بازدید 4204

لباس فوتبال

لباس های فوتبال در سال های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته به طوری که دیدن افراد در فضاهای عمومی با تیشرت فوتبالی موضوع عجیبی نیست. این میزان استقبال باعث شده تا فروشنده ها بیشتر روی این مسئله دقت کنند و لباس های متنوع رو در دسترس مردم قرار بدهند .
کد خبر: ۱۱۸۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ 15 July 2023

لباس های فوتبال در سال های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته به طوری که دیدن افراد در فضاهای عمومی با تیشرت فوتبالی موضوع عجیبی نیست. این میزان استقبال از کیت های فوتبال باعث شده تا فروشنده ها بیشتر روی این مسئله دقت کنند و لباس های متنوع رو در دسترس مردم قرار بدن اگر به 10 سال قبل برگردیم شاید به سختی یک لباس از تیم محبوبتون را میتونستید پیدا کنید اما الان لباس های متنوعی از جمله کیت اول، دوم، سوم، کانسپت و تمرینی تیم ها به راحتی در دسترس عموم قرار داره.

پوشیدن لباسی که بازیکن محبوب شما هر هفته بر تن داره قطعا حس لذت بخشی رو به شما میده و دقیقا یکی از دلایلی که اکثر افراد بدنبال لباس های روز هستند، همین هست.

لباس هایی که دارای طراحی و ظاهر زیبا هستند معمولا بیشتر مورد استقبال عمومی قرار میگیرند. گاهی قهرمانی تیم در یک رقابت مهم حداقل به مدت یکی دو سال، نقش زیادی در فروش اون کیت داره. معمولا لباس های اول تیم ها ساده هستند و طراحی های جذاب رو در کیت های دوم و سوم میبینیم. اما عبارت زیبایی در سادگی رو خیلی شنیدیم که در مبحث لباس های فوتبال هم بارها ثابت شده.

در این مطلب قصد داریم بهترین لباس فوتبال رو برای 10 فصل گذشته در سطح تیم های مطرح باشگاهی بررسی کنیم.

لباس فوتبال

اگر از فصل ۲۰۱۳/۱۴ بخوایم سه لباس زیبا و پر استقبال رو انتخاب کنیم به ترتیب اول آث میلان با راه راه سنتی مشکی قرمز که با خطوط طلایی آدیداس ترکیب شده و طرح بینظیری رو ایجاد کرده، دوم منچستر سیتی با رنگ مشکی و طوسی که با لوگو های طلایی به زیبایی مزین شده و اول رئال مادرید که بصورت عمده سفید رنگ و از نارنجی و طوسی کمرنگ در لباس استفاده شده.

فصل ۲۰۱۴/۱۵ شاهد لباس های جذاب تری بودیم. کیت سوم رئال مادرید که طرحی از اژدهای دوسر داشت، با فاصله بهترین پیراهن فصل بود. لباس اول آث میلان هم بر خلاف همیشه از راه راه های غیر سنتی استفاده کرده بود که طرح نهاییش عالی بود. پیراهن دوم سیتی از نوار های سرمه ای در بالای تیشرت تا آبی رنگ در پایین پیراهن کار شده. لباس اول چلسی هم از جمله کیت های جذاب این فصل بود.

فصل ۲۰۱۵/۱۶ شاهد یک طرح ساده و بسیار جذاب برای لباس سوم یوونتوس بودیم که به شدت از هواداران فوتبال دل ربایی کرد. لباس اول  آرسنال با یک طراحی یقه بسیار زیبا و خطوط روی سرشانه و استفاده بجا از رنگ طلایی یه کار فوق العاده رو ارائه داد. کیت سوم منچستر یونایتد با رنگ مشکی و نوار های نارنجی فسفری که در زمینه لباس طرح های محو و بسیار زیبایی داشت.

فصل ۲۰۱۶/۱۷ لباس اول بارسلونا با اضافه شدن خطوط باریکی درون راه راه های همیشگی خیلی جذاب و زیبا شده بود. لباس اول یوونتوس هم از فرم نرمال و راه راه همیشگی خارج شده بود و بسیار جذاب به نظر میرسید. کیت سوم چلسی چون ترکیبی از مشکی، نوک مدادی همراه با جزئیات، لوگو و خطوط سرشانه فسفری هست، خیلی خیلی زیبا بنظر میرسه.

فصل ۲۰۱۷/۱۸ بهترین لباس تعلق میگیره به کیت سوم رئال مادرید با رنگ سبز کله غازی که بشدت مورد توجه و استقبال قرار گرفت. لباس اروپایی دورتموند جز کیت های ساده اما بشدت جذابی بود که به معنای واقعی یک تیشرت خاص محسوب میشد. پیراهن اول لیورپول در این فصل در عین سادگی بسیار جذاب و زیبا بود و تعداد زیادی از هواداران فوتبال ازش استقبال کردند.

فصل ۲۰۱۸/۱۹ بهترین لباس با اختلاف متعلق به کیت سوم تاتنهام میشه. استفاده از رنگ سبز همراه با طرح یک نقشه هوایی روی تیشرت اون رو خیلی خیلی جذاب کرد. لباس اول بایرن با طرح های الهام گرفته شده از ورزشگاه آلیانس، بسیار زیبا کار شده بود. کیت جذاب اول لیورپول از سال های گذشتش تیره تر و بسیار زیباتر بود.

فصل ۲۰۱۹/۲۰ رقابت سختی بین چند لباس فوتبالی برای کسب عنوان بهترین در فصل شکل گرفت. لباس دوم رئال مادرید که طرحی از صوت تشویق هواداران تیم روی اون نقش بسته بود رو میشه بهترین طرح معرفی کرد. لباس اول چلسی که طرح هایی از ورزشگاه استمفورد بریج روی اون قرار داره هم جزء شاهکار های این فصل بود. کیت هالوین یوونتوس ترکیبی از لباس کلاسیک و مدل نوین بود که بسیار جذاب و دیدنی هست. لباس اول رئال در همین فصل با اینکه بسیار ساده بود اما بسیار شیک و زیبا با جزئیات طلایی مزین شده بود و از دید هواداران رئال هم بهترین کیت این تیم بوده.

فصل ۲۰۲۰/۲۱ تعداد لباس هایی که شایستگی حضور در جمع سه تای برتر رو دارند واقعا زیاد هست که از این جمع بهترین و محبوب ترین مربوط میشه به دوم بارسلونا که ترکیبی بود از رنگ مشکی و جزئیات طلایی روی اون است. دومین لباس زیبای این فصل پیراهن دوم منچستر سیتی هست که یک شاهکار در لباس های فوتبال بود. آرسنال دوم هم جز محبوب ترین لباس های این فصل بود.

دو لباسی که واقعا جاشون در برترین های این سال خالی هست لباس سوم منچستر سیتی و سوم بایرن مونیخ هست.

فصل ۲۰۲۱/۲۲ از نظر لباس های زیبا و جذاب دارای ترافیک بسیار شدید تری بود. حداقل 6 لباس در این سال بودند که بشدت با هم در رقابت بودند. بهترین کیت این فصل مربوط میشه به دوم رئال که طرح بسیار زیبایی داشت. لباس سوم بارسلونا هم از بهترین و زیباترین طرح های این فصل بود که اگر به عنوان لباس اول تیم معرفی میشد خیلی بیشتر میتونست خود نمایی کنه. لباس اول اینتر که یک طرح پوست ماری بسیار زیبا روی اون کار شده هم به عنوان یکی از بهترین های این فصل ثبت شد. لباس های دوم تاتنهام، دوم سیتی و دوم بایرن هم در این فصل جز بهترین لباس های فوتبال چند سال اخیر بودند.

فصل ۲۰۲۰/۲۳ قطعا بهترین کیت فوتبال مربوط میشه به دوم آرسنال که ترکیب مشکی طلایی داره. بعد از مدت ها یک لباس اول بارسا هم از ترکیب رنگ و طراحی خوبی بهره برد و مورد استقبال قرار گرفت. لباس چهارم آث میلان بشدت غوغا کرد و یک کیت فوق العاده رو برای میلان ثبت کرد.

در ادامه سه مرجع مهم و معتبر برای تهیه لباس های روز و کلاسیک فوتبال رو هم در اینجا با هم بررسی کنیم.

سایت تریداین یکی از جامع ترین سایت ها که در رشته های متنوع ورزشی از جمله فوتبال فعالیت داره. در این سایت لباس های فوتبال در ورژن های مختلف موجود داره و در کنار اون لوازم هواداری تیم های هم برای علاقه مندان در دسترس هست. سایت دارای زبان های مختلفی هست و برای پرداخت روش های متنوعی رو در اختیار مشتریان قرار میده.

سایت پریماشاپ از جمله فروشگاه های فوتبالی هست که در سال های اخیر روز به روز بر تعداد محصولات خود افزوده و هم اکنون در زمینه لباس های فصل جدید و قدیمی بسیار جامع و کامل شده. ورژن ها متنوع از یک لباس در کنار لباس های دوم و سوم تیم ها از جمله نکات بسیار جذاب این سایت می باشد. لوازمات ورزشی و طرفداری تیم ها هم از دیگر مواردی هست که در این فروشگاه دیده میشه که قطعا طرفداران بیشماری داره.

سایت فوتبال موشن یکی از فروشگاه های تخصصی فوتبالی هست که انواع لباس، کفش ها و لوازم هواداری تیم ها رو ارائه میکنه. آرشیو بسیار جامع و کامل از لباس های فصل جدید تیم ها، قطعا شما رو شگفت زده میکنه. لباس های فوتبالی بصورت آستین کوتاه و بلند و پیراهن شورت و ورژن پلیری در این فروشگاه به شما قدرت انتخاب بسیار خوبی رو میده. بصورت خیلی راحت و کلی که بخوایم بگیم اینجا یکی از بهترین فروشگاه های فوتبالی در دنیا هست که امکان خرید با کارت های بین المللی و ارسال به سراسر دنیا رو در اختیار شما میذاره.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست