بازدید 3637

پاسخ وزیر اقتصاد به پیش‌بینی‌ها درباره قیمت ارز

وزیر اقتصاد گفت: به دنبال جنگ اخیر فلسطین، رسانه‌های بیگانه تلاش می‌کنند بگویند نرخ ارز در ایران در سال ۱۴۰۳ به عدد مشخصی می‌رسد تا ذهنیت فعالان تجاری و اقتصادی را تحت تاثیر قرار دهند.
کد خبر: ۱۲۰۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ 28 October 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، سید احسان خاندوزی در همایش نکوداشت پدافند غیرعامل اظهار کرد: از سال ۱۳۹۰ موضوع دشمنی‌ها و عملیات سایبری در کشور ما تشدید شد که اقدامات ارزشمندی برای مقابله با آن انجام شده و در بسیاری مواقع برای جامعه گفته نمی‌شود اما بعضا هر چند ساعت یک بار یا در هر ساعت چندین بار عملیات سایبری به زیرساخت‌های کشور انجام می‌شود اما کمتر اتفاق افتاده که دچار شکست و خسارت سیستمی شویم.

وی افزود: در اقتصاد کشور باید پدافند غیرعامل را برای مقابله با تهدیدات جدی بگیریم، با وجود مصون سازی عینی در ۱۲ سال گذشته در عرصه آسیب‌های روانی که جامعه با آن مواجه می‌شود به اندازه کافی موفق نبودیم؛ زیرا جریان‌های رسانه‌ای بیگانه در این جهت حرکت می‌کنند.

وزیر اقتصاد با اشاره به حملات روانی به اقتصاد کشور از طریق رسانه‌ها گفت: مثلا در یک فقره القا می‌کنند که از ماه آینده فلان کالا کمیاب می‌شود و بعضاً باعث می‌شوند تا قبل از یک ماه این اتفاق رخ دهد این متغیرهای روانی به اقتصاد کشور صدمه می‌زند.

خاندوزی تصریح کرد: در جنگ اخیر فلسطین، رسانه‌های بیگانه تلاش می‌کنند بگویند نرخ ارز در سال ۱۴۰۳ به عدد مشخصی می‌رسد تا ذهنیت فعالان تجاری و اقتصادی را تحت تاثیر قرار دهند. در این بخش مقداری آسیب پذیری و شکنندگی وجود دارد که نباید بگذاریم مرجعیت به تریبون‌های بیگانه برسد.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه در پدافند غیرعامل در موضوعات اقتصادی باید به استقبال مخاطرات آینده برویم، گفت: توقع ما از همکاران در کمیته پدافند غیرعامل این است که قدری فراتر نگاه کنند و اگر قرار است اتفاقی بیفتد اقدامات پیشدستانه را انجام دهند تا سیستم‌های اقتصادی آسیب پذیری کمتری را ببینند و در صورت بروز اتفاق کارکرد سیستم سریعا به مسیر اصلی خود برگردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
واقعا این مسوولین تو قوطی هیچ عطاری پیدا نمیشن اسرائیل جنگ داره بورس ایران خون میشه دلار یک دفعه میره بالا بایدن سگش یکی رو گاز میگیره مملکت ما میریزه بهم آیا تمام دنیا اینطوریه چرا یک بار اعلام نمیکنید از بی کفایتی و بی وتدبیری مسوولین هست اون نبود معلم اون رفتن پرستاره و پزشکان اون رفتن مغزها اون خشکسالیها و کمبود آب کمبود برق کمبود گاز و ...... اگر مسلمان بودید جایتان را به یک نفر کاردان میدادید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
روانت رو کنترل کن رفیق این مواردی رو که نام بردی مربوط به دور های قبلی ریاست جمهوربود یه مقدای اطلاعاتت رو تو ی حوزه های استراتژیک آب ، تولید و کنترل و مدیریت برق و فروش میعانات گازی بهداشت و تامین اجتماعی و ... زیاد کن عزیز دل برادر روانت رو کنترل کن و اجازه نده دیگران عنان روانت رو در دست بگیرن خودت داده های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگیت و آنالیز کن نذار این رسانه و اون اپلیکیشن و او خبرگزاری فکر و ذهنت رو مملو از اطلاعات نادرست بکنن جانم
بیگانه بیگانه نکنید. مردم کاملا آگاه هستند که شما توان و دانش حل بحران و اداره اقتصاد ایران را ندارید. بفهمید که درباره واقعیتهای پیچیده ی یک اقتصاد بحران زده و پر از مشکل ساختاری در یک کشور بزرگ صحبت می کنیم نه گعده های بامزه ی شما سر پل مدیریت.
سیاست حکومت در برابر محرومان، سیاست «آب از سر گذشت چه یک‌ وجب چه صد وجب » است!
بورس آیینه تمام نمای اقتصاد هر مملکتی است ریزش بیش از 900 هزار واحدی طی 6 ماه گواه خیلی چیزهاست آقای وزیر
اقای وزیر اگر این اتفاق افتاد مرد هستی بیای معذرت خواهی کنی و بگی که پیش بینی درست بوده
چرا اینقدر دروغ میگید حیا هم حدی داره
از وقتی جنگ اسراییل شروع شده طلا تو کشور ما هر گرم 250 تا 300 هزار افزایش داشته ، دلار 2 تا 3 هزار افزایش داشته
واقعا که نمیتوانید کاری انجام بدید
خدا نکنه جنگ بیاد تو کشور خودمان دلار تا 200 هزار میره طلا تا گرمی 50 هزار میره
بکشید کنار
قیمت مسکن و خودرو براساس دلار ۱۴۰ هزارتومانی تعیین میشه نه ۵۰ هزارتومانی
هرچی این میگه برعکسش درسته
بنده خدا این هم نمی دونه . اذیتش نکنید !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست