بازدید 8918

جزییات عوارض خروج از کشور اعلام شد

معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور جزئیات نرخ عوارض خروج مسافر از مرزهای کشور را به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸ 01 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصاد آنلاین، معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در راستای اجرای احکام مالیاتی قانون بودجه سال جاری، تعرفه درآمد حاصل از عوارض خروج مسافر از مرزهای کشور را به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور اعلام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۰
آقا این اسمش جریمه خروج از کشوره ! و الا عوارض رو برای خدماتی که ارائه میشه میگیرند ، چه خدمت خاصی داده میشه که 400 تا 800 هزارتومن قیمتشه؟؟؟
تو کشورهای همسایه حتی نخجوان ، خدمات دولتی از این قبیل آنقدر کم و در حد رایگان می باشد . تو کشور ما برای هر خدمات دولتی هزینه هنگفت دریافت می شود ، در حالی که تمام هزینه های این نهادها از بودجه و بیت المال تامین می شود . هر کسی در هر جایی برای خودش دکان باز کرده و درآمدزایی میکند .
اگر قیمت بلیطهای هواپیمایی خارج رو نگاه کنید در قسمت جزییات نرخ چیزی حدود 20 تا25 درصد عوارض و مالیات اخذ میشه که اینو اضافه کنید به عوارض خروج واقعا در این مملکت چه امکان ویژه ای دادید که موقع خروج از کشور باید اینهمه پول زور بدیم !؟
هیچ جای دنیا این پول زور رو نمیگیرند الا این خراب شده , خود دولت واستاده سر گردنه ...
دولت مرحومان دستش تو جیب مردم‌
خفه شدیم از اینهمه خدمت و خدمات دولت خادم
البته هزینه صدور پاسپورت ۴۷۰هزار تومنه!!
پول گرفتن دیگه به مدرک تحصیلی چه ربطی داره
درضمن دفعات خروج چرا باید موجب جریمه بشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
شاید بخاطر این هست که دنبال مدارک بالای تحصیلی نروید یا اینکه بر خلاف قانون درس خواندن در این کشور جریمه دارد ! بعضی قوانین در کشور ما روی طالبان را سفید کرده است . حتما در کشورهای دیگر این قوانین ما را مسخره میکنند .
جالبه برای سفر های زیارتی با تخفیف بالا4000000 ریال تقریبا به یک هشتم برای سفرهای هوایی(450000) ویک بیست وششم برای سفرهای زمینی ودریایی (150000) تقلیل داده میشود اما برای بیمارانی که برای درمان نیاز به رفتن به خارج از کشور دارند تخفیفی درنظر گرفته نمیشود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست