بازدید 88937
بیست و هفتمین روز جنگ غزه/ در حال به روزرسانی

حملات شدید حزب الله به سرزمین های اشغالی+ فیلم/ کشته‌ شدن تعداد زیادی از سربازان اسرائیل در حمله زمینی به غزه/افزایش شمار شهدای غزه به ۹۰۶۱ نفر/سازمان ملل: وخامت اوضاع در غزه بی‌سابقه است

جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد بیست و هفتمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 
کد خبر: ۱۲۰۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ 02 November 2023

سازمان ملل: وخامت اوضاع در غزه بی‌سابقه است

بین الملل تابناک: جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد بیست و هفتمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 

هشت هزار گلوله توپ به غزه شلیک شده است
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۰۱:۴۷

-یک رسانه رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب گزارش دادند که از آغاز جنگ علیه در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون بیش از هشت هزار گلوله توپ به سوی غزه شلیک شده است.

به گزارش شبکه الجزیره قطر، تارنمای روزنامه صهیونیستی یدیعوت احرونوت این خبر را بدون ذکر جزییات بیان کرده است.

مخالفت پنتاگون با آتش بس در غزه
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۰۰:۴۸

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز پنجشنبه با درخواست‌ها برای آتش بس در غزه مخالفت و ادعا کرد که این اقدام منجر به تجدید قوای حماس خواهد شد.

به گزارش پخبرگزاری "آناتولی", پت رایدر سخنگوی پنتاگون در یک نشست خبری گفت: «ما از آتش‌بس که به حماس زمان کافی برای تجدید قوا می‌دهد, حمایت نمی‌کنیم. این امر شهروندان اسرائیلی و دیگران را در معرض خطر قرار می‌دهد.»

وی افزود که لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا "از توقف موقت بشردوستانه درگیری‌ها حمایت می‌کند. "

این درحالی است که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه خواستار «وقفه» در جنگ غزه شد تا زمان بیشتری برای خارج کردن «زندانیان» فراهم شود.

روایت اکونومیست از اختلاف‌ها و ناکارآمدی‌ها در کابینه نتانیاهو
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ۲۳:۱۱

 یک رسانه آمریکایی در گزارشی به نقل از منابع آگاه از اختلاف‌ها و ناکارآمدی‌ها در کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خبر داده است. 

نشریه اکونومیست نوشته با گسترده‌تر شدن دامنه جنگ در غزه بر حجم ناکارآمدی‌های دولت بنیامین نتانیاهو نیز افزوده می‌شود. 

طبق این گزارش، بسیاری از اسرائیلی‌ها بنیامین نتانیاهو را مقصر عملیات حماس در ۷ اکتبر می‌دانند. با آنکه سران ارتش و دستگاه‌های اطلاعاتی هم تقصیر دارند اما محبوبیت آنها بسیار بیشتر از نتانیاهو است. 

اکونومیست تصریح کرده همین مسئله باعث خشم نتانیاهو شده و اختلاف‌ها در کابینه جنگی اسرائیل را پیچیده‌تر کرده است. 

این گزارش‌ می‌افزاید مقام‌هایی که در جلسات کابینه جنگی اسرائیل حضور دارند  فضا را در این جلسات «تروماتیک» توصیف می‌کنند. 

رسانه آمریکایی گزارش داده این اختلاف‌ها بر روند تصمیم‌گیری‌های نظامی اسرائیل اثرگذار بوده‌اند و در واقع دلیل اینکه نظامی‌های اسرائیلی دو هفته در نزدیکی نوار غزه برای آغاز عملیات زمینی منتظر ماندند نیز همین است. 

یک مقام ارشد اسرائیلی گفت: «ارتش ضربه سختی خورد ولی الان روی دو پا ایستاده است. البته، این حرف را نمی‌توان درباره بقیه بخش‌های دولت زد.»

 وبگاه نشریه «پولیتیکو» هم بامداد پنجشنبه گزارش داده بود که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و دستیاران ارشد او، درباره این احتمال که روزهای حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی در قدرت به شمارش افتاده، بحث کرده‌اند.

مقام‌های کنونی و پیشین دولت آمریکا به این رسانه گفتند که بایدن این موضوع را با خود نتانیاهو نیز در میان گذاشته است. 

بر این اساس، موضوع کوتاه‌شدن عمر سیاسی نتانیاهو در جلسات اخیر کاخ سفید با حضور بایدن مطرح شده و این شامل بحث‌هایی است که از زمان سفر بایدن به فلسطین اشغالی صورت گرفته است.

پولیتیکو به نقل از دو مقام ارشد آمریکایی نوشت: «بایدن تا آنجا پیش رفته که به نتانیاهو پیشنهاد داده است که در مورد درس‌هایی که باید با جانشین غیرقابل اجتناب خود در میان بگذارد، فکر کند».

طبق این گزارش، دولت بایدن بر این باور است که نتانیاهو دیگر فرصت زیادی برای حضور در قدرت ندارد و انتظار کاخ سفید این است که او احتمالاً چند ماه یا حداقل تا پایان مرحله اولیه جنگ غزه دوام بیاورد.

این نشریه ادامه داد: «در مقطعی از سفر [به فلسطین اشغالی]، بایدن به نتانیاهو توصیه کرد سناریویی را که برای جانشین خود می‌گذارد در نظر بگیرد که تلویحا بدان معنی است که نتانیاهو ممکن است مدت زمان زیادی در قدرت نماند».

یک مقام فعلی آمریکا به این نشریه توضیح داد که حضور متزلزل نتانیاهو در قدرت همیشه در جریان مذاکرات داخلی دولت بایدن درباره منطقه غرب آسیا مطرح می‌شود و دستیاران رئیس جمهور آمریکا هم‌اکنون با مجموعه‌ای از دیگر سیاستمداران صهیونیست درباره جنگ غزه در ارتباط هستند.

نتانیاهو ساعاتی قبل‌تر به هزینه‌های سنگین جنگ در غزه و همچنین تلفات نظامیان صهیونیستی اعتراف کرد؛ مسئله‌ای که می‌تواند بر افول ستاره بخت او در آینده رژیم صهیونیستی اثرگذار باشد. 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «متأسفانه در میان نیروهایمان تلفات داریم اما مصمم هستیم به اهداف جنگ دست پیدا کنیم. ما این جنگ را تا زمانی که به پیروزی دست پیدا کنیم ادامه خواهیم داد.»

نتانیاهو علاوه بر این تصریح کرد: «جنگ هزینه‌های اقتصادی دارد و من از تلاش‌های وزارت اقتصاد تقدیر می‌کنم.»

حمله به یکی از اهداف حیاتی صهیونیستی در بحر المیت
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ۲۲:۲۵

مقاومت اسلامی عراق از حمله به یکی از اهداف حیاتی رژیم صهیونیستی در سواحل بحر المیت خبر داد.

 مقاومت اسلامی عراق پنجشنبه شب اعلام کرد که یکی از اهداف حیاتی رژیم صهیونیستی را در سواحل بحر المیت هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی عراق در ادامه بر ادامه حملات علیه اهداف دشمن صهیونیست تأکید کرد.

غزه را برایتان جهنم می‌کنیم
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ۲۲:۱۰

سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) اعلام کرد که مبارزان ما پس از گذشت 27 روز از نبرد طوفان الاقصی، به مقابله با نیروهای اشغالگر در محورهای مختلف در غزه ادامه می‌دهند.

 سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) پنجشنبه شب در سخنانی اعلام کرد که مجاهدان ما در ۴۸ ساعت گذشته توانستند تانک‌های دشمن را منهدم کنند که منجر به کشته و زخمی شدند تعدادی از سربازان اشغالگر شد.

وی ادامه داد: موفق شدیم به خطوط پشت دشمن نفوذ کرده و از فاصله صفر نیروهای آن را هدف قرار دهیم.

سخنگوی القسام خاطرنشان کرد: عصر امروز یک ضدحمله بزرگ در محور شمال غرب شهر غزه انجام دادیم که طی آن شش دستگاه تانک و دو نفربر منهدم شد.

سخنگوی شاخه نظامی حماس تأکید کرد که مبارزان ما پس از گذشت 27 روز از نبرد طوفان الاقصی، به مقابله با نیروهای اشغالگر در محورهای مختلف در غزه ادامه می‌دهند.

ابوعبیده تصریح کرد: شمار کشته‌های دشمن بسیار بیشتر از آن چیزی است که اعلام شده است. مجاهدان ما نفربر زرهی «ببر» را در اولین آزمایش در غزه منهدم کردند.

سخنگوی القسام در ادامه گفت: دردی که به خاطر شهادت هزاران نفر از مردم خود در غزه احساس کردیم، عزم ما را برای وارد کردن ضرباتی سخت به دشمن جزم‌تر کرد.

وی اضافه کرد: عملیات‌های مجاهدان ما قابل شمارش نیست، مبارزان ما با موشک‌های ضدتانک، درگیری مستقیم و پهبادها یک گردان کامل از تانک‌های دشمن را نابود کردند.

ابوعبیده افزود: سران رژیم اشغالگر در مورد تلفات به اسرائیلی‌ها دروغ می‌گویند  زیرا تلفات بسیار بیشتر از آن چیزی است که اعلام می‌کند.

وی خطاب به صهیونیست‌ها گفت که غزه را به نفرین و جنهمی برایتان تبدیل خواهیم کرد، همانگونه که قبلا نیز اینگونه بوده است.

حمله پهپادی حزب الله به مقر فرماندهی صهیونیست‌ها در مزارع شبعا
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ۲۰:۰۲

جنبش حزب الله لبنان خبر داد که مقر فرماندهی رژیم صهیونیستی را در مزارع شبعا هدف پهپاد قرار داده است.

حزب الله تأکید کرد که در این حملات، دو پهپاد حامل مقادیر زیادی مواد منفجره، با دقت بسیار بالا به اهداف خود در مقر نظامی «زیدین» اصابت کرده است.

«داگلاس مک‌گرگور» سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا و تحلیلگر امور نظامی «میلیتری تی‌وی» گفته بود: «اگر اسرائیلی‌ها  به غزه حمله کنند، این جنگ به دو جبهه تبدیل می‌شود و حزب الله ۱۰۰۰۰۰ موشک به سمت اسرائیل پرتاب خواهد کرد. آنوقت شما با بازیگران دیگری مواجه می‌شویدسوریه، ترکیه، ایران و البته روسیه. روسیه نیز به تماشای حمله به ایران نخواهد نشست.» 

ساعاتی پیش نیز در پی حملات موشکی و خمپاره‌ای از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیستی در مرزهای این کشور، آژیرهای خطر در این شهرکها به صدا درآمده است.

رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند که در جریان این حملات، به صورت همزمان، شش مقر نظامی صهیونیستها نیز در مرزهای لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

رادیو ارتش اسرائیل هم خبر داد که طی چند دقیقه، ۲۰ خمپاره و سه موشک ضد تانک از جنوب لبنان به سمت منطقه مرزی در «الجلیل» شلیک شده است.

22 شهید در حملات جنگنده‌های صهیونیستی به اردوگاه «البریج» غزه
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ۲۰:۰۱

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش اردوگاه آوارگان «البریج» را که در مرکز نوار غزه قرار دارد، به شدت بمباران کرد.

خبرگزاری صفا به نقل از سخنگوی دفاع شهری خبر داد که در جریان این حملات، شمار زیادی از ساکنان اردوگاه، مفقود شده‌اند.

منابع فلسطینی هم خبر دادند که تا این لحظه، ۲۲ نفر در این اردوگاه، به شهادت رسیده‌اند. در این حمله، یک محله مسکونی به صورت کامل هدف قرار گرفت.

حملات شدید حزب الله به سرزمین های اشغالی+ فیلم
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ۱۹:۴۳

ساعاتی قبل کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله راکتی از لبنان قرار گرفت و صدای چند انفجار در این شهرک شنیده شد.

تعداد بازدید : 5085
تعداد بازدید : 5091
 

 

بحرین روابط اقتصادی خود را با اسرائیل قطع کرد
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ۱۷:۰۱

مجلس نمایندگان بحرین امروز پنجشنبه خبر داد که سفیر رژیم صهیونیستی در منامه، خاک این کشور را ترک کرده است. بحرین از جمله کشورهایی است که در قالب توافق موسوم به ابراهیم، روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده بود.

این نهاد بحرینی با انتشار بیانیه‌ای در سایت خود، گفت: سفیر بحرین در اسرائیل به کشور خود بازخواهد گشت. روابط اقتصادی با اسرائیل قطع شده و این مسئله در تأیید موضع تاریخی و ثابت بحرین در حمایت از مسئله فلسطین و حقوق مشروع ملت برادر است.

در این بیانیه آمده است: تداوم جنگ و عملیات نظامی و تنش مداوم اسرائیل در سایه عدم احترام به حقوق بشردوستانه بین‌المللی باعث شد که پارلمان تصمیماتی را اخد کرده و اقدامات بیشتری را انجام دهد که جان غیر نظامیان بی‌گناه در غزه و همه مناطق فلسطین را حفظ کند.

وزارت خارجه بحرین اواسط مهر ماه گذشته در بیانیه‌ای ضمن ابراز نگرانی از تحولات فلسطین، طرفین فلسطینی و صهیونیستی را به خویشتنداری فراخواند. 

این نهاد بحرینی با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد:«بحرین با نگرانی اوضاع نوار غزه و درگیری بین گروه‌های فلسطینی و نیروهای اسرائیلی را که به کشته و زخمی شدن د‌ه‌ها نفر منجر شده است، دنبال می‌کند».
در این بیانیه آمده است که بحرین همه طرف‌ها را به خویشتنداری، آرام‌سازی و توقف فوری حملات با هدف حفظ جان مردم و اموال آن‌ها دعوت می‌کند.

بحرین همچنین درباره تداوم درگیری‌ها و پیآمدهای منفی آن بر امنیت و ثبات منطقه و تلاش برای برقراری صلح عادلانه و دائمی در منطقه غرب آسیا هشدار داد.

وزارت خارجه بحرین همچنین جامعه بین‌الملل را به عمل به مسئولیت خود برای متوقف  کردن درگیری دو طرف، حمایت از غیرنظامیان، پیشبرد تلاش‌های مربوط به روند مسالمت‌آمیز و تشکیل کشور فلسطین بر اساس راه‌حل دو دولتی و قطعنامه‌های بین‌المللی فراخواند. 

۷۰۰۰ تبعه خارجی از غزه خارج می‌شوند
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ۱۶:۵۸

 در شرایطی که حملات غیرانسانی رژیم صهیونیستی به فلسطینیان ادامه دارد، مصر از تدارک برای خروج اتباع بیش از ۶۰ کشور از غزه خبر داد.

منابع رسانه‌ای از قاهره خبر دادند که وزارت خارجه مصر یک بیانیه درباره تحرکات این کشور به منظور خارج کردن حدود ۷ هزار نفر از اتباع خارجی از نوار غزه منتشر کرد.

به گزارش شبکه «سی‌ان‌ان»، بر اساس بیانیه وزارت امور خارجه مصر، این کشور از طریق گذرگاه رفح در حال آماده شدن برای تسهیل تخلیه نزدیک به ۷ هزار شهروند خارجی از بیش از ۶۰ کشور در غزه است.

بنا بر اعلام این وزارتخانه، این بیانیه بعد از برگزاری نشست میان مقام‌های وزارت خارجه مصر، سفرا و دیگر نمایندگان کشورهای خارجی در قاهره منتشر شده است.

به گفته مقام‌های مصر، طرح خارج کردن اتباع کشورهای خارجی از غزه بر اساس مقررات و قوانین مصر و نقشی که هر کشور خارجی در پذیرش اتباع خود از گذرگاه رفح بر عهده دارد، انجام خواهد شد.

بنا بر گزارش رسانه‌ها، اولین اتباع خارجی روز چهارشنبه (دیروز) توانستند از غزه به مصر بروند و عملیات خروج اتباع خارجی از امروز پنجشنبه از سر گرفته شد و انتظار می رود در روزهای آینده هم ادامه یابد.

شبکه سی‌ان‌ان خبر داد که یک مقام مصری به این رسانه آمریکایی گفت که ۲۰ آمبولانس در گذرگاه رفح در سمت مصر استقرار یافته‌اند تا فلسطینی‌های مجروح را تحویل بگیرند.

به گفته این مقام مصری که نامش فاش نشده است، دولت این کشور روز گذشته ۴۵ مجروح فلسطینی را از غزه تحویل گرفته و معالجه آنها در بیمارستان‌های مختلف در جریان است. به گفته او، انتظار می‌رود تعداد بیشتری از مجروحان غزه، امروز وارد مصر شوند.

برخی رسانه‌های محلی در مصر خبر دادند که ۷۰ کامیون حاوی کمک‌های بشردوستانه در گذرگاه رفح پارک شده و آماده ستند در صورت مهیا بودن شرایط، وارد غزه شوند.

شهادت دو چوپان لبنانی در حمله صهیونیست‌ها
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۹

در شرایطی که تنش‌های مرزی بین لبنان و فلسطین اشغالی ادامه دارد، رسانه‌های لبنانی روز پنجشنبه (امروز) از شهادت دو چوپان لبنانی توسط صهیونیست‌ها خبر دادند.

منابع رسانه‌ای به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان خبر دادند که امروز پنجشنبه جسد دو چوپان لبنانی در نزدیکی مرز جنوبی این کشور (مرز فلسطین اشغالی) پیدا شد.

بنا بر گزارش‌ها، اجساد این دو شهروند لبنانی یک روز بعد از حملات روز چهارشنبه رژیم صهیونیستی پیدا شده است.

نیروی حافظ صلح سازمان ملل متحد در لبنان (یونیفل) چهارشنبه شب (دیشب) در بیانیه‌ای اعلام کرد که تلاش کرده است دو نفر را که زیر آتش اسرائیل قرار گرفته بودند، تخلیه کند. به گفته یونیفل، ارتش رژیم صهیونیستی حملات خود را در یک منطقه مرزی به حالت تعلیق درآورده‌اند تا به یونیفل و ارتش لبنان اجازه داده شود که این افراد را پیدا کنند.

گفته می‌شود که اجساد این دو چوپان توسط صلیب سرخ لبنان، ارتش لبنان و یونیفل بعد از ساعت‌ها جستجو پیدا شد.

آغاز تبادل آتش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ۱۴:۴۳

 منابع رسانه‌ای ظهر امروز (پنج‌شنبه) از تبادل دوباره آتش در مرز لبنان و شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

شبکه الجزیره در این باره اعلام کرد که حزب‌الله لبنان با یک موشک هدایت شونده موضع نظامی «العباد» ارتش رژیم صهیونیستی در مجاورت شهرک «حولا» را هدف قرار داد.

الجزیره همچنین اعلام کرد که یک موشک ضد تانک نیز از لبنان به سمت موضع نظامی «المناره» شلیک شد.

شبکه المیادین نیز در این باره اعلام کرد که موضع نظامی «خربه المناره» رژیم صهیونیستی هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

همزمان خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مناطق «الجبین» و «یارین» در جنوب غربی لبنان را هدف حملات خود قرار داد.

افزایش شمار شهدای غزه به ۹۰۶۱ نفر
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ۱۴:۲۱

سخنگوی وزارت بهداشت غزه از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه و ثبت ۹ هزار و ۶۱ شهید خبر داد.

 اشرف القدره روز پنج‌شنبه اعلام کرد که شمار شهدای این باریکه به ۹ هزار و ۶۱ نفر از جمله سه هزار و ۷۶۰ کودک و ۲ هزار و ۳۲۶ زن رسیده و آخرین امار مجروحان نیز ۳۲ هزار نفر است.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت: همچنین نسبت به یک فاجعه بهداشتی قریب الوقوع در اثر توقف فعالیت ژنراتور برق بیمارستان اندونزی غزه هشدار می‌دهیم.

وی افزود: از همه طرف‌ها می‌خواهیم مسیر ایمنی را برای ورود فوری کمک‌های پزشکی به غزه فراهم کنند.

راه‌حل پاپ برای خاتمه درگیری‌ها میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ۱۳:۵۲

پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان، خواستار اجرای «راه‌حل دو ملت و دو دولت» در مسئله خاورمیانه شد.

به گزارش آناتولی، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان در مصاحبه‌ای با شبکه رای ۱ ایتالیا، نگرانی خود را از تشدید درگیری در خاورمیانه و در مقیاس جهانی ابراز کرد.

او اعلام کرد: «هیچ چیزی با جنگ حل نمی‌شود. همه چیز با صلح و گفتگو به دست می‌آید. دو ملت هستند که باید با هم زندگی کنند و با این راه‌حل عاقلانه، باید دو ملت و دو دولت وجود داشته باشند.»

پاپ فرانسیس گفت: هیچ برنده‌ای در جنگ وجود ندارد. او از اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها خواست تا به عنوان همسایه در صلح با هم زندگی کنند. در جنگ، یک سیلی سیلی دیگر را تحریک می‌کند. یکی قوی‌تر و دیگری حتی قوی‌تر، و همین‌طور ادامه می‌یابد.

او افزود: جدی‌ترین مشکل هنوز هم صنعت تسلیحات است. فردی که سرمایه‌گذاری را درک می‌کند و در یک جلسه با او ملاقات کردم، به من گفت که امروزه سرمایه‌گذاری‌هایی که بیشترین درآمد را دارند، کارخانه‌های اسلحه سازی هستند.

آمادگی مصر برای پناه دادن به ۷ هزار تبعه خارجی از غزه
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ۱۳:۵۱

وزارت خارجه مصر از آمادگی خود برای پناه دادن به ۷ هزار تن از اتباع خارجی از غزه خبر داد.

وزارت خارجه مصر با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که در چارچوب تلاش‌های این کشور برای حل اوضاع وخیم انسانی در نوار غزه، اسماعیل خیرت، دستیار وزیر خارجه در امور کنسولگری با سفرا و نمایندگان سفارتخانه‌های کشورهای خارجی دیدار کرد تا آنها را از تلاش‌های مصر در رابطه با آغاز گشایش گذرگاه رفح مطلع سازد.

بر اساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه مصر همچنین اعلام کرد، در جریان این دیدار آمادگی‌های کنونی قاهره برای تسهیل پذیرش و تخلیه اتباع خارجی از غزه از طریق گذرگاه رفح مورد بررسی قرار گرفت که تعداد آنها حدود ۷ هزار تن با تابعیت بیش از ۶۰ کشور است.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد، اسماعیل خیرت محورهای طرح پذیرش و تخلیه اتباع خارجی نوار غزه را براساس دستورالعمل‌ها و قوانین مصر و نقش تعیین شده برای هریک از هیئت‌های دیپلماتیک خارجی در استقبال از اتباع خود از طریق گذرگاه رفح را مورد بررسی قرار داد.

از سوی دیگر، مدیریت گذرگاه رفح اعلام کرد، پیش‌بینی می‌شود که امروز (پنجشنبه) ۴۰۰ شهروند آمریکایی از طریق گذرگاه رفح از نوار غزه وارد مصر شوند.

تنها بیمارستان بیماران سرطانی غزه تعطیل شد
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ۱۳:۵۰

مقام‌های بهداشتی غزه اعلام کردند که تنها بیمارستان ارائه دهنده درمان سرطان در این منطقه به خاطر کمبود سوخت تعطیل شده است.

 محاصره نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی موجب کمبود سوخت و انرژی و همچنین محدودیت در دسترسی به آب و غذا شده است.

در نوار غزه بیمارستان‌ها مملو از مجروح است ولی پزشکان دارو و تجهیزات پزشکی لازم برای درمان مجروحان ندارند.

صبحی سوکیک، مدیر بیمارستان دوستی ترکیه و فلسطین در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که این مرکز دیگر قادر به ارائه خدمات نیست و بسیاری از بیماران سرطانی این مرکز در معرض خطر مرگ قرار دارند.

خبر تعطیلی بیمارستان دوستی ترکیه و فلسطین در حالی اعلام شده است که پیش از این ۱۶ بیمارستان از ۳۵ بیمارستان نوار غزه و بیش از ۵۰ کلینیک از ۷۲ کلینیک مراقبت‌های بهداشتی اولیه غزه به خاطر کمبود امکانات تعطیل شده بودند.

مای الکیله، وزیر بهداشت فلسطین در بیانیه ای گفت: جان ۷۰ بیمار سرطانی در داخل این بیمارستان در خطر است.

بیماران سرطانی تنها افرادی نیستند که جان‌شان در معرض خطر است. گزارش‌ها حاکی از این است که پزشکان برای زایمان زنان باردار با مشکل جدی روبرو هستند.

سازمان دیده بان حقوق بشر در بیانیه قبلی خود گفته است که حدود ۵۰ هزار زن باردار در غزه در خطر از دست دادن مراقبت‌های قبل از زایمان و زایمان بدون برق یا تجهیزات پزشکی هستند.

افزایش شمار شهدای غزه به بیش از ۸۷۰۰ نفر
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ۱۳:۴۸

وزارت بهداشت غزه امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد که شمار شهدای ۲۷ روز تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه به بیش از هشت هزار و ۷۰۰ نفر افزایش یافته است.

 وزارت بهداشت غزه گزارش داد که از این تعداد شهید سه هزار و ۶۴۸ تن کودک و ۲ هزار و ۲۹۰ نفر زن هستند.

این وزارتخانه همچنین تعداد مجروحان را ۲۲ هزار و ۲۱۹ تن اعلام کرد.

یونیسف بمباران اردوگاه جبالیا را محکوم کرد
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ۱۳:۴۷

یونیسف اعلام کرد، صحنه‌های قتل عام که از اردوگاه جبالیا در نوار غزه در پی حملات روز سه‌شنبه و چهارشنبه به وقوع پیوست، واقعاً وحشتناک است.

یونیسف افزوده است: اگرچه تخمینی از تعداد کودکان کشته شده در این حملات وجود ندارد، اما به نظر می رسد صدها نفر زخمی و کشته شده‌اند و بر اساس داده‌های اولیه بسیاری از کودکان را نیز شامل می‌شود.

افزایش کشته‌های اسرائیل در حمله زمینی به غزه
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ۱۳:۴۵

 ارتش رژیم صهیونیستی (امروز، ۲ نوامبر)، در بیست و هفتمین روز نبرد «طوفان الاقصی»، اذعان کرد که شمار نظامیان کشته شده آن در جریان حمله زمینی به نوار غزه به ۱۷ نفر افزایش یافته است. 

 رسانه‌های صهیونیستی روز گذشته، شمار نظامیان کشته‌شده ارتش اشغالگر در جریان عملیات زمینی را ۱۳ نفر و شمار زخمی‌ها را ۱۷ نفر اعلام کرده بودند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، امروز، همچنین اعلام کرد که شمار نظامیان کشته شده اسرائیلی از آغاز طوفان‌الاقصی تاکنون به ۳۳۲ نفر رسیده است و شمار ربوده‌شدگان (اسرای اسرائیلی) در غزه به ۲۴۲ نفر رسیده است.

 رسانه‌های فلسطینی، بامداد امروز از تداوم درگیری زمینی شدید در محورهای شرق حی الزیتون، شرق خان یونس، شمال غرب نوار غزه و اطراف شهرک نتساریم (جنوب غرب شهر غزه) خبر داده بودند.

همزمان «گردان‌های القسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت حماس، اعلام کرد که به همراه رزمندگان «سرایا السلام» (شاخه نظامی جهاد اسلامی) حمله گسترده‌ای علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال غرب و جنوب غزه انجام داده‌ است. 

سازمان ملل: حملات اسرائیل به اردوگاه آوارگان غزه جنایت جنگی است
۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ۱۱:۴۶

کارشناسان سازمان ملل روز پنجشنبه اعلام کردند که حمله هوایی اسرائیل به اردوگاه آوارگان غزه "نقض وقیحانه قوانین بین المللی" و "جنایت جنگی" است.

به گزارش خبرگزاری "آناتولی", در بیانیه گروهی از کارشناسان سازمان ملل آمده است: «حمله هوایی اسرائیل به یک مجتمع مسکونی در کمپ آوارگان جبالیا، نقض وقیحانه قوانین بین المللی و جنایت جنگی است.»

این کارشناسان افزودند: «حمله به اردوگاهی که به غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان پناه می‌دهد، نقض کامل قوانین تناسب و تمایز میان نظامیان و غیرنظامیان است.»

این گروه خواستار اقدام فوری شده و هشدار دادند: زمان برای جلوگیری از نسل کشی و فاجعه انسانی در غزه رو به اتمام است.

در این بیانیه تاکید شده است: ما متقاعد شده‌ایم که مردم فلسطین در معرض خطر جدی نسل کشی هستند.

حزب‌الله لبنان پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد

 حزب‌الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد، رزمندگان ما با موشک زمین به هوا، پهپاد اسرائیلی را در حریم هوایی روستاهای المالکیه و هونین در مرز جنوبی لبنان سرنگون کردند.

پیش تر شبکه المنار از شنیده‌ شدن صدای انفجار در شمال فلسطین اشغالی و آسمان منطقه «طبریا» خبر داده بود.

نیروهای مقاومت اسلامی لبنان پیش تر نیز با موشک‌های هدایت شونده منطقه مارگلیوت واقع در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده بودند.

از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی شاهد تبادل پراکنده آتش بین ارتش رژیم صهیونیستی از یک طرف و حزب الله و گروه‌های مقاومت فلسطین از طرف دیگر است.

سازمان ملل: وخامت اوضاع در غزه بی‌سابقه است

فیلیپ لازارینی مدیر آژآنس کاریابی و کمک‌رسانی به آوارگان فلسطینی (آنروا) که به تازگی از بازدید از نوار غزه بازگشته است، شدت وخامت اوضاع در این منطقه را بی‌سابقه خواند.

به گزارش سی‌ان‌ان، لازارینی در بیانیه‌ای اعلام کرد: از زمان آغاز جنگ در نوار غزه برای اولین بار به من اجازه ورود به نوار غزه داده شد و یکی از غم‌انگیزترین روزهای کار بشردوستانه خود را تجربه کردم.

وی افزود: من با فلسطینی‌های آواره که در یکی از مدارس آنروا در رفح پناه گرفته‌اند ملاقات کردم. آنها منطقه‌ای در نزدیکی گذرگاه رفح را به من نشان دادند که پیش‌تر توسط نیروی هوایی (رژیم) اسرائیل بمباران شده و بر اثر آن، یک نفر کشته و بیش از ۸۰ نفر مجروح شده بودند.

سازمان ملل: وخامت اوضاع در غزه بی‌سابقه است

لازارینی با بیان اینکه بچه‌های فلسطینی به جای اینکه در مدرسه باشند و درس بخوانند، به دنبال یک جرعه آب و یک لقمه نان بودند، تاکید کرد: این موضوع قلب انسان را آزار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر خواسته اصلی مردم فلسطین برقراری آتش‌بس است، افزود: آنها می‌خواهند این فاجعه پایان یابد.

لازارینی با بیان اینکه مایحتاج اولیه در نوار غزه به سرعت در حال اتمام است، خاطرنشان کرد: آنروا به آخرین راه نجات باقیمانده برای بقای ساکنان نوار غزه تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان ملل به ایستادگی در کنار ملت فلسطین به خصوص آوارگان فلسطینی در نوار غزه ادامه خواهد داد، تصریح کرد: مجددا و مصرانه خواستار برقراری آتش‌بس بشردوستانه در نوار غزه هستیم.

حماس: پیامدهای طوفان الأقصی به همه کشورها گسترش خواهد یافت

«علی برکه» از رهبران جنبش حماس در خارج گفت که ملت فلسطین با بمب‌های مدرن آمریکا قتل عام می‌شوند. 

برکه در مصاحبه با وبگاه «المسیرة» گفت: «ما وارد دوره مقاومت شده‌ایم و رژیم صهیونیستی به سمت نابودی پیش می‌رود و کشورهای سازشکار نیز بایستی در سیاست‌های خود تجدیدنظر کنند». 

وی افزود که مقاومت از مسجدالأقصی و عزت امت عربی دفاع می‌کند.

این رهبر حماس به نیروهای مسلح یمن که اقدام به مداخله برای حمایت از مقاومت فلسطین کرده‌اند، درود فرستاد و گفت: «زمانی که موشک‌ها و پهپادها از یمن شلیک می‌شوند، حاوی این پیام است که یمن هرگز ملت فلسطین را تنها نخواهد گذاشت». 

وی همچنین تأکید کرد که دشمن صهیونیستی تنها زبان زور و مقاومت را می‌فهمد و عملیات طوفان الأقصی باب آزادسازی (سرزمین فلسطین) را گشود و امکان شکست رژیم صهیونیستی به واقعیت تبدیل شده سات. 

تأکید دوباره بایدن بر «وقفه بشردوستانه» در غزه

 «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا بامداد پنجشنبه گفت: «من حس آنچه در حال رخ دادن است را درک می‌کنم، این برای جهان اسلام فوق‌العاده پیچیده است».

بایدن ضمن ادعای اینکه از ابتدا از راهکار دو دولتی برای پایان بحران فلسطین حمایت کرده، افزود: «من فکر می‌کنم که ما به وقفه (بشردوستانه) در غزه نیاز داریم».

همزمان خبرگزاری «آسوشیتدپرس» نیز گزارش داد که بایدن در مباحثات داخلی دولت آمریکا خواستار وقفه بشردوستانه در غزه برای آزادی اسرای صهیونیست شده است.

این در حالی است که پیشتر یک سخنگوی کاخ سفید با حمایت از حملات جنایتکارانه رژیم تروریست صهیونیستی به نوار غزه، مدعی شد فعلا آتش‌بس عمومی و گسترده در غزه راه حل درستی نیست.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۳
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۴۲
مهم نیست که چه کسی از چه سمتی کشته می شود: فلسطینی یا اسراییلی.
یک انسان کشته می شود.
جان هر انسانی برای خودش عزیز است.

لعنت به جنگ.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
تاریخ نشان داده که همواره آنانی که بر طبل جنگ می کوبند، نه تنها در زمان جنگ از همه بیشتر می ترسند، بلکه بازنده نهایی هم هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
آنانی که طالب جنگ هستند، بسم الله. این راه و این میدان به مرزهای اسراییل بروند..
اما حق ندارند که جنگ را به این کشور کشانده و این مملکت را با آتش جنگ بسوزانند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
همیشه در جنگها این سربازان هستند که وظیفه اصلی را به عهده دارند.
مانند بازی شطرنج که آخرین مهره بازنده، معمولاً وزیر و همواره شاه است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
جنگ تجلی بربریت بشریت است.
ناشناس
| Ukraine |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
۷۰ سال که لال هستی . حالا که فلسطینی ها یاد گرفته اند مثل طرف مقابل ، اسراییلی بکشند یک دفعه محبتت گل کرد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
فرزندان محمد و موسی چرا به خون یکدیگر تشنه شده اند؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
برای بعضی از کشورها، راه انداختن جنگ به خصوص در کشورهای دیگر، نوعی فرار رو به جلو است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
قوانین علمی، مو لای درزشان نمی رود.
دو 2 تا همیشه 4 تا می شود.
آب خالص همیشه در 100 درجه می جوشد.

قوی همیشه برنده است. هم روی کاغذ و هم در میدان جنگ.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
یه عده الان شدن روشنفکر ! بله جنگ خوب نیست جنگ نفرت انگیره . اما در مقابل کسی که با قلدری ذره ذره خونت را میمکه و به هیچ صلحی به هیچ قانونی مقید نیست و فقط میگه همش برای من . باید چکار کرد ! متاسفانه اسرائیل در این سالها نشون داده دنباله کشتن هست و میخواد همه فلسطینیان را از سرزمینشون بیرون کنه . و در مقابل چنین رژیم نحسی فلسطینیان فقط یک راه حل دارن اونم مقاومته .مقاومت . و شکی در پیروزی مقاومت نیست .
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
حق با کیه؟
حق کی ضایع شده؟ چه کسی مورد ستم قرار گرفته؟
یا سکوت کنید یا طرف حق را بگیرید
اگر دین ندارید آزاده باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
جنگ بین حماس و اسراییل به ایران مربوط نیست.
نه ایران مورد تهدید نظامی قرار گرفته، نه خاکش اشغال شده و نه چیز دیگری.

این جنگ مانند جنگ با عراق نیست. نباید توقع داشت که مردم برای شرکت در جنگ اشتیاقی از خود نشان دهند.

لازم به ذکر است که هم اکنون فقط 10 میلیون سرباز غایب داریم. یعنی برای خدمت سربازی در زمان صلح هم رغبتی نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
قیمت لاستیک پراید:
4 حلقه، 8 میلیون تومان!

مردم بیش از این کشش تحریم ها و جنگ احتمالی را ندارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
غزه ای ها خوب و خوش داشتند زندگی می کردند و فرزندآوری می کردند. آب، برق، سوخت، تلفن، هم از طرف اسراییل تا مین می شد. برای کار هم به اسرائیل رفت و شد می نمودند.
بعضی ها این آرامش و زندگی غزه ای ها وکلا صلح و آرامش براشون مانند سم و زهر مار است بنابراین با دادن کبریت به حماس و شورشیان حماس تحت تاثیر افکاری غیر واقعی کبریت تو انبار پنبه انداختن و تر و خشک دارد با هم می سوزد.
حالا 27 روز می گویند چرا آتش روشن شد.
خوب خودت روشن کردی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
بر اساس محاسبات اشتباه،
ایران در هردو جنگ اوکراین و غزه، نقش منفی را بازی می کند.
امروز ایران حلقه اتصال دو جنگ بین الملی است. یقیناً از این بابت ضررهای بسیاری خواهد کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
بچه کش، سراپار مرگه اسرایبل خوک کثیف فروش قرص زامبیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
فلسطینی ها که هر روز کشته می‌شدند و این برای امروز و دیروز نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
ناشناس۱۴:۴۷پس از اینکه وعظ و خطابه ات تموم شد،لطفا خودتون را به شریعتمداری و ... برسونید،ترسم اینست که گذرگاه شهادت،بسته شود و من بمانم و شعار و رجزخوانی های جدید از طرف شما و همفکرات!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
خب جناب پاپ، اون فرد مطلع از سرمایه گذاری نگفت مهمترین تولید کنندگان اسلحه در جهان کدام کشورها هستند؟ یا گفت ولی شما جرات نداری اعلام کنی؟ راستی اگه اجازه بدید ما بیایم نصف واتیکان رو اشغال کنیم بعد در قالب راه حل عاقلانه شما بصورت دو دولت دو ملت به زندگی در صلح و صفا ادامه بدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
مقامات رژیم صهیونیستی نابود باید گردند
مقامات رژیم صهیونیستی نابود باید گردند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
مقامات رژیم صهیونیستی نابود باید گردند
شنبه اسرائیل انتقام سخت از حزب الله لبنان میخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
انتقام ناشی از نفرت، نوعی بیماری روانی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
تا شنبه هم صبر میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
انتقامی که اسرائیل از کودکان مظلوم داره میگیره بیماری روانیه . کمک حزب الله عین مردانگی و شجاعته عبن آزادگیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
چرا منتظر حزب اللهی خودت برو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
جنگ غزه
اصلا و ابدا به ایران ربطی نداشته و ایران نباید کوچکترین دخالتی در آن بکند.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
با توجه به شرایط لبنان و ایران و نیز حضور آمریکا بعید
می دانم حزب الله بصورت گسترده وارد جنگ شود
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
هیچی نمی گه،اونم میاد تهدید می کنه میره، مردم لبنان مخالف جنگ هستن،مطمئن باش اگر حزب الله وارد بشه،از درون لبنان می پاشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
شنبه به احتمال زیاد ؛ مخفیگاه تونلی عوض میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
حزب الله مثل حماس نیست .
متوجه هست
میدونه که اگه یه دونه بزنه ۸۷۰ تا میخوره
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
وقتی حمله کرد آنوقت میدوید دنبال سازمان ملل که آتش بس، آتش بس
طوفان الاقصی در روز تولد پوتین. عجب کادو تولد تاریخی شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
اونهای که حماس را شماتت میکنن فقط بهشون میگم ویدئوی شهادت نوجوان فلسطینی محمد الدوره را برید تماشا کنید نحوه شهادتش کامل اینترنت هست . ببینید چقدر این اسرائیلی ها جنایتکارن . شاید اگر من جای پدر اون بودم خرخره اسرائیلی ها را با دندون میجوئیدم
درآماری که دیروز منتشرکردند از حدود 4000 کشته اسرائیلی تنها حدود350 نفر نظامی بودند. علتش هم حملات کور وبیهدف میباشد اسرائیل هم طبیعتا پاسخ میدهد واینکه حدود 9000 فلسطینی کشته شده اند اولا شروع کننده حماس بود ثانیا عدم رعایت اولین اصول اخلاقی واستفاده از کودکستانها بیمارستانها ومدارس ومناطق پرتراکم برای انباراسلحه وموشک پرانی از آنها و استفاده از آمبولانس برای حمل اسلحه که ازکارهای قدیمی حماس است...توجه کنید که اصل اشغالگری وجنایتکاری اسرائیل جای خود ولی حتی درمبارزه با دشمن هم نباید تا این حد اصول اولیه اخلاقی وبلکه انسانی را نقض کرد.
پاسخ ها
حسن کچل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
نباید به موضوع نگاه جزیره ای داشت و فقط از زمان حمله حماس به موضوع پرداخت،یعنی اینکه عده ای بیان به دسیسه و زور و قصاوت خاک یک ملت رو غصب کنی یک امر طبیعی هست ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
آمار بقال کوچه بهت داده تعداد کشته های اسرائیل ۱۴۰۰ بیشتر نیست تو که کوچک ترین اطلاعتی نداری لطفا برو دنبال بازیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
چی داری میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
انوش جان بنظر میاد عینکت فیلتر آنتی فلسطین داره و فقط بازه زمانی از ۷ اکتبر تا ۸ اکتبر ۲۰۲۳ رو میبینه
نوریه اسری
| Germany |
۰۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
جنگ و شهرک نشینای جنایتکار شروع کردن تازه غزه ۱۷ ساله که گروگان گرفته شده
سبحان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
دوست عزیز شما گویا همین امروز در جریان جنگ بین این دو کشور قرار گرفته اید.....! اگر اسرائیل حق جبران دارد، پس حق جبران برای فلسطینی که همیشه زیر توپ و تانک و موشک اسرائیلی ها بوده، چه می شود!؟ چطور اینجا حمله حماس، می شود : حماس اول شروع کرد!؟ ولی حملات وحشیانه اسرائیل که قبل از حمله حماس صورت گرفته را در نظر نمی گیرید؟ بله عدم رعایت قوانین و حمله به مردم بی دفاع کار خوبی نیست، اما آیا اسرائیل جایی برای این حرفها باقی گذاشته!؟
گفته شده که شیخ حسن نصرالله قرار است که در نماز جمعه فردا صحبت های مهمی در مورد

نبرد کنونی در غزه بکند. بعضی ها می گویند که او فرمان جنگ به حزب الله خواهد داد. عده ای

کمتر هم می گویند که او صرفاً لفاظی خواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
ایشان هیچ وقت نماز جمعه نخوانده و نخواهد خواند نماز جمعه خواندن وظیفه مردم عوام نه رهبر مقاوت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
هزاران لبنانی طی طوماری از دولت خود خواسته اند که در جنگ وارد نشوند شرایط برای سید حسن اصلا مساعد نیست
کورو‌ش کبير
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
حمله‌ کند، اسراییل هم بیروت را ویران می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
اون عده کمتر صحیح میگویند
ما مردم انقلابی ایران جان فدای ارمان فلسطین هستیم
هشتاد و پنج میلیون ایرانی اماده ی رفتن به جهاد و نشویدن شربت شهادت و ازادی غزه هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
هممون باهم بریم که اون 5 میلیون افغانی مملکتو صاحب میشن.بهتر نیست محض احتیاط یه 84999999 نفرمون بمونه بعد شما بری جنگ؟
llll
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
بابا جان از خودتون مایه بزارید لطفا
ما نیستیم
این آمارها را ازکجا در میارید!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
شکی نیست که شماها نیستین شماها موقعی بیدار میشین که دشمن بمب های یک تنی را تا بالای سرتون آورده! دنیا اینقد انسانهای آزاده داره که برای از بین بردن ظالمان احتیاجی به بزدلان نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
من یکی نیستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
85 هزار هم نیستید
کورو‌ش کبير
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
شما برو بجنگ، ما هم تدارکات پشت جبهه را تامین میکنیم
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
تا به این لحظه از 87 تا رای 83 تا منفی دادن و 4 تا مثبت.حالا همین رای گیری رو تعمیم بده به 85 میلیون نفر.البته اون 4 تا هم که مثبت دادن معلوم نیست آماده باشن چون هنوز نمیدونن چی بپوشن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
خدا عقلت بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
لطفا بنده را از آمار تخیلیت ،کسر بفرما،برای نوشیدن شربت شهادت بهترین موقع است بزرگوارررر،بدو تا دیر نشده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
ما شربت سکنجبین میخوریم و از جایمان تکان نمیخوریم .
نوبت فرزندان آقایون است که شربت شهادت بنوشن
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
فقط صدا و سيما نگاه مي كند جوگير شده. ١٤ سالش تازه شده
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
تو حتی جرات نداری یک اسم از خودت بگذاری آنوقت میخوای بری بجنگی، ضمن اینکه 85 میلیون کی بتو اختیار دادن که از طرفشون حرف بزنی، مثبت و منفی های کامنت ها نشان میده بیش از 80% مردم مخالف جنگ هستند و با نظر امثال تو مخالف هستند، خیلی زرنگ هستید همون 6 میلیونی که ثبت نام کردند را با خودت ببر غزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
لشکر سایبری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
مقامات رژیم صهیونیستی نابود باید گردند
طوفان الاقصی سرابی بیش نبود. حتی یک نسیم هم نبود.
فقط هزاران نفر را به کشتن داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
تعداد کشته ها مهم نیست. طوفانی که سراسر خاورمیانه و جهان را گرفته درک نمیکنید؟
ملت مظلوم فلسطین هر روز کشته می شدند و از شدت ظلم غاصبان خفه شده بودند
ساعت روز شمار و دقیقه شمار محو اسرائیل باطری ش خوابیده و برای تعمیر به شهرداری تهران منتقل شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
از محو اسرائیل رسیدیم به تحریم اسرائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
تا دیروز نیگفتیم محو اسرائیل از نقشه جغرافیا
امروز درخواست آتش بس فوری داریم
خخخخ
روز جعمه بعد از سخنرانی شیخ حسن حزب الله حمله میکنه
دوستان از شدت هیجان شب ها خوابم نمیبره.پس جمعه کی میاد
طبل تو خالی بودن روز جمعه اثبات میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
راستی کی گفته سید حسن نصرالله قصد اعلام حمله در روز جمعه رو داشته که این رفیق ناشناسمون شبها خوابش نمی‌برد. احتمالا جزء خوابهای پریشان همین ناشناس عزیز باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
موشکای انصارالله که هیچکدومش به اسرائیل نرسیده تا الان
شیخ حسن لبنان هم احتمالا بر همین اساس فردا موضع گیری میکنه و بر اساس واقعیات حرف بزنه
اسماعیل هنیه سرکرده حماس دیروز صحبتهایی داشت که معنایش قبول کشوری بنام اسرائیل بود ولی میکفت باید سرزمیهای اشغالی را تخلیه کند. یعنی همه چانه زنی ها که قبلا لفظی وحالا جنگی شده و( البته پشیمان از جنگ هم هستن )برای تعیین حد وحدود مرزها است وگرنه تندترین گروه فلسطینی هم نمیگوید اسرائیل باید نابود شود چون میدانند اصولا شدنی نیست. اسرائیل درمرزهای 1948 رسمیت بین المللی دارد بوجود امده ودیگر کاریش هم نمیشه کرد.جز یکی دو کشور با سیاستهای عجیب (داغتر از تندترین فلسطینی ها) نمیگوید اسرائیل باید نابود شود
پاسخ ها
نوریه اسری
| Germany |
۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
سازمان ملل سر پیازه یا ته پیاز که سرزمین دیگران رو تقسیم کنه
ولی خودمونیم این لنگه دمپایی که میگفتند خیلی احمقه خوب با جنگ انداختن تو غزه افکارعمومی والبته مسیراسلحه های سرازیر به اوکراین رو عوض کرد.
هنیه کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
میخوای به نتا نیابو راپرت بدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
نتانیاهو کجاست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
توی تونل زیر اردوگاه جبالیا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
توی مخفیگاه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
توی تونل زیر زمین بیمارستان در قطر
اندک اندک جمع مستان می رسند
دلنوازان ناز نازان در رهند
اندک اندک می پرستان می رسند.


غزه مقاومت کن
گردانی سلحشور با پرچمداری
دلاور انکار کننده هولوکاست
جناب دکتر محمود احمدی نژاد
و فریاد رس مظلومین حاج آقا پناهیان
در راه هستند.
"کشته‌ شدن تعداد زیادی از سربازان اسرائیل در حمله زمینی به غزه"

کار به تیتر غلو آمیز ندارم
ولی از این بترسید که اسراییل تصمیم گرفته هر هزینه ای لازم هست بپردازه تا حماس رو نابود کنه !
درس عبرت خوبی برای حزب الله هست ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
دقیقا یادمه اسرائیل میخواست حزب الله را محو کنه !!! نادان تاریخ بخون
کورو‌ش کبير
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
مطمئن باش به ازای هر نفر اسرائیلی، حداقل ده تا فلسطینی رو می‌کشن. حداقلی گفتم‌.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
ای کاش حزب الله هم جنگ تمام عیار با اسراییل را شروع می کرد .
و آتش بسی در کار نبود .
آنوقت جهان آروم می شد و جمهوری اسلامی می توانست کشور عزیز ایران را مثل عربستان سعودی آباد کند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
حزب الله در فاز تماشاچی به سر میبرد
کسانی که حماس را تجهیز و آموزش دادند
به اندازه
آمریکا که اسرائیل را تجهیز و آموزش می دهد
در کشتار بی گناهان مقصر هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
مقصر صهیونیست اشغالگره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
بابا تو دیگه کی هستی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
ترازوت اشکال داره ناشناس جون. همه اقدامات دو طرف رو از اول تا حالا بریز توی ترازو بعدا قضاوت کن. بنا به استدلال شما هر قاتلی که پای دار مجازات بره، جزء بیگناه ترین انسانهای عالم هست چون نباید به دلایل و اساس مجازات این قاتل اهمیت داد
عزیزانی که رفتن برای اعزام به غزه اسم نوشتن اما نرفتن کلاهشون رو بزارن بالا تر
غزه را 30 سال پیش اسرائیل همراه بخشی از کرانه باختری پس داد واگر امثال حماس نبودند کل کرانه رو پس داده بود. این نوع گروهها دارن بهانه دست اسراییل میدن تا به تعهداتش عمل نکنه. یکی از دلایل روی کار امدن حزبهای تندرو در اسراییل هم اینه
بنا بر اخباربسیار سری و محرمانه
غزه بعد از یک شخم اساسی به عربستان تحویل داده می شود
و جنوب لبنان هم بعد از یک شخم اساسی به امارات واگذار می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
شتر در خواب بیند پنبه دانه ! صبر کن حالا زوده برا این حرف ها. اما همیشه اونطور که جنایتکاران میخوان اتفاق نمی افته. عربستان مثلا میخواست یمن را هم بگیره زیر چتر خودش ! اما الان از تنها کشور عربی که صدای غیرت بلند شده یمنه. صبر کنید صبر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
انشاالله
ناشناس
| Brazil |
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
شتر در خواب بیند پنبه دانه! همین چند سال پیش عربستان میخواست یمن را تحویل بگیره !! اما الان یمن جز اولین کشور عربی هست که صدای غیرت ازش بلند شده و بر علیه اسرائیل جنایتکار هست
برادران و خواهرانی که بیش از چهل سال در حمایت از فلسطین و مظلومیت مردم مسلمان فلسطین کل کشور را معطل کردید الان بهترین فرصت برای از بین بردن و محو اسراییل حاصل شده است. با پیوستن به جهاد علیه غاصبان اسراییلی علاوه بر نجات فلسطینیان خدمت بزرگی به مردم ایران نیز می کنید و با از بین رفتن بهانه اسراییل راه برای ساختن ایران فراهم می شود. پس اگر در ادعای خود صادق هستید، این فرصت استثنایی را از دست ندهید.
اين جناب علي بركه، از رهبران حماس خارج تشريف دارن؟ چرا نميره توي غزه با دشمن صهيونيستي بجنگه؟ بيرون گود نشسته به مردم بيچاره غزه ميگه لنگش كن؟ كاملا مشخصه جان مردمشون ذره اي براشون اهميت نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
استدلالهای کیلویی
اروپاییان ۹۰ سال پیش در مورد صهیونیست‌ها چه می دانستند که آنها را در کوره می سوزاندند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
آنها سربازان خون آشامی به نام هیتلر بودند.
نه اروپایی ها.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
هیتلر از کره ماه اومده بود ! هیتلر آلمانی بود همین آلمانی که الان شده طرفدار اسرائیل جنایتکار . چون حس میکنن بهشون بدهکارن الان دارن از جنایت اونها حمایت میکنن. من یه جمله میگم " اروپائیها میدونستن اینها چه موجودات کثیفی هست انتقالشون دادن به سرزمین فلسطین تا خودشون راحت باشن و الانم چون نمی خوان برگردن اروپا هر جور شده میخوان اونجا نگه شون دارن "
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
اروپایی ها نبودند بلکه فردی همانند پوتین و مزدور بود به نام هیتلر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
پس با این استدلال شما، بعد از طوفان الاقصی هم میشه گفت صهیونیست ها در مورد فلسطینیان چه میدانستند که از سالها قبل آنها را ...
ناشناس
| Brazil |
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
هیتلر از کره ماه اومده بود !؟ اروپائیها میدونن صهیونیسم ها چه موجوداتی هستن و اونا را از اروپا راندند و انداختن به جون مردم مظلوم فلسطین. و چون نمیخوان برگردند به اروپا هر کاری میکنن اسرائیل نپاشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
و این سربازان خون آشام از کره ماه و مریخ آمده بودند و اصلا هم اروپایی نبودند و البته آنهایی که هیروشیما رو هم بمب اتمی زدن احتمال زیاد از حلقه دور سیاره زحل اومده بودند و نه از آمریکا. کلا توی این دنیا هر چی آدم خوب و پاک و حسابی هست اروپایی و آمریکایی و هر چی آدم خون آشام و جانی و بد هست، غیر اروپایی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
تو ادم بی مسئولیت بی سواد و دهن بینی هستی که هیچ از دنیا نمیدونی
اونهایی که در کوره های هولوکاست سوختند یهودی بودند و ادمی که این جنایت بزرگ را مرتکب شد جانوری به نام هیتلر بود که به سزای اعمالش رسید
حالا تو الان بزور خواندن نوشتن یاد گرفتی امدی اینجا چرندیات قومی و نژادی و .... مینویسی؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
به خاطر کینه هیتلر و رفقا
مبنای فکری اروپاییان چیست که نود سال پیش جنگی به راه انداختند که حدود پنجاه میلیون کشته شدند
اسرائیل چندین دهه است داره از مسلمانها قتل عام می کنه ولی فلسطينيان تغییر دین و حتی تغییر فرهنگ نمی دهند آنچه در صدر اسلام باعث اسلام آوردن ایرانیها شد عدالت و تقوی لشکر اسلام بود مسلمانها حتی در جنگ و کشتن دشمن خود زیاده روی نمی کردند و هدفشان از کشورگشایی زنده کردن نفوس ممالک دیگر با تعالیم رحمانی بود
۴۰ سال کشور رو معطل شکست اسراییل و پیروزی فلسطین نگه داشته اید گرانی و تورم .فقر و بیکاری جوانان کشور کاهش شدید ازدواج و تولید مثل و نابودی نسل شیعه . حالا وقتشه خب بسم الله مگر هایپر سونیک ندارید شهاب ۱۰ مگر ندارید ۱۰۰ تاش رو یه لحظه با هم شلیک به اسراییل گنبد اهنین جوابگوش نیست
برخی می پرسند اگر مقید به دستورات دینی نباشیم آخرش مگر چه می شود . به غزه نگاه کنیم آخرش می شود کشتن کودکان بی گناه با لبهای تشنه
غزه باید بفکر بعد ار حماس باشد . فکری برای حاکمیت در آن منطقه بکند . سالها طول خواهد کشید تا دوباره قد راست کند بسیاری از جمله خود جنگ افروزان تا آن زمان زنده نخواهند بود و تاریخ از آنها که با ایجاد تفرقه کار را به اینجا رساندند بزشتی یاد خواهد کرد .
دولت لبنان اجازه آتش افروزی را به حسن نصرالله نمی دهد می داند که بیروت شبیه غزه ویرانه می شود .سخنرانی نصرالله هم بیشتر رجز خوانی کلامی وسیاسی است .
سلام و درود خدا به آدم منطقی و چیز فهم.
پوتین دیروز گردو خاک ۷ اکتبر حماس رو تروریستی خونده ..اینم از رفیق کمونیست و یار غار ما
جنگ باید تا به هلاکت رسیدن آخرین تروریست جنایتکار ادامه پیدا کنه .
آتش بس بی آتش بس
حماس توانست به خوبی غزه را به عصر تاریخی حجر بازگرداند
این شبه گروه حوثی بمن الان ۲ روزه هر چی موشک پرونده با از مسیر اصلی اش
خارج شده یا دور زده و برگشته سر جاش منفجر شده و یا توسط ناوگان قدرتمند ایالات متحده در آسمان دریای سرخ رهگیری و متلاشی شده
بالاخره رسایی و پناهیان و رائفی پور رفتن غزه ؟
عالیجناب پوتین حمله اخیر حماس را تروریستی خواند
پس حزب الله لبنان چرا موشک ول نمیکنه سمت اسرائیل
حماس به خط پایان خود نزدیک میشود
با توجه به کمبود بنزین و سوخت در باریکه غزه مردم جهت حمل و نقل از گاری و الاغ استفاده میکنند
مشعل و نخاله کجا قایم شدن ؟
چرا نمیان بیرون
نباید در تونل های زیر بیمارستانها و مساجد و مدارس و اردوگاه ها مخفی شد .
این شیوه نادرست سبب کشته شدن غیر نظامیان میشود .
دوستان بشتابید که شربت شهادت تمام میشه. بشتابید زودتر.
کلیه شاخه های جبهه مقاومت در لاک سکوت و بی عملی و تماشا فرو رفته اند
به قول آمنه سادات ذبیح پور
موشکی که الان استفاده نشه آهن پاره ای بیش نیست کنج انبار
حماس خودکشی کرد
از محو ایرائیل رسیدیم به درخواست جهت آتش بس فوری با اسرائیل
پنتاگون حمله کن هنیه رو پیدا کن
لا اقل تنگه هرمز رو ببندید .
اینجوری که خیلی بده فقط نشستید و دارید تماشا میکنید
اشتباه و خطای بزرگ و نابخشودنی شبه گروه حماس باعث شد که اکنون کسی برای غزه ماتم نگیرد
فکر کن اومدن خونتون گرفتن و زن و بچه‌ها ت آواره شدن و هر روز یکی از عزیزانتو می کشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
ساقی بیا که دست توانای روزگار
سیلی اگر زند به رخ ناتوان زند


بیچاره ادمهایی که در نوار غزه متولد شدند
روسیه به اسرائیل گفته متجاوز....خودش پس چیه ؟!
همه کشورهای سازمان ملل میفهمند که روسیه خزعبلات میگه ، بجز خودشون!!! :)) چه موادی مغز آدم و اینطوری میکنه ؟!
سران حماس دسته جمعی مخفی شده اند
لعنت خدا بر سیاستمدارانی که اغازگرجنگ وخونریزی ملتهاست
هر چی چرت و پرت و اخبار دروغ می گوید ، اشکال ندارد ! اماااااا ، جمهوری اسلامی ، ایران و ایرانیان را وارد جنگ ناخواسته نکن که دود آن به چشم خودت ميره !!!
اسرائیل و آمریکا اگه فقط ۱٪ مطمئن بودن که حریف ایران میشن تا الان کار خودشونو کرده بودن . ...
خیالتون راحت ... شما فقط دعا کنید واسه زنها و بچه‌های بی‌گناه غزه...
اهاااااای ادمین . چرا کامنتهای من رو نمیزاری ؟؟؟؟؟؟؟??????
انشالله به زودی اسرائیل نابود است
ازهمه میخوام سرج کنند کمکهای اسراییل در جنگ ایران وعراق به ایران وبعد کمکهای یمن وفلسطین به صدام انوقت متوجه میشوید عربها دوست نیسبند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار