بازدید 5043
۴

جزئیات مرگ دانش‌آموز دختر گیلانی

یک دانش‌آموز دختر در مدرسه متوسطه اول روستایی در نزدیکی شفت به دلیل ایست قلبی نقش بر زمین شد و جان باخت.
کد خبر: ۱۱۹۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴ 26 September 2023

به گزارش تابناک به نقل از فارس، دانش‌آموز دختر پایه هفتم هنگام صف بستن در حیاط مدرسه در روستای چکوسر شهرستان شفت براثر ایست قلبی به زمین افتاد و جان باخت. 

محمد فائزی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان از اعزام سریع نیروهای امدادی به‌محض وقوع حادثه به مدرسه چکوسر خبر داد و اظهار کرد: متأسفانه نیروهای اورژانس هنگام معاینه این دانش‌آموز، آثاری از حیات را در وی مشاهده نکردند. 

دانش‌آموزان حاضر در مدرسه که شاهدان عینی این مرگ بوده‌اند، گفتند که این اتفاق ساعت حدوداً هفت و نیم بود که سریعاً پس از افتادن دانش‌آموز، کادر مدرسه با اورژانس تماس گرفتند. 

به گفته دانش‌آموزان، اورژانس ۱۱۵ حدود ساعت یک ربع به هشت صبح سریعاً خود را به مدرسه رساند اما همکلاسی‌شان جان نداشت و مرده بود. 

یکی از مسؤولان بیمارستان امام رضا علیه اسلام شفت نیز به خبرنگار فارس گفت: دختر دانش‌آموزی بدون داشتن علائم حیاتی ساعت هشت صبح به بیمارستان آورده شد. 

به گفته وی، علاوه بر کادر حاضر در اورژانس، پزشکان متخصص اطفال و قلب نیز در محل حضور داشتند که عملیات احیا را به مدت یک ساعت و نیم انجام دادند اما علائم حیاتی دانش‌آموز برنگشت. 

آن‌طور که فائزی، مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان اعلام کرده، جسد دانش‌آموز متوفی جهت بررسی دقیق‌تر مرگ به پزشکی قانونی منتقل‌شده است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴
اولا خدا رحمتشون کنه دوما خدا صبر به خانواده بده
سوما اصلا تو ایران امکان داره اورژانس یک ربع به محل برسه و یک ربع به بیمارستان امکان نداره هر جای ایران امیدوارم این مشکل رفع بشه
این صف بستن دانش آموزان واسه چیه؟ عطش قدرتنمایی مدیر مدرسه سیراب بشه!؟
در دوران مدرسه ام بارها و بارها شاهد غش کردن دانش آموزان سر صف صبحگاه بودم. با صدای مهیبی که ناشی از برخورد جمجمه دانش آموز بر کف بتنی حیاط بود دانش آموزی نقش بر زمین می شد.
شایدم کودک معصوم از ترس یا گرسنگی سرش گیج رفته و فوتش بخاطر برخورد سرش با زمین بوده وگرنه تو این سن و سال سکته امر غریبیه خیلی ناراحت شدم خدایا چقدر خبر بد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست