بازدید 2304

زمان مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است

مشاور فرمانده کل قوا در امور ارتش گفت: وقتی بازدارندگی اسرائیل تضعیف و شکسته شود، زمان مرگ این رژیم فرا خواهد رسید که امروز با اقدام شجاعانه گروه‌های مقاومت این بازدارندگی شکسته شده است.
کد خبر: ۱۲۰۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ 02 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی در دانشگاه افسری امام علی (ع) گفت: ایران عزیز در طول ۲۰۰ سال اخیر همواره با انواع تهدیدهای خارجی و تهاجم و تجاوز روبرو بوده و در دو قرن اخیر، حدود دو سوم از خاک این کشور با دخالت بیگانگان و بی‌عرضگی و بی‌لیاقتی پادشاهان و نداشتن قدرت دفاع از منافع ملی، به یغما رفته است.

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی و در حفظ تمامیت ارضی و مراقبت و حراست از مرزها در شرایطی که دشمنان به دنبال تجزیه و فروپاشی نظام هستند، حائز اهمیت و تعیین کننده است.

وی قدرت دفاعی و بازدارندگی امروز ایران را بی‌نظیر دانست و گفت: این قدرت از هدایت‌ها و رهبری‌های حکیمانه فرماندهی کل قوا و خواست مردم سرچشمه می‌گیرد و کاملا بومی و غیر عاریتی است. جمهوری اسلامی با داشتن موقعیت راهبردی در منطقه، توانسته برای اولین بار طی چند قرن اخیر با مقاومت و ایستادگی ملت و قدرتمند شدن در حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری؛ استقلال، آزادی و جمهوریت خود را به معنای واقعی کلمه حفظ و حراست و بر این اساس  با عزت و سربلندی در تمامی عرصه‌ها و تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای نقش‌آفرینی کند.

حاتمی با بیان اینکه اگر کشورها دارای قدرت دفاعی و نیروهای مسلح آماده و مجهز نباشند، نمی‌توانند از منافع ملی و ملت خود دفاع کنند، اظهار کرد: در جریانات اخیر شاهد بودیم که رژیم صهیونیستی بعد از حمله برق آسای گروه‌های مقاومت فلسطینی، با وجود تبلیغات دروغین خود وقتی در میدان عمل شکست خورد، در رفتاری وحشیانه اقدام به کشتار مردم و غیرنظامیان فلسطینی ساکن در شهر غزه کرده تا شاید بتواند مانع از فروپاشی جبران ناپذیر حیثیت پوشالی خود و روحیه مردم به‌خصوص سربازانش شود.

مشاور فرمانده کل قوا گفت: براساس مطالعات انجام شده، حیات و ماهیت رژیم صهیونیستی وابسته به اصل بازدارندگی است و وقتی بازدارندگی اسرائیل تضعیف و شکسته شود، زمان مرگ این رژیم فرا خواهد رسید و امروز با این اقدام شجاعانه گروه‌های مقاومت این بازدارندگی شکست خورده است.

وزیر سابق دفاع گفت: رژیم صهیونیستی بر خلاف تمام اصول و قواعد بین‌المللی و بشری بصورت وحشیانه حملات گسترده هوایی را با استفاده از بمب‌های ممنوعه، سنگین و فسفری بر خانه و کاشانه مردم، بیمارستان‌ها، اماکن عمومی و تمامی زیرساخت‌های حیاتی و غیرنظامی شهر غزه و حتی مراکز و اماکن مذهبی و آئینی شهر برای کشتار مردم مظلوم و بی‌گناه در دستور کار قرار داده است. متاسفانه نظام سلطه و استکبار که برای دفاع از حقوق بشر و حقوق حیوانات گوش عالم را کر کرده در مقابل این جنایت عظیم بشری لب فرو بسته و نظاره‌گر است.

وی تصریح کرد: این جنایات علیه مردم مظلوم غزه که مصداق نسل‌کشی است، نشان داد بسیاری از معاهدات بین‌المللی و منشور سازمان ملل و شخصیت‌های پر طمطراق که خود را مدافع آزادی و حقوق بشر می‌دانند، اعتبار، هویت و کارایی خود را از دست دادند و لازم است افکار عمومی جهانی، وجدان‌های بیدار و ملت‌های آزادی‌خواه و مجامع فرهنگی، علمی و انسانی با اعتراض به این جنایت ننگین رژیم غاصب صهیونیستی، رفتارها و استانداردهای دوگانه مجامع جهانی و بین‌المللی را به پرسش بکشند.

حاتمی افزود: رژیم صهیونیستی با بمباران بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، محل تجمع غیرنظامیان، مساجد و اماکن مذهبی و به شهادت رساندن بیش از 8 هزار انسان بی‌گناه و حدود 4 هزار کودک معصوم و بستن گذرگاه‌ها برای رسیدن آذوقه، آب، غذا و نفت به مردم بی‌دفاع و قطع جریان برق و انرژی، قطعاً مرتکب جنایت جنگی  و جنایت در حق بشریت شده است.

وزیر سابق دفاع تاکید کرد: امروز این جنایت جنگی با ثبت عکس‌ها و فیلم‌هایی که از مردم بی دفاع غزه به جهان مخابره می‌شود، دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و برای همیشه‌ تاریخ، در اذهان مردم جهان و کتاب قطور جنایات ضد بشری این رژیم سفاک، ماندگار خواهد شد.

مشاور فرمانده کل قوا گفت: از اقتدار و شجاعت رزمندگان مقاومت فلسطینی باید تجلیل کرد. صبر و روحیه‌ی ایستادگی و صبوری مردم غزه در مقابل این ظلم گسترده وصف ناشدنی است. این تجاوز ددمنشانه هیچ پایانی جز پیروزی قاطع ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت ندارد و امروز جمهوری اسلامی ایران و همه مردم جهان با اعتراض علنی و آشکار خود، فریاد توقف این جنایت  جنگی و محکومیت سران جنایتکار رژیم غاصب را سر داده و از مجامع بین المللی خواهان کمک‌رسانی فوری و عاجل به مردم غزه هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی