بازدید 3791

خط و نشان مشاور نظامی رهبر انقلاب به دشمنان

روابط عمومی ارتش نوشت: امیر سرتیپ هاشمی اظهار کرد: دشمنان به دلیل قدرت نیروهای مسلح دشمنان با وجود ایجاد فتنه‌، توطئه‌ و تهدیدهای فراوان، جرأت تعرض و حمله به خاک میهن اسلامی ما را ندارند.
کد خبر: ۱۱۹۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ 07 October 2023

به گزارش تابناک، امیر سرتیپ سید حسام هاشمی مشاور فرمانده معظم کل قوا و جانشین هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری با اشاره به دلیرمردی‌های کارکنان نیروی هوایی ارتش در هشت سال دفاع مقدس گفت: نیروی هوایی ارتش اولین نیرویی بود که پس از تجاوز صدام به خاک ایران با خلبانان دلاور و کارکنان فنی متعهد خود پاسخ محکمی به دشمن داد و نقشه شوم دشمن بعثی را خنثی کرد.

مشاور فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه درس‌های گرفته شده از دفاع مقدس در نیروهای مسلح به بهترین وجه اجرایی شده است، افزود: با اجرایی کردن درس های دفاع مقدس در همه سطوح آموزشی و مدیریتی، بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

 

هاشمی با بیان اینکه در سایه دانایی، توانایی و در سایه توانایی، قدرت و در سایه قدرت، امنیت به دست خواهد آمد، اظهار کرد: یک کشور تنها در سایه امنیت به کار خود ادامه خواهد داد و حلقه اول ایجاد امنیت، نیروهای مسلح هر کشور است.

مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: دشمنان با وجود ایجاد فتنه‌، توطئه‌ و تهدیدهای فراوان، جرأت تعرض و حمله به خاک میهن اسلامی ما را ندارند و این به دلیل قدرت نیروهای مسلح و افزایش دانایی، توانایی و قدرت آنهاست.

در این دیدار امیر سرتیپ هاشمی، پیام محبت مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا را به دانشجویان، ابلاغ کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست