بازدید 2367

آخرین وضعیت پرونده آتش سوزی زندان اوین با ۴۰ متهم

سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده آتش سوزی در زندان اوین گفت: پرونده تا دو هفته دیگر برای ۴۰ نفر به دادگاه صالح ارسال می‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲ 10 October 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده آتش سوزی در زندان اوین گفت: روند را قبلا گفتم. در ارتباط با ۴۰ نفر از متهمان قرار جلب دادرسی صادر شده و پرونده در حال تنظیم کیفرخواست است و پرونده تا دو هفته دیگر برای ۴۰ نفر به دادگاه صالح ارسال می‌شود.

 وی در پاسخ به سوالی درباره برخورد با اراذل و اوباش و اینکه مجددا آن‌ها را در دستگیری‌ها میبینیم و اخیرا هم هانی کرده را در دستگیری اراذل و اوباش دیدیم؟ گفت: عنوان اراذل و اوباش مجرمانه نیست. اقدام فراجا در دستگیری اراذل و اوباش مجرمان خشن است و با دستور مقامات ذی ربط کامل اماده اند و محیای صدور دستورات قانونی لازم هستند. تاکید جدی ما این است که برخورد بدون مسامحه با مخلین نظم و امنیت عمومی صورت گیرد و قاطعیت در برخورد برای کسانی که مزاحم نوامیس مردم می‌شود ساری و جاری باشد.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: در قوه قضاییه این اطمینان را می‌دهیم که بدون مسامحه و باقاطعیت پرونده‌های مطروحه در خصوص این دسته از مجرمین را رسیدگی کنیم و برخورد قانونی و عبرت آموز داشته باشیم و اجازه نمی‌دهیم محیط امن جامعه ما توسط این افراد ناامن شود. همکاری خوبی هم فیمابین ضابطین خاص و عام و دستگاه قضایی وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست