بازدید 51011
چهاردهمین روز تحولات فلسطین

حملات موشکی گسترده حزب الله به پایگاه های نظامی اسرائیل/ بمباران گسترده 100 نقطه غزه توسط جنگنده های اسرائیل/ افزایش شمار شهدای غزه به 4137 نفر/افزایش تلفات اسرائیل به 1400 کشته و 4834 زخمی

جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد چهاردهمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 
کد خبر: ۱۱۹۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹ 20 October 2023

بمباران گسترده 100 نقطه غزه توسط جنگنده های اسرائیل/ افزایش شمار شهدای غزه به 3900 نفر/افزایش تلفات اسرائیل به 1400 کشته و 4834 زخمی

بین الملل تابناک: جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد چهاردهمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است. 

قطر: آزادی گروگان‌های آمریکا بعد از تماس‌های مستمر محقق شد
۱۴۰۲/۰۷/۲۹ - ۰۰:۳۹

سخنگوی وزارت خارجه قطر درباره اقدام حماس در آزادی ۲ اسیر آمریکایی گفت این اتفاق بعد از «تماس‌های مستمر» با همه طرف‌ها محقق شده است.

وی تصریح کرد گفت‌وگوهای قطر برای آزادسازی بقیه اسرا با اسرائیل و حماس ادامه خواهد یافت. 

فشار آمریکا و اروپا به رژیم صهیونیستی برای تعویق حمله زمینی به غزه
۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - ۲۲:۲۸

وبگاه شبکه خبری بلومبرگ گزارش داد دولت‌های آمریکا و کشورهای اروپایی، رژیم صهیونیستی را برای به تأخیر انداختن حمله زمینی به غزه تحت فشار قرار داده‌اند.

طبق نوشته بلومبرگ، هدف کشورهای غربی خرید زمان برای پیشبرد مذاکرات مخفیانه قطر جهت آزادسازی اسرا است. منابع اشنا به این مذاکرات به بلومبرگ گفته‌اند مذاکرات حساس هستند و ممکن است به شکست منجر شوند، اما نشانه‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه حماس ممکن است با ازادسازی بعضی از اسرا موافقت کند. 

بایدن: گذرگاه رفح بازگشایی خواهد شد
۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - ۲۲:۱۵

 جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز جمعه به وقت محلی به خبرنگاران در کاخ سفید افزود که کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه حیاتی ظرف « ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده» وارد غزه خواهند شد.

رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به جاده گذرگاه رفح که مصر را به نوار غزه متصل می‌کند، گفت: «بزرگراه باید بازسازی می‌شد زیرا وضعیت بسیار بدی داشت و من معتقدم ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده، ۲۰ کامیون حامل کمک از گذرگاه رفح وارد غزه خواهند شد.»

رئیس جمهوری آمریکا همچنین در حساب کاربری خود در شبکه ایکس‌ (توییتر سابق) بار دیگر از رژیم اسرائیل حمایت کرد و مدعی شد: «تاریخ به ما آموخته که وقتی تروریست ‌ها بهای اقدام خود را نمی‌پردازند یا زمانی که دیکتاتورها بهای جنایات خود را نمی پردازند،‌ هرج و مرج،‌ مرگ و ویرانی بیشتر می‌شود.»

وی مدعی شد: «هزینه‌ها و تهدیدها برای آمریکا و جهان مدام در حال افزایش است. ما نباید کنار بکشیم.»

هشدار رژیم صهیونیستی درباره بمباران بیمارستان القدس
۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - ۲۱:۳۷

پس از جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، این بار صهیونیستها به دنبال بمباران بیمارستان القدس هستند.

هلال احمر فلسطین خبر داد که طی یک ساعت، صهیونیستها سه بار با مسئولان این نهاد تماس گرفته‌ و تأکید کرده‌اند که باید بیمارستان القدس تخلیه شود.

شبکه خبری العربی گزارش داد، این نهاد فلسطینی از همه مردم جهان خواسته است که برای جلوگیری از وقوع یک کشتار جدید در بیمارستان القدس شهر غزه، فورا وارد عمل شود.

هلال احمر فلسطین می‌گوید که در این بیمارستان، ۴۰۰ بیمار بستری هستند، ولی ۱۲ هزار نفر برای در امان ماندن از بمباران صهیونیستها به آن پناه آورده‌اند.

هلاکت ۳ نظامی اسرائیل و زخمی شدن ۴ نفر دیگر در حمله موشکی حزب الله
۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - ۲۱:۳۰

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، در حمله موشکی حزب الله لبنان به محل حضور نظامیان صهیونیست در نزدیکی پایگاه برانیت در شمال فلسطین اشغالی، سه نظامی کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

پیش تر حزب‌الله‌ در بیانیه‌ای اعلام کرده بود در پاسخ به حمله روز گذشته (پنجشنبه) رژیم صهیونیستی به خبرنگاران و غیرنظامیان در مجاورت موضع العباد که منجر به شهادت عبدالله ربیع البقاعی شد، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان یک گروه از نیروهای پیاده ‌نظام (رژیم) اسرائیل را در نزدیکی پایگاه «برانیت» با چند فروند موشک‌ هدف قرار دادند که در پی آن تعدادی کشته و زخمی شدند.

همچنین روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم مدعی شد که یک فروند پهپاد که از سمت اراضی لبنان وارد منطقه الجلیل شده بود، رهگیری و منهدم شده است.

ساعاتی پیش شبکه المیادین اعلام کرد که پایگاه «رویسات العلم» در سرزمین‌های اشغالی و دیگر پایگاه‌های صهیونیستی در «کفرشوبا» مورد حملات موشکی از داخل خاک لبنان قرار گرفتند.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که رژیم صهیونیستی نیز مناطقی در جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

 

سازمان ملل: غزه در خاموشی کامل
۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - ۲۱:۱۱

فرحان حق معاون سخنگوی سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی در جمع خبرنگاران افزود: دفتر هماهنگی امور بشردوستانه (OCHA) اعلام کرده است که حملات هوایی در غزه ادامه دارد و صدها نفر از جمله کودکان زیر آوار گرفتار شده اند.

وی افزود: تیم‌های نجات، در میان حملات هوایی مداوم، کمبود شدید سوخت برای راه‌اندازی وسایل نقلیه و تجهیزات و نبود یا کمبود شبکه‌های تلفن همراه، در تلاش برای انجام ماموریت خود هستند.

این سخنگوی سازمان ملل گفت: بیمارستان ها مملو از بیماران هستند و بسیاری در انتظار درمان هستند. ما از نبود مراقبت کافی برای ۹ هزار بیمار سرطانی در تنها بیمارستان شیمی درمانی غزه، نگران هستیم.

وی تصریح کرد: غزه اکنون به مدت ۱۰ روز است، در خاموشی کامل برق قرار دارد. به گفته وزارت مسکن غزه، از ۷ اکتبر، حداقل ۳۰ درصد از کل واحدهای مسکونی در نوار غزه ویران، غیرقابل سکونت یا آسیب دیده اند.

معاون سخنگوی سازمان ملل ادامه داد: در همین حال، در ارزیابی منتشر شده امروز، سازمان ملل تخمین می زند که خشونت و ویرانی تاکنون منجر به آواره شدن نزدیک به ۴۹۳ هزار زن و دختر از خانه های خود در غزه شده است.

فرحان حق اضافه کرد: علاوه بر این، خشونت به طور غم انگیزی منجر به افزایش فزاینده تعداد زنانی شده که همسران خود را از دست داده اند و تخمین زده می شود که ۹۰۰ زن پس از مرگ همسرانشان، خود سرپرست خانواده شده اند.

پیش از این، خالد خیاری دستیار دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که وضعیت در "اراضی اشغالی فلسطین خطرناک و در حال تشدید" بوده و نیاز فوری به پایان دادن "خشونت وحشتناک" و "آتش بس فوری بشردوستانه " است.

آزادی دو آمریکایی از سوی حماس
۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - ۲۰:۲۸

شبکه خبری سی ان ان آمریکا روز جمعه به وقت محلی به نقل از یک منبع آگاه و یک منبع دیپلماتیک اعلام کرد که دو آمریکایی آزاد شده یک مادر و دختر هستند که توسط حماس آزاد  شده اند.

این منبع آگاه گفت که این دو نفر به صلیب سرخ تحویل داده شده اند و "در حال خروج از غزه هستند".  

شبکه خبری سی ان ان آمریکا به نقل از منابع خود گزارش داد که این مادر و دختر به دلایل بشردوستانه آزاد می شوند زیرا مادر در وضعیت نامناسبی قرار دارد.

بر اساس این گزارش، مشخص نیست که آیا این دو شهروند آمریکایی از غزه وارد مصر خواهند شد یا اسرائیل.

شبکه خبری سی ان ان اعلام کرد: آزادی این دو شهروند آمریکایی  نتیجه مذاکرات قطر و حماس است که پس از ربودن حدود ۲۰۰ نفر از اسرائیل توسط حماس در ۷ اکتبر آغاز شد.

ابوعبیده سخنگوی جنبش حماس در بیانیه ای گفت: «گردان‌های القسام در واکنش به تلاش‌های قطر، دو شهروند آمریکایی (یک مادر و دخترش) را به دلایل بشردوستانه آزاد کردند تا به مردم آمریکا و جهان ثابت کنند که ادعاهای بایدن و دولت فاشیستی او دروغ و بی‌اساس است.»

حزب‌الله 3 پایگاه رژیم صهیونیستی را هدف حمله قرار داد
۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - ۱۹:۰۰

 مقاومت اسلامی لبنان، شامگاه امروز (جمعه)، از حمله به ۳ موضع نظامی رژیم صهیونیستی در خطوط مرزی با لبنان خبر داد.

حزب‌الله اعلام کرد رزمندگان این جنبش موضع نظامی «العاصی» و «هرمون» را با موشک‌های هدایت‌شونده و با استفاده از تسلیحات مناسب هدف حمله قرار داده‌اند.

لحظاتی بعد، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد نیروهای مقاومت محل تجمع گروهی از نظامیان صهیونیست در پایگاه اشغالی «هونین» را هدف قرار دادند که موشک‌ها دقیقا با اهداف برخورد داشتند.

 حزب الله امروز همچنین پیش از این حملات، مواضع نظامی «الرمثة»، «زبدین»، «‏الرادار»، «رویسات القرن» و «رویسات العلم» را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار داده بود.

تخلیه شهرک اسرائیلی از ترس حملات حزب الله
۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - ۱۷:۵۹

به دنبال حملات موشکی جنبش حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی، صهیونیستها از بیم تلفات، در حال تخلیه شهرکهای مرزی هستند.

خبرگزاری شهاب فلسطین به نقل از منابع اسرائیلی خبر داد که شهرک‌نشیان صهیونیست در حال تخلیه شهرک «کریات شمونا» هستند.

رئیس شهرک مرزی «مارگالیوت» نیز در واکنش به این مسئله گفت: حزب الله هر کاری که می‌خواهد با ما انجام می‌دهد. ما در حال تخلیه شهرکها هستیم، ولی در طرف دیگر [مرز]، زندگی به صورت عادی در جریان است.

1400 نفر در زیر آوارهای غزه مفقود شده‌اند
۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - ۱۷:۲۴

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز جمعه خبر داد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۳۷ کشتار در نوار غزه مرتکب شده است.

القدره با بیان اینکه در جریان این جنایات، ۳۵۲ نفر شهید و ۶۶۹ نفر هم زخمی شدند، گفت: ۱۴۰۰ فرد در زیر آوار بمباران صهیونیستها در غزه مفقود شده‌اند که از این تعداد، ۷۲۰ نفر از آنان کودک هستند.

جلسه اضطرای شورای امنیت در رابطه با فلسطین در روز دوشنبه
۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۰

نمایندگی برزیل در سازمان ملل اعلام کرد که شورای امنیت در روز دوشنبه (۲۳ اکتبر - ۱ آبان) جلسه اضطراری در رابطه با فلسطین برگزار خواهد کرد.

 این جلسه در پی آن تشکیل خواهد شد که ایالات متحده آمریکا هفته گذشته قطعنامه پیشنهادی شورای امنیت در رابطه با آتش‌بس بشردوستانه میان حماس و رژیم صهیونیستی را وتو کرد.

لیندا توماس گرینفیلد، نماینده آمریکا در شورای امنیت نیز مدعی شده بود که از کشته‌ شدن غیرنظامیان در درگیری میان حماس و رژیم صهیونیستی ناراحت شده اما مدعی شد «حماس باعث رقم خوردن این بحران بشردوستانه شده است». او همچنین از اعضای شورای امنیت خواسته بود تا به بایدن زمانی برای پیاده کردن دیپلماسی‌اش بدهند.

لاوروف: به تشکیل کشور مستقل فلسطین پایبند هستیم
۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - ۱۶:۵۶

«سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه امروز (جمعه) بر لزوم تشکیل کشور فلسطینی مستقل تاکید کرد.

لاوروف در این‌باره گفت: «روسیه به قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد ضرورت تشکیل کشور فلسطینی در مرزهای سال ۱۹۶۷ متعهد است».

وی در ادامه توضیح داد: «امیدوارم وقتی فلسطین و اسرائیل به خود آمدند و مذاکرات را آغاز کردند، قطعنامه‌های شورای امنیت و حقایقی که بعد از سال ۱۹۶۷ ظاهر شد مورد توجه قرار گیرد».

حملات موشکی گسترده حزب الله به پایگاه های نظامی اسرائیل
۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - ۱۶:۱۲

شبکه المیادین اعلام کرد که پایگاه «رویسات العلم» در سرزمین‌های اشغالی و دیگر پایگاه‌های صهیونیستی در «کفرشوبا» مورد حملات موشکی از داخل خاک لبنان قرار گرفتند.

الجزیره نیز اعلام کرد که دو پایگاه صهیونیستی رویسات العلم و السماقه از داخل خاک لبنان مورد هدف موشکی قرار گرفتند.

این شبکه اعلام کرد که این حملات توسط حزب الله لبنان انجام شده است.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که رژیم صهیونیستی نیز مناطقی در جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

اخیرا و درپی شهادت یک خبرنگار در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، حزب‌الله تاکید کرد که این اقدام بدون پاسخ نخواهد ماند.

روابط عمومی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره تاکید کرد: جنایت جدید رژیم اشغالگر در نزدیکی منطقه «العباد» علیه خبرنگاران که منجر به شهادت یک غیرنظامی شد را به شدت محکوم می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: این تجاوز در ادامه جنایات اشغالگران علیه اصحاب رسانه در لبنان و فلسطین با هدف جلوگیری از انتقال حقیقت به جهانیان صورت گرفته است.

حزب‌الله لبنان همچنین اضافه کرد: ما از همه نهادهای رسانه‌ای، اتحادیه ها و انجمن‌های حرفه‌ای و بشردوستانه می‌خواهیم که این جنایات را محکوم کنند.

در ادامه این بیانیه تاکید شد: ما مجدداً تأکید می‌کنیم که کشتار غیرنظامیان و حمله به امنیت کشور ما بدون پاسخ یا مجازات نخواهد ماند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که ارتش لبنان بامداد امروز اعلام کرد یک عضو یک تیم رسانه‌ای در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسید.

۴۵ هواپیمای حامل سلاح وارد اسرائیل شد
۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - ۱۵:۳۲

 وزارت جنگ رژیم صهیونیستی امروز، جمعه ۲۰ اکتبر اعلام کرد که از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در ۷ اکتبر ماه جاری تاکنون، ۴۵ هواپیمای باری حامل ۱۰۰۰ تن سلاح وارد سرزمین‌های اشغالی شده است.

براساس گزارش شبکه خبری «روسیا الیوم»، این وزارتخانه در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد که هواپیمای چهل و پنجم صبح امروز در منطقه ایلات به زمین نشست؛ تاکنون حدود ۱۰۰۰ تن سلاح و ادوات برای حمایت از عملیات‌های ارتش، وارد اسرائیل شده است.

طبق این گزارش، این هواپیمای باری صبح امروز در فرودگاه «رامون» نزدیک ایلات فرود آمد و محموله نظامی دیگری از جمله آمبولانس‌های نظامی، تجهیزات پزشکی برای کادر پزشکی و سایر اقداماتی که برای افزایش آمادگی نیاز است را با خود به همراه داشت.

تل‌آویو اعلام کرد که این هواپیما به عنوان بخشی از کمک‌های هوایی به اسرائیل با نظارت مدیر خرید و اداره برنامه‌ریزی ارتش اسرائیل و هیأت تدارکات وزارت دفاع در نیویورک است.

آمادگی ایران برای ارسال دارو و مواد غذایی به غزه از طریق مصر
۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - ۱۴:۱۲

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شامگاه پنج شنبه با آقای «احمد عطاف»، همتای الجزایری درباره روابط دوجانبه و تحولات اخیر منطقه‌ای به ویژه وضعیت بغرنج انسانی در نوار غزه و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین تلفنی گفت‌وگو کرد.

حسین امیر عبداللهیان  در این گفت‌وگو، اولویت فوری در وضعیت کنونی را توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیر نظامیان و ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه دانست.

وی با اشاره به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن غیرنظامیان به ویژه حمله اخیر به بیمارستان المعمدانی غزه، بر ضرورت افزایش رایزنی‌های دیپلماتیک میان کشورهای اسلامی به منظور توقف جنایات علیه غیرنظامیان و ارسال کمک‌های بشر دوستانه برای ساکنان بی دفاع غزه تاکید کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به موضع اصولی و حمایت و دفاع همیشگی جمهوری اسلامی ایران از مسئله فلسطین، بر آمادگی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای ارسال دارو و مواد غذایی به غزه از طریق مصر تاکید کرد.

آقای احمد عطاف، وزیر امور خارجه الجزایر نیز با اشاره به رویدادهای اخیر در فلسطین، وضعیت کنونی را نتیجه شکست طرح‌های سیاسی در زمینه دستیابی فلسطینیان به حقوق مشروع و ملی‌شان در داشتن کشوری مستقل برشمرد و بر لزوم توقف خشونت‌ها علیه شهروندان بی گناه فلسطینی و ارسال هر چه زودتر کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تاکید کرد.

تعداد شهدای غزه به ۴۱۳۷ تن رسید
۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - ۱۳:۱۸

 وزارت بهداشت در غزه اعلام کرد، تعداد شهداء به دلیل حملات رژیم صهیونیستی تا به الان به ۴۱۳۷ تن و شمار مجروحان به بیش از ۱۳ هزار تن رسیده است.

همچنین بیش از هزار تن مفقود شده‌اند که بیشتر آنها از کودکان هستند.

واکنش کنعانی به بمباران ⁧کلیسای یونانی‌ها⁩ در غزه
۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - ۱۲:۳۱

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) ۲۸ مهر ماه در خصوص حملات جنایت بار رژیم آپارتاید صهیونیستی به بیمارستان‌ها و اماکن دینی عنوان کرد: بعد از جنایت جنگی ننگین رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان ⁧ المعمدانی⁩ در ⁧غزه⁩ و حملات متعدد به مساجدی که شهروندان فلسطینی در آنها پناه گرفته‌اند، اقدام جدید این رژیم در بمباران ⁧کلیسای یونانی‌ها⁩ در غزه که حدود ۱۰۰۰ نفر غالبا زن و کودک در آن پناه گرفته بودند و متأسفانه ده‌ها نفر شهید و زخمی شده‌اند، برگ سیاه و ننگین دیگری به تاریخ قطور جرایم و جنایات جنگی و ضدبشری رژیم صهیونیستی و رهبران جنایتکار سیاسی، نظامی و امنیتی آن اضافه شد.

در پی بمباران جنگنده‌های صهیونیستی تعدادی زیادی اعم از مسلمان و مسیحی که در این کلیسای ارتدوکس پناه گرفته بودند، شهید و مجروح شدند و بیش از ۲۰۰ نفر هم در داخل این ساختمان گرفتار شدند.

در همین خصوص ناصر کنعانی افزود: حمله جنون آمیز به بیمارستان، مساجد و کلیسا نشان می‌دهد که رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ یک از اصول و ارزش‌های انسانی، اخلاقی، دینی و نیز موازین و مقررات بین‌المللی پایبند نیست.

‏این دیپلمات ارشد ایرانی خاطرنشان کرد: این جنایت هولناک در محکمه وجدان‌های بشری و از منظر همه ادیان و مذاهب محکوم است. 

کنعانی مستندسازی این جنایات هولناک به منظور طرح آن در محاکم صالحه بین‌المللی و مجازات جنایتکاران صهیونیست و نیز حامیان شناخته شده آنان را مسؤولیتی بین‌المللی خواند. 

وی تصریح کرد: مسؤولیت رژیم آمریکا و برخی رژیم‌های اروپایی که در حال حمایت بی قید و شرط از رژیم صهیونیستی هستند، از مسؤولیت‌های بین‌المللی رژیم صهیونیستی و رهبران جنایتکار آن قابل تفکیک نیست.

افزایش تلفات اسرائیل به 1400 کشته و 4834 زخمی
۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - ۱۲:۲۶

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز (۲۸ مهر) از افزایش شمار تلفات این رژیم به ۱۴۰۰ نفر از آغاز نبرد طوفان الاقصی طی ۱۴ روز گذشته خبر داد.

به نوشته روسیا الیوم، طبق اطلاعیه این وزارتخانه، ۴۸۳۴ نفر نیز زخمی شده‌اند که ۳۰۱ نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند و شرایط ۴۸ نفر نیز وخیم و ۱۷۳ نفر دیگر نیز متوسط توصیف شده است.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی همچنین گفت که حداقل 203 نفر نیز به اسارت نیروهای مقاومت حماس در آمده‌اند.

دستور تعطیلی تمام دفاتر شبکه «الجزیره» در فلسطین اشغالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - ۱۲:۱۷

کابینه رژیم موقت صهیونیستی در پی عصبانیت از گزارش شبکه قطری «الجزیره» درباره حمله این رژیم به بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه، امروز (جمعه) دستور داد که پخش این شبکه در تمام فلسطین اشغالی متوقف شود.

کابینه تل‌آویو با ادعای آسیب‌زدن و زیان‌بار بودن شبکه الجزیره برای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، دستور فوری برای تعطیلی تمام دفاتر این شبکه در فلسطین اشغالی صادر کرد.

شامگاه پنجشنبه بود که واحد تحقیقات شبکه خبری الجزیره با تهیه یک مستند تحقیقاتی ادعای رژیم صهیونیستی درباره اینکه جنایت حمله به بیمارستان المعمدانی به دلیل شلیک اشتباه موشک از جهاد اسلامی رخ داده را رد کرد. 

ولیعهد عربستان: باید حملات علیه غیرنظامیان در غزه متوقف شود
۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - ۱۲:۱۳

ولیعهد عربستان تأکید کرد که این کشور با هدف قرار دادن غیرنظامیان مخالف است و باید حملات علیه غیرنظامیان در غزه متوقف شود.

به گزارش شبکه خبری الجزیره، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان گفت: خشونت روزافزون در غزه که بهای آن را غیر نظامیان بی‌گناه می‌پردازند، قلب ما را به درد می‌آورد. ما کاملا با هدف قرار دادن غیرنظامیان به هر شکل ممکن و با هر بهانه‌ای مخالف هستیم و باید عملیات نظامی علیه غیرنظامیان و زیرساخت غیرنظامی متوقف شود.

ولیعهد عربستان تأکید کرد: ما خواهان یک راهکار عادلانه برای تشکیل کشور فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ و تحقق امنیت و ثبات برای همگان هستیم.

سی‌ان‌ان: گذرگاه رفح امروز هم باز نخواهد شد
۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - ۱۲:۱۱

شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان» به نقل از منابعی اعلام کرد که با توجه به وجود موانع در مذاکرات میان رژیم صهیونیستی، مصر و آمریکا، باز کردن گذرگاه رفح برای رساندن کاروان کمک‌های اولیه به غزه بعید است.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، یک منبع آگاه از گفت‌وگوها درباره این این پرونده بین اشغالگران، مصر و ایالات متحده به این شبکه گفت: من درباره عبور کامیون‌هایی که قرار است روز جمعه از رفح بگذرند نمی‌توانم نظر دهم؛ وضعیت بی ثبات است.

مقامات آمریکایی گفته‌اند که وضعیت هنوز ناآرام است و توضیح داده‌اند که علاوه بر نگرانی در مورد اطمینان از تحویل کمک‌ها، نیاز به تعمیر جاده از سمت مصری گذرگاه نیز وجود دارد.

دیروز رسانه‌های مصری گزارش دادند که گذرگاه رفح روز جمعه برای ورود کمک‌ها به نوار غزه باز خواهد شد. خبرنگار المیادین در این باره اظهار داشت: موانع سیمانی برداشته شده و دروازه عبور از سمت مصر باز شد.

قاهره صبح دیروز، پنجشنبه اعلام کرد که «عبدالفتاح السیسی»، رئیس‌جمهور مصر و «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا طی یک تماس تلفنی توافق کرده‌اند که «کمک‌های بشردوستانه را از طریق گذرگاه رفح به شکلی پایدار به نوار غزه برسانند».

حزب‌الله: کشتن غیرنظامیان و تجاوز به امنیت کشور بدون پاسخ نمی‌ماند
۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۹

درپی شهادت یک خبرنگار در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، حزب‌الله تاکید کرد که این اقدام بدون پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش شبکه المیادین، روابط عمومی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره تاکید کرد: جنایت جدید رژیم اشغالگر در نزدیکی منطقه «العباد» علیه خبرنگاران که منجر به شهادت یک غیرنظامی شد را به شدت محکوم می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: این تجاوز در ادامه جنایات اشغالگران علیه اصحاب رسانه در لبنان و فلسطین با هدف جلوگیری از انتقال حقیقت به جهانیان صورت گرفته است.

حزب‌الله لبنان همچنین اضافه کرد: ما از همه نهادهای رسانه‌ای، اتحادیه ها و انجمن‌های حرفه‌ای و بشردوستانه می‌خواهیم که این جنایات را محکوم کنند.

در ادامه این بیانیه تاکید شد: ما مجدداً تأکید می‌کنیم که کشتار غیرنظامیان و حمله به امنیت کشور ما بدون پاسخ یا مجازات نخواهد ماند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که ارتش لبنان بامداد امروز اعلام کرد یک عضو یک تیم رسانه‌ای در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسید.

افزایش شمار شهدای غزه به 3900 نفر

 منابع رسانه‌ای امروز (جمعه) از تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به برج های مسکونی و مساجد در مناطق مختلف نوار غزه خبر داده‌اند.

 خبرگزاری شهاب در این باره اعلام کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی کشتارهای هولناکی را علیه غیرنظامیان و کودکان بی دفاع انجام می دهد. بیش از ۳۰ موشک توسط جنگنده‌های دشمن شلیک شد و به صورت مستقیم به برج های مسکونی در شهر «الزهراء» در مرکز نوار غزه اصابت کرد.

برپایه این گزارش، در این حملات بیش از ۲۰ برج مسکونی تخریب شد.

در ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در نوار غزه، همچنین جنگنده‌های این رژیم مسجد بزرگ «العمری» در شهر «جبالیا» واقع در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

طبق این گزارش، این حمله منجر به تخریب کامل مسجد العمری شد.

منابع فلسطینی همچنین اعلام کردند که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی برج های «القسطل» در شرق «دیر بلح» واقع در مرکز نوار غره را هدف قرار داده است.

منابع رسانه‌ای از شهادت ده‌ها غیرنظامی بی گناه فلسطینی در این حملات خبر داده‌اند.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به چهاردهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده با بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه، ۳ هزار و ۸۵۹ فلسطینی که بیشتر آنها کودک و زن هستند را به شهادت رساند.

رژیم جعلی صهیونیستی که تاکنون تلاش‌هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین‌های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می‌برند، همچنان غیر نظامیان فلسطینی را هدف قرار می‌دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می‌گردند.

بر اساس گزارش‌های رسمی تاکنون ۱۳ هزار و ۵۰۰ فلسطینی دیگر نیز در اثر بمباران‌های رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند.

هنیه: آنچه در غزه در جریان است، به جنگی منطقه‌ای منتهی خواهد شد

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: آنچه در غزه در جریان است، به جنگی منطقه‌ای منتهی خواهد شد که دشمن و حامیانش قادر به کنترل آن نخواهند بود.

 اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» اعلام کرد که مقاومت فلسطین به رغم وحشی‌گری و جنایات صهیونیست‌ها، ابتکار عمل را در این نبرد در دست دارد.

هنیه افزود: تلاش‌های مسئولان آمریکایی و اروپایی را که به دنبال حمایت از اسرائیل هستند، زیر نظر داریم.

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تصریح کرد: آمریکا در همراه سازی موضع کشورهای اسلامی و عربی با طرح کوچاندن مردم غزه ناکام ماند.

وی تاکید کرد، ملت فلسطین به سرزمین خود پایبند است و هرگز کوچاندن یا وطن جایگزین را نمی‌پذیرد. هدف کوچاندن مردم غزه به مصر و ساکنان کرانه باختری به اردن است.

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس خاطرنشان کرد، ادامه جنایات دشمن علیه مردم غزه تمامی معادلات در فلسطین و منطقه را برهم خواهد زد.

هنیه ادامه داد: آنچه در غزه در جریان است، به جنگی منطقه‌ای منتهی خواهد شد که دشمن و حامیانش قادر به کنترل آن نخواهند بود. به همه هشدار دادیم که این جنگ اگر ادامه داشته باشد، ممکن است به جنگی منطقه‌ای منتهی شود.

وی اضافه کرد، این پیروزی که در ساعات اولیه نبرد محقق شد، سرآغاز شکست دشمن و بهره‌برداری سیاسی از آن به نفع ملت و قضیه فلسطین خواهد بود.

رییس دفتر سیاسی حماس گفت: جنایات دشمن صهیونیستی با کشتار امروز در اردوگاه نور شمس به کرانه باختری و هم‌چنین لبنان نیز کشیده شد تا اراده مقاومت در هم شکسته شود.

وی افزود: به همه اعلام کردیم که این جنایات باید محکوم شود و این قاتلان و جنایتکارانه در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه و مجازات شوند.

هنیه عنوان کرد که آمریکا در فاصله انداختن بین میادین و جبهه‌های مقاومت در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی ناکام ماند.

وی بر ضرورت ارسال فوری کمک‌های بشردوستانه برای مردم غزه تاکید کرد و گفت که غزه امروز به سبب وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها در برابر یک فاجعه انسانی قرار دارد.

رییس دفتر سیاسی حماس در ادامه سخنان خود عموم ملت فلسطین و سراسر امت را به خیزش سراسری در روز جمعه تحت عنوان «جنگ علیه غزه باید متوقف شود، نه به کوچاندن و میهن جایگزین» دعوت می‌کنیم.

هنیه تصریح کرد، جهان همچنان شاهد این مقاومت و پایداری اسطوره گونه مردم غزهِ قهرمان و مقاوم و دستاوردهای مقاومت است که مقتدرانه نبرد را مدیریت می‌کند.

وی هم‌چنین گفت که همه جهانیان شاهد این جنایت‌ها هستند و دوباره ماهیت وسرشت وحشی، فاشیستی، جنایتکارانه و نازیستی این دشمن را به نمایش می‌گذارد و همه می‌بینند که هزاران نفر از مردم غزه از جمله صدها کودک و زن و سالخورده شهید شده‌اند.

رییس دفتر سیاسی حماس با اشاره به سفر اخیر مقامات آمریکایی و انگلیسی به فلسطین اشغالی تاکید کرد، شاهد تحرکات سیاسی آمریکا و برخی مقامات اروپایی و سفر آن‌ها به فلسطین اشغالی هستیم و هدف از این تحرکات هم تداوم حمایت معنوی و روانی از این ارتش بزدل صهیونیستی و این جامعه فروپاشیده پس از ضربه راهبردی گردان‌های قسام در آغاز نبرد طوفان الاقصی است.

بمباران گسترده 100 نقطه غزه توسط جنگنده های اسرائیل

ارتش رژیم صهیونیستی از حملات خود به ۱۰۰ هدف جدید در اقصی نقاط نوار غزه در شب گذشته خبر داد.

 ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: شب گذشته ۱۰۰ هدف جدید را در اقصی نقاط نوار غزه بمباران کردیم.

رسانه‌های فلسطینی امروز (جمعه) گزارش دادند، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی حملات شدید خود بیش از ۲۰ برج مسکونی را در شهر الزهراء ویران کرده‌اند.

شهر الزهراء در جنوب نوار غزه قرار دارد و شهری جدید است که تشکیلات خودگردان فلسطین برای کارمندان وزارت‌خانه‌ها و ادارات مختلف خود ساخته است.

از سوی دیگر، همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها از حمله زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه؛ وزرای رژیم صهیونیستی به شبکه سی ان ان آمریکا گفتند که کابینه چراغ سبزی را به ارتش برای «نابودی حماس» داده است.

سی ان ان از نیر برکات، وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی نقل کرد که کابینه رژیم صهیونیستی تصمیمی را اتخاذ کرده و چراغ سبز را به ارتش برای نابودی حماس داده است و اکنون این مساله در دست ارتش است.

این شبکه از آوی دیختر، وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی نیز نقل کرد که تل آویو خواهان کنترل امنیتی بر غزه است؛ همانند چیزی که در حال حاضر در کرانه باختری از آن برخوردار است.

مقاومت در برابر حمله به غزه، ساکت نخواهد ماند

«مجتبی امانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت درباره وقایع عزه  تأکید کرد که آمریکا توان ورود به نبرد را ندارد. 

امانی در مصاحبه با شبکه المنار گفت: «آمریکا نمی‌تواند وارد نبرد شود بلکه هدف آن تنها نجات بنیامین نتانیاهو و رژیم صهیونیستی است». 

وی افزود که گروه‌های مقاومت هرگز در برابر هدف قرار گرفتن نوار غزه، ساکت نخواهند ماند. 

امانی تصریح کرد: «کشتار هرگز هیچ یک از اهداف رژیم صهیونیستی را محقق نخواهد کرد و ملت فلسطین نیز هرگز در برابر این کشتار ساکت نخواهد ماند». 

بایدن: نمی‌توانیم اجازه دهیم حماس پیروز شود

 جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی اعلام کرد از کنگره این کشور درخواست ارسال کمک برای رژیم صهیونیستی و اوکراین کرده است. 

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «ما اختلاف‌های داخلی داریم اما باید به آنها غلبه کنیم و نمی‌توانیم اجازه بدهیم تروریست‌هایی مانند حماس به پیروزی دست پیدا کنند.»

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر مدعی شد که حماس نماینده مردم فلسطین نیست. او مدعی شد حماس از غیرنظامی‌ها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند.

جو بایدن در بخش دیگری از سخنانش ادعا کرد جنبش حماس و [ولادیمیر] پوتین، رئیس‌جمهور روسیه از بابت میل‌شان برای نابود کردن دموکراسی‌های کشورهای همسایه با یکدیگر متحدند.

بایدن همچنین گفت: «تضمین موفقیت اسرائیل و اوکراین برای امنیت ملی ما ضروری است.» او اضافه کرد: «درخواستی فوری به کنگره برای تأمین مالی نیازهای ما در زمینه امنیت ملی با حمایت از شرکای مهم‌مان از جمله اسرائیل ارسال خواهم کرد.»

او تصریح کرد آمریکا اطمینان حاصل خواهد کرد که گنبد آهنین کماکان قادر به حفاظت از آسمان اسرائیل (رژیم صهیونیستی) خواهد بود. بایدن گفت اطمینان حاصل خواهیم کرد که دیگر طرف های دشمن در منطقه می‌دانند اسرائیل قوی‌تر از همیشه است.

جو بایدن بار دیگر حمایتش از راهکار دو دولتی را یادآوری کرد و گفت: «نمی‌توانیم از راهکار دو دولتی دست بکشیم و اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها شایسته زیستن در امنیت، با شرافت و در صلح هستند.»

بایدن در بخشی از سخنانش به موضوع اوکراین و روسیه پرداخت و مسکو را تهدید کرد چنانچه به یکی از کشورهای ناتو حمله کند با پاسخ زورمندانه آمریکا مواجه خواهد شد.

رئیس‌جمهور آمریکا با وجود این مدعی شد واشنگتن به دنبال حضور نظامیان آمریکا در اوکراین برای مقابله با روسیه نیست. 

او همچنین به گزافه‌گویی علیه ایران پرداخت و علی‌رغم تأکیدش بر حمایت‌های مالی گسترده از رژیم صهیونیستی و اوکراین گفت: «ایران از روسیه در اوکراین و همچنین حماس حمایت می‌کند و ما همچنان آنها را بابت این موارد پاسخگو خواهیم کرد.»

حمله رژیم صهیونیستی به خان یونس ۲۳ کشته برجای گذاشت

نابع فلسطینی بامداد جمعه گزارش دادند که در حملات بی رحمانه رژیم صهیونیستی به منازل مسکونی در خان یونس تاکنون ۲۳ تن شهید شدند.

در این حملات همچنین ۱۱۴تن مجروح شدند. همچنین گزارش‌ها حکایت از ادامه بمباران مناطق مختلف نوار غزه دارد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برج‌های مسکونی "الزهراء" در غزه را به صورت مکرر بمباران می‌کنند.

از سوی دیگر شبکه الجزیره گزارش داد که بیش از ۶ هزار فلسطینی در شهر الزهراء جانشان به خاطر بمباران برج‌های مسکونی در خطر است.

از سوی دیگر خبرها حکایت از حملات توپخانه‌ای و شلیک فشرده در شرق اردوگاه "البریج" دارد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۲
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۴۶
برو بمیر بایدن
لعنت خدا بر قوم ظالم
لعنت خدا بر قاتلان
لعنت خدا بر نژادپرست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
کشته های اسرائیل چرا دارن کم میشن؟ ۱۵۰۰ تا بودن که!
نکنه دارن زنده میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
چهارده روز از بازشدن راه شهادت برای آقایان شریعتمداری،رائفی پور،رسایی،ذوالنوری و... گذشت واین عزیزان در اجابت دعوت خداوند،درنگ میکنند،میترسم این فرصت از دست برود!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
آیا رسایی به غزه رسید
یا
هنوز تو راهه
فکر کنم وقتی خاک غزه را اسرائیل به توبره کشید
رسایی برا خسته نباشید برسد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
دوربین ها دوباره دیشب
پوتین را در حال رقص و میگساری
در ضلع جنوبی کرملین
شکار کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
با دشمنی که صدها هزار برابر
قوی‌تر از خودت هست
درافتادن
خودکشی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
جهاد با منافقین داخلی اولی بر جهاد با ظالمان اسراییلیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
ظاهرا بعضی از دوستان که همیشه تشنه نوشیدن شربت شهادت بودن
تشنگی شون این روزها رفع شده
و از خوردن امتناع می کنند.
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
چ منفعتی ب ایران میرسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
هرچه برای سوریه و عراق رفتند حالا هم می‌روند کسی مثل سردار سلیمانی و همدانی و حججی خیلی کم‌است که بدون شعار عمل کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
هنیه و سران حماس چرا نمی روند غزه
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
مطمعن باشید اگر بچه های مسولین هم مثل بچه های مردم عادی به جنگ اعزام و شهید می‌شدند جنگ و جنگ‌طلبی گزینه اول آقایان نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
دستم به طرفداری اسرائیل کودک کش تو ایران میرسید سانس بیارید گیر نیفتید چنان دماری از تون دربیارم خونخواران کودک کش دوست خودفروخته بی دین کافر و ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
در داستان غزه هر چه اتفاق بیفته فقط یک حقیقت برای خود آدم ها آشکار میشه . اینکه آیا انسانیت وجودش هنوز زنده است یا به هر دلیلی وجودش حیوان درنده خویی است است که خودش از آن خیر نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
16:13
ارام ،خونسردیتو حفظ کن ،این میزان علاقه مردم ایران به شما و تفکرتون هست ،ساندیستو بخور فشاری نشو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
ناشناس۱۶:۱۳جای تهدید،برو غزه بجنگ بزرگوارررر!!
اگه مسوولین بچه هاشونو به غزه اعزام کنن منم میرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
مسئولان فقط از پشت حمایت میکنن خودشون نمیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
ما که جنگ طلب نیستیم
بچه های مسؤولین هم فقط برا دلار ها بابا و مامان دوست دارند
جنگ طلب نیستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
شما تدبير كن ببين وظيفه شما چيست؟ چكار به بقيه داري؟
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
حماس رو روسیه برای انتقام از حمایت اسرائیل از اوکراین تحریک کرده و خواسته این تله به نام ایران تمام شود و ایران هزینه بپردازد و ایران رو به جنگ گرفتار کنند ، خیلی مراقب تله های روسیه در مورد ایران باشید
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
عزیزم این حرف رو نزن اونها از قلب اروپا و آمریکا دارند بشدت اعتراض میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
بنده تدبیر کردم دیدم فقط دعا میتونم بکنم و اون اینکه باعث و بانی جنگ و خشونت در دنیا،خیر نبینند ایشالله!
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
عزیزان تابناکی اگه در کار و رسانه خود صداقت دارید کمتر سانسور کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
نمی دونم عاقبت چی میشه ولی دیگه جنگ بسه، باید آرامش برگرده به این منطقه
چرا یه مدتیه خبری از رائفی پور نیست؟ نکنه منتظره نتیجه جنگ معلوم بشه بعد ادعا کنه نتیجه رو از قبل پیش بینی کرده بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
سخنگوی حماس خلیج همیشه فارس را خلیج ! عربی خواند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
استاد مشغول نوشتن حرفهای منطقی خودشون هستند وقت ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
ایشون داره فکر میکنه چجوری حمله اولیه حماس رو موجه و منطقی نشون بده
ما مردم ایران همگی پشت انقلاب هستیم ولز آرمان هایش دفاع میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
پس چرا نمیری با صهیونبست های غاصب جنگ کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
الان بهترین وقته برو دفاع کن
ناشناس
| France |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
میشه بیشتر توضیح بدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
روی من حساب نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
نگو ما
بگو من عاشق ساندیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
تااینکه آمار نشان داده بگو اقلیت مردم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
تمام مردم نه پس از جانب همه حرف نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
بعضی ها بعد از کشتار بیمارستان روشون نمیشه از اسراییل حمایت کنند به حاشیه ها پر و بال میدن و طرفدارای فلسطین رو ساندیس خور معرفی می کنن و ماجرا بیمارستان رو می گن کار خودشون بوده و هر کی حمایت می کنه می گن چرا اینجایی نرفتی بجنگی. اگر مردن هزار بیگناه وجدان تون رو آزار نمیده اگر اصلا چیزی به این اسم اصلا در شما وجود نداره لااقل با خودتون رو راست باشید بگید طرف دار اسراییل هستید اگر هزار تا که نه صد هزار تاهم بکشه نوش جانش بگید براتون اینکه ۷۵ سال همین کار رو می کرده مهم نیست بگید در کنار اسراییل هستید حتی اگر صهیونیست ها کسی جز خودشون رو آدم نمی دونن. پشت حرف های حاشیه ای و ساندیس و اقازاده ها چرا نمیرن جبهه و این حرفها نمیشه پنهان شد یا با کار های اسراییل موافقید یا نه
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
ما منظوزت این مثبت هاست؟
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
تو به چه حقی از طرف مردم حرف می زنی
کسی می دونه شریعتمداری حسن عباسی و رائفی پور و ازغدی و احمدی نژاد و... کچا هستند.
نکنه در غزه شهید شدند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
رفتن گل بچینند و گلاب بگیرند !!!!!!؟؟؟؟

خخخخخخخخههههههههخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
فعلا مفقود الاثر شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
احمدی نژاد که داشت می رفت برش گردوندن از بقیه هم خبر قابل عرضی نیست !!
!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
مسوولین بچه هاشونو به غزه اعزام کنن
اینا همش بازیه. ۲ هفته دیگه آتش بس میکنن. اسمشو میذارن شکست اسراییل در جنگ ۲۸ روزه. عینه دفعه های پیش. این داستان اسراییل مثه داستان استخوان لای زخم میمونه. هم به نفع خوده اسراییله هم به نفع حکام کشورهای عربی و هم به نفعه آقایون. همش بازیه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
نه عزیز جان، ایندفعه اسراییل تا حماس رو نابود نکنه، ول کن نیست
ناشناس
| Canada |
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
حماس درخواست آتش بس داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
اگه می تونست نابود کنه تا الان کرده بود. هر دو طرف نیاز به باقی موندن طرف مقابل دارن تا زنده بمونن. آمریکا هم به اعتراف بایدن اگه اسرائیلی نبود باید یکی درست میکرد. تحلیل واقع بینانه اینه که اسرائیل یه ابزار برای آمریکاس.
واقعا وقتی راکت هیچ شانسی در برابر سامانه های پدافند هوایی اسراییل ندارد ، چرا همچنان در فلسطین استفاده میگردد؟ بهتر نبود حماس حداقل سرمایه گذاری بر روی خرابکاری و بمب گذاری میکرد؟ بر روی نفوذ افرادی در خاک اسراییل برای خرابکاری؟ واقلا خنده دار هست این تعداد جنگنده به راحتی از روی باند فرودگاه نشست و برخواست کنند و تمام ادارات اسراییل به راحتی کار کنند ... امکان پیش بینی بمب گذاری وجود نداشت؟؟؟ به جای ۱۰ ها هزار راکت بیمصرف
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
کاربرد راکت اینه که موشکهای گنبدآهنی رو مصرف کنه و هزینه مالی برا اسراییل داشته باشه درصورتی که ده برابرشو از پولهای بلوکه ایران برداشت خواهند کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
راکت به تعداد مناسب و بصورت مداوم و پشت سر هم هم مفید و موثر است و هم مقدمه ای هست برای انجام تهاجمات از انواع دیگر.
مرگ بر صهیونیست کودک کش و جنایتکار
سلام بر جوانان وطن، فعلا بلیط آمریکا به غزه گیر نمیاد، از تمامی جوانان وطن خواهشمندم خودشون را به غزه برسونند ، انشالله اگه یه وقتی بلیط بود میام کمکتون، مرسی که حرف گوش میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
از طریق پرواز تهران فرودگاه امام خمینی به دمشق

سوریه و یا بیروت لبنان بدون نیاز به ویزا میروید

بعد راهنمایان فلسطینی از آنجا ترتیب انتقال تان بداخل غزه را میدهند

فی امان الله
میخره بازی
چشم میگیم برای شما بمب گذاری کنند.دوستان قضیه را با بازی پلی استیشن اشتباه گرفتند?
زنده باد صلح و دوستی و آرامش
و زندگی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
و مرگ بر صهیونیست جنایتکار
با مرگ و نابودی صهیونیزم جنایتکارجهان امن می شود
شهدا اینطرف تلفات اونطرف جنگ حکومتها که مردم را از هر طرف سلاخی می کنند ..
تمام اقازاده هایی که در بلاد کفر غرب مشغول ترویج انقلاب هستند باید برای دفاع از غزه راهی نبرد با صهیونیست شوند ودر صورت لیاقت به فیض عظیم شهادت برسند هر کس که در این شرایط وخیم برای کمک به مظلومان غزه عازم غزه نشود... دیگر حق اوردن نام فلسطین را ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
اونا هم درست همین نماینده های مجلس که جز شعار دادن کاری نمی کنند و ماهی صدها میلیون حقوق از جیب مردم ایران برای خودشون بر می دارند اگه راست می کن و به مرگ بر اسراییل گفتنشون باور دارند از قالیباف و خانوادش شورع کنند برن با اسراییل بجنگند و بقیه کسانی هم که دم از محو اسراییل می زنند باید بروند با اسراییل بجنگند
گروه حماس میدانست که اسراییل عملیات طوفان الاقصی را پاسخ خواهد داد ولی هرگز تصور نمی کرد که تل آویو اینقدر سخت انتقام بگیرد و آمار تلفات غزه تا به این حد بالا برود، که البته بطور یقین بالاتر هم خواهد رفت.
اسمعیل هنیه حتما خیلی پشیمان و سرخورده شده است اما دیگر خیلی دیر شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
طی روزهای گذشته گروه حماس خیلی تلاش کرده بطور مستقیم پای ایران رو به این مناقشه بکشونه تا حالا که موفق نبوده خدا خودش کمک کنه. در طول 8 سال دفاع مقدس همینا کنار صدام بودند
چرا دیگه مداحان در باره فیض شهادت، نوحه نمی خوانند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
ظرفیت بهشت تکمیل شده توی این ۱۴ روز گذشته
از بس که داوطلب جنگ با کفار صهیونیستی کم شده، بلیط پرواز تهران - دمشق به نصف قیمت رسیده ولی هنوز خریدار نداره !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
خخخخ چقدر شجاعت همه رفتندقایم شدن
من نمی فهمم وقتی در کشور دهها نیروی نظامی و شبه نظامی داریم که کارشان جنگه و سالهاست حقوق می گیرند تا در چنین روزی وارد عمل شوند، این دعوت به غزه و داوطلب شدن برای جنگ و مرزها را باز کنید و ادا و اطوارها دیگه چیه. همون ناوگان ارتش که ا دور دنیا را گشته بره بجنگه دیگه، یا نیروهای سپاه که کلی برای تجهیزشان زحمت کشیده شده. غزه خودش یک و نیم ملیون مرد و جوان داره، انتظار دارید بقال و کارگر و معلم بیچاره ایرانی برای دفاع از اونها کشته بشن.
در همان روزهای نخست جنگ تحمیلی به اسرائیل
نتانیاهو پسرش را روانه خط مقدم جبهه کرد
پاسخ ها
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
عجب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
حتما با تو قبل آن مشورت کرده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
باشه
حالا که دل به دریا زدیدی وکامنتهارا منتشر میکنی بهتره مثبت ومنفی پاسخ کامنتها را هم ایجاد کنی .
پس چرا رسایی و رائفی پور و پناهیان نمیرن غزه ؟!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
خدا یاسر عرفات رو هم بیومرزه
حماس چی فکر میکرد که حمله کرد به اسرائیل
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
دماس که فرک نکرد پوتین فکر کرد و دقیقا خواسته های پوتین اجرا و به نتیجه رسیده
مرگ بر پوتین اشغالگر کودک کش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
یعنی پوتین از ارباب تو کثیف تره؟ اجازه بده باور نکنم
پس چرا مقاومت لبنان حمله نمیکنه به تسرائیل ؟
بنده خدا غزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
آمریکا توی منطقه اس
حماس نباید گرد و خاک میکرد
سران حماس باید پاسخگوی اینهمه مصیبت مردم غزه باشند
چي شد همه شما که از حمله حماس به اسراييل خوشحال بودين الان هر روز آمار کشته ها رو گزارش ميکنيد و آه و فغان ميکنيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
ما باید از همون روز اول شبیخون ؛ فکر اینجا رو میکردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
تازه اولشه ، وقتی آمار تلفات غزه به ده هزار نفر رسید، حدادیان دانشگاه رو ول میکنه و میاد در میدان فلسطین براشون نوحه واویلا واویلا رو میخونه
غزه پس از این جنگ ویرانه مطلق خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
و شاید هم تبدیل به یک زمین کشاورزی پهناور و حاصلخیز بشود
مردم غزه در آوارگی و مرگ کشورهای دوست ودشمن در حال بهره برداری سیاسی !!
خبری از کفن پوشان وطنی نیست الان که راه شهادت باز شده چرا خبری نیست ازشون ،،،همینطورمسئولینی که دم از طرفداری از فلسطینی ها میزدن چرا نمیرن به کمکشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
این سوال منطقی شما بارها از مدعیان جهاد و شهادت پرسیده شده ولی هیچکدام جواب نمی دهند و روزه سکوت گرفته اند
پشتیبانان حماس روزی هزار مرتبه خدا رو شکر کنند که پخمه ای مثل بایدن شده شخص اول قویترین کشور کزه زمین وگرنه اگر بوش پدر یا بوش پسر در آمریکا رییس جمهور بود به خاطر کشتن ۲۵ شهروند آمریکایی الان باید....
پاسخ ها
شاهین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
کاملا با حرفت موافقم درسته.چیزی به اتمام بلیدن نمونده اگه بایدن رئیس جمهور نشه اونوقت یکی مثل امسال بوش و غیره بیاد دیگه مسئولین ایران بدبختیشون ببشتر میشه دچار اضطراب میشن
کاش کشورهای دیگه کمک کنند و مردم رو از اون ویران شده نجات بدن، مرزها رو باز کنند یا نیرو بفرستن برای انتقال مردمش به کشورهای دیگه. چرا همه در برابر اینهمه جنایت علیه شهروندان سکوت کردید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
کشورهای دیگه نمی خواد کمک کنند فقط سنگ اندازی نکنند و به اندازه یک دهم کمک هایی که غربی ها به اسرائیل می کنند اجازه دهند به فلسطینی ها کمک شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
ما خودمون تو فقر و بدبختی داریم دست و پا میزنیم همه که مثه شما اقلیت مرفه نیستن ،بعدشم همینقد که افغانی اومده تو کشور بسته دیگه ظرفیت نداریم ؛خیلی ناراحتی میتونی بری کمک ولی از مردم مایه نزار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
درآمد سرانه مردم فلسطین چندین برابر مردم ایران هست آنها باید به شما کمک کنند
اى فرزندان عبد المطلّب: مبادا پس از من دست به خون مسلمين فرو بريد [و دست به كشتار بزنيد] و بگوييد، امير مؤمنان كشته شد، بدانيد جز كشنده من كسى ديگر نبايد كشته شود. درست بنگريد اگر من از ضربت او مردم، او را تنها يك ضربت بزنيد، و دست و پا و ديگر اعضاى او را مبريد، من از رسول خدا صلّى اللّه عليه و آله و سلّم شنيدم كه فرمود: «بپرهيزيد از بريدن اعضاى مرده، هر چند سگ ديوانه باشد».

نهج البلاغه، نامه ۴۷
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
. اميدوارم همينطور پيرو علي باشي.و تمامي سخنان مولي را در زندگي با همين دقت تحقيق و عمل كني. كمي هم در مورد قوم يهود و بني اسرائيل و رانده شدن و بدون سرزمين بودنشان در قرآن هم مطالعه كناگر مبني يك نفر در برابر يك نفر باشد ما ايرانيها حاقل 80 هزار به خاطر پوريم از اسرائيلي ها بايد بكشيم تا سر به سر بشيم بعد در مورد احاديت با هم صحبت كنيم.
خوب راه قدس که از کربلا می گذرد هم باز شد بعد زیارت کربلا باید به سمت قدس رفت و موانع را از جلوی راه برداشت
کسانی که ادعا و آرزوی شهادت دارند بسم الله میدان داره باز می شه ...
لطفا ایمه جمعه و پسراشون و دامادهاشون به غزه بروند جهت دفاع و جنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
بخدا آنچه که گفتید ، حرف حساب است اما مسئولین همواره این درخواست را بعنوان مزاح تلقی می کنند
متاسفانه مسئولان ایران یه ترفند و سیاست اشتباهی بکار برده بودن که اگه نریم سوریه و لبنان جنگ کنیم بعدا باید توی پایتخت جنگ کنیم.همینکارا باعث شد که امریکا اعلام کنه که ما به هیچ وج دست از حمایت اسراییل و اوکراین برنمیداریم و نمیزاریم شکست بخورن و الا به ضرر امریکا و امنیت منطقه س.گفته تمام قد پشت اسرائیل هستیم و با تروریست ها مقابله خواهیم کرد و اقدام متفابل به مثل انجام میدیم
افغان ها را بفرستید به غزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
طالبان اجازه نمیدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
اینها از ترس طالبان به چرخ هواپیماهای ةآمریکایی آویزان شدند، انتظار دارید برای یک کشور بیگانه بروند بجنگند؟ جنگجو بودند در کنار نیروهای مسعود با طالبان می جنگیدند
ای آمریکا و غرب تا می توانید به اسرائیل کمک کنید و در این کار دریغ نکنید خدا می خواهد در اوج قدرت شما و آنها را به خواری و ذلت بکشاند و به کسانی که باور ندارند بفهماند که دست خدا بالاترین دست ها است و چگونه قدرت های متکبر را با عده قلیل به خاک ذلت می کشاند
اگر فلسطینی ها دچار سختی شدند بدانید که اسرائیلی ها هم دچار سختی و هزینه و ترس هستند
اما در ادامه سختی فلسطینی ها گشایش و فتح نهفته است و در سختی های اسرائیلی ها سرگردانی و نکبت نهفته است

ایمان و باورهای ملت غزه قوی تر و پربارتر باد که پس از سختی آسانی است و عاقبت امور به خدا باز می گردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
برو به همین خیال باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
به همین خیال باس
تمل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
به جای شعار بروبجنگ ببینم چتد مرده حلاجی
باسلام.تکلیف آمریکا و اروپا در قبال رژیم صهیونیستی مشخص است.باید هرچه زودتر محور مقاومت از جمله ایران عکس العمل مناسب (اقدام نظامی پشیمان کننده)را اجرائی نماید.در غیر این صورت غزه و کرانه باختری هم به سرزمین سوخته تبدیل خواهند شد.آقایان مسئول حرکت عملی انجام دهید.هیچ امیدی به مجامع بین المللی و کشورهای سازشکار نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
آقا بهروز،، ناهار چی خوردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
نمیشه که فقط 40 سال حرف زد و هی بگی مرگ بر اسراییل میخوای کمک کنی ؟ اسراییل نابود کنی چرا مداخله نمیکنید؟مگه روز شمار نذاشته بودین تو اکثر خیابونهای تهران ؟/ چی شد ؟
اقایان انقلابی پر سر وصدا مانند رسایی عباسی رایفی پور رسیدن غزه یا هنوز تهران تشریف دارند اگر نرفتند مبادا بعدا دم از فلسطین وانقلاب وو بزنند
تنها مردم غزه در این جنگ تاوان میدهند
راستی از مخالفین نتانیاهو چه خبر ؟!!!!!!!!!!!!! چرا دیگر بر علیه او راهپیمایی نمی کنند ؟!!!!!!!!!!!!!!!
مهمترین مانع بهبود رابطه ایران و آمریکا، اسراییله. با نابودی اسراییل یا تضعیف شدید اسراییل، رابطه ایران و آمریکا میتونه بهتر بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
خیر روسیه است دشمنی با اسراییل هیچ توجیهی در منافع ملی ما ندارد
عزیزان طلاب و اساتید حوزه های علمیه که چند روز پیش، تظاهرات کردند و خواستار حضور در جنگ، چرا به صورت آتش به اختیار روانه سوریه و لبنان نمی شوند؟ بسم الله، درهای شهادت باز شده. امثال رسایی، مطهری، پوریامین، رائفی پور، علم الهدی مشهد، امام جمعه سمنان، حسن آقای یادگار ... شعار بس است، بسم الله حرکت کنید اگر در گفتار خود صادق هستید
ضروری ترین نیاز زن مسلمان، اقلام مرتبط با حجاب است.
لطفاً در بسته کمک های ضروری و بشردوستانه، ارسال این اقلام هم در نظر گرفته شوند.
این اقلام حتی از آب سالم و دارو هم ضروری ترند.
چیزی که عوض داره گله نداره جنگ یکطرفه نیست
میان اینهمه آدم تو غزه جوان و پیر و کودک یه لاغر من ندیدم سوء تغذیه داشته باشه
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
ماشالا همه ماشینا هم خارجی 2017 به بالا
مرگ بر آمریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
زنده باد صلح و دوستی و عشق
چطور حزب الله موشک باران می کنه خوبه ولی اسرائیل پاسخ بده میشه کودک کش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
دوستان عرب چه بکشن چه کشته شن در هر دو صورت مظلومن ولی بخدا مظلوم منم که با حقوق ماهی ده تومن دارم زندگی سگی می کنم همین الان پشت میزم نشستم و دارم فکر می کنم فردا حقوقمو بگیرم چه خاکی باید به سرم بریزیم؟
تو قضایای اخیر دو تا چیز بد جور ذهن منو درگیر کرده،اولین مسئله اینکه مسئولان اسرائیلی ادعا کردن چند کودک توسط حماس سر بریده شده و بایدن هم این حرفارو تایید کرد ،سوالم اینه در عصری که ما زندگی میکنیم که به عصر دیجیتال معروفه تو اسرائیل دوربین فیلم برداری وجود نداره که عکس و فیلم بذارن از این جنایت ادعاییشون (هولوکاست؟؟؟) دومین مسئله اینکه هموطنان روشنفکرمون به خاطر قربانیان کشور فرانسه شمع روشن کرده ،کل صفحات شبکه های اجتماعی پر شده بود از عکسای پروفایل به رنگ سیاه ،حالا این عزیزان روشنفکرمون خبری ازشون نیست ،نکنه خدایی نکرده براشون مشکلی پیش اومده که کلا غیب شدن؟؟ از نظر این عزیزان به اصطلاح روشنفکر معنی واژه انسان یک فرد سفید پوست اروپایی غیر مسلمان هست؟؟
رئیس سازمان ملل ازسمت مصر جلوی گذرگاه رفع ایستاده جرات دستور دادن برای بازکردن گذرگاه راه ندارد. حالا متوجه بشید فلسطینیها ازدست این اسراییلی ها چی میکشند. خدایی اگر فلسطینی ها فاصله گافی با اسراییلی ها داشتند اسراییلی ها بابمب اتم همه رامیکشتند
فقط دلم می خواد این به اصطلاح ارزشیها از این به بعد دم از فلسطین و جهاد و شهادت بزنن. این محک عیار ادعاهای اینها را عیان کرد.
مسعولین عالی رتبه زمان جنگ.ایران عراق عآغآزآده هاشون بزرگ نبودن الان باید ثابت کنند ک اونام بهشتا دوستدارن و برای دیدن امکانات بیتابن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
اتفاقا اکثر مسولان پسرهاشون بالای ۲۵ساله بودند

ولی ۹۵ درصد شون یا نرفتند ویا فقط تا اهواز برای گرفتن عکسهای یادگاری رفتند
ولی کارگران و روستاییان و کارمندان چندین شهید زیر ۱۸ ساله تقدیم وطن کردند
زمان جنگ پسران هیچ‌مسوول رده بالایی شعید نشد! هرکدوم‌هم ۴-۵ تا پسر دارند
کشتن شهروندان غیرمسلح، زنان ،کودکان از هرکسی سربزند جنایت است . اما شرایط عجیبی است دل هر انسان ازاده ای بدرد می آید .کودکانی که امروز در غزه به بحران انسانی ،ازدست دادن خانواده و والدینش مبتلا می شوند انگیزه کافی برای مقابله با اسرائیل را در دلهای کوچکشان به مراتب قویتر پرورش خواهند داد .
آرزو میکنم جهان به صلح و آرامش برسد و نوع انسان در برابری و نوع دوستی کنار یکدیگر زندگی کنند .
هرروز جنگ نیازمند یکسال بازسازی است در جنگ فقط انسانها نمی میرند،فقط ساختمانها خراب نمی شود
آسیبهای اجتماعی ،توقف تحصیل وووووووووو.......کودکان بی سرپرست ،زنان بی سرپرست ..........
جبران این فجایع چگونه امکان پذیر است
التماستان میکنم همدیگر را دوست بداریم و بودن کنار هم را قدر بدانیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
نگران کودکان غزه نباش کودکان زاهدان رو دریاب !!! ۹ ماهه دیگه کشته های غزه ده برابرش رو زایمان می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
دل من که به درد نمیاد
انشالله که این حرکت نتیجه خوبی داشته باشه که ارزشش رو داشته باشه - اگر فقط یه حرکت باشه که نتیجه اش کشته شدن هزاران زن و مرد و کودک بی گناه باشه - که واقعا ...........
استاد پناهیان درست گفته است اموزش و پرورش غربی باید تعطیل شود علت مشکلات فرهنگی اموزش و پرورش غربی است که باید تعطیل شود
اگر ما طرف ظالم رو بگیریم جامعه ما دچار آسیب اخلاقی میشه و میتونه به فروپاشی اجتماعی و حتی خدای نکرده سیاسی بره.
به امیدهرچه زودتر نابودی کامل رژیم صهیونیستی وحشی ونامشروع وغاصب خونریزوکودک کش وحامیان فاسدش مخصوصا امریکای یاغی تروریست وحشی وضدبشر ولازم میباشدبرای توقف کشتاروحشیانه ملت مظلوع غزه ازهرگونه سلاح برای ورودبه سرزمین اشغالی جلوگیری شودوانشاالله کشورهای اسلامی دراین موردبرای توقف جنایت جنگی اسراییل کودک کش همراهی نمایند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
مشروعیتش رو تو تشخیص می دی؟ بشین سر جات زیاد حرف نزن
اگه قسمت بشه و بطلبه منم میرم!
نشستم تا بشه!
عربها همه جا را میخواند بحرین وخوزستان وخلیج فارسو دریای عمان همه جا رابدن به عربها هشت سال جوانهای مارا شهید کردن حالا ما شدیم ,..
انسانیت بالاتر از هر چیزی است ، از هر دو طرف انسان ها دارن کشته میشن چه با فرقی می کند یهودی باشد یا فلسطینی
به هموطنان ایرانیم حق میدم که از . . . ناراحت باشن
کار زیادی هم از دست ما بر نمیاد فقط سعی کنید به بچه ها تون یاد بدید
که انسان بودن از هر چیزی بالا تره
تا حداقل در آینده این جنایت ها نباشن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار