بازدید 9601
۳

واکنش خورشیدی به اشتباه زاهدی‌فر در نگرفتن پنالتی آل‌کثیر

کد خبر: ۱۱۷۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳ 01 June 2023

داور داربی صد و یکم که در دقیقه ۸۵ فینال جام حذفی به دلیل مصدومیت تعویض شد، در گفت‌وگو با ایسنا درباره مصدومیت و خارج شدنش از زمین اظهار کرد: تا دقیقه ۸۰ بازی سنگین و پر برخوردی بود. من تا این دقیقه سعی کردم بازی را اداره کنم. در دقیقه ۸۰ روی یک صحنه‌ پاس بلند، یک استارت ۷۰ متری زدم و عضله دو قلوی پایم دچار گرفتگی شد و هر کاری هم کردم که مداوا شوم اما نشد و مجبور شدم جایم را به آقای زاهدی‌فر بدهم.

او درباره عملکردش بیان کرد: من نمی‌توانم درباره بازی نظری دهم و کارشناسان در این رابطه صحبت می‌کنند. تیم داوری تمام تلاشش را کرد تا بهترین قضاوت را انجام دهیم و جای حرف و حدیثی باقی نباشد. بازی بسیار سختی بود اما خوشبختانه دو تیم فوتبال بازی کردند و صحنه‌های جذابی داشتیم. امیدوارم تیم داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار نبوده باشد.

خورشیدی در واکنش به شایعه‌هایی مبنی بر آخرین قضاوتش در فوتبال گفت: خیر! من قصد دارم ادامه دهم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

این داور در رابطه با عملکرد زاهدی‌فر در دقایق کوتاه پایانی که اشتباه در نگرفتن پنالتی واضح روی آل‌کثیر شد و سپس به تساوی مسابقه و کشیده شدن آن به وقت اضافه انجامید، بیان کرد: من نمی‌توانم درباره قضاوت زاهدی‌فر نظر دهم اما می‌توانم بگویم تیم داوری تمام توانش را برای این بازی گذاشت.

او درباره واکنش‌های تند ساپینتو در کنار زمین گفت: این اتفاقات روی من تاثیر نمی‌گذارد. من در طول دقایقی که در زمین بودم، سعی کردم هر چه دیدم را قضاوت کنم. ساپینتو هم به قوانین اعتراض کرد و باید اخراج می‌شد که این کار را انجام دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
خبرهای سفارشی برای مخفی کردن فساد و مهندسی فوتبال .
باید ساپپینتو را ببندند تا پاچه بقیه رو نگیره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
ادب هم چیز خوبی است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل