بازدید 4335

توصیه ای برای بهبود سلامت استخوان

کد خبر: ۱۱۷۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ 18 May 2023

با بالا رفتن سن، استخوان‌ها بخشی از ساختار خود را از دست می دهند. کاهش توده استخوان و پوکی استخوان شرایطی را برای بیمار ایجاد می‌کنند که موجب می‌شود استخوان‌ها تراکم کمتری داشته باشند و بنابراین راحت‌تر دچار شکستگی شوند.

به گزارش ایسنا، مشکل مربوط به تراکم استخوان در بین بیماران جراحی ستون فقرات که بالای ۵۰ سال سن دارند، رایج است. کارشناسان مایو کلینیک برای جلوگیری از عوارض جراحی ستون فقرات و بهبود سلامت استخوان توصیه ای دارند.

اطمینان داشتن از سلامت استخوان های بیمار قبل از انجام عمل جراحی ستون فقرات، میزان عوارض ناشی از آن را کاهش می دهد.

دکتر بنجامین الدر، جراح مغز و اعصاب از مایو کلینیک گفت: در حال حاضر این‌ها جراحی‌های پرخطر هستند. بنابراین لازم است قبل از اقدام به جراحی خطرات را تا حد ممکن کاهش داد. اصلاح ناهنجاری در بزرگسالان با جراحی و همچنین جراحی‌های ترمیمی و اصلاحی شامل استفاده از پیچ یا سایر تجهیزات برای تقویت و تثبیت ستون فقرات می‌شود.

به گفته این متخصص، پزشکان تلاش می‌کنند تراکم استخوان بیمار را قبل از انجام جراحی ستون فقرات بهبود بخشند که درمان تقویت استخوان می تواند شامل تغییرات سبک زندگی و تجویز داروهایی باشد که به بازسازی استخوان کمک می کند.

به گزارش مدیکال اکسپرس، جراح مغز و اعصاب از مایو کلینیک افزود: قبل از هر نوع جراحی فیوژن ستون فقرات، ضرورت دارد بیماران استفاده از مواد دارای نیکوتین را متوقف کنند زیرا بر همجوشی ستون فقرات و همچنین بر بهبود زخم تأثیر دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار