بازدید 26150
۴

مخالفت با جنگ در کنگره آمریکا

گروهی از آمریکایی‌های طرفدار فلسطین روز چهارشنبه به وقت محلی در ساختمان کنگره آمریکا دست به تحصن زدند و از مقامات ایالات متحده خواستند از آتش بس میان رژیم صهیونیستی و حماس حمایت کنند.
کد خبر: ۱۱۹۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 19 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از راشا تودی، بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم آمریکا در تظاهراتی که توسط سازمان «صدای یهود برای صلح» در مخالفت با پاکسازی قومی مداوم فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی در مقابل ساختمان کنگره ایالات متحده سازماندهی شده بود، شرکت کردند.

اندکی پس از شروع این تظاهرات، نیروهای پلیس مستقر در محوطه کاپیتول (محوطه کنگره آمریکا) به معترضان هشدار دادند که باید متفرق شوند اما مردم بدون توجه به هشدار پلیس همچنان در حمایت از فلسطینی‌های غزه شعار داده و سعی کردند به ساختمان کنگره وارد شوند.

در پی حمله پلیس به این معترضان حدود ۳۰۰ تن بازداشت شدند اما گروهی از معترضان در میان حلقه نیروهای پلیس خود را به داخل ساختمان کنگره رسانده و در ساختمان اداری آن روی زمین نشستند و در حالی که بنرهایی با مضمون «بگذارید غزه زنده بماند» با خود حمل می‌کردند، شروع به سر دادن شعارهایی از قبیل «آتش‌بس همین حالا»، کردند.

به گزارش ایرنا، پلیس آمریکا روز دوشنبه نیز ده‌ها یهودی حامی فلسطین را که به تظاهرات حمایت از فلسطینیان در واشنگتن دی سی در اعتراض به سیاست های دولت ایالات متحده آمریکا در حمایت از رژیم اسرائیل پیوسته بودند، با ادعای مسدود کردن مسیرهای ورودی به کاخ سفید بازداشت کرد.

سازمان موسوم به « If Not Now» "ایف نات نو" (اگر اکنون نه) در رسانه های اجتماعی گزارش داد که پلیس سرویس مخفی کاخ سفید روز دوشنبه تظاهرات کنندگان یهودی حامی فلسطین را به بهانه آنکه تمام ورودی‌های کاخ سفید را مسدود کرده بودند، بازداشت کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۴
زمانی بوش می گفت: بگذارید تظاهرات کنندگان علیه جنگ با عراق شعار دهند و اعلام بیزاری کنند، ما کار خودمان را انجام میدهیم
تورو خدا این تصاویر مهوعی که برای تبلیغات گذاشتین رو بردارین. چیه این دندان های کریه و دست های زخمی. آدم حالش بهم می خوره. من که باشم هیچ وقت چنین تصاویر زشتی محرکی برای این نمی شن که بخوام به مراکز مزبور مراجعه کنم تا دندان هام رو صاف یا پوستم رو بهتر کنم!
اتشی که حماس تحت حمایت اقای اردوغان در خاورمیانه روشن کرده اینک شعله های ان دامن خود امریکا را هم فرا گرفته همیشه اسرائیل فلسطینیان را به این شکل له کرده اروپائیها اعتراض اما این برای اولین بار ان که مردم امریکا عکس العمل نشان دادن شاید هم سیاست اقا و خانم کلینتون باشد باید جواب را به گذشته زمان سپرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
حماس تحت حمایت اردوغان؟؟؟
جدی میگی این رو؟؟؟ تو کدوم سیاره زندگی میکنی؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار