بازدید 3398

جامعه درجریان جزئیات لایحه عفاف و حجاب قرار دارد

رئیس کمیسیون قضایی مجلس در مورد اظهارات برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه مجلس بررسی لایحه حجاب را محرمانه دنبال می‌کند، گفت: همیشه این گونه بوده که با تصویب یک قانون مهم برخی رسانه‌ها اظهارنظر‌های غیر کارشناسی را مطرح می‌کنند؛ جامعه در جریان جزئیات این لایحه قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۸۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶ 14 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، موسی غضنفر آبادی با ابراز خرسندی از موافقت نمایندگان با تقاضای تعدادی از نمایندگان مبنی بر بررسی لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب به صورت اصل ۸۵ قانون، گفت: دو دیدگاه در مورد این موضوع وجود داشت به گونه‌ای که عده‌ای از نمایندگان بر ضرورت رسیدگی به این لایحه در صحن تاکید داشتند، اما بیش از دو سوم نمایندگان به اعمال اصل ۸۵ در مورد این لایحه و بررسی آن در کمیسیون رای مثبت دادند.
 
وی با یادآوری اینکه نمایندگان مجلس در نشست علنی ضرورت اعمال اصل ۸۵ در مورد لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب را مدنظر قرار دادند تا ابزار قانونی در اختیار دستگاه قضایی برای مبارزه با بی حجابی قرار گیرد، افزود: هر چند دشمن در مورد حجاب جنگ ترکیبی راه انداخته، اما متاسفانه برخی افراد هنوز به این واقعیت و حقیقت پی نبرده اند و شاهد برخی هجمه‌ها هم توسط رسانه‌های دشمن هستیم که امیدواریم که کسانی که موضوع را درک نکردند متوجه حقیقت شوند.
 
نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون قضایی مجلس در نشست به بررسی لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب می‌پردازد، گفت: تمامی نمایندگان و نخبگان می‌توانند در نشست کمیسیون حضور داشته باشند و پیشنهادات خود را ارائه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۰
پس چرا در صحن علنی لایحه را بررسی نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما گفتید و ملت هم باور کرد !!!!!!!!!!
امروز تو اتوبوسای مشهد هر دو ایستگاه یه صدای مردونه نخراشیده اعلام میکرد رعایت حجاب اسلامی الزامیست !! شده عین 1984!!!! شده عین کره شمالی!!!! بعید نیست چند وقت دیگم شلاق بگیرن دستشون
فقط مردم این رو میفهمند که اعتقادات رو میشه با پول معامله کرد
جامعه علاقه ای به لایحه حجاب و عفاف ندارد .
مردم دقیقا از کدوم جزییاتش خبر دارن؟ این حرفهای الکی دیگه خریدار نداره
با این کارهای غیر اصولی و تندروی ها مشکلاتی پیش خواهد آمد که حتی این آقای غضنفر آبادی هم تصویب چنین قوانینی را گردن نخواهد گرفت
کدوم جامعه. ؟؟!!
کد‌وم جامعه؟ جامعه کمیسیون مجلس؟
آقاي نماينده، ميشه لطفا جامعه ي مورد نظرتون رو تعريف كنيد و تعداد اعضاي اون رو هم ذكر نماييد؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی