بازدید 3338
۶

افزایش تعطیلات مجلس معنایی ندارد

یک نماینده مجلس گفت:در شرایطی که امسال حجم کار و مأموریت‌های مهم مجلس بسیار زیاد است،افزایش تعطیلات مجلس معنایی نداشته و انتظار اصلاح رویه کنونی را داریم.
کد خبر: ۱۱۷۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ 11 June 2023


 به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، ابراهیم رضائی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۱ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور با تأکید بر تسریع در معرفی وزیر جهاد کشاورزی گفت: در شرایطی که مطالبات کشاورزان به ویژه گندمکاران روی زمین مانده و شاهد بحران بازار خرما هستیم، وزارت جهاد متولی ندارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس در ادامه در تذکری خطاب به مجلس گفت: در شرایطی که امسال حجم کار و مأموریت‌های مهم مجلس بسیار زیاد است و معلمان در زمینه رتبه‌بندی، بازنشستگان در زمینه همسان‌سازی، کارگران در زمینه بیمه و پیمانکاران در حوزه اشتغال خود و مردم نسبت به وضعیت خودروها و سفره خود اعتراض دارند، افزایش تعطیلات مجلس معنایی نداشته و انتظار اصلاح رویه کنونی را داریم.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر با بیان اینکه تا جایی که قانون اجازه داده تعطیلات را از مجلس حذف کرده‌ایم، گفت: تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه به گونه‌ای نبود که به خاطر یک روز به مجلس بیاییم و در حال حاضر نیز سه هفته صحن کاری در مجلس داریم و تعطیلات تابستانی نیز هنوز نداشته‌ایم و جلسات علنی مجلس نیز به صورت یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶
سلام تابی جون
بهشون بگو فیلم بازی نکنید.
برید عشق و حال کنید .
مملکت بدون مجلس وضعش بهتره .
کلا تعطیل کنید بیشتر نفع داره
در مجلسی که نماینده یک منطقه به خاطر افشاگری در مورد واگذاری غیر قانونی خودرو ممنوع الصحبت شود!!باز بودن وبسته بودن آن تفاوت چندانی ندارد.البته بسته بودنش این حسن را دارد که هزینه کمتری بر بیت المال تحمیل میشود
هر چی راحتیِ برای خودشون تصویب میکنن . همه چی خارج از نوبت هم براشون مهیاست . واقعا در مقابل هزینه ای که برای مردم دارن فایده ای هم برای مردم دارن
چرا ساعت کاری اینها 8 صبح هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بود ونبودتان فرقی ندارد .......
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار