بازدید 112284
بیست و چهارمین روز جنگ غزه

پیام ویدئویی اسرای اسرائیلی حماس به نتانیاهو+فیلم/ افشای طرح خطرناک و سری اسرائیل درباره غزه/اعلام زمان سخنرانی مهم سیدحسن نصرالله/تعداد شهدا فلسطین ۸۳۰۶ نفر رسید

جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد بیست و چهارمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 
کد خبر: ۱۲۰۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ 30 October 2023

افشای طرح خطرناک و سری اسرائیل درباره غزه

بین الملل تابناک: جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد بیست و چهارمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 

تعدادی از اسرای اسرائیلی، بر اثر بمباران غزه کشته شدند
۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ۰۰:۴۸

سخنگوی سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) اعلام کرد که تعدادی از اسرای صهیونیست در غزه بر اثر بمباران شدید باریکه کشته شدند.

ابو حمزه، سخنگوی سرایا القدس- شاخه نظامی جهاد اسلامی- دوشنبه در سخنانی گفت: دشمن باید سیاست وقت کشی در پرونده اسرا را کنار بگذارد و هر دقیقه که می‌گذرد به علت بمباران‌ها جان اسرایش به خطر می‌افتد.

وی اعلام کرد که اکنون تعدادی از اسرای صهیونیست در غزه بر اثر بمباران شدید باریکه کشته شدند.

سخنگوی سرایا القدس تصریح کرد: هر اندازه هم جنگ به طول بینجامد، جهاد و مبارزه ما ادامه خواهد یافت و ما به پیروزی در این نبرد ایمان داریم.

ابوحمزه ادامه داد: تعدادی از نظامیان دشمن را به کمین‌های وحشت و مرگ کشاندیم و آنان را تار و مار کردیم.

وی در پایان گفت که جهاد ما ادامه دارد، جنگ هر چقدر طول بکشد، ما اهل آن هستیم و ان‌شاءالله پیروز آن هستیم.

گفت و گوی تلفنی وزرای خارجه آمریکا و قطر درباره غزه
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۲۳:۳۴

 «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا با «محمد عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی» همتای قطری خود تلفنی گفت‌وگو کرد. 

بلینکن و آل ثانی در این تماس تلفنی درباره خطرات افزایش درگیری‌‌ها در غزه گفت‌وگو کردند. 

«ابو عبیده» سخنگوی گردان «عزالدین قسام» همچنین در یک سخنرانی ویدئویی گفت که تنها در صورتی که تمامی اسرا را آزاد می‌کند که رژیم صهیونیستی تمامی زندانیان فلسطینی را آزاد کند.

بنابر گزارش شبکه الجزیره، آل ثانی و بلینکن همچنین به بررسی آخرین تحولات مربوط به میانجی‌گری برای آزادی اسرا پرداختند. 
وزیر خارجه آمریکا از ایفای نقش قطر در پرونده اسرای صهیونیست قدردانی کرد.

آل ثانی نیز بر ضرورت بازگشایی دائمی گذرگاه مرزی رفح برای ورود کاروان‌های کمک‌رسانی به غزه تأکید کرد.

هلی برن موفق نیروهای مقاومت فلسطین پشت خطوط دشمن
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۲۲:۵۶

«داود شهاب» مسئول دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که نیروهای مقاومت عملیات هلی‌برن موفقی را در پشت خطوط دشمن صهیونیستی انجام دادند. 

«داود شهاب» گفت که نیروهای مقاومت در مرکز و شمال نوار غزه و منطقه حجر الدیک با استفاده از موشک کورنت یا دیگر سلاح‌ها ضربات سنگینی را به دشمن وارد آوردند. 

وی در مصاحبه با شبکه المیادین گفت که یورش‌های رژیم صهیونیستی به عمق خاک نوار غزه نرسیده بلکه در محدوده مناطق خالی از سکنه بوده است. 

شهاب تصریح کرد که یورش نظامیان صهیونیست در شمال نوار غزه نیز تا فاصله یک کیلومتر بیشتر نبوده است و این نشاندهنده میزان وحشت نظامیان و افسران دشمن است. 

مسئول دفتر اطلاع‌رسانی جهاد اسلامی همچنین گفت: «آنچه مقاومت امروز انجام می‌دهد حق مشروع برای دفاع از خویش است و تاریخ هرگز به کسانی که علیه ملت فلسطین و مقاومت آن توطئه کردند، رحم نخواهد کرد». 

میقاتی: حزب الله با عقلانیت و درایت اوضاع را مدیریت می کند
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۲۲:۴۰

«نجیب میقاتی» نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان تأکید کرد که برای دور نگه داشتن لبنان از ورود به جنگ تلاش می‌کند. 

رژیم صهیونیستی از سه هفته پیش همزمان با آغاز حملات علیه نوار غزه، حملاتی را به مناطق جنوب لبنان آغاز کرده است و نیروهای حزب‌الله نیز در پاسخ به آن، حملات راکتی و توپخانه‌ای خود را به شهرها و شهرکهای اسرائیلی آغاز کردند. این حملات در حال حاضر، در حال گسترش است و حزب الله از موشکهای با بُرد بالاتر استفاده می‌کند. 

میقاتی در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه گفت: «لبنان در چشم طوفان قرار دارد و ما برای دور نگه داشتن کشور از ورود به جنگ تلاش می‌کنیم». 

وی تصریح کرد: «حزب‌الله با عقلانیت و درایت اوضاع را مدیریت می‌کند و شرایط بازی همچنان محدود است». 

میقاتی گفت که نوعی رقابت برای برقراری آتش‌بس در غزه از یک سو و تشدید تنش‌ها در کل منطقه از سوی دیگر وجود دارد.

وی درباره ایجاد هرج و مرج امنیتی نه تنها در لبنان بلکه در کل منطقه در صورت عدم حصول توافق آتش‌بس در غزه هشدار داد. 

نتانیاهو: دعوت به آتش‌بس، دعوت به تسلیم است
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۲۲:۱۱

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در یک کنفرانس خبری با حضور وزیر جنگ این رژیم علیه دعوت به آتش‌بس در غزه موضع گرفت. 

نتانیاهو که رژیم تحت امر او در سه هفته گذشته با حملات سنگین هوایی مناطق مختلف مسکونی در غزه را ویران کرده گفت: «ما به آینده بهتری نخواهیم رسید مگر آنکه دنیای متمدن به مبارزه با وحوشی بپردازد که مبلغ تاریکی و ترور هستند.»

او همچنین مدعی شد که اسرائیل این جنگ را آغاز نکرده اما تلاش خواهد کرد علیه حماس به پیروزی دست پیدا کند. 

نتانیاهو بخشی از اظهاراتش در کنفرانس خبری مشترک با وزیر جنگ این رژیم را به لفاظی علیه ایران اختصاص داد و گفت: «ایران، محور شرارت و ترور است و در تلاش است حماس را تأمین مالی کند. حماس باید بابت جنایت هدف قرار دادن غیرنظامیان و استفاده از آنها به عنوان سپر انسانی پاسخگو شود.»

او همچنین مدعی شد: «حماس از مساجد برای تقویت کردن مواضع نظامی خود و همچنین به خطر انداختن جان غیرنظامیان استفاده می‌کند.»

نتانیاهو تصریح کرد که دعوت به آتش‌بس را نخواهد پذیرفت. او گفت: «دعوت به آتش‌بس دعوت به تسلیم است. ما آن را نخواهیم پذیرفت و پیروز خواهیم شد.»

حماس: حملات زمینی در همه محورها دفع شد
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۲۱:۳۵

یک عضو ارشد دفتر سیاسی حماس اعلام کرد که نیروهای مقاومت فلسطین موفق شدند حملات زمینی نظامیان صهیونیست در همه محورها را دفع کنند.

 غازی حمد، عضو دفتر سیاسی حماس روز دوشنبه در یک نشست خبری در بیروت گفت که گردان‌های شهید عزالدین قسم موفق شده است همه حملات زمینی برای ورود به مناطق مسکونی را دفع کند.

وی افزود: گردان‌های قسام خسارات و تلفات سنگینی در همه محورها به نیروهای ارتش صهیونیستی وارد کرده است.

غازی حمد ادامه داد: به پایداری، مقاومت و اتحاد جبهه داخلی و پیروزی در این جنگ ایمان و اطمینان خاطر داریم.

همزمان اسامه حمدان، نماینده جنبش حماس در بیروت ضمن شرکت در این نشست خبری گفت: مجاهدان قسام در چند ساعت اخیر دستکم ۶ خودروی زرهی و تانک ارتش صهیونیستی را منهدم کردند و اشغالگران قادر به تحقق هیچ دستاوردی نبودند.

وی تصریح کرد، نتانیاهو از شکست و اتفاقات بعد از جنگ می‌هراسد و به همین علت شرایط را پیچیده‌تر می‌کند و جنایات بیشتری را مرتکب می‌شود.

گالانت: در جبهه لبنان در حالت دفاعی قرار داریم
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۲۱:۱۰

 «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه مدعی شد که هدف عملیات زمینی در غزه را با بازگرداندن ربوده شدگان و از بین بردن توانایی حماس محقق خواهیم کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه رجز خوانی خود گفت: «تروریست‌های حماس یا می‌میرند یا تسلیم می‌شوند و گزینه سومی وجود ندارد».

گالانت گفت: «به هر تهدیدی که از مناطق شمالی ما را هدف قرار می‌دهد پاسخ می‌دهیم وهر کسی که ما را به جنگ می‌کشاند بهای بزرگی خواهد پرداخت».

وی اضافه کرد: «ما در جبهه لبنان در حالت دفاعی قرار داشته و نیروهای ما آماده پاسخ به هر گونه تجاوز از شمال هستند».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: «هر چه در توان داریم برای دفاع از استقلال دولتمان و تثبیت برتری‌هایی که در جنوب به دست آوردیم، به کار خواهیم بست».

گالانت اذعان کرد: «جنگ کوتاه مدت نخواهد بود اما مصمم به پیروزی در آن هستیم چون علیه وطن است».

وی گفت:‌ «اولویت به کیفیت پیروزی در این جنگ و بازگرداندن تمام ربوده شدگان خواهد بود و تعداد زیادی از ربوده شدگان نزد حماس هستند».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: «از روابط خوبی که با آمریکا داریم خرسند بوده و در میدان‌های نبرد نیز بر این رابطه تاکید شد و واشنگتن از ما حمایت کرده و در جنگمان در نوار غزه در کنار ما قرار دارد».

سفر مجدد وزیر امور خارجه ایران به قطر
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۲۱:۱۰

وزیر امور خارجه فردا « سه شنبه ۹ آبان ماه »به قطر سفر می کند .

 در ادامه تحرکات دیپلماتیک ایران در ارتباط با موضوع فلسطین و تلاش برای پایان دادن به جنایت های رژیم صهیونسیتی علیه مردم غزه ، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران فردا برای رایزنی با مقامات قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین به دوحه سفر می کند .

وزیر امور خارجه حدود دوهفته پیش نیز به قطر سفر کرده بود و در مورد تحولات اخیر اراضی اشغالی با مقامات این کشور از جمله وزیر امور خارجه و امیر قطر دیدار و رایزنی کرده بود.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده ، وزیر امور خارجه احتمالا بعد از سفر به قطر راهی ترکیه خواهد شد تا با مقامات این کشور نیز در مورد تحولات اخیر اراضی اشغالی رایزنی و گفت وگو کند.

واکنش نتانیاهو به فیلم اُسرا
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۲۰:۱۰

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه به فیلم انتشار یافته درباره اسرای صهیونیست در نوار غزه واکنش نشان داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «این یک جنگ روانی ظالمانه از سوی حماس است».

نتانیاهو اضافه کرد: «تمام تلاش خود را برای بازگرداندن تمام ربوده شدگان و مفقودین به کار خواهیم بست».

گفتگوهای مکرر بلینکن با قطر برای آزادی اسرا از سوی حماس
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۹:۲۱

شبکه خبری سی ان ان آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی گزارش داد: بلینکن در حالی که مذاکرات با حماس بر سر گروگان ها ادامه دارد با همتای قطری خود گفت وگو کرد.

سی ان ان به نقل از دو منبع آگاه افزود: آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، روز دوشنبه با شیخ محمد بن عبدالرحمن الثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر در حالی که دوحه به رهبری مذاکرات برای آزادی گروگان ها از سوی حماس ادامه می‌دهد، گفتگو کرد.

به گفته سی ان ان، یکی از منابع گفت که تماس به خوبی انجام شد اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر امورخارجه و نخست وزیر قطر شنبه شب نیز با «آنتونی بلینکن» وزیر امورخارجه آمریکا در خصوص زندانیان صیهونیستی در غزه که به تازگی به اسارت گروه مقاومت حماس درآمدند، رایزنی کردند.

به گزارش پایگاه خبری "خلیج انلاین" وزارت امورخارجه قطر در این باره گزارش داد که آل ثانی این پیام را از همتای آمریکایی خود دریافت کرده است.

براساس بیانیه وزارت امورخارجه قطر، در این تماس تلفنی آل ثانی بر ادامه هماهنگی قطر با ایالات متحده و متحدان بین‌المللی برای آزادی اسرا و کاهش تنش در نوار غزه تأکید کرده است و بلینکن نیز در این تماس تلفنی از تلاش‌های قطر برای آزادی دو تبعه آمریکا در نوار غزه قدردانی کرد.

گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز جمعه دو تبعه آمریکایی را با میانجی‌گری قطر آزاد کرد. پیشتر جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا از میانجیگری قطر برای آزادی ۲ تبعه آن کشور قدردانی کرده بود.

پیام ویدئویی اسرای اسرائیلی حماس به نتانیاهو+فیلم
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۷:۰۹

 شماری از اسرای صهیونیستی در بند گردانهای القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- پیام تصویری به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس و کابینه وی ارسال کردند.

یکی از این اسرا گفت: همین الان ما را بازگردانید. نتانیاهو از نظر سیاسی و نظامی شکست خورده است و ما از او می‌خواهیم که فورا همه اسرا را بازگرداند.

تعداد بازدید : 7533

برگزاری سما به نقل از این اسیر اسرائیلی گزارش داد، دو روز پیش، مذاکراتی درباره آتش‌بس و آزادی همه اسرا صورت گرفت، ولی نتانیاهو عقب‌نشینی کرد.

وی با بیان اینکه «ما به خاطر شکست شما (نتانیاهو و مسئولان صهیونیست) از هفتم اکتبر اسیر هستیم»، تأکید کرد: هر چه سریعتر جنگ را متوقف کن.

اعضای لیکود: جنگ غزه پایان عمر سیاسی نتانیاهو است
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۳

 همزمان با تظاهرات‌های خیابانی و اعتراضات اشغالگران  به کابینه تل‌آویو به‌دلیل انفعال درخصوص صهیونیست‌های اسیر در نوار غزه، برخی منابع نیز از کم‌شدن اقبال به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم خبر می‌دهند.

نشریه «وال استریت ژورنال» امروز (دوشنبه) به نقل از منابعی در حزب لیکود به ریاست نتانیاهو نوشت که اعضای این حزب معتقد هستند که جنگ و بحران در نوار غزه، باعث پایان یافتن عمر سیاسی نتانیاهو خواهد شد.

طبق این گزارش، اعضای حزب نتانیاهو باور دارند که او اکنون فقط برای بقای سیاسی خود در رژیم موقت صهیونیستی جنگ با نوار غزه را ادامه می‌دهد اما برای مدت زیادی در قدرت باقی نخواهد ماند.

اعضای لیکود به این نشریه گفتند، نتانیاهو در مدت زمان ۳۵ ساله حضور در قدرت، چهره‌ای تقابل‌طلب از خود نشان داده و سعی کرده به همه بگوید آماده جنگ با نه تنها گروه‌های مقاومت فلسطینی بلکه با ایران و کشورهای دیگر است.

وال استریت ژورنال به نقل از هم‌حزبی‌های نتانیاهو نوشت که عملیات طوفان الاقصی توسط حماس در تاریخ هفتم اکتبر اما این تصویر از نتانیاهو را نابود کرد و به بدترین شکست امنیتی-اطلاعاتی رژیم تل‌آویو تبدیل شد.

در ادامه این گزارش، یک عضو ارشد حزب لیکود می‌گوید که تشدید جنگ با نوار غزه برای نتانیاهو به معنی پایان عمر سیاسی خواهد بود و افراد انگشت‌شماری در فلسطین اشغالی به غیر از این اعتقاد دارند.

یک عضو دیگر لیکود نیز به این نشریه گفت که سرنوشت نتانیاهو به سرنوشت درگیری در نوار غزه بستگی دارد، اما بعید است که او به عنوان رهبر این حزب و نخست وزیر رژیم صهیونیستی باقی بماند.

«سدیروت» شهر ارواح شده است
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۲

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعتراف کردند، شهر سدیروت که از اولین شهرهایی بود که در جریان عملیات طوفان الاقصی هدف عملیات حماس قرار گرفت، تقریبا خالی از سکنه شده و به شهر ارواح تبدیل شده است.

به گزارش سایت شبکه خبری المیادین، رسانه‌های عبری زبان امروز اذعان کردند که سدیروت به شهر ارواح تبدیل شده و تقریبا خالی از سکنه است.

طبق گزارش این رسانه‌ها، هیچ رفت‌وآمدی در این شهر وجود ندارد و هیچ کسی در خیابان‌های آن نیست.

شهر سدیروت واقع در جنوب اراضی اشغالی یکی از اولین شهرهایی بود که در عملیات طوفان الاقصی هدف قرار گرفت. در حال حاضر سکوت بر این شهر حاکم شده، خیابان‌ها خالی و مغازه‌ها تعطیل هستند.

شرکت رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که از آغاز جنگ تاکنون بیش از ۱۵۳۸ تن کشته شده‌اند. تاکنون اجساد ۸۲۳ غیرنظامی کشته شده شناسایی و ۷۱۵ جسد برای تدفین منتقل شده است.

مقامات صهیونیست اعلام کردند که «روند شناسایی اجساد باقی مانده همچنان ادامه دارد.»

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت اشاره کرد که ارتش اشغالگر اجازه انتشار اسامی ۳۱۲ سرباز شناسایی شده‌ای را داده که در جریان جنگ کشته شدند.

بلومبرگ: عملیات اسرائیل در غزه احتمالاً ۶ ماه طول می‌کشد
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۵:۲۴

 وبگاه تحلیلی بلومبرگ به نقل از مقام‌های رسمی گزارش کرده است که عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در نوار غزه علیه فلسطینیان از ۶ هفته تا ۶ ماه طول خواهد کشید.

بر اساس این گزارش، پیش‌تر، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفته بود که ارتش رژیم جعلی، طی روزهای اخیر، عملیات‌های زمینی را در نوار غزه انجام داده است و این عملیات‌ها از روز ۲۷ اکتبر (پنجم آبان ماه) در حال گسترش است.

بلومبرگ با اشاره به این موارد گزارش کرد که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به جای حمله زمینی گسترده، تاکتیک‌ پیشروی تدریجی را برگزیده است زیرا نگران است که حزب‌الله لبنان به این جنگ و درگیری بپیوندد و احتمالاً عملیات نظامی تل‌آویو در غزه بین ۶ هفته تا ۶ ماه به طول خواهد انجامید.

این وبگاه تحلیلی ادامه داد که بنا به گفته مقام‌هایی که نامی از آن‌ها برده نشده است، هدف رژیم صهیونیستی این‌بار، از بین بردن حماس خنثی کردن تمامی تهدیداتی است که از سوی نوار غزه متوجه رژیم موقت است.

طبق این گزارش، «عاموس یادلین» رئیس سابق اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به خبرنگاران گفت هدف تل‌آویو از بین بردن حداقل ۱۰ هزار از ۳۰ هزار نیروی مقاومت حماس است.

۱۸ هزار تن مواد منفجره به غزه پرتاب شده است
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۵:۲۳

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه از پرتاب بیش از ۱۸ هزار تُن مواد منفجره توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر داد.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که بیش از ۱۸ هزار تن مواد منفجره از ابتدای تجاوز به نوار غزه پرتاب شده و تخریب گسترده‌ای را به همراه داشته و منجر به شهادت و مفقود شدن بیش از ۱۰ هزار نفر شده است.

در بیانیه این دفتر آمده است که هر کیلومتر مربع در داخل نوار غزه ضربات حدود ۵۰ تن مواد منفجره را تحمل کرده است.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه همچنین در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر نفوذ صهیونیست‌ها به این باریکه اعلام کرد: هیچ‌گونه پیشرفت زمینی در داخل محله‌های مسکونی در نوار غزه وجود ندارد.

این دفتر گزارش داد: چند تانک و یک بولدوزر ارتش رژیم اشغالگر از منطقه مرزی «جحر الدیک» در محور خیابان صلاح الدین پیشروی کردند. این تانک‌ها دو اتومبیل غیرنظامی را در خیابان صلاح الدین هدف قرار داده و مقاومت، آنها را مجبور به عقب نشینی کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است: در حال حاضر هیچ خودرو و تانک ارتش رژیم  اشغالگر در خیابان صلاح الدین وجود ندارد  و تردد شهروندان به روال طبیعی خود بازگشته است. آنچه اتفاق افتاده است نشان می‌دهد که ارتش رژیم اشغالگر در سایه حضور مقاومت نمی‌تواند در هیچ منطقه‌ای در نوار غزه حضور داشته باشد.

تعداد شهدا فلسطین ۸۳۰۶ نفر رسید
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۴:۲۲

 وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز (دوشنبه) اعلام کرد که شمار شهدای حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه از ۲۴ روز پیش تاکنون به ۸۳۰۶ نفر افزایش یافت که ۳۴۵۷ نفر از آنها کودک و ۲۱۳۶ نفر زن هستند. شمار مجروحان نیز به ۲۱۰۴۸ نفر رسیده است.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران بی وقفه مناطق مسکونی و درمانی این منطقه است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه طی ۲۴ روز (تا دیروز) بمباران های وحشیانه رژیم صهیونیستی به این منطقه را بیش از ۸۳۰۶ نفر اعلام کرده که ۷۰ درصد آنها را کودکان و زنان تشکیل می دهد. شمار زخمی‌ها نیز بیش از۲۰ هزار نفر و تعداد مفقودی‌ها هم ۲ هزار نفر می باشد.

اولین واکنش حماس به ورود تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی به غزه
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۳:۵۴

سخنگوی حماس تاکید کرد که قتل فلسطینی‌ها در غزه به دست رژیم اشغالگر نشانه شکست و ناکامی آن و حملات هوایی گردان‌های القسام نشان‌دهنده قدرت مقاومت در مدیریت نبرد کنونی است.

به گزارش سایت شبکه خبری المیادین، عبد اللطیف القانوع، سخنگوی جنبش حماس در اولین واکنش درباره ورود تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی به غزه اظهار کرد: دشمن پس از بمباران همه جا، تانک‌های خود را وارد برخی مناطق باز کرد، اما گردان‌های القسام به مقابله با دشمن ادامه می‌دهد و نبرد را به خوبی مدیریت می‌کنند.

سخنگوی حماس در ادامه گفت: عملیات زمینی و نفوذ با تانک‌ها خطر بیشتری برای اسرای اسرائیلی در غزه ایجاد می‌کنند.

او افزود: تهدید با جنگ زمینی نادرست است چراکه اشغالگران اسرائیلی از چند روز قبل آن را آغاز کردند.

القانوع  در ادامه نیز تاکید کرد: دشمن به دلیل مقابله مقاومت، از مواضع خود در برخی مناطق درگیری عقب‌نشینی کردند.

وی امروز دوشنبه تاکید کرد: اینکه رژیم اشغالگر بیش از ۸۰۰۰ فلسطینی را به قتل رساند و خانه‌های آنها را تخریب کرد، پیروزی محسوب نشده بلکه شکست و سردرگمی قلمداد می‌شود.

سخنگوی حماس در ادامه اظهار کرد: عبور زمینی محدود در برخی مناطق نوار غزه پس از شکست رژیم اشغالگر در اجرای طرح بزرگش و تلاش آن برای بهبود چهره‌اش انجام شد.

همچنین القانوع گفت: حملات هوایی گردان‌های القسام در خطوط درگیری و پشت آن و علیه تانک‌ها نشان دهنده قدرت مقاومت در مدیریت نبرد و کنترل روند آن است.

افشای وجود یک پایگاه نظامی مخفی آمریکایی در نزدیکی غزه
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۳:۲۰

اینترسپت نوشت، دو ماه قبل از حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی، پنتاگون قرارداد چند میلیون دلاری برای ساخت یک پایگاه نظامی مخفی در اعماق صحرای نقب، ۲۰ مایلی غزه، امضا کرد. این پایگاه قدیمی با نام رمز «سایت ۵۱۲» یک مرکز راداری است که آسمان را برای حملات موشکی به اراضی اشغالی رصد می‌کند.

با این حال، در هفت اکتبر، زمانی که هزاران موشک حماس پرتاب شد، سایت ۵۱۲ چیزی ندید - زیرا روی ایران متمرکز بود، بیش از ۷۰۰ مایل دورتر.

ارتش آمریکا بی‌سر و صدا در حال ساخت و ساز در سایت ۵۱۲ است، پایگاهی طبقه‌بندی شده که بر فراز کوه هار قرن Mt. Har Qeren در نقب قرار دارد، اسناد دولتی از این پایگاه به عنوان «تأسیسات پشتیبانی حیات» نام برده است. ارتش از سازه‌های پادگان مانند برای پرسنل صحبت می‌کند.

اگرچه جو بایدن و کاخ سفید اصرار دارند که هیچ برنامه‌ای برای اعزام نیروهای آمریکایی به سرزمین‌های اشغالی در بحبوحه جنگ با حماس وجود ندارد، اما حضور نظامی مخفیانه آمریکا در سرزمین‌های اشغالی از قبل وجود دارد و قراردادهای دولتی و اسناد بودجه نشان می‌دهند که این حضور به وضوح در حال رشد است.

تأسیسات ۳۵.۸ میلیون دلاری نیروهای ایالات متحده، که به طور عمومی اعلام نشده یا قبلاً گزارش نشده بود، به طور غیرمستقیم در اعلامیه قرارداد دوم اوت توسط پنتاگون مورد اشاره قرار گرفته است. اگرچه وزارت دفاع تلاش کرده تا ماهیت واقعی سایت را پنهان کند - و آن را در اسناد دیگر صرفاً به عنوان یک پروژه «طبقه بندی شده در سراسر جهان» توصیف کرده است - اسناد بودجه بررسی شده توسط اینترسپت نشان می‌دهند که این سایت بخشی از سایت ۵۱۲ است.

پل پیلار، تحلیلگر ارشد سابق مرکز مبارزه با تروریسم سیا که گفته اطلاعات خاصی از این پایگاه ندارد، به اینترسپت گفت: گاهی اوقات چیزی به عنوان یک راز رسمی تلقی می‌شود، نه به این امید که دشمن هرگز متوجه آن نشود، بلکه به این دلیل که دولت واشنگتن به دلایل دیپلماتیک یا سیاسی، نمی‌خواهد آن را رسماً تصدیق کند. در این مورد، شاید از این پایگاه برای پشتیبانی از عملیات‌هایی در سایر نقاط خاورمیانه استفاده شود که در آن هر گونه اعتراف به اینکه آنها از سوی اسرائیل انجام شده‌اند یا با مشارکت اسرائیل است، ناخوشایند خواهد بود و احتمالاً واکنش‌های منفی ضرر بیشتری نسبت به عملیات‌ها در پی خواهد داشت.

تصدیق نادری از حضور نظامی آمریکا در سرزمین‌های اشغالی در سال ۲۰۱۷ صورت گرفت، زمانی که دو طرف یک سایت نظامی را با بودجه دولتی آمریکا افتتاح کردند که صدای آمریکا آن را «اولین پایگاه نظامی آمریکا در خاک اسرائیل» خواند. تزویکا هایموویچ، ژنرال نیروی هوایی رژیم صهیونیستی  آن را «تاریخی» خواند و گفت: ما برای اولین بار یک پایگاه آمریکایی در اسرائیل ایجاد کردیم.

یک روز بعد، ارتش آمریکا موجودیت این پایگاه را تکذیب کرد و اصرار داشت که این پایگاه صرفاً یک «محل زندگی» برای سربازان آمریکایی شاغل در یک پایگاه اسرائیلی است. ارتش آمریکا از زبان مشابهی برای توصیف تأسیسات جدید در سرزمین‌های اشغالی استفاده می‌کند، که به عنوان «منطقه پشتیبانی از زندگی» توصیف می‌شود. چنین ابهامی در سایت‌های نظامی ایالات متحده است که پنتاگون می‌خواهد پنهان کند.

سایت ۵۱۲ قبلاً به عنوان «محل همکاری امنیتی» نامیده می شد: عبارتی که برای نمایش یک حضور کم هزینه و سبک در نظر گرفته شده است اما برای پایگاه‌هایی اعمال شده است که همانطور که اینترسپت گزارش کرده می‌تواند تا ۱۰۰۰ نیرو در خود جای دهد.

با این حال، سایت ۵۱۲ برای مقابله با تهدیدی علیه رژیم صهیونیستی از جانب فلسطینیان ساخته نشده است، بلکه خطر ناشی از موشک‌های میان برد ایران هدف بوده است. پنتاگون در تلاش برای مقابله با ایران حضور خود را در این منطقه افزایش داده است.

حمله مقاومت به تانک‌های اسرائیلی در منطقه مرزی نوار غزه
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۳:۱۰

منابع خبری فلسطینی امروز (دوشنبه) از حمله نیروهای مقاومت فلسطین به تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه مرزی نوار غزه خبر دادند.

بنا بر اعلام خبرگزاری سما، نیروهای مقاومت فلسطین به تانک های ارتش رژیم صهیونیستی که به جاده صلاح الدین در جنوب غزه یورش برده بودند، حمله کردند.

پیش از این یک فایل ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود که یک تانک رژیم صهیونیستی را در جاده صلاح الدین نشان می داد که یک خودرو غیرنظامی فلسطینی را هدف قرار داد.

درپی انتشار ویدئویی در شبکه های اجتماعی مبنی بر حضور تانک های رژیم اسرائیل در خیابان صلاح الدین در ناحیه جنوبی غزه، شبکه قدس ظهر امروز به نقل از منابع خود اعلام کرد: هیچ گونه پیشروی زمینی در داخل محله های مسکونی در نوار غزه وجود ندارد.

این منابع گفتند: چند تانک ارتش اشغالگر و یک بولدوزر از ناحیه مرزی در منطقه حجر الدیک به سمت محور خیابان صلاح الدین پیشروی کردند.

این منابع خاطرنشان کردند: خیابان صلاح الدین، منطقه ای مرزی در فاصله تقریبی ۳ کیلومتری از مرز نوار غزه است و هیچ ساختمان مسکونی و خانه ای در آنجا وجود ندارد بلکه زمین های خالی یا زمین های کشاورزی خالی از سکنه است و از جنبه مفهوم نظامی و امنیتی منطقه اهمیت چندانی ندارد.

این منابع تصریح کردند: خلاصه آنچه در حال رخ دادن است، تلاش جدید اسرائیل برای یورش جدیدی در نزدیک مرز است. اشغالگران به محل جنگ سال ۲۰۱۴ میلادی رسیدند اما در آن زمان نیز در عملیات زمینی خود در آنجا شکست خوردند.

عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس نیز امروز گفت: عبور زمینی محدود در برخی مناطق نوار غزه پس از آن صورت می گیرد که اشغالگران نتوانستند طرح گسترده (عملیات زمینی خود علیه نوار غزه) را اجرا کنند و این اقدام تلاشی برای ترمیم وجهه آنها است.

وی افزود: حملات هوایی گردان های القسام در خطوط نبرد و پشت خطوط و علیه ستون های تانک ارتش رژیم صهیونیستی، توانایی مقاومت در مدیریت نبرد و کنترل روند آن را تایید می کند.

گردان های القسام شهرک صهیونیست نشین "نیتفوت" را با ۵۰ راکت هدف قرار داد
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۱:۵۷

در پاسخ به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و بمباران بی وقفه این منطقه از سوی صهیونیست ها، گردان های القسام با ۵۰ راکت شهرک صهیونیست نشین "نیتفوت" را هدف قرار داد.

به گزارش منابع عبری، رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که دو راکت به ساختمان های این شهرک اصابت و باعث آتش سوزی شد.

 

کانادا نیز به اسرائیل نیروی ویژه فرستاد
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۳

کانادا پس از آمریکا و بدنبال جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، نیروهای ویژه به سرزمین های اشغالی اعزام کرد.

کاخ سفید که در جریان جنگ علیه غزه با فریبکاری تلاش به مخفی نگاه داشتن نیروهای اقدام سریع خود در سرزمین های اشغالی کرد، اکنون کانادا از حضور نیروهای ویژه خود در کنار رژیم صهیونیستی خبر می‌دهد.

تارنمای رسانه کانادایی «سی‌بی‌سی نیوز» (CBC News) با انتشار این خبر نوشت: وزارت دفاع ملی کانادا حضور اعضای نیروهای ویژه کانادایی در اسرائیل را تایید و سخنگوی این وزارت خانه گفت که این نیروها سرگرم «برنامه ریزی اضطراری» هستند.

بنابراین گزارش یک سخنگوی وزارت دفاع ملی کانادا به این رسانه کانادایی گفت ؛ نیروهای ویژه کانادایی برای کمک به اعضای سفارت کانادا و با انجام برنامه ریزی اضطراری در اسرائیل به سر می برند.

وزارت دفاع ملی کانادا دراین خصوص در بیانیه ای اعلام کرد: با توجه به امکان بالقوه تشدید خصومت ها در منطقه خاورمیانه ازجمله در مرز اسرائیل با لبنان، امور جهانی کانادا (GAC) برای اطمینان از واکنش سریع در صورت بدتر شدن وضعیت امنیتی و جهت تخلیه کانادایی ها، از نیروهای مسلح کانادایی درخواست حمایت کرده است.

دراین بیانیه آمده است: درپاسخ به امور جهانی کانادا، پرسنل نیروهای مسلح کانادایی از فرماندهی نیروهای عملیات ویژه کانادا، به سفارت کانادا در اسرائیل با برنامه ریزی اضطراری، یاری می رسانند.

درهمین حال «بیل بلر» (Bill Blair) وزیر دفاع کانادا در بیانیه ای اعلام کرد که ۳۰۰ نفر از اعضای نیروهای ویژه کانادایی با مرکزیت قبرس، در منطقه حضور دارند.

سی‌بی‌سی نیوز گزارش داد: بدنبال درگیری بین اسرائیل و حماس که از هفتم اکتبر آغاز شد، ارتش کانادا در منطقه فعال شده است.

کشته شدن یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۴

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه اعلام کرد که یک درجه دار ارتش رژیم صهیونیستی در اثر واژگونی تانک ارتش این رژیم کشته و ۳ نظامی دیگر زخمی شدند.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد که فرد کشته شده گروهبان یکم ذخیره گردان ۷۱ زرهی ارتش رژیم صهیونیستی بوده که شب گذشته در نتیجه واژگونی یک دستگاه تانک در شمال فلسطین اشغالی کشته شد.

کشته شدن این نظامی صهیونیست پس از آن انجام می شود که ارتش صهیونیستی از افزایش تلفات نیروهایش خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته اعلام کرد که یک نظامی دیگر این رژیم در درگیری با مبارزان مقاومت کشته شده است.

بدین گونه بر اساس آمار رسمی اعلام شده توسط رژیم صهیونیستی، تاکنون ۳۱۲ نظامی ارتش این رژیم در نبرد طوفان الاقصی کشته شدند.

براساس ارزیابی های محافل نظامی، این آمارهایی است که صهیونیست‌ها تاکنون به طور رسمی تایید کردند و شمار حقیقی کشته‌های ارتش رژیم صهیونیست بیشتر از این تعداد است.

ارتش رژیم صهیونیستی: حماس 239 گروگان در نوار غزه در اختیار دارد
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۰۹:۳۴

 ارتش رژیم صهیونیستی اواخر شب گذشته (یکشنبه) اعلام کرد که جنبش حماس، 239 نفر اسیر در نوار غزه در اختیار دارد.

بنا بر گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یک کنفرانس خبری که از «رادیو ارتش اسرائیل» پخس می‌شد گفت که خانواده‌های ۲۳۹ اسیری که در غزه در اختیار حماس هستند، در جریان قرار گرفته‌اند که خویشاوندانشان در دست حماس بازداشت هستند.

وی ادامه داد که یکسری امدادگران خارجی نیز در بین بازداشتی‌های حماس هستند و مقام‌های رژیم صهیونیستی ۴۰ فردی که قبلاً بعنوان ناپدیدشدگان معرفی شده بودند را نیز شناسایی کردند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه زبان تهدید اختیار کرد و متعهد شد که «یحیی سینوار» را تا زمان رسیدن به او، تعقیب خواهند کرد.

هاگاری در خصوص احتمال حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت:‌«ما به گسترش عملیات زمینی به شیوه‌ای تدریجی ادامه می دهیم و نهایت تلاش خود را برای تضمین ایمنی نیروهایمان به کار خواهیم گرفت».

وی مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی دهها تن از نیروهای مقاومت فلسطینی از جمله رهبراندر سطح تاکتیکی حماس را روز گذشته به شهادت رسانده‌اند.

حماس: مصر فقط تماشاچی نباشد
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۰۹:۳۴

جنبش حماس از مصر خواست که موضع قوی در قبال تحولات غزه اتخاذ کند و تماشاگر اوضاع نباشد.

این مقام حماس همچنین خواستار موضع قاطع قاهره برای تعجیل در ورود کمک ها به غزه شد و افزود: این خواسته حماس در شرایطی است که انتقادهای فزاینده ای درباره روند ارسال کمک های حیاتی به مناطق فلسطینی وجود دارد.

«موسی ابومرزوق» عضو دفتر سیاسی حماس در بیانیه ای اعلام کرد: جایز نیست که مصر تماشاچی باشد. امیدواریم و در واقع از طرف مصری انتظار داریم که موضع کوبنده برای ورود کمک‌ها به غزه در اسرع وقت اتخاذ کند.

اعلام زمان سخنرانی مهم سیدحسن نصرالله
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۰۹:۳۳

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از سخنرانی دبیرکل این حزب طی روز جمعه هفته جاری با محوریت تحولات فلسطین خبر داد.

در بیانیه حزب‌الله لبنان در این باره آمده است که سید حسن نصرالله، دبیرکل این حزب‌الله جمعه برای نخستین بار به مناسبت بزرگداشت «شهدای راه قدس» سخنرانی خواهد کرد.

شبکه المیادین گزارش داد، این سخنرانی ساعت ۱۵ به وقت بیروت ایراد خواهد شد.

طبق این بیانیه، سخنرانی سید حسن نصرالله در صحن عاشورا در ضاحیه جنوبی بیروت، حسینیه شهر «النبطیه»، حسینیه «دیر قانون النهر» در شهر «صور» و حسینیه «سیده خوله» (ع) در بعلبک پخش خواهد شد.

این نخستین سخنرانی سید حسن نصرالله از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط مقاومت فلسطین در ۱۵ مهر (هفتم اکتبر) علیه رژیم صهیونیستی و درگیری‌های میان رزمندگان حزب‌الله و ارتش رژیم اشغالگر در مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان پیشتر دستور داده بود که شهدای درگیری با صهیونیست‌ها شهدای راه قدس نامیده شوند.

هشدار یونسف درباره وضعیت هولناک کودکان غزه
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ۰۹:۳۱

سخنگوی یونیسف بامداد دوشنبه گفت: وضعیت کودکان غزه هولناک و تعداد بالای کشته شدگان فاجعه بار است.

جیمز الدر سخنگوی یونیسف بامداد دوشنبه در گفتگو با شبکه الجزیره قطر خواستار تامین امنیت بیمارستان‌ها در غزه و ایجاد کریدورهای انسانی امن شد.

وی بار دیگر هشدار داد: باید کمک‌های انسان دوستانه به شکل مستمر و همیشگی به دست ساکنان نوار غزه برسد.

پیشتر مراکز بهداشتی و درمانی به کندی روند ورود کمکهای بشردوستانه به غزه انتقاد کرده بودند.

افشای طرح خطرناک و سری اسرائیل درباره غزه

یک رسانه صهیونیست از یک طرح خطرناک محرمانه پرده برداشت که سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی آماده کرده بود و این طرحی بود که اسراییل برای غزه پس از جنگ داشت.

این سند که رسانه صهیونیستی هاآرتص آنرا منتشر کرده، توسط سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی تهیه شده و حاوی پیشنهادی برای جابجایی ساکنان آن از غزه به سینا یک روز پس از جنگ است.

بر اساس این طرح، اسراییل برای تحقق این روند و تخلیه غزه، ابتدای شهرهای سینا چادرهایی برپا خواهد کرد، یعنی چادرهایی برای اسکان ساکنان غزه برپا و سپس اماکن دایمی در شمال سیناء برای آنها ایجاد خواهد شد.

طرح محرمانه ای مذکور همچنین شامل دستورالعملی برای ایجاد یک منطقه استریل چند کیلومتری در داخل مصر و عدم اجازه بازگشت ساکنان غزه به نزدیکی مرزهای رژیم صهیونیستی است.

وزارت اطلاعات رژیم صهیونیستی وجود این سند را تایید کرده، اما یکی از مقامات دخیل در شکل گیری آن گفته که، «انتظار نمی رود که کابینه اسراییل درباره تصویب این پیشنهاد بحث و بررسی کند».

تکذیب استفاده هواپیماهای آمریکا از پایگاه‌های هوایی اردن

 ارتش اردن گزارش‌ها مبنی بر استفاده از پایگاه‌های هوایی این کشور توسط هواپیماهای نظامی آمریکا و کمک رسانی  به رژیم صهیونیستی را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی» ارتش اردن عصر یکشنبه گزارش‌ها مبنی بر استفاده هواپیماهای آمریکایی از پایگاه های هوایی این کشور را  برای تامین تسلیحات ارتش  رژیم اسرائیل  رد کرد.

وزیر خارجه اردن نیز اخیرا در سخنانی گفت که بمباران مدارس، مساجد و کلیساها و تخریب آن بر سر غیرنظامیان در غزه، اسمش دفاع از خود نیست و شورای امنیت یا در ایجاد صلح و امنیت در غزه موفق می‌شود یا اینکه باید بگوید اسرائیل حق و حقوقی دارد که هیچ کس دیگری ندارد.

 

«ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن روز سه‌شنبه گفت که بمباران مدارس، مساجد و کلیساها و تخریب آن بر سر غیرنظامیان، اسمش دفاع از خود نیست. وی در ادامه سخنانش گفت: «باید تلاش کرد که این جنگ، آخرین جنگ علیه غزه باشد».

الصفدی اضافه کرد: «اشغالگری باید پایان یابد و صلح عادلانه و فراگیر بر اساس راه حل دو دولت ایجاد شود».

وزیر خارجه اردن افزود: «یا شورای امنیت در ایجاد عدالت و صلح موفق می‌شود یا آنکه می‌گوید اسرائیل حق و حقوقی دارد که هیچ کس دیگری ندارد.»

یورش نظامیان صهیونیست به جنین

نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه حملات خود به فلسطینیان ساکن کرانه باختری به اردوگاه جنین یورش بردند.

براساس گزارشهای منتشر شده، صهیونیستها با 30 خودروی زرهی به این منطقه حمله کرده و تعدادی از ساختمانهای جنین را محاصره کرده‌اند.

الجزیره می‌گوید که در جریان تبادل آتش میان نیروهای فلسطینی ساکن اردوگاه جنین و رژیم صهیونیستی دست کم یک فلسطینی شهید و دو نفر دیگر مجروح شده‌اند. آمار تلفات ممکن است بالاتر باشد.

براساس این گزارش، همزمان با حضور نیروهای صهیونیست و درگیری با فلسطینیان صدای پی در پی چندین انفجار نیز شنیده شده است.

دقایقی بعد الجزیره گزارش داد که در اقدامی کم سابقه یک هواپیمای جنگی ارتش رژیم صهیونیستی سایتی در اردوگاه فلسطینیان در جنین را بمباران کرده است.

یونیسف: وضعیت کودکان غزه هولناک است

سخنگوی صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) وضعیت کودکان غزه را «هولناک» توصیف کرد.

«جیمز الدر» سخنگوی یونیسف در گفتگو با الجزیره اعلام کرد که «وضعیت کودکان غزه هولناک و تعدادی بالای کودکان کشته شده فاجعه بار است».

وی در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی درباره بمباران بیمارستان‌های غزه گفت: «ما خواستار تامین امنیت بیمارستان‌ها در غزه و ایجاد کریدورهای انسانی امن هستیم».

سخنگوی یونیسف تأکید کرد که «باید کمک‌های انسان دوستانه به شکل مستمر و همیشگی به دست ساکنان نوار غزه برسد».

پیش از این، جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای نسبت به احتمال تکرار بمباران بیمارستان‌های غزه و وقوع فاجعه‌ای دیگر هشدار داد.

این جنبش عنوان کرد که «ما نسبت به کشتاری دیگر این بار در بیمارستان قدس هشدار می‌دهیم و جهانیان باید به مسئولیت خود عمل کرده و جلوی ادامه جنگ و حملات علیه کودکان و غیرنظامیان در غزه را بگیرند.»

اصر القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش صهیونیستی در ساعات اخیر ۵۶ عملیات کشتار را انجام داد که به شهادت ۳۰۲ فلسطینی منجر شد و بیشتر آن‌ها از آوارگانی هستن که از شمال نوار غزه به جنوب آن پناه آورده بودند.

وی افزود که تعداد شهدا به ۸۰۰۵ نفر رسیده که ۳۳۴۲ نفر آن‌ها کودک و ۲۰۶۲ نفر هم زن و ۴۶۰ سالخورده هستند.

مقام حزب‌الله: تاکنون ۵۰ شهید را در راه قدس تقدیم کردیم

 «حسین النمر» مسؤول حزب الله در منطقه البقاع یکشنبه شب گفت که مقاومت دائم در حال آمادگی است و در راه قدس تاکنون در این جنگ بیش از ۵۰ شهید را تقدیم کرده است.

 "النمر اظهار کرد: مقاومت اسلامی لبنان در جنگ کنونی با درایت و حکمت رفتار می کند و موضع خود را از همان روز نخست مشخص کردیم و گفتیم که ما بی‌طرف نخواهیم بود و پیام‌های هشدارآمیز برای دشمن و پیام‌های اطمینان‌بخش را برای گروه‌های مقاومت فلسطین ارسال کردیم.

وی اضافه کرد ، حزب‌الله سه گروه از ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب لبنان به خود مشغول کرده است.

این مقام حزب‌الله با بیان این که این گروه وارد درگیری‌های سنگینی در مرز با دشمن صهیونیست شده است، از جنبش حماس و جهاد اسلامی و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین در سطوح نظامی و امنیتی قدردانی کرد و گفت که نیروهای مقاومت کاملا در مدیریت جنگ موفق عمل کرده‌اند.

النمر تأکید کرد: اسرائیل امروز خاری، ذلت و عار را تجربه کرده و تاکنون نتوانسته به اهداف تعیین شده خود برسد و در عرصه نظامی، امنیتی و اطلاعاتی شکست مفتضحانه را تجربه کند، همچنین این رژیم عامدانه به کشتا دسته جمعی و نسل کشی در غزه روی آورده است، البته این راه و رسم صهیونیست‌ها از زمان تأسیس این رژیم نامشروع بوده که چشم جنایت‌هایی به این اندازه را ندیده است.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای یکشنبه شب اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی شامگاه یکشنبه پس از پیگیری و رصد دقیق، یگان پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه المالکیه کشف کردند.

در ادامه بیانیه حزب‌الله آمده بود که نیروهای مقاومت پس از عملیات رصد، بلافاصله آن را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای دیگری نیز اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی موفق شدند پایگاه «سماقه» در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات مناسب هدف قرار دهند که در این حمله اهداف مورد نظر با دقت مورد اصابت قرار گرفت.

همزمان، خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از هدف قرار گرفته شدن پایگاه صهیونیستی «ریشه» در نزدیکی البستان و یک برج رصد در پایگاه برکه ریشا خبر داد.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۸
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۳۰۰
با تو جه به فرصت پیش آمده، اسراییل تا یک سره کردن کار حماس دست از جنگ نخواهد کشید.

هر گونه پادرمیانی و سعی در برقراری آتش بس بی فایده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
عملیات نظامی اسراییل در غزه با وسعت 40 کیلومتر در 10 کیلومتر، زیاد به طول نخواهد کشید.

بعد از غزه نوبت کجا است؟!
یا حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
خوشبختانه تا حالا که اسقاطیل در همه اهداف اصلی خود شکست خورد و به این هدفش نرسید.... ولی یادتون باشه جنایت اصلی در غزه توسط ارتش جنایتکار آمریکاست و اسقاطیل فقط در رسانه میدان دار است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
بعد از جنگ های طولانی
ویتنام. عراق. افغانستان.
شرکت های اسلحه سازی و دولت آمریکا به این نتیجه رسیده اند که درگیری های گسترده سبب کاهش رشد اقتصادی به سبب بالا رفتن قیمت نفت و مواد اولیه مانند فلزات و تراشه ها خواهد شد.
اما درگیری های کنترل شده و محدود سبب سود خواهد شد.
بنابراین سیاست آتی دولت های آمریکا منازعه مقطعی برای فروش اسلحه است
به همین دلیل بر خلاف گذشته آمریکا به طرف های درگیر هشدار در جهت گسترده تر نشدن جنگ می کند.
حتی در اوکراین هم همین سیاست دنبال شده.
nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
غزه رسما شده هیروشیما اونوقت اسراییل داره نابود میشه!!
!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
10:19
تفسیرت به سبک طرفداران شوروی در زمان جنگ سرد است.
در دنیای امروز هر کشوری که بتواند اسلحه می فروشند. حتی خود ما!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اگر در نهایت اسراییل عقب نشینی کرد و شروط حماس را پذیرفت آنوقت چه خواهید گفت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اسراییل بهانه نسل کشی با حرکت غیر معقول حماس بدست آورد هیچوقت غرب مثل روسیه با این کشور برخورد نخواهد کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
عملیات موصل 9 ماه طول کشید. هر کی فکر کرده اسرائیل راحت می تونه غزه با دو میلیون نفر جمعیت رو بهمین راحتی بگیره متاسفانه تحلیل آب دوغ خیاری داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل و حامیان بدتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
شما سخنگوي وزارت جنگ اسرائيل هستي؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اسرائیل خاکی بر سرش شده که دیگه درست بشو نیست
روزهای آینده نتیجه جنگ مثلا زمینی رو ببینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
هرکی چشمشو به جنایت و کودک کشی اسرائیل بسته در انسانیت خودش شک کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
مرگ بر اسرائیل کودک کش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
کشتن زن و بچه و نوزاد افتخار نداره خاک برسر طرفداری اسرائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اگه اسرائیل کودک کش زودتر آتش بس نکنه باید کمکم به نابودی فکر کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اسرائیل کودک کش داره افکار جهانی از دست میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
جهان آخرالزمان متعلق به اسلام تا ۲۰۵۰ تعداد مسلمانها از ۳ میلیارد بیشتر میشه تا آخر قرن ۲۱ نزدیک به ۵ میلیارد حالا شما فکر میکنید کی میتونه اسلام و جهان رو رهبری کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
با تو جه به فرصت پیش آمده، مقاومت هم کار اسرائیل رو یکسره خواهد کرد...آمریکا جون میخاد بیاد نجاتش؟! اونم توی باتلاق منطقه گیر میکنه...کمی فکر کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
دوباره امروز یک
نفر با تفکرات ستیزه جویی
زیر همه ی کامنت ها
بر طبل جنگ می کوبد.
علیرضا رضوان
| Iraq |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
یک عده اصرار دارند نوکری خودشان را به اسراییل و امریکا و انگلیس هر طور شده اعلام کنند . ولی حداقل اگر یک جیره و مواجبی هم بگیرند خوب است ، هرچند که فکر نمیکنم . این افراد بدبخت تر و حقیر تر از آن هستند که چیزی بهشان بدهند !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
گلدان مایر نخست وزیر اسرائیل اشغالگر میگه من پاسپورتدفلسطینی داشتم و شهروند فلسطین بودم قبل از سال ۱۹۴۸ حالا تو ایران بعضی میگن کشور فلسطین نداشیم به نظرتون کی راست میگه نخست وزیر سابق اسرائیل یا مشنگای طرفدار اسرائیل کودک کش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
بهترین زمان حمله به اسرائیل و به قول خودشون نابودی و محو اسرائیل همون دو روز اول جنگ بود که هنوز اسرائیل سر در گم و گیج بود ولی
محور مقاومت
ترسید
و زیر کوه قایم شد
حالا هرچی می خوای سخنرانی کوبنده بکن.
دیگه بی فایده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
ظاهراً،

یکی دو نفر هستند که هر روز در سایت

تابناک به جای نوشتن نظر و ایده، شعار

نویسی می کنند.

این یکی دو نفر بدادند که شعار بی محتوی،

فاقد ارزش و بر خلاف تصورشان بی تاثیر

هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
یک دونده دو ماراتن می تواند از شمال تا

جنوب نوار غزه را در مدت 2 ساعت بدود!

حماس حتی به اندازه 0.01 % هم شانس

پیروزی در برابر اسراییل را ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
ای جهانیان.
ای شرق و غرب عالم.
بدانیدما مردم ایران جنگ طلب نیستیم.
ما صلح دوست هستیم و دوستدار
زندگی مسالمت آمیز
همانطور که می بینید در کشور ما مسلمان. زرتشتی. مسیحی. کلیمی دارند در کنار هم زندگی می کنند.
عده قلیلی که طالب جنگ و خونریزی هستند به خاطر منافع شخصی جنگ طلب شدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
این افرادی که میگن اسرائیل تا به این لحظه شکست خورده عکس غزه بالای همین خبر رو نمیبینند؟
معنی شکست عکس بالای همین متنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
۱۱:45
اصلا فکر هم داری؟ طوطی هم اینطور بی منطق حرف نمیزنه! تا 2050 تنها 22 سال مونده/ چطور ممکنه جمعیت 1 میلیارد 200 میلونی مسلمانان در 22 سال تقریبا 3 برابر بشه؟
خدا وکیلی تو سر شما چی هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
جبهه کفر همه اومدن به میدان
آمریکا. آلمان. انگلیس. فرانسه. کانادا. و...
جبهه حق حماس و غزه را گوشت دم توپ نمود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
هرچقدر دوست داری به آمریکا و اسرائیل بد و بیراه بگو
این چیزی از واقعیتی که می بینیم
را عوض نکرده نمی کند. وتا هزار سال دیگه هم عوض نخواهد کرد.
باید در دنیای فعلی غول باشی
هم اقتصادی
هم نظامی
هم سیاسی
شعار باد هواست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
30
40
سال
برای
نابودی
اسرائیل
در
کسری
از
ثانیه
روزشماری
کردیم
ولی
حالا
تازه
فهمیدیم
نه
بابا
به
این
کشکی
هم
نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
به این زن های مسن نمیگن اسیر!!! اینا گروگان هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
نابغه مغز نخودی جمعیت مسلمانان بالای ۲میلیارد هستش پیشبینی معتبر ترین موسسه یعنی پیو گفته جمعیت مسلمانان تا ۲۰۵۰ اینه که ۳ میلیارد میشه حالا تو مغز تو چیه؟???
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
آتش بس که قبل از هفتم اکتبر که حماس حمله کنه برقرار بود اینهمه آدم هم کشته وزخمی نشده بود غزه هم با خاک یکسان نشده بودحالا بعد از اینهمه کشتار می گید آتش بس بشه .امثال هنیه ومشعل هم که در خانه های لوکس خود نشسته اند وتنها کاری که می کنند شعار می دهند وادعا می کنند مردم بیچاره هم هرروز دارند کشته می شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
دلخوش به این مقدار نباشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
اسرائیل هیچ غلطی نمی تونه بکنه بجز کشتن آدمهای بیگناه و بچه و زن
حماس یک پادگان نظامی نیست که فتح بشه
همه مردم غزه اعضای گروه مقاومت هستند
همه مردم غزه زندانی رژیم اسقاطیل هستند و قطعا نمیشه همه دو میلیون نفر رو کشت
پیروزی با مقاومت مردم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
هرگونه آتش بس به ضرر اسرائیل هست
چون تا الان چیزی بدست نیاورده
نه حماس رو تونسته از بین ببره و نه مردم از حمایت حماس دست برداشتند
نه اسیری آزاد کرده و نه مانع حمله لبنان و سوریه و عراق و یمن شده
سپر آهنینش که در هم شکسته
ادعای سیستم قوی اطلاعاتی رو هم نمیتونه بکنه
پس جنگ رو ادامه میده و از آمریکا میخواد که آتش بس رو قبول نکنه
مردم خود اسرائیل هم که بر علیه سیاستهای نتانیاهو دارند شعار میدن
این آدرس دقیقی که از سخنرانی دادی در واقع محل قرار گرفتن تلویزیون هست که میتواند توی هر ادرس یا خانه ایی باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
نشانه شجاعت و عشق به شهادت دوستمونه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
باز حسن نصرالله میخواد ویدئو کنفرانس بده؟
بی مورد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
من هم موافق مخفی شدن و دور بودن از میدان بعضی سران حماس و ...نیستم ولی خب یهذره انصاف داشته باشید درخواست بی منطقی است که رهبر و مدیر و طراح یک شبکه مقاومت را در میدان بدون حفاظت و ایمنی داشته باشیم. یعنی معادل این است که بایدن و کاملا هریس بدون حفاظت وسط خیابان بغداد یا سوریه قدم بزنند به جای اینکه از کاخ سفید دستور بدهند! اگر منظور این است که آدرس محل زندگی را بدهد که خب باز هم با تکنولوژی و موشک های هوشمند بلافاصله کشته می شوند. بنابراین انتظار بی عقلی از رهبر یک جریان واقعا جای سوال دارد که دوستانی هنوز میگویند چرا ایشان شخصا وارد میدان نمیشود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
ایشان الان در تهران تشریف دارند و سخنرانی خواهد کرد و فقط حرف می زنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اون وقتی که شما به سیب زمینی میگفتی دیب زمینی امثال سید حسن ها امتحان خود را در صحنه های نبرد و خطرپس داده اند یعنی زمانی که شهید سید عباس موسوی رهبر حزب الله لبنان بود و ایشان جوان بود

علت اینکه مبارزین مقاومت لبنان اینگونه عاشقانه مطیع دستورات او هستند تقوی و شجاعت و تدبیر اوست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
کار این رژیم تروره، هر وقت اسرائیل اون همه سامانه دفاع موشکی که دور تا دور خودش گذاشته و اونهمه پناهگاه رو که داره رو جمع کرد بعد بهش خورده بگیرین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
بهتر بود به جای اسیر بگید گروگان
چون افراد مسن و غیرنظامی و زن هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
بعضی اونقدر بقیه رو احمق فرض کردند که میگن
سید حسن نصرالله اگر ترسو نبود میومد میان جمع و محل رو هم از قبل اعلام میکرد
آخه نادونها اگر قاسم سلیمانی هم باشی مکانت لو بره با موشک میزن تو رو
اونموقع خود شما میاد میگین خیر نادون بودن که جاشون رو لو دادند. حقشونه کشته بشم
فازتون چیه؟
توصیه بنده
به عنوان یک تاریخ خوان
به مسؤولین کشور اینست
از سرنوشت عراق. افغانستان. لیبی. اوکراین و....
درس بگیرید و بی خود و بی جهت
کشور را درگیر جنگ و ویرانی و مردم را بی خانمان و آوره نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
سگ و خوک شرف دارن به اسرائیل کودک کش و طرفداراش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
حالا کی میتونه به ایران حمله کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
میدونم غربگدا دارن میسوزن ولی بدونن سوزش های واقعی مونده فقط ۱۰ سال دیگه ورق جهان برمیگرده دیگه چندان خبری از کشورهای غربی نخواهد بود قدرت جهان به مردم مردم جهانم در حال تغییر هستن همین بس که تا ۲۰۵۰ فقط ۳ میلیارد مسلمان خواهیم داشت البته احتمال بودن اسرائیل تا آن زمان کمتر از ۱۰ درصده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
برو جغرافی و ریاضی و ... بخون دادا تاریخ مقاومت رقم خواهد زد تازه شروع کار مقاومته
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
حرف شما درسته اما مسئله اینه که همیشه در توهم هستن که مثل قبلیا نیستن و قویترن !!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
رژیم پر ادعا و مملو از اسلحه و امکانات پیشرفته در مقابل یک گروه مقاومت غافلگیر شد و با وضعیتی مواجه شد که با رفتاری دیوانه‌وار زنان و کودکان را به شهادت می‌رساند،
ناشناس
| Canada |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
مهم اینکه حماس پیروز شد وبه اهداف خود رسید
چرا حماس برای دفاع از غزه از تونل‌ها بیرون نمی آید تا با دشمن بجنگد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
چون شهامت رودرو شدن با ارتش اسراییل را ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
تو چرا از تونل وی پی ان بیرون نمیایی کامنت بزاری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اگر بیرون نمی آمدند که صهیونیست های زبون زن و کودک کش همان 18 روز پیش غزه را گرفته بودند
با اشجاعت و دقت مقاومت در غزه و لبنان تانک های مرکاوا تابوت های فلزی شده برای سربازان اسرائیلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
بدجور طرفداری اسرائیل کودک کش در حال سوختنه کار اسرائیل کودک کش اگه این نوبتم تموم نشه بعیده از جنگ بعدی جان سالم به در ببره الان درگیر ضعیفترین حلقه مقاومته فقط چند سال صبر کنید ببینید عراق و یمن چقدر از لحاظ نطامی قوی خواهند شد جوانانی که عاشق مبارزه با اسرائیل کودک کش هستن اسرائیل کودک کش افکار جهانی رو داره از دست داده آینده متعلق به فلسطین و جبهه مقاومت هست تازه اتفاقات بزرگ در راه
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
۱۰:۰۷
پس چرا تو بیمارستان ها قایم شدن؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
نكشي ما را تئو ريسين جنگ
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
ناشناس 11:05، انگار تو بيشتر در حال سوختني، به قول احمدي نژادتون آب رو بريز همونجا كه مي سوزه، موندم اين لشكر سايبري چرا همشون ناشناسن، حتي شهامت اينكه اسمشون رو بنويسن ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
خیلی سطحی می حرفی. جنگ است و هر گروه با توجه به استعداد نیرو و تجهیزات در اختیار طراحی خاص خود را دارند. انتظار داری حماس با داشتن 30 هزار نیرو بدون پشتیبانی هوایی با ارتش تا دندان مسلح آن حرمزاده و پشتیبانی هوایی آمریکا، بصورت رو در روز مبارزه کنه؟
من دينم انسانيته . ولي الان كه دارن دو نيم ميليون انسان بي گناه و مظلوم رو ميكشند ترجيح ميدهم سكوت كنم
پاسخ ها
یا حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
حالا که دین نداری لااقل شرف داشته باش و در برابر جنایت و آدمکشی آمریکا در غزه سکوت نکن....
سکوت در برابر نسل کشی آمریکا نشان خنثی شدن شخص است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
حماس آغاز گر جنگ بود و باید حساب همه چیز را می کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اینقدر مشکلات و گرفتاری داریم که حسی نمونده به کسی فکر کنیم و دل بسوزانیم تا میخواد دلم به حال کسی بسوزم اجاره سر ماه میاد اه میکشم و دلم برای خودم میسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
کسی که بیمارستان میزنه از حیوان درنده پست‌تره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
شما مشکلت ساده لوحیه اما اون انگلیسیی که داره در
حمایت از فلسطین تظاهرات میکنه حقیقت رو خیلی بهتر از تو میفهمه
سعید از مشهد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
تو کز محنت دیگران بی غمی

نشاید که نامت نهند آدمی
ای وای، من یکی از حالا تا روز جمعه یعنی زمان سخنرانی بسیار بسیار مهم حسن نصرالله خوابم نمبره. چه کنم خخخخخخخخ
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

به نام خداوند رحمتگر مهربان

وَيْلٌ لِكُلِّ هُمَزَةٍ لُمَزَةٍ ﴿۱﴾

واى بر هر بدگوى عيبجويى (۱)
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
میتونی 1 کیلو قرص خواب بخوری تا خوابت ببره و راحت بشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
جمله خبري بود خيلي خودت را اذيت نكن . احساس وظيفه هم نكن . فشارت ميره بالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
حالا من چی بپوشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
صحبتهای تکراری و کلیشه ای. ار قبل هم میشه گفت چی میخوان بگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
خدا کنه همزمان با فوتبالی چیزی نباشه که وقت بکنیم سخنرانی را بشنویم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
عقب نشینی از همراهی با حماس در گفتار مسئولین کاملا آشکاره !! سید حسن نصرالله هم در همین خصوص سخنرانی خواهد کرد! هیچ کس مایل نیست در عملیات نابخردانه وحتی مشکوک حماس خودش رو شریک کنه !! حماس یک گروه تند رو اهل سنت هست که دیدگاهش در جنگ با ما شیعیان هم خوانی نداره ما ۸ سال دفاع مقدس را بدون حمله به شهروندان عراقی به پیش بردیم در حالیکه می توانستیم با بمباران شهرهای عراق همان اول کار ورق را به نفع ایران بر گردانیم !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
حالا مگه وقتی بیدار بودی چه گلی به سر ما میزدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
کی از حماس عقب نشینی کرده
خوابی یا خودت رو به خواب زدی
حزب الله لبنان به دستور سید حسن نصرالله هر روز داره به شمال سرزمین های اشغالی و پایگاه های اسرائیل حمله میکنه
پهپاد اسرائیل رو دیروز سید حسن نصراله زد
دکل های مخابراتی و اختلال الکترونیکی رو حزب الله لبنان شیعه و گردان الفجر لبنان که سنی هستند زدند
کی از حماس عقب نشینی کرده
عراق عقب نشینی کرده!؟
یمن عقب نشینی کرده!؟
سوریه عقب نشینی کرده!؟
یا لبنان؟
تاریخ به ما می گوید
پایان هر جنگی صلح است.
فقط با پایان جنگ غزه
صاحب منصبان ایرانی باید یک تجدید نظر اساسی درسیاست های منطقه ای خود داشته باشند.
عرب ها فقط تماشاچی وقایع بودند و حتی مصر و اردن هم عکس العملی غیر از بیانیه محکومیت از خودبروز ندادند.
در حالیکه این منازعه بیشتر مربوط به اعراب و اسرائیل می شودو نه ایران.
اعراب تصمیم خودرا مبنی بر سازش و صلح گرفته اند.
چرا ما را به عنوان جنگ طلب به دنیا معرفی کنند؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
تا سال ۲۰۵۰ دین غالب جهان اسلام خواهد بود حالا به نظرت کیه قراره اسلام رهبری کنه آفرین پسر ایران روزی ابر قدرتی ایران نزدیکه حدود ۲۰ سال اینو فقط من نمیگم برجسته ترین استراتزیست های غربی در خفا میگن البته بعضی در ظاهرا هم میگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
استراتژيست برجسته همون
رائفی پور
شریعتمداری
یا
عطوان و.....
نیستتند
تنها درآمد یک شرکت نرم افزاری استکبار جهانی از کل درآمد ناخالص ملی همه ی کشورهای آفریقایی بیشتر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اعراب براي طولاني مدت نمي توانند در مقابل ملت ها بايستند . فرق الان با قبل اينه كه ملتها ديگه با اسرائيل كنار نمي آيند و اين يعني صلحي نخواهد بود اگر در ظاهر هم دولتها بخواهند نمايشي صلح كنند
محمددد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
ناشناس اول: تا سال ۲۰۵۰ دین غالب جهان اسلام خواهد بود... مرد حسابی تو مملکت مسلمون خودمون روز به روز آمار مسلمانان داره به سمت صفر پیش میره، نه کسی نماز میخونه و نه کسی روزه میگیره و فقط آمار مسلمانان باقی مونده بعد تو واسه سال 2050 نظریه میدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اگه می خوای آمار مسلمان ها دست بیاد
فردا صبح نماز صبح تشریف ببر مسجد محل تون
اونجا شیر فهم می شی
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
ناشناس 10:58
به کمک آموزش و شبکه‌های ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی، سطح آگاهی انسانها با سرعت در حال افزایش است.
با آگاه شدن انسانها دیگر افراد بی‌کفایت و نالایق نمی‌توانند با استفاده ابزاری از دین و خدا و ... به حکومت برسند.
افراد دیندار و خداپرست، باید دین را رابطه‌ای بین خود و خدای خود در خانه حفظ کنند.
در آن زمان افراد ریاکار و حیله‌گر که دین را دستمایه رسیدن به قدرت و ثروت و اهداف پلید خود قرار داده‌اند، قبل از همه دین را کنار خواهند گذاشت.
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
دو قطبی عرب و غیر عرب راه نندازید
انسانیت عرب و غیر عرب نداره
4500 بچه از هر نژاد و قومی که قتل عام بشه محکومه
ایرانی با فطرت و عاطفی است و انسانیت داره
هر جا ظلمی بشه به کل بشریت مربوط میشه
آدمی را آدمیت لازم است
عجب!! پس یونیسف هنوز زنده است.... فکر کردیم مرده که لال شده و بعد از این همه جنایت ارتش کودک کش و جنایتکار آمریکا به همراه همپالکی هایش در رژیم کودک کش، تازه بیاد کودکان غزه افتاد...
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
تا جایی که من عمده شبکه های خارجی رو نگاه می کنم همه یقه برای غزه پاره می کنند از جمله سی ان ان پلید کثیف و اتفاقا بر خلاف خزعبلات امثال تو غیر مستقیم بر ضد اسراییل عمل می کنند
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اتفاقا من هم مثلا شما فکر کردم که یونیسف مرده و به درک واصل شده است چون هیچ حرفی راجع به اسیران سه ساله اسراییلی نکرده است
سعید از مشهد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
نمیدونم این تعدادی که به جمله " یا حق" منفی داده اند
فازشون چیه؟ آیا انسانید؟ این همه کودک بی رحمانه کشته میشن و امثال یونیسف فقط چند جمله ابراز نگرانی میکنند خداییش نهادهای بین المللی دروغگو هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
مردند
اگر نمرده بودند که 8500 نفر کشته نمیشدند که 4500 نفرش بچه هست و 2000 نفرشون زن و خفه خون بگیرن
آمریکا رای شورای امنیت رو وتو میکنه تا آتش بس نشه و اسرائیل بتونه بازهم بیشتر زیر ساختهای غزه رو تخریب کنه
و الا در مجمع عمومی با 120 رای مثبت درخواست آتش بس کرد و تنها 14 رای مخالف داشت
شیخ حسن با ویدیو کنفرانس فرمان جهاد میدهد و سپس مجددا ب پناهگاه میرود الله اکبر از این همه شگوه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
این چند روزه حساب کار دست سید حسن آمد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
البته بهتره بجای پناهگاه بگید پنت هاوس
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
فداي سيد حسن و آرمانش. ما همگي فداي حضرت آقا و سرباز وفادارش سيد حسن نصرلله. ميدونم امثال تو كه كل فكرو ذكر و همه چيزتان فقط شكم و زير شكمتان است چقدر داريد از وجود اين بزرگ مرگ ميسوزيد ولي چاره اي نيست اي سرباز بي جيره و مواجب رژيم كودك كش بايد ببيني چطور اين سگ هار منطقه براي فرار خودشون رو به دريا ميرسونن ولي ديگه دير شده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
سخنرانی ویدئویی با چیدن صندلی و تماشاچی نشانه شجاعت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
با يك كليپ از سيد حسن اسرائيليها شلوار خيس ميكنند. خودشون هم ميگن اگر حرفي بزنه عمل ميكنه. يك مجموعه قوي و با ايمان و شجاعت داره كه منتظرند لب تر كنه . شما در مورد داشته هاي خودت و شجاعت هاي خودت تحقيق كن ببين تو عمرت چند بار از دست سوسك فرار كردي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
لعنت به هر سلبریتی بی شرفی که جنایت اسرائیل را میبیند و دم نمیزند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
خطاب به محمد برات متأسفم که انقدر حقیر هستی
سعید از مشهد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
خطاب به ناشناس بزدلی که محمد رو حقیر نامید امثال شما هیچوقت مرد میدان نبوده اید.روشن ترین جنایت علیه بشریت را محکوم نمیکنید از رژیم کودک کش حمایت می کنید و کسانی که اسرائیل رو محکوم می کنند رو حقیر می نامید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
خطاب به سعید از مشهد میشه بفرمایی تا بحال کدوم میدون مهم رو فتح کردی و ؟ خیلی مشتاقم بدونم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
به پناهگاه نره تا اربابای تو با موشک مثل حاج قاسم بزننش؟!
من از جنگ اسرائیل و غزه فهمیدم که خیلی ها تبل تو خالی هستند
پاسخ ها
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
چقدر مدعی در این سال‌ها آمدند و گفتند آرزویشان شهادت در راه قدس هست و مدام تکرار می‌کردند اگر اسرائیل کوچکترین خطایی بکنه حیفا را با خاک یکسان میکنیم ولی ۳ هفته از جنگ گذشته هنوز یک کلمه حرف نزدند اصلا غیب شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
پناهیان کجاست حتما توی غزه
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
پناهی رفته دور کماندو را طی کند شش ماه طول می‌کشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
انشالله بموقع مزدوران داخلی و حیفا بر سرتان آورار خواهیم کرد
خب یعنی دستکم تا جمعه خبری نیست!
پاسخ ها
nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
مثل روحانی تازه جمعه متوجه میشه غزه جنگ شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
ببین ریسی چه شهامتی چه شجاعتی چه هیبتی از خود بروز داده
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
دوغتو بنوش
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
بعدش خبری می شه و برای جمعه بعدی ویدئو کنفرانس تهیه می کنه این رهبر مقاومت !!!!!!
رهبران حماس از قطر و ترکیه دستور حمله به اسرائیل رو دادن و الان در مکانی امن شاهد نابودی غزه و حماس هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
شک نکنید که قطر و ترکیه در آینده ای نه چندان دور، تاوان میزبانی سران حماس را خواهند داد
جنگ غزه طولانی است
1-این چنگ حداقل ماهها طول خواهد کشید
2- به جبهه دیگری کشیده نخواهدشد.
3- حماس از بین نخواهد رفت فقط شاید ضعیف بشه
4- غزه به سرزمین سوخته تبدیل خواهد شد.
5- ایران به صورت مستقیم وارد نخواهد شد.
6- حمله به ایران دور از انتظار نیست ولی حمله های خرابکارانه
7- این جنگ احتمالا تا اسفند ماه به طول خواهد کشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
خیلی زود تر تمام خواهد شد ادامه جنگ افکار عمومی جهانی را علیه اسراییل خواهد کرد
سال آینده روز قدس را پرشور تر برگزار خواهیم کرد
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
به جای این خزعبلات پاشو برو غزه اونا به راهپیمایی تو اختیاجی ندارند اگه مرد هستی برو با اسراییل بجنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
فعلا تا این لحظه نزدیک به 7 میلیون جوان ایرانی اعلام آمادگی کردند برای رفتن به تا جنگ با اسرائیل
هر وقت اجازه بدهند و لازم باشد خدمت سوسول های
اسرائیلی خواهیم رسید
sohrab
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اگر به مرحله ی واقعیت برسه از این 7 میلیون اگر 7000 نفر هم رفتند من اسممو عوض می کنم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
این 7 میلیون آمار سازی صدا و سیما هست . لا اقل من در اطراف خودم بین 50 نفر حتی یک نفر هم در ظاهر طرفدار حماس نیست چه برسد که بروند و گوشت دم توپ بشوند .
همشهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
ناشناس10:41پس چرا در پستوی زیر زمین همسایه مخفی شدی .
وجود داری برو غزه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
به sohrab
اتفاقا ۷میلیون درسته،۷میلیون افاغنه واردات کردن برای همینجور کارها و وقت ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
مطمئن باشید دنیا و وجدانهای بیدار، حمايت های ظالمانه شما از رژیم صهیونیستی و تروریستی خواندن دفاع مشروع مردم فلسطین را قضاوت خواهند کرد و آن روز مرگ سیاسی شما حامیان جنایتکار رژيم صهيونيستي فرا خواهد رسید
ستان تهران از اعلام جرم علیه ۷ سلبریتی و یک فعال رسانه ای به دلیل نشر اکاذیب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر علی صالحی دادستان تهران به اتهام نشر اکاذیب رایانه‌ای و نشر مطالب بدون سند علیه هفت سلبریتی و یک فعال رسانه‌ای اعلام جرم کرد و برای آن‌ها پرونده قضائی تشکیل داد.
تورم مهر ماه : ۴۵.۵ درصد
تورم مهر ماه : ۴۵.۵ درصد
در مهر ماه تورم نقطه به نقطه خانوارهای کشور، ٣٩,٢ درصد بوده است؛ یعنی خانوارهای کشور به طور میانگین، ٣٩.٢ درصد بیشتر از مهر ماه 1401 برای خرید یک «مجموعه کالاها و خدمات یکسان» هزینه کرده ­اند. تورم نقطه به نقطه مهر ماه 1402 در مقایسه با ماه قبل، 0,٣ واحد درصد کاهش یافته است.
مرکز آمار ایران گزارش داد: در مهرماه ۱۴۰۲ نرخ تورم سالانه برای خانوارهای کشور به ٤٥,٥ درصد رسیده که نسبت به ماه قبل، ۰.۶ درصد کاهش یافته است.

به گزارش تسنیم، گزارش مرکز آمار ایران حاکی است: در مهر ماه شاخص قیمت مصرف کننده خانوارهای کشور به عدد ٢0٦,٥ رسیده است که نسبت به ماه قبل، ٢.٣ درصد افزایش، نسبت به ماه مشابه سال قبل، ٣٩.٢ درصد افزایش و در دوازده ماهه منتهی به ماه جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل، ٤٥.٥ درصد افزایش داشته است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
در عوض نسبت به تورم شهریور که 45.6 بود یک دهم درصد کاهش داشتیم
فقط آمار ایرانی هایی که در تصادفات به قتل می رسند آمار ایرانی هایی که به خاطر مازوت سوزی و بنزین آلوده به قتل می رسند آمر ایرانی هایی که به خاطر اختلاس های پی در پی و غارت اموال کشور در این چهار دهه به تن فروشی و فقر و کلیه فروشی و کودک فروشی گرفتار شده اند را با کشته های فلسطین از ۸۰ سال پیش تا به امروز مقایسه کنید ببینید کدام ملت مظلوم هستند ایران یا غزه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
و همچنین کل جمعیت فلسطینی ها به اندازه مهاجران ایرانی که مجبور شدند از کشورشان بروند نیستند
«اعلام زمان سخنرانی مهم سیدحسن نصرالله»
من گمان می کردم حداقل در این اوضاع یک سری به وطن خود می زنند ولی دیدم فقط صدایش (و شاید هم سیمایش) در دو حسینیه در جبوب بیروت و شهر صیدا پخش می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
سخنرانی
سلاح به دست بگیر برو بجنگ
الموت الاسرائیل، الموت الاسرائیل، الموت الاسرائیل.
اسرائیل بیش از هشت هزار نفر از مردم بی گناه غزه را به شهادت رسانده که بیش از سه هزار نفر آنها کودک هستند یعنی بیش از ۴۰ درصد کشته ها را کودکان تشکیل می دهند در حالی که نهادهای حقوق بشری عنوان می دارند که تعداد کودکان مدفون شده زیر آوار ساختمان ها بیش از این تعداد گزارش شده است و این یعنی جنایت جنگی گسترده.
فرماندهان اسرائیلی از جمله نتانیاهو و وزیر جنگ رژیم موقت اسرائیل باید در دادگاه های کیفری ذی صلاح محاکمه شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
برادر من داری اشتباه میزنی
درستش اینه
الموت لاسراییل
حالا جرا جوگیر شدی زدی کانال عربی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
ساکت لطفا
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
برو شیرینی و شربت رو پخش کن ... بارنگ خون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
مرگ بر اسرائیل کودک کش و جنایت کار ومرگ بر کسانی که همیشه طرف ظالم هستند برای خوشی های زود گذر دنیاشون
سعید از مشهد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
این منفی دهندگان دیگه شکی نیست اسرائیلی هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
آقا سعید دنبال قاتل بروسلی هستی؟ اسراییلی بودن مگه جرمه؟ خب تو هم شکی ندارم عرب زاده ای؟ آدم می تونه متعلق به هر کشوری و دین آیینی باشه! کی گفته که تو خوبی و بقیه بد؟
سخنرانی ویدئوکنفرانسی لابد دوباره ؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
به غیر از این انتظار داشتی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
گرچه شما از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت می کنید ولی مردم دنیا از جمله مردم کشورهای شما با راهپیمایی های شان، از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین حمایت می کنند
عرب های بی غیرت...
فقط به فکر برج های خودشونن...الخلیفه , دوبی که آسیب نببیند...
بی وجدان ها......
پاسخ ها
عرب با غیرت
| Russian Federation |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
روزی که صدام به کویت حمله کردفلسطین ها ب همراهشون ودر غزه جشن گرفتند،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
تو خودت وجدان داری ؟ پاشو برو جنگ هم خودت راحت میشی هم بقیه هموطنان از دست شما راحت می شوند . چرا از دیگران مایه میزاری ؟ این گوی و این میدان .
بیست و چهار روز گذشت دو کیلومتر هم اسراییل نفوذ کردش تو غزه. حالا باز چه بهانه ای میخواید بیارید بگید که نمیترسید یا شیرمرد مقاومتید؟ طبلتون سوراخ شدش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
خداییش درست گفتی چون انگار رزمندگان‌ما وقتی به غزه خواهند رفت که بطور کامل توسط اسراییل اشغال شده باشه ، تا برای بازپس گیری آن بجنگند و تلاش کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
هیچ کس نمیتواند از این هیولای دیوسیرت رزیم غاصب کودک کش چهره‌ی یک مظلوم بسازد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
هروقت که رخصت باشد می رویم البته یه تعدادیمون هم برا شما نگهبان میزاریم که خیلی خوش به حالتون نشه خودتونو بسوزونید
اگه خدا اون اول باری که انسان شروع بع جنایت کرد انسان را تنبیه و تبقیح میکرد امروز شاهد این فجایع و خونسردیهای جهانیان در برابر اینهمه خونریزی و جنایت و کقافت و.....‌ غیره نمیشد چرا باور نمیکتید تکرار مکررات را این جنگ هر طور که تموم بشه چه با پیروزی اسراییل یا حماس کمتر از ۶ ماه همه دنیا فراموش میکنن اون نسانهایی که تو این گرفتاریها کشته شدن هیچوقت آیا دنیا اومده بودن وای بر بلاهت نا تمام بشر
من دو سال پیش رفته بودم اصفهان در خیابان فردوسی اصفهان یک بچه حدود ۵ ساله دوید رفت توی جوب کنار خیابان دویدم سراسیمه دستاش را گرفتم و گل های دستش رو با دستمال پاک کردم و داشتم نوازشش می کردم مادرش هم که عقب تر حرکت می کرد دوید و بغلش کرد و ازمن تشکر کرد بعد کمی حرف زدن گفت من یهودی هستم و داشتیم می رفتیم کنیسه کمی جلوتره گفتم جمعیت شما در اصفهان چند نفره گفنت خیلی کم اما اینجا راحت زندگی میکنیم
ببین شیعه علی ابن ابی طالب و مسلمان یعنی این
حالا من نمی داتنم این صهیونیست ها چه جونورهای درنده ای هستند که در جلوی چشم مردم جهان با کمال پر رویی اینطور زنان و کودکان را به این صورت می کشند. خدا لعنتشون کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
بابا کم خالی بندی کن و دروغ بگو
خیابان فردوسی اصفهان کنیسه
ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
خواب دیدین، خیر باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
توصیه بنده به شما این است که شبها شام سنگین و چرب میل نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
چقدر مصنوعی، واقعا چه ربطی داره مادره بعد از تشکر بگه من یهودی هستم! برای شما که پول میدن بیاید کامنت بزارید حداقل یک دوره داستان نویسی هم برو داستانهات باورپذیر بشه.
ناش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
کلا خالی بند‌ ماهری هم نیستی
تا حالا اصفهان رفتی‌ ؟؟؟

پای هموطنان یهودی را بمیان نکش اقای‌ ساندسیخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
در اصفهان در تقاطع خیابان فردوسی با آمادگاه یک کنیسه کوچک وجود دارد روبروش در چهار راه یک مسجد تاریخی نیز وجود دارد
به امیدنابودی هرچه سریعتررژیم صهیونیستی فاسدونامشروع وغاصب وحقیروذلیل که باحمایتهای شیطان بزرگ ومحورشرارت عالم امریکای تروریست وحشی ویاغی که به تمام قوانین بین المللی دهن کجی وتمسخر میکندوبا این رفتارغیرانسانی ووحشیگریهای جنایتکارانه نشان دادندکه تمام قوانین بین المللی هیچ سودی برای ملتها ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
پماد ضد سوزش در دسترس نداری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اقا کمکهای مردمی پر از ساندیس در غزه
برو‌ جنگ
اینجا تو سایت فحش نده
شماها چه موجوداتی هستید دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
دنیا دنیای قدرت و زوره ، قوانین بین المللی یعنی کشک ، اینو باید زمان حملات شیمیائی صدام علیه ایرانیا میفهمیدی ، همون موقع که فلسطینیها هم علیه ایرانیها با عراقیها همدست شده بودند ، پس حالا که فهمیدی امیدی به قوانین بین المللی نیست پاشو برو سوریه حداقل یه خشاب به سمت بلندیهای جولان که دست اسرائیله خالی کن ، غزه و لبنان هم نمیخواد بری که واقعا خطری تهدیدت کنه
غزه ای ها زیر مشت و لقد اسرائیل و سید حسن تازه جمعه میخواد سخنرانی بکنه و احتمالا کلی تهدید که ما ال میکنیم و بل مینماییم . مسئولین هرچه زودتر لباس رزم بپوشن و عازم لبنان شوند برای یاری ملت مظلوم فلسطین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
شیخ لبنان و رسایی و پناهیان باید با هم برن عزه بجنگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
یک کم انسانیت داشته باش غیرت داشته باش حداقل یه کم خلاقیت داشته باش اینقدر چرت و پرت نگو از خودت مایه بذار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
توهم لباس رزم بپوش برو کمک اسرائیل توهم میتونی کودک بکشی برو شاید جواب خوش خدمتیاتو گرفتی اتفاقا به آدمای شجاعی مث تو خیلی نیاز دارن آخه سربازاشون شبا جیش می کنن
آقای شبخ حسن
الان وقت سخنرانی ویدئوئی نیست .
الان وقت ببرون آمدن و سلاح به دست گرفتن و حضور در کنار بقیه در خط اول میدان جنگ است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
وقتی فرمانده حماس غزه را ترک کرده و در کشور زیبای قطر رحل اقامت افکنده است، از شیخ بزرگوار بیروت چه انتظاری دارید؟
حماس باید حساب می کرد این حمله تبعات وحشتناکی برای غزه و فلسطین داره همه چیز نابود شد این همه جان های از دست رفته این همه آواره حالا چطور می خوایید اسرائیل این گرگ وحشی رو مهار کنید با کشیدن ایران مظلوم به جنگ و نابودی!!! ؟؟
۱۰۰ درصد ضبط این ویدئو هم توی تونل و زیر یه بیمارستان توی لبنان انجام شده
از کدوم دادگاه ذیصلاح حرف میزنی دوست عزیز اگه ممکنه نشونیش رو به بنده هم بده خدم هم یکم کار دادرسی دارم قربونت ممنون میشم
شیخ حسن چرا نمیاد بیرون بجنگه با اسرائیل ؟!!!@
عجبا !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
سلام خدا بر سید مقاومت
چرا علیه سید بزرگوار عربده کشی میکنند بعضی ها ؟ آیا ایشان باید تمام هست و نیست حزب الله را بخطر بیندازد ؟ آیا حماس در جنگ سوریه با حزب الله همکاری کرد یا با جبهه النصره مخالف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
آرام
آرام
آرام باش
عصر سخنرانی تنوم شده
عصر عمل است
باید صف اول جنگ حاضر شه
هیچ فرقی هم با بقیه نداره
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
سید بزرگوار؟؟؟!!!!!!! مگه پایمبر اسلام خودش در ۹۹ درصد جنگ ها در خط مقدم نبود؟؟؟ این آقا پیرو پیامبره؟ اگر هست چرا خودش به جنگ نمی ره؟
حماس: مصر فقط تماشاچی نباشد.
نه تنها مصر بلکه کل کشورهای اسلامی نباید تماشاچی باشند چون اگر امروز تماشاگر مرگ کودک و زن بی گناه غزه باشند این رژیم موقت چنان وقیح می شود که فردای آینده به کشورهای همجوارش همچون مصر هم حمله خواهد کرد و آن گاه کشورهای اسلامی می خواهند تماشاچی حمله این رژیم غاصب به مصر باشند؟؟؟؟؟؟؟ مگر این ها از نیل تا فرات شعارشان نیست؟؟؟؟؟ کشورهای اسلامی باید متحد تصمیم قاطعی اتخاذ کنند و باعث متوقف شدن این ماشین کشتار شوند.
فقط ایران و عراق و ترکیه و چند کشور اسلامی دیگر که نمی توانند از مردم بی دفاع غزه دفاع کنند، دنیای اسلام باید یکپارچه اعلام حمایت کند. کودک و زن فلسطینی که امروز زیر آماج حملات بی شرمانه اسرائیل قرار گرفته اند چشم انتظار حمایت برادران و خواهران مسلمان تمام کشورهای اسلامی هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
خوت چرا تماشاچی هستی ؟ برو برای وطنت فلسطین بجنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
بس کنید این مزخرفات را
اسراییل از بدو تاسیس تاکنون، آغاز کننده هیچ جنگ و نزاعی نبوده است ولی اگر به او تعرض شده، بطور بسیار شدیدتری پاسخ داده است
تاریخ ، گواه بر ادعای فوق الذکر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
همین مصر بارها از اسرائیل شکست خورده ، از این شعارها زیاد میداد ، آخرش هم صحرای سینا رو با مذاکره و واسطه گری آمریکا و عقد قرارداد صلح با اسرائیل تونست پس بگیره وگرنه هنوز صحرای سینا دست اسرائیل بود
یادتون هست زمان جنگ 8 ساله دوستان شیخ قران را بالای سر رزمندگان نگه می داشتند که به سلامت بروند و برگردند الان هم شیخ لبنان همین کار را می کند دعا میکند به جان رزمندگان حماس جهاد و ........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
مردم لبنان باید هم خودش و هم پسرشو از زیر قرآن رد کنن و بفرستنش غزه
یاسر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
جهت اطلاع سید مقاوت قبلا فرزندش در راه مبارزه با اسرائیل شهید شده کمی مطالعه بفرمایید
شیخ حسن نصرالاه چرا نمیره غزه کمک حماس ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
ميگن راه آهن بيروت - تل آويو فعلا تعطيل شده. حرفاي تكراري و صد من يك غاز . به خاطر حرف شما هم شده فردا با موتور ميره . خدا شفا بده
((اعلام زمان سخنرانی مهم سیدحسن نصرالله))

ویدئو کنفرانسی که معلوم نیست از کجاست و اینکه ضبط شده هست یا زنده
اقتدار یعنی این
وقتی نسل کشی عادی بشه، روسیه یا دیگران هم راحتتر میتونن از بمب اتمی علیه غرب استفاده کنند مثلا در اوکراین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
تو نگران نباش
تا کدخدا هست روسیه هیچ غلطی نمیتواند بکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
وقتی غزه بطور کامل توسط اسراییل تصرف شد، اونوقت خواهی دید که حاج پوتین جطور به غلط کردن میفته و تقاضای آتش بس با اوکراین را خواهد کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
روسیه اگه بزن بود تا الان زده بود ، موشک اتمی فقط بازدارندگی داره ، شلیک بکنه کل روسیه میشه هیروشیما ، موشکهای اونم فقط وسط اروپای ترسو میخوره زمین و به آمریکا نمیرسن اصلا
کانادا به اسرائیل نیروی ویژه فرستاد.
آمریکا و کانادا از آن طرف عالم به اسرائیل نیرو اعزام می کنند مصر هم به قول حماس شده تماشاچی.
اگر جوانان مسلمان مصر بر علیه باطل برخیزند قطعا جوانان لبنان و عراق و سایر کشورهای اسلامی هم ساکت نخواهند نشست و بر بی عدالتی ها و بی قانونی ها خط بطلان خواهند کشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
شما جماعت ارزشی هم دست از حرافی بردارید و بروید به کمک غزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
جوانان مبارز مصر منتظر قدوم مبارک شما هستند تا به آنجا بروید و طرز مبارزه و جنگ با دشمن صهیونیستی را به آنان بیاموزید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
شما چرا عادت کردین از طرف دیگران حرف بزنید برای دیگران نسخه بپیچید
بقول حاج قاسم شهید مهدی باکری به رزمندگان تحت فرمانش برو جلو نمیگفت میرفت جلوی خط بعد میگفت
بیایین
بجای نسخه پیچی برای جوانان مصری خودت و جوانهایفک و فامیلت رو برین غزه بعد بگین شما هم بیایین
توافق و آتش بس هرچه سریعتر باید انجام گردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
جنگ جنگ تا نابودی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
مگر برای غاصبان صهیونیست آتش بس معنا دارد؟ اینان چون با غصب زمین های فلسطینیان حاکم شده اند زیر بار قانون نمی روند و در برابر نهادهای بین المللی پاسخگو نیستند چون می دانند اگر بنا به عدالت باشد باید سرزمین های غصبی را پس دهند و به همان جاهایی برگردند که کشتی کشتی از آن جاها وارد فلسطین شدند یعنی فرانسه و آمریکا و ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
آتش بس چیه ؟!!! این جنگ باید تا نابودی اسراییل و سپس تبدیل کاخ سفید به حسینیه ادامه پیدا کند ، پس چرا به این زودی خسته شدین و تقاضای آتش بس دادید؟
تجربه نشان داده که انتهای این داستان و قصه از پیش طراحی شده با عقب نشینی اسراییل و پذیرفتن شروط حماس پایان خواهد پذیرفت و این داستان 7 الی 8 سال بعد مجدد تکرار خواهد شد و باز هم تکرار و تکرار و تکرار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
چه شروطی حماس دیگه وحود نداره غزه زمین سوخته خالی ازسکنه
ناشناس
| Russian Federation |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
این تجربه رو خودت ساختی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
به همین خیال باش، ولی مطمئنا فاتحه حماس و هنیه خوندس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
نه دیگه ، این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست ، اسرائیل میخواد برای همیشه دندان لق حماس رو بکشه بندازه دور ، خیالش از غزه که راحت شد متمرکز میشه رو جنوب لبنان ، از سوریه و عراق هم بخاری بلند نمیشه ، موشکای حوثی ها هم تا بخواد برسه به اسرائیل تو آسمان عربستان یا بالای دریای سرخ پودر میشن ، کرانه باختری هم که دست تشکیلات محمود عباسه و دارن زندگی عادیشونو میکنن ، عاقبت غزه رو هر کی ببینه دیگه ماستا رو کیسه میکنه و شعار بی شعار
اسرائیل حق دفاع از خود و شهروندانش را دارد.
پاسخ ها
یا حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
تف بر این تفکر..... این همان تفکر جنگل است... در کدام قانون، اشغالگر، حق ادامه اشغالگری داشته و نسل کشی و جنایت در برابر صاحب خانه ، دفاع از خود تلقی می شود؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
جنایت و وحشیگری با دفاع زمین تا آسمان تفاوت دارد
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
به نظر من هم اسراييل در برابر اعراب و فلسطينيان بسيار صبورى به خرج داده است. تمام مايحتاج انها را تامين ميكند (آب، برق، غذا، ...)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
هیچ کس نمیتواند از این هیولای دیوسیرت رزیم غاصب کودک کش چهره‌ی یک مظلوم بسازد
جنگ منطقه ای می تواند همه ی طرف های جنگ را به سرنوشت غزه دچار کند غیر از تبعات اقتصادی .واقعاافرادی که از جنگ منطقه ای میگن خسارات جنگ عراق را بیاد ندارند‌؟تازه قدرت ارتش صدام که یک دهم اسراییل و آمریکا هم نبوده
اینکه نابودی اسراییل نزدیکه شک نکنید چون اسراییل قسمتی از خاک کره زمینه و مردمش هم در کنار تمام انسانها زندگی میکنن و دانشمندان اختر شناس و کیهان شناس نابودی بزودی کره زمین را با تمام سکنه اش محاسبه کرده اند پس دروغ نیست ولی خلاصه گویی درستش اینه تمام جهان نابودیش نزدیکه
رَبَّنا لا تَجْعَلْنا فِتْنَةً لِلَّذينَ کَفَرُوا وَ اغْفِرْ لَنا رَبَّنا إِنَّکَ أَنْتَ الْعَزيزُ الْحَکيمُ
پروردگارا ، ما را وسیله آزمایش کسانی که کفر ورزیده اند قرار مده ( که ما را به زبان یا به عمل بیازارند ، یا برای امتحان آنها ما را به مصائبی گرفتار مساز ) ، و پروردگارا ، بر ما ببخشای ، زیرا تویی که صاحب اقتدار و حکمتی.

ممتحنه - ۵
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
بسیار زیبا
یک اصل کلی :
جواب های هووی است
شدیدتر و در خلاف جهت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
نیوتون که یهودی بود اینو دو سه قرن پیش گفت ، هر عملی عکس العملی دارد
کجای این طرح خطرناک و سریه ؟!!
اولا که از زیر بمباران بودن که بهتره
در ثانی خودشون که قبلا هم اینو گفتن ، پس سری نیست !!
یک سوم نوار غزه شخم خورده و آماده کاشت کلزا و سایر دانه های روغنی است
اسقاطیل در پی شکستش اینترنت را قطع کرد!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
واقعا نمی دانم مثبت بدم یا منفی
شیطون
یعنی هر کس در حال شکست باشد اینرنت قطع میکنه
اسرائیل اعتبار خودش را در اکثر کشورهای اروپایی و حتی آمریکا داره از دست می دهد و این موضوع سابقه نداشته
ظاهرا کشورهای اروپایی زودتر از کشورهای عربی بیدار می شوند
خورشید دارد از غرب طلوع می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
دلخوش نباش
یونیسف چرا برای کودکان ایران خفه خون گرفته و حرفی نمی زنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با توجه به اینکه ادعا میکنید که حسن نصرالله محبوب تمام مردم لبنان و بخصوص گروه حزب الله است، چرا برای ایراد سخنرانی در جمع عاشقانش حاضر نمیشود تا وی را بوسه باران کنند؟!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
چون محبوب نیست و می ترسه
چرا پسر نتانیاهو از سربازی فرار کرده؟!!!!!!
چرا در آمریکا قائم شده؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
از پناهیان و رسایی بپرس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
پسر اسماعیل هنیه کجاست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
شبیه آقا زاده های خودمان هست .
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
از فرزندان مسئولانتان چه خبر ؟؟؟؟؟ سربازی می روند؟؟؟؟ کجا زندگی می کنند؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
نتانیاهو و برادرش جفتشون کوماندوی نیروهای مخصوص اسرائیل بودن و برادرش در جریان آزادسازی گروگانهای اسرائیلی در آفریقا فرمانده کوماندوها بود و کشته شد
این گروهها ی مقاومت تابع هیچ قانون بین المللی نیستند درنتیجه هرکاری می‌توانند بکنند .واین نظم و امنیت جهانی را به خطر می رساند .آنها حتی از قوانین کشورهای خودشان هم تبعیت نمی کنند .لبنان و عراق و یمن ارتش قانونی دارند
مجامع بین المللی دو قسمت هستند یک قسمت که طرفدار فلسطین هستند اما قدرت ندارند یک قسمت هم که دربست در خدمت اسرائیل هستند

سازمان های بین المللی دارای ریشه انسانی ندارند
اگر انسانیت ریشه آنها بود حداقل جلوی کودک کشی را می گرفتند

اسرائیل دستاوردهایش در خراب کردن و ویران کردن خانه های مردم و کشتن زنان و کودکان است
در حوزه نظامی هیچ دستاوردی کسب نکرده و حماس و مقاومت بر آنها برتری کامل دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
سی ان ان و بی بی سی که خودشونو پاره کردن برای غزه قدرت ندارن؟
پیام روز جمعه نصرالله هیچ حرف و مطلب جدیدی نخواهد داست ،، باز هم همان شعارهای نابودی اسراییل وذکر قدرت موشک های مقاومت و از این حرفهای تکراری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
واقعا معلوم نی توی لبنان چه خبره
دولت و رئیس جمهور نداره ؟
ارتش نداره
فرمانده ارتش نداره
حسن نصرالله چکاره لبنانه‌
لبنان مشکلش با دولت اسراییل چیه‌ ؟!
آدم نظرات رو که میخونه واقعا متاسف میشه
مسلمان نیستید
انسان هم نیستید؟؟؟!!
نسل کشی مردم بیگناه توسط وحشی ترین ارتش دنیا چه خوشحالی برای شما داره ؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
خوشحال نیستند
اتفاقا گریان و ناراحت هستند
کسانی که مدام بر طبل
جنگ و
نابودی
محو
این حرفای غیر واقعی و بی منطق
می کوبند باید از خود بپرسند
آیا این انسانیت است
آیا این دینداری است
شما تو تهران لم دادی روی مبل
یکی دیگر لت و پار
وبی خانمان و آواره بشه
که حرف شما درست از آب دربیاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
انسان بودن هیچ ربطی به اینکه چه دینی داری ندارد .مثلا طالبان وداعش ادعای مسلمانی دارند ولی ایا انسان هم هستند؟در ضمن هر انسانی از اینکه به خاطر حاکمان بی منطق و زور گو تعدادی بیگناه که اکثرا هم زن وبچه هستند ناراحت میشوند .حالا از هر طرفی که میخواهد باشد
واقعیت اینستکه
یک پشه
در برابر یک فیل
هیچ شانسی ندارد
کشورهای جهان باید باهم همکاری کنند که مشکل اسرائیل را حل کنند

اسرائیل شامل یهودیانی هستند که از دیگر کشورها به اسرائیل مهاجرت کردند و همه کشورها باید تمایل خودشان را اعلان کنند که اسرائیلی ها به کشورهای مبداء خودشان بازگشت و برای آنها تسهیلاتی در نظر گرفته شود

تعداد ایرانی ها هم در آنجا کم نیستند و ایران هم امکاناتی را برای بازگشت آنها فراهم کند و اگر قصد بازگشت داشته باشند مصونیت سیاسی و اقتصادی داشته باشند و حتی اگر در موضوعی تخصص داشته باشند از تخصص آنها استفاده کرده و شغل متناسب با تخصص آنها را فراهم کند
من اشکهایم را برای بچه های ایران ریخته ام، دیگر اشکی نمانده که برای بچه های کسانی که صدام را قهرمان خود میدانند بریزم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
بخاطر چند غاز نیروی نیابتی کشور ثالث شدند . جوابش و تاوانش را بخوبی پس می دهند . من هم برای مردمان اوکراین بیشتر از اینها دلم می سوزد .
برادرها نمایندگان شیرینی پخش کن ها آقازاده ها چرا نمیرید کار اسرائیل را یکسره کنید چرا فقط شعار می دهید چرا بهانه دست اسرائیل می دهید برای جنگ چرا کشورهای عرب همگی سکوت کرده اند چرا چوب تو لانه زنبور کردید؟ جواب خون این بچه ها و زن های کشده شده را چگونه میدهید؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
جوابش رو میدن فقط من و شماخبر نمیشیم. جوون هاشون با هزار تا درد و مرض جلوی چشم هاشون پرپر میشن
از جنبه تاریخی دین و سرزمین یهود بر دین و سر زمین فلسطین مقدم بوده است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
تقدم وقتی ارزش دارد که مبتنی بر مشروعیت باشد

از 70 سال گذشته ورود ظالمانه اسراعیل تصرفات حقه مردم قلسطین را از آنها به زور غصب کرده اند

اگر دنبال تاریخ و افسانه ای که لابد باید بگی یه زمانی قلرو حکومتی ایران زمان کوروش تا مصر بوده پس مصر مال ایرانیا است
پس لطفا بی دقت حرفی مطرح نکن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
بله حتما خونه ای که در آن ساکنی قبل از شما صاحبانی داشته و نوادگان اون ها می توانند بیان ادعا کنند اینجا خانه های اجدادی ماست و مالکش ماهم هستیم لطف کنین تشریف ببرین بیرون یا بیاندازیم بیرون . .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
آیا قرآن سند مشروعی برای مسلمانان نیست؟ پس چرا آیاتی که صریحا این سرزمین را تا قیامت متعلق به بنی اسرائیل می داند را نادیده می گیرید؟
حسن نصرالله یک عرب است وباید از عربها دفاع کند آن هم علنی و مردانه نه زیر زمینی و......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
سید حسن یعنی سید مقاومت

از کینه برخی نسبت به ایشان ارزش والای او برایم مسلم تر و بیشتر شد
خدا یارش باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
والا منم تعجب می کنم
حضرت علی خودش پرچم‌دار و میدان دار هر جنگی بود
آخه از داخل غار
چطوری جهاد می کند.
اگر بخواهیم مشکل به طور کلی حل بشه باید از کیم بخواهیم یک بمب اتم بزند وسط تل‌آویو تا این منازعه برای همیشه حل بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
کیم هم یک ترسو مثل شماست که فقط شعار می ده
تازگیا یه ماجرای جدید شنیده شده که یک ایرانی دغلباز و حیل گر که خودش رو نزد فلسطینیا سید و اولاد پیامبر معرفی کرده بوده و مورد احترام هم بوده چندین هکتار زمین از فلسطینیها هدیه میگیره و یا ارزون میخره بعدش این زمینهارو باقیمت خوب میفروشه به صهیونیستها و......... حالا اگه این داستان درست باشه پس کمکهای ایران به اونا نوعی جبران خسارت محسوب میشه فکر کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
به ایرانیها چی؟
برن وراثشو پیدا کنند ازش بگیرند
میخواستن بهش ندن
بلومبرگ گفته عملیات رژیم موقت اسرائیل ۶ هفته تا ۶ ماه طول می کشد، شش هفته شاید ولی عمرا غاصبان صهیونیستی بتوانند ۶ ماه دوام بیاورند چون اسرائیل باید به دور و برش هم نگاه کند همگی کشورهای اسلامی هستند که خشم مردمانشان از بیداد صهیونیست ها لبریز شده اگر جنگ بیش از ۶ هفته دوام بیاورد نابودی اسرائیل حتمی است، بنابراین سعی می کند تا حداکثر یکی دو هفته دیگر اعلام آتش بس کند و شکست را بپذیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اگر جنگ بیشتر از شش ماه طول کشید، اونقدر شرف و غیرت داری که بیای همینجا و اعتراف کنی که اشتباه کردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
مصر و سوریه و اردن قبلا تاوان این خشمشون رو با از دست دادن قسمتی از سرزمینهاشون دادن ، لبنان هم که چندبار تاوانشو داده ، دیگه کدوم کشور همسایه اسرائیل باقی میمونه که دلش جنگ بخواد ؟
اسرائیل در هر کیلومتر مربع ۵۰ تن مواد منفجره ریخته پس این که می گفتند نتانیاهو بیمار است و چندین هزار پرونده پزشکی دارد سخن اشتباهی نبوده است فقط یک هیلتر جدید می تواند با زن و کودک بی گناه این گونه رفتار کند.
از فردا بهتر است فرماندهان نظامی اش با سلام های هیتلری از او استقبال کنند البته اگر در آینده مجبور نباشد در دادگاه کیفری بین المللی جوابگوی جنایات جنگی امروزش باشد.
ارتش جنایت کار رژیم موقت اسرائیل ۸ هزار نفر از مردم بی گناه غزه را به شهادت رسانده که بیش از ۵ هزار نفر آنها زن و کودک هستند یعنی ۷۰ درصد کشته شدگان و جنایت جنگی آشکارتر از این در هیچ جنگی سراغ نداریم پس سازمان ملل باید فرماندهان رژیم اسرائیل به خصوص وزیر جنگ و نتانیاهو را به عنوان جنایت کار جنگی به دادگاه کیفری لاهه معرفی کند تا منطبق بر اعمال جنایت کارانه آنها برایشان کیفر خواست صادر شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
برای اینکه انشای تو کامل شود، باید حداقل یک خط هم راجع به دویست زن و بچه اسیر اسراییلی هم مینوشتی
یه نکته عجیب هست که خیلی ها از رو نا آگاهی میزنن یا عناد. اینکه چرا ویدیو کنفرانس می خواد حرف بزنه؟!
جوابش رو میدونن ولی خودشون رو زدن به نا آگاهی. آیا اسرائیل حاضره تمام رادارهاشو خاموش کنه، تمام سامانه های دفاع موشکیش رو خاموش کنه. درب تمامی پناهگاه هاشو ببنده. بعد یکی از مسئولینش بیاد توی فضای آزاد شروع کنه سخرانی کردن؟!
اگر مسلمان نیستید حداقل آزاده باشید!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
مگه شیخ حسن دنبال شربت شیرین شهادت نیست؟
آمریکایی ها در اعماق صحرای نقب و ۲۰ مایلی غزه برای دفاع از اسرائیل پایگاه نظامی ایجاد کرده اند پس آنها حامی این جنایات هستند و شریک جرم جنایات جنگی اسرائیل.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
به تو چه؟
ناشناس
| Austria |
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
شما هم جرات دارید برید اصلا تو ۲ مایلی اسراییل پایگاه .
بزنید برای حمایت از فلسطین
از قدیم گفتن با دم شیر بازی نکن حالا تحویل بگیرین این دفعه کور خوندین جنگ ۶ روزه. تموم شه شب و روز صداسیما رو ول نکننین که پیروزی غزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
این شیر نیست این سگ هاری است که باید تو سرش زد تا ضربه مغزی شود
اگر شیر بود چندین تن بمب را روی زنان و کودکان نمی ریخت و می رفت مستقیم با حماس می جنگید
اسرائیل چه پیروز بشه و چه شکست دیگه اون اسرائیل دو هفته پیش نیست روزبروز حامیان و طرف حماس و فلسطین قوی تر میشن از چوب و سنگ رسیدن به موشک و اسرائیلیهایی که از خارج اومدن و وضع مالی خوبی دارن دیگه در آن سرزمین نخواهند ماند درسته چند کشور از حامی داره ولی در کل چهره خوبی از خود بجا نگذاشت گذشت زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد هر چند پر هزینه و دردناک ولی ظلم پایدار نیست ......
اعلام زمان سخنرانی مهم سیدحسن نصرالله...
هنیه در قطر و نصرالله در لبنان سخنرانی میکنند. مردم غزه هم خونشان بر زمین ریخته میشود...
سخنرانی دوست عزیزمون از طریق تلویزیون؟؟؟ اگه شهادت خوبه چرا دوست عزیزمون بعد یک ماه اون هم بصورت مجازی باید رخ زیباش رو ببینیم. یا علی، راه شهادت بازه بفرما داخل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
از هيچي خبر نداري سر و كلت الان تازه پيداشده الان چندين ساله سيد حسن مجازي صحبت ميكنه چون يك لحظه غفلت مساوي ترور ايشان هست. قابل توجه كساني كه ميگن سيد كجاست شما اگر يك بچه تهديد به چاقو زدن بكنه تا 100 سال ديگه از ترس از اون منطقه رد نميشي . سيد سال ها در معرض ترور و شهادت هست بعد شما قيافه آدم هاي شجاع ميگيري كه چرا از تلويزيون؟ جهل هم حد و مرز نداره
کشوری که مردمش کار نکنن از دیگران صدقه بگیرنند میشوند الت دست ومزدور کشورهای دیگه ومیشود ای وضع
طوفان الاقصی سدیروت را به شهر ارواح تبدیل کرده خب معلوم است شهرهایی را که با غصب سرزمین مردم مظلوم فلسطین درست کرده اید به شهر ارواح تبدیل می شود.
صهیونیست ها چون شهرک سازی هایشان غیر قانونی بوده می گویند ما که مفت غصب کرده بودیم حالا که فلسطینیان می خواهند سرزمین غصب شده شان را پس بگیرند با پرواز فرودگاه بن گورین پا به فرار گذاشته اند.
نهایت فردا هم که جنگ تمام شود اقدامات جنایتکارانه ارتش رژیم موقت اسرائیل باعث انزوای جهانی اش خواهد شد و مجبور است به قوانین بین الملل برگردد و دولت فلسطینی با پایتختی قدس شریف تشکیل شود.
حماس همین الان هم پیروز است
مترو پرند چی شد
الموت الاسرائل جنایتکار کودک کش.
ختم کلام کسانی هم که به جزء این می گویند با وجدان خود در افتاده اند.
فکر نکنید خبرهای رسیده از جنگ همش راسته ما امروزه یعنی حدود ۶۵ ساله با جنگ روانی و رسانه ای در کنار جنگ ظاهری و فیزیکی مواجه ایم و بدون باشید جنگ رسانه ای یک سلاح کمکی جبهه هاست که بدون این سلاح امروزه محکوم به شکست هستید فکر کردید چطوری عراق زود زمینگیر شد و غیره سیاستمداران vجهان اصلن براشون جان یک انسان اهمیت نداره و با همین فرمون ادامه کاراشون را جلو میبرن عادت دنیای امروز این شده بکش بکشان تا همیشه زنده بمانی
از پسران معاون اول قوه قضایی چه خبر؟خبرش فراموش نکردیم
این ویدئو کنفرانس در ایران انجام میشه یا قطر؟
همیشه فکر می کردم کسانی که در جنگ تسلیم می شوند اسیر به حساب می آیند. اصلاً نمی دانستم یک زن خانه دار یا یک پیر زن هم جزو اسرا حساب می شوند. اینها که توی فیلم بودند بیشتر شبیه گروگان هستند تا اسیر جنگی.
لعنت بر هر چه رژیم
ادم کش و قاتله
احساس می کنم اسرائیلی ها هجوم آوردند چون هر پیامبی که به نفع اسرائیل است نظرات مثبت بالا و هر پیامی که به نفع غزه مظلوم است نظرات منفی بالا است
از خداوند میخواهم هر آنچه خواسته ملت ایران است،همان شود..آمین..
حماس آینده مجهز به موشک های نقطه زن و ضد هوایی و سیستم های جنگ الکترونیک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
همچنین توپهای لیزری، مخابرات کوانتومی، سفر در زمان، هایپرلوپ، فضاپیما و ایستگاه فضایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
حماس تمام شد غزه شخم خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
ناشناس 23:32 از کیسه خلیفه می بخشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همونه که یه عمره آواره و بدبختن چون مفتخوری و حرومخوری کردن
زنان خانه دار را به اسار ت گرفته اند هنر نمائی می کنند .خوب معلومه آن زن برای دیدن بچه هایش کل رژیم اسرائیل را لعن و نفرین می کند
اگر نتیجه این جنگ. حتی نابودی اسراییل باشد به کشته شدن هزاران. زن و کودک بیگناه نمی ارزه
حزب الله چرا وارد جنگ تمام عیار با صهیونیست های ملعون نمی شود پس این چند صد هزار موشک را برای چه زمانی ذخیره کرده است برادران مسلمان ما در فلسطین تنها مانده‌اند دیگر میانه روی و احتیاط جواب نمی دهد باید به آنها بتازیم و منتظر نصرت خدا باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
مردم لبنان اجازه نمي دهند مگه حزب الله چه كاره لبنانه
در قرآن قبل از شکست بنی اسرائیل درآخرالزمان ، به یک نکته مهم اشاره شده و آن این است که بنی اسرائیل بر زمین مسلط می شوند و از نظر اموال و فرزند و تعداد نفرات بسیار رشد میکنند. خواهشا یکی از علماء این آیه را تفسیر بنماید. ظاهرا تا نابودی قرن ها فاصله است. چون از نظر تعداد و نفرات هنوز به آن مرحله نرسیده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
کار علما نیست اینها از امورات غیبی است و درب غیب بسته است مگر محدود و بسیار کم و فقط برای افراد خاص
به همان امورات عقلی و معنای تحت اللفظی و تدبری قرآن اکتفا کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
در قرآن برخی از مسائل بصورت سربسته و مجهول آمده بخاطر اینکه مال یک دوره خاص نیست و قرار است در تمام دوران و زمانها کاربرد داشته باشد
برخی از آیات و سوره های آن برای حتی روز قیامت است که هنوز محقق نشده
در ظاهر فکر می کنی تناقضاتی در آن وجود دارد اما اینها تناقض نیستند و نشانه ریزبینی قرآن است که هر کس دنبال آنها برود هم رشد عقلی پیدا می کند و هم ریزبین و متفکر می شود و متوجه یک انسجام و یک نظم عجیب در کلام خدا می شود که انتها ندارد
اسرائیل گام به گام وارد شمال غزه شد الان وقتشه که انهائی که سالها شعار محو اسرائیل می دادند لباس رزم بپوشند وبروند برای محو اسرائیل .وگرنه سعی کنند بیرون گود شعار ندهند و برای همیشه ساکت بمانند.
جنگ جز آوارگی و فقر و فساد هیچ چیز تاکنون نداشته.
اکثر دولتمردان کشورهای مسلمان سکوت کردند، و مطمعن باشید وارد جنگ با اسراعیل نمی شوند. جنگ با اسراعیل یعنی جنگ با آمریکا ، آلمان، انگلیس، هلند، فرانسه، پس دولتمردان عاقل و باهوش میدانند که هیچ کمکی نمیتوانند بکنند، ،،، کنار فلسطین، الجزایر، مراکش، و مصر سه کشور سنی مذهب و مسلمان هستند، هر سه کشور حتی شعار هم ندادن، چه برسد که بخواهند وارد جنگ شوند،،،
پسران یعقوب افتادند به جون هم چه ریطی به ایرانی ها داره
ما یهوذیم یا سنی؟؟؟؟
تا دیروز میگفتید حزب الله در جواب حملات اسرائیل به غزه و در حمایت از حماس به اهداف نظامی در اسرائیل حمله کرده. حالا داستان رو ناگهانی عوض کردین میگین اسرائیل بی دلیل حمله ها رو شروع کرده؟‌ جریان چیه؟
غزه باید به مصر ملحق بشه کرانه باختری هم به اردن اینا که کشور بشو نیستن ما را هم از هستی انداختن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست