بازدید 1793
۲

کشف ۴۹۲ رأس دام قاچاق در مرز پیرانشهر

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف ۴۹۲ رأس دام قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی پیرانشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰ 22 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار  "محمد احمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای انسداد نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، مرزبانان مستقر در واحدهای مرزی پیرانشهر از حضور  قاچاقچیان احشام در حوزه استحفاظی مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه مرزبانان در این عملیات و در بازرسی از محل موفق به کشف و مهار ۴۹۲ رأس دام قاچاق از نوع گوسفند شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی احشام کشف شده را ۲۵ میلیارد ریال برآورد کردند.
 
وی عنوان کرد: مرزبانان به طور شبانه روزی و در سخت ترین شرایط جوی و جغرافیایی با بهره گیری از تجهیزات فنی، به رصد کامل نوار مرزی پرداخته و با هر گونه تردد غیر مجاز و ورود و خروج کالای قاچاق مقابله می کنند.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
قاچاق چی نیستند بدلیل فساد و رشوه گیری در گمرک، کسی تمایل به کار با گمرک ندارد. اینگونه هم نیست مستقیم درخواست رشوه کنند احشام را در انبار نگه می دارند اگر رشوه نداد همانجا تلف می شود. از زرافه هم نگذشتند!
به احتمال زیاد اینها به طرف ایران قاچاق می شدند . چون قیمت گوشت و دام زنده در ایران چندین برابر عراق هست . منافع جمع را بخاطر منافع چند ده نفر وارد کننده گوشت به کشور فدا کردند ، تولید دام زنده را محدود کردند تا عده ای رانت خوار یقه سفید از خارج گوشت وارد کنند و به قیمت های نجومی بفروشند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست