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
دقیقا با اسب و کالسکه دارن جابجا میشن و بار میبرند
سطح مسابقات داره بالا میره!
فک نکنم جناب حسن دست به اقدام خاصی بزنه .اگه حرف جنگ طلبان رو گوش کنه وارد مخمصه بشه باعث نابودی خودشو مردم لبنان میشه وسلام
نصرالله فقط یه سخنرانی کلی و مبهم خواهد داشت و همه چیز رو به تحولات آینده موکول خواهد کرد. اعلام جنگ منتفیه چون خودش میدونه دست از پا خطا کنن جنوب لبنان که سیلوهای موشکی توشه ظرف چند ساعت با بمبهای سنگر شکن اون ناو هواپیمابر که تو مدیترانه هست نابود میشه و اصلا فرصت شلیک موشک نخواهند داشت. عاقل تر از اینه که خودکشی کنه
به قول عامنه الصاداط ظبیح پور ؛
اگه امروز از موشک استفاده نکنیم ؛ موشکها آهن پاره ای بیش نیستن کنج انبار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
این ذبیح پور اگه یه حرف درست و حسابی توی عمرش زده باشه ؛ همینه
هنوز هیچی نشده غرب پرستان و غرب گدایان خودشون رو خیس کرده اند و تلاش دارند که برای صهیونیست های شکست خورده و در جهان منزوی شده و آمریکا ارباب افول کننده اش کمی اعتبار دست و پا کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
تعریف تو و امثال تو از پیروزی و شکست چیه واقعا ؟
اونی که ۹۵۰۰ تا رو کشته و ۲۵۰۰ تا زخمی به بار آورده شکست خورده
تویی که ۱۵۰۰ نفر رو کشتی و ۱۱۲ تا زخمی به بار اووردی پیروز شدی ؟

والاه خجالت هم خوب چیزیه
عه
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
به کسی که مرزهاش در حال گسترش هست نمیگن شکست خورده.
ناشناس
| Austria |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
آلمانی یا وی پی ان داری ساندیسی? س
جواب ۱۵۱۷
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ای لشکر حیدر کرار
خنجر یمنی را بردار
اما اگه دیدی اوضاع خیطه
دوباره تو غلافش بگذار
تابناک کمی هم از غزه بیا بیرون شاید هم شنیده ای ما تو همه کشورهای اسلامی نامبروان شده‌ایم کلاهتو بچرخونید بالا .
موجودیت مقاومت با سئوال جدی مواجه شده در نزد عموم مردم فرهیخته
ایرانش صبح تا شب داره میگه جنگ متوقف کنین بعد حسن خان سر خود میاد میگه ما میخوایم جنگ کنیم میخواست جنگ کنه ۳۰ روز میکرد الان خودت نوشتی ۶ تا حزب الله کشته شده میخااست جنگی کنه میکرد کسی میخواست جنگ کنه نمیگفت جمعه میخواد سخنرانی کنه طرف حواسش جمع کنه این دیگه بچه ابتدایی هم میفهمه چه خبره
تو این ۳۰ روز خیلی از حماس حمایت شد که حالا حزب الله دست تنها خودشو به کشتن بده همه گفتن ما نبودیم خود حماس بوده بعد حزب الله بیکاره بیاد جنگ کنه بقیه هم شخم خوردن لبنان رو تماشا کنن؟؟؟
آهاااااااای اونایی که میگفتید موشک های ما فقط برای اسراعیله !

پس کو ؟

منتظریم ببینیم
پاسخ ها
ایرانی
| United States of America |
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
حرف مفت نزن حالا ما یه چیزی گفتیم که موشک داریم حالا
شما دم در نیاز می اییم سراغت
نه حسن. اون کارو نکنی حسن.
بعضی ها متاسفانه طوری شده اند که دیگر برگشت ناپذیر هستند. انگار در دنیایی موهوم زندگی می کنند.
بابا این آمریکا نیست که کمک اسرائیل
این اسرائیل است که کمک آمریکاست.
سوال
جمعیت غزه پو میلیون
یک میلیون که میگید شهید شدند
پانصد هزار تا هم که در رفتن
پانصد هزار تا هم که محروحند
دقیقاااا الان غزه کی مونده؟؟؟؟؟؟
مثل حماس حسن نصرالله شیر نکنید لبنان هم مثل غزه شخم زده شود بزارید مردم لبنان هم مثل زن وبچه غزه قتل وعام نشه
سخنرانی لغو شد
هنوز تو بیروت وقت نماز جمعه نشده؟
پیشنهاد می کنم گردانهای بسیج داخل شهرهای ایران مانورهای امادگی بدهند و از هر شهر یک گروهی به اصفهان فرستاده شوند تا پس از سازماندهی برای جنگ با اسراییل به مرزها بروند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
چرا حالا اونجا ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
توی اصفهان فست فودی داری ؟
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
جنگ جنگ جنگ تا رفع فتنه.
پوتین بی حیا تمام سرمایه گذاری ایران درغزه را نابودکرد .
آره تا اونجا که آمار دارم حزب‌الله از آغاز درگیریها در حال حمله به یک دکل مخابراتی اسرائیل در جنوب لبنان که ۵۰ تا ۶۰ نفر تلفات ببخشید شهیدا داده هنوزم دکل تخریب نشده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
آخه اون دل برای مسلمونا خیلی حیاتیه
هزار نفر هم شهید بشن، باز هم ارزشش رو داره
بالاخره دکله دیگه
میگن ۲ دقیقه بعد از شروع سخنرانی نصرالله ،کلیه اماده باشهای ارتش اسرائیل لغو شد.
جناب سید حسن دیگه غزه چیزی ازش نمونده
کی پس میخای کمک کنی یا شهید شدن اونای ام که ماندن همه درمو داغون
به امید خدا این جنگ با ۴۰۰ بمب اتمی در منطقه تموم بشه ، اقلا تکلیف دو میلیارد نفر هم معلوم بشه ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
از این کامنت میشه جهنمیا رو شناخت. قربونت برم خدا که هستی
نتانیاهو گفت: ««هر گونه اشتباه بهایی برایتان خواهد داشت که تصورش را هم نمی‌کنید.»
خفه شو جانی. تو اگر کاری تونسته بودی تا حالا کرده بودی.خون خوار تر از این حرفا هستی که می تونستی و نکردی.به خواست خدا جشن بزرگ در پیش است همون طور که آیت الله بهجت وعده دادن پیره مرد ها هم خواهند دید
از نتایج طو فان است.
فیلم جنازه ها واقعی به نظر نمیاد و تبلیغات حماسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
گیرم که واقعی نباشه
جنایت های اسرائیل بقدری وحشتناک و گسترده است که این فیلم ها در آن گم است
عليرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
راست ميگي يكيشون سرشو خاروند
من فقط موندم که مردم غزه چه طاقت بزرگی دارند و طاقت و صبر آنها طبیعی نیست و گویا ماورایی است و جای شگفتی و تحسین دارد
بزودی شاهد فروپاشی اسرائیل از درون خواهیم بود و شیرینی در خیابان تهران پخش خواهیم کرد
دقیقا مثل آزادی خرمشهر

بینندگان محترم توجه فرمایید فلسطین آزاد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
کدوم ؟ اون دعواهای زرگری رو می گی؟
لعنت به شعار حقوق بشر غربی ها .
رهبران حماس که بدون فکر حمله کردند با وجود اینکه میدونستن که اسراِییل وحشی و آدم کش هست الان باید جوابگوی دل درد مند فلسطینیها باشند....................من فکر نمی کنم مردم فلسطین از اینکار حماس راضی باشند.
من نه از زلنسكي خوشم ميايد نه از نتانياهو اما محور مقاومت از اين دو نفر مبارزه را بياموزد يه باشون تو جبهه اس ويه باشون تو ستاد فرماندهي نه تو اعماق زمين ويا در لوكسترين اماكن تو كشور بيكانه فقط رجز ميخوانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
از هردو شون خوشم میاد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار