بازدید 2403
۲

وصول ۲۵۰ هزار میلیارد ریالی معوقات ابر بدهکاران مالیاتی

مدیرکل مبارزه با فرارمالیاتی تهران با اشاره به مسدود شدن ۶ هزار حساب بانکی، از وصول ۲۵۰ هزار میلیارد ریال معوقات ابر بدهکاران مالیاتی در راستای مبارزه با فرار مالیاتی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸ 18 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، کامران منصور، مدیرکل مبارزه با فرار مالیاتی تهران با بیان اینکه ابر بدهکاران شناسایی شده در این عملیات، شامل بیش از ۹۰ شخصیت حقوقی اعم از شرکت‌های فولادی، پتروشیمی و سیمانی هستند، تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اجرایی و براساس احکام قانون محاسبات عمومی کشور و مقررات اجرایی قانون مالیات‌های مستقیم، از ابتدای مهرماه مبلغ ۲۵۰  هزار میلیارد ریال وصول و جهت پرداخت تعهدات این شرکت‌ها به بیت‌المال، به حساب خزانه واریز شد.  

مدیرکل مبارزه با فرارمالیاتی تهران با اشاره به ارجاع پرونده‌های ابر بدهکاران صنعت نفت کشور به سازمان امور مالیاتی برای دریافت مطالبات معوق دولتی اظهار داشت: بیش از ۶۱۰ هزار میلیارد ریال از حقوق عامه شناسایی و روند عملیات اجرایی و وصول آن آغاز شده است.  

منصور با بیان اینکه این شرکت‌ها در اکثر بانک‌ها دارای حساب‌های متعدد اعم از ریالی، ارزی و سپرده بلندمدت هستند، افزود: برای وصول مطالبات بیت‌المال، گردش حساب‌های بانکی و منابع مالی این شرکت‌ها شناسایی شده و به صورت همزمان نزدیک به ۶ هزار حساب بانکی متعلق به این شرکت‌ها با اخذ احکام نمایندگی دادگستری مسدود شده است.  
مدیرکل مبارزه با فرارمالیاتی تهران در ادامه گفت: شناسایی گردش حساب‌های بانکی و تأمین منابع مالی این شرکت‌ها در حالی صورت گرفت که برخی بانک‌های عامل با افتتاح حساب‌های آفلاین و ویژه مانع رصد تراکنش‌ها و جابجایی وجوه شده بودند.

وی در پایان با بیان اینکه این سازمان در راستای تدابیر دولت سیزدهم با جدیت به دنبال اخذ مانده مطالبات است، خاطرنشان کرد: برابر قانون بودجه سال ۱۴۰۲ جزء (ز)  بند (۷)  قسمت (الف) تبصره ۱۴، مبالغ مذکور به تأمین منابع سازمان هدفمندسازی از جمله پرداخت مطالبات گندم‌کاران و کلزاکاران تخصیص یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ما هم باور کردیم
نگران نباش چند برابرشو دوباره میدن بهشون .....مردم عادی نیستند که برای ده میلیون تومن چند تا ضامن بخواهند...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار