بازدید 3385
۶

ورود حیوانات زنده به این اماکن ممنوع شد

سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مطابق بخشنامه این سازمان در صورت همراه داشتن حیوانات زنده خصوصاً سگ باید به قسمت بار (cargo) شرکت‌های هواپیمایی تحویل داده شوند.
کد خبر: ۱۱۹۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹ 10 September 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد: ورود حیوانات زنده خصوصاً سگ به محوطه ترمینال‌های مسافری فرودگاهی ممنوع است.

 سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مطابق بخشنامه این سازمان در صورت همراه داشتن حیوانات زنده خصوصاً سگ باید به قسمت بار (cargo) شرکت‌های هواپیمایی تحویل داده شوند.

این بخشنامه از تاریخ ۱۸ مهر ماه اجرائی می‌شود در همین راستا کلیه شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند به منظور جلوگیری از هرگونه خسارت مالی یا ضرر یا زیان ناشی از این مهم به مسافرین خود اطلاع‌رسانی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۶
همه چیشون درسته فقط این مورد بوده که باز مردمو بندازن تو دردسر
خصوصا سگ ممنوع . یعنی اگر اسب آبی یا فیل باشد اشکالی ندارد میشود اورد داخل ترمینال؟
مگرتا امروز سگ ویاحیوان زنده به هواپیما می‌بردم که حالا ممنوع شده؟؟اب خوردن ونوشابه هم ممنوع بود...حتی دارو هم باید تحویل می‌دادیم به مهماندار درصورت نیاز خودشون به بیمارمیدادن
مگه آزاد بود!؟
گوسفند چی؟!
در همه جای دنیا این مقررات وجود دارد. در بیشتر اروپا و کانادا صاحیان سگ موظفند مدفوع حیوان خود را بلافاصله در خیابان جمع کنند و این کار را هم میکنند. اپارتمانهای زیادی هم وجود دارد که ورود سگ به انها ممنوع است. در کشور ما عده ای هر کاری که می خواهد انجام بشود می گویند حالا همه چیز درسته که این یکی درست بشه . بالاخره باید از یک جایی کار درست بشود . این عده می خواهند همیشه کشور بدون قانون و نظم باشد تا هر کاری می خواهند انجام بدهند. سگها در مجتمع های اپارتمانی واقعا مزاحم اسایش همسایگان هستند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست