بازدید 3546
۴

ادعای کشته شدن فرمانده ارشد روسیه در کریمه

اوکراین مدعی شد که در حمله موشکی هفته گذشته به مقر نیروی دریایی روسیه در شبه‌جزیره کریمه ۳۴ افسر روس از جمله ویکتور سوکولوف فرمانده ناوگان این نیروها در دریای سیاه کشته شدند.
کد خبر: ۱۱۹۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 26 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از آسوشیتدپرس، نیروهای عملیات ویژه اوکراین دوشنبه در تلگرام نوشت، در حمله به مقر ناوگان نیروی دریایی روسیه در دریای سیاه که در شهر بندری سواستوپول قرار دارد، ۱۰۵ تن نیز زخمی شدند.

به نوشته آسوشیتدپرس، اوکراین شواهدی برای اثبات ادعای خود ارائه نکرد و امکان راستی‌آزمایی آن به طور مستقل وجود ندارد.

این ادعا با گزارش‌هایی روسیه منتشر کرده است، تفاوت دارد.

ارتش روسیه ابتدا گفت که در این حمله یک نظامی کشته شد اما سپس اعلام کرد که فرد مذکور کشته نشده بلکه مفقود شده است. روسیه پس از آن گزارش تازه‌ای منتشر نکرده است.

شبه‌جزیره کریمه در سال ۲۰۱۴ به روسیه ضمیمه شد و پس از حمله روسیه به اوکراین، این شبه‌جزیره یکی از کانون‌های اصلی درگیری‌ها بوده است.

میخائیل رازوژایف فرمانده منصوب روسیه در کریمه گفت که پدافند هوایی روسیه یک موشک اوکراینی را در نزدیکی یک پایگاه نظامی در حوالی شهر سواستوپول منهدم کرد. وی گزارشی درباره خسارات یا تلفات احتمالی ارائه نکرد.

اوکراین در هفته‌های گذشته حمله به تاسیسات نظامی روسیه در شبه‌جزیره کریمه شدت بخشیده و حملات گسترده پهپادی و موشکی گسترده ای را در این منطقه انجام داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
پوتین پاکسازی کرده وگرنه کسی جرات زدن فرمانده روس نداره روسیه غوغا میکنه
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
نصف فرمانده های روسی به درک واصل شدن تو از غوغا حرف میزنی! کجایی روسیه آبروش رفت هنوز درگیر استان مرزی روس زبانه بعد از دو سال. هنوز تانک ها و هواپیماهای آمریکایی تحویل داده نشده این تلفات فقط با دوشکای آمریکایی به وجود آمده اسپریت به پرواز در بیاد که اربابت مثل دفعه قبل که از واگنر فرار کرد دوباره می‌ره آسمون از ترس
در روسیه مفقود شدن یعنی کشته شدن فرقی هم نمیکند دوست زده باشد یا دشمن.خخخخخ در زمان استالین علیه العنه میلیونها تن مفقود شدند بعد معلوم شد کههمه کشته شده اند
دوشکای آمریکایی اینودیگه تاحالانشنیده بودیم???
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی