بازدید 3937

انگیزه عجیب مرد را قاتل کرد!

مرد کارخانه‌دار که همسر و برادرش را قربانی شک خود کرده بود، به‌زودی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود. متهم در حالی باید از خود دفاع کند که با درخواست قصاص اولیای‌دم روبه‌رو شده است.
کد خبر: ۱۱۹۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ 10 October 2023

به گزارش تابناک، جام جم نوشت:  در نخستین روز‌های اسفند سال گذشته به پلیس پایتخت گزارش داده شد که مردی در نیاوران هدف اصابت گلوله قرار گرفته و پیکر خونین وی در خیابان افتاده است. با حضور مأموران در محل، مرد مجروح به بیمارستان منتقل شد و کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند که عامل تیراندازی برادر او بوده است.

تحقیقات نشان می‌داد که مرد تیرانداز صبح روز حادثه به آپارتمان برادرش رفته بود و ساعتی بعد دو برادر از ساختمان خارج شدند که به محل کارشان بروند. درحالی‌که یکی از برادر‌ها در خیابان منتظر ایستاده بود، برادر دیگر سوار خودروی ۲۰۷ خود شد و همان لحظه با سلاحی که همراهش بود گلوله‌ای به پشت سر برادرش شلیک کرد و وقتی وی روی زمین افتاد با ماشین او را چندبار زیر گرفت و از صحنه گریخت.

 

جست‌وجو برای دستگیری مرد تیرانداز آغاز شد، اما ساعتی بعد معلوم شد که او علاوه بر تیراندازی به‌سوی برادرش، به سمت همسرباردارش در خانه‌شان در محله دیباجی تهران نیز شلیک کرده و جان او را گرفته است

مرد مصدوم که بر اثر تیراندازی برادرش مرگ مغزی شده بود، در بیمارستان به بیماران زندگی بخشید و با مرگ او، تعداد قربانیان این جنایت به دو نفر رسید. سرانجام متهم که کارخانه‌دار و کارآفرین بود، در هتلی در شمال تهران دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

او درباره انگیزه‌اش گفت: «مدت‌ها بود که با برادرم دچار اختلافات مالی و خانوادگی شده بودم. او پشت سر من بدگویی کرده بود و از او کینه به دل داشتم. از سوی دیگر همسرم هم دیگر مرا حمایت نمی‌کرد. او هم شروع کرده بود پشت سر من حرف زدن. همه این اتفاقات باعث شده بود تا آتش کینه‌ای که در دلم روشن شده روزبه‌روز شعله‌ورتر شود تا این‌که تصمیم به انتقام گرفتم. دو هفته قبل اسلحه را خریده و با آن به سر دو قربانی‌ام شلیک کردم.»

متهم در ادامه ادعای جدیدی را مطرح کرد و گفت: «چهار سال قبل با این زن ازدواج کردم و او همسر دومم بود. مدتی بود به ارتباط او و همسرم مشکوک شده و به آن‌ها شک داشتم. همین شک هم باعث شد او را بکشم.»

این ادعا در حالی مطرح شد که تحقیقات جنایی، ارتباط دو قربانی را رد کرد. با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه قتل، برای مرد کارخانه‌دار کیفرخواست صادر شد و پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست