بازدید 2504
۵

صعود ۱۲۷ هزار میلیارد تومانی بازار سهام

شاخص کل بورس تهران در مبادلات امروز ۱.۶ درصد رشد کرد و بیش از ۱۲۷ هزار میلیارد تومان به ارزش بازار سهام اضافه شد با این حال بازار سهام امروز دو نیمه متفاوت را سپری کرد.
کد خبر: ۱۱۹۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ 28 August 2023


به گزارش تابناک به نقل از همشهری ، شاخص کل بورس تهران در مبادلات امروز پس از صعود های پر قدرت روز شنبه و یکشنبه ۳۲ هزارو ۷۴۵ واحد معادل ۱.۶ درصد رشد کرد و به ۲ میلیون و ۸۴ هزارو ۲۱۷ واحد رسید. با این میزان رشد بیش از ۱۲۷ هزار میلیارد تومان به ارزش بازار سهام اضافه شد و جمع کل ارزش بورس تهران و فرا بورس به ۹۲۴۰ هزار میلیارد تومان رسید.

با وجوداین میزان رشد، بازار سهام امروز را در دو نیمه متفاوت سپری کرد به طوری که در نیمه اول که از ابتدای صبح تا ساعت ۱۱ ادامه یافت شاهد ورود نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان نقدینگی تازه به بازار بودیم اما هرچه به زمان پایان معاملات در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه نزدیک شدیم از توان رشد شاخص بورس کم شد و در نهایت ۷۸ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد. این در حالی است که در روز های شنبه یکشنبه نزدیک به ۹۰۰ میلیارد تومان نقدینگی تازه وارد بازار سهام شد. دیروز در مجموع ارزش معاملات خرد به ۴ هزارو ۹۵۶ میلیارد تومان رسید که کاهش محسوسی نسبت به مبادلات روز یکشنبه داشت.


منبع: روزنامه همشهری

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
جو ندهید هنوز قیمت بسیاری از سهام نصف قیمت ان در سال 1399 است .
وقتی با دستکاری رشد میکنه تو بوق و کرنا میکنند و هر ساعت گزارش از این پیروزی و وقتی بنا به دلایلی سقوط میکنه نه از گزارشات تلویزیونی خبری است و نه از روزنامه و خبرکزاریها بیچاره مردمی که از یک سوراخ چند بار گزیده میشوند
داداش اول بگو 70 میلیارد دلار به لطف تصمیمات دولت ریخت بعد بگو چقدر بالا رفت.
تا بازار میخواد رشد کنه هر طور میتونن جلوشو میگیرن
اون از اختلال دیروز تو نرم افزار تا عرضه اولیه امروز
خلاصه این بورس دشمن کم نداره از دولت تا حقوقی ها تا مدیران شرکت ها
شب دراز است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار