بازدید 16938
سه هزار و چهارصد و سی‌ و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

روحانی و لاریجانی برای انتخابات مجلس لیست می‌دهند؟/توصیه وزارت اقتصاد به منتقدان دولت؛ مولدسازی را با عینک غیرسیاسی ببینید/یک قطعه زمین برای هر ایرانی که متقاضی سکونت در جزیره ابوموسی باشد/وزیر بهداشت: بازنشستگی اجباری و اخراج تعدادی از پزشکان صحت ندارد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: واکنش ابطحی درباره ارسال پیامک‌ دعوت به انتخابات مجلسنظر وزیر کشور درخصوص انتقادات از قانون جدید انتخابات/انتقاد روزنامه فرهیختگان از یک حلقه خاص؛ دولت را رفع حصر کنید/نظر عطریانفر درباره پیش ثبت نام در قانون جدید انتخابات و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۸۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵ 05 August 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

وزیر بهداشت: بازنشستگی اجباری و اخراج تعدادی از پزشکان صحت ندارد
وزیر بهداشت در واکنش به انتشار برخی اخبار درباره بازنشستگی اجباری و اخراج تعدادی از پزشکان و تغییر در آیین‌نامه بازنشستگی اعضای هیات علمی گفت: این موضوع صحت ندارد و تغییری هم در آیین‌نامه ایجاد نشده است. اخیرا در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها اخباری درباره اخراج یا بازنشستگی اجباری بیش از ۱۰۰ نفر از پزشکان منتشر شد. روزنامه هم‌میهن نیز با انتشار مطلبی با عنوان بازنشستگی اجباری و اخراج بیش از ۱۰۰ پزشک، تاکید کرده بود که طبق قانون تا زمانی که فرد بخواهد می‌تواند فعال باشد و کار کند، حتی اگر زمان بازنشستگی او رسیده باشد. ماجرا، اما به اینجا محدود نمی‌شود و در کنار این برخوردها، به تعدادی از بازنشسته‌ها اجازه ورود به بیمارستان را هم نداده‌اند. مجمع انجمن‌های علمی گروه پزشکی ایران نیز مدتی بعد از انتشار این اخبار در واکنش به موضوع؛ از عدم موضع گیری وزارت بهداشت نسبت به این موضوع انتقاد کرده بود. در این میان اخباری نیز درباره تغییر در آیین نامه استخدام و بازنشستگی اعضای هیات دانشگاه های پزشکی مطرح شد که البته وزیر بهداشت در گفت وگو با فارس آن را رد کرد.  وزیر بهداشت در باره این موضوع به فارس گفت: هیچ تغییری در آیین نامه استخدام و بازنشستگی اعضای هیات علمی ایجاد نشده است. وی گفت: اقدامات براساس آیین نامه انجام می شود و خارج از آن نیست.وی با اشاره نشست  خود با انجمن‌های علمی گروه پزشکی و مطالبی که در این نشست درباره  اخراج بیش از صد نفر از پزشکان مطرح شد هم تصریح کرد: در این جلسه معاون آموزشی وزارت بهداشت هم اعلام کرد چنین اتفاقی رخ نداده است. پدرام پاک آیین سخنگوی وزارت بهداشت نیز اخیرا در واکنش به شایعه تغییر روند بازنشستگی اساتید علوم پزشکی گفته بود که ضوابط بازنشستگی استادان دانشگاه های علوم پزشکی به گونه‌ای تدوین شده که امکان اعمال سلیقه در آن وجود ندارد./فارس

واکنش ابطحی درباره ارسال پیامک‌ دعوت به انتخابات مجلس
محمدعلی ابطحی با انتشار توئیتی به ارسال پیامک‌ دعوت به انتخابات مجلس واکنش نشان داد.محمد علی ابطحی فعال سیاسی در توئیتی نوشت: «‏دیشب پیامک از وزارت کشور آمد که اگر قصد ثبت نام دارید، بشتابید. به خونواده پز دادم دعوتم کرده اند بروم برای ‎انتخابات مجلس ثبت نام کنم.همه شان به هم نگاه کردند وخندیدند.برای همه شان این پیامک آمده بود.سنگ روی یخ شدم!آخه مگه راهپیمایی روز قدسه که از همه ملت دعوت کردند؟»

نظر وزیر کشور درخصوص انتقادات از قانون جدید انتخابات
وزیر کشور در پاسخ به برخی انتقادات نسبت به قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در این قانون در حوزه مشارکت، ممنوعیت و محدودیتی ایجاد نشده است.احمد وحیدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتقادات برخی فعالان سیاسی از قانون جدید انتخابات مجلس مبنی بر محدودشدن مشارکت، اظهار کرد: نه ما چنین برداشتی نداریم که این قانون مشارکت را محدود می‌کند چون در این قانون در حوزه مشارکت، ممنوعیت و محدودیتی ایجاد نشده است. وی در پاسخ به انتقاد برخی مبنی بر این‌که نظارت شورای نگهبان براساس قانون افزایش یافته است، افزود: نظارت جدیدی بر نظارت‌های شورای نگهبان ایجاد نشده است. نظارت شورای نگهبان از اول بوده و الان هم مثل گذشته وجود دارد.وزیر کشور تاکید کرد: قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی حتما محدودیتی برای مشارکت ایجاد نکرده است  و با شرایطی که پیش خواهد آمد، شاهد مشارکت بیشتر مردم خواهیم بود.


روحانی و لاریجانی برای انتخابات مجلس لیست می‌دهند؟
رئیس دفتر دولت دوازدهم می‌گوید: در حال حاضر فضای انتخابات فضای داغی نیست کما اینکه در میان مردم بحث جدی درباره انتخابات وجود ندارد چرا که در حال حاضر مشکلات اقتصادی و مسائل معیشتی ذهن آنها را درگیر کرده است.محمود واعظی، رئیس دفتر دولت دوازدهم، در گفتگو با مُنیبان در واکنش به برخی زمزمه‌ها مبنی بر اینکه ممکن است روحانی و لاریجانی برای انتخابات مجلس دوازدهم لیست بدهند، گفت: خیر، از طرف روحانی و لاریجانی هیچ بحثی در مورد ارائه لیست برای انتخابات مجلس دوازدهم مطرح نشده و  مطلبی نشنیدم.او در پاسخ به اینکه بنابراین قرار نیست روحانی و لاریجانی برای انتخابات مجلس دوازدهم فعالیتی داشته باشند، افزود: واقعیت این است که باید فکری برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات کرد. بنده از طرف روحانی و لاریجانی صحبت نمی‌کنم اما بهرحال با وجود اینکه با هر دو نفر در ارتباط هستم مطلبی در مورد لیست دادن برای انتخابات مجلس دوازدهم نشنیدم اما اینکه در آینده چه اتفاقی رخ بدهد و احزاب و شخصیت‌های سیاسی در انتخابات فعال باشند بستگی به سیاست‌های انتخاباتی دارد.


انتقاد روزنامه فرهیختگان از یک حلقه خاص؛ دولت را رفع حصر کنید
مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان با ذکر سیاهه ای از حلقه ای که دولت رئیسی را در محاصره خود گرفته، نوشت: دولت را رفع حصر کنید.متن یادداشت محمدامین ایمانجانی، مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:دولت سیزدهم‌ امروز وارد سومین سال حیاتش می‌شود. دولت در این دوسال عملکرد مثبتی نداشته؟ چرا، حتما داشته. ضعف و ایراد چطور؟ آن هم حتما بوده است. نسبت این دو به هم چطور است؟ بالاخره دولت در افکار عمومی نمره‌ای می‌گیرد که حاصل سنجش پاسخ دو سوال بالاست؛ نمره‌ای که تخمینش فعلا محل بحث ما نیست. در این چند خط می‌خواهیم از فرآیندی بگوییم که اگر اصلاح نشود، این نمره را هرچه که باشد نزولی‌تر می‌کند.فرآیندی که نتیجه اعتماد و اتکا به یک مغزافزار است که می‌تواند دستگاه محاسباتی دولت را دچار اخلال جدی کند؛ مغزافزاری که از یک حلقه برساخته می‌شود.حلقه‌ای که می‌خواهد دولت را که عده‌ای گمان می‌کردند در حد شهیدبهشتی ظرفیت اجتماعی دارد به قاسم روان‌بخش و نبویان بدل کند.حلقه‌ای که دایره‌اش آنقدر تنگ است که در آن شیخ‌حسین انصاریان، جان لاک حساب می‌شود و باید اصلاحش کرد.حلقه‌ای که قصد کرده استارتاپ‌ها را برچسب بی‌ناموسی بزند و با این چسب به‌سمت نافرمانی مدنی ببرد.حلقه‌ای که به‌جای سیاست‌سازی در اندیشکده‌ها و داشتن ایده حکمرانی نسخه‌های گعده‌ای و کسب‌وکارهای خانگی را می‌پسندد.حلقه‌ای که در حوزه اینترنت و...‌ آنقدر لولوسازی کرده که توانسته است وعده‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور در حوزه اینترنت را تبدیل به لطیفه کند.حلقه‌ای که چون از میان همفکران خودش گزینه‌ای نداشته، قصد تعطیلی مراکز فکری دولت را دارد.حلقه‌ای که از فرط ناتوانی در کار ایجابی در رسانه، حتی نتوانسته دستاوردهای ملموس دولت مثل عبور از کرونا، شکست بحران برق و... را به باور عمومی‌ تبدیل کند، درعوض وظیفه خود می‌داند که در حوزه رسانه کار سلبی کند.این سیاهه را می‌توان ادامه داد اما در همین حد کفایت می‌کند، چون نگران دولتی هستیم که به آن امید داشته و امید داریم، چون حق دولت می‌دانیم از حصر این حلقه خارج شود.


نظر عطریانفر درباره پیش ثبت نام در قانون جدید انتخابات
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: حزب کارگزاران یک رکن مهم در جبهه اصلاحات است که بخاطر همین هویت مستقل متفاوت از دیگر احزاب همسو است.محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با برنا، درخصوص آمادگی و تمهیدات حزب کارگزاران برای شرکت در انتخابات پیش‌رو، بیان داشت: حزب کارگزاران به این دلیل که در جبهه اصلاحات حضور سیاسی دارد تصمیم آن تابع تصمیم جمع بوده و لذا هنوز اقدامی نکرده است. این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به ایجاد مرحله پیش ثبت نام در قالب قانون جدید انتخابات گفت: اقدامی که مجلس انجام داد به نظر یک اقدام مستعجل بود و ای کاش مجلس و نهادهایی که پشتیبان این مصوبه هستند، فرصتی را فراهم می‌کردند که یک سال در حوزه‌های سیاست‌ورزی کشور در اندیشه‌های چپ و راست روی این موضوع گفت‌وگو شود تا با یک پشتوانه محکمی این مسئله دنبال شود.


جلایی پور: بلوک قدرت به دنبال یک رقابت کنترل‌شده میان جریان پایداری و قالیباف است
حمیدرضا جلایی‌پور به اعتماد گفت: علامتی که نشان دهد که نهادهای کلیدی دنبال برگزاری یک انتخابات سالم، منصفانه و رقابتی باشند، موجود نیست.دو سال از این «دولت یکدست» می‌گذرد، شما ببینید یک اقدام مثبت و چشمگیری برای کشور انجام نداده‌ است. این «دولت یکدست» تا حالا دولت فیلترینگ، فقر و تحمیل سبک زندگی و معطل در سیاست خارجی بوده است.به نظر من به رغم همه رکود فعلی در کشور، بخشی از مردم ناراضی در ایران از راه‌های تغییر کم هزینه مثل انتخابات استقبال می‌کنند. البته انتخابات مجلس ششم اتفاق نمی‌افتد ولی ممکن است آبروریزی انتخابات ۹۸ تکرار نشود.بلوک قدرت به دنبال یک رقابت کنترل‌شده میان جریان پایداری و قالیباف است. حکومت تا به امروز از حضور میانه‌روها در انتخابات استقبال نکرده است و ظاهرا با همین دنده می‌خواهد پیچ انتخابات را رد کند.در حال حاضر این حکومت فیلترینگ هست که در حال تاخت و تاز است و می‌تازد و اخیرا به اساتید پزشکی و دانشگاه‌های فنی هم رحم نمی‌کند.

 

توصیه وزارت اقتصاد به منتقدان دولت؛ مولدسازی را با عینک غیرسیاسی ببینید
وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به  گزارش انتقادی یک روزنامه اعلام کرد: "روش‌های مولدسازی متنوع است و ادعای چوب حراج زدن به اموال دولت درست نیست. درباره طرح های عمرانی؛ فروش، معاوضه، مشارکت، تامین مالی از طریق بازار سرمایه، واگذاری حق بهره برداری، تهاتر و توقف طرح‌هایی که توجیه اقتصادی و اجتماعی خود را از دست داده اند، پیش بینی شده است و درباره اموال غیرمنقول، فروش، واگذاری حق انتفاع، مشارکت، معاوضه، تهاتر و اوراق بهادارسازی اجرا خواهد شد؛ آن هم نه برای تامین کسری بودجه و هزینه های جاری که برای به چرخه اقتصادی بازگشتن اموال راکد و به چرخش درآمد موتور فعالیت‌های عمرانی. توصیه به منتقدان دولت این است که فقط یک بار مولدسازی را با عینک غیرسیاسی ببینند؛ یکی از بهترین تدابیری که به طرح‌های عمرانی و سرمایه گذاری کشور کمک می‌کند و تأمین مالی غیرتورمی حوزه عمران کشور را سامان می‌بخشد این است که از وسعت دارایی‌های راکد در جهت سرمایه گذاری‌های دولت استفاده شود و دولت این مسیر را آغاز کرده و البته با احترام به منتقدان با شفافیت حداکثری و راه اندازی تالار مولدسازی دارایی‌های دولت که تمام جزئیات این فرآیند را پیش چشم همه قرار میدهد."

وزیر صمت: کاهش قیمت خودرو شدنی است
عباس علی آبادی با بیان اینکه ما خودروها را تعیین قیمت نمی‌کنیم، بلکه بر اساس قواعد تعیین قیمت می‌شود، گفت: ما تلاش می‌کنیم کیفیت و استانداردها را بهبود ببخشیم و با وضع قواعد و مقررات تعهدات را عملی کنیم. وزیر صمت  در پاسخ به سوالی مبنی بر وعده شورای رقابت برای کاهش قیمت خودرو های مونتاژی، اظهار داشت: شورای رقابت زیر نظر وزارت صمت نیست، اما وزارت صمت در این شورا عضو دارد. وی افزود: آنچه واقعیت است، اینکه همه چیز باید به سمت بازار حرکت کند، ما داریم به سمت اقتصاد بازار حرکت کنیم، در اقتصاد بازار وقتی تنوع و تعادل بین عرضه و تقاضا ایجاد شود، همه چیز خود به خود  تنظیم می‌شود. علی آبادی اظهار داشت: ما در یک ناترازی هستیم و این ناترازی باعث شده که یک جاهایی دخالت کنیم و امیدواریم ناترازی‌ها را به نحوی حل کنیم که دیگر نیاز به دخالت نباشد. وزیر صمت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه که آیا کاهش قیمت خودرو امکان پذیر است، گفت: کاهش قیمت خودرو هم می‌تواند اتفاق بیفتد،به شرطی که همه کمک کنند. /فارس

ماجرای احضار رئیس کل بانک مرکزی به مجلس
ایرنا: شب گذشته خبرآنلاین مصاحبه‌ای از «جعفر قادری» عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس منتشر کرده و در آن به نقل از قادری نوشته که قرار است رئیس کل بانک مرکزی برای شفاف‌سازی چرایی نابسامانی بازار ارز و تصمیمات مترتب بر آن به مجلس احضار شود. این در حالی است که قادری در گفت‌وگو با پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، این موضوع را قویا تکذیب کرد و گفت چنین صحبت‌هایی مبنی بر نابسامانی بازار ارز و احضار رئیس کل به مجلس را مطرح نکرده است. وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بازار ارز نابسامان نیست، اظهار کرد: اتفاقا بنده بر این موضوع تاکید داشته و دارم که در صورت اخلال در بازار ارز بانک مرکزی باید از اختیارات خود استفاده و با اخلالگران برخورد جدی و قاطع داشته باشد؛ ضمن اینکه این تصمیم جدید بانک مرکزی را هم مثبت می‌دانم. قادری گفت: صرافی‌ها باید تحت کنترل بانک مرکزی باشند تا این نهاد پولی و مالی موفق به اتخاذ تصمیمات درست و راهبردی خود در بازار ارز شود.

وزارت اقتصاد ۴ دلیل کاهش تورم را اعلام کرد
بر اساس اعلام وزارت امور اقتصادی و دارایی: تازه‌ترین گزارش مرکز آمار ایران از تورم نشان می‌دهد که تورم پس از یک دوره ۱۴ ماهه دوباره به کانال ۳۰ درصد بازگشته است و در همین حال نرخ تورم ماهانه تیرماه با ثبت عدد ۱.۹۵ کمترین میزان تورم ماهانه ۱۶ ماه اخیر است. یکی از نخستین دلایل کاهش تورم، کاهش تدریجی نرخ رشد نقدینگی از ابتدای دولت تاکنون بوده است به طوری که در خردادماه امسال پس از ۱۶ ماه، نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی به زیر ۳۰ درصد رسید. ثبات نرخ ارز در ماه‌های اخیر یکی دیگر از عوامل مؤثر در کاهش تورم بوده است. یکی دیگر از دستاوردهای دولت سیزدهم در مدیریت تورم، کاهش شدید تورم تولید کننده است که به تدریج تأثیر خود را بر تورم مصرف کننده نشان می‌دهد. یکی دیگر از دلایل کاهش نرخ تورم را می‌توان کاهش تورم جهانی عنوان کرد؛ در ۴ ماهه امسال برخلاف مدت مشابه سال گذشته، بازارهای جهانی از ثبات نسبی برخوردار بوده است.

یک قطعه زمین برای هر ایرانی که متقاضی سکونت در جزیره ابوموسی باشد
معاون وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای واگذاری زمین در جزیره ابوموسی به متقاضیان خبر داد و گفت: در این زمینه به هر ایرانی که متقاضی سکونت در جزیره ابوموسی باشد یک قطعه زمین واگذار می‌شود. این واگذاری بدون در نظر گرفتن فرم ج سبز عملیاتی می‌شود. ارسلان مالکی در نشست خبری با اشاره به اینکه برای اینکه بتوانیم 4 میلیون مسکن را طی 4 سال بسازیم نیازمند فراهم آوردن زیرساخت ارتباط بین بخش خصوصی و دولت هستیم اظهار کرد: با وجود آنکه حدود 7 هزار شرکت دانش‌بنیان فعال در کشور داریم اما کمتر از یک درصد این شرکت‌ها به حوزه ساخت و ساز و ساختمان وارد شده‌اند. /تسنیم

 ۷۰۰ میلیون دلار موبایل وارد کشور شد
گمرک ایران اعلام کرد: حجم تجارت غیر نفتی در 4 ماه اول سال جاری 35.5 میلیارد دلار شد. چین، عراق، ترکیه، امارات متحده عربی و هند ۵ کشور عمده مقصد کالاهای صادراتی ایران بودند که ۷۵ درصد از ارزش و ۷۶ درصد از وزن مجموع صادرات کشور به این ۵ کشور عمده صادر شده است. در این مدت ۴ میلیارد و ۶۴۴ میلیون دلار به چین، ۲ میلیارد و ۹۲۷ میلیون دلار به عراق، ۲ میلیارد دلار به ترکیه، یک میلیارد و ۷۷۸ میلیون دلار به امارات متحده عربی و ۶۲۴ میلیون دلار به هند صادر شده است. این گزارش در مورد اقلام عمده واردات در چهار ماهه نخست سال جاری نیز می‌افزاید: در این مدت عمده‌ترین کالاهای وارداتی به ذرت دامی با یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون دلار، گوشی تلفن‌ همراه هوشمند با ۷۰۰ میلیون دلار، دانه سویا ۶۴۷ میلیون دلار، روغن دانه آفتابگردان با ۵۹۳ میلیون دلار و برنج کامل سفید با ۵۸۴ میلیون دلار اختصاص داشت. در این مدت امارات متحده عربی با ۵ میلیارد و ۸۱۸ میلیون دلار، چین با ۵ میلیارد و ۵۵۸ میلیون دلار، ترکیه با ۲ میلیارد و ۹۰ میلیون دلار، هند با ۷۱۸ میلیون دلار و آلمان با ۷۰۴ میلیون دلار ۵ کشور عمده مبدا واردات کشورمان بوده‌اند.

توضیحات یک مقام مسئول در خصوص وعده ساخت ۴ میلیون مسکن در ۴ سال
دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در مسکن در نشست خبری با بیان اینکه وعده دولت ساخت ۴ میلیون مسکن در ۴ سال بوده که لزوما این تعداد واحد مسکونی حمایتی نیستند، ادامه داد : هر چند در سال ٩٠ به تولید حدود ٩٠٠ هزار واحد مسکونی رسیدیم اما در سالهای بعد از آن این عدد به حدود ٣۵٠ هزار واحد کاهش پیدا کرد و ما معتقدیم دولت باید در حوزه مسکن مداخله کند اما نه در ساخت مسکن بلکه باید در زیرساخت‌ها مداخله کند. اکبری افزود: برای ساخت ٣۵٠ هزار واحد زمین به بخش خصوصی واگذار شده همچنین برای ساخت یک میلیون و ۵٠٠ هزار واحد مسکونی به دستگاه‌های طرف قرار داد واگذار شده است و در این واحدها در مراحل مختلف ساخت قرار دارند. در پروژه نهضت ملی مسکن با مشکلات متفاوتی مواجه هستیم و یکی از مشکلات در پروژه‌های دولتی طولانی بودن زمان ساخت است که معمولا به بیش از ٣۶ ماه می‌رسد اما ما به دنبال این هستیم که مدت زمان ساخت را به بین ٢۴ تا کمتر از ١٨ ماه برسانیم. از دیگر موضوعات در نهضت ملی مسکن بحث تامین منابع مالی است که به دنبال استفاده از ۶ هزار همت نقدینگی در دست مردم به جای منابع بانکی هستیم و معتقدیم تامین مالی باید مردم پایه باشد. /ایلنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۶۸
در جزیره ابوموسی قطعه زمین می دهید . کولر گازی هم میدید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
چرا خانواده هیچ نماینده و مسئولی در ابوموسی و مناطق دورافتاده زندگی نمی کنه؟ اصلا کدام یکیشون در جنوب تهران زندگی می کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
زمستون تشریف ببیرید بهاره اونجا،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
با این وضعیت مملکت، صحبت از مشارکت مردم در انتخابات به یک طنز تلخ شبیه است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
طرح تاسیس سازمان اطلاعات قوه قضائیه در دستور کار هفته جاری مجلس قرار گرفت!!!
مگر یک کشور به چند سازمان اطلاعاتی نیاز دارد. وجود این همه دستگاههای موازی، تنها موجب هدر رفت بیت المال است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
رئیسی در جلسه با هیئت رئیسه مجلس خبرگان گفته: ایجاد امید سرلوحه همه برنامه‌ها و اقدامات دولت است!
شما ظاهراً تعریفی از امید و نا امیدی در ذهن خود نداری.
س اا س
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
این جزیره باید به بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری تجاری به مدتهای 30-40-50 سال اجاره داده شود. راكفلرهای وطن پرست باید ضمن آبادانی در خصوص حفظ مالكیت آن تلاش بین المللی نمایند.
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
اعتراض حسن شماعی زاده به محمد اصفهانی خواننده: باز خوانی و انتشار ترانه کویر در اینستاگرام بدون آوردن نام آهنگساز ، ترانه‌سرا و خواننده عمل صحیح و شایسته‌ای نیست.
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
آره تازه شغل ميدن . هواپيما ميدن تازه يه كشتي هم ميدن تازه ميشه قسمت امارات نشين جزيره هم رفت. اگر بداني امارات چقدر هزينه ميده كسي اونجا زندگي كنه مخت سوت مي كشه.پ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
شاید بزنن به اسم خودشون
اون گوشه موشه ها و چاله چوله هاشم بدن مردم.
بعضی صحبتها و حرفها توهین به شعور مردم جزیره ابو موسی به اندازه جمعیت خودش زمین داره کشور به این بزرگی فقط متقاضی باید در ابوموسی زمین بگیره این همه شهر و کلان شهر اطرافشون زمین بایر افتاده این همه زمین منابع طبیعی هست . وقتی یه کاری بنا باشه انجام نشه هزار تا سنگ سر راه قرار میدم که مردم خیرش نبرن
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
قرار است با اسکان جمعیت میلیونی در جزیره بوموسو صنعت ماهی گیری را گسترش داده و به اندازه درآمد نفت ماهی صید و صادر کنیم
افتاد ؟
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
یه حرفی زده جدی نگیرید. جزیره ابوموسی کلا 13 کیلومتر مربع هستش که بخشی نظامی بخش اجاره امارات و بخشی دست مردم که عمدتاهمون خانواده
نظامیان هستش. عملا فضایی واسه اضافه کردن جمعیت نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
زینال جان پرورش حوری دریای محجبه !رو هم اضافه کن
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
در جواب زینال:
برای گرفتن ماهی باید جواز ساخت گرفته باشی یا قبلش هم میشه؟ کوسه و نهنگ هم میشه گرفت؟!
اسد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
آخرش اسراییل اینو ترور میکنه باز این زینال نظریات اتمی داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
زینال حالت خوبه فکر می کنم شوخی می کنی
غلام ششلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
نخیر قرار شد از جزیره عبوموسی تا بندرعباس و آسفالت کنند و در کنارش یک قطعه زمین مسکونی به خانواده های دارای 7 فرزند و بیشتر اعطا کنند تا خانواده ها مجبور نباشند با لنج یا کشتی به سمت جزیره بروند و از این به بعد دیگر جزیره نخواهیم داشت و شبه جزیره عبوموسی تغییر خواهد یافت
وزیر اقتصاد درباره مولد سازی : آن هم نه برای تامین کسری بودجه و هزینه های جاری که برای به چرخه اقتصادی بازگشتن اموال راکد و به چرخش درآمد موتور فعالیت‌های عمرانی.) ببخشید مردم را چی فرض کردید !!! وقتی هیئت مذکور طبق قانون به هیچ احد و ناسی پاسخگو نیست و کسی نمی تونه تو کارشون سرک بکشه !!!! از کچا معلومه حالا همین به بهونه ضعیف هم عملی بشه !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
این موضوع مثل قضایای اوقاف بعدا صداش درمیاد که به چه افراد خاص و نهادهایی واگذار شده!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
احدالناس
توضیحات یک مقام مسئول در خصوص وعده ساخت ۴ میلیون مسکن در ۴ سال) به این نمی گویند توضیحات به این می گویند ماله کشی خالی بندی انهم برای ان قشر چهاردرصدی طرفدار دولت و گرنه بقیه که از اول هم می دونستند قضیه چیه!!!
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
از اول هم منظور این بود که خود مردم ۴ میلیون مسکن بسازند حال مردم تنبل هستند گناه دولت چیست ؟
ناشناس
| Austria |
۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
اسمتو از زینال بندری بذار زینال ماله کش
اگر مردم قرار بود بسازن چرا پزشو دولت میده و با جیب مردم شعار انتخاباتی میده؟
من آنم که رستم بود پهلوان؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
از اول منظور این بود که رئیسی با اینجور وعده ها رای بیاره حالا دبه کرده!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
زینال بندری|
قدری گفته های سنجیده و منطقی ، اعتبار گوینده را حفظ می کند .
آخه برادر من ، رئیسی در روزهای انتخابات ، نه اقدام مردم را شرط کرد نه هر بهانه دیگری را

دولت کدام زمین و کدام تسهیلات بانکی را تامین کرده و فراخوان داده است که مردم اقدام کنند .
مگر قراره کسی هم بره انتخابات رای بده که از الان صحبت از رقابت میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
دقیقا ، زهی خیال باطل
رای بی رای
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
با تمام وجود شرکت خواهیم کرد به کوری چشم دشمنان
وزارت اقتصاد ۴ دلیل کاهش تورم را اعلام کرد) اول اینکه ما می گوییم کاهش پیدا کرده دوم اینکه جناح ما می گوید کاهش پیدا کرده سوم انکه ونزوئلا و سوریه و ... میگه کاهش پیدا کرده چهارم اینکه رائفی و عباسی و پناهیان و ..... تمامی تریبون داران می گویند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
اداره آمارمیگه،
مشکل شما با رائفی وعباسی و..اینه که اربابانت رو اذیت کردند ودائما نقد می کنند ؟
یه چیزهایی در زندگی و این دنیا چه در طبیعت چه در سیاست و چه در اقتصاد و... هست که خیلی ساده می توان به حقیقت و واقعیت یا عدم درستی ان پی برد ولی باز صدهها میلیون از مردم دنیا براحتی فریب می خورند. مثلا انواغ و اقسام دارو و راه حل برای تاسی و ریزش مو. باز میلیون ها نفر فریب این داروها را می خورند. هرگز با خود فکر نمی کنند که اگر دارویی در دنیا بود که برای درمان قطعی و واقعی تاسی کار می کرد الان همه دکترها ان را تجویز می کردند!

حالا حکایت این بشقاب پرنده و موجودات فضایی و سفر خیالی انها به زمین. انهم هر شب! به قول استاد نجوم ما که وقتی از او در باره بشقاب پرنده پرسیدیم با سخن علمی گفت که هرگز نمی توان منکر شد که در این دنیای بی نهایت وسیع با تریلیون ها کهکشان امکان زندگی و حیات و موجودات هوشمند دیگر نباشد. ولی در مورد این ادعاها که برخی حتی خلبانها می گویند فلان نور را دیدیم و فلان جسم و.... فقط می توان گفت که هر شب دهها میلیون ستاره شناس حرفه ای و اماتور با تلسکوپهای کوچک تا تلسکوپهای در حد بسیار عظیم هابل و وب دارند فضا را تماشا می کنند . شما حتی نمی توانید یک ستاره شناس اماتور و حرفه ای را پیدا کنید که ادعا کند این بشقاب پرنده ها را دیده است چه برسد عکس و فیلمی ازان گرفته باشد. فضا بیکران و امکان وجود هر چیزی هم بیکران هست. ولی عقل و منطق هم چیز خوبی است. خوب. هر روز و ماه و هفته در کره زمین می چرخند ولی از بس خجالتی هستند هزاران سال هست که خودشان را نشان نمی دهند! اگر اینقدر خجالتی هستند و اینقدر مقتدر که هیچ تلسکوپی نمی تواند عکس انها را بگیرد پس وجود و عدم وجود انها مانند همان روح و همان جن و ... امکان اثبات ندارد مگر در ان دنیا. دنیا خاکی ما از ماده با مشخصات مخصوص خود هست. اگر موجودات دیگر هم باشند انها هم از جنس ماده هستند و ماده هرگز نمی تواند خلاف ماهیت خود این ابعاد و فواصل را طی کند. خلاصه در همه زمینه ها حتی جنگ اکراین همین هست. همه چیز واضح هست و باز عده ای می خواهند بگویند نه این نیست.و مثلا پوتین و روسیه درست عمل کرده و می کند یا همین لیست دادن روحانی و خاتمی یا دوگانه ظریف و میدان و یا جلیلی و .... همه می دانیم داستان و دو روی سکه چیست و محال هست که دیگر بتوان از اینها انتظارعصا کشی اصولگراها را داشت. ولی باز برخی مشغول می شوند. کمی منطق و خرد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
نه اینطوری نیست. برای مسافرت در فواصل بسیار طولانی در حد سال نوری -که اگر بیگانه ای به زمین بیاد بایستی طی کند-امکان جابجایی با بشقاب پرنده و شاتل نیست. بر اساس فرضیات موجود ما می توان این فواصل را از طریق ایجاد کرمچاله در فضا-زمان طی کرد. احتمالا این بیگانگان از طریق روش هایی مشابه همین به نزدیکی زمین منتقل شده و جابجایی ها در سطح زمین مشابه جابجایی های ما انسان ها از طریق اسباب پرنده مثل یوفو صورت می گیرد. در واقع علت اینکه تلکسکوپ ها چنین مواردی را در فضا گزارش نمی کنند همین است.
ناشناس
| Canada |
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
دوست عزیز. تلسکوپ ها به کنار. فقط هر روز صدها میلیون نفر از جمله من و شما با این موبایل های دوربین دار و البنه میلیونها نفر عکاس هنری در روز و شب از اسمان و ستارگان و مناظر طبیعی فیلم و عکس می گیرند. ولی حتی یک عکس به وضوح نمی شود در دنیا پیدا کرد که از این موجودات یا وسایل پرنده انها ثبت شده باشد. در مورد کرم چاله هم هیچ پایه علمی و بر اساس اصول فیزیک ماده ندارد بلکه فقط ارزوی انسان هست. اما چرا بیشتر خلبانها نظامی این اجسام را گزارش میکنند. ببشتر به خاطر ارتفاع و سرعت و بخصوص مانورها و صعود و فرود سریع هست که باعث نوسان خون رسانی و در نتیجه اکسیژن به دستگاه عصبی که چشم و شبکیه هم شامل ان هست میشود و این نوسان جزیی اکسیژن باعث بوجود امدن دریافت نورها و سایه ها و شکستگی نور و ... بر روی درگ شبکیه چشم میشود. همه ما در بینایی خود بخصوص وقتی خسته هستیم بصورت اشیا موج مانند یا سایه و خط یا گرد و غبار هستیم که اغلب به جهات مختلف حرکت میکنند و بمرور محو میشوند و یا با پلک زدن از بین میروند. در خلبانهای جنگی با ان سرعت و ترتفاع و کمبود اکسیژن این سایه های معلق بسیار بیشنر هست. چشم پزشکان به اصطلاح از ان ان به عنوان مگس پران یاد میکنند که در ۹۹ درصد موارد هیچ جدی نیست و فقط نتیجه خستگی یا نوسان اکسیژن خون هست. ولی هدف کامنت چیز دیگری بود. اینکه به هر مسئه و رویداد منطقی و علمی نگاه کنیم. مثلا بدانیم سیاستمداری که به حاشیه رانده میشود امدنش بطرف مردم از روی فرصت طلبی است نه دلسوزی برای مردم. چون وقتی مدیر بود مردم برایش سایه بودند!
ناشناس
| Canada |
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
دقیقا مانند مثلث برمودا در اطلس و مثلث شیطان در ارام. ۴۰ یا ۵۰ سال پیش چه اندازه کتاب و فیلم و گزارش از ناپدید شدن ناگهانی قایق ها و هواپیماها و کشتی های کوچک می شنیدیم و چه اندازه مهیج و جادویی بود. ولی حالا معلوم شده هر دو منطقه مرکز عظیم حرکت و بروز طوفانهای مهیب هاریکان هستند که حالا با ماهواره قابل شناسایی هستند ولی در انزمان باعث غرق کشتی های کوچک و سقوط هواپیماها میشدند چون نمی دانستند چه مسیری را برای دور زدن طوفان انتخاب کنند
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
شمامطمئناًازحامیان کاندیدی هستی که هیچ محبوبیتی نداردچون نعل وارونه میزنی میخواهی کسی رای ندهد شماها اندک طرفداران کاندید خاص رای بدهید وبرنده شود درست مثل مجلس دورقبل رای بی رای یعنی چه وقتی اراء باطله زیادترازارای بسیاری ازکاندیداها بیشتراست چه تاثیری بحال ماوشمادارد پس موذیگری نکن همه رای میدهیم که کاندید نامحبوب مردم‌ومحبوب شما رای نیاورد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
با همه سختی‌ها وبا تمام وجود در انتخابات شرکت کرده تا خار چشمی برای ضدانقلاب باشیم
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
بستگی به افراد تائید صلاحیت شده داره
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
محمد منظورت کدوم سختیه؟
تو صف کاذب ساندیس واقعی نوشیدی
شما بده
اختیارشو داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
۰۶:۲۴
حالت خوبه؟ همه رای میدهیم؟ همه یعنی کی؟ یعنی تو و 4 نفر دیگه تو پایگاه؟
برو تو خیابون ها نظرسنجی کن یا به کامنت ها و مثبت منفی هاا دقت کن تا معنی همه رو بفهمی
هیچ فرقی نمیکنه کی بیاد کی بره خروجی همینی هست ک الان میبینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
آقا محمد با سلام در صد رای دهندگان را خواهیم دید
البته اگر دستکاری نکنند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
با تمام وجود در انتخابات شرکت کرده تا خار چشم دشمن باشیم
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
آقای ناشناس با افتخار ساندیس نظام می خوریم و با تمام توان در مقابل دشمن ایستادهایم انشالله تیر دشمنان مثل همیشه به سنگ خواهد خورد.
مهم نیست چ کسی لیست بده: رای بی رای
اولین انتخاباتی که من در اون شرکت میکنم رفراندوم هست رفراندوم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
حرف حساب !!!!، دمت گرم
حسینعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
با همه سختی‌ها وبا تمام وجود در انتخابات شرکت کرده تا خار چشمی برای ضدانقلاب باشیم
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
وام بدن به ما مثل کارکنان بانکها حقوق بدن مثل فلان وزارت

تا رای بدهیم
الان رای بدم چی گیر من میاد؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
حسینعلی
در همین کامنت شما حداکثر 9 درصد هستی و مخالف شما 91 درصد. بهتره فعل جمع ب کار نبری. مثلا بگی باشم.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
یکی از حربه های تبلیغاتی دشمن این است که هنجارشکنی یک اقلیت رو اونقدر بزرگ کنه که بخشی از مردم باور کنن واقعا اکثریت جامعه هستن
رای دادن؟؟؟!!! خودتون رو مسخره کردین یا مردم رو؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
اصلاحات خسارات محض بودند کسی دیگر به اصلاحات رای نخواهد داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
محمد
آره ولی در مقابل اصولگرایان سود محض بودن و الان همه چی عالیه چون کشور دست اصولگرایان هست
نتیجه اش رو هم هر روز در سفرمون میبنیم
روحانی و لاریجانی چه لیست بدن و چه ندن، در رای ندادن اکثریت تاثیری نخواهد داشت! آقایون حاکم فرصت دارند خالص سازی را عمیق تر کنند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
ممکنه اول شایعه کنن مبلغ یارانه ها میخواد زیاد بشه. شایعه بعدی هم اینه که هرکی رای نده ، یارانه اش قطع میشه. ملت همیشه در صحنه هم بابت ۱ دلار کمک، میرن رای میدن
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
اصلاحات خسارات محض بودند کسی دیگر به اصلاحات رای نخواهد داد اما با تمام وجود در انتخابات شرکت خواهیم کرد تا خاری باشد در چشم دشمنان.
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
محمد
خسارت محض شما هستید ک هنوز نمیخواید حرف مردم رو بشنوید و سرتون رو زیر برف کردین
فرقی بین اصلاح طلب و اصولگرا نیست همگی دنبال اهداف جناحی و خودشون هستن
یعنی دریغ از یکنفر از مسئولین فعلی که مسئولیت کاری اشتباه را بپذیرد
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
مسوولین ما در کار و مسوولیت خود خبره و سرآمد هستند و از محالات روزگار است که کوچکترین اشتباهی از آنها سر بزند
اگردولت درساخت مسکن دخالت نکند وفقط امکانات انربرای بخش خصوصی فراهم سازدهمه مشکلات حل میشودهمانگونه که اکردولت درتعین قیمت ارز وچندنرخی بودن آن دخالت نکندوبگذارد عرضه وتقاضا کارخودرابکنندو فقط هروقت قیمت آن بالا رفت یعنی ارزش پول ملی کم شد سریعاً با تزریق ارزخارجی ویاطلا وغیره انراکاهش دهدوارزش پول ملی راافزایش همه چیز حل میشد هنوز دولت محترم ما متوجه نشده که اقتصادوفعالیتهای اقتصادی دستوری غیر قابل اجراهستند وعده ساخت میلیونها مسکن داده شده که عملاًهم نیازی به آن نیست دیکر نبایدحتی خوددولت باورکند که اینهمه مسکن ساخته شودبمراتب بهتراست که بودجه ساخت مسکن دربیابانهاوگسترش بی رویه شهرها بکارهای تولیدی واشتغالزا وفقر زابرسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
و البته برای شدنی شدن اینهایی که گفته در وهله اول باید با دنیا و بخصوص ایالات متحده آمریکا تعامل داشت و تحریمها برداشته بشود و بعد باید به عضویت اف ای تی اف درآمد تا بانکهای جهان بتوانند با بانکهای ایران مراوده داشته باشند.
جایگاه نمایندگی مجلس را برای علاقه مندان به ثبت نام و رقابت برای تصدی این جایگاه؛ در دو جمله توصیف می کنم.
سابقه ای از مجلس کنونی: احمد علیرضابیگی (نماینده مردم تبریز) توسط شورای نظارت بر رفتار نمایندگان «ممنوع‌النطق» شد و جالب اینجاست که این مکاتبه از سوی رئیس مجلس در صحن مجلس قرائت می شود.

البته روی ستونهای پارکینگ مجلس بعضاً اطلاعیه های واگذای خودرو می چسبانند، و این احتمالاً یکی از مزایای مجلس است که امیدواریم راه یافتگان مجلس بعد هم از آن بی بهره نباشند.

تصور می کنم الان داوطلبان از مجلس، شناخت بهتری داشته باشند و بهتر تصمیم بگیرند.

حق تعدیل و سانسور برای تابناک محفوظ است.

نکته: نتوانستم در خصوص اینکه این نظر را با برچسب "طنز" منتشر کنم با خودم به نتیجه برسم بنابراین تصمیم را به خوانندگان واگذار کردم
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
این مطلب عوام پسند و پیش پا افتاده شما نیاز به تعدیل و حذف ندارد نماینده ایی هم که جایگاه خود را نداند و اسرار را هویدا کند باید ممنوع المنبر و بیان شود
|۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
| Sweden |
۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
نظر ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴ برای من است.
من در نظر ۲۰:۴۹ می بایست مفهوم کارشناسی را توضیح میدادم. اینکه اکابر مجلس نامه ای خلاف اصل 86 انون اساسی و ماده 73 آیین نامه داخلی مجلس تولید می کنند و بعدتر این نامه توسط هیأت رئیسه مجلس رویت و به اجرا گذاشته می شود و در مرحله بعد حتی این نامه در صحن قرائت می شود،
و البته به احتمال زیاد بخش قابل توجهی از مجلس آینده هم در دست همین طیف نمایندگان خواهد بود که اکابر نمایندگان و هیأت رئیسه آن بعد از 4سال توانایی کارشناسی ِ یک نامه دو سطری را ندارند و یا اینکه فقدان مواد قانونی و استدلال بودنِ حکم برایشان جای سوال نمی شود. (به سطح کارشناسی نرسیدن این افراد بعد از 4سال حضور در مجلس جای بسی سوال است...)

اصل ۸۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
نمایندگان مجلس در مقام ایفای وظایف نمایندگی در اظهارنظر و رای خود کاملاً آزادند و نمی‌توان آن‌ها را به سبب نظراتی که در مجلس اظهار کرده‌اند یا آرایی که در مقام ایفای وظایف نمایندگی خود داده‌اند تعقیب یا توقیف کرد. ‏
تبصره ماده 75 آیین نامه داخلی مجلس: تبصره – وظایف نمایندگی شامل نطق قبل از دستور ، بحثهای داخل دستور ، بحثهای جلسات کمیسیون ها ، اظهار نظراتی که برای اعمال اصل هشتاد و چهارم (84) قانون اساسی انجام می شود و سایر موارد نظارتی و قانونی است .

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

نمایندگان مجلس انقلابی بعد از 4سال (یا بیشتر) حضور در مجلس هنوز ارتباط منطقی اصل 86 و تبصره ماده 75 که از قضا در آیین نامه داخلی مجلس اصل 86 عیناً در ماده 75 تکرار شده است را فهم نکرده اند. این فضایی است که داوطلبان نمایندگی در صورت پیروزی باید در آنجا تنفس کنند.

البته در نهایت و بعد از ساده سازیِ چند مرحله ای مطلب توسط حقوقدانان و خبرنگاران و سایرین، اکابر نمایندگان متوجه خطای کارشناسی خود شدند و این حکم لغو گردید.

درباره ستونهای پارکینگ هم که اظهارات فردی از هیأت رئیسه است و رسماً در صدا و سیما اظهار شده.

به هر روی، هر دو گزاره ی من کاملا واقعی و از سوابق مجلس شورای اسلامی اخذ شده است. اگر این بحثها پیش پا افتاده است بهتر است جوابگو باشید که چرا مدت نسبتاً طولانی از وقت مجلس صرفا این بحثها شده.
انتخابات بی معنی است وفقط دور ریختن پول است
خونه ساختی انهم سالی یک میلیون . خوش بود گر محک تجربه آید به میان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
الان چون دو سال از ریاست جمهور حضرت آغا می گذره دو میلیون مسکن ساخته واسه مملکت
هر کی میخواد بیاد بیاد،بنده رأی نمیدم،چون امری شخصیست،به محمد و دوستاش یه وقت برنخوره؟؟؟!
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
به کوری چشم دشمنان مرم ما در صحنه بوده و با دل جان شرکت خواهند کرد
وزیر بهداشت: بازنشستگی اجباری و اخراج تعدادی از پزشکان صحت ندارد

لطفا مغلطه نکنید .

من چندین پزشک و استاد دانشگاه را که بازنشستگی اجباری به آنها اعلام شده است را از نزدیک می شناسم .
بنا به ملاحظات شهر و دانشگاه را نمی توانم اعلام کنم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
متاسفانه امروز در كشور دروغگويي تو روز روشن امري عادي شده
واکنش ابطحی درباره ارسال پیامک‌ دعوت به انتخابات مجلس

این پیامک نشان دهنده ، انتخاباتی بی رمق تر از قبل می باشد .
روحانی و لاریجانی برای انتخابات مجلس لیست می‌دهند؟

نه اصلاح طلب نه اصولگرا
رای بی رای
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
همه جوامع در سایه مشارکت به رشد رسیده‌اند. امروز به برکت انقلاب و خون شهیدان این فرصت برای مردم ما فراهم شده است که آن‌ها به صورت مستقیم بتوانند در آینده و سرنوشت کشور خود سهیم شوند و به گونه‌ای عمل کنند که جامعه به رشد و تعالی برسد.
انتقاد روزنامه فرهیختگان از یک حلقه خاص؛ دولت را رفع حصر کنید

استعفای دولت ، اولین قدم در راستای تامین خواسته مردم است
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
مردم انایی هستن که در عید غدیر و در محرم در مراسم حضور داشتن این مردم با تمام وجود از دولت حمایت کرده و می کنند
ناشناس
| Germany |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
رفراندم تقاضاي مردم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
محمد

برای شنیدن نظر مردم فقط یک راه اصولی وجود دارد ،
فقط رفراندوم

ضمن اینکه شرکت در مناسبت مذهبی به هیچ وجه نشانه تایید دولت توسط مردم نیست
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
یکی از حربه های تبلیغاتی دشمن این است که هنجارشکنی یک اقلیت رو اونقدر بزرگ کنه که بخشی از مردم باور کنن واقعا اکثریت جامعه هستن
اعلام دادن یک قطعه زمین به هر ایرانی در جزیره ابوموسی بازتاب خوبی ندارد و این برداشت بوجود می آید که تا بحال ایرانی در آن جزیره سکونت نداشته و حالا با این کار ایران قصد ایرانیزه کردن این جزیره را دارد. بطورکلی ایده سبک و بی حاصل و دارای بار منفی است. این ابتکار قدری مشکوک است و نیاز به بررسی توسط شورای امنیت دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
در نظر بگير مردم بايد از ماهيگيري زندگي كنند
با این کارمندا،۴ میلیون مسکن؟!
اون از هشتگرد کرج ‌که وقتی وارد میشی مرثیه نمیشه میخونه برات اینم از اهواز که هنوز دفتر پروژه رو بعد از دو سال نساختن چه برسه به گود برداری و بتن ریزی
وزارت اقتصاد ۴ دلیل کاهش تورم را اعلام کرد

آقای وزیر ، برای اثبات ادعایشان، اطلاعات آماری بانک مرکزی منتشر گردد .
ادعاهای واهی بین مسئولین مسری شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم کنترل سوداگری و دلالی در بازار دارایی‌هاست، در یک دهه اخیر بازار دارایی‌ها سوداگران نقش زیادی در تشدید التهاب در بازار دارایی‌ها به ویژه بازار ارز و طلا داشته اند
بسیاری از مردم این حلقه گفته شده توسط فرهیختگان را میشناسند اما عجب اینست که این روزنامه و امثالهم چرا توانایی معرفی افراد این حلقه را ندارند؟!!
نظر وزیر کشور درخصوص انتقادات از قانون جدید انتخابات

آقای وزیر به خواسته مردم ، راهپیمایی مسالمت آمیز تمکین کنید .
رای بی رای
پاسخ ها
حسینعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
در تمام کشورها مشکلات فراوان وجود دارد، نباید فریب فضاسازی‌های دشمن را خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
هر وقت کلمه دشمن را می بینم یا می شنوم حالم به هم می خوره با با ولمون کنید
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
دشمن دشمنه نباید از خباثت دشمن غافل شد
جلایی پور: بلوک قدرت به دنبال یک رقابت کنترل‌شده میان جریان پایداری و قالیباف است

دیگه انتخابات بی رمق ، برنامه ریزی نیاز ندارد ؟؟؟
خودتان لیست انتخابی و مورد تاییدتان را اعلام کنید .
منتشر کن لطفا
با قانون جدید انتخابات با روحانی با لاریجانی با .....

رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
در تمام کشورها مشکلات فراوان وجود دارد، نباید فریب فضاسازی‌های دشمن را خورد با تمام وجود شرکت خواهیم کرد
توصیه وزارت اقتصاد به منتقدان دولت؛ مولدسازی را با عینک غیرسیاسی ببینید
مولد سازی اگه غیر سیاسی بود و رانتخواری چند نفر از نوردیده ها نبود ، شفاف می شد .
با مزایده فروخته می شد . نام حقیقی و حقوقی خریدار و قیمت فروش مشخص می شد .
انصافا اتاق بازرگانی را از دست انحصارگرانی که ۱۶ سال است با استفاده از کارت های عضویت بلزرگانی خریداری شده توسط یک باند به اسارت گرفته اند نجات دهید متاسفانه صاحبان اصلی صنایع و تجار کمترین حضور را در کرسی های اتاق در شهرستان ها و مرکز دارند متاسفانه یک گروه افراد غیر مرتبط با تولید و تجارت با خرید رای سرنوشت کرسی های پارلمان بخش خصوصی رل در دست گرقته اند...همین بی قانونی ها که در اتاق ها شکل گرفته باعث می‌شود گروهی با انحصار اتاق ها را برای رانت قبضه کنند ،فقط بررسی کنید چگونه ممکن است در یک استان ۱۶ سال یک گروه ثابت هیئت نمایندگان اتاق بشوند ؟!آیا غیر از بی قانونی و مهندسی در کارت های عضویت و کارت های بازرگانی می تواند اینگونه انحصار را شکل بدهد؟!قضاوت با شما ...انحصارگران و رانت خواران را با بخش خصوصی واقعی اشتباه نگیرید .
آخه کدوم عبور از بحران برق؟ دو روز تو هفته صنعت رو تعطیل کردید و بقیه مملکت رو هم تو روزای دیگه
مردم مومن اکنون که 45 سال از انقلاب گذشته است خواهان مجلسی انقلابی تر و مومن تر از گذشته هستند و دوران عمر و عاصها و طلعه و زبیر گذشته است مجلسی که انقلاب ما را به انقلاب مهدی عج متصل کند
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
از قدیم میگفتن مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمیشود
پس نتیجه میگیریم که شما مومن نیستید که سر هر انتخابات گزیده میشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
ای جوان انقلابی استشهادی طلعه دیگه کیه؟ منظورت طلحه نیست؟
توصیه وزارت اقتصاد به منتقدان دولت؛ مولدسازی را با عینک غیرسیاسی ببینید
قراره چطور این املاک مولد بشه؟
مثلاً با فروش به دوستان ، ساخت مجتمع های تجاری و مسکونی چند طبقه، و...
قراره چطور پولش خرج بشه؟
مثلاً تامین کسری بودجه و...
به رئیسی رای دادم و از عملکرد او راضی‌ هستم: ۱۱ درصد

به رئیسی رای ندادم و از عملکرد او راضی‌ هستم: ۲ درصد

به رئیسی رای ندادم و از عملکرد او راضی نیستم: ۵۷ درصد

به رئیسی رای دادم و از عملکرد او راضی نیستم: ۳۰ درصد
پاسخ ها
میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
نتیجه نظرسنجی سایت خبرفوری از 10000 نفر.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
خدا را سپاسگزاریم که در کشوری بسر می بریم که بر عکس نظر مخالفان ازادی بیان وجود دارد و نشریات می توانند نظرات مختلف را پوشش دهند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
مردم ما انهایی هستن که در مناسبات مختلف با تمام وجود حضور دارنند ، نه در فضای مجاز
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
یکی از حربه های تبلیغاتی دشمن این است که هنجارشکنی یک اقلیت رو اونقدر بزرگ کنه که بخشی از مردم باور کنن واقعا اکثریت جامعه هستن
شما در چند انتخابات اخیر با اجرای طرح یکپارچه سازی حکومت همه را از صحنه خارج کردید و حالا که کشور را به این روز رسانده اید حاضر نیستید صریح به مردم بگویید ما اشتباه کردید و از مردم عذر خواهی کنید.
خواستار اخراج 25 میلیون افغان هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
25 میلیون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مطمئنی؟؟
مگه افغانستان چقدر جمعیت داشت؟
جزیره بو موسی لطفا درست نام ببرید اینجا کشور پارسها میباشد
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
نام درست جزیره * بو مو سو * است
پس تو هم غلط نوشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
کلمات ما با عربی همراه است و هیچ مشکلی ندارد خودتان از کلمه لطفا استفاده کزدید
خیلی از خانواده ها 3یا 4 فرزند دهه شصتی دارن که ازدواج نکردن به آنها یک قطعه زمین بدید رایگان یا قسطی البته بدون ضامن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
زمین رایگان؟ مگه جوانان ایرانی ؛ فلسطینی یا سوری هستند که کمک رایگان بگیرند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
البته نه در بوموسو
همین دور و اطراف شهرها یا روستاهاشون
یا لااقل اجازه بدهید زمینهای چسبیده به شهرها و روستاها وارد بافت بشوند تا شاید قیمت زمین مسکونی کاهش پیدا بکند.
همش دروغ.همش وعده
زمين در تنب بزرگ و كوچك نمي دهيد ؟
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
در تنب بزرگ نه ولی در منطقه باستی هیلز تنب کوچک زمین ساحلی متری ۱۸۵ میلیون تومان موجود است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
كيش هم خوبه!

مي دونم نمي شه. ولي اگه بشه مي دوني چي مي شه؟!!
این آقایون که لیست می دهند که سالیان زیادی بر عرصه مدیریت کشور تکیه زده بودند چه کار نکردند که حالا فکر می کنند می توانند بیایند و درست کنند؟
خانم ها و آقایان مسئولین! روشی که برای اسلامی کردن دانشگاه ها از نظر اساتید و دانشجویان در پیش گرفته اید یعنی پس رفت در حوزه علم و دانش.. گزینش استاد و دانشجو باید بر اساس استعداد ها باشد وگرنه در اینده ای نه چندان دور برای هر چیزی محتاج کارشناسان و متخصصین خارجی خواهیم بود. از ما گفتن از شما نشنیدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
افرادی که در این کارها مبتکر و دخیل هستند باید در آینده پاسخگو باشند!
جالب بود.
امروز ظاهرا کسی در مورد حجاب اظهار نظری نکرده بود.
یاد ماجرای کرونا و ثبت روز بدون فوتی افتادم.
تمام جزایر باید ایرانیز شوند
خبری پخش شده که مردم ترکیه به شدت از پوش های فحشا گونه و زننده برخی توریست های ایرانی نماها عصبانی شدن و اعتراض کردن جنبش فواحش تو ترکیه هم آبرومون رو برد منتظر سخت تر شدن قوانین سفر به ترکیه از سوی این کشور باشید
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
از این به بعد وقتی خانوادگی می ری ترکیه بیشر رعایت کن و آبرو داری بنما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
هم فکران شما کلاهشون رو بالاتر بذارن
طوری ب مردم فشار وارد کردن ک از اونور زدن بیرون
وقتی از کشور خارج میشن مشخص میشه چقدر ب حجاب اعتقاد دارن
جد اندر جد لاریجانی و روحانی هم بیاد هیچ اتفاقی نمی افته و خدمتهای این دو ادم هیچ موقع فراموش نمیشه،
ای بابا جزیره ابوموسی که سرش جنگه صاحبش معلوم نیست حالا دادن زمین دیگه از کجا دراومد
من حاضرم برم بو‌موسی فقط زمین را حتما بدهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
خخخخخ
در جزیره ابوموسی هم اینترنت را فیلتر میکنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
صد در هزار
از این ایران پهناور برای چی یهو ابوموسی؟
هم وطنی که کارگر هست اونجا بهش زمین میدید چطوری مصالح ببره خونه بسازه؟ ابوموسی رو افازاده ها بهش علاقه نشون دادند یا قراره به خارجی ها بدید؟
راستش من هر چی تو بازار گشتم پرسیدم عینک غیر سیاسی دارید همه با عصبانیت و تمسخر می گفتند نه نداریم نمی دونم چرا
بخاطر همین نتونستم پیدا کنم اصلا گیر نمیاد دولت بگه باید چکار کنیم مردم واقعا حق دارند همه چیز را سیاسی ببینند
.رای بی رای.دیگه اب از سرم گذشته
یکی برای خاطر خدا به داد بهداشت در مان برسد زیر میزی فراوان شده در چند ساله بیاید دکتر از هندوستان پاکستان وارد کنید دکترهای خودمان رحم به صفیر کبیر نمی کنند چرا فکر جیپ مردم نیستید
جزیره زیبای قشم چه کردید که این سه جزیره بروند
قشم مثل یک ویرانه است انگار به پنجاه سال قبل رفتی خاک بدون برق
خود بخش قشم عین یک روستای عقب مونده س
هنل هاش در حد مسافرخونه های بین راه دهکوره
ساحلش عین خرابه
شما قشم اباد کنید
محمدعلی ابطحی با انتشار توئیتی به ارسال پیامک‌ دعوت به انتخابات مجلس واکنش نشان داد.محمد علی ابطحی فعال سیاسی در توئیتی نوشت: «‏دیشب پیامک از وزارت کشور آمد که اگر قصد ثبت نام دارید، بشتابید. به خونواده پز دادم دعوتم کرده اند بروم برای ‎انتخابات مجلس ثبت نام کنم.همه شان به هم نگاه کردند وخندیدند.برای همه شان این پیامک آمده بود.سنگ روی یخ شدم!آخه مگه راهپیمایی روز قدسه که از همه ملت دعوت کردند؟» همه چی را به مسخره گرفتن مملکت را نابود کرد اولا ارسال پیام برای همه کار درستی نبود چون همه از طریق رسانه ها اطلاع پیدا کردند. دوما دیه خود تحقیری هم اندازه ای دارد آقای ابطحی؟ اگه بعدا میگفتی خبردار نشدم چی؟ قبلا هم گفتی به جای یک خانم واسه شما پیام کشف حجاب اومد
من که دیگه رای نمی دم ؛ می خوای بده ، می خوای نده !!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که این ملت می تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد
من انتخابات رای بدم یک سری برن مجلس شاسی بلند بگیرن ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
در مطبوعات و در رسانه‌هاى گوناگون، دشمنان ما، از آن صدر گرفته است، که مرکز و قرارگاه فرماندهى جبهه‌ى کفر و استکبار است، تا این پادوها و ایادى کوچک و پیاده‌نظامشان که همه جا پخشند - اینجا هم هستند، بیرون هم هستند - همه‌ى تلاششان این است که کارى کنند که مردم در این انتخابات شرکت نکنند.
تو جزیره ابوموسی حتی برای چند صد ساکن بومی امکانات کافی مثل اب شرب مناسب برق پایدار گاز مدرسه فروشگاه مراکز خرید و....وجود نداره هفته ای یه پرواز داره که قربونش برم همیشه به بهانه بدی هوا و بدهی استانداری به ایران ایر کنسل میشه با کشتی هم اگه تازه تندرو باشه از بندر عباس 7 ساعت راهه ..... ای خدا اخه ادم به این به اصطلاح مسِولین چی بگه
مسئولان و خانواده شان تو این ۴۴ سال و نیم خاواده شون را از دنیای مرفه غرب جمع کنند و با مسئولان که در ایرانند جمع کنند و بروند جزیره ابو موسی و زندگی کنند و از اونجا حراست کنند
یک قطعه زمین برای هر ایرانی که متقاضی سکونت در جزیره ابوموسی باشد!!!

خدائیش سیاستها را ببینید ، تماماًً انفعالی است و تابعی از اتفاقات فرامرزی
حتما باید یه تهدید جدی انجام بشه تا دولتمردهای ما یه کاری انجام بدهند.
صداسیما را مولدسازی کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
ای گفتی. باید بکوبنش از نو‌بسازن
با این همه تبعیض رای بدم که چی بشه

کارمند بانک. رفاه بیست برابر. حقوق پایه با احتساب وام ها و حقوق های،دریاقنی. دارد

رای بدم چی گیر من میاد؟
جمهوری اسلامی به عنوان الگوی حکومتی ،به عنوان آخرین امید نظام های برآمده از ادیان الهی و عقول بشری، نباید در پیاده سازی آرمان ها و ارزش های خود موفق شود؟این را دشمنان میخواهند! اما این امید حتی اگر به باریکی یک تار مو برسد، گسسته نمی شود!و بزودی همه ما از حقایق وقایع سیراب می شویم
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
باشه بشین تا بشه
رای بی رای روحانی و لاریجانی برای انتخابات مجلس لیست بدهند که سهل است خود محمد خاتمی هم بگوید دوباره برای ریاست جمهوری بیاید رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که این ملت می تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد.
زینال بندری تو همه چیز خبره است و نظر میده یه کم ساکت شو زینااااااللل بندددددرری
ایلان ماسک هم روی مریخ زمین میده من اونو صد تای شما قبول دارم من رفتم مریخ زینال بندری زرنگ رو هم با خودم میبرم
مولد سازی یا تاراج اموال ملت ؟ مگه دولتها اموالی را که از آن استفاده کرده و میکنند از ارث پدرشان تهیه کرده اند ؟
شاید برای محلی های بوموسو جالب باشه ولی کسی که هیچ نسبت عاطفی شغلی با آنجا ندارد چه دلیلی دارد .
طرح آبدوغ خیاری .
وزیر کشور در پاسخ به برخی انتقادات نسبت به قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در این قانون در حوزه مشارکت، ممنوعیت و محدودیتی ایجاد نشده است.احمد وحیدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتقادات برخی فعالان سیاسی از قانون جدید انتخابات مجلس مبنی بر محدودشدن مشارکت، اظهار کرد: نه ما چنین برداشتی نداریم که این قانون مشارکت را محدود می‌کند چون در این قانون در حوزه مشارکت، ممنوعیت و محدودیتی ایجاد نشده است، وی افزود: نظارت جدیدی بر نظارت‌های شورای نگهبان ایجاد نشده است. نظارت شورای نگهبان از اول بوده و الان هم مثل گذشته وجود دارد.وزیر کشور تاکید کرد: قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی حتما محدودیتی برای مشارکت ایجاد نکرده است و با شرایطی که پیش خواهد آمد، شاهد مشارکت بیشتر مردم خواهیم بود.?
وزیر کشور: دولت هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت نان نگرفته است. افزایش قیمت نان تکذیب می شود.،?
توصیه وزارت اقتصاد به منتقدان دولت؛ مولدسازی را با عینک غیرسیاسی ببینید.
من هرچی نگاه میکنم، چیزی که از این طرح می بینم، جز ورشکستگی و اقدامات یک آدم ورشکسته، چیز دیگری نمی بینم و مطمئنم که این هم مثل طرحهای خصوصی سازی اصل ۴۴ عابدی ای جز بدبختی بیشتر برای کشور نخواهد داشت. کشوری که با پول نفت و صادرات غیر نفتی که هر روز آمار افزایش آنها را شنیده ایم نمیچرخد، با فروش اموال دولتی خواهد چرخید؟؟؟؟؟ اگر واقعا مازاد است، لطف کنید همه اموال غیر منقول را تبدیل به پارک و مراکز تفریحی کنید. اگر راست میگویید!!!!!
در دولت سیزدهم ارزها چند نرخی است ؟ چون یادمه به دولت روحانی ایراد می گرفتند که ارزها چند نرخی است و....
چرا اب از زابل میره زرنج افغانستان؟
لطفا ازحفوف ومزایای نمایندگی و ایا نهار هم میدهندبیشتر بنویسید تا ببینم می صرفه بیام ثبت نام کنم
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
پای کار بودن مردم است که خط بطلانی بر خیال‌های خام و آشفته دشمنان کشیده می‌شود و آنجاست که اقتدار ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده خواهد شد.
جزیره ابو موسی از زیباترین جزایر ایران است کافیست که گردشگری را در جزیره آزاد کنید خودبخود با احداث اماکن تفریحی و هتل ها ساکنین جزیره افزایش پیدا می کنند و آنجا بجای زمین باید مردم در برج های مسکونی سکونت پیدا کنند چون زمین در آنجا محدود است .
براى بكبار هم كه شده يك كار درست انجام دهيد
جزيره بو موسى را ازاد كنيد جهت توريست ، زير ساخت و تسهيلات به بخش خصوصى دهيد و اجاره زمين ٩٩ ساله به ايرانيان (نه غير ايرانى)كه حاضر به سرمايگزارى مثل هتلدارى و شركتها حمل و نقل باشند
پوشش اختيارى و مردم را ازاد كنيد كه هركس به به دين خودش مثل دبى باشد
مگه لاریجانی ایرانه
حدود 10 سال پیش رفتم قشم یک جزیره عالی و پهناور هر کشوری بود الان بهشت روی زمین میشد از نظر جذب توریست . میشه توش پرورش مروارید راه انداخت که تو جهان شهره خاص و عام بشه . چون بسیار مستعد هستش و از قرنها هم به صورت سنتی این کار انجام میشده هنوز هم البته به صورت سنتی هستش ولی دولت و یا بخش خصوصی سرمایه گزاری نمی کنه .
ماهیگیری و پروش و صادرات ماهی های اکواریومی هم از دیگر صنایعی که میشه اونجا راه انداخت . میشه قشم را مرکز تجاریش کرد مثل دوبی به این صورت که منطقه ازاد باشه به معنای واقعی کلمه نه فقط برای تجارت با چین هرشرکتی که اونجا دفتر بزنه بتونه هرچی لازم داشته باشه از طریق اونجا وارد کنه و گمرک نده و از اونجا به سرزمین اصلی ببره به این صورت همه شرکتها تو جزیره دفتر باز می کنند . شرکتهای تولیدی که اونجا کارخونه باز کنند بتونند مواد اولیه را بدون گمرک وارد کنند و محصول ساخته شده را به سرزمین اصلی ایران صادر کنند . ولی افسوس کی به فکر مملکت هستش ولی از طریق دلالی و رانت و اختلاس میشه پول دراورد . میارن ماشین چینی را مونتاز می کنند از قیمت ماشین اصلی گرونتر می فروشند . خوب این مملکت یک جای کارش می لنگه . .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست