بازدید 2272
۲

بمباران بامدادی یک قهوه‌خانه در غزه

منابع فلسطینی گزارش دادند که در حمله بامداد یکشنبه رژیم صهیونیستی به یک قهوه‌خانه در غزه، دست‌کم ۱۲ فلسطینی شهید و شماری دیگر زخمی شدند.
کد خبر: ۱۱۹۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۲ 22 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از الجزیره، گزارشگر الجزیره از غزه گزارش داد که در جریان حمله بامدادی رژیم صهیونیستی به یک قهوه‌خانه در مرکز شهر خان یونس در جنوب نوار غزه دست‌کم ۱۲ فلسطینی شهید و شماری دیگری مجروح شدند.

الجزیره به شمار مجروحان این حمله بی‌رحمانه به غیرنظامیان بی‌دفاع فلسطینی هیچ اشاره‌ای نکرده است.

از سوی دیگر شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که رژیم صهیونیستی حملات سنگین و شدید خود به چندین منزل مسکونی در "رفح"، "دیرالبلح" و "کوی الزیتون" و "بیت لاهیا" در نوار غزه را ادامه می‌دهد.

از سوی دیگر خبرها حکایت از حمله توپخانه ای شدید رژیم صهیونیستی به شرق خان یونس در جنوب نوار غزه دارد.

جنبش جهانی دفاع از کودکان نیز شنبه شب در گزارشی اعلام کرد که هر ساعت پنج و هر روز ۱۲۰ کودک در غزه در حمله کور و بمباران مناطق مسکونی و اماکن عمومی به شهادت می‌رسند.

همچنین بر اساس گزارش‌های رسمی از آغاز طوفان الاقصی تاکنون یکهزار و ۶۶۱ کودک در غزه به شهادت رسیده‌اند.

مقامات بهداشتی فلسطینی همچنین شنبه شب اعلام کردند که که در حملات رژیم صهیونیستی ۱۹۵ فلسطینی شهید و ۴۳۹ تن دیگر زخمی شدند.

تاکنون نزدیک به چهار هزار و ۲۰۰ فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، مراکز بهداشت و درمانی و مراکز دینی و مذهبی شهید شدند، جنایتی که غرب نیز شریک آن در فلسطین است.

وزارت بهداشت غزه همچنین شمار مجروحان تجاوزات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه را که با بمب‌های اهدایی غربی به ویژه آمریکایی در ۱۵ روز گذشته صورت گرفته را نیز بیش از ۱۳ هزار نفر و شمار مفقودین را بیش از ۱۰ هزار نفر اعلام کرده که بیشتر آنها کودک و زن هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
قاعدتا می بایست تیتر می زدید مثلا «رویارویی دیدنی gbu10 با یک قهوه خانه در یک صبح دل انگیز پاییزی در خان یونس»
از صهیونیست های زامبی رفتاری جز این انتظار نیست. انها در جنگ شکست خورده اند و نا جوانمردانه مردم بی دفاع را بمباران می کنند. زامبی های صهیونیست اگر قدرت پیدا کنند همه جهانیان را به بردگی می کشند چون قوم یهود معتقد است که همه انسانها برای خدمت به این قوم خلق شده اند و جان و مال و ناموس دیگرا ن بر قوم یهود حلال است .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست