بازدید 2880
۹

مرتضوی: اقتصاد باید به سمت دانش‌بنیان ها حرکت کند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست مدیران‌کل استانی وزارت کار، اشتغال را مهم‌ترین نیاز امروز کشور عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۷۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ 23 May 2023


به گزارش  تابناک به نقل از مرکز روابط‌عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در نشست هم‌اندیشی مدیران‌کل استانی وزارت کار اظهار کرد: راهبرد اصلی دولت مردمی سیزدهم حل مشکلات اقتصادی و رونق‌گرفتن سفره مردم است.

وی با تأکید بر افزایش سرمایه اجتماعی نظام، افزود: اقناع‌سازی افکار عمومی در دستور کار مدیران‌کل استانی باشد. اشتغال و مسکن کارگران محور اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

وزیر کار با بیان این‌که مدیران استانی باید نخ تسبیح اشتغال در صف وزارت کار باشند، افزود: مهم‌ترین نیاز امروز کشور اشتغال است که موجب رشد تولید می‌شود.

مرتضوی اشتغال را عامل رشد بهره‌وری در کشور دانست و تصریح کرد: اقتصاد کشور باید به سمت اقتصاد دانش‌بنیان و خلاق حرکت کند.

وزیر کار با اشاره به تأکیدات ریاست‌جمهور بر تکریم کارگران گفت: کارگران یکی از سرمایه‌ها و ستون اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی فساد را ظلم در حق مردم عنوان نمود و اضافه کرد: به تعامل با تشکل‌های کارگری و بازنشستگان و توجه به تعاونی مسکن کارگران اهتمام جدی بورزید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹
خدایی وزیر تعاون کا و رفاه اجتماعی کجای کار مردم است. این از حقو کارگرها اوه از رفاه که کمیته امداد بیشتر کار می کند و پا تو کفش این وزیر کرده و از تعاون در مملکت هم کم شده و همه به فکر خود هستند.
بله خیلی خوب است که کشور به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کند، اما چرا حرکت نمی کند؟! اقتصاد دانش بنیان دارای پیش شرطها و الزاماتی است که اولین آنها دسترسی آزاد به جریان اطلاعات است. پس از آن ارتباطات سریع و به موقع برای تبادل دانش است. در کشوری که همه چیز تحت کنترل و محدود است چگونه می توان از پیشرفت و اقتصاد دانش بنیان صحبت کرد؟
بی هیچ شکی این وزیر اصلا معنی دانش بنیان را نمیداند و صرفا آن را به زبان می آورد.
حتما دستور آقای وزیر را را به اطلاع اقتصاد می رسانم تا یه تکونی به خودش به سمت دانش بنیان ها بده .
حتما با دستور آقای وزیر (با این باید گفتن ایشون!!!!!!!!) به اقتصاد این حرکت انجام خواهد شد !!!!!!!!!!!!!!!
خیلی ادعا و حرف قشنگی است. اما کو پول در کشور؟ منظورم برای مراکز علمی تحقیقاتی است نه اقازاده . خیلی از این دانشبنیانها برای مراکز علمی دستگاه و نرم افزار و غیره میسازن اما هیچ خریداری نیست و همه تک به تک ورشکسته میشن بعد چند سال (عین خود من با سابقه 16 سال . البته گواهی دانشبنیان 8-10 سال پیش اخذ کرده بودیم) الان از 22 مهندس با بیمه و 14 نفر به صورت کار غیر مستقیم رسیدیم به 0 بله صفر نفر مجبور شدیم اروم اروم تک به تک عذر همه را بخواهیم و در دادن اجاره شرکت هم ماندیم به خاطر شعارها و دنیا ستیزی مملکت داران در این سالها . داخل پول ندارن بخرن جون تورم بشدت بالا رفته ولی بودجه های این مراکز و دانشگاها که بشدت بالا نرفته و خارح هم نمیتونیم بفروشیم تا اسم ایران میاد انگار راجع به جن حرف میزنیم میرن و پشب سرشونو نگاه نمیکنن فقط یکبار از اروپای شزقی یکی حاضر شد بخره اما به یک ششم قیمت واقعی که همه اش میشد ضرر اگر قبول میکردیم یعنی یک تیکه استخون میخواست بندازه جلومون. این بلایی است که تحریم دوستان و سیتزه جویان سر این مملکت اوردن همه این سی چهل نفر مهندس بشدت باسواد و مجرب بیشترشون الان یا در اسنپ کار میکنن یا در اینستاگرام زیورالات میفروشن.
باشه! حرکت میکند! منتظر بود تا شما اظهار نظر کنی!!!
جان من راست میگی؟ تنهایی به این نتیجه رسیدی یا کسی کمکت کرده ناقلا
تا دیروز نونشون توو تز دادن درباره اقتصاد مقاومتی بود الان نون توو گفتن و تشکیل شرکتهای مثلا دانش بنیان توسط خودشونه وگرنه کار عملی و مثبت به نفع مردم هیچ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست