بازدید 3729

هشدار مدیریت بحران به پایتخت‌نشینان

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع رگبار و وزش باد شدید از ۱۵ تا ۱۷ خرداد ماه گفت: مردم در تردد از حاشیه رودها و ارتفاعات احتیاط کنند.
کد خبر: ۱۱۷۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹ 05 June 2023

به گزارش تابناک، حامد یزدی مهر با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی از عصر امروز تا چهارشنبه (۱۵ تا ۱۷ خرداد ماه) شاهد احتمال وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مستعد و احتمال بارش تگرگ در استان تهران به ویژه در ارتفاعات خواهیم بود، اظهارکرد: توصیه اکید مدیریت بحران احتیاط در تردد و اجتناب از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص احتمال فعالیت سامانه دوم مبنی بر وقوع ناپایداری محلی و وزش باد شدید در مناطق مستعد گرد و خاک به ویژه در ساعات بعد از ظهر تا شب گفت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی در مدت زمان مذکور وزش باد شدید گاهی خیلی شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا را در استان تهران به ویژه مناطق مرکزی، جنوبی و غربی خواهیم داشت.

وی در ادامه از آماده باش ستاد مدیریت بحران خبر داد و افزود: توصیه مدیریت بحران در خصوص وقوع سامانه دوم احتیاط در تردد جاده‌ای، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، عدم استقرار در نواحی مرتفع و داربست‌ها است و تاکید می‌شود کوهنوردان آماتور و حرفه ای از صعود به ارتفاعات خودداری کنند و نسبت به عدم قرار گرفتن افراد و پارک خودروها زیر تابلوهای تبلیغاتی و درختان فرسوده خودداری شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در پایان گفت: از شهروندان به خصوص افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و تنفسی و قلبی می‌خواهیم در زمان‌های کاهش کیفیت هوا و بروز گرد و غبار از قرار گرفتن در فضای باز خودداری کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی