بازدید 4847
۶

فرماندار سابق قزوین از زندان آزاد شد

سرپرست سابق فرمانداری قزوین که محکوم به ۱۳ ماه حبس تعزیری بود، بعد از ۱۰ روز از زندان آزاد شد
کد خبر: ۱۲۰۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ 02 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، غلامحسن اسلامی صدر سرپرست فرمانداری قزوین که با شکایت شاکیان خصوصی راهی زندان شده بود بعد از ظهر چهارشنبه از زندان آزاد شد.

اسلامی صدر که یکی از مطالبه گران شهر قزوین است با شکایت برخی افراد پیش از تصدی فرمانداری قزوین روبرو شده بود که در نهایت ۳۰ مهرماه راهی زندان شد. در ۱۰ روز اخیر حضور وی در زندان حواشی زیادی را به دنبال داشت و باعث اعتراض جمع کثیری از نیروهای انقلابی و مطالبه گران شهر قزوین و همچنین کشور شده بود.

در همین حال، خبرگزاری فارس در گزارشی نوشته بود؛ به گفته رئیس دادگستری قزوین سرپرست فرمانداری این شهرستان در پرونده‌ای مربوط به سال ۱۴۰۰ به ۱۳ ماه حبس به جرم نشر اکاذیب محکوم می‌شود، اما این پرونده با رأفت اسلامی به مدت دو سال توسط قاضی معلق می‌شود.  

انتشار خبر حضور سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین در زندان به اتهام نشر اکاذیب و اجرای حکم حبس وی، طی روزهای اخیر واکنش های زیادی را در فضای سیاسی قزوین در پی داشته است.غلامحسن اسلامی صدر از جمله فعالان  فرهنگی جبهه انقلاب در قزوین است که پیش از این سوابقی همچون مدیرکلی دفتر شهری استانداری قزوین و مدیریت منطقه یک شهرداری قزوین را نیز تجربه کرده بود.

وی یکی از فعالان عدالتخواه استان قزوین و از پیگیری کنندگان اصلی پرونده های پر سر و صدای این استان مثل کارخانه فرنخ و مه نخ و زمین‌های تعاونی مسکن کارکنان دادگستری معروف به پرونده هفتسنگان بود. برخی از این پرونده‌ها توسط آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان هم موضوع را مسوولان در جلسات خصوصی و تریبون نماز جمعه پیگیری شده بود.(بیشتر بخوانید)

پس از اعلام خبر اجرای حکم فرماندار قزوین، واکنش های زیادی از سوی فعالان سیاسی و رسانه ای استان در فضای مجازی انعکاس پیدا کرد. روز گذشته جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی قزوین با تجمع مقابل ساختمان دادگستری استان، اعتراض خود نسبت به روند رسیدگی به پرونده اسلامی صدر و حبس وی را اعلام کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶
همه جا پارتی بازیه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
پارتی بازی نه رافت اسلامی
این براش درس عبرت میشه دیگه با گنده تراز خودش در نمیافته. فرماندار یه شهرو چه تو کار بزرگا فضولی بکنه
باید بدونه با دانه درشت ها اگردر افتی ور افتی
چرا رافت اسلامی شامل حال اینگونه افراد می گردد؟ و مگر عده ای می توانند با هر گرایش و عقیده قابل احترام در حکم دادگاه و روند رسیدگی قضایی دخالت کنند؟ چرا این افراد محترم برای مشکلات مردم اقدامی نمی کنند؟
زندان رفتنش بهر چه بود وآزاد شدنش به چه علت؟؟؟یک جای کار فرشته عدالت می لنگد!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست