بازدید 2564
۲

دستگیری ۲ خواهر جیب‌بر حرفه‌ای در مشهد

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری بانوان ۲ متهم به جیب بری در سطح شهر مشهد به دام افتادند.
کد خبر: ۱۲۰۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸ 23 October 2023

به گزارش تابناک، سرهنگ احمدنگهبان در گفتگو با تسنیم  اظهار داشت: با هوشیاری ماموران کلانتری بانوان ۲ متهم به جیب بری در سطح شهر مشهد به دام افتادند. در پی گزارش چند فقره جیب بری در اماکن شلوغ هسته مرکزی شهر مشهد توسط دو سارق زن، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری بانوان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی دوربین‌های مداربسته محل‌های که مورد دستبرد سارقان قرار گرفته بود مشخص شد، که ۲ زن با استفاده از شلوغی فروشگاه‌ها و در غفلت فروشندگان اقدام به جیب بری از شهروندان می‌کنند.

سرهنگ نگهبان عنوان کرد: ماموران کلانتری بانوان با بدست آوردن مشخصات ظاهری متهمان، تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز و سرانجام روز گذشته آن‌ها را در حال پرسه زنی در محدوده خیابان نواب صفوی مشاهده و در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از ۷ دستگاه تلفن همراه هوشمند، ۴ قطعه سکه پارسیان جعلی و بیش از هزار قطعه انواع کارت و پوشش سکه با نام نشان طلافروشی‌های معتبر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: با انتقال متهمان به کلانتری مشخص شد که متهمین دارای چندین فقره سابقه سرقت می‌باشند در بررسی فنی گوشی‌های تلفن همراه کشف شده مشخص شد ۵ دستگاه از این گوشی‌های مسروقه است که با مالباخته‌ها تماس و گوشی‌های به آن‌ها تحویل شد.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی و دستگیری همدستان آن‌ها در خصوص تهیه و توزیع سکه‌های جعلی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
در شهر چه خبر است؟!
خوب بعد از آزادی از زندان دوباره روز از نو روزی از نو .
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی