بازدید 4157
۷

آزادی تجمع‌کنندگان مقابل دفتر ارتباط مردمی قوه قضاییه

پیگیری‌ها نشان می‌دهد در حال حاضر هیچ فردی از تجمع کنندگان مقابل دفتر ارتباط مردمی قوه قضاییه در بازداشت نیست و روز گذشته آزاد شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۸۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ 10 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، حضور تعدادی تجمع کننده در مسیر پیاده‌رو و محل عبور و مرور شهروندان در خیابان ولیعصر (عج) تهران (مقابل دفتر ارتباط مردمی قوه قضاییه) طی روز‌های گذشته حواشی را به همراه داشته است.
 
اخلال چند روزه در رفت و آمد شهروندان و بر هم زدن نظم و انضباط شهری باعث شد تا پلیس با تجمع کنندگان برخورد و به دلیل تمرد برابر قانون تعداد قلیلی از آن‌ها را که در برابر دستور پلیس مقاومت می‌کردند بازداشت کند.
 
پیگیری‌ها نشان می‌دهد در حال حاضر هیچ فردی از تجمع کنندگان مقابل دفتر ارتباط مردمی قوه قضاییه در بازداشت نیست و روز گذشته آزاد شده‌اند.

گفتنی است، تعدادی خانم و آقا برای پیگیری موضوع عفاف و حجاب مقابل مرکز ارتباطات مردمی تجمع به مدت چند روز تجمع برگزار کردند و بنا بر اعلام مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه، تجمع کنندگان بدون توجه به پیشنهادهای اعلامی برای پیگیری موضوع در دفتر ساختمان، به تجمع خیابان خود تا شب ادامه دادند به طوری که در ادامه اقدام به پهن کردن فرش در پیاده‌رو کردند. در پی این اتفاق، محل عبور و مرور مردم توسط تجمع کنندگان بسته شد و به تمام دیوار‌های اطراف مرکز ارتباطات مردمی پلاکارد و بنر نصب کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۷
آزادی بیان دااااااااااااااااااااد میزنه
برای چی تجمع کردن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
حتما برای زن زندگی آزادی نبوده وگرنه آزاد نمیشدند
یکی از علل وضع موجود ترک فعل قوه قضاییه است با جرایم مشهود همچون برهنگی چه کسی باید برخورد کند؟حالا باید با اشخاصی که هیچ تمایلی به اعمال قانون در جامعه ندارند پناه برد ؟ پناه بردن وملاقات با مقامات قوه قضاییه اب در هاون کوبیدن است
اگر افراد دیگر غیر روحانیون بودند و خواسته شان برا برخورد با حجاب نبود الان دستگیر شده بودند چون عده ای آزادند در این مملکت هر کاری را که بخواهند انجام دهند
هرچه بگنددنمکش می زنند وای به روزی که بگنددنمک
45 سال صبوری زیاده ؟ باز هم صبوری باید کرد بالاخره روزی مشکلات مرتفع خواهد شد !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی