بازدید 15287
سه هزار و چهارصد و نوزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب: صلاحیت آذر منصوری رد شد / معاونت امور زنان ریاست جمهوری: مصاحبه خزعلی درباره گشت خودرویی فراجا تحریف شده بود/پیشنهاد صالحی برای آغاز مذاکره سیاسی با آمریکا / نماینده مجلس: ساخت موشک سخت‌تر است یا مسکن؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند سردار قریشی: دشمن تلاش می‌کند حیا و عفت را از بخشی از جامعه حذف کند / حجت‌الاسلام رستمی: دشمنان در اغتشاشات پیچیده‌ترین جنگ ترکیبی تاریخ را علیه ایران راه انداختند / سردار جوانی: دشمن می‌خواهد فضای دانشگاه‌ها را امنیتی کند / لاریجانی: سفرای سوئد را از مملکت‌های اسلامی اخراج کنیم و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۸۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲ 22 July 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب: صلاحیت آذر منصوری رد شد
عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، از رد صلاحیت آذر منصوری به عنوان دبیرکل جبهه اصلاحات در جلسه این کمیسیون خبر داد. علی حدادی، عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، در گفت‌وگو با فارس، از رد صلاحیت آذر منصوری به عنوان دبیرکل جبهه اصلاحات در جلسه این کمیسیون خبر داد. حدادی اظهار کرد: موضوع صلاحیت خانم منصوری در آخرین جلسه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب بررسی و به جهت محکومیت قضایی وی، صلاحیت ایشان مردود اعلام شد؛ بنابراین، انتخاب وی به عنوان رئیس جبهه اصلاحات خلاف قانون است. عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، تصریح کرد: همچنین خانم منصوری به جهت سابقه محکومیت قضایی، حتی صلاحیت عضویت در شورای مرکزی حزب اتحاد ملت را نیز دارا نمی‌باشند. /فارس

 اطلاعیه معاونت امور زنان ریاست جمهوری درباره گشت خودرویی فراجا
روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبری در برخی رسانه‌های کشور درباره مصاحبه معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه جلسه هیات دولت منتشر شده که تحریف شده و صحیح آن از این قرار است: دکتر خزعلی در پاسخ به سوال خبرنگاری که عنوان کرد آیا شنیده‌اید به دستور رئیس جمهوری گشت ارشاد مجدداً به خیابان‌ها آمده است؟ اظهار کرد «خیر دستور را من نشنیدم، ما دستگاه اجرایی نیستیم و این موضوع را باید از مسئولان وزارت کشور (که نیروی اجرایی هستند) بپرسید». این اطلاعیه می‌افزاید: از رسانه‌های محترم کشور درخواست می‌شود که رعایت اصل صحت و اصالت خبر و حفظ امانت داری را در نقل اخبار سرلوحه کار خود قرار دهند.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: رئیس‌جمهور چارچوب مطلوب دولت در موضوع حجاب را بیان کرد
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: در موضوع حجاب بر خلاف جریان‌سازی رسانه‌های خاص، آقای رئیسی چارچوب مطلوب دولت را "برخورد مهربانانه و با تدبیر با افراد غافل" و"مواجهه هوشمندانه و مقتدرانه با ناهنجاری‌های سازمان‌یافته" بیان کرد. احسان صالحی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: در چند روز گذشته برخی جریان‌های رسانه‌ای تلاش کردند بین مواضع اعلامی و اعمالی دولت در زمینه حجاب تناقض‌یابی کنند. رئیس جمهور قبلا در این زمینه عمل به قانون را به عنوان امر توافقی مورد تأکید قرار داده بود، اما امروز در سخنانی از زاویه امر دینی و امر اجتماعی به این مساله پرداخت. تأکید بر امر به معروف به عنوان مسئولیت اجتماعی و بیان مصادیقی مانند تسهیل خدمت به مردم، سالم‌سازی فضای اداری و مقابله با تبعیض و فساد در عین تأکید بر اصلاح ناهنجاری‌های اجتماعی مانند کشف حجاب، یعنی دولت با نگاهی جامع، مخالف رویکرد‌های کاریکاتوری است که موجب آسیب به اصل فریضه میشود. در موضوع حجاب بر خلاف جریان‌سازی رسانه‌های خاص، آقای رئیسی چارچوب مطلوب دولت را "برخورد مهربانانه و با تدبیر با افراد غافل" و"مواجهه هوشمندانه و مقتدرانه با ناهنجاری‌های سازمان‌یافته" بیان کرد که در واقع امتداد راهبردی است که رهبر انقلاب در دیدار رمضانی مسئولان نظام معین کردند. ‏التزام به این چارچوب و تفکیک در رفتار مجریان، هم از سردرگمی و انفعال و بی‌عملی جلوگیری می‌کند، هم خواب‌های آشفته بدخواهان برای تولید نفرت و فعال‌سازی گسل‌های اجتماعی را تعبیر معکوس خواهد کرد.


پیشنهاد صالحی برای آغاز مذاکره سیاسی با آمریکا
علی اکبر صالحی در گفت‌وگو با «انتخاب» گفت: به هر حال هر کشوری دارد سعی می‌کند از این آب گل آلود برای خودش بهره لازم را ببرد. قضایا دارد خیلی آشفته می‌شود و ما در این آشفتگی وضعیت نسبتا معقولی را در حوزه نظامی، دفاعی و جبهه مقاومت در منطقه داریم. الان ایران یک قدرت منطقه‌ای است و این حقیقت را دوست و دشمن اذعان دارد. چون الان ما قدرت منطقه‌ای هستیم، فرصت خوبی است که بنشینیم با غرب و در راس آن‌ها آمریکا یک گفت‌وگو و یک مذاکره وسیع تری را انجام دهیم. شاید اسمش را بگذاریم مذاکره سیاسی. ما تا الآن با آمریکا چندین بار مذاکره مستقیم داشته ایم، اما مذاکره حول محور‌های خاص بوده مثلا افغانستان، عراق، آزادسازی زندانی‌ها و برجام. او افزود: الان به جایی رسیده ایم که مسائل در هم تنیده شده، چین آمده به میدان، روسیه آمده به میدان، قضیه اوکراین، اهمیت روزافزون منطقه خاورمیانه به عنوان نقش آفرین در تأمین انرژی دنیا و حضور آمریکا در خاورمیانه؛ بعضی‌ها بر اساس شواهدی معتقدند آمریکا در حال افول است. باشد افول کند، ولی چه زمانی افول می‌کند؟ اگر تا سال دیگر افول کند می‌ارزد تا یک سال صبر کنیم. اما آمدیم و تا سی سال دیگر افول نکرد. ما باید در این سی سال چه کار کنیم؟ بالاخره ما باید مشکلمان را حل بکنیم.


توصیه پزشکیان درخصوص برخورد‌ها پیرامون مساله حجاب
نماینده مردم تبریز در مجلس در مورد ماموریت مجدد نیروی انتظامی در قالب گشت حجاب در خیابان ها، گفت: با این نوع برخورد‌ها با تقابل مواجه می‌شویم و مشکل پیدا می‌کنیم. مسعود پزشکیان ضمن بیان این مطلب به عصر ایران گفت: ما تا اینجا هزینه دادیم. اگر بخواهند ادامه دهند باز هم هزینه می‌دهیم. بهتر است ارشادی برخورد کنند ارشادی روش خاص خودش را دارد. ارشاد را نباید نیروی انتظامی انجام دهد وقتی نیروی انتظامی وسط می‌آید دیگر ارشادی نیست. وی تاکید کرد: برخی از افراد در سیستم اصرار دارند که با مردم با گرفتن و برخورد کردن رفتار شود و رفتار مردم آنگونه باشد که آن‌ها می‌خواهند. پزشکیان گفت: دیگر الان به سادگی نمی‌شود این کار را انجام داد، چون رفتار تقابلی شده است. آن‌ها یک تقاضایی دارند اینطرف هم تقاضای دیگری دارد. اگر این را منطقی مدیریت نکنیم به مشکل می‌خوریم و هر دو طرف هزینه خواهند داد.

عضو هیات رئیسه مجلس: استیضاح وزیر کشور به کمیسیون شورا‌ها ارجاع شد
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارجاع درخواست استیضاح وزیر کشور به کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور خبر داد. رجب رحمانی در جلسه علنی امروز (شنبه ۳۱ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به درخواست نمایندگان درباره استیضاح وزیر کشور، اظهار داشت: ماده ۲۲۱ آیین نامه داخلی مجلس به صراحت اعلام دارد که هیات رئیسه مجلس مکلف است، استیضاح را بلافاصله اعلام وصول کند و به کمیسیون مربوطه ارجاع دهد. وی بیان کرد: سوال بنده این است که چرا استیضاح وزیر کشور که روز اول با امضای ۹۳ نفر به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شد، اعلام وصول نمی‌شود؟ عبدالرضا مصری که ریاست جلسه را بر عهده داشت، در واکنش به تذکر این نماینده از احمد نادری عضو هیات رئیسه مجلس سوال کرد که این استیضاح برابر آیین نامه باید به کمیسیون ارجاع می‌شد و آیا این اتفاق رخ داده است که نادری در پاسخ گفت: درخواست استیضاح وزیر کشور به کمیسیون مربوطه ارجاع شده است.


رئیس کمیسیون اجتماعی: نتیجه مستقیم تشکیل وزارت بازرگانی قطعا در سفره مردم دیده خواهد شد
ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: همانند امروز با حضور دولت، مرکز پژوهش و معاونت حقوقی مجلس جلسه داریم تا وظایف و اختیارات وزارت بازرگانی بررسی و مشخص شود. وی گفت: وزارت بازرگانی باید در اسرع وقت تا تشکیل شود که قطعا نتیجه مستقیم آن در سفره مردم دیده خواهد شد. /خبرگزاری دانشجو

واکنش آذر منصوری به خبر رد صلاحیتش برای ریاست جبهه اصلاحات: شما درست می‌گویید، ما حتما صلاحیت نداریم!
منصوری به خبر رد صلاحیتش برای ریاست جبهه اصلاحات واکنش نشان داد. آذر منصوری نوشت: شما درست می‌گویید؛ ما حتما صلاحیت نداریم! /اعتماد

توضیحات سخنگوی وزارت دفاع درباره خرید برخی تجهیزات از خارج کشور
سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به توانمندی جمهوری اسلامی ایران در تولید و ساخت انواع تجهیزات و ادوات مورد نیاز کشور گفت: خرید تسلیحات و تجهیزات، با برنامه‌ریزی و رعایت تمامی جوانب و نکات قانونی و شرایط حقوقی و بین‌المللی در دستور کار قرار می‌گیرد که معمولاً زمانبر است. سردار سرتیپ پاسدار رضا طلایی نیک، روز شنبه با اشاره به گفت‌وگوی وزیر دفاع در خصوص پرنده‌های سوخو با برشمردن توانمندی‌های کشور در تحقیقات، تولید و ساخت انواع تجهیزات و ادوات مورد نیاز کشور اظهار داشت: در بخش‌های هوایی، موشکی، پهپادی، الکترونیک، راداری و رزم زمینی جمهوری اسلامی ایران جزو کشور‌های صاحب فناوری بوده که در بومی سازی نیز دارای توانمندی‌های راهبردی است. وی افزود: ایران اسلامی در حوزه دفاعی، از توانمندی‌های بسیار بالایی در تحقیقات، تولید و ساخت انواع تجهیزات و ادوات مورد نیاز کشور برخوردار بوده و در بسیاری از زمینه‌های ساخت وسایل دفاعی به خود کفایی رسیده است.

سخنگوی وزارت دفاع با بیان این که نیازمندی‌های دفاعی در وهله اول از طریق امکانات داخلی تهیه می‌شود، افزود: در صورت نیاز به خرید تسلیحات و تجهیزات، این اقدام با برنامه‌ریزی و رعایت تمامی جوانب و نکات قانونی و شرایط حقوقی و بین‌المللی در دستور کار قرار می‌گیرد که معمولاً زمانبر بوده و در پاره‌ای از موارد تا قبل از نتایج و هماهنگی‌ها قابل ارائه و اطلاع‌رسانی نیست. وی با بیان این که اراده ما تعامل با کشور‌ها بر اساس منافع ملی و عمل به تعهدات و تفاهمات و در چارچوب اصول قانونی و بین‌المللی است تصریح کرد: به فضل خداوند متعال این روابط در مسیر سیاست خارجی توام با حکمت و مصلحت از سوی وزارت امور خارجه در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در حال پیگیری است و ما با دوستانمان روابط بسیار خوبی را رقم زده و دنبال می‌کنیم که تاکنون نتایج بسیار ارزشمندی داشته است. /ایرنا

قیمت اتوبوس زیرخاکی داخلی به ۲۵ میلیارد تومان رسید
احمدرضا عامری مدیرعامل اتحادیه تعاونی شرکت‌های مسافری کشور درباره وضعیت ناوگان اتوبوسی کشور و دلیل کاهش عرضه بلیت اتوبوس اظهار داشت: ناوگان حمل و نقل مسافربری دو سال گذشته ۱۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه بود که امروز به کمتر از ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه رسیده است. وی ادامه داد: در این دو سال، هزینه قطعه و لوازم یدکی و لاستیک اتوبوس به شدت افزایش پیدا کرد و مالکان اتوبوس و رانندگان از عهده این هزینه‌ها برنیامدند. به همین دلیل ناوگان اتوبوسی کشور روز به روز لاغرتر شد. مدیرعامل اتحادیه تعاونی شرکت‌های مسافری کشور با بیان اینکه اگر این روند ادامه پیدا کند، قطعا سال آینده ناوگان اتوبوسی کمتر هم می‌شود، تاکید کرد: دیگر این گونه نیست که مردم دقیقه ۹۰ بتوانند نسبت به تهیه بلیت اتوبوس اقدام کنند چراکه تنها در دو سال بیش از ۵۰ درصد ناوگان اتوبوسی کشور آب رفت و در این شرایط به طور قطع مردم هم با مشکل برای تامین بلیت مواجه می‌شوند. عامری درباره قیمت خرید اتوبوس گفت: قیمت یک اتوبوس تولید داخل به ۲۵ میلیارد تومان رسیده و رانندگان امکان نوسازی ناوگان را ندارند. البته ما آدرسی از کارخانه‌ای در داخل کشور اتوبوس تولید کند و تحویل بدهد، نداریم. اما قیمت اتوبوس زیرخاکی تولید داخل هم به ۲۵ میلیارد تومان رسیده است. وی درباره حجم تولید داخل افزود: تحویل سفارش‌های تولید داخل قابل توجه نبودند و تحویل‌ها چیزی در حد صفر بوده است و چیزی از تولید داخل ندیدیم. / ایلنا

جزئیات اجرای مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی
«علیرضا عسگریان» معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با ایرنا، اظهار داشت: از امروز با اجرای مرحله جدید از طرح کالابرگ، خانوار‌هایی که در دهک‌های اول تا سوم قرار دارند و یارانه ۴٠٠ هزار تومانی دریافت می‌کنند، در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومان از اعتبار یارانه ۴۰۰ هزار تومانی، معادل ۵۰ درصد افزایش اعتبار بر اساس میزان تورم کالا‌های اساسی دریافت می‌کنند. وی افزود: خانوار‌های سه دهک اول که ۲۹ میلیون نفر هستند، در این طرح نیاز است تا از ۱۱ قلم کالای اساسی اعلام شده از جمله شیر کم‌چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله در طرح کالابرگ الکترونیکی خرید کنند و مشمول این سیاست حمایتی برای جبران افزایش قیمت‌ها شوند. معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: قیمت این کالا‌ها بر اساس قیمت سال ١۴٠١ است و در مرحله جدید این طرح، تورم ایجاد شده توسط کالابرگ الکترونیکی جبران می‌شود، یعنی شرط بهره‌مندی از افزایش اعتبار بر اساس میزان تورم کالا‌های اساسی است.

نماینده مجلس: ساخت موشک سخت‌تر است یا مسکن؟
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی، رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی گفت: اصل ۳۱ قانون اساسی می‌گوید که داشتن مسکن متناسب با نیاز حق هر خانواده ایرانی است و دولت موظف است برای آنان که نیازمندتر هستند زمینه اجرای این اصل را فراهم کند. ما باید تصویر شفافی از وضعیت مسکن امروز داشته باشیم. آخرین آمار ما در این بخش مربوط به ۱۲ سال قبل است؛ در آن گزارش اشاره شده که ۶ میلیون مسکن باید بسازیم و حدود ۲ میلیون مسکن خالی داریم و این از نکاتی است که می‌توان آن را بررسی کرد. میرتاج‌الدینی ادامه داد: ساخت موشک سخت‌تر است یا مسکن؟ تکنولوژی ما کمتر از کشور‌های پیشرفته نیست. ساخت مسکن از تولید پهباد راحت‌تر است، پس توانمندی داریم، اما در کشور هنوز خیلی کار روی زمین مانده داریم. وی تاکید کرد: ۱۲ میلیون حاشیه‌نشین داریم و ۱۲ میلیون هم بافت فرسوده زندگی می‌کنند و ۲۴ میلیون نفر در بخش مسکن مشکل دارند و تا زمانی که یک خانه فرسوده در کشور وجود دارد، نباید آرامش داشته باشیم. مقاوم سازی منازل روستایی از رسالت‌های ماست. در مسکن مهر کار خوبی انجام گرفت و یک میلیون مسکن هدفگذاری شد، اما هنوز به ایده‌آل نرسیدیم. /ایرنا

گوشت گرم آفریقایی کیلویی ۱۸۰ هزار تومان در راه است
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: در این هفته، روزانه حداقل ۳۰۰ تن مرغ گرم و نیز ۳۰۰ تن مرغ منجمد وارد کشور شده و در میادین تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به قیمت مصوب توزیع می‌شود. علاوه بر این، ۵ هزارتن گوشت گوساله منجمد در این هفته به قیمت مصوب پشتیبانی امور دام توزیع می‌شود. وی در زمینه واردات گوشت گرم گوسفندی بیان کرد: با واردات روزانه ۱۰۰ تن گوشت گرم گوسفندی از روسیه، رومانی و مغولستان و توزیع به قیمت هر کیلو ۲۶۰ هزار تومان و نیز واردات گوشت منجمد و توزیع به قیمت ۱۸۰ هزار تومان تلاش می‌شود قیمت گوشت در ایام پیش رو کنترل شود. طی سه هفته آتی نیز فرآیند واردات گوشت گرم از آفریقا نیز به قیمت هر کیلو ۱۸۰ هزار تومان به ظرفیت واردات گوشت گوسفندی کشور افزوده خواهد شد. /فارس

بورس امروز هم ریزشی بود
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه، ۳۱ تیر ماه) با ۳۳ هزار و ۲۸۱ واحد کاهش، در ارتفاع یک میلیون و ۹۸۳ هزار واحدی ایستاد. شاخص هم‌وزن با ۱۲ هزار و ۶۰۵ واحد کاهش به ۶۹۹ هزار و ۹۳۵ واحد و شاخص قیمت با هفت هزار و ۲۲۸ واحد افت به ۴۰۱ هزار و ۳۳۷ واحد رسید. امروز در معاملات بورس تهران، بیش از هفت میلیارد و ۴۳۶ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۳ هزار و ۴۱۹ میلیارد ریال معامله شد. /ایرنا

هیچ یک از طرح‌های کنونی به توزیع عادلانه بنزین کمک نکرده است
عبدالعلی رحیمی مظفری، نماینده مجلس در توضیح طرح دولت برای جایگزینی کارت بانکی به جای کارت سوخت، گفت: هرچند جایگزینی کارت بانکی به جای کارت سوخت یکی از طرح‌های مطرح شده، از سوی دولت با هدف ساماندهی وضعیت سوخت در کشور است، اما اجرای این طرح هنوز قطعی نشده است. یکی از مزایای این طرح، جلوگیری از قرار دادن کارت سوخت یک فرد در اختیار افراد دیگر و ممانعت از خرید و فروش آن است که به معنای مدیریت قاچاق سوخت خواهد بود. نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف از ارائه این طرح‌ها توزیع عادلانه بنزین و سوخت در کشور است، ادامه داد: هیچ یک از طرح‌های کنونی به توزیع عادلانه بنزین در کشور کمک نکرده لذا باید مسیر‌های دیگری برای دستیابی به نتیجه مدنظر قرار داد. عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه توضیح داد: بر اساس این طرح برای کنترل قاچاق سوخت و مشخص شدن اینکه بنزین برداشت شده از جایگاه‌ها دقیقا به مصرف چه فردی می‌رسد کارت‌های سوخت با کارت‌های بانکی یکی خواهند شد، درواقع با این روش ضمن ممانعت از قاچاق، جامعه آماری مصرف‌کننده سوخت نیز مشخص می‌شود. /خانه ملت

مردم تحمل گرانی‌ها جدید را ندارند
رحیم زارع عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس درباره وضعیت معیشت مردم و گرانی کالا‌های اساسی، گفت: مسائل اقتصادی دولت را درک می‌کنم و می‌دانم برای رفع مشکلات بنیادی اقتصاد زمان لازم است، اما از دولت انتظار داریم با اقدامات کوتاه مدت نیز به کنترل نرخ‌ها کمک کند چراکه متاسفانه مردم هر روز شاهد افزایش قیمت اقلام خوراکی و مصرفی خود همچون گوشت، مرغ، دارو، شیرخشک، تجهیزات مصرفی پزشکی و لبنیات هستند. نماینده مردم آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درآمد اکثر خانوار‌ها با تورم همخوانی ندارد و پاسخگوی هزینه‌ها نیست و به یقین اگر دولت نتواند مواد غذایی مردم را به درستی و با کیفیت مناسب تامین کند، در آینده شاهد بروز بیماری‌ها در جامعه خواهیم بود که هزینه‌های درمانی بسیاری به دولت و خانوار‌ها تحمیل می‌کند. وی افزود: از آنجا که سال جاری با عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، دولت باید نسبت به کاهش تورم توجه بیشتری داشته باشد، اما از ابتدای سال شاهد افزایش قیمت بسیاری از کالا‌های اساسی بودیم لذا با توجه به کاهش قدرت خرید مردم در پی این گرانی‌ها، شرایط نگران‌کننده شده است. عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید کنترل بازار را در دست بگیرد و ثبات قیمتی را محقق کند، اظهار کرد: مردم تحمل گرانی‌ها جدید را ندارند؛ بنابراین، دولت اهتمام بیشتری در کنترل قیمت‌ها داشته باشد. / خانه ملت

قربان زاده خطاب به رئیس جدید خصوصی سازی: برادرانه در خدمت شما هستم
حسین قربان زاده، رئیس پیشین سازمان خصوصی سازی با تقدیر از اعتماد وزیر اقتصاد طی مدت مدیریت وی بر این سازمان ابراز امیدواری کرد، با اقدامات انجام شده طی دو سال گذشته و تلاش های مدیران و کارکنان این سازمان مسیری که شروع شده است با مدیریت دکتر مالک رحمتی، رییس جدید سازمان خصوصی سازی تدوام یافته و به ثمر بنشیند. وی خطاب به رییس جدید سازمان خصوصی سازی افزود: برادرانه در خدمت شما هستم که تجربیات خود را در این حوزه در اختیار شما بگذارم و با توجه به تجربیات مهمی که در جایگاه های مختلف اقتصادی کشور داشتید امیدوارم که برنامه های سازمان به سرانجام برسد. /وزارت اقتصاد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰۱
آقای رییسی ۸۰ درصد سهام طی دوماه ۱۰۰ درصد سرمایه ملت رو نابود کردن سهام ۹۰۰ تومانی رسیده به ۴۳۰ تومان یعنی بیش از ۱۰۰ درصد ریزش ؟؟ چرا استعفا نمیدی ملت یه نفس راحت بکشند
پاسخ ها
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
اونوقت شاخص کل رو نگاه میکنی سر جمع لین یک ماه ۱۰ درصد منفی خورده!!
هیچ کس به حقوقی ها نظارت نداره و هر کاری دلشون بخواد با سهام دار میکنن
ناشناس
| Romania |
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
بعبارت دیگر هرکس تأیید صلاحیت میشه یعنی مردمی نیست
ناشناس
| Canada |
۰۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
جناب صالحی بهترنیست بجای اینهمه صغری کبری چیدن یک کلام بگو مذاکره برای ایجاد رابطه با امریکا؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
اقتصاد همه مملکت خوابیده، آن وقت شما هر روز در مورد ضرر بورسی پیغام می گذاری؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
شاهد عدالت هستیم! آن هم در کشوری که ادعای اسلامی بودن دارد!
در حالی که اکثریت مردم به علت گرانی مواد غذایی دچار سوء تغذیه هستند، شاهدیم که هزینه اشتراک یک سال استفاده از باشگاه ورزشی در خیابان فرشته تهران 150 میلیون تومان در سال آگهی شده است!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
دولت رئیسی، استاد وعده، شعار و آمار سازی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
نه در انتخابات شرکت می کنم
نه به خانواده ام اجازه می دهم شرکت کنند
نه به دیگران توصیه می کنم شرکت کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
خودتان قضاوت کنید:
اردوغان در 3 روز مسافرت به عربستان و امارات و قطر، قراردادهایی به ارزش 50 میلیارد دلار برای سرمایه گذاری در ترکیه امضا کرد.
رییسی در 3 روز مسافرت به افریقایی،
در کنیاقراردادی برای تبادل نیسان آبی با گوشت امضا کرد. در مورد زیمبابوه و اوگاندا هم گفته شد که خرج سفر مسافرت رییسی بیشتر از حجم دلاری روابط اقتصادی است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
یک بچه را رئیس سازمان خصوصی سازی کردند. معلوم نیست آقازاده کدام مسئول است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
ببینید که بازگشت گشت ارشاد، چقدر منفی

و بدنام است که هم مجلس و هم دولت زیر

بار مسئولیت استقرار مجدد آن در شهرها

نمی روند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
آفتاب نیوز: فیلم حمله یک فرد روحانی به یک زن در روستای ششلو از توابع شهرستان لنگرود به شکلی گسترده در فضای مجازی بازتاب یافت. در این ویدئو کوتاه، شخص ضارب که لباس روحانیت بر تن دارد ضمن فحاشی، این زن سالخورده را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می دهد و در تلاش است تا پرچین یک خانه روستایی را تخریب نماید.
دهیار روستاری ششلو در ارتباط با این ماجراگفت: گزارش این مسئله و سوء استفاده فرد مذکور قبلاً به مقامات ذیصلاح بازتاب داده شده بود که در روز گذشته متاسفانه منجر به درگیری شد. شخص ضارب پیشنماز بسیاری از ادارات لنگرود و همچنین در عقدیتی سیاسی شاغل هستند. در حال حاضر نیز برخی مراجع رسمی از جمله سپاه، بخشدار و دیگران پیگیر این مسئله هستند. همچنین خانم یوسفیان و خانواده ایشان علیه ضارب شکایت رسمی ثبت کرده اند.

آن وقت می گویند چرا مردم از دین فراری شده اند!!!!!!
ناشناس
| Netherlands |
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
دادستان لنگرود: با افرادی که اقدام به فیلمبرداری و انتشار کتک خوردن یک پیرزن توسط یک روحانی در لنگرود کرده‌اند، برخورد جدی خواهد شد!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
حرس نخور کسی مجبورت نکرده سهام بخری
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
ناراحت نباش دادا :
جاش کالاهای اساسی بخصوص مرغ داره صد در صد بالا می ره این به اون در ؟...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
بورس ، دلار ، طلا ، بازارهایی شده اند که دولت کسری بودجه را از آن تامین می کند و نهادهای نظارتی هم سکوت کرده اند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
بیش از 100 درصد ریزش که یعنی قیمتش منفی شده! منظور شما بیش از 50 درصد ریزش هست البته حرف شما کاملا صحیحه
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
بورس ایران کوره پول سازی؟ این دولت بورس را سوسول بازی مرفهین میدونه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
رفیق شریعتمداری کیهان باز هم

ثابت کرد که قدرت و نفوذ قلم

و عمل او خیلی خیلی بیش از

کل دولت و مجلس و خیلی از

نهادهای گوناگون است !!؟

انسیه خزعلی که برای او عددی نبوده و نیست !!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
مرتض محمودوند، نماینده مجلس: جریان مدیرکل ارشاد گیلان اوج مصیبت است / هیچ پاسخی برای حزب‌ اللهی‌ ها نداریم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
رای بی رای
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
چی میگی عامو مکه روحانی استعفا داد با اون فاجعه تاریخی بورس ؟ رییسی بورس رو ۱۳۰۰ تحویل گرفت تا بالای ۲ برد الانم به ۱۷۰۰ هم برسه طبیعیه بخاطر افت دلار . کم کم بخاطر رکود دلار و طلا ، پول سمت بورس میاد
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
کامنت منافق ها شروع شده
مژده به پوتینی ها. بالاخره تورم چنار را از کار انداخت.برگ چنار پای بلندترین برج کانادا که از پول او و همه ایرانیان در حال ساخته شدن هست اعلام میکند که به اعتصاف صنف کامنت نویس ها پیوسته. یا از ۱۵ سنت کنونی به ۲۰ سنت افزایش میدن یا دیگه ما طرفدار پوتینی ها میشویم! معنی ندارد چار تا تایر ۸۰ میایون توم انوقت کل ماشین هشت ساله ۳۰۰ میلیون تومن! یا تایر بدن یا حواله ورود ۲۰۶!

!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
نوشتن کامنتت با فیلترشکن با پرچم کانادا را یک بچه دبستانی هم بلد است.
لطفاً از با هویت واقعی خود نظر بدهید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
وکیل افسانه بایگان: سیم‌کارت افسانه بایگان دیروز با دستور مقامات قضایی قطع شد. افسانه بایگان به پلیس امنیت عمومی احضار شد!
ناشناس
| Netherlands |
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱

موسی غضنفرآبادی، رییس کمیسیون قضایی مجلس، به سایت خبری رویداد۲۴ گفت: با جا انداختن ترس، موضوع کشف حجاب در کشور جمع خواهد شد!
ناشناس
| France |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱

روزنامه هم‌میهن در گزارشی نوشته که پرونده رانت تحصیلی ۱۳۴ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد که از رشته‌های دامپزشکی، کشاورزی، مدیریت بیمه و... با رتبه‌های بالای ۱۵۰ هزار و ۱۷۰ هزار وارد سه ‌رشته پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی شدند، پس از شش سال همچنان مسکوت مانده است!!!
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
کامنت یک منافق حرفه ایی
عضو هیئت رئیسه مجلس: استیضاح وزیر کشور به کمیسیون شورا‌ها ارجاع شد

وزیر کشور ، گشت ارشاد را برای فرار از استیضاح راه اندازی کرد !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
یقین داشته باشید با دستور از بیرون به نتیجه نخواهد رسید!!!!
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
باید با بی حجابی به شدت برخورد شود . این چیزی که منافق ها و سلطنت طلب ها از ان بشدت میترسند
رئیس کمیسیون اجتماعی: نتیجه مستقیم تشکیل وزارت بازرگانی قطعا در سفره مردم دیده خواهد شد

آقای رئیس، اگر مهم محقق نشد و شما هم‌دیگر در مجلس نبودید ، باید چه کسی پاسخگو باشد ؟؟؟؟
پاسخ ها
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
پاسخگو؟!!
شما هر وقت تونستی از قاضی بپرسی دلیل اینن حکم نرم و نازک که تازه اجرا هم نشد در مورد طبری چه بود از وزیر هم میتونی بپرسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
معلوم میشه چند تا از نظردیده ها بیکار موندن میخوان براشسون شغل ایجاد کنند!!!
اقای رییسی بجای کارهای بیهوده و بیفایده که انجام میدی کمی از متخصصان و کارشناسان دلسوز وباسواد راهنمایی بگیر.همه کشور رو به بهانه حجاب معطل کردی.بلیت هواپیما نیست.بلیت اتوبوس نیست.مرغ پرواز کرده.گوشت که به فضا رسیده.امنیت داره اب میره.این چه کشورداری است که داری انجام میدی؟تو این کشور فقط خودی ها دارن منفعت میبرن و مردم عادی فراموش شدن.هر سال داریم 30 سال به عقب برمیگردیم.یعنی واقعا وجدانت اسوده است؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
خجالت نمی کشه واقعا؟جای تامل و تاسف داره
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
دشمن با تمام توان رسانه ای خودش اینقدر شبهه و تخریب میکنند موفقیت‌ها رو نمیگذارن که مردم متوجه بشن و ضعفها رو در بوق و کرنا میکنند تا مردم امیدشون رو از دست بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
حجاب را مطرح می کنند تا ضعفهای بزرگ و حل نشدنی از جلوی چشمها کم رنگ شود .
تورم ، فساد ، رانت ، تخریب محیط زیست ،و ....!!!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
از مسئولین تنها بی وجدانی ام آرزوست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
مسولین بلحاظ دید دچار آب سیاه شده اند و دید تونلی پیدا کرده اند فقط یک نقطه را می بینند و توان دید وسیع را از ادست داده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
;) غربگداها خیلی از بازگشت گشت ارشاد آتیش گرفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
وجدان ؟؟؟؟؟!!!!! چی هست دقیقا ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
مدیر حراست ما همایش های متنوع حجاب برکزار می کنه و امور جاری تعطیل شده. دوستان و همراهان آقای رییسی متاسفانه کار بلد نیستند همگی یا از .... امدند یا .... هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
آب هم آب میره
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
شما منافق ها باید خجالت بکشید
وحید
| United States of America |
۰۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
اگه می خواستند کار مثبتی واسه مردم ایران بکنند که رییسی را نمی گذاشتن رییس جمهوررررررر
مگه گرانی داریم تو مملکت؟ چرا تشویش اذهان می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
پول می گیرن سیاه نمایی کنن این نوکران‌غرب:)))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
تشویق اظحان عمومی
جزئیات اجرای مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی

این خبر ، عقب افتادگی ۳۰ ساله اقتصاد ایران را نمایش می دهد .
کشورهای همسایه ، چه اهداف بزرگ اقتصادی را در حال برنامه ریزی هستند و ما در فکر چه برنامه ریزی ؟؟؟؟

نمی توانید ، بروید !!!!!!
والله مدیون مردم ایران هستید .
تابناک سانسور نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
این خبر ، عقب افتادگی 300 ساله اقتصاد ایران را نمایش می دهد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
ولی کشوری مانند عربستان یارانه بدهد نشان از پیشرفت هست؟
خخخخخخخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
ناشناس|
)|۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱

مغلطه نکنید
یارانه در بسیاری از کشورها انجام میشه ولی برای رفاه مردم است نه برای رفع فلاکت مردم
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
حتما انگلیس تون هم داره عقب میره کمی خجالت هم خوبه
درگذشت جانسوز نویسنده توانا و الگوی جوانان دهه ۳۰ و ۴۰ استاد ر _ اعتمادی در ماه گذشته ثلمه بزرگی برای ادبیات این مرز و بوم بود
یاد و نامش گرامی و پر رهرو باد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
روش نمی شد بگه رجب علی ام
صلاحیت فقط در خودی هاست و مردم و غیر خودی ها صلاحیت نداشته و نخواهند داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
خالص سازی در تمام عرصه ها در حال انجام است و قطعاً این ره به ترکستان است .
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
وقتی یکی از دو جناح اصلی اصولگرا خودی تر های کشو

به ان دیگری ( اصلاح طلبان) که اتفاقا در ۸ سال کار

دولتش بهترین نتیجه و کارنامه اجرایی را هم داشته

حتی اجازه نمیدهند تا دبیر کل خودشان را انتخاب کنند

دیگر صحبت از آزادی و دموکراسی بسیار خنده دار است

هر چند اصلاح طلب/ اصولگرا / دیگه تمومه ماجرا
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
دزدها و منافق ها حق ورود ندارند
هر كس كه مخالف با اينا باشه رد صلاحيت ميشه بخش خصوصي چه ربطي داره كه مراكز امنيتي كه صلاحيت تاييد كنن،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
عزیزم اطلاعات خود را بیشتر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
در حال حاضر نهادهای امنیتی در کلیه امور حاکمیت و مردم اعمال نظر می کنند .
هر کس هم اعتراض کند ، .......!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
دایره خودیها را آخر کوچک کرده اند ، که دارد به اندازه

یک استادیوم هزار نفری میگردد !!؟؟
پول نفت کجاست جناب رییسی ؟؟
آیا سزاوار ملت است که در شب عید غدیر تو صف برای یک شام باشند
در بیرجند شاید بیش از هزار میلیارد فقط پول میوه و شیرینی شد ،؟؟ از همون روز مرغ دیگه تو استان ۴۰ درصد گرون شد
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
حرف مفت که کنتور نداره ، جشن عید غدیر توسط مردم انجام شد البته منافق ها این چیزها را نمیفهمد
نماینده مجلس: ساخت موشک سخت‌تر است یا مسکن؟
بستگی داره اولویت کشور چی باشه!!! تاکنون اولویت مملکت نظامی گری بوده پس ساخت موشک آسان تر از هر
کاریست!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
متاسفانه اقتصاد کشور هیچ اولویتی برای آقایان ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
اگر اراده ای برای رفاه مردم وجود داشت ساخت مسکن بسیار آسان تر و ارزان تر بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
کلا ساخت تجهیزات نظامی آسانتر است مثله اگه یه هواپیمای نظامی سقوط کنه خلبانش با چتر فرود میاد اما هواپیمای مسافری نه مردم میمیرند پراید مردم میمیرند مسکن اگه ریزش کنه مردم میمیرند اما موشک اگه صد بار هم سقوط کنه اتفاق خاصی نمی افته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
اگر هزینه هایی که برای ساخت موشک انجام شده است ، علنی شود ، متوجه می شوید چندین برابر قیمت موشک هزینه انجام شده است
ولی در بازار مسکن چنین رفتار غیر اقتصادی جایگاه ندارد .
ولی در ساخت موشک با بهانه قدرت بازدارندگی ، این زیان مالی را توجیه می کنند .
بازنشسته حداقلی بگیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
مونتاژ کردن موشک فقط نیاز به دلارهای نفتی نازنینی

دارد که میبایست برای توسعه و ابادانی کشور و رفاه و

آسایش و امنیت مردم هزینه میشدند!!؟

ولی ساخت ۴ میلیون مسکن برای مردم در ۴ سال ،

فقط یک قول و قرار توخالی بود برای گرفتن رای از مردم

مستاصل و ساده و ناامیدی بود که هنوز کمی از اعتماد

شان باقی مانده بود و انهم از بین رفت و تمام شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
وقتی چیزی حالیتان نیست برای هم دیگر نوشابه هم باز می کنید؟
بودجه برای تمام نیروهای مسلح زیر 5 درصد کل بودجه سالانه هست که یعنی 2 الی 3 درصد کل اقتصاد ایران
اما برای مسکن و کار دلالی آن کم کم 20 درصد هست از کل اقتصاد ایران در طول یکسال
حالا بروید برای خودتان ساندیس باز کتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
قرار نیست مردم روی رفاه و آسایش رو ببینن صلاح نست درک کنید . پررو میشیم اگر وضعمون خوب بشه
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
اولویت کشور امنیت بوده که الحمدلله موفق بوده و شما منافق ها و ارباباتون را کیلومترها از کشور دور ساخته است
پیشنهاد صالحی برای آغاز مذاکره سیاسی با آمریکا ..... کو گوش شنوا ! صدای قطار پیشرفت مانع از شنیدن هشدارها شده است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
خودخواهی و لجاجت مسئولین کشور را به سمت فلاکت می برد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
دیگه دیر است .
برجام پر
توافق خوب پر
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
چرا مثل اینکه عمو جینگ پینگ شینگ چشمکی زده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
نرود میخ آهنین در سنگ
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
این برجام فقط شایسته اصلاح طلب ها ی ترسو شما منافق ها هست
برای اینکه مقامات کشور در نزد خودشان تصور دقیق تری از زمان افول آمریکا بدست آورند باید صادقانه به این پرسش پاسخ دهند که فرض کنیم عراق و کره جنوبی بخواهند بدهی خود را به ایران بدهند و ما را مختار کنند به اخذ بدهی به دلار ، ریال یوان ، یا روبل ، مقامات ما کدام پول را ترجیح می دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
از ان جایی که همه اقازاده ها مقیم غرب فاسد هستند طبیعتاً دلار را ترجیح خواهند داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
مقامات کشور این حرفهای افول و ... را برای من وشما میگویند خودشان میدانند واقعیت چیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
درود بر شما،واقعا حق مطلب را ادا کردین
جالبه هیچکس از مسئولین شهامت پذیرش مسئولیت راه اندازی گشت حجاب پلیس رو ندارند!!! همینها می خوان امریکا و استکبار رو شکست بدهند؟؟!!!!! با همین میزان از شهامت؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
خودکرده را تدبیر نیست! بس که به تندروی ها دامن زدند حالا نمی توانند کنترلش کنند و از طرفی مراکز قدرت متعدد...!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
حجاب بهانه و ابزار است در دست برخی ......!!!؟
عمل نکردن به دستورات قرآنی به مراتب از قرآن سوزی بدتر است
کسی که قرآن رو میسوزاتد که اعتقاد به آن نداره
ولی ما مسلمین که دستورات قرآن عمل نمیکنیم ، ربا میخوریم ، غیبت میکنیم ، دزدی میکنیم ، ریا میکنیم ، و...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
خب نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
متاسفانه مسئولین در مسائل ظاهری و هیجانی متوقف هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
مدیر ارشاد گیلان از همه بدتر
چه شد برخورد با وی ؟؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
هرکتابی شامل مقداری کاغذ وجوهراست و قابل اشتعال است ولی درمورد کلام الله مجیدمهم فقط کتاب ان انیست که دیوانه ای براحتی قادراست آنرابسوزاند بلکه مهم ‌پیام وکلام الله چیزیست که اگر به آن عمل شوددنیارا ازبدبختی و تکبت نجات میدهد بشر راازسوختن‌دراتش جهنمی که خوددرست کرده نجات میدهدمشروط براینکه به دستورات وراهنمائی های ان توجه وبادقت کامل عمل شود وگرنه درغیراینصورت هیچ سودی برای ماندارد عمل مهم است ونه شعارکه‌فرستند‌ه این پیامها راهیچکس قادرنیست گول بزند ومااغلب غاقلیم اگربجای حساسیت شدید درموردحرکات دیوانگانی به هتک حرمت کتاب آسمانیمان نیمی ازانرابه عمل بدستورات ان کتاب بخرج بدهیم کشورهای اسلامی پیشرفته ترین ومرفه ترین کشورهای جهان بودند هرچند بعضی درحال تلاشند که همینطور بشودانشاالله
مذاکر که با واسطه با آمریکا واقعا اوج حماقت است ؟؟ اخه در سیاست خارجی که باید یه دلال وسط باشه ؟؟ چرا دلالان بازی رو در همه جا رواج دادید ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
نتیجه ضعف منطق و برخوردهای احساسی!
در سال ۹۶ که روحانی دلار ۴۰۰۰ تومان رو به ۲۰۰۰ رسوند سیف گفت چون داشت دلار به ۱۰۰۰ می‌رسید به من دستور دادن که اجازه نده بیش از این دلار کاهش پیدا کنه ؟؟ زیرا قرار نیست مردم علت تورم رو عدم رابطه با آمریکا بدونند تا حرف بعضی‌ها به هر ترفندی به کرسی بنشینه ؟؟ یادمان نرفته تلفن روحانی با اوباما چه توهینی هایی که نثار ظریف و روحانی کرد و آنها رو تهدید به مرگ کردن ؟؟ و رییسی امد که معیشت ملت رو به برجام گره نزنه و دلار ۲۰ هزار رو سه ماهه به ۶۰ هزار رسوند و وسی هم خواستار محاکمه او نشد ؟؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
خساراتی که دولت قبل به ملت و دولت وارد کرده اند هنوز هم هست مردم دیگر اصلاحات را نمی خواهند
خخخخخخه اگر برخورد می شد که امثال تو پزشکیان دوقطبی سازی نمی توانستند بکنند که در نهایت سال قبل آشوب کاذب درست شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
خخخخه باش تا صبح دولتت بدمد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
پسر جان دوقطبی سازی نتیجه همین منطقیه که تو طرفدارش هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
حالت خوبه تو ؟ امثال شما اگر مسولید با عملکردتون اگر فقط شهروندید با حمایتهاتون کار کشور رو به اینجا رسوندید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
عمو جان چرا یهو از 15 سال قبل برخورد با هنجار شکنان آب رفت؟
تورم ۴۰۰درصد
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
یا تورم را نمی دانی و یا 400 بلد نیستی بشماری آقای ناشناس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
موشک %۱۰۰۰
خخخه وزارت بازرگانی بیشتر برای واردات هست تا سفره مردم!
در ساخت موشک چون خائن نیست یا کمتر هست می شود قله جهانی اما در مسکن چون ذینفعان و دلالان هستند وآزاد آزاد، می شود قله گرانی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
اگر بدیم چینی ها بسازند هر دو راحت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
الان که مدیریت کشور یکدست شده و اوضاع بدتر از همیشه است تو خائنها رو بین مسئولین معرفی کن!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
خخخخه بدتر از قبل
هنوز مانده مانند قبلی بیایند
اکثر سهام از ۱۵ اردیبهشت که باند دانشگاه امام صادق نامه محرمانه سراسر رانت رو به دوستانشون اطلاع دادن و آنها با سود ۷ ماهه از بازار فرار کردن و مردم عادی رو بیچاره کردن ؟؟ چرا کسی این جماعت رو محاکمه نمیکنه ماه محرم است و ما مکتب دار حسین هستیم
شما فکر می کنید موشکهارا ما می سازیم مثل اینکه بگید ما خودمون لوازم خانگی را می سازیم مادر صنعت زبر صفر هستیم چندسال پیش با تحریمها وعدم صادرات لوازم خانگ$ کره به ایران یک عده لوازم خانگی فروش با کشور جین ر۵ته وبه آنها کفتند که شما تولیدات صادراتی به تیران را در ایران وبدنام تولیدات داخل مونتاژ کنید به نا در ایران مونتاژ کنید وبوسیله شرکتهای ایرانی اداره. بشه این کل خود کفایی ما در صنعت لوازم خانگی است آنوقت این مونتاژ لوازم خانگی چینی ذر ایران مصادف با تولیداتداخلی وخود کفایی جا زدند در امور موشک وبهپاد باز همین قصه وجود دارد بنابراین نگویید ما که موشک می سازیم جطوری نمی توانیمخودرو یا خانه وپمسکن برای مردم بسازیم ما ا۲لا هیچی نمی سازیم
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
شما همان کسانی هستید که تمام عمر نق زدید، نق زدید به پدرتان که کم برای ما گذاشتی، خانه ندادی، ماشین ندادی و ... هیچ هنری و علمی هم ندارید که اگر داشتید شب و روز تو این سایتها نبودید و هی کامنت نمیگذاشتید. هیچ کشوری توسط امثال شما ساخته نشده چون شما اساسا سازنده نیستید فقط مدعی هستید و پر توقع . پس قبل اینکه به هر چیزی انگ بزنید و از هر وسیله ای برای تحقیر کشور خودتون استفاده کنید اول یک نگاه به کارنامه زندگی خودت بنداز و دو تا از کارهای مفیدی که کردی رو بگو ببینیم خودت چه هنری داشتی و برای اعتلای این مملکت چه کردی.
عسکر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
آقای محمد
معلومه خیلی بیکار و علافی که واسه کامنت هات فایل درست کردی .
خیلی باحالی :))))))))
کامنتی چند میگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
من کارنامم پره، کلی کار پژوهشی و مقاله دارم، نیروگاه تجدیدپذیر راه اندازی کردم ملی دانشجو تربیت کردم اما امثال شما بی کفایت های هیاتی که کانال رو به بالا رو براتون باز گذاشته اند مزاحم پیشرفت کشورید. مزاحم پیشرفت ما هستید. مزاحم خدمت ما به کشورمان هستید. شناسایی که ایران رو به صادرکننده مواد خام تبدیل کرده اید و احتمالا هم در صادرات مواد خام دست دارید و چشم دیدن نخبگان رو ندارید و با سلاح دین ظاهری خودتان را حاکم بیت المال نموده آید. برید کنار بگذارید ما آن مواد خام رو برای مردم صدها برابر کنیم تا مردم ثروتمند شوند..
حالا این قدر به حجاب گیر بدید تا همه روسریها را بردارند و بگن می خواهیم بریم زندان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
همه!!!
در ضمن با فرستادن به غسالخانه چنان وحشتی می کنند که دیگر جرات بدون چادر آمدن هم نمی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
فقط تا اسم روسری دراوردن میشه بعضی ها غیرتی میشن در مقابل این همه فساد این همه فساد ای ومشکلات دیگر ساکت هستند
نماینده مجلس: ساخت موشک سخت تر است یا مسکن.
البته که ساخت مسکن چون ساخت مسکن به رفاه نسبی مردم میانجامد که چندان مهم نیست،اما ساخت موشک پایه های قدرت را محکم تر میکند، نتیجه اینکه ساخت موشک ضروری تر است.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
کدام موشک ؟؟؟؟ هنوز هیکدام از موشکهایی که ساخته اند امتحان عملی خودشان در جبهه نبرد را نشان نداده اند ، روسیه هم خیلی سلاح و موشک داشت و بنا بود ۳ روزه اوکراین رو بگیره ولی چی شد ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
خوب هست از مرحله فوتوشاپی یک مرحله جلوتر امدی جناب آزمایش شده
مردم تحمل گرانی های جدید را ندارند.

ما اصلا جدیدا گرانی نداشته ایم ،گرانی ها بشکل روزانه است،مردم بسیار عالی خودشون رو آپ دیت میکنند و هنوز برای تورم های بالاتر هم جا دارند.مسولان نگران نباشند.
ریزش و افزایش بورس یه مسئله ذاتی بازاره اما وقتی امروز خریدار تا حدود ظهر زیاد بود و حقوقی هایی که باید از سهام مردم حمایت کنن شروع به عرصه آبشاری کردن،چرا ؟ چون بورس رو بواسطه گران کردن سوخت پتروشیمی ها بگروگان گرفتن و باید بازار ریزشی باشه
چلسی بر کار لین حقوقی ها نظارت داره چرا اکثر سهم ها منی ۷ تا ۱۰ درصد بود اما شاخص کل منفی یک و نیم رو نشون میده!
چرا با اعتماد سرمایه گذار اینطور میکنید؟
مسلما ساخت مسکن سخت تر است. چون ۴۰ سال است وعده ساخت مسکن می‌دهند و انگار نمیشه مسکن ساخت.. ولی ۲۰ سال پیش وعده ساخت موشک داده شد و امروز در این زمینه رشد کردیم و انواع موشک داریم. پس معلوم میشه ساخت مسکن سخت تره. شایدم اصلا امکان نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
سخت تر نیست قطعا ولی خوب به صلاح هم نیست . مردم نباید دغدغه معیشت نداشته باشن
آقای پزشکیان!
به جای برنامه ریزی برای انتخابات و فرافکنی اول فکری به حال جبهه بی سر اصلاحات کنید
خودتان می دانستید که خانم منصوری شخصیت فکری مناسب برای این مسوولیت نیست.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
اصلاحات خسارات محض بودند کسی دیگر به اصلاحات رای نخواهد داد.
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
ایضا به اصولگراها
جناب میرتاج‌الدینی تنها مشکل برمیگرده به
یک کارمندانی بگذارید که این سیل عظیم متقاضیان رو درست مدیریت کنن
و دوم این هزینه های عجیب و غریبی که خود دولت میگیره و به تورم و گرانی مسکن دامن نیزنه کاهش بدین
بنده متقاضی مسکن هستم پولم هم آماده بوده الان ۳ ساله دارن تابم میدن!
آفرین بر اصولگرایان، لطفاً اصلاح طلبها رو خودتون سرکوب کنید تا تعدادتون نصف بشه. با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
رای بی رای
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
اصلاح‌طلبان گرفتار بحران گفتمانی، اندیشگی، بی‌آیندگی و کارآمدی هستند. این بحران‌ها آن‌ها را به ورشکستگی سیاسی رسانده است. لات‌بازی سیاسی حجاریان و تاجزاده مبنی بر شروط شرکت در انتخابات، یک شارلاتان‌بازی برای سرپوش گذاشتن روی بربادرفتن سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان است! انتخاب یک زن به‌عنوان رئیس جبهه اصلاحات و دارای پرونده محکومیت سیاسی با پرچم‌داری حجاب اختیاری معنایش این است که می‌خواهند از پیاده‌نظام غرب در آشوب پاییز سال گذشته سربازگیری کنند. البته این سربازگیری کمکی به احیای سرمایه اجتماعی آن‌ها نمی‌کند.
ردصلاحیت آذر منصوری برای اینه که ببینند اصلاح طلب ها چقدر در نیامدن به انتخابات جدی هستند . دارن میزان جدیتشون رو محک می زنن . ازیه طرف می گن انتخابات پرشور و همه بیان و شورای نگهبان نگاه وسیعی به جناح "رقیب " داره و .... از این طرف با رد صلاحیت این شخص ه می خوان بگن ما التماس نکردیم و نمی خواهید شرکت نکنید .....
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
انتخاب یک زن به‌عنوان رئیس جبهه اصلاحات و دارای پرونده محکومیت سیاسی با پرچم‌داری حجاب اختیاری معنایش این است که می‌خواهند از پیاده‌نظام غرب در آشوب پاییز سال گذشته سربازگیری کنند. البته این سربازگیری کمکی به احیای سرمایه اجتماعی آن‌ها نمی‌کند. یک‌مشت مجرم سیاسی باسابقه سربازی در پادگان‌های جنگ نرم دشمن علیه ملت با توهم «خوداکثریت بینی» با سوءاستفاده از آزادی در کشور برای حضور در انتخابات شرط می‌گذارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
تندروهای جبهه پایداری ها که

رییس اتاق بازرگانی منتخب بازرگانان را قبول نکردند

چطور ممکن است که دبیر اصلاح طلبان را میگذارند !!!؟

تندروهای جبهه پایداری ها چشم به تمام قدرت و ثروت کشور دارند
و کاری خواهند کرد که اصولگرایان سنتی و قدیمی را هم کنار خواهند گذاشت

این خط _____ و اینهم # نشان
قنبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
در جواب محمد
من کاری به اصلاح و اصول ندارم
ولی اینو میدونم که
اکثریت ما بسیار بیشتر از شماست
وزیر کشور گفته نباید مجلسیا از امکانات دولتی برای کارهای شخصی استفاده کنند دارن استیضاح میکنند تا کی رانت
ای خدا!!!اخباره مملکت رو نگا کن!!!خدایا دیگه نمیتونم به خودت قسم.
خدایا ما که بجز ظلم از مسولین چیزی ندیدیم اگر امام زمان الان نمیخواد ظهور کنه پس چه زمانی میخواد
ايا مسئول با وجدانى پيدا ميشود كه بگويد ما افتخار ميكنيم كه اين كشور را به نحو كنونى اداره ميكنيم
برای اجرای طرح مولد سازی نیاز به تغییرات و جابجایی افراد خودی تر البته با تاکید بر فارغ التحصیلان امام صادق بود شاید اقای رحمتی که از حلقه نزدیکان گروه برکت و ستاد اجرایی نیز هست بسیار از قربان زاده مورد اعتماد تر باشندو تا چه از تنور در آید.
چه خبر از پوتين و جزاير سه گانه؟
این سئوال که ساخت موشک سخت تراست یامسکن جواب آنستکه هیچکدام سخت نیست اگراراده باشد ولی درکل ساخت مسکن سخت تراست جون زمین میخواهدکه محدود هست ودرکویرلوت نمیشودمسکن ساخت خدمات شهری زیادمیخواهد آب میخواهد که کمبود داریم ولی اگر واقعیت رابخواهیم بگوئیم ماکمبودمسکن فقط درشهرهای بزرگ داریم روستاهای خالی ازسکنه شده همه به شهرهای بررگ کوچ کرده اند وحتی جمعیت شهرهای کوچک هم افزایش ناجیزی داشته ما شهرهای بزرگ راپرجمعیت کرده ایم که ازوجودجمعیت زیاد برای میتینگهای انتخاباتی ومواردی ازاین قبیل بیشتراستفاده کنیم لذاسالها تلاش شد که شهرهای بزرگ راپرجاذبه انهم ازنوع کاذب وشهرهای کوچک راخلوت کنیم موفق شدیم ولی شهرهای بزگ راهم خراب کردیم حتی امروزکه شهرستانیها ومهاجرین شهرهای کوچکتر بخاطر گرانی مسکن درشهرهای بزرگ ازاین توفیق احباری میخواهند استفاده کنند ومهاجرت معکوس به شهر‌وآبادی خودشان داشته باشندهرروزدنبال راهی میگردیم بلکه نگذاریم به سهرشان برگردندوتهران راخلوت کنند منطورسکنا دادن مردم نیست منظورشاوغ ترکردن شهرهای شلوغ وپرترافیک وتشدیدآلودگی هوااست وگرنه به شهرهای کوچک‌وکم جمعیت رسیدگی بیشتر میشد بااین استدلال ساخت موشک بمراتب ساده تراست
برای آمریکا این رویه ، یعنی فریاد مرگ بر آمریکا و تظاهر به مبارزه با ایادی آمریکا در منطقه و طرفداری از سایر گروه ها و کشورهای مثلا دشمن آمریکا ، ایده آل است و امکان نداره شرایط رو بهم بزنه ، البته حالت دیگر مورد پسندش هم تجزیه کشور است که در این راستا و به کمک خود سیستم و ایادی داخلی اش موفقیت هایی هم کسب کرده است . مذاکره مستقیم با آمریکا راه به جایی نخواهد برد زیرا شیوه مطلوب تعامل با آمریکا از نظر آنها، توسط ما ، همین روشی است که تا به حال به آن رفتار شده است . تنها راه برون رفت از این وضعیت استفاده از توان صد در صد مردم با استفاده از بکار گماری افراد پاکدست در مناصب مختلف ، باصلاحیت کامل تخصصی است . البته پاکدستی افراد در هر حال تابع شفافیت سیستم است . از فرصت پیش رو و انتخابات آتی ، به صورت یک راه تغییر در نگرش استفاده بهینه کنید و از رفتارهای ملت پسندانه حداکثر بهره را ببرید که تنها راه باقی مانده است . انشاالله که پاسخ ندهید ما به رفتار خداپسندانه عمل خواهیم کرد که نتیجه ادعای این عملکرد شرایط حال حاضر است .
در مورد کوبا که روسیه هرگز اجازه هرگونه مذاکره با آمریکا را به دولت این کشور نداد در کره شمالی زمانی برای حفظ ظاهر مذاکراتی بین کره شمالی و آمریکا روی داد ولی این مذاکرات از طرف روسیه مدیریت شده بود و برای اقناع و فریب افکار عمومی و به وقتش بی سر و صدا تمام شد در مورد ونزوئلا نیز روسیه اجازه نمی دهد دولت دست نشانده این کشور هرگونه مذاکره و رابطه ای با آمریکا داشته باشد
به نظر من ساذت مسکن سخت تر است. چون پروسه اداری حاکم برای اخذ مجوز واقعا ذفتضاح است. دست چند نفر بی سواد و مانع تراش افتاده و کسی هم جذابگو نیست. شهرداری هم که واقعا جلو همه چی را گرفته و حتی برای اینکه جواب سلامت را بدهند باید پول بدهی. برای نموذه من که برای کارگاهم آب می خواستم برای اخذ مجوز کندن 25 میذیون تومان برای ابعاد 0.8*0.3*3 متر ازم 25 میلیون تومان گرفت و آبیاری هم 35 میلیون و آخرش خودم نفر گذاشتم کند و خودم هم پرش کردم. در حالی که یک از همسایه ها با دادن 3 میلیون به قول بعضی ها پول شیرینی با 11 میلذون تمام کرد. بله ساخت مسکن سخت تر است تا ساخت موشک.
اقای نماینده اگه ذره ای درک از مسایل اقتصادی داشتی می فهمیدی بله ساخت مسکن سخت تر از ساخت موشک هست
رای بی رای
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
به کوری چشم دشمنان با تمام وجود در انتخابات شرکت خواهیم کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
حتما رای میدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
فی الحال که جز 4 درصد هستی و از تنهایی باید دق کنی
برای ساخت موشک شما به یک سوله و بودجه و دانش نیاز دارید که همشون می تونید دستوری فراهم کنید برای ساخت مسکن شما باید شالوده اقتصادی و سیاسی قوی داشته باشید باید سرمایه اجتماعی داشته باشید که 100 برابر سخت تر است . همه کشورهای فقیر می تونن دستوری موشک بسازن اما هیچ کدوم نمی تونن زیرساخت شهری و مسکن بسازن. اقای نماینده برای میزان درک و فهمتون از مسایل واقعن متاسفم
ساخت مسکن برای افرادی که باید مسایل چند بعدی را در فضای واقعی جامعه حل کنند بسیار سخت تر است .وگرنه الان که اعظم اقتصاد از جمله مسکن در اختیار افرادی با پیشینه نظامی است .
حقابه ايران از افغانستان به كجار رسيد. به داد هموطنان عزيز سيستان و بلوچستان برسيد.
آذر خانم!!! باید بیان خود نسبت به مردو شدن صلاحیت خود را به درستی بگوید که : «شما درست می‌گویید؛ من حتما صلاحیت ندارم«. خانم لطفا جمع نبند تا دیگران را تحریک کنی.خانم خالی هم نبند. هر موقع از سگ بازی فارغ شدی باز هم بیا! ممکن است مردم دوباره تو را ببذیرند.
پاسخ ها
تربتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
چقدر شما جماعت ا ادبیات مشترکی دارید.
اون آدمهایی که ساخت موشک را با چیزهای دیگه مقایسه می کنند اولا موشک وسیله کشتن و نابودیه ولی مسکن ، خودرو و لوازم خانگی وسیله زندگی و رفاه و ساخت وسیله کشتن خیلی راحتتر از وسیله زندگی است کما اینکه شوروی بهترین موشکها را می ساخت ولی قادر به تامین رفاه مردمش نبود. ثانیا در حال حاضر بیشترین توجه و امکانات و سرمایه کشور به ساخت و نگهداری موشک اختصاص یافته و نه وسایل رفاهی
چقدر واقعیت دارد هدف "کنترل قاچاق سوخت " مگر می شود با جمع کردن 60 تا 50 لیتر بنزین کارت سوخت مردم این حجم ادعایی قاچاق سوخت را انجام داد این بیشتر به بهانه شبیه است تا واقعیت قطعا منشا قاچاق سوخت کارت های سوخت مردم نیست
از ساخت ماشین و همه محصولات صنعتتیتون معلومه چی ساختید
سیستمی که از درون آن امثال مدیر کل ارشاد گیلان بیرون بیاید و قطعا آخری هم نیست با امر به معروف چه نسبتی دارد ؟؟؟؟؟
اگر از خودیها نبود چها که نمی کردید .
قرآن سوزی را محکوم می کنیم ولی به قرآن هم عمل نمی کنیم و بنفع خود تفسیر می کنیم . کدام خطر ناکتر است .
به "عاونت" امور زنان بفرمایید حال ملت از اینهمه تکذیب و انکار تکذیب و تکذیب انکار تکذیب بهم می خوره حال خودتون چطوره؟
هیچ راهی جز مذاکره مستقیم با غرب از جمله آمریکا وجود ندارد
همه راهها را رفتیم و به نتیجه نرسیدیم روسیه و چین هم خیانت کردند .
از نظر شما کل کشور صلاحیت ندارن چون همه با شما مخالفند
نماینده مجلس: ساخت موشک سخت‌تر است یا مسکن؟

قطعا ساخت موشک راحت تره مخصوصا اینکه کیفیت و قابلیت های این موشک ها هم توسط هیچکس قابل ارزیابی نیست پس خیلی راحت میتونن یک لوله بخاری بردارن چند کیلو خرج و تی ان تی بکنن توش بعنوان موشک نقطه زن با قیمت چند میلیارد تومان فاکتور کنن برای ملت نجیب شهیدپرور ... کاسبی از این بهتر سراغ داری آقای نماینده مجلس ؟؟؟؟
اینقدر حلقه خودی ها تنگ شده که خیلی از این خودیها نخودی به حساب خواهند آمد و بیرون از حلقه خواهند افتاد
با سلام واحترام

حرفی که سالها است ملت می گویند .از زبان آقای صالحی در آمد."حل همه مشکلات با آمریکا" زیرا تاریخ نشان داده "آمریکا ستیزی به ضرر منافع ملت است"

اما اگر تندروها و کاسبان تحریم بگذارند. تاکنون که نگذاشته اند. همانطوریکه در خصوص گشت های ارشاد نگذاشتن تا مردم در آرامش باشند.
چرا ریسی گیر میدین؟ ایا ایراد کار در ریس جمهور است؟
ساخت موشک سخت تر است یا ساخت مسکن!
از نماینده فرهیخته مجلس باید سیوال کرد ، از کدام دیدگاه به موضوع نگاه میکنید!؟
اگر از باب تکنیکی و فنی نگاه میکنید ، احتمال غریب به یقین، ساخت موشک!

اگر از باب منابع مالی اختصاصی و مطالبه حکومتی به موضوع نگاه میکنید، مسلما ساخت مسکن، چون منابعی اختصاصی و یا سیال جهت اختصاص به آن وجود ندارد حتی اگر بظاهر !! مطالبه حکومت هم باشد!

آیا مگر مردم کره شمالی با آن همه پیشرفت در موشک و فضا... در مبحث خوراک ، پوشاک و مسکن که اموری بسیار پیش پا افتاده هستند، دارای معضلات اساسی نیستند!؟
اقای صالحی از زمان خاتمی دارید مذاکره میکنید ا مریکا حسابتون نکرد اگر به جای مذاکره با امریکا با ملتون مذاکره میکردید دنبار رفع مشکلات بودید نه مال اندوزی کشور تاحالا درست شده بود
پاسخ ها
صدای ملت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
بنده خدا مشکل اصلی تحریم است که تنها با توافق با آمریکا قابل رفع است
ساخت موشك راحتر است يك لوله برش ميدن يك هدايت گر داخلش نصب ميكنن فلسطيني ها يمني ها هم ميسازن مشكل بودجه هم هميشه هست مسكن هم سمايه ميخواد زيرساخت ميخواد
کلا فدای سرمون آذر منصوری رد صلاحیت شد ، ولی قسمت دردناکش اینه حنی اگر یک نفر محکومیتی داشته و مجازاتشو کشیده برای چی از ادامه زندگی محرومش می کنند؟ چه برسه به این پرونده سازی های کشکی که برای غیر خودی ها راه انداختن ، موت معلوم باشه دو سال زندان ، میلیارد میلیارد خورده باشی از بیت المال در حال خوش خوشان
مستعان ؛ نمونه بارز نحوه اداره کشور
زمان اقای روحانی تورم بود ولی قابل تحمل ولی زمان اقای رئیسی تورم است غیر قابل تحمل مثلا مرغ 12 هزار تومان می شد 13 هزارتومان ولی حالا مرغ 50 هزار شد صد هزارتومان نمی شود تحمل کرد مثال مرغ را زدم بقیه کالا ها هم همینطور شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
مرغ 6 هزار تومانی شد 25 هزار تومان و الان ازان قیمت به 100 هزار تومان
که دلیل اصلی این قیمت 100هزار تومانی و چه آن 25 هزار تومان هم به دلیل ایجاد ارز 4200 بود
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
خساراتی که دولت قبل به ملت و دولت وارد کرده اند هنوز هم هست مردم دیگر اصلاحات را نمی خواهند
مذاکره مستقیم با آمریکا در راستای منافع ایران است
وقتی با واسط مذاکره میکنید در واقع در رابطه با منافع واسط مذاکره میکنید
روسیه با همین روند مذاکرات را به شکست کشاند
موشک سا ختنش سخت تر از مسکنه
به همین دلیل هست که سوئیس ، نروژ ، دانمارک ، پرتقال ، اسپانیا و .... نمی نونند بسازند

اما پاکستان و کره شمالی و ایران می تونند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
و اما کدخدا درست کند نشان از پیشرفت بشریت برای رفاه و آسایش و حقوق بشر جهانی؟ نه!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
کدخدا اگر درست میکند ، قبلش و همراستا با اون وضع اقتصادش نشون دهنده بالانس بین همه تصمیماشان هست .
مشکل اینه که متوجه نمیشی اول رفاه مردم شرطه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
اول امنیت هست که رفاه درست می شود
در ضمن مشکل ایران در اقتصاد داخل هست و نه تحریم
رئیس کمیسیون اجتماعی: نتیجه مستقیم تشکیل وزارت بازرگانی قطعا در سفره مردم دیده خواهد شد
ایشان حرف درستی زده است اما مفهوم مدنظر ایشان را باید ۱۸۰ درجه تغییر دارد
بله دیده خواهد شد قطعا وزارت بازرگانی حجم هزینه را بالا خواهد برد و کسری بودجه بیشتر و چاپ پول بیشتر و تورم بیشتر و آنگاه با افزایش تورم سفره مردم دیدنی تر خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
! افتابه لگن هفت دست شام و ناهار هیجی
البته برا یه عده ای هم سفره ای باز میشه
از گندم گندم بروید و از جو جو بروید
وقتی کشور دچار تورم ۳۰۰ درصدی می شود ریال هفت تومانی ۵۰ هزار تومان می شود مثل ماشینی است که آمپر چسبانده است
باید توقف کرد و یک مکانیک وارد بالای سر ماشین آورد تا ترموستات آن را عوض کند
یعنی کشور مسیر را اشتباه رفته باید توقف کند و در سیاست ها بازنگری کند
باید مدیران ما دست از لجبازی بردارند و بفهمند که مرغ یک پا ندارد
خیلی باحالی
نظرات خلاف امنیت ملی مانند رای بی رای و.. را منتشر می کتی
ولی گفته شود این حزب اصلاح طلب عامل دشمن در ایران هست و باید منحل شود را منتشر نمی کنید
دنبال چی هستی؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
فعلا با این منفی حال کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
اشتباه مثبت دادم
سناریو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
امنیت ملی تون چه قدرتی داره که با یگ کامنت رای بی رای به خطر میوفته!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
جز 4 درصدی ها هستی یادت هست که دوست اصولگرایتان اقای قالیباف راجع به چهار درصدی ها می گفت رای های بالا را اگر ریاضی خوندی درصد گیری کن
وزیر ارشاد چرابر کنار ومحاکمه نمیشه؟
باید به آقای صالحی یادآور شد که مذاکره سیاسی با آمریکا نمی تواند یک معامله خوب باشد چون چهل و اندی سال پیش آمریکا از این کشور رانده شد و آمریکاستیزی یکی از اولویت های سران کشور قرار گرفت. مذاکره معمولا وقتی معنا و مفهوم پیدا می کند که دو کشور از همه نظر در یک سطح و تقریبا همسطح باشند تا بتوانند چانه زنی و معامله کنند. از طرف دیگر آقای صالحی سالها ریاست سازمان انرژی اتمی را در دست داشت و نتوانست چندین هزارمگاوات برق هسته ای تولید کند، چرا؟ چون ایران در اکثر زمینه ها از قبیل روابط خارجی، تکنولوژی، اقتصادی، اجتماعی، و ... کشوری با بنیه ضعیف فنی و علمی نمود پیدا کرده است. البته در سطح حرافی و سخنرانی مقام اول را در دنیا پیدا کرده ایم و از نظر ارزش پول ملی تقریبا آخرین مقام های دنیا را داریم. یعنی هر چه حرافی و مذاکره بیشتر داشته باشیم، پول ملی با ارزش کمتری خواهیم داشت. چون همه حرافی و سیاسی کاری را دنبال می کنند نه کار درست و تلاش بیشتر را.
خداوندا ما را از شر وسوسه های ابلیسی در امان دار و مردم ما را آزاده و سلامت بدار.
ساخت مسکن راحت تر از ساخت موشک است ولی تولید اقتصادی مسکن از موشک سخت تر است.
ساخت موشک سخت‌تر است یا مسکن؟

جهت آگاهی همه کلت عرض میکنم ( البته اگر تابناک تیغ سانسور بهش نکشه)

در ساخت موشک هیچ محدودیت مالی وجود نداره و هر چه که لازم باشد به هر قیمتی از بودجه های کشور را میبلعند و موشک را میسازند. تا به حال کسی نگفته : " موشک متری چند برای ما در میاد ؟" فقط این رو بگه که در شرایط تحریم سبکتر یک موشک پول هزار متر مشسکن بود و حالا حد اقل معادل 5000 متر مسکن تموم میشه. اگر معادل 100000 متر مسکن هم تموم بشه سختیش رو ما در تورم حس میکنیم و شما در ساختنش حس نمیکنید. پس هرچه ساختن موشک راحت تر میشه به قیمت سخت تر شدن ساخت مسکن انجام میشه.
اقای رییسی بجای کارهای بیهوده و بیفایده که انجام میدی کمی از متخصصان و کارشناسان دلسوز وباسواد راهنمایی بگیر.همه کشور رو به بهانه حجاب معطل کردی.بلیت هواپیما نیست.بلیت اتوبوس نیست.مرغ پرواز کرده.گوشت که به فضا رسیده.امنیت داره اب میره.این چه کشورداری است که داری انجام میدی؟تو این کشور فقط خودی ها دارن منفعت میبرن و مردم عادی فراموش شدن.هر سال داریم 30 سال به عقب برمیگردیم.یعنی واقعا وجدانت اسوده است؟؟؟
افراد بی حجاب وقتی گرفتار مشکلات از جانب افراد هوسران شدند خودبخود با حجاب خواهندشد.بهتره خودشون اینو تجربه کنن و به نظر من با برخورد قهری مشکل حل نمیشه.اسلام دین رافت و مهربانیه.
اونی که حجاب داره با دیدن بی حجاب ها اعتقادش سست نمیشه مطمنا.
با زبان خوش میشه ماررو از سوراخش بیرون کشید باید با زبان دوستی با جوانان بی حجاب صحبت کرد برخورد قهری بی فایدست
فهم همین سوال از جانب مسئولین مربوطه از هر دوی اینها سخت تر هست.!!!
سلبریتی‌هایی که برای کوچک‌ترین حوادث در غرب در شبکه های مجازی اعلامیه صادر کرده و اشک می‌ریزند، و یا از اتفاقاتی که در کشور رخ می‌دهد برای جلب توجه دولت‌های غربی استفاده می‌کنند، نوبت به ملت ایران و مسلمانان که می‌رسد، سکوت پیشه می‌کنند. حتی مواضعی هم که در رابطه با حوادث و اتفاقات داخل کشور اتخاذ می‌کنند، بوی غرب پرستی شان بلند است. جالبتر اینکه برخی از همین افراد قانون شکن، در جشنواره‌‌های بین المللی فیلم که مورد توجه همه دنیا است یک‌بار هم از تحریم‌های آمریکا و دیگر کشورها نگفته‌اند و نپرسیدند چرا دارو را تحریم کردید؟ چرا در طول این چند سال مردم ما را در تنگنا و سختی گذاشتید؟ چرا اینقدر علیه ایران جوسازی می‌کنید؟ و هزاران چرای دیگر
ساخت موشک سخت تر است یا ساخت هواپیما ؟ معلومه هواپیما چون اگر آسون بود کشور دوست و برادر چین هواپیماهای تجاری می ساخت . ساخت موشک سخت تره یا خودرو ؟!؟! معلومه خودرو چون خودرو ۱۰۰۰۰ قطعه هست و اگر آسون بود خوب کره شمالی که تو موشکی خیلی قوی هست یا روسیه پس چرا خودرو های شتر گاو پلنگ مترو می خره . ساخت خودرو سخت تره یا ساختمان ؟!؟! آهان اگر منظور ساخت یک ساختمان یک طبقه بدون رعایت ضوابط هست معلومه موشک سخت تره ولی اگر منظور ساخت یک برج با تمامی امکانات باشه خود آسانسورش داستان‌های عجیب و غریبی داره تا بقیه قسمتهاش در نتیجه باید بگویم طرح این سوال به نظر بنده بدون دادن اطلاعات دقیق و صحیح کمی عجیب و غیر کارشناسی هست
در بدو کار این دولت تمام دولتیان از عبارت بانیان وضع موجود استفاده می‌کردند. نقش تحریم و کرونا و FATF و کاهش قیمت نفت رامنکر بودند و مشکلات را از بی غیرتی مسولین می‌دانستند.عزیزان عاملان وضع موجود کیستند..
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی