بازدید 108353
بیست و ششمین روز جنگ غزه/ در حال به روزرسانی

آغاز حملات گسترده موشکی و پهپادی انصارالله یمن علیه اسرائیل+ فیلم/باقی ماندن پیکر هزاران شهید زیر آوارها در نوار غزه/کشته شدن 11 نظامی اسرائیل در غزه

جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد بیست و ششمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 
کد خبر: ۱۲۰۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵ 01 November 2023

حمله هوایی انصارالله یمن به بندر ایلات اسرائیل+ فیلم

بین الملل تابناک: جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد بیست و ششمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 

واشنگتن: اسرائیل در پی نابودی حماس است
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ۰۱:۵۹

معاون وزیر دفاع آمریکا بامداد پنجشنبه در توجیه حملات جنایتکارانه و بی‌وقفه رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه گفت: «اسرائیل در تلاش است تا توانایی‌های حماس از جمله تونل‌ها، اتاق‌های کنترل و فرماندهی را از بین ببرد».

این مقام پنتاگون در مصاحبه با شبکه «الجزیره» مدعی شد: «واشنگتن همواره در تعهد خود به راهکار دو دولتی، شفاف بوده است».

وی برای برداشتن مسئولیت کشتار مردم نوار غزه از رژیم تروریست صهیونیستی نیز ادعا کرد: «این حماس است که از خروج امن غیرنظامیان جلوگیری می‌کند».

پیش از این نیز «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم اشغالگر فلسطین شامگاه چهارشنبه گفت که طی ۲۶ روز جنگ علیه غزه، بیش از ۱۰ هزار بمب و موشک بر سر غزه فرو ریخته شده است.

تداوم جنگ زمینی در چند محور از نوار غزه
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ۰۰:۴۳

رسانه‌های فلسطینی گزارش کردند که درگیری زمینی در محورهای شرق حی الزیتون، شرق خان یونس، شمال غرب نوار غزه و اطراف شهرک نتساریم (جنوب غرب شهر غزه) بشدت ادامه دارد.

برخی منابع صهیونیستی نیز گزارش دادند که نظامیان اشغالگر کمتر از نیم مایل یا ۸۰۰ متر با تقسیم نوار غزه به دو نیمه فاصله دارد تا شمال نوار غزه را از ناحیه جنوبی جدا کنند.

پیش از این منابع رسانه‌ای صهیونیستی گزارش دادند که تعداد تلفات ارتش این رژیم در حمله زمینی به نوار غزه طی بیست‌وچهار ساعت گذشته به ۱۸ نفر رسیده است.

کاخ‌سفید: در حال حاضر آتش‌بس در غزه راه حل درستی نیست
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ۰۰:۱۱

سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه گفت اجازه خروج خارجی‌ها از غزه گام نخست مهم بوده و انتظار داریم طی روزهای آینده ادامه یابد.

وی افزود: «این امکان ایجاد شد تا گذرگاه امنی برای مجروحان فلسطینی و خارجی‌ها در غزه از جمله آمریکایی‌ها فراهم شود».

سخنگوی کاخ سفید مدعی شد که آمریکا از استقرار دائمی غیرنظامیان در خارج غزه حمایت نمی‌کند.

وی گفت که گروه نخست از شهروندان خارجی که شامل آمریکایی‌ها می‌شود چهارشنبه از غزه خارج شدند و انتظار داریم که تعداد بیشتری از شهروندان آمریکایی و خارجی از غزه خارج شوند.

سخنگوی کاخ سفید اضافه کرد: « آتش بس عمومی و گسترده کنونی در غزه راه حل درستی نیست».

وی ادامه داد: «هم اکنون یا در آینده هیچ برنامه‌ای برای استقرار نیروهای آمریکایی در غزه وجود ندارد».

سخنگوی کاخ سفید افزود: «نمی توان به پیش از 7 اکتبر بازگشت و معتقدیم که پس از پایان جنگ حماس دیگر نمی‌تواند حاکم غزه بماند».

بورل: از تعداد قربانیان بمباران اردوگاه جبالیا به وحشت افتادم
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۲۲:۳۵

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه گفت که وی به دلیل تعداد قربانیان بمباران اسرائیلی علیه اردوگاه جبالیا در غزه احساس وحشت کرده است.

شمار شهدای بمباران بزرگ‌ترین اردوگاه آوارگان غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی تا این لحظه به بیش از ۱۰۰ نفر رسیده و تعداد مجروحان هم ۳۰۰ نفر گزارش شده است.  

الجزیره در گزارشی انفجار در اردوگاه آوارگان جبالیا را یکی از بدترین حملات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین طی هفته‌های اخیر عنوان کرد.

این شبکه در واکنش به این حادثه نوشته است: «این یک قتل عام بزرگ است. حتی شمارش تعداد ساختمان‌هایی که در این منطقه ویران شده‌اند هم دشوار است».

لحظه به دام افتادن تانک‌های اسرائیل در کمین مقاومت
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۲۱:۱۶

«کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، شامگاه امروز (چهارشنبه)،  از لحظه به دام افتادن تانک‌های رژیم صهیونیستی در دام نیروهای مقاومت تصاویری منتشر کرد.

تعداد بازدید : 3536

شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد این تصاویر مربوط به لحظه به دام افتادن خودروهای زرهی رژیم صهیونیستی در محله «الزیتون» و انهدام تعدادی از آن‌هاست.

 

یک نظامی اسرائیل کشته و یک نظامی دیگر زخمی شد
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۲۰:۲۷

 حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که عصر امروز (۱۰ آبان) در ساعت 15:30 دقیقه به وقت محلی مواضع ارتش رژیم اشغالگر را هدف قرار داده که موجب تلفات در میان صهیونیست‌ها شده است.

در این بیانیه آمده است: «در ساعت ۱۵:۳۰ بعدازظهر چهارشنبه، مجاهدین مقاومت اسلامی مقر گردان جدید "زرعیت" و تجمع خودروها و نیروهای این گردان را در منطقه "خله ورده" با گلوله‌های توپ و موشک‌های مناسب هدف قرار دادند که موجب تلفات تأیید شده در آن‌جا شده است».

در این راستا شبکه الجدث نیز خبر داد که طی حملات حزب الله لبنان یک نظامی رژیم اشغالگر به هلاکت رسیده و یک نظامی دیگر زخمی شده است.

مقام صهیونیست: با یمن جنگ نداریم
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۲۰:۱۰

سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو امروز چهارشنبه گفت که علی‌رغم بیانیه «شورشی‌های حوثی» (جنبش انصارالله) تل‌آویو با یمن در جنگ نیست.

الکساندر بن زاوی در مصاحبه با خبرگزاری ایتارتاس روسیه گفت: «ما علیه هیچ کشوری اعلان جنگ نکرده‌ایم.» وی اضافه کرد: «بله ما علیه حماس اعلام جنگ کرده‌ایم اما علیه یمن نه؛ علی‌رغم آنکه یمن در فهرست کشورهای متخاصم با ما قرار دارد.»

حمله راکتی حماس به تل آویو و شنیده شدن صدای ۵ انفجار
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۸:۰۸

گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) عصر امروز تل آویو را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

 گردان‌های عزالدین القسام عصر چهارشنبه بار دیگر تل آویو را با شلیک چند راکت قرار داد.

القسام اعلام کرد که در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه، این شهر اشغالی را هدف حمله قرار داد.

همزمان، منابع خبری فلسطین گزارش دادند که صدای پنج انفجار شدید در تل آویو شنیده شده است.

منابع محلی تأکید کردند که یک راکت به شهرکی در نزدیکی تل آویو اصابت کرده است.

افزایش تعداد تلفات ارتش صهیونیستی در غزه به 18 کشته
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۸:۰۷

منابع رسانه‌ای صهیونیستی امروز (۱۱ آبان) اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ نظامی رژیم اشغالگر در غزه به دست رزمندگان مقاومت به هلاکت رسیده‌اند. این آمار در حالی است که اشغالگران به شدت تعداد تلفات خود را سانسور کرده و به شکل قطره‌چکانی در حال ارائه آمار تلفات خود هستند.

خبرگزاری شهاب به نقل از منابع عبری‌زبان نوشت که ارتش اسرائیل هلاکت چهار نظامی دیگر را نیز اعلام کرده است که با آمار پیشین که ۱۴ نفر ذکر شده بود، تاکنون ۱۸ نظامی به هلاکت رسیده‌اند.

۷ اسیر اسرائیلی به هلاکت رسیدند
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۷:۲۳

 ارتش رژیم اشغالگر امروز چهارشنبه، اول نوامبر در دومین جنایت علیه ساکنان جبالیا در نوار غزه، یک محله مسکونی را بمباران کرد؛ این حمله منجر به شهادت و مجروحیت ده‌ها غیر نظامی فلسطینی شد و برخی قربانیان، هنوز زیر آوار هستند.

خبرنگار شبکه «الجزیره» گفت: در بمباران یک منطقه مسکونی در الفالوجا در اردوگاه جبالیا، ده‌ها شهید و زخمی که بیشترشان کودک بودند، توسط رژیم صهیونیستی قربانی شدند؛ مجروحان این بمباران پس از حملات، به بیمارستان اندونزی منتقل شده‌اند.

سخنگوی گردان‌های «القسام»، شاخه نظامی جنبش «حماس» امروز اعلام کرد که در جریان حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان فلسطینی در منطقه جبالیا، ۷ اسیر در بند مقاومت، از جمله سه غیرنظامی دارای گذرنامه خارجی کشته شدند.

انفجار در اردوگاه آوارگان جبالیا، یکی از بزرگ‌ترین اردوگاه‌های آوارگان غزه به عنوان یکی از بدترین حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینان طی هفته‌های اخیر عنوان شد؛ اشغالگران شب گذشته، بزرگ‌ترین اردوگاه آوارگان غزه را بمباران کرد که در نتیجه آن حدود ۴۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.

۸۷۹۶ شهید و بیش از 22 هزار مجروح در غزه
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۶:۱۱

 وزارت بهداشت فلسطین، امروز (چهارشنبه، ۱ نوامبر) در بیست‌وششمین روز عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی و حملات مستمر این رژیم علیه مردم نوار غزه، اعلام کرد که شمار شهدای این جنگ تاکنون به ۸۷۹۶ نفر از جمله ۳۶۴۸ کودک و ۲۲۹۰ زن و شمار مجروحان به ۲۲۲۱۹ نفر رسیده است. 

 وزارت بهداشت فلسطین، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه، ۱ نوامبر) در بیست‌وششمین روز عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی و حملات مستمر این رژیم علیه مردم نوار غزه، اعلام کرد که شمار شهدای این جنگ تاکنون به ۸۷۹۶ نفر از جمله ۳۶۴۸ کودک و ۲۲۹۰ زن و شمار مجروحان به ۲۲۲۱۹ نفر رسیده است. 

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بامداد امروز نیز گفت که هنوز پیکر هزاران شهید حملات رژیم موقت صهیونیستی به این منطقه، زیر آوارها است که در حال حاضر دسترسی به آنها میسر نیست.

حمله موشکی مقاومت به اهداف صهیونیستی
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۴:۲۸

گروههای مقاومت فلسطین امروز در پاسخ به حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اهداف صهیونیستی و محل های تجمع نظامیان این رژیم را هدف حمله موشکی قرار دادند.

 گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس ظهر امروز در پاسخ به حملات رژیم اسرائیل به غیرنظامیان شهر "اسدود" را موشک بمباران کرد.

سرایا القدس هم ظهر امروز از شلیک موشک به محل های تجمع نیرو و ادوات ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه صوفا در مرز نوار غزه خبر داد.

آغاز حملات گسترده موشکی و پهپادی انصارالله یمن علیه اسرائیل+ فیلم
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۴:۲۶

ارتش یمن ظهر امروز چهارشنبه تصاویری از حملات گسترده پهپادی و موشکی خود به سرزمین های اشغالی را منتشر کرد.

تعداد بازدید : 7966

 سخنگوی ارتش یمن روز گذشته اعلام کرد که برای سومین بار سرزمین های اشغالی را با موشک های بالستیک و پهپاد هدف قرار داده است و این حملات تا توقف تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی علیه غزه ادامه خواهد یافت.

با تشدید حملات نیروهای مسلح یمن به سمت رژیم صهیونیستی، این رژیم ناوهای جنگی خود را روانه دریای سرخ کرد.

 

القسام: هفت اسیر دیگر نزد حماس کشته شدند
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۴:۱۰

گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که هفت نفر از اسیر از جمله سه فرد دارای تابعیت خارجی در بمباران وحشیانه روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جبالیا کشته شدند.

«ابوعبیده» سخنگوی کتائب القسام، پیشتر گفته بود که ۵۰ اسیر صهیونیست در بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند.

حال با احتساب این هفت نفر، شمار اسیرانی که در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه کشته شده اند، به ۵۷ نفر رسید.

در همین حال، غازی حمد، عضو دفتر سیاسی حماس به الجزیره گفت: نیروهای اشغالگر نگران امنیت اسیران خود در نوار غزه صرف نظر از ملیت آنها نیستند.

وی افزود: ما آمادگی خود را برای آزادی اسیران خارجی اعلام کردیم، اما اسرائیل مانع این امر می شود.

بازداشت ۱۸۳۰ فلسطینی در ۲۶ روز در کرانه باختری
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۲:۵۲

هیات اسرا و باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی شب گذشته تاکنون ۷۰ شهروند فلسطینی را در مناطق مختلف قدس اشغالی و کرانه باختری بازداشت کرده است.

این باشگاه افزود که تعداد بازداشتی ها در این مناطق از ماه هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تا کنون به ۱۸۳۰ نفر رسیده است.

این بازداشت ها از نگرانی مقامات صهیونیست از افزایش عملیات ضدصهیونیستی فلسطینی ها در کرانه باختری و قدس اشغالی در پاسخ به جنایت ها و کشتار تل آویو در نوار غزه نشات می گیرد.

۷ کشته و ۴ زخمی در انهدام "ببر" اسرائیل
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۲:۲۲

 رسانه های رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه فاش کردند که تنها در یک حمله راکتی مقاومت فلسطین در جریان نبرد زمینی در مرز نوار غزه، یک دستگاه خودروی نظامی آنها از نوع "ببر" منهدم و هفت نظامی این رژیم کشته و ۴ نفر دیگر زخمی شده است.

براساس آخرین آمار، سخنگوی رژیم صهیونیستی ظهر امروز اذعان کرد که شمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به ۳۲۶ نفر از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه و آغاز عملیات طوفان الاقصی) رسیده است.

فقط طی ۲۴ ساعت اخیر، ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن ۱۲ نظامی و زخمی شدن ۱۷ نفر دیگر خبر داده است و یوآو گالانت وزیر جنگ این رژیم نیز به تلفات سنگین نیروهای خود اذعان کرده است.

استقرار ناوهای رژیم صهیونیستی در دریای سرخ
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۱:۴۷

درپی انتشار اخباری مبنی بر حمله موشکی به شهر بندری ایلات در جنوب فلسطین اشغالی، منابع رسانه‌ای امروز (چهارشنبه) از استقرار ناوهای نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که چند ناو نیروی دریایی این رژیم با هدف تقویت توان دفاعی در دریای سرخ مستقر شدند.

طبق گزارش شبکه الجزیره، این اقدام پس از آن انجام شده است که سه شنبه حملات موشکی و پهپادی توسط نیروهای مسلح یمن به سرزمین‌های اشغالی انجام شد.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی نیز صبح امروز مدعی رهگیری چند موشک شلیک شده به ایلات شد.

دلهره کاخ سفید از سخنرانی آتی سیدحسن نصرالله
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۱:۴۷

«جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید در نشست خبری سه‌شنبه (۳۱ اکتبر، نهم آبان) در پاسخ به سوالی درباره سخنرانی سید حسن نصرالله که قرار است جمعه انجام شود و اینکه آمریکا در صورت اعلان جنگ از سوی دبیرکل حزب‌الله لبنان علیه رژیم موقت صهیونیستی چه می‌کند، گفت «قصد ندارم درباره چنین فرضی گمانه‌زنی کنم». 

وی افزود: آن را از خیلی نزدیک دنبال می‌کنیم. و یکی از دلایلی که رئیس‌جمهور گروه ضربت ناوهواپیمابر دیگری به منطقه فرستاد و یکی را در شرق مدیترانه مستقر کرد، اطمینان از این است که ما پیامی محکم برای هر بازیگری از جمله حزب‌الله که ممکن است بخواهد درگیری را گسترده کند، می‌فرستیم. 

کربی در ادامه ابراز نگرانی‌های اخیر واشنگتن افزود: آن‌ها نباید این کار را بکنند. همانطور که قبلاً گفتم منافع امنیت ملی خود را در منطقه جدی می‌گیریم. حالا نصرالله می‌تواند هر چه می‌خواهد بگوید و ما مطمئناً به آن از نزدیک توجه خواهیم کرد. اما پیام ما به او، به آن‌ها و هر بازیگر دیگر در منطقه یکی است. 

وساطت قطر برای بازگشایی یک روزه گذرگاه رفح
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۱:۴۷

برخی منابع به خبرگزاری رویترز اعلام کردند که قطر میان مصر، جنبش حماس و رژیم صهیونیستی با نظارت آمریکا برای بازگشایی مرز رفح طی روز جاری وساطت کرده است.

بر اساس توافقی که حاصل شده است قرار است اتباع خارجی و غیرنظامیانی که دچار مجروحیت شدید شده‌اند از نوار غزه خارج شوند.

یک مقام بهداشتی سه‌شنبه شب گزارش داد که مصر قرار است که یک بیمارستان صحرایی برای پذیرش مجروحان فلسطینی ایجاد کند.

این مقام بهداشتی که خواست نامش فاش نشود به خبرگزاری فرانسه گفت که قرار است که این بیمارستان میدانی در شهر "الشیخ زوید" مصر در ۱۵ کیلومتری رفح ایجاد شود.

شوک هفت اکتبر، رژیم صهیونیستی را ۷۵ سال به عقب بازگرداند
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۰:۲۳

رئیس جنبش حماس در خارج تأکید کرد که رژیم صهیونیستی همچنان به دلیل شوک هفت اکتبر که این رژیم را ۷۵ سال به عقب بازگرداند، در سردرگمی به سر می‌برد.

 خالد مشعل، رئیس جنبش حماس در خارج در مصاحبه با شبکه TRT ترکیه گفت، رژیم صهیونیستی همچنان در شوک هفت اکتبر به سر می‌برد. این شوکی بود که این رژیم را ۷۵ سال به عقب بازگرداند. این جنگ پایان این رژیم بود. دشمن صهیونیستی سردرگم و نگران غافلگیری‌های مقاومت است.

هفتم اکتبر، حماس یک حمله غیرمنتظره در مقیاس وسیع به اراضی اشغالی از نوار غزه انجام داد. در پاسخ، رژیم صهیونیستی حملات تلافی‌جویانه‌ای را آغاز کرد و نوار غزه را که محل زندگی بیش از ۲ میلیون نفر است، تحت محاصره شدید قرار داد. از آن زمان تنها تعداد اندکی از کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه توانستند وارد این منطقه شوند و بمباران‌ها ادامه دارد.

خالد مشعل درباره حمله رژیم صهیونیستی به محله مسکونی در اردوگاه جبالیا در شمال غزه گفت: رژیم اشغالگر از نظر نظامی شکست خورده است و اکنون با این جنایت شنیع در اردوگاه جبالیا از کودکان انتقام می‌گیرد.

وی موضع رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه درباره غزه را ستود و گفت: اردوغان رهبری است که مورد احترام همگان است و می‌تواند کارهای زیادی در حمایت از قدس، الاقصی و غزه انجام دهد. اظهارات و مواضع ترکیه بسیار خوب است و ما خواهان اقدامات بیشتری هستیم.

مشعل گفت: اردوغان می‌تواند روی میز یک ضربه بزند و به واشنگتن، لندن، برلین، پاریس، رم و تمام جنایتکارانی که در تجاوز علیه غزه دست دارند، بگوید که بس کنید. او می‌تواند یک ائتلاف منطقه‌ای و بین‌المللی را برای حمایت از فلسطین تشکیل دهد.

خالد مشعل خواهان بازگشایی گذرگاه رفح و ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه و توقف این جنایت شد و گفت: چند هفته باید منتظر بمانیم و چند هزار از کودکانمان باید قربانی شوند؟

از آغاز جنگ هفت اکتبر، رژیم صهیونیستی همچنان به بستن گذرگاه‌ها ادامه داده و مانع ورود آب، غذا، دارو، برق و سوخت برای ساکنان غزه می‌شود. حدود ۲.۳ میلیون فلسطینی در نوار غزه هستند که قبل از جنگ نیز به دلیل محاصره توسط رژیم صهیونیستی با اوضاع دشواری روبرو بودند.

خالد مشعل تأکید کرد: هیچ اشغالگری پیروز نشده است و مقاومت از نظر اطلاعاتی، میدانی، رسانه‌ای، حمله زمینی و در موضوع تعامل با اسرا و در تمام زمینه‌ها بر دشمن برتری یافته است. در حالی که رژیم اشغالگر به رغم تخریب و ویرانی غزه به هیچ وجه هیچ پیروزی به دست نیاورده است.

سه شهید در یورش جدید اشغالگران به جنین
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۵

منابع اعلام کردند، در جریان یورش اشغالگران به جنین سه تن از جمله اسیر آزاده فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند.

منابع محلی گزارش دادند که نیروهای اشغالگر با همراهی بولدوزرها از چند جهت به شهر جنین یورش بردند و به اردوگاه جنین رسیدند که منجر به درگیری شد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که درگیری بین افراد مقاومت و نیروهای اشغالگر در جنین پس از هجوم آنها به شهر و انجام عملیات یورش به وقوع پیوست.

منابع محلی گزارش دادند که نیروهای اشغالگر با همراهی بولدوزرها از چند جهت از خیابان‌های «جنین-ناصره»، «جنین-نابلس» و خیابان «حیفا» به شهر یورش بردند و به نزدیکی اردوگاه جنین رسیدند. نیروهای مقاومت نیز با وسایل انفجاری اشغالگران را هدف قرار دادند.

در پی یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به شهر جنین و اردوگاه آن در کرانه باختری رود اردن، سه جوان شهید و دو جوان دیگر به شدت مجروح شدند.

خبرگزاری شهاب نیز با اعلام افزایش شهدای جنین به سه تن گزارش داد اسیر آزاده وئام الحریری در جنین به ضرب گلوله اشغالگران به شهادت رسید.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که نیروهای آن توانستند سه مجروح بر اثر حملات در محله الحواشین را انتقال دهند.

نیروهای اشغالگر در جریان یورش خود به شهر جنین و اردوگاه آن شروع به تخریب خیابان‌ها کرده و ویرانی بزرگی به جا گذاشتند.

نیروهای اشغالگر در جریان یورش به اردوگاه جنین برق، ارتباطات و اینترنت را در مناطق مختلف اردوگاه قطع کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به منزل اسیر بسام ادریس در محله الثوری در شهرک سلوان یورش بردند و همه وسایل را از بین بردند.

صنعا: گزینه‌های متعددی در برابر اسرائیل و آمریکا داریم
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۵

درپی حمله موشکی و پهپادی نیروهای مسلح یمن به سرزمین‌های اشغالی در حمایت از مقاومت فلسطین در نوار غزه، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در سخنانی بر آمادگی صنعا برای گسترش دامنه این رویارویی تاکید کرد.

 محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با شبکه المیادین در این باره اظهار کرد: باید روی محور مقاومت و ملت‌های عربی حساب شود نه عربستان سعودی و امارات.

وی گفت: آمریکا پیام‌های تهدیدآمیزی را به یمن ارسال کرد و نیروهای مسلح یمن با شلیک موشک‌هایی به سمت اسرائیل به این تهدیدها پاسخ دادند.

البخیتی افزود: واشنگتن تهدیدهای خود را از طریق میانجی عمانی برای ما ارسال کرد، اما عبدالملک بدرالدین الحوثی، (رهبر انصارالله) تأکید کرده بود که هر زمان اسرائیلی‌ها حمله زمینی به غزه را اعلام کنند، یمن مداخله خواهد کرد.

البخیتی تأکید کرد: الحوثی پس از تجاوز زمینی اسرائیل به غزه و پس از تهدیدات آمریکا علیه یمن دستور پرتاب موشک‌ها را صادر کرد.

البخیتی با اشاره به اینکه این عملیات با پرتاب تعداد زیادی موشک بالستیک و پهپاد انجام شد، خاطرنشان کرد: دشمن اسرائیلی به ساقط کردن یک موشک اعتراف کرد، اما درباره موشک‌های شلیک شده دیگر چیزی نگفت و سکوت کرد. آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها اعتراف کردند که یک موشک یمنی را رهگیری کرده‌اند، حال سوال این است پس موشک‌های دیگر کجا هستند؟

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در ادامه تصریح کرد: آمریکا در تجاوز به غزه مشارکت دارد و از خطوط قرمز تعیین شده یمن عبور می‌کند.

البخیتی با تاکید بر اینکه یمن با حمله به رژیم صهیونیستی به وحدت ملی دست یافت، افزود: کسانی هستند که در گذشته با ما جنگیدند و امروز می‌گویند که در کنار ما خواهند بود.

وی ادامه داد: خسارات آتی ما در جنگ با اسرائیل را نمی‌توان با جنگ‌های داخلی که آمریکا همیشه پشت آن بوده است مقایسه کرد.

کشته شدن 11 نظامی اسرائیل در غزه
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۴

 ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (چهارشنبه، ۱ نوامبر) به کشته شدن ۹ نیروی نظامی خود در جریان حمله زمینی روز گذشته در شمال نوار غزه اعتراف کرد. 

بر اساس این گزارش، مقاومت فلسطینی نفربر این نظامیان را هدف موشک ضدتانک قرار داده بود. 

سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر، عصر دیروز به کشته شدن دو نظامی‌اش از تیپ گیوعاتی در هنگام نفوذ زمینی به نوار غزه و زخمی شدن دو نظامی دیگر اعتراف کرد و اسامی آنها را منتشر کرده بود. تیپ گیوعاتی (تیپ ۸۴) از نیروهای تحت امر فرماندهی جنوب ارتش رژیم موقت است.

سخنگوی کتائب شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس، روز گذشته اعلام کرده بود که مقاومت شمار زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی را به هلاکت رسانده و بیش از ۲۰ خودروی نظامی آنها را منهدم کرده است. 

قطر بمباران اردوگاه جبالبا را محکوم کرد
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۳

 وزارت خارجه قطر ضمن محکوم کردن جنایت جدید صهیونیست‌ها در اردوگاه جبالیا، درباره گسترش حملات علیه اهداف غیرنظامی هشدار داد. 

بنابر گزارش شبکه الجزیره، وزارت خارجه قطر تأکید کرد که این کشور بمباران اردوگاه جبالیا توسط رژیم اشغالگر اسرائیل را محکوم می‌کند. 

قطر همچنین درباره گسترش حملات علیه اهداف غیرنظامی که اقدامی خطرناک است و تلاش‌های میانجی‌گری (برای آتش‌بس) را تضعیف می‌کند، هشدار داد. 

بلومبرگ گزینه‌های سه‌گانه آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره آینده غزه را فاش کرد
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۲

 خبرگزاری بلومبرگ بامداد چهارشنبه گزارش داد که آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال بررسی گزینه‌هایی درباره آینده نوار غزه پس از حماس، از جمله استقرار نیروهای چندملیتی در این باریکه هستند.

بلومبرگ به نقل از منابعی که نامشان را فاش نکرد، نوشت که گزینه دوم، ایجاد یک نیروی صلحبان مشابه نیرویی است که سال ۱۹۷۹ به منظور نظارت بر پیمان صلح مصر و اسرائیل ایجاد شد.

بر اساس این گزارش، گزینه سوم نیز آن است که غزه تحت نظارت موقت سازمان ملل متحد قرار گیرد.

منابع آگاه تاکید کردند، رایزنی‌ها در این باره در مراحل اولیه قرار دارد و ممکن است که در آینده بخش زیادی از این طرح‌ها تغییر کند.

برخی مقام‌های آمریکایی این گزینه‌ها را نارس و غیرمحتمل می‌دانند. این در حالی است که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا سه‌شنبه در یکی از کمیته‌های سنای آمریکا گفت که واشنگتن در حال بررسی طیفی از گزینه‌ها درباره آینده غزه است.

بلینکن افزود: ما نمی‌توانیم به وضعیت جاری که در آن حماس غزه را اداره می‌کند، بازگردیم. همچنین امکان ندارد که اداره یا کنترل غزه را به اسرائیل داد.

به نوشته بلومبرگ، مقام‌های اسرائیلی گفته‌اند که قصد اشغال غزه را ندارند اما پس از حملات هفتم اکتبر دیگر ادامه حاکمیت حماس بر غزه غیرقابل قبول است.

همچنین شواهد چندانی وجود ندارد که نشان دهد تشکیلات خودگردان فلسطین نیز تمایلی به کنترل بر غزه داشته باشد.

بر اساس این گزارش، هر سه گزینه مخاطراتی سیاسی برای جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا، اسرائیل و کشورهای عربی خلیج فارس دارد.

به گتفه یک منبع آگاه، بایدن معتقد است که حتی قرار دادن شمار اندکی از نیروهای آمریکا در معرض خطر از لحاظ سیاسی مخاطره‌آمیز است.

همچنین مشخص نیست که آیا کشورهای عرب نیز علاقه به مشارکت در این گزینه دارند یا خیر.

بنا به اظهارات منابع مطلع، بر اساس گزینه اول نظارت موقت بر غزه به کشورهای منطقه سپرده خواهد شد و نیروهای نظامی آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه نیز از آن حمایت خواهند کرد.

در بهترین حال، انتظار می‌رود که کشورهای عربی از جمله عربستان و امارات نیز در آن مشارکت کنند.

یک منبع دیگر گفت که اسرائیل گزینه دوم یعنی ایجاد و استقرار نیروهای حافظ صلح در غزه را قابل بررسی می‌داند.

اما رژیم صهیونیستی گزینه سوم یعنی قرار دادن اداره غزه تحت کنترل موقت سازمان ملل را غیرعملی می‌داند.

همچنین مقام‌های آمریکایی معتقدند که تشکیلات خودگردان باید بخشی از راه حل طولانی‌مدت در این مساله باشد.

ترس رژیم صهیونیستی از حمله گسترده انصارالله یمن
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۰

شبکه "کان" رژیم صهیونیستی در تحلیلی نوشت: پرنده‌هایی که می‌تواند از یمن برخیزد قابل شمارش نیست.

این پایگاه خبری در ادامه افزود: آنها (حوثی‌ها) اوایل سال گذشته میلادی و در جریان سفر اسحاق هرتسوگ رئیس اسرائیل به امارات، آن جا را نیز هدف قرار دادند.

این گفته ساعاتی پس از آن بیان می‌شود که «محمد البخیتی» از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن سه‌شنبه شب تصریح کرد که سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله تأکید کرده است یمن تا زمانی که اسرائیل به صورت زمینی در غزه دخالت می‌کند، در جنگ مداخله خواهد کرد.

حمله هوایی انصارالله یمن به بندر ایلات اسرائیل+ فیلم

رسانه‌های صهیونیستی بامداد چهارشنبه از شنیده‌شدن صدای انفجار مهیب در آسمان شهر بندری ایلات واقع در جنوبی‌ترین نقطه فلسطین اشغالی خبر دادند.

تعداد بازدید : 10771

برخی منابع نیز می‌گویند بدون اینکه آژیرهای هشدار حمله موشکی به صدا دربیایند، سامانه‌های پدافند هوایی برای رهگیری یک شئ مهاجم، فعال شده‌اند.

تعداد بازدید : 10769

دقایقی بعد سخنگوی ارتش رژیم موقت صهیونیستی گفت دقایقی پیش تهدید هوایی از سمت دریای سرخ علیه ایلات شناسایی شد که توسط پدافند هوایی رهگیری گردید.

برخی منابع غیررسمی نیز گزارش دادند چند موشک و پهپاد از مبدأ یمن به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است.

تعداد بازدید : 10778

بلینکن بار دیگر به خاورمیانه سفر می‌کند

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور هفته جاری بار دیگر به خاورمیانه باز می‌گردد و به سرزمین‌های اشغالی و چند کشور منطقه سفر خواهد کرد.

 متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا سه‌شنبه گفت: بلینکن جمعه با اسرائیل سفر خواهد کرد و با اعضای دولت اسرائیل ملاقات می‌کند. وی سپس چند توقف دیگر در منطقه خواهد داشت.

پس از آغاز عملیات الاقصی حماس، بلینکن به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد تا حمایت آمریکا را از رژیم صهیونیستی اعلام کند.

وی همچنین به چند کشور عربی از جمله اردن، عربستان و امارات و مصر سفر کرد و دوباره به سرزمین‌های اشغالی بازگشت.

بلینکن، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا را نیز در سفر به سرزمین‌های اشغالی همراهی کرد.

همزمان با اعلام برنامه سفر بلینکن به منطقه، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا سه‌شنبه در تماسی تلفنی با یوآو گالانت وزیر جنگ صهیونیست‌ها گفت‌وگو کرد.

کاخ سفید: ۶۶ کامیون کمک بشردوستانه وارد غزه شد

 جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید سه‌شنبه به خبرنگاران گفت، کامیون‌هایی که وارد غزه شده‌اند «فقط بخشی» از نیازهای غزه را تامین می‌کنند.

کربی همچنین از اظهارنظر درباره حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا در نوار غزه که در جریان آن حدود ۴۰۰ تن شهید و زخمی شدند، خودداری کرد و مدعی شد که اطلاعی در این باره ندارد.

وی همچنین با چشم‌پوشی از جنایات رژیم صهیونیستی مدعی شد که «کشتار غیرنظامیان هدف جنگی اسرائیل نیست.»

ناتو: مناقشه اسرائیل و فلسطین نباید به درگیری بزرگ منطقه‌ای تبدیل شود

 ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو تاکید کرد که «مناقشه اسرائیل و فلسطین نباید به درگیری بزرگ منطقه‌ای تبدیل شود.»

 استولتنبرگ که به نروژ سفر کرده است، سه‌شنبه اظهار کرد: ما نباید از تلاش برای رسیدن به یک راه حل سیاسی صلح‌آمیز و پایدار برای این مناقشه دست بکشیم.

وی در عین حال تاکید کرد که درگیری در نوار غزه نباید عزم و توانایی ناتو در حمایت از اوکراین را تضعیف کند.

دبیرکل ناتو پیشتر در دفاع از جنایات رژیم صهیونیستی گفت که اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند اما انتظار دارد که پاسخ آن به حمله مقاومت فلسطین متناسب باشد.

وی اظهار کرد: انتظار دارم وقتی که اسرائیل پاسخ می‌دهد پاسخش متناسب باشد. مهم این است که در این مناقشه تا جایی که امکان دارد از کشته شدن غیرنظامیان بی‌گناه جلوگیری شود.

وجود پیکر چند هزار شهید زیر آوارها در نوار غزه

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بامداد چهارشنبه گفت که هنوز پیکر هزاران شهید حملات رژیم موقت صهیونیستی به این منطقه، زیر آوارها وجود دارد که دسترسی به آنها فعلا ممکن نیست.

سخنگوی این وزارتخانه گفت: «از هر کسی که هر مقدار سوخت دارد می‌خواهیم برای نجات جان مجروحان و بیماران، به مجتمع پزشکی شفا و بیمارستان اندونزی بیاورد».

وی ادامه داد: «ما از برادران خود در کشورهای تولیدکننده نفت می‌خواهیم برای تامین سوخت مجتمع الشفاء و بیمارستان اندونزی مداخله کنند».

وزارت بهداشت فلسطین با بیان اینکه فقط چند ساعت تا خاموشی ژنراتور برق در این دو مرکز درمانی وقت دارند، افزود: «ما برای نجات ۴۲ کودک در انکوباتور، ۶۲ مجروح و بیمار تحت تنفس مصنوعی و ۶۵۰ بیمار مبتلا به نارسایی کلیه نیازمند سوخت هستیم».

گفت و گوی سران آمریکا و اردن درباره آتش‌بس در غزه

دفتر پادشاهی اردن اعلام کرد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا با «عبدالله دوم» شاه اردن تلفنی گفت‌وگو کرد. 

وزارت بهداشت غزه روز سه‌شنبه ۳۱ اکتبر، اعلام کرد که تعداد شهدای نوار غزه به ۸۵۲۵ نفر رسیده است که ۳۵۴۲ تن آن‌ها کودک، و ۲۱۸۷ نفرشان زن هستند.

عبدالله دوم در تماس تلفنی با بایدن بر ضرورت توقف جنگ و اقدام برای برقراری آتش‌بس فوری در غزه تأکید کرد. 

بنابر گزارش شبکه الجزیره، شاه اردن خواستار تشدید تلاش‌ها برای توقف جنگ شد و تأکید کرد که راه‌حل دو دولتی راه پایان دادن به درگیری فلسطینی-اسرائیلی است. 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۳
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲۶۹
با عرض سلام خدمت همه خوانندگان فهمیم
توصیه بنده به عنوان کسی که حداقل 50 سال تاریخ خوانده ام و با سن 78 سال به همه دینداران و وطن پرستان با هر تفکر ی اینستکه در این شرایط حساس از
سرنوشت کشورهای مانند عراق، افغانستان، لیبی، اوکراین، شیلی. آرژانتین،ویتنام و.... درس بگیرید و بی خود و بی جهت
این کشور را درگیر جنگ و ویرانی دوباره نکنید.
منازعه بی پایان اسرائیل با اعراب هیچ برنده ای ندارد و تا همه ی گروهای اسلامی و کشورهایشان و اسرائیل وغرب تن به راه حلی مبتنی بر عقلانیت و خرد جمعی ندهند این نزاع همچنان ادامه خواهد یافت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
کسی قرار نیست درگیر جنگ کنه ایران رو این اقدامات برای جلوگیری از جنگه! اگه ایران کنار میکشید میگفتن ایران مقصره بهش حمله میکردن شما با این همه مطالعه هنوز این چیزها رو نمیدونی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
اقدام حوثی ها فقط و فقط باعث نزدیکتر شدن اسراییل و عربستان می شود.
اکنون عربستان یک منحد دیگر به نام اسراییل در جنگ با حوثی ها دارد.
مطمئن باشید که عربستان به اسراییل اجازه خواهد داد تا جت های جنگنده اش مراکز نظامی حوثی ها را بمباران کنند.
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
حرف شما صد در صد درست است اما متوهمان همیشه فکر می کنند آنها از پیشینیانی که شما نام بردید قویتر هستند و نمی توانند آن سرنوشت را داشته باشند و همین دقیقا باعث می شود همان راه دیگرانی که از بین رفتند را تکرار کنند این خصوصیت آنهاست که در پایان عمر گرفتار محاسبه بسیار غلط می شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
هیچ اتفاقی نمی افته، همش بازیه خودشونه، تمامه کشورهای منطقه با آمریکا پشت پرده با هم زد و بندکردن که این قضیه رو راه بندازن، مطمئن باش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
هر از چنگاهی دشمنان امت اسلامی بهانه ای درست کنند و هرچی بمب تاریخ گذشته دارند را بریزند سر مسلمانان و بعد بدون اینکه پاسخ درستی دریافت کنند یک عده مثل تو را بیندازند جلو که نباید گذاشت جنگ گسترش پیدا کند؟
لعنت خدا به آن خائنین و منافقینی که برای رعب انداختن در دل مسلمین در تلاشند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
خاصیت آب اینستکه رطوبت دارد
خاصیت ایران هم گروه های مسلح و جنگ است.
این دیگه اظهر من الشمس است.
چرا مالزی یا عمان یا کویت
چنین خاصیتی ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
سخت نیست.
خیلی راحت
آقای کنعانی می تواند
امروز
اعلام بی طرفی در جنگ کند.
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
حرف شما درسته اما باید دید اوامر پوتین چی است !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
وقتی قوم ظالمی رو نابود کنی می‌شود رحمت برای جهانیان.
تهرانی از نیاوران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
رژیم صهیونیستی نابود باید گردد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
هنیه کجاس؟
نخاله کجاس ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
وزیران باهوش پارسی فکر همه جا کرده اند
آسوده باشید...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
من تهران نیستم
اون ساعت شمار و ثانیه شمار محو اسرائیل هنوز کار می کنه
چقدر دیگه مونده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
کاملا درست است. آدم های احساسی و بی اطلاع از تاریخ و تجربه های گذشتگان با کوبیدن بر طبل جنگ به قیمت نابودی ملت ها بدون اینکه خود شان گرد و غبار جنگ را حس کنند، می کوبند
ویرو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
چند تا پیام از شما با همین عنوان که پنجاه سال تاریخ خوندم منتشر کردین
بابا تاریخدان
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
بااین سن وسال بعیده این حرفت غده سرطانی راباید کند
هومن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
بایستی بیشتر مطالعه بفرمایید...هنوز تشخیص ندادید که کشورهای زیردست، بایستی به استقلال برسند؟! نگاهی به شهر الخلیل (شهری بدور از سلاح و کاملا صلح آمیز با اسرائیلیها زندگی میکنند) بندازید تا بفهمید عقلانیت از نوع شما یعنی چی!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
شما ظاهرا بيكاري در زير همه خبرها اين چند جمله را ميذاري تو اين سن فكر سلامتيد باش
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
چند وقته از در و دیوار داره کارشناس مسائل بین المللی و المملی و جنگی میریزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
لازم نیست کسی وارد جنگ بشه و درست هم نیست اما همدلی با مظلوم و بغض و اظهار دشمنی از اشغالگری و
و ظلم و جنایت حداقل کار ممکن برای نشان دادن انسانیت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
ایران باید موشک ها و پهباد ها و سیستم پدافندی خودش را توسط گروه های نیابتی به معرض نمایش بزاره و باهاش به اسراییل حمله کنه تا بتونه مشتری خوب پیدا کنه برای سلاح هاش . وقتی گنبد آهنی آبکش بشه همه کشور ها هجوم میارن برای خرید موشک از ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
کسانی که مدعی تحلیل هستند و فکر می کنند که راهشان درست است باید بدانند قوی ترینر تحلیل گران هم ممکن است نقطه های کوری را به درستی تشخیص دهند .
تحلیل اگر مبتنی بر واقعیات نباشد راه به بیراهه رفتن است .
مثلاً تحلیل مبتنی بر استقامت می تواند بسیار خطرناک باشد.
استقامت باید همراه باایمان به خدا و عمل صالح باشد.
عمل صالح همراه مولا علی ع است .نه همراهی با کمونیست و ‌دشمنان اهل بیت ع.
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
معلومه در این ۵۰ سال قصه عمو سام خوندی
این منازعه تا ابد ادامه دارد. مگر اینکه همه ی اسرائیلی ها و اعراب را از این تکه زمین بیرون کنند و آنرا تبدیل به پارک گردشگری یا حیات وحش نمایند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
جالبه بدونید که ۳ تا از نخست وزیران سابق اسرائیل پاسپورت فلسطینی داشتن حالا یه عده تو ایران میگن کشوری به نام فلسطین نبوده حالا به نظرتون ۳تا نخست وزیر که پاسپورت فلسطینی داشتن و حتی فیلم دو تا از نخست وزیران که اقرار میکنن ساکن فلسطین و پاسپورت فلسطینی داشتن موجوده درسته یا اونای که میگن کشوری به نام فلسطین نبوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
جانی تر اسرائیل کودک کش طرفداری بی چشم و بی قلب و خونخوار ش هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
باید فقط این گفت وای اگر از پس امروز بود فردایی اگه فقط یک درصد آخرت و جهنمی باشه وای به حال عده ای البته گفتم یک درصد که بعضی به فکر برن والا که مرگ و قبر و قیامت و جهنم حق و صد درصد هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
یک دلیلی داشته که خداوند ۱۲۴هزار پیعمبر واسه

اعراب و مردم فلسطین و اسراییل فرستاده است !! ؟

در اخر هم بزرگترین خسارات و فتنه های بزرگ را مردم

همین منطقه به مردم منطقه و جهان زده اند و میزنند
کوهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
بابا ایهاالناس نتانیاهو صلح سرش میشه ؟انسانیت می‌فهمه چیه،؟ توی اسراییل یه روزی دارن بنام روز مرگ ایرانیها وآن روز را هرساله جشن میگیرن به خدا قسم از ما ایرانیها ساده تر و دلرحم تر هیچ کجای دنیا نیست هیچ توجه کردید از همه ادیان خصوصاً یهودیها در ایران چقدر راحت زندگی میکنن شما جرات داری ایرانی باشی و مسلمان هم باشی اونوقت کنار یهودیهای اسرائیل
راحت زندگی کنی ای وای ای وای بر خائنین به وطن
اسرائیل اگر هم از بین نرود باید محدود و رام شود
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
خواب دیدی خیر باشه ، اسراییل کودک کش رفتنی است
مرگ یک بار، شیون هم یک بار
عده قلیلی که خواهان نابودی اسرائیل هستید
این گوی و این میدان. الان فرصت به لطف شورش حماس فراهم شده. بفرمایید.
ما نمی توانیم دوباره 40 سال دیگه صبر کنیم و هر روز تحریم بشویم که شما شعار بدهید.
می توانید بسم الله.
نمی توانید و عرضه ش ندارید. پس از این به بعد شاخ و شونه برای این و آن نکشید و اجازه دهیدعقلا کار را در دست بگیرند و ما هم مثل آدم مانند یک شهروند مالزی، عمانی، اماراتی، قطری و.... زندگیمون را بکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل و طرفداری سفاکتر از خودش روزی جزا خود رو خواهی دید و در آن جاودانه خواهید سوخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
غزه بزرگترین آزمون غیرت و آزادگی است اگر دین ندارید آزاده باشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
منطورت چشم ها رو برجرم و کودک کشی و نسل کشی برا دو روز دنیا ببندیم لعنت به این دو روز دنیا که بخوای به خاطرش ابد و آخرت خودتو جهنمی کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
آقای ناشناس امریکاه و غرب بمب اتم را برای قشنگی نساخته این همه هزینه سر سام آور برای ساخت تجهیزات نظامی را برای قشنگی و تفریح نساخته برای کشتن انسانه ساخته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
مرگ یه باره ولی جهنم برای عده ای همیشگی و جاودانه است تو میخوای جهنمی باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
ای ول دقیقا
نیاوران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
رژیم صهیونیستی نابود باید گردد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
این زندگی اسراییلی است باید عوض بشود
ناشناس
| Poland |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
10:52
حالا دیگه جای خدا هم تصمیم میگیرید ؟؟؟ عجب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
موشکایی که ساختیم و انبار کردیم با پول ما بوده برای همچین روزی پس نیاز نیست خودمون بریم الا برای پاکسازی
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
ما پای همه چیزش وایستادیم ، شماها که وجود کاری ندارید حداقل یکی و دو ماه محترمانه سکت باشید تا ماها کارمون بکنیم و رژیم کودک کش را سرجاش بشونیم ، تا تو و امثال تو به زندگی بیعار تون برسید
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
شعار بیخود ندهید بلند شوید و بروید بجنگید اگر هم که کشته شدید یکسره میرید بهشت از خودتون مایه بگذارید چیکار به باقی مردم دارید ما میخواهیم دو روز بیشتر زندگی کنیم آرزوی بهشت شما را هم نداریم، حداقل در گفتارتان صادق باشید و مرد و مردانه بلند شوید بروید الحمدالله هم از سوریه و هم از لبنان به سمت اسرائیل راه است، برای دیگران تصمیم نگیرید هر کسی مسول خودش است
بعد بعضی ساده لوح ها میگفتن چرا ایران طرفدار یمنه! حالا فهمیدی؟ قدرت ایران رو ضرب در ۲ شد یمن بسیار موقعیتش استراتژیکه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
ساده لوح بی سواد تویی که به جای پاسخ به اینکه چرا این همه دشمن سازی کرده اید جواب می دهی یمی برای این روزها بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
احسنت! من تازه فهمیدم چرا اسرائیل در جنگهای قبلی نابود نشد. علتش این بود که کشورهایی که از همان سال 1947 با اسرائل جنگیدند از قبیل عربستان و مصر و سوریه و اردن و لبنان و فلسطین هیچکدام استراتژیک نبودند ولی حالا با ورود کشور استراتژیک یمن به معرکه کار اسرائیل دیگر تمام است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
سوزش اینا از جایی دیگه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
همین یمنیها حملات وتحریمها را با عزت تحمل کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
۱۲:۳۱
کاسب تحریم. تحمل تحریم از روی عزت نیست از مجبوری هست
اونایی ک مارو به تحمل تحریم تشویق میکنن فرزندانشون اونور آب برج سازی میکنن و همزمان 17 پست مدیریت دولتی دارند و 20 بار در هر ماه حقوق دریافت میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
۱۳:۱۰
غربگدایی رو حداقل هشت سال امتحان کردیم نتیجه ای جزتحریم بیشتر نداشت فقط ما رو از سایه جنگ ترسوندن و وعده بی سروته حمایت آمریکا هشت سال تحقیقات فصایی و موشکی رو با تحریم داخلی عقب نگه داشتن تا کدخدا ناراحت نشه و جوابش رو از پاره کردن برجام از ترامپ و اروپاییها گرفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
!! غزه که خیلی استراژیک تر از یمن بود ، دیدی چه بلایی سرش آمد؟
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
احسنت ، این غربگداها فقط دنبال ماله کشیدن هستند
البته ناگفته نماند عبدالله دوم خود امریکایی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
انسانی روشنفکر و حقیقت بین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
البته شاه حسین دوم پدر ایشون معروف به قصاب فلسطینی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
البته برخی اطلاعات ضعیفی دارند ملک حسین تعداد بسیا ر زیادی از فلسطینی ها را به عنوان مهاجر در کشور خود پذیرفت بعد از مدتی آنها شروع به دخالت در امور اردن کردند و حتا دست به تشکیل گروهای مسلح زدند و درگیریهای داخلی ایجاد کردند که ملک حسین ناچار به برخورد با آنها شد
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
آمریکایی باشه هزار بار شرف دارد به اینکه روسی باشه
اقدام یمن:

شلیک موشک شهاب 3 به طرف اسراییل که دریای سرخ توسط پدافند ارو 2 اسراییل نابود شد.

روانه کردن پهباد به سمت اسراییل که در 100 کیلومتری اسراییل توسط گنبد آهنین اسراییل نابود شد.

این ها ترقه بازی هایی هستند نطیر آنچه حماس در 15 مهر انجام داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
واقعاً تصور این گروهها و حامیانشان از جنگ چیست؟
یعنی تا این حد خیالپردازی و اشتباه محاسباتی دارند؟
چرا جان انسانها و مردم خودشان را برای هیچ و پوچ خرج می کنند؟
آخر حوثی یمنی که مردمش در فقر و فلاکت و گرسنگی و بیماری غرق هستند، چطور در این جنگ که سرانجامش آشکار است دخالت می کند؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
دو تا موشک یمن خورده فیلم هاش هست اگه چشم بینا داشته باشی و منبعت اسرائیل به فارسی و سعودی نشنال نباشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
تصور می‌کردند ارتش قدرتمندی دارند و با این تصورات آرام می‌خوابیدند در هفتم اکتبر (15 مهرماه) تمام این تصورات فروریخت بزرگ‌ترین شکست برای آنان رقم خورد
طاهری
| Germany |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
همین ترقه ها عربستانی که 4 میلیارد سلاح به روز آمریکایی خرید رو خوار و ذلیل کرده
جمهوری اسلامی ۴۵ سال است به یک پرسش ساده به مردم ایران پاسخ نداده است :

دشمنی با اسراییل و آمریکا کدام منافع ملی ایران را تامین کرده است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
به تاریخ رجوع کن به،زمان تشکیل حکومت اسلامی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
رژیم صهیونیستی نابود باید گردد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
فقط حسین شریعتمداری و امثالهم یه نون بی دغدغه تو این 45 سال خوردند
ناشناس
| Austria |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
چین با اینکه بر طبق اعلام همه سازمان های امنیتی آمریکا مهمترین دشمن آمریکاست دارای رابطه اقتصادی بسیار گسترده با آمریکاست چین از طریق همین رابطه اقتصادی با آمریکا توانست فن آوری های پیشرفته و سرمایه گذاری های غربی را جذب کند و امروز به یک قدرت اقتصادی و صنعتی تبدیل شده اما در کشور ما عده ای با شعارهای پوچ و دشمن سازی به کجا رسیدند ؟؟؟؟ می گوییم مسکن می گویند موشک داریم !!! می گوییم تورم بالا می گویند پهپاپ داریم !!! می گوییم فقر و بی عدالتی است می گویند ماهواره فرستاده ایم !!! می گوییم دزدسالاری است می گویند اسراییل را نابود می کنیم !!!! می گوییم پست و مقام ارث پدرتان نیست می گویند معاند هستید !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
ما باید واقعیت را بنویسیم بهتر است جواب افراد بیسواد شعار زده را ندهیم اینها برای آنچه می نویسند پول دریافت می کنند
سعید
| Russian Federation |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
ای خدا، با کیا شدیم 80 میلیون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
دشمنی ایران با آمریکا افسانه است ، آمریکا سال 1320 به ایران حمله و 37 سال یکه تاز سیاست ایران بود . آنان آغازگر دشمنی هستند و باید در روش و هدف خود تجدیدنظر کنند .
حماس چگونه نتیجه عملکرد بدون محاسبه اتفاقات جانبی اش رو به غزه تحمیل کرد!خودش هم قطع یقین برچیده خواهد شد
هیچکس نباید دست به کار خطرناکی بزنه در «شرایط حساس کنونی»
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «باید با درد و سرافکندگی اعتراف کنیم که شکست خورده‌ایم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
چقدر فلسطینیها جنایات افراطیهای اسراییل و حامیانشان را باید تحمل میکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
برام جالبه این اعترافات ها فقط تو رسانه های ایران بیان میشه،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
صهیونیست های نژادپرست غاصبان تحت حمایت آمریکامسبب همه مصایب منطقه
وای خدا این پسر عموها کی دست از دعوا با همدیگر برمی دارند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
رژیم صهیونیستی نابود باید گردد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
اروپاییها قرن پیش شر یهودیها را از سر خود با مجری گری انگلیس خبیث کم کردند و با حمایت ایشان زمینهای فلسطینیها غصب شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
جالب است که دعواشان نه به اسلام مربوط است نه به یهودیت
عزیزانی که دنبال اعزام به غزه هستند دیگه زحمت نکشید چون یمن جای شماها رو پر کرد . ان شا الله جنگ بعدی منتظر ثبت نام دوباره شماها هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
حتما باپوشیدن لنگ و خوردن نون خشکه
و سوار بر موتور هوندا و مجهز به کلاشینکف روسی
عازم هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
یمنی ها . اشتباه حماس را تکرار کردند و از صحنه تاریخ محو خواهند شد . هر کسی در این قضایا با عقل و منطق تصمیم بگیرد ماندنی خواهد بود .
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
فردا اگر صهیونیست ها ملعون یمن با خاک یکسان کردن نه نه من غریبم در نیارید و به اسراییل فحش بدهید ، ی
حوثی ها خودشان شروع کردن و در جنک هیچ معنی از انسانیت و مروت و بخشیدن وجود ندارد ، در جنگ بکش تا زنده بمانید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
لعنت به تو! لعنت به شرفت! لعنت به انسانیت نداشته ات! لعنت به هر سلبریتی بی شرفی که جنایت اسرائیل را میبیند و دم نمیزندو زخم زبان می زند . خدا شرر شما را به خودتان برگرداند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
درود بر ملت عزیز یمن که موشک را به سر شیاطین میزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
یکی یکم آب برسونه به ناشناس11:07
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
۱۱:۰۷
تو که خیلی دم از شرف و انسانیت می زنی اگر نروی با اسراییل بجنگی نه شرف داری نه انسانیت
مسببین این جنگ باید در دادگاه های بین المللی محاکمه بشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
اسراییل خودش پیدا شون می کنه هر کسی در هر لباسی در هر جایی باشند مجازات می شوند اسراییل در موارد گذشته نشان داده است هیچوقت آمران و طراحان و مجریان حمله به شهروندانش را بی مجازات نخواهد گذاشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
ارتش رژیم صهیونیستی که در مقابله با نیروهای مقاومت شکست سنگینی خورده است و تاب مبارزه با آنان را ندارد، به قتل عام مردم بی‌دفاع در غزه روی آورده است و همه روزه تعداد فراوانی از مردم عادی و زنان و کودکان بی‌پناه را به خاک و خون می‌کشد. بنابراین به وضوح می‌توان دید که صهیونیست‌های خونخوار و کودک‌کش از جنایات خود دست نکشیده‌اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
اسراییل 75 سال پیش این جنگ رو با اشغالگری شروع کرد با حمایت غرب
ناشناس
| Austria |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
۱۱:۰۸
اگر اسراییل شکست خورده چرا حماس و پشتیبانانش دم از آتش بس می زنند و اسراییل قبول نمی کند؟ چرا حماس مردم غیر نظامی را سپر انسانی کرده است؟ چرا نمی روند رودرو با ارتش اسراییل بجنگند؟
رائفی پور و رسایی و پناهیان از طریق یمن اعزام شوند :-) به غزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
آمنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
مکه تا حالا رفتن نه امکان نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
خیلی جالب گعتی ، خدا امواتت را بیامرزد
حوثی ها نون ندارن بخورن
در به در دنبال جنگن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
میخوان برن بهشت و از انواع اطعمه و اشربه برخوردار شن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
عجب جنگ خنده داری شده خداوکیلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
جمعه سید مقاومت میخواد صحبت کنه گفتیم که پوشک ها رو آماده کنید شاید یه موقع سید جان رجز خوند بعد شما شلوارتان رو نجس کردید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
درود بر ملت عزیز یمن که موشک را به سر شیاطین میزنند
یمنی ها دچار فقر شدید غذایی هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
من ۳ تا پتو و یه چراغ والور و ۵ تا تن ماهی دارم .
چی جوری میتونم بدم به جنگجویان حوثی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
۱۰:۳۲
اینا رو بده به رسایی و پناهیان
اینا دارن میرن غزه
میرسونن دست یمنی های مستقر در غزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
ولخرجی نگن نگهدار به دردت میخوره
همش حماس و اسراییل باور کنید خود فلسطین انقدر خبر نمیزاره بسسسسسسسسسسسسسسسسسه
نان خشک و لنگ و خنجر
پیش به سوی جنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
کلاش هم دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
فعلا که دو تا موشکش صاف خورده تو اسراییل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
همین رزمندگان یمنی دهان امریکا و عربستان واستکبار را سرویس کردن بزودی دهان صهیونیست ها را هم سرویس خواهند کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
درود بر ملت عزیز یمن که موشک را به سر شیاطین میزنند
حماس اگه میدونست فقط حوثی ها به هواداریش بلند میش اصلا شبیخون نمیزد ۷ اکتبر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
حرکت نزولی و رو به زوالِ رژیم دشمن صهیونیستی آغاز شده و وقفه نخواهد داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
۱۱:۱۲
اینو نگی چی بگی ؟!!!!
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
۱۱:۱۲
شماها از ترس حمله اسراییل و آمریکا دیگه صعود و نزول رو هم قاطی کردید
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
همه کامنت ها شده ناشناس درست مثل زمان جنگ خودمون که میگفتند موشک های سرگردان، بابا حداقل اگر شهلمت ندارید اسم خودتان را بنویسید یک اسم مستعار بنویسید تا بجای اینکه بگویم جواب ساعت 11،7 دقیقه بگیم جواب مش ماشالله و شهین و مهین
حوثی ها باید با خنجراشون حمله کنن به اسرائیل و اسرائیل رو محو کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
به زودی خط بطلان می کشیم بر مرکز تمام جنات ها، فسادها،کشت وکشتارهای جهانی
نماینده جمهوری اسلامی در سازمان ملل رسما به قطعنامه ای رای داده که اسراییل را به رسمیت می شناسند بعد میایند اینجا برای ما ادعای محو اسراییل را دارند این تناقض رفتاری و عملی که هزاران میلیارد دلار هزینه برای کشور درست کرده است چه توجیهی دارد؟
** بر طبق محاسبات معتبر در این ۴۵ ساله ایران ۳۰۰۰۰ میلیادر دلار خسارت دیده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
دیگه چاره ای نبود
کاری از عهده کسی برنمیاد دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
جالب اینجاست که تا یکسال پیش تاریخ نابودی اسرائیل را هم دقیقا اعلام می کردند و بی سر و صدا آن را هم جمع کردند . فقر عقل و منطق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
کاش فقط ضرر مالی و مادی بود
2000
سال از توسعه عقب افتاد
و
میلیون ها مخ و نخبه و دانشمند پزشک
فرار کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
رای به یک قطعنامه به معنی تایید کامل اون نیست. ایران در مورد رایش توضیح داده و این کار در دنیا مرسموه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
۱۱:۱۶
سفسطه نکن
زمان ماستمالی هم تموم شده
ساندیستو بنوش
خوب دیگه
یمنی ها وارد جنگ شدن
فردا همین موقع اسراعیل محو شده
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
غزه بزرگترین آزمون غیرت و آزادگی است اگر دین ندارید آزاده باشید.
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
۱۱:۲۲
الان تو غیرتمند و آزاده هستی؟؟؟ پس چرا نمیری با اسراییل بجنگی ریاکار ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
من نه دین دارم نه آزاده هستم تو که غیرت داری و ازاده هستی وجود داشته باش برو غزه بجنگ
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
ممد آقا کامنت ات را از غزه گذاشتی، میگن اونا اینترنتشون قطع است کجایی آزاده
یمنی ها با خنجر میخوان حمله کنن به اورشلیم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
نه خیر
برنو دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
تجهیزاتشون رو دیدی؟ اونا از ایران هم دارن جلو میزنن خیلی قوی شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
۱۱:۰۵
اینا اگه تجهیزات داشتن لنگ نمیپوشیدن و خنجر آویزون نمیکردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
خداوند نگه دار یمن و مقاومت باشه دمتون گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
همین خنجر باعث شده امریکا و عربستان در تجاوز به یمن به روز سیاه بافتن
«...آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها اعتراف کردند که یک موشک یمنی را رهگیری کرده‌اند، حال سوال این است پس موشک‌های دیگر کجا هستند؟»

اولی که به یک شهر مصر اصابت کرد. احتمالاً بقیه هم اشتباهاً به سمت اقیانوس هند شلیک شده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
طبق معمول یکیش در خود یمن فرود آمده یکیش هم در دریا سقوط کرده یکیش داشته نزدیک می شد که سرنگون شده
بنده بسیار شگفت زده ام
خداوند عقل را برا چی به انسان داده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
برای جنگ و خونریزی و تراشیدن دشمن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
آقای عقل کل میشه بگی امریکا جنایتکار و کشور های استعمارگر برای چی بمب اتم ساخته قطعا برای قشنگی نساخته
دیشب آخر وقت کانال یک سیما برنامه داشت در مورد فلسطین
صادق کوشکی و یه نفر دیگه آمده بودند در مورد جنگ فلسطین توضیح میدادند

هر دو نفر چقدر چاق بودند
ما باید از طریق پشت جبهه نان خشک مورد نیاز جنگجویان را تامین کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
و سیب زمینی پوست بکنیم
شاید ما هم بهشت ببرند.
ایرج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
اینا لنگ لونگن تومیگی لنگش کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
برای تابناک جای تاسفداره بعضی از این نظرات را اجازه نشر می دهد مقام شهادت را صخره می گیرنندو
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
۱۳:۳۵
مقام شهادت؟؟؟؟ تو به جای خدا هستی که تعیین کنی کی شهید شده؟ اتفاقا این نام شهید رو امثال شماها لجن مال کردید
منتظر حمله جنگده های اسراییل د رآینده ای بسیار نزدیک به یمن و تلنبار شدن کشته هاشون باشین.اسراییل کمی خاطرش ازغزه آسوده بشه اینکار رو میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
حتما حمله خواهد کرد و باید هم اینکار را بکند
بهشت داره پر میشه از غزه ای ها و یمنی ها
بقیه هم جهنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
شهادت هنر مردان خداست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
۱۱:۰۶
پس تکلیف زن ها و کودک ها چی میشه ؟
اونا چی پس ؟
اونا نمیرن بهشت ؟
فقط مردا شهید میشن ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
زن و بچه ها شهید نشدن مظلوم کشته شدن که مقامش از شهادت بالاتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
اما جهنم تکمیله که امثال تو فعلا فراخونده نمیشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
هر کسی برای دفاع از خاک و ناموس وطن دفاع مکند شهید است
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
کی گفته اینا بهشت میرن؟؟!!!!!!!
حالا اسمش را اسرائیل بگذارید یا رژیم صهیونیستی، این حکومت در این هفتاد هشتاد سال در جنگ هایی بسیار بزرگ و شدید دوام آورد ولی این بار در مقابل خلاقیت تابناک خودمان در استفاده از اصطلاح «رژیم موقت» برای آن روحیه اش را کاملاً از دست داد و پیشاپیش اعلام نابودی کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
نابناک تا حالا صدها بار رژیم اسراییل را نابود کرده ، یعنی همان کاری که مقاومت نتوانست انجام بدهد
هزار نفر غزه ای و ۱۱ نفر اسراییلی در ۲۴ ساعت گذشته کشته شدند
اخه این چه کاری بود که حماس انجام داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
اسرائیل کشته های خود را اعلام نمی کنه از ترس روحییه صهیونیست ها
آن جناب ابوالمشاغل ع.و که ماشالا دیگه شغلی نیست که همزمان نداشته باشند کمی از بار وظایف خطیر کم کنند و خدمت گزاری را رها کنند و به فرندان هم بفرمایند بساز بفروش در ترکیه را رها کرده از ترکیه برگردند با همدیگر لنگ بپوشند بروند با اسراییل بجنگند.
پاسخ ها
ناشناس
| Moldova (Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
احسنت
مسیولان یمن بجای هدر دادن پول و امکانات کشورشون به فکر مردم گرسنه و بدبختشون باشند هر چی بزنید اسراییل نابود خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
اینا در حقیقت مسئولان یمن نیستند بلکه نمایندگان پوتین در یمن هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
همین یمنی ها دهان امریکا و عربستا ن را سرویس کردن دهان صهیونیست ها سرویس خواهد شد
الان همه‌چیز مانند فوتبال شده‌است! حماس باید از فاز حمله به فاز دفاعی روی بیاورد و منتظر فرصتی برای ضدحمله به اسرائیل باشد، با این تاکتیک از اسرائیل کمتر گل می‌خورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
حماس فعلا در فاز نابودی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
حکام اسرائیل بهیچ وجه اتش بس را قبول نخواهند کرد چون همین گروهای حماس اگر باقی بمونه باز یکروزی‌ مشکل افرین میشه
بهترین بهانه دست اسراییل افتاده‌ برای جمع کردن حماس
این ترقه بازیهای امثال یمن‌ هم برای رها کردن غزه از چنگ اسراییل است که سودی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
بمباران زنان و کودکان و بیمارستان ها ، این در هیچ ادبیات و منطقی پیروزی نیست بلکه اوج شکست است.
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
۱۳:۱۸
پنهان شدن افراد مسلح حماس در بین زنان و کودکان و بیمارستان ها لابد با منطق شما پیروزی حساب می شه؟!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
وقتی قوم ظالمی رو نابود کنی می‌شود رحمت برای جهانیان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
حماس تک فاز شده و هر لحظه ممکنه فیوزش بپره
«صنعا: گزینه‌های متعددی در برابر اسرائیل و آمریکا داریم»
درست می فرمایید چون شما می زنید و در می روید (البته نه برای همیشه) هزینه اش را یک جا ملت ایران با مال و جان خود پرداخت کرده و خواهد کرد.
یکی از گزینه های متعدد حوثی ها میتواند پرتاب خنجر باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
خیلی مواظب باش خنجر به یه جایی فرو نره
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
کامنت 15،30 مثل اینکه سابقه بدی داری
ممکن است هرلحظه پسر همسایه درب خانه شما را بزند و به شما بگوید: هرلحظه ممکن است اوضاع منطقه از کنترل خارج شود و ادامه ماجرا...
تابناک جان این چیه نشان دادی؟
... یمن با حمله به رژیم صهیونیستی به وحدت ملی دست یافت،..

یعنی توانستید آن نیمه شمالی کشورتان را که سالهاست در اختیار مخالفانتان است پس بگیرید؟
نه تقصیر حماس است و نه تقصیر اسرائیل، فقط تقصیر سطح مسابقات است که خیلی بالاست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
امروز شاهد صحنه واضحی از تقابل حق و باطل هستیم. لشکر کفر تمام توان سیاسی و زور خود را به میدان آورده و در یک سرزمین
حمله غافلگیرکننده و جبران‌ناپذیر، تمام نظام پوشالی رژیم صهیونیستی را از هم پاشاند،
یک عده فکر میکنند که مشکل اسراییل اسلامه. نخیر مشکل اسراییل مردم کشورهای منطقه است که مزاحم توسعه طلبی و هژمونیش هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
این بابا اصلا مشکلی نداره
ناشناس
| Austria |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
چرت نگو
بابت جنایت که رژیم غاصب صهیونیستی انجام داده باید تاوان سختی را بدهد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
باشه
غرب با کل تسلیحات نظامی ناو هواپیما هماهنگ با اسراییل علیه جمعیت دو میلیون نفری غزه اقدام کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
سنتکام حمله کن هنیه رو پیدا کن
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
حماس هم روسیه و کل شرق گداها پشتش هستند
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
اتفاقا تمام دستگاه تبلیغاتی شرق و غرب پشت حماس هستند دلیل اینکه رسانه ای مثل سی ان ان و بی بی سی فارسی و انترنشنال که الان شده غزه نشنال شب و رزوشان شده غزه و حمایت از آنها چیست؟
حماس اگه میدونست که دوران بزن در رو تموم شده هرگز ماجراجویی نمیکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
حماس اگه میدونست حوثی ها هواخواهش شن ۱۰۰۰ سال دیگه هم گروگانگیری ننیکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
ضربه حماس ناشی از ۷۵ سال جنایت بود. یک قلدر بیاد هست و نیست و همه چیزت رو ببره آیا تو فقط نگاهش می کنی؟ مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
اسراییل غاصب و جنایتکار در محاصره قدرت مقاومت اسلامی قرار دارد به طوری که خواب را از چشمانشان ربوده و هر شب کابوس حمله را حس می کنند
از تابناک باید تشکر کرد بابت انتشار همه ی نظرات.
سانسور نکنید.
جامعه واکسینه شده
با نظر کسی بهم نمی ریزه
نترسید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
اتفاقا من خودم اکثرا نظرات تند میذارم و تابناک نشر میکند. بابت این بی طرفی و امنتداری تابناک بسیار ممنونم
" یک موشک یمنی را رهگیری کرده‌اند، حال سوال این است پس موشک‌های دیگر کجا هستند؟"

آهای آمریکایی ها و اسرائیلی ها! زود بگویید موشک های دیگر یمنی را چکار کردید؟ بی وجدانها، اینقدر دستتان کج است که موشک های این بیچاره ها را هم بالا می کشید؟
حماس عين موش رفته تو سوراخ و مردمو روي زمين ول كرده جلو بمب و گلوله
شیخ حسن کجاست ؟
پیداش نیس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
کدخدا خطرناکه حسن
این بار هم یمن شروع کننده درگیری بود. فردا زد شتکشون کرد هزاران آواره و بی خانمان یمنی درست شد نیایید مظلوم نمایی کنیدا
چرا هنیه قایم شده ؟
مگه نه اینکه بهشت خیلی جای خوبیه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
مطمئن باشید دنیا و وجدانهای بیدار، حمايت های ظالمانه شما از رژیم صهیونیستی و تروریستی خواندن دفاع مشروع مردم فلسطین را قضاوت خواهند کرد و آن روز مرگ سیاسی شما حامیان جنایتکار رژيم صهيونيستي فرا خواهد رسید
اینیک ثانیه ویدیو برای یک دقیقه تبلیغات است. ارزش دیدن نداشت
پیشنهادهای یکطرفه آمریکا بدرد خودش می خورد پیشنهاد باید دو طرفه باشد
وقتی دنبال این است که حزب الله حمله نکند باید جلوی اسرائیل را هم بگیرد که به غزه حمله نکند

موشک جواب بمب و توقف در مقابل توقف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
حماس در شرایطی نیست که شزط بگذارد هر پیشنهادی که منجر به توقف کشتار و خونریزی شود را باید فوری قبول کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
حزب الله چی حزب الله هم در شرایطی نیست که شرط بگزارد؟
گروه های مقاومت چی؟
آمریکایی ها و اسرائیلی ها فقط تجهیزات دارند وگرنه ریشه و بنیان ندارند و ترس آنها پشت بمب های چند تنی آنها قابل مشاهده نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
جمعه سید مقاومت میخواد صحبت کنه گفتیم که پوشک ها رو آماده کنید شاید یه موقع سید جان رجز خوند بعد شما شلوارتان رو نجس کردید
خاورمیانه ی نفرین شده
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
تا سر شاه مار (یعنی پوتین) له نشه خاورماینه به صلح و ارامش نمی رسه
اون غیرنظامی هایی که میخان خارج کنن دیگه به غزه برنمیگردن تمام کشورها برای ایران فیلم بازی میکنن
نتنیاهو این روزها کاملا عصبانی و بقول معروف مگسی مگسی است اینقدر تودست وپاش نروید و حرف هایی که لازم نیست نزنید ، جرقه جنگهای بزرگ از همین صحبت ها و اشتباهات شروع و دامنگیر میشود، بس کنید ، بس کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
این روزا عروسی نتانیاهوعه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
ارتش جنایتکاری که پس از حدود چهار هفته بمباران و نسل کشی بی سابقه، نتواند جای پایی و لو کوچک در عمق منطقه ای ۳۶۰ کیلومتر مربعی پیدا کند، قطعا شکست خورده است.
یک عده مدام کامنت گذاشته‌اند که «اسراییل باید نابود شود». بسیار خوب، فهمیدیم. ۴۴ سال است که این شعار را شنیده‌ایم. نیازی به جهاد شما در بخش کامنت‌های یک سایت خبری ایرانی نیست!
برادر/خواهر نامحترم، با شعار مشکلی حل نمی‌شود. شما اگر واقعا معتقد به نابودی اسراییلی، این گوی و این میدان. بفرما برو نابود کن. بهانه محاصره شدن هم نیاور که جنگ یعنی حصر و شکست حصر. مگر آبادان محاصره نبود؟ چه کسی حصر را شکست؟ شعار؟ یا خون رزمندگان ایرانی؟
اگر هم جدی نیستی و نانت در این شعار دادن ها هست برو جای دیگر شعار بده و فضای عمومی را مکدر نکن.
در خانه اگر کس است یک حرف بس است. تمام!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
شیر مادر و نان پدر حلالت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
جنگیدن اصول خودش را دارد در اسلام هم نگفته است که چشمت را ببند و خودت را به کشتن بده

میوه باید برسد تا بتوان آنرا خورد
هر وقت راه باز شد و وقتش شد یقین بدان آدمش هم برای جنگیدن وجود دارد وشما نمی خواهد بجنگید داخل همان سوراخ موشتان قایم شوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
رژیم جعلی تلاش می‌کند تا قدرت‌های غربی را وارد باتلاق کند و ضعف و شکست خود مقابل محور مقاومت را با سربازان و امکانات بلوک غرب جبران کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
ناشناس|Iran (Islamic Republic of)|۱۳:۰۷
مگه نمیگی رژیم جعلی شکست خورده پس چرا حماس مرتبا درخواست آتش بس میده؟
حسین
| United States of America |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
واقعا دمت گرم‌ گل گفتی. کارشون شده شعار دادن
دیگه خریداری نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
بمباران زنان و کودکان و بیمارستان ها ، این در هیچ ادبیات و منطقی پیروزی نیست بلکه اوج شکست است.
ناشناس
| Moldova (Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
احسنت ... کار منافقین شعار بی عمل هست
جنبش فواحش نظرشان درباره این تظاهرات در آمریکا و انگلیس بر علیه اسرائیل چیست؟ بنظرتان کار ساندیس خورها است و آنها این تظاهرات را راه انداخته و مشارکت می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
مردم سراسر جهان برای مظلومیت فلسطین به میدان آمدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
دم از مظلومیت مردم فلسطین میزنی بعد به زنان وطن خودت اهانت میکنی؟؟؟؟

امثال تو حتما باید روزی تاوان چرندیاتت را پس بدی
راستی مگر ظریف خانتان نگفت امریکا می تونه با فشار دادن یه دکمه کل سیستم نظامی را ازبین ببره ؟ پس چرا این کار را نمی کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
الان هم با فشار همون دکمه غزه به این روز افتاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
حمله غافلگیرکننده و جبران‌ناپذیر، تمام نظام پوشالی رژیم صهیونیستی را از هم پاشاند،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
هنوز کسی دگمه ای فشار نداده و اگر امثال شماها بزارید‌ فشارداده نمیشه

در ضمن اگر شما یاران و گوش بفرمانان پوتین خان اجازه میدادید که حرف ظریف پیش بره امروز این اوضاع برزخی بر ما حاکم‌ نبود
تا دیروز شعار محو میدادن
امروز دنبال آتش بس فوری هستن !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
سازمان تبلیغات اسلامی چرا سکوت کرده ؟ چرا شیرینی پخش نمیکنه ؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
سازمان تبلیغات الان وقت نداره چون دارند حلوا می پزند
بعضی ها می گویند که اگر حماس اینکار را نمی کرد غزه ویران و کشته نمی داد
مرگ و زندگی دست خداست
آیا این زلزله ای ای که در ترکیه آمد و چندین برابر غزه ویرانی بوجود آورد و آیا سونامی ها و طوفان های در آمریکا بخاطر حملات یک گروهی مثل حماس بود؟

در این بلاها چند نفر کشته شدند و چقدر خانه ویران شد و چقدر خانه و جنگل سوخته شد و چند نفر در زیر آوراها گرفتار شدند

اصطلاح نجنگید کشته می شوید از نظر خدا مردود است
در هنگام شدت گرفتن تجاوزات دشمن باید شدیدتر برخورد کرد تا دست از تجاوزاتش بردارد و هنگامی که دست از تجاوز برداشت باید با مدارا و حساب و کتاب جلو رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
پاشو برو غزه مرگ و زندگی دست خداست
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
با این استدلال آب دوغ خیاریت چرا نمی ری با اسراییل بجنگی ؟ مرگ و زندگی هم که دست خداست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
چقدر تو نازی
موش بخورتت
آقای خضریان نماینده مجلس، همونی هست که تو برنامه جهان آرا گفته بود که بعضی از خانم ها رو دیده که ناف شون معلومه
یعنی ایشون همه زن ها رو تو خیابون دید میزنه ببینه کی باحجابه کی شل حجابه کی بد حجابه کی نافش معلومه.
مگه نگاه به زن نامحرم حرام نیست؟؟؟؟؟
ایشون که زن های نامحرم یک شهر رو دید میزنه حکمش چیه؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
یعنی فکر کردی چش بسته راه میره
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
امثال خضریان دنبال این چیزها می گردند وگرنه زباله گردها و بچه های کار را که نمی بینند،
آقایونی که تا دیروز دنبال محو اسرائیل بودید
الان بهترین فرصته که پسراتون رو بفرستید غزه و اسرائیل رو محو کنید .
دنبال آتش بس نباشید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
پسراشون در سواحل اروپا و آمریکا و استرالیا و در جمع کفار مختلط دارن با اسراییل می جنگند !!!!
خوثی چیزی برای از دست دادن ندارندولی صهیونیستا بدون شک سراغشان میرند دیر داره ولی سوخت وسوز نداره .
نوبت عزاداری برای یمن شد همگی به نوبت وقت عزاشون میرسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
امریکا چنایتکار و انگلیس بیشرف و کشورهای غربی از رژیم کودک کش حمایت و ناو و تسلحیات و بمب برای قتل عام مردم و کوکنان غزه ارسال کنند خوبه اعتراضی نداری حال یمنی ها از مردم قهرمان غزه حمایت می کنند تنه و تینه میگی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
چقدر جالبه دست وپا زدن مزدوران برای لاپوشانی شکست هسمنه ارباباشون اما نمی دونند که تازه اولشه
جنایت در گوشت و پوست و استخوان صهيونيست‌هاست. کسی دلش برای این جماعت غاصب نسوزد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
قطعا کسی دلش برای صهیونیست ها نمی سوزه ولی عقل هم چیز خوبیه وقتی می بینی با یه حمله هزاران برابر باید خسارتشو بدی و صدها هزار نفر اواره بشن چه کاریه ؟
طیق آمار حماس 57 نفر از اسرا در بمبارانهای غزه کشته شده اند.
این یعنی حدود 25% اسرا در بمبارانهای غزه کشته شده اند.
اگر مردم عادی ساکنان غزه هم به همین نسبت شهید می شدند، باید 25% ساکنان غزه یعنی 500 هزار نفر باید شهید می شدند. نه 8500 نفر.
چرا اینطوریه؟
آمریکای جهان خوار و رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته اند این بار کار حماس را یکسره کنند و متاسفانه موفق خواهند شد.
پاسخ ها
بابی 2
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
حالا چرا متاسفانه.؟؟؟اگر حماس از بین برود منطقه آرام خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
حماس نماد مقاومت مردم فلسطین است و نابوذ شدنی نیست و باید به غاصبان صهیونیستی و استکبار جهانی آمریکا گفت؛ نه می توانید مردم غزه را از صحنه روزگار محو کنید و نه می توانید آنها را بکوچانید، فلسطین وطن آنهاست نه وطن شما که غاصب و حامی غاصب هستید.
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
فقط چیزی که عجیبه نمی دونم چرا رسانه آمریکای جهان خوار (CNN( داره خودشو برای فلسطینی ها پاره می کنه
رژیم صهیونیستی بیش از ۳ هزار کودک کشته، بیش از ۲ هزار زن کشته، از نزدیک به ۹ هزار کشته ۷۰ درصد زن و کودک هستند و آشکارترین جنایت جنگی زیر پرچم آمریکا را با مظلوم ترین ملت دنیا (فلسطین) انجام داده و بر ملت های مسلمان است که امروز بر علیه باطل قیام کنند و با قیام خود رژیم موقت اسرائیل را به زباله دان تاریخ بفرستند.
ماشین کشتار رژیم غاصب صهیونیست با حمایت آمریکا نزدیک به ۹ هزار نفر از مردم بی گناه غزه را که اکثر آن ها غیر نظامی بوده اند کشته است ولی آمریکا با فرستادن ناوهای هواپیمابر به منطقه و تهدید سایر کشورهای اسلامی، روان شناسی ترس ایجاد کرده تا ارتش اسرائیل به هدف خود در غزه برسد ولی بهتر است که خوشه های خشم هزاران هزار مسلمان را که از اقدامات جنایتکارانه رژیم اسرائیل لبریز شده را هم در نظر بگیرند که اگر فردای آینده جوانان غیور مصر، عراق، یمن و .... بر علیه این بی عدالتی ها برخواستند و به کمک خواهر و برادر مسلمان فلسطینی خود شتافتند، آمریکا و رژیم جعل مقصرند که خود این گونه خواسته اند و دیگر نه تنها از آمریکا بلکه از تروئیکای همدستش هم کاری بر نمی آید، اینان خیال باطل کرده اند که بتوانند با میلیارد مسلمان منطقه در بیافتند.
هر وقت تنوستی پیام انگلیسی بدی اون وقت باهات بحث میکنم
با این جنایت جنگی گسترده و نسل کشی ای که امروز رژیم موقت اسرائیل در غزه انجام داده باید فقط گفت؛
الموت الاسرائیل، الموت الاسرائیل، الموت اسرائیل.
سایر کامنت هایی که از ظالم دفاع می کند غیر منطقی است، باید در برابر جبهه باطل قهرمانانه چه لفظی و چه عملی ایستاد که اگر از کانال ترس وارد شویم جور ظالم بیشتر می شود و سایه تاریک باطل گسترده تر می شود.
مظلوم تر از ملت فلسطین کرد های سوریه هستند که حتی اوراق هویت و شناسنامه ندارند و حتی کار هم نمی توانند بگیرند.
کرد ها ایرانی الاصل هستند و دو ملت فلسطین و یهود پسر عمو هستند و جد هر دو یکی است و از نژاد سامی هستند.
در کل عالم، حتی در خود آمریکا و اروپا هم توده های مردم فهمیدند اسرائیل جنایتکار و فلسطین مظلوم است و علیه صهیونیست ها موضع گرفتند، اما در کشور اسلامی ما عده ای سلبریتیِ نادان و سیاست بازِ کثیف بعد از این همه جنایت در #غزه هنوز گویا نتوانسته اند حق و باطل را تشخیص دهند! اینها اصحاب آخرالزمانی یزیدند!
شما که میدونستی اسراییل اینجوریه چرا حمله کردی ؟
از شجاعت و غیرت یمنی‌ها تعجب نکنید، این‌ها خون سرداران و بزرگان یمن همچون مالک اشتر، اویس قرنی، کمیل‌بن‌زیاد، هانی‌بن‌عروه و حُجْر‌بن‌عَدی در رگشون می‌جوشه!
البته من از اقدام یمن حمایت نمی کنم ولی این نقطه را یاداور می شوم این ها با امکانات خیلی ناچیز خود توانستند در مقابل کشورهای ثروت مند شیوخ خلیج فارس بمدت چند سال ایستادگی کنند وانها را به زانو در بیارند حال این ها را دست کم نگیرید اگر نان خشک واسلحه کلاشینکف انها تامین بشه پدر دشمن را درمیارند چونکه چیزی برای از دست دادن ندارند فقط حیف که هم مرز نیستند
حتما قراره یمن بدبخت اسراییل را نابود کنه دیگه کسی نیود
به عربی و عبری نگاه کنید .جای یک حرف توی این دو کلمه عوض شده بخاطر همین آدمها را به جان هم انداختند .حالا متوجه می شوید این حروف و کلمات و جملات هستند که دعوا به پا می کنند .نه آدمها .آدمها گول این جملات قشنگ که تبدیل به یک نظریه شدند را می خورند..واقعیت این است که شیطان در کلمات قشنگ و جملات زیبا پنهان شده است .
هرچه جملات زیبا تر کشنده تر هستند
مرگ بر اسرائیل
کسانی که تا دیروز می گفتند مرگ بهتر از این زندگی است که داریم ، الآن نگران ورود ایران به جنگ شده اند . چرا ؟ چون مقلد بازیچه های وحشی ترین حکومت جهان و لگه ننگ بشریت امروز ( عزرائیل ) هستند .
تابناک اینطور که تیتر میزنی دیگ اسراییلی وجود نداره ولی نمیدانم چرا حماس دایم التماس اتش بس میکنه؟؟؟؟؟؟
میگم کانال الجزیره که روز حمله حماس همش مارش و سرود شادی پخش میکرد، الان همه اش زنه میکشه و میگه سازمان ملل کجاست? مگه چی شده؟
بکشید این اسرائیلی ها و آمریکایی ها را.
موشک بزنید بر سر اینها.
دنیای بدون اینها دنیای بهتری هست.
انشاءالله که خداوند هم بر اینها رحم نخواهد کرد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی