بازدید 5025
۲

سه استان رکورددار مصرف برق کدامند؟

مدیرعامل توانیر گفت: استان‌های تهران، خوزستان و فارس رکورددار مصرف برق هستند و از مردم تقاضا داریم مدیریت مصرف برق را برای تداوم خدمت‌رسانی در دستور کار قرار دهند.
کد خبر: ۱۱۸۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹ 05 July 2023

 

به گزارش تابناک، آرش کردی در ارتباط زنده با صداو سیما در تشریح آخرین وضعیت برق اظهار داشت: ما با توجه به وضعیت دمایی که در کشور حاکم است، رکورد مصرف برق پی در پی شکسته می‌شود و پیش‌بینی ما این است که با تداوم افزایش دما، امروز هم شاهد رکوردشکنی مصرف برق باشیم.

مدیرعامل توانیر گفت: امروز رویداد خاصی به نام کنکور برگزار می‌شود و صنعت برق برای خدمت رسانی به دوطلبان در آماده باش کامل است.

وی افزود: مصرف استان‌ها تهران، خوزستان و فارس رکورددار مصرف است و از مردم تقاضا داریم برای تداوم خدمت‌رسانی مدیریت مصرف برق را در دستور کار قرار دهند.

کردی تاکید کرد: تنظیم دور کولر‌های آبی روی دور کند، تنظیم دمای کولر گازی روی ۲۴ می‌تواند صنعت برق را در پایداری شبکه یاری کند.

این مقام مسئول در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش‌بینی مصرف برق در روز جاری گفت: با توجه به دما و کنکور، احتمالا امروز رکورد اوج بار مصرف برق بار دیگر شکسته شده و اعداد بالای ۶۹ هزار مگاوات را ثبت می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
آقای مدیرعامل توانیر شما از روی کدام منطق خوزستان را با سایر استان‌ها مقایسه می‌کنید؟؟ تا حالا زندگی در دمای بالای 50 درجه را تجربه کرده‌اید؟ شما تشریف بیارید استان خوزستان ببینید آیا در خنک‌ترین زمان روز می‌توانید یک ساعت کولر اتاقتون رو خاموش کنید یا نه. خیالتان راحت، آنقدر هزینه برق بالاست و آنقدر هزینه‌ سرویس و نگهداری وسایل سرمایشی سرسام‌آور شده است که خود مردم کوچکترین فرصت برای خاموش کردن این وسایل را از دست نمی‌دهند.
ایا در این امار میزان جمعیت هم در نظر گرفته شده است ؟!! تهران بالاترین میزان جمعیت را دارد آیا گرمای هوا در نظر گرفته شده است در خوزستان گرما بیداد می کند و بالاترین جمعیت را در استانهای جنوبی دارد هوای نیمی از استان فارس شبیه به استانهای جنوبی کشور است و مضاف بر ان استان فارس بزرگترین استان کشور است و کشاورزی و صنعت بطور وسیعی در ان رونق دارد که بغیر از شهرک های صنعتی میزان مصرف برق پمپ های کشاورزی عدد را بطور قابل توجه بالا می برد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست