بازدید 2071

استعفای عضو حزب لیکود در اعتراض به نتانیاهو

رئیس شورای کیبوتص سدوت واقع در غرب فلسطین اشغالی از حزب لیکود در اعتراض به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی استعفا کرد.
کد خبر: ۱۲۰۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵ 02 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد، «تامیر عیدان» رئیس شورای کیبوتص سدوت نامه استعفای خود را برای نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ارسال کرده است.

وی نتانیاهو و کابینه‌اش را به ناتوانی در مدیریت جنگ و عدم ارائه راه حل برای مشکلات ساکنان شهرک‌ها و رها کردن آنها در این شرایط بحرانی متهم کرده است.

رئیس شورای کیبوتص سدوت همچنین کابینه رژیم صهیونیستی را مسئول شکست فاجعه بار حوادث ۷ اکتبر (۱۵ مهر) دانسته است.

عیدان از هم حزبی‌هایش خواسته است که گامی مشابه بردارند و استعفای خود را از حزب لیکود اعلام کنند.

پیشتر نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات ارشد دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا گزارش داده بود که واشنگتن بر این باور است که آینده سیاسی نتانیاهو در هاله‌ای از ابهام است و احتمالا طی ماه‌های آینده یا پس از جنگ غزه از قدرت کنار گذاشته خواهد شد.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار