بازدید 3891
۲

سفر رئیسی به جنوب سیستان‌وبلوچستان استانی نیست

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سفر رئیس جمهور به جنوب استان، سفر استانی نیست و تنها به منظور دیدار با نخست وزیر پاکستان، افتتاح بازارچه مرزی پیشین و افتتاح طرح‌های وزارت نیرو است.
کد خبر: ۱۱۷۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳ 18 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمد کرمی صبح امروز پنجشنبه در تشریح برنامه سفر رئیس جمهور به جنوب سیستان و بلوچستان، در جمع خبرنگاران حاضر شد و افزود: یکی از اولویت‌های منطقه تأمین سریع آب آشامیدنی است که بلافاصله پس از افتتاح آب شیرین کن به صورت همزمان عملیات لوله گذاری نیز آغاز به کار خواهد کرد.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از افتتاح آب شیرین کن به سمت منطقه پیشین حرکت خواهیم کرد و در نشست مشترک با نخست وزیر کشور پاکستان و تعدادی دیگر از وزرا، جلسات تخصصی تشکیل و در نهایت بازارچه مرزی مشترک پیشین به بهره برداری می‌رسد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در ادامه بازدید رئیس جمهور از پتروشیمی‌های در دست احداث جنوب استان را در برنامه داریم و همچنین بازدید از بخش‌های کشت و صنعت و شیلات نیز در دیگر برنامه‌های بخش بازدیدی رئیس جمهور است.

وی خاطرنشان کرد: در پایان نیز جلساتی با معتمدین و سرمایه‌گذاران برگزار خواهد شد.

کرمی با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور در آینده‌ای نه چندان دور، ادامه داد: این سفر صرفاً برای بازدید، پیگیری و افتتاح این پروژه‌ها خواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه اولویت اصلی استان، آب هست نشستی با حضور وزیر امور خارجه در رابطه با حقابه هیرمند در شامگاه گذشته در چابهار برگزار شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
هزینه های زیاد برای سفرهای دستوری بدون ذره ای دستاورد
سلام وقت بخیر.

مدتی است که صاحبان کارخانجات آرد ،خوراکدام و طیور در سراسر کشور،پوسته برنج آسیاب شده،بنام سبوس برنج دوکوب که دقیقا شبیه سبوس گندم است،تفاوت قیمتی حدود پنج هزارتومنی در هرکیلو دارد، را بجای سبوس گندم اصلی،بخورد دامداران و مرغداران میدهند.

بارها این گزارشم رو از طریق جهاد و دامپزشکی و‌......سایتها اطلاع رسانی نمودم،متاسفانه تا به حال نتونستم جوابی دریافت نمایم.

مطمئنن از طریق سایت وزین شما،پاسخ دندان شکنی دریافت خواهم نمود.


باسپاس از شما،سوت زن در فساد هستم، با سوت شکسته.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی