بازدید 2273
۵

مدودف: صنایع دفاعی روسیه کارایی خود را ثابت کرده

دمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه گفت که صنایع دفاعی این کشور به رغم اقدامات تحریک‌آمیز اوکراین کارایی خود را ثابت کرده است.
کد خبر: ۱۱۸۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵ 23 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تاس، مدودف در یادداشتی در تارنمای روسی aif.ru که بامداد چهارشنبه منتشر شد، نوشت: درست مثل ۱۵ سال پیش (جنگ با گرجستان)، کاملا روشن شده است که حملات روزانه علیه پل‌ها و شهرهای آرام و اقدامات تحریک‌آمیز از جمله ترورهای سیاسی و حملات تروریستی هیچ کدام نتوانسته است تاثیری داشته باشد.

وی افزود: صنایع دفاعی روسیه توانایی خود را ثابت کرده و به طور کامل نیازهای عملیات ویژه نظامی را تامین کرده است.

مدودف دوشنبه شب نیز به سران کشورهای غربی درباره ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین هشدار داد و گفت: به خاطر بازی با هواپیماهایتان از خود بی خود نشوید.

وی سران غرب را به کودکانی تشبیه کرد که مشغول بازی با اسباب‌بازی‌های خود هستند و افزود: بچه‌ها، بیش از حد به خاطر بازی با هواپیماهای اسباب‌بازیتان از خود بی خود نشوید؛ چرا که روز خوبِ بعدی برای اروپا ممکن است آخرین روز آن باشد!

ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهوری اوکراین پیشتر اعلام کرده بود که توافق‌نامه‌ای بر سر تامین ۴۲ جنگنده اف-۱۶ از هلند حاصل شده است.

جدا از آن، دانمارک نیز با اشاره به اینکه قصد دارد ۱۹ فروند جنگنده اف-۱۶ خود را به اوکراین منتقل کند، اعلام کرد که کی‌یف ۶ فروند از آنها را قبل از پایان سال جاری دریافت خواهد کرد.

دانمارک و هلند دو عضو ناتو هستند که رهبری تلاش‌های بین‌المللی برای آموزش خلبانان و همچنین کارکنان پشتیبانی، نگهداری هواپیماها و در نهایت امکان دستیابی اوکراین به جنگنده‌های اف-۱۶ برای استفاده در جنگ با روسیه را بر عهده دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۵
با کشتن زن و بچه مردم خوب نشون داد کاراییش رو اینقدر بدبخت شدید که از کره شمالی هم سلاح خریدید و کارایی سلاحاتون اینقدر زیاده که دو ساله 20 کیلومتر جلوتر نرفتید
کلا شما حرف نزنی سنگین تری
همین دیروز یک پهپاد اوکراینی یه بمب افکنتون رو توی فرودگاه هدف قرار داد !
صنایع دفاعیتون خواب بود ؟
اره ارواح عمت
پس چرا مثل تو گل گیرکردید و توان شکسا اوکراین رو ندارید
اره جون خودت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست