بازدید 9059

بازارگرمی تکراری برای مهاجم بدون مشتری پرسپولیس!

عبدی بعداز درخشش در یکی دوسال ابتدایی و حتی گلزنی در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس، افت کرد و در فصل اخیر عملکرد ناامید‌کننده‌ای به نمایش گذاشت. آمار گلزنی او برای انتقال به فوتبال اروپا یا حتی کشورهای عربی بهیچ وجه کافی و راضی‌کننده نیست
کد خبر: ۱۱۷۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱ 16 June 2023

مهاجم نیمکت نشین پرسپولیس هنوز مشتری رسمی از لیگ‌های خارجی ندارد اما بار دیگر زمزمه ترانسفر او در رسانه‌های داخلی پیچیده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در دوره نقل و انتقالات فصل گذشته خبری آمد مبنی بر اینکه باشگاه چاوز پرتغال با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن مهدی عبدی است. مبلغ پیشنهادی این باشگاه برای جذب عبدی ۴۰۰ هزار یورو بود اما این باشگاه برای در اختیار داشتن عبدی حاضر نبود پول رضایتنامه بدهد اما به پرسپولیسی ها پیشنهاد داده بود در صورت ترانسفر شدن عبدی درصدی را به این باشگاه می دهند که در نهایت با مخالفت سرخپوشان این انتقال منتفی شد. 

بازارگرمی تکراری برای مهاجم بدون مشتری پرسپولیس!

اکنون با شروع نقل و انتقالات فصل جدید باز هم این خبر مطرح شده که عبدی از پیشنهاد خارجی برخوردار است اما پیگیری ها نشان می دهد هیچ پیشنهاد رسمی برای فصل جدید تا این لحظه به باشگاه پرسپولیس ارسال نشده است البته یکی دو باشگاه داخلی سپاهان و فولاد ظاهرا به دنبال جذب عبدی هستند اما حتی این دو باشگاه هم نامه رسمی به پرسپولیس ارسال نکرده اند!

عبدی بعداز درخشش در یکی دوسال ابتدایی و حتی گلزنی در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس، افت کرد و در فصل اخیر عملکرد ناامید‌کننده‌ای به نمایش گذاشت. آمار گلزنی او برای انتقال به فوتبال اروپا یا حتی کشورهای عربی بهیچ وجه کافی و راضی‌کننده نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی