بازدید 23500
سه هزار و سیصد و پنجاه و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

روزنامه ایران: حسن روحانی، نامحبوب‌ترین رییس‌جمهور ایران است/بدهی ۱۰۰ میلیارد دلاری دولت به صندوق توسعه ملی/منبع نقل قول تولستوی درباره حجاب چه کتابی است؟ /باهنر: قالیباف نیروی اجرایی قدرتمندی است، اما مجلس با «از جلو نظام و خبردار» اداره نمی‌شود/میرسلیم: شفافیت آرا نمایندگان یک تله است

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: فروش خودرو‌های خودروسازان خصوصی تا یک سال با قیمت بهمن ۱۴۰۱/ مقاومت یک دستگاه دولتی در برابر حساب واحد خزانه با ۱۵۰۰ حساب در یک بانک / بهادری جهرمی: در همه جای کشور، پروانه کسب بدون کاغذبازی صادر می‌شود/  حرف‌هایی از جنس «اگر نان ندارید کیک بخورید» می‌زنید و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۷۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵ 14 May 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

سازمان هواپیمایی: عامل سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، خلبان بود

حسن رضایی فر، مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به انتشار گزارش نهایی بررسی سانحه سقوط هلی کوپتر حامل وزیر ورزش، گفت: خلبان عامل وقوع سانحه بوده است. وی خاطرنشان کرد: در مراحل بررسی سانحه، مشکل فنی در بالگرد یافت نشده و علت وقوع سانحه عامل انسانی (خلبان) عنوان شده است که البته تصمیم گیری‌های مدیریتی و نبستن کمربند ایمنی مسافران نیز عوامل کمکی بوده اند.

درخواست قطع اینترنت در حوزه امتحانی برای ۱۱ روز به مدت ۴۵ دقیقه بابت امتحان پایه دوازدهم

محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش درباره قطعی اینترنت گفت: ما به دنبال قطع اینترنت بودیم و نه به صورت سراسری و قطعی، اینترنت در حوزه‌های امتحانی به مدت ۳۵دقیقه در ۱۰ تا ۱۱ روز برگزاری آزمون نهایی پایه دوازدهم اینترنت خارجی و بین المللی را خواستاریم.

استانداری بوشهر: اعتصاب کارگری در منطقه پارس جنوبی با حمایت شبکه‌های خارج از کشور بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از دستگیری ۸ لیدر اصلی اعتصاب کارگری در منطقه پارس جنوبی خبر داد و گفت: این افراد با تلاش سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات شناسایی و دستگیر شدند.  اکبر پورات صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اینکه کمیسیون کارگری در استان بوشهر به‌صورت مستمر تشکیل می‌شود اظهار داشت: پیگیری مطالبات، حق و حقوق کارگران و دیگر خواسته‌های کارگران در کمیسیون کارگری مورد توجه قرار می‌گیرد. وی در ادامه با اشاره به اعتصاب کارگری در منطقه پارس جنوبی افزود: اعتصاب کارگری در منطقه پارس جنوبی سازمان‌یافته با حمایت شبکه‌های خارج از کشور بود که با رصد انجام‌شده لیدر‌های اصلی داخلی آن‌ها شناسایی شد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از دستگیری ۸ لیدر اصلی اعتصاب کارگری در منطقه پارس جنوبی خبر داد و گفت: این لیدر‌ها در منطقه پارس جنوبی از طریق فضای مجازی و حقیقی برای تداوم اعتصاب کارگری آن را مدیریت می‌کردند.

علم‌الهدی: می‌خواهند زندگی برای خانواده‌های متدین و انقلابی ناامن شود

سید احمد علم الهدی، نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک مقوله مردمی است که افراد نسبت به سرنوشت همشهریان و هم‌وطنان خود دلسوزی داشته باشند و اگر انحراف و اشکالی در زندگی اجتماعی دیگران دیدند، در قالب تذکر لسانی به آنان یادآوری کنند. وی افزود: غرب می‌خواهد در فضای جامعه امروز ما شرایطی را رقم بزند که زندگی برای خانواده‌های متدین و انقلابی ناامن شود. امروزه ائتلاف منسجمی علیه نظام شکل گرفته تا مسئله اغتشاشات را در قالب سرکشی‌های مدنی و هنجارشکنی‌های فرهنگی ادامه دهند. در این شرایط، مسئله امر به معروف و نهی از منکر، موضوعی نیست که حاکمیت بخواهد عامل اصلی آن باشد. این یک مقوله مردمی است که افراد نسبت به سرنوشت همشهریان و هم‌وطنان خود دلسوزی داشته باشند و اگر انحراف و اشکالی در زندگی اجتماعی دیگران دیدند، در قالب تذکر لسانی به آنان یادآوری کنند.

منبع نقل قول تولستوی درباره حجاب چه کتابی است؟

حسن وزیری که طراح بنر‌های حجاب در سطح نمایشگاه صبح امروز در شبکه اجتماعی ویراستی منبع گفته‌های تولستوی را بیان کرد. حسن وزیری در مورد منبع این نوشته‌ها گفت: برای آنانکه واقعا برایشان سوال شد و البته برای دوستانمان، منبع جمله منتشر شده در بنر‌های حجاب نمایشگاه کتاب، کتاب "محمد ص" جمع آوری و ترجمه برخی نوشته‌های متفاوت تولستوی هست توسط یک نویسنده عرب، فلذا به زبان عربی است که نشر ثالث بخشی از آن را به فارسی ترجمه و در ۱۳۸۵ منتشر کرده. همچنین دیروز سخنگوی نمایشگاه درباره حاشیه بنر‌های حجاب شامل جمله‌هایی با رویکرد حجاب و عفت که به نویسندگان بزرگ جهان از جمله لئو تولستوی و ویکتور هوگو منتسب شده است، گفت: آنچه صورت گرفته منابعی دارد و در ترجمه ممکن است کلمه حجاب و پوشش استفاده شده باشد. در روز‌های آینده این مساله را پاسخ می‌دهم و به نظرم این مساله از جمله مطالب جذاب است.

میرسلیم: شفافیت آرا نمایندگان یک تله است

میرسلیم، نماینده تهران در مجلس در توییتر خود نوشت: شفافیت در رفتار و درآمد نمایندگان لازم است، ولی شفافیت آرا یک تله است تا تحت تاثیر گروه‌های فشار و با تهدید و تطمیع، استقلال رای نمایندگان را از بین ببرند.

صدور قرار کفالت برای شقایق دهقان

کاوه راد، وکیل دادگستری در اینستاگرام خود نوشته است که برای شقایق دهقان، بازیگر سینما در یکی از پرونده‌های قضایی تشکیل شده، قرار کفالت صادر شده است. او نوشته است که برای خانم دهقان دو پرونده قضایی، یکی در دادسرای فرهنگ و رسانه و دیگری در دادگاه ارشاد تهران تشکیل شده است. راد گفته است که صبح روز ۲۳ اردیبهشت به همراه شقایق دهقان به دادسرای رسانه رفته‌اند و پس از ختم جلسه تفهیم اتهام «جریحه‌دار کردن عفت عمومی» به خاطر انتشار تصویر حضور بدون حجاب در جلسه رونمایی از یک کتاب، دفاعیات‌شان را ارائه کردند. او نوشته است: «بخش نخست دفاعیات و گفتگو‌های بین ما و بازپرس محترم، علیرغم وجود اختلاف نظر در ماهیت و عنوان اتهامی، در فضایی سازنده و احترام‌آمیز ارائه و در نهایت فعلا برای ایشان قرار کفالت صادر شد.» حدود یک هفته پیش تصویری از شقایق دهقان با پوشش اختیاری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که گفته شد در مراسم رونمایی از یک کتاب در کافه کتاب نشر ققنوس گرفته شده است.

روزنامه ایران: حسن روحانی، نامحبوب‌ترین رییس‌جمهور ایران است

روزنامه ایران نوشت: مردم ایران با خاطره‌ای تلخ و مشحون از ناکارآمدی و بحران دولت دوازدهم را بدرقه کردند. این مسأله را از این حقیقت می‌توان دریافت که مطابق نظرسنجی‌ها، روحانی در سال آخر فعالیت با پایین‌ترین محبوبیت که می‌توان برای یک رئیس دولت متصور شد، به کار خود پایان داد. روزنامه دولتی ایران در گزارشی با عنوان «رئیس‌جمهور سابق به جای عذرخواهی از عملکرد خود به طرح ادعایی آماری پرداخت»، حسن روحانی را نامحبوب‌ترین رییس‌جمهور ایران خواند. به گزارش ایران، رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم بار دیگر در مقام مدعی ظاهر شد. او که دولتش در ۸ سال دهه ۹۰، جز تورم بالا، رشد اقتصادی نزدیک به صفر، رکود بازار شرطی و طرح‌های نیمه‌تمام و در نهایت روزانه ۷۰۰ کشته کرونایی، یادگار دیگری برای ملت و دولت بعد نداشت، عملاً به کارنامه‌سازی برای دولتش روی آورد. به نظر می‌رسد یک علت این کارنامه‌سازی، باور درونی به این واقعیت باشد که مردم ایران با خاطره‌ای تلخ و مشحون از ناکارآمدی و بحران دولت دوازدهم را بدرقه کردند. 

این مسأله را از این حقیقت می‌توان دریافت که مطابق نظرسنجی‌ها، روحانی در سال آخر فعالیت با پایین‌ترین محبوبیت که می‌توان برای یک رئیس دولت متصور شد، به کار خود پایان داد. روزنامه ایران در پایان نوشته است: آمار‌های مورد اشاره رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت که تنها بخش‌هایی از عملکرد دولت‌های دوازدهم و سیزدهم را نشان می‌دهد، حاوی یک نکته مهم است. آن نکته، این حقیقت است که روحانی در همه سال‌های دولت خود، کارکردن برای کشور را به برجام و به عبارت دقیق‌تر، لبخند بیگانگان گره زده بود. این جمله او از خاطر مردم نرفته است که می‌گفت جز از طریق ارتباط با غرب، نمی‌توان مسائل را حل کرد. اما امروز، در حالی جای‌جای ایران به کارگاه عمرانی تبدیل شده که دولت و کشور معطل لبخند و نگاه بیگانه نشده است. اما این بخش از حقیقت امروز ایران، مسأله‌ای است که رئیس دولت وقت، صلاح را در آن دید که به آن اشاره نکند.

سفیر جدید ایران در کویت معرفی شد

«محمد توتونچی» قرار است به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران راهی کویت شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که «محمد توتونچی» قرار است به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران و به جای «محمد ایرانی» عهده‌دار سفارت ایران در کویت شود. رئیس اداره خلیج فارس وزارت خارجه و کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در عمان از جمله سوابق محمد توتونچی است. محمد ایرانی از شهریور ۱۳۹۷ عهده‌دار سفارت ایران در کویت است. به گزارش فارس، بعد از قطع روابط ایران و عربستان در دی ماه ۱۳۹۴ در پی حمله صورت گرفته به سفارت و سرکنسولگری عربستان در ایران، دولت کویت نیز سفیر خود را به تبعیت از عربستان از تهران فراخواند و سطح روابط دیپلماتیک خود با ایران را کاهش داد. دولت این کشور در مرداد ماه سال گذشته (۱۴۰۱) و بعد از حدود شش سال سفیر جدید خود در تهران را منصوب کرد. /فارس

فعال اصولگرا: مدعیان انتخاب اصلح؛ اصلح‌شان احمدی‌نژاد است

صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری روز گذشته موضع گیری شفافی درباره رویکرد این تشکل در انتخابات مجلس دوازدهم انجام داد و ضمن تأکید بر انتخاب اصلح گفت «در عین تلاش برای رسیدن به لیست واحد نباید از اصول و ارزش‌ها عدول کرد.» حبیب الله بور بور در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره تأکید دبیرکل جبهه پایداری برای انتخاب اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که صحبت از اصلح می‌کنند، اصلح‌شان احمدی‌نژاد است. ادعای دفاع از اصول و ارزش‌ها دارند، اما ارزش و اصول به این نیست که سر سفره انقلاب بنشینند، اما علیه انقلاب حرف بزند. وی با اشاره به تأکیدات مشابه جبهه پایداری بر انتخاب اصلح در انتخابات مجلس سال ۱۳۹۸ افزود: پایداری‌ها می‌خواهند سهم خواهی کنند، بحث وحدت ندارند، چون وحدت این نیست که طرف بدون بررسی و نگاه کارشناسی به حوزه انتخاب نامزد‌های لیست واحد، به اسم انتخاب اصلح حرف سهم و سهم خواهی را پیش بکشد.

سفیر عراق در تهران به وزارت خارجه احضار شد

سفیر عراق در تهران، در روز شنبه ۲۳ اردیبهشت به وزارت امور خارجه ایران فرا خوانده شد. در پی دعوت از اعضای گروهک‌های تجزیه طلب در مراسمی رسمی در اقلیم کردستان عراق و تداوم برخی تحرکات گروهک‌های تروریستی در این منطقه، صبح  روز  شنبه سفیر عراق در تهران  به وزارت امور خارجه فراخوانده شد و رئیس اداره اول خلیج فارس وزارت خارجه ضمن ابلاغ اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به دعوت از اعضای گروهک‌های تجزیه طلب و نیز تداوم برخی تحرکات گروهک‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق، این اقدامات را مغایر با توافقنامه امنیتی اخیر بین جمهوری اسلامی ایران و عراق توصیف کرد.

 براندازان در شبکه‌های اجتماعی به جان هم افتاده اند

ایران نوشت: با ناکامی اغتشاشات سال گذشته که در نتیجه عدم همراهی مردم با برنامه‌های دشمنان رقم خورد، سرخوردگی و یأس در ضدانقلاب هم به اوج خود رسیده، تا جایی که پس از شکاف و یارکشی، حالا به افشاگری نسبت به یکدیگر روی آورده‌اند. این شکاف میان ضدانقلاب دو وجه اساسی دارد؛ در یک طرف سلطنت‌طلبان حامی رضاپهلوی قرار دارند که فکر می‌کنند شاه بی‌تخت آنان بیش از دیگر ضدانقلاب‌ها طرفدار دارد، در طرف دیگر هم عناصر تجزیه‌طلبی مانند مهتدی‌ها و علینژاد‌ها هستند که می‌خواهند اغتشاشات سال گذشته را به نام گروهک خودشان فاکتور کنند و در راستای پروژه تجزیه ایران قدم بردارند. البته هر دو گروه، دیگری را متهم می‌کند که باعث شکست به اصطلاح خودشان انقلاب! «زن، زندگی، آزادی» شده و با پول‌های جمع‌آوری شده از دولت‌های غربی در حال زندگی لاکچری هستند. در تازه‌ترین موارد از این جنگ زرگری که به گفته ناظران برای پول است، علی جوانمردی، عنصر ضدانقلاب و تجزیه‌طلب، رضا پهلوی را عامل تفرقه و شکست اغتشاشات برشمرد و گفت: «مبارزه! فرزندان ما به عامل پول جمع کردن این‌ها تبدیل شده که فقط در لس‌آنجلس یک میلیون دلار جمع کردند.» وی اضافه کرد که رضا پهلوی در پی اغتشاشات پول‌ها را جمع کرد و دنبال زندگی خودش رفت و «ما بزودی می‌پرسیم چقدر از اسرائیل گرفتن؟» در طرف دیگر، داریوش همایون، چهره سلطنت‌طلب، مسیح علینژاد را به داستان‌سرایی و دروغ‌بافی در ماجرای ربایش یا ترورش متهم کرد و گفت واقعاً چه کسی این داستان‌ها را باور می‌کند؟

 حرف‌هایی از جنس «اگر نان ندارید کیک بخورید» می‌زنید

روزنامه رسالت نوشت: هفته پیش صولت مرتضوی وزیر رفاه دولت رئیسی در پاسخ به سوالی در باره ناکافی بودن دستمزد کارگران، آن‌ها را دعوت به قناعت کرد. حرف‌هایی از جنس «اگر نان ندارند، کیک بخورند» نه منحصر به پاریس و انقلاب فرانسه است نه‌فقط همین یک‌شکل از بیان و البته جهالت را دارد. رطب‌خورده‌هایی که منع رطب می‌کنند هم در این دسته قرار دارند. صاحبان ثروت‌های آن‌چنانی که توصیه به قناعت مردم می‌کنند هم همین جمله مشهور را می‌گویند. تازه این برای مواردی است که فرد در میدان حاضر باشد و ببیند چه بر سر مردم می‌آید و درد چیست و کجاست وگرنه در یک گام قبل‌تر قرار دارد و اساسا نمی‌داند یا گمان نمی‌کند که مردم درد دارند بلکه در توهم‌اند که مردم هم مثل خودشان بی‌دغدغه زندگی می‌کنند. کسانی که بی‌توقف از پارکینگ خانه به پارکینگ وزارتخانه و سازمان و از این جلسه به آن جلسه می‌روند و از خرید منزل تا ثبت‌نام مدرسه آقازاده هایشان را کارمندانشان انجام می‌دهند، نه تورم می‌فهمند، نه قدرت خرید می‌دانند چیست، نه از قسط و وام و ضامن و امثالهم تصوری دارند و درنتیجه نه دردی دارند و نه دادی می‌زنند و نه از این بیداد بیزارند. یک پله بالاتر بیاییم و فرض کنیم علم بر درد مردم وجود دارد و عزمی بر درمان هم هست، اما اشتباه محاسباتی درباره میزان توانایی، شخصیت مدیریتی یا مدل آزمون‌وخطایی باعث می‌شود فرصت از کشور و مردم گرفته شود و فرآیند درمان درد‌ها به ‌تعویق بیفتد.

باهنر: قالیباف نیروی اجرایی قدرتمندی است، اما مجلس با «از جلو نظام و خبردار» اداره نمی‌شود

باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به ایسنا گفت: متاسفانه مجلسی که فعلاً داریم هرچند کار‌های خوبی هم داشته است، اما آن همدلی و همراهی که باید داشته باشد را ندارد. در ماجرای استیضاح وزیر صمت یکی از نماینده‌ها که البته نمی‌خواهم این دیدگاه را به همه نمایندگان تسری دهم، می‌گفت آقایان نماینده! یا به استیضاح رای می‌دهید یا مردم به ما رای نمی‌دهند! یا یکی از نمایندگان از گیوتین مجلس صحبت می‌کرد، مگر سلاخ‌خانه است؟ مجلس باید از اقتدارش استفاده کند. البته یک مزاحی هم می‌توان کرد، اگر دولت هم آن دو وزیری که خودش کنار گذاشت، یکی را به مجلس حواله می‌داد و می‌گفت شما او را بردارید کار به اینجا نمی‌رسید. [باخنده] حکمرانی مطلوب به تعاملات و همکاری‌های سازنده نیاز دارد. من مجلس را قاطع اداره می‌کردم و نمایندگان گاهی دلخور می‌شدند، اما زمان انتخابات هیئت رئیسه که می‌شد دوباره رای می‌دادند، چون احساسشان این بود وقتی باهنر پشت صندلی باشد بلاخره کار پیش می‌رود. یعنی در مجلس باید به دل‌ها حکومت کرد. آقای قالیباف هم در مجلس زحمات بسیاری کشید، اما یکی از اشکالاتی که به ایشان وارد می‌دانند این است که ایشان نیروی اجرایی قدرتمندی است. فرمانده ناجا که بود قدرتمند بود، در شهرداری قدرتمند بود و کار‌های بزرگی هم کرده است، اما مجلس با فرماندهی اداره نمی‌شود. از جلو نظام و خبردار ندارد.

بهادری جهرمی: در همه جای کشور، پروانه کسب بدون کاغذبازی صادر می شود

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «پیشاز این فرآیند ثبت درخواست تا صدور پروانه کسب ماه‌ها طول میکشید و کاغذبازی مفصلی داشت؛ امروز در همه کشور پروانه کسب، بدون کاغذبازی و غیرحضوری ۳ تا ۷ روزه صادر میشود. همراهی بیش از پیش اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی، کار بزرگ حذف امضا‌های طلایی را تکمیل می کند.»

سقف افزایش اجاره خانه مصوب شد

هفتمین شورای عالی مسکن، سقف اجاره بهای سال جاری را برای تهران ۲۵ درصد و برای سایر شهر‌ها ۲۰ درصد تصویب کرد. در هفتمین جلسه شورای عالی مسکن که به ریاست رئیس جمهوری برگزار شد، گزارشی از اقدامات انجام شده درباره ساماندهی بازار اجارهبها، ساماندهی و نظارت بر مشاوران املاک، آخرین وضعیت اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی و همچنین عملکرد بانک‌ها در ارائه تسهیلات ساخت مسکن ارائه شد.

بدهی ۱۰۰ میلیارد دلاری دولت به صندوق توسعه ملی

رئیس صندوق توسعه ملی گفت: مطالبات صندوق از دولت در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد دلار و مطالبات صندوق از بخش خصوصی نیز ۴۰ میلیارد دلار است که سررسید حدود ۷ میلیارد دلار از این مطالبات فرارسیده است.

 ۸ میلیارد دلاری که با کاهش ارزش ریال از بین رفت

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه بازپرداخت تسهیلات ارزی پرداخت شده توسط صندوق توسعه ملی، ریالی است و با کاهش ارزش پول ملی، در واقع ارزش منابع صندوق نیز کاهش مییابد، گفت: از ۹ میلیارد دلاری که به عنوان تسهیلات پرداخت شده در اثر کاهش ارزش ریال ۸ میلیارد دلار آن از بین رفته است. وی افزود: به حساب ریالی صندوق در بانک مرکزی سودی تعلق نمی‌گیرد.

مقاومت یک دستگاه دولتی در برابر حساب واحد خزانه با ۱۵۰۰ حساب در یک بانک

رئیس دیوان محاسبات کشور با اشاره به لزوم اصلاح ساختار بودجه گفت: ما نیازمند حکمرانی نوین در ساختار بودجه کشور هستیم نه حکم رانی نوین در صندوق توسعه ملی. در گزارش‌های تفریق بودجه نیز این موضوع تایید شده است. به عنوان مثال در حساب‌های دستگاه‌های اجرای رسوب پول و منابع داریم، اما همزمان استقراض از صندوق توسعه مانند استقراض از طریق انتشار اوراق دنبال می‌شود. در واقع نیاز سنجی برداشت صورت نگرفته است. در حوزه تملک دارایی سرمایه ای، معادل رقم برداشت شده در حساب دستگاه‌ها، شاهد ۳ ماه رسوب منابع ریالی هستیم. تنها در یک بانک، خارج از نظارت دستگاه‌های بالادستی، ۱۵۰۰ حساب متعلق به یکی از دستگاه‌های دولتی فعال است. این موارد با شفافیت و انضباط مالی در تناقض است. وقتی هم بر اجرای حساب واحد خزانه تاکید می‌شود دستگاه اجرایی مدعی می‌شود که با مشکلاتی روبه رو می‌شود.

فروش خودرو‌های خودروسازان خصوصی تا یک سال با قیمت بهمن ۱۴۰۱

با تفاهم صورت گرفته در جلسه خودروسازان خصوصی و شورای رقابت و براساس ویرایش نهایی دستورالعمل قیمت‌گذاری شورا، خودروسازان بخش خصوصی تا زمان انجام محاسبات جدید به مدت یک سال می‌توانند با قیمت بهمن ماه ۱۴۰۱ نسبت به فروش محصولات خودا قدام کنند. /ایسنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۲۸۱
آقای شش کلاسه هم محبوبترین
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
کدام رییس جمهور بعد از پایان دوره اش مغضوب شماها نبوده ؟ البته نوبت به رییسی هم میرسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
صد رحمت به روحانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
هیچ کجای دنیا توهین مستقیم به رئیس جمهورشون رو چاپ نمیکنن واقعا باید خجالت بکشی هر خبری رو باز میکنی اصلاح طلب ها دارن به رئیس جمهور ایران فحش میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
شیش کلاسه لکوموتیرران ناهارخورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
اون جوری که رییسی آزادی عمل داره و حمایت از سر تا ذیل رو داره اگر روحانی داشت الان اینجا دبی بود! چقدر بدبخت شدیم که آرزوی دبی شدن می کنیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
و سرداران اقتصاد دان ایشون ایضا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
آقای روحانی نامحبوترین رئیس جمهور بودند اما با آمدن سید محرومان متأسفانه به رتبه دوم تنزل پیدا کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
این کامنت ربطی به تیتر خبرها نداره ولی اضطراری است

چرا قوه قضائیه با صدور و اجرای احکام اعدام اخیر به دنبال التهاب جامعه است؟؟؟
روح و روان مردم دیگر کشش این همه خشونت را ندارد ، اعدامها را بس کنید
تابناک لطفا منتشر کن
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
به ترتیب منفورترین اول رئیسی بعد احمدی نژاد و سوم روحانی
محبوب ترین هم خاتمی
تابناک اگر شک داری یه نظرسنجی بذار تا مشخص بشه
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
خطاب به ۰۴:۰۹
اصلا ذهنیتی از دنیا داری که اینطوری جای کل دنیا صحبت میکنی؟ برو صحبت های رابرت دنیرو به ترامپ رو زمان ریاست جمهوری ترامپ گوش بده. در یک برنامه زنده تلویزیونی تمام خاندان ترامپ رو با رکیک ترین الفاض آورد جلوی چشماش. هیچ مشکلی هم واسش ایجاد نشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
کسی که عرق وطن دارد و به وطن خود عشق می ورزد به رئیس جمهورش توهین نمی کند. دکترای حقوق را شش کلاسه نمی خواند. این در واقع توهین به مردم ایران است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
جوجه رو آخر پائیز می شمرند.
آقای دکتر رئیسی اگر چه شروع خوبی نداشته که اون هم به خاطر خرابکاری های غیرعادی جناب روحانی بوده اما به مرور زمان وضعیت اقتصادی رو بدون برجام به ثبات می رسونه. اون وقت دیگه آمریکا و پیروانش هیچ حربه دیگری برای فشار بر ایران ندارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
۱۱:۰۸
اگر در 2 سال اخیر 1 درصد وضع بهتر میشد ما هم شاید به آینده امیدوار بودیم ولی در این 2 سال هرچه از دولت قبل فاصله گرفتیم وضع به مراتب بدتر شده و رکورد تورم چندین بار شکسته شده
تیم رئیسی کاملا نشان داده این کاره نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
جالب هست شما هر روز 6 کلاسه که هم دروغ هست و هم توهین را منتشر می کنید ولی از اینکه گفته می شود فقط مدرک از اسکاتلند آن هم بدون دانستن زبان تازه با کپی برداری را منتشر نمی کنید
اینکه چه کسی نامحبوب ترین رویس جمهور است فقط با یم نظر سنجی ساده قابل تأیید است
به نظر میاد رئیس جمهوری فعلی باشد نا محبوب ترین
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
حسن روحانی بعد از 8 سال نامحبوب شد رییس جمهوی را سراغ داریم که هنوز یکسال از ریاستش نگذشته بود که به قله ی نامحبوبیت رسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
تاریخ نشون داده هر رئیس جمهوری نامحبوب ترینه تا وقتی نفر بعدیش سر کار نیومده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
صحبت از نظرسنجی و رفراندوم نکن که سم مهلک محسوب میشه .
اصلا شما امکان تحلیل مسائل و موضوعات رو مگه داری ؟!
فقط من دارم
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
محبوب ترین: خاتمی
منفورترین: رئیسی
هیچ ربطی هم به حزب و جناح و شخصیت نداره. ملت فقط عملکرد شخص رو میبینن و اینکه چقدر وضع زندگیشون بهتر یا بدتر شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
فعلا که نتایج نظر سنجی نشون میده روحانی محبوب شما وضعش از همه خراب تر هست.
رئیسی تمام تلاشش رو برای اصلاح اوضاع به کار گرفته که حتما موفق میشه.
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
۱۱:۱۰
نظرسنجی تخیلی توی ذهن شما یا واقعیت جامعه؟ همین کامنت های این صفحه و لایک ها خودش نظرسنجی هست و گویای واقعیت
البته که در تخیلات شما کل کاربران سایت تابناک در آلبانی هستن و تنها شماها ایرانی هستید
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
محبوب ترین رجایی بود و منفورترین هم روحانی که از عمد..... خاتمی هم با متوسط تورم 15 درصدی خیلی خوب بوده لابد؟ حال فکر کن در دوران جنگ 20 درصد یا در زمان احمدی نژاد18درصد خاتمی که درگیر تحریم و جنگ هم نبود!
سقف افزایش اجاره خانه مصوب شد
هیچ کس این افزایش رعایت نمیکنه تو همین دو هفته که من دارم دونبال خونه میگردم قیمت ها بیشتر از 50 درصد رشد کرده البته با هر بار دیدن آگهی ها لعنت میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
وقتی قانون حجاب که انقدر براشون اهمیت داشت را نتونستن اجرا کنند، قانون اجاره را می تونن.
نکته ای که بهش توجه ندارن اینه این مسائل یا فرهنگیه یا بازار مشخص می کنه. به هیچ وجه دستوری نیست.
بعد از ارز 4200 جهانگیری دیگه باید برای همه درس می شد.
به جای دستور باید بازار را کنترل می کردند.
الان طلا و دلار و همه چیز از کنترل خارج شده. اجاره هم روش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
مگه میشه همه اقلام دولتی 50 تا 100 درصد افزایش بعد اجاره 20 درصد؟
مرغ از ابتدای امسال در کمتر از 2 ماه 65 درصد افزایش قیمت داشته
روزنامه ایران اگر مدارکی دارد ارایه کند
چون اقای رییسی زندگی برای مردم نگذاشته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
نمونه؟ یک نمونه آن ارز4200 هست که همچنان قربانی می گیرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
روزنامه ایران با چه رویی مطالب زیر را نوشته؟
بهش بگید بیاد وسط مردم تو شهر همین حرف ها را تکرار کنه..

"
اما امروز، در حالی جای‌جای ایران به کارگاه عمرانی تبدیل شده که دولت و کشور معطل لبخند و نگاه بیگانه نشده است. اما این بخش از حقیقت امروز ایران، مسأله‌ای است که رئیس دولت وقت، صلاح را در آن دید که به آن اشاره نکند.
"
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
۰۰:۵۰
الان ارز ۲۸۵۰۰ تومنی قربانی نمیگیرد و همه چیز شونصد برابر نشده جناب ساندیس خور ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
روزنامه ایران بر اساس نظرسنجی های معتبر مطلب نوشته تازه بعد از افاضات اخیر آقای روحانی و صدالبته حرف حق رو زده.
فکر نکنم برای شما مدرک خیلی مهم باشه.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
خطاب به ساندیس خور
این ارز 28500 موقتی هست و برای کالای محدود آن هم وقتی در همان سال حذف ارز 4200 بود تا فشار کمتر به مردم بیاید و وقتی دلار بر مبنای دو تورم سال 1400 و 1401 باید در سال قبل افزایش می یافت در بازار ازاد بر خلاف 4200 که از اول برای همه چیز قرار داده شد و باعث شد ارز در بازار آزاد 14 هزار تومان شود در آن سال در حالی که باید 7 هزار تومان ببشتر نمی شد
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
ارز 4200 تومانی از افتخارات دولت اقای روحانی هست این عمل باعث رونق اقتصادی و خم نشدن کمر مردم زیر بار تورم شده بود
کسی می دونه
داستان
فیش حقوقی 26 میلیونی
دختر عضو شورای شهر
فیش حقوقی 106 میلیون کارمند شهرداری
شاسی بلند های
مجلسی ها
وزارت ارتباطات
نهاد ریاست جمهوری
حج و اوقاف
فساد 28 هزار میلیاردی شهرداری تهران
وسیسونی نوه قالیباف
به کجا رسید.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
بین خودشون حل شد
محسن
| Belgium |
۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
اره به همان کسانی که می خواستند بدهند رسید،؟شاید فکر می کنی باید همه چیز را النی می کردند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
متاسفانه قوه قضائیه در مورد این پرونده ها عملکرد ضعیفی دارد و به مردم نیز پاسخگو نیست
ناشناس
| Germany |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
اينها سهميه از سفره انقلاب بوده و به حقوق كاري ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
بهمین دلیل است که اقای میرسلیم با شفافیت حقوق و مزایای مجلسیان از جمله خودشان مخالف هستند
از بیت المال فعلا عشق می کنند و منتظر می مانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
من یک پرونده ساده در دادگاه داشتم دو سال طول کشید که به نتیجه برسه. اونوقت شما انتظار داری این پرونده های مهم ظرف چند ماه تموم بشه.
البته اگر رای هم بدهند شماها می گید سریع و غیر عادلانه بوده.
این همه پرونده فساد به صدور رای رسیده کدومتون از قوه قضائیه تشکر کردید؟
ضمنا سیسمونی نوه قالیباف جرم یا تخلف نبوده که به دادگاه بره.
همچنین ماشین شاسی بلند اگر به دستگاه دولتی داده بشه از نظر قانونی مشکلی نداره ولی اگر به فرد داده بشه تخلف هست که در مورد تعدادی از نماینده ها رخ داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
ناشناس ، ۱۱:۱۶
چگونه است رسیدگی به پرونده های فسادهای مالی زمان‌بر است ولی صدور احکام اعدام خارج از نوبت و سریع صادر می شود ؟؟؟

خداوند بر اعمال ما بینا و داناست !؟
واقعا روزنامه ایران فکر می کند که دولت فعلی کشور را بهتر از دولت روحانی اداره می کند؟ یا اینکه مایل است مردم چنین باور کنند؟!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
آقای روحانی در این اواخر از اداره کشور عاجز بود و حتی عرضه واردات واکسن علی رغم پرداخت پولش رو نداشت.
روزنامه ایران صبر کند تا چهار سال رییس فعلیش تمام شود
از آقای روحانی نامحبوب تر ، آقای رییسی و کابینه اش هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
یکی از یکی بدتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
هاله نور از کلیدساز بدتر
کلید ساز از هاله نور بدتر
شیش کلاسه از هر دوی اینا بدتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
نه اصولگرا نه اصلاح طلب
ما چیزی به اسم رییس دولت محبوب در بین مردم نداریم،کافی است یک نظر سنجی سالم انجام دهید
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
خاتمی سالمترین و محبوب ترین رییس جمهور بوده و هست
هرروزادامه دولت رئیسی یعنی فقر و فلاکت وتورم فاجعه بار و چاپ هزاران میلیاردتومان پول بدون پشتوانه و عقب افتادگی و پسرفت هر چه بیشتر این کشور.
بزرگترین خدمتی که رئیسی می تواند به این کشور بکند استعفای خود وکابینه تحت امر است به طوریکه اگر امروز استعفا دهد بهتر از فردا واگر همین الان استعفا دهد بهتر از یک ساعت آینده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
باشه بگو حسنت برگرده
صد رحمت به اقای روحانی ، اقای رئیسی مردم را بیچاره و درمانده در مخارج روزانه زندگی کرده ؟ البته مردم دلخوشی از همگی ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
جهت اطلاع
اگر همان روش دولت قبلی ادامه دار می بود تورم دو برابر الان می بود عزیزم
همین روزنامه موقعی که روحانی رییس جمهور بود چپ و راست از عملکردش تعریف میکرد !!!!!
دارد محبوبیت اقای روحانی بیشتر می شود
روزنامه دولتی ایران
خجالت نمی کشید
حیا نمی کنید
هنوز دوسال نشده اومدید این همه ویرانی ببار آوردین
کاری جز ویرانی ایران ندارید و اساسا امیدی جز این از شما نیست
لا اقل نمک به زخم نپاشید و به شعور ملت توهین نکنید.
سال ۹۵ و ۹۶ مردم چیزی نمی خریدند تا ارزون تر بشه
الآن تا گرون تر نشده هجوم می آورند برای خریدن
من سال ۹۴ خونه تو باقر شهر خریدم متری ۱۴۰۰
تا عید ۱۴۰۰ شده بود ۶ میلیون الآن با اجازه شما شده بالای ۴۰ میلیون.
این اظهار نظر شما نوعی فرار رو به جلو است.
خیلی بی عرضه هستید. در واقع بی عرضه ترین دولت تاریخ ایران شمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
خودت خجالت بکش.
عملکرد رئیسی هر چقدر هم که بد باشد به پای رئیس جمهور محبوب شما نمی رسد.
آقای روحانی دلار 3 تومنی رو 30 تومن کرد یعنی 10 برابر در حالی که آقای روحانی 30 تومنی رو حداکثر 55 تومن
کرده یعنی زیر 2 برابر.
هر وقت دلار در دولت رئیسی 300 تومن شد تازه قابل مقایسه می شوند.
البته از شما و همفکران انتظار استدلال و منطق وجود ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
۱۱:۲۲
درغگو همیشه رسواست! روحانی 3800 تحویل گرفت 24500 تحویل داد بعد از 8 سال
در 4 سال اول 10 درصد هم افزایش نداشت
آقای 6 کلاسه در 20 ماه اول 24500 تحویل گرفته تا اینجا 61 رو هم دیده ببینیم تا آخر کار ب کجا میرسه
ای میر سلیم ناقلا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
دیدی چی نوشته؟ رسما" گفته با یک فیدیلیتی رای ها عوض میشه
...سقف اجاره بهای سال جاری را برای تهران ۲۵ درصد و برای سایر شهرها ۲۰ درصد تصویب کرد.

چنین مصوباتی جدا از این که برای مستأجران در عمل هیچ فایده ای نداشته، باعث خودداری بعضی از مالکین از اجاره دادن خانه های خالی شده و در نهایت منجر به افزایش اجاره ها حتی فراتر از میزان تورم گشته است.
"بی حجابی زن از بی غیرتی شوهر اوست"....لئوتولستوی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
درود بر لئوتولستوی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
دفتر نشر احادیث حوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
این ظاهرا از بی لیاقتی و عوام فریبی مسئولین انتشارت ثالث است
این جمله دست ساز ترین نقل قولی است که می‌تواند توسط یک انتشاراتی در دنیا منتشر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
پس چرا خانواده تولستوی بی حجاب بودند ؟
در اینترنت جستجو کنید
ن
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
بگمانم دوستانی که به این پیام امتیاز منفی داده اند متوجه طنز مطلب نشده اند:):):):)
وقتی که رئیس جمهور هیچ سر رشته ای از اقتصاد. صنعت و سیاست خارجی ندارد براحتی توسط گروه ها و جناح ها فریب داده می شود.
رئیسی در قضیه صنعت و خودرو بوسیله فاطمی امین و دار و دسته اش فریب خورد
دروزارت کار و تامین اجتماعی توسط عبدالملکی فریب خورد
در بحث مسکن رستم قاسمی با حرفای فضایی رئیسی را فریب داد
در برنامه و بودجه توسط میرکاظمی و باند مربوطه فریب خورد و حذف ارز ترجیحی را کلید زد.
در وزارت آموزش و پرورش نوری که خود فریب وزارت را خورده بود رئیسی را فریب داد.
در وزارت خارجه توسط تئورسین های مانند باقری و جلیلی و مرندی بر مبنای محاسبات غلط رئیسی فریب خورد و....
رئیس جمهوری که سواد وتخصص و اشراف لازم را نداشته باشد توسط اطرافیان و مشاوران براحتی فریب می خورد.
حسن روحانی حداقل با فضای جهان و بین الملل آشنا بود.ولی جناح مخالف از هیچ حرکتی درجهت کار شکنی برای به زیر کشیدن او فرو گذاری نکرد
پاسخ ها
a
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
چقدر جالب نوشتید واقعا نظرات را باید آقایان بخوانند تابناک یه پرینت از بعضی کامنتها به آقایان بده
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
از متن شما کپی گرفتم
سازمان هواپیمایی: عامل سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، خلبان بود) مطمئنید کاری به بی حجابی نداشته ؟!!!!
اگر محبوب نبود، ۷۰ درصد بیشتر از رییس جمهور مقبول شما رأی نمی آورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
خخخه حالت خوبه؟ اول فکر کن بعد بنویس
روزنامه ایران ارگان رسمی دولت است و تجربه نشان داده هر رییس جمهوری در قدرت باشد از او حمایت و بعداز اتمام دوره ریاست جمهوری بر علیه او موضع میگیرد
خیر .....
نا محبوب ترین به عبارت بهتر پرت ترین رئیس جمهور بی گمان جناب رئیسی است دولت به شدت انقلابی اما ناکارآمدش بعد احمدی نژاد بعد روحانی
روزنامه ایران با کدام نظر خواهی رسمی به این نتیجه رسیده است؟!!!!!! چرا این به اصطلاح سردبیران و نویسندگان روزنامه ها که از بودجه مملکت اداره می شوند ( در راس همه کیهان و بعد ایران و.....) هر آنچه دلشان خواست بدون هیچ سند و مدرکی و بدون هیچ ترسی از محاکمه و باز خواست می نویسند؟
نرخ محبوبیت سید محرومان هم بعد از رفتنش معلوم خواهد شد؟
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۰۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
همین الان هم معلوم است،که چقدر محبوب است؟فقط حیف که حالا که می تواند رایگان معلم خصوصی بگیرد نمیاد ادامه تحصیل دهد تا پایان دوره ریاست جمهوری سیکل رابگیرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
همین حالا معلومه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
همین الان هم کاملا مشخصه
اگر شک دارید در کوچه و خیابان از ایشان یاد کنید تا میزان علاقه مردم باخبر شوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
رئیس جمهور های قبلی همه افزایش قیمت ها را منوط به دولت دومشان می کردند که علتش انتخاب شدن در دور دوم و نوعی سیاست ورزی منفعت طلبانه بود.
اما سید محرومان اولا وارث بدترین شرایط خزانه با بدهی چند صد هزار میلیاردی بود دوما اصلاحات اقتصادی را از اول و بدون فوت وقت شروع کرد بدون اینکه دنبال منفعت طلبی و ریاست طلبی باشد.
حتما این سید در این جنگ اقتصادی تحریم خارجی و خائنان داخلی پیروز می شود.
آقای علمدالهدا به خدایی که همه ماوبه زبان و باور قبول داریم و در عمل نه ، بالای 95 از رفتارهای گروهی که در جامعه سر میزند بخاطر سوء مدیریت های شماهاست . مردم گرسنه هستند و به این شکل اعتراض خود را نشان می دهند . اصلا خدایی درد گرسنگی کشیدی یا میدانی وقتی دستت خالی باشد و شرمنده زن و فرزند بشی یعنی چه به خدا نه نمی دونی ، هیچکدامتان نمی داند شما مرکب سوارانی هستید که از پیادگان خسته بی خبرید روز داوری خدا هم می رسد .
رئیسی حداقل کاری که می توانست در راه شعار عدالت خواهی و رفع تبعیض انتخاباتی خود انجام دهد جمع کردن ویژه خواری و برتری کارمندان بانک ها در مقایسه با سایر کارمندان دولت بود.
یک کارمند بانک در مقایسه با یک کارمند دیگر در وزارتخانه های دیگر چه کار شاقی انجام می دهد که از همه نوع مزایای حقوقی و رفاهی در حد یک زندگی مجلل و اشرافی برخوردار شده.
همین چند روز قبل گزارشی منتشر شد که بانک ها 4 برابر بودجه عمرانی کشور به کارمندان خود وام داده اند.
آیا این تبعیض آشکار و رانت و ویژه خواری نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
حداقل کارمند بانک ساعت کار مفید داره تو شعبه ،کارمند ،دولت که جمعا نیم ساعت کار مفیدم نداره
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
آخ گفتی مهندس و دکتر شدیم
ولی از کارمند بانک کمتر می گیریم
حالا کارمند بانک از دکتر و مهندس چه کار مفیدتری انجام میده چه بازدهی و تولیدی دارد؟
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
به قول حاج آقا سمت خدا گفت که پولتون را در بانک نگذارید چون میشه وام به کارمندان
روزنامه ایران درباره دولت روحانی : رشد اقتصادی نزدیک به صفر جز تورم بالا،کشته های کرونایی و ظرحهای نیمه تمام ) مطابق امار بین المللی رشد اقتصادی ایران در سال 91 منفی 10 درصد بوده یعنی دولت احمدنژاد و البته وزاریی که اغلب در دولت ریسی پست گرفتند که تا سال 96 که برجام به ثمر نشست و موسسات مالی غیرقانونی بسته شد و با وجود خزانه خالی به مثبت 10 رسید یعنی 20 درصد رشد تورم مطلبق امار از 40 درصد احمدنژاد و حامیانش در سال 96 به 9 رسید با وجود خزانه خالی و 800 میلیاردی دلاری که دولت احمدنژاد حیف و میل کرد پروژه مسکن مهر با سی درصد پیشرفت تحویل روحانی شد و با وجود خزانه خالی و تحریم ترامپ ضد برجام با 99/99 درصد تحویل بعدی شد و در طول مدت دولت روحانی مشغول اتمام پروژه هایی بودکه احمدنژادیها فقط کلنگ زدند در دوره ظهور کرونا همه گیری و ناشناختگی بنا به اعتراف و اخبار ان روز بالاترین سطح حمایت دولت از کادر درمان اعم از جذب نیرو ایجاد تخت و دارو و اکسیژن و تا حمایت از ساخت واکسن ..... انجام شد حتی واکسن را هم خریدند با وجودیکه ترامپ ان تحریمها را علیه ما بشدت اجرا میکرد همچنین بالاترین سطح ذخیره دارو و غذا با امدن ترامپ توسط دولت روحانی انجام شد تا مردم یک شبه قیمت غذا و دارویشان 4 برابر نشود
۸ میلیارد دلاری که با کاهش ارزش ریال از بین رفت) انوقت روزنامه ایران درباره توان دولت ناتوان رییسی قلمفرسایی میکنه !!!لااقل دولت روحانی با وجودیکه هزار برابر از این دولت بهتر بود اینقدر از خودش تعریف نمی کرد و سر مردم منت نمی گذاشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
دولت روحلنی چطوری هزار برابر بهتر بود. رشد اقتصادی صفر را با رشد اقتصادی 4 درصدی پارسال مقایسه کنید. ضمنا نرخ تورم هم از زمان پایان روحانی رو به کاهش است.
سلام آقای رئیسی در انتخابات حداقلی محبوب ترین رئیس‌جمهور جهان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
پرزیدنت ۱۷ درصدی ( با احتساب آرای باطله )
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
جالب بود دور دوم انتخابات امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه درصد مشاکرت کنندگان و رای دهندگان به ماکرون از آقای رئیسی کمتر بود.
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
جناب میرسلیم چرا همیشه نظرات شما با نظرات مردم تضاد داره؟
نکنه خدای ناکرده نظراتت برای رانت و منفعت شخصی باشه؟
آقای میرسلیم این نظام اگر سر پا شده بخاطر خونهائی است که در زمان تظاهرات مردم در سال 57 و همچنین 8 سال جنگ نابرابر ریخته شده حالا شما نگران تهدید و تمهید کسانی هستید که با رای مردم به مجلس رسیده اند و احیانا بخاطر حفظ جان ناقابلشان نتوانند رای به نفع نظام و مردم بدهند ؟ که اگر مجلس و نماینده ها دارای شجاعت و حافظ عدالت نیستند در مجلس را گل بگیرید.
سخنگو : امروز در همه کشور پروانه کسب، بدون کاغذبازی و غیرحضوری ۳ تا ۷ روزه صادر میشود. همراهی بیشازپیش اتاقهای اصناف و اتحادیههای صنفی، کار بزرگ حذف ‎امضاهای طلایی را تکمیل میکند.») شما یک فکری بحال رکود بازار کن پروانه کسبی که درامد نداشته باشه به چه درد میخوره !!!!بغیر از مالیات از درامدهای خیالی و یک سری افراد نابلد که مردم را سرکیسه کنند !! مثلا یک نفر غیر متخصص با ادعای مکانیک بودن چقدر می تونه به مردم صدمه جانی و مالی بزنه و .... فقط برای شما استناد به امار صدور پروانه مهمه تا بگید اشتغال ایجاد شد
اگه رئیسی رئیس جمهور نشده بود آره
یعنی اینقدر مسئولان ما ساده لوح هستند که فکر میکنند با مصوبه سقف افزایش اجاره خانه مشکل مستاجران حل شده و موجران میگویند سمعا و طاعتا !!!
هر دولتی که در راس کار اومد با آمارهای کاغذی خودش را کارآمدترین دولت معرفی کرده و خواهند کرد پس لطفا این جنگهای زرگری را تمامش کنید.
روزنامه ایران رودست کیهان بلند شده
جناب علم الهدی شما به پوشش که یه مسئله شخصی هست ورود میکنید تذکر میدین دخالت میکنید،درست
اما ملت هم اجازه دارن بپرسن حقوقی که شما از مالیات امثال بنده دریافت میکنید،چقده؟
و بابت چکانی لین حقوق های عجیب و غریب رو دریافت میکنید؟
و سوال دوم امر به معروف فقط حجابه؟ یا شامل مدیران بانک های ربا خوار هم میشه؟ املاکی های بی‌انصاف مسئولین از زیر کار در رو، پس چرا سراع اونا نمیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
درآمد یکی از موقوفه های تحت نظر ایشان میلیاردی است و 10 درصد درآمد متعلق به ایشان
یکی از یکی بهتر ماشاله محبوبیت نیست که عشقن
این میرسلیم پشتش به کی گرمه که اینقدر جفنگ میگه؟
چطور روحانی رییس جمهور نامحبوب میشود ولی احمدی نژاد را کسی نامحبوب نمی‌شناسد
روزنامه ایران: حسن روحانی، نامحبوب‌ترین رییس‌جمهور ایران است .
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی . حالا از چه کسانی امار گرفتی که میگویی نامحبوب ترین رییس جمهور ایران حسن روحانی است ؟ بنده فکر میکنم ولی مردم در باره کسی دیگر این فکر را دارند . شش کلاسه رو .
آخه بقیه روسای جمهور خیلی محبوبه بودن
مرتب ازاینکه ساخت وسازمسکن کاهش یافته شکوه میشود ولی آیا اگرخودمدیران ومسئولین عزیز میخواستند در زمینه مسکن فعالیت کنندوسرمایه گذاری کنند جرات چنین کاری را داشتند که سرمایه خودرابخطربیاندازند که مثلاًوقتی تورم حدودصد درصد است موجرحق افرودن بهبش از۲۵ درصد اجاره راندارد بک قلم هزینه نگهداری ساختمان بیش از۱۰۰ درصد گران شده اگرهم خانه ای بدلیلی چون پیدانشدن مستاجرموجه ومناسب یاایرادداشتن ساختمان امکان اجاره رفتنش نباشد بایستی مالیات ( جریمه) خالی بودن خانه رابپردازد حالا بفرمائید اگرشمابودیدبرای حفظ سرمایه خوددلار وطلا میخریدیدیامسکن میساختید که هرچند ایجاداشتغال میکنید ولی سرمایه شما کاملاًبخطرمی افتد وهمه روزه یک تصمیم جدیدی برعلیه شماوسرمایه شماگرفته میشود
دولت روحانی ۱۵۰ میلیارد دلار پول های بلوکه شده عمدتا متعق به دوره احمدی نژاد و ۱۴۰ میلیارد دلار صندوق توسعه ملی و ده ها میلیارد دلار صندوق های بازنشستگی را مصرف کرد کرد. بعلاوه ۵۰۰ میلیارد دلار نفت فروخت ولی یک ویرانه را تحویل رئیسی داد. جالب اینکه طرفداران روحانی دائما میگویند ۸۰۰ میلیارد دلار پول نفت را احمدی نژاد چکار کرد که البته ۳۰۰ میلیاردش به صورت ذخایر ارزی و پول های بلوکه شده و صندوق های بازنشستگی و ارزی تحویل روحانی شد. در واقع دولت روحانی ۸۰۰ میلیارد دلار را چکار کرد که کشور به ورطه ی ورشکستگی افتاده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
جالبه طرفدار احمدنژاد از امریکا !!1 خود احمدنژاد سال 92 در پاسخ به خزانه خالی گفت خزانه ان جوری خالی نیست بلکه40 میلیارد مطالبات است که باید وصول شود بعد دوست عزیزمان براش مبلغ 150 میلیارد می نویسه !!! صندوق ذخیره رزی هم خالی بود !! بهمین خاطر بلافاصله بعد از رفتن احمدنژاد کلیدش را بدست رهبری دادند اون مبلغی 140 میلیارد ذخیره مربوط به دولت خاتمی بوده نه احمدنژاد که در طول مدت ریاست دولتش حتی به مجلس درباره نحوه مصرف پولها توضیح نداد انهم مجلس اصولگراها ضمنا این دولت روحانی بود که مطالبات بازنشستگان را که در دولت احمدنژاد جمع شده بود پرداخت کرد و دوره ترامپ با ان قیمت پایین نفت و تحریمها چطور می تونست 500 میلیارد نفت بفروشه در دو سال اول هم که برجام به نتیجه نرسیده بود !! تعطیلی های کرونا هم بود بنظر میرسه دوست عزیزمان بخاطر لجبازی با روحانی ارقام خیالی از خودش درمیاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
شما صددرصد آقازاده ساکن امریکایی که با پرچم امریکا کامنت من درآوردی می زاری
روزنامه ایران: حسن روحانی، نامحبوب‌ترین رییس‌جمهور ایران است
اشتباهی صورت نگرفته احتمالا" ؟
روزنامه ایران خوب نیست ادم حسود باشه شما اب رو‌بریز اون جایی که می سوزه.
هوگو و تولستوی اول مداح بودن بعداً امر به معروف کردن و در اخر نویسنده شدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
هر ۲ تاشون کارتن خواب بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
در اینترنت جستجو کنید تا تصاویر خانواده های هر دو شون رو ببینید و مشخص شود کدام شان حجاب داشتند
وضع مردم خوب نیست همه بدهکار و مشکل دار شدن کیست ملت ایران را یاری کند خدایا به کدامین گناه مردم ایران رو یاری نمی کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
خدا هم با ما قهر کرده
بعد از خاتمی کسی محبوب نیستند هر دوره همه آرزو کردند که زودتر دوره ی آنها تمام شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
محبوب ترين محمد خاتمي
روزنامه ی دولت یه نظرسنجی بذارن برا محبوبیت رئیسی بعد از 2 سال که از عمر دولتش میگذره تا ببینه بعد از 2 سال حاکمیت یکدست چه آشی پخته
!! حسن روحانی خودرو را در چه قیمتی به دولت رئیسی تحویل داد و هزار چیز دیگه .اصول گراها مردم را بیچاره کردن مگه تفاوت دولت ها اینقدر فرق داشت در طی ۴۰ سال اخیر فک کنم مقامات کلا بی سوادان و کشور و یه سال دیگه فلج خواهند کرد .افتخار این دولت تیبا ۴۰۰ میلیون .
مترو پرند چه شد
یکی از یکی نامحبوب تر چون همیشه بین بدو بدتر مردم حق انتخاب دلشتن
روزنامه ايران : حسن روحاني نامحبوب ترين رئيس جمهور ايران است !
----------------------
البته اين اظهار نظر روزنامه ايران هم درسته ، هم نادرست ! حالا چرا درسته ؟ چون جناب حسن روحاني در آخرين روز هاي دولتش خيلي نامحبوب شده بود ، آقا لطفي بازنشسته دولت مي گفت : حسن روحاني بد جوري مي خنده ! ... خنده هاش بد جوري توي ذوق ميزنه ! آميرزا محمد هم مي گفت : اميد وارم كه هر چه زودتر اين يك سال باقيمانده از دوران رياست جمهوري روحاني بشه يك ماه ... يك ماه بشه يك هفته ... يك هفته بشه يك روز ، يك روز بشه يك ساعت و جناب حسن روحاني هر چه زودتر بره به سلامت » ! ... خب اين از نامحبوبيت رئيس جمهور سابق ... اما حسن روحاني هم محبوب شد ، حالا بعد از نامحبوبي كي محبوب شد ؟ در دولت فعلي ! آقا لطفي تا حالا صد بار گفته : ياد ، ياد روحاني ! ... روحاني كجايي كه يادت بخير ! ... آميرزا محمد هم ميگه : قدر روحاني هم ندانستيم ! ... آدمي هر چه داره قدرش را نميدونه » ! ... عيال هم ميگه : ما چه مي دانستيم كه دولت روحاني خيلي خوبه ، حالا فهميده ايم كه رفته » !! ميگم برادر ! بين خودمون باشه ، شما كه غريبه نيستي ، تنها آقا لطفي و آميرزا محمد و عيال بنده نيستند كه ياد دوران روحاني مي كنند ، خيلي ها اين ياد را ميكنند ! خيلي ها از دولت دوازدهم به خوبي ياد ميكنن ... خودم با همين دو گوش هاي خودم شنيده ام ! ...ميدونم حقيقت و واقعيت خيلي ممكنه تلخ باشه ! برخي مواقع آن قدر تلخه بدتر زهر هلاهل ...ميگم برادر يك وقت خيال نكني بنده از موضع
حزبي و جناحي و گروهي اين حرف را ميزنم ! ... نه كه خيال كنيد اصلاح طلبم ! ... نه ... بنده همين كه در نماز هاي يوميه از ته دل و با اخلاص بگويم كه « اهدنا الصراط المستقيم » برام كافيه ! ... نه از جناح اين وري هستم ، نه از جناح آن وري ! و نه جناح وسطي ، و نه جناح غير از اين ها ! ... باور بفرماييد حسن روحاني در دولت فعلي خيلي محبوب شد ! به قول خواجه حافظ شيرازي :
« گرت باور بوٓد ورنه
سخن اين بود و ما گفتيم » !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
مردم از روحانی متنفر شده بودند و به رئیسی میخندند
کارهایی که دولت قبل انجام داد در زمین زدن کشور سابقه نداشت و هنوز داریم چوب آن را می خوریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
مصرف بیش از حد ساندیس برای سلامتی مضر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
یک کمی از فضای ساندیس بیرون بیا تا مخیله ات بیشتر باز شود
خطاب به ساندیس
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
اولا که این دولت و ان دولت نداره و همه بدبختی مردم از امثال شماست که فرق میذاری بین دولت ها اگه اون عاشق آمریکا و انگلیس فود این عاشق چین و روسیه هست
ثانیا این دولت مگه کور بود که مملکترو با این وضع تحویل گرفت
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
دارند آوار برداری آن دوستانت را انجام می‌دهند تا اقتصاد درست تر شود و مورهم نبود آمدن که درست کنند و زمان بر هست
در ضمن هنوز فرق همکاری با دیگر کشورها را با گدایی از غرب را نمی دانی در چی هست؟!!
همین بازیگران پوشش زننده را ترویج کردن و برخورد نکردید تا کار به این وقاحت رساندن و باز زندانی نمی کنید
تابنتک یک نظر سنجی معتبر بزاره تا روزنامه ایران هم بفهمه نا محبوب ترین رییس جمهور کی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
خاتمی
"این مسأله را از این حقیقت می‌توان دریافت که مطابق نظرسنجی‌ها، روحانی در سال آخر فعالیت با پایین‌ترین محبوبیت که می‌توان برای یک رئیس دولت متصور شد،"
با تمام انتقادات وارده به روحانی ولی در رقابت بین رییسی و عروسک روحانی هنوز هم او برنده خواهد شد.
اینکه بگوییم نامحبوب ترین باید براساس یک معیاری گفته شود نه بر اساس سلیقه یعنی توهین به شعور مردمی که ایشان را انتخاب کردند وباید پرسید هدف از طرح اینگونه مسایل چیست
روزنامه ایران: حسن روحانی، نامحبوب‌ترین رییس‌جمهور ایران است

روزنامه ایران شکر خورد !!!!
از کدام نظرسنجی عادلانه و علمی به این نتیجه رسیدید ؟؟؟؟
فقط غربگداها از روحانی حمایت میکنند چون مثل خودشون نوکر صفت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
فعلا منفی هایی که خوردی نوش جونت ساندیس گدا
علم‌الهدی: می‌خواهند زندگی برای خانواده‌های متدین و انقلابی ناامن شود

جامعه ایران رنگارنگ از لحاظ باور و عقیده است و در کنار هم بسیار مسالمت آمیز زندگی می کنند اگر اظهار نظرهای همچون شما در جامعه نباشد و جامعه را به سمت دوقطبی نبرد ؟؟؟!!!
برای انحراف افکار عمومی از زبونی و ناتوانی خویش برای معضلات کشور، دیواری کوتاه تر از روحانی پیدا نکردید؟ دولت او هرچه بود تمام شده و البته مردم کاملا هشیار هستند و با علم به اینکه میدانند که دولت او نیز ناکارآمد بود، اما همه متفق القولند که صد شرف به روحانی در مقایسه با رییسی !!
باهنر: قالیباف نیروی اجرایی قدرتمندی است اما مجلس با «از جلو نظام و خبردار» اداره نمی‌شود

امام درست فرمودند که نظامیان در سیاست و اقتصاد وارد نشوند !
سیاست و اقتصاد اسف بار کشور حاصل مداخله نظامیان است
به پادگان‌ها برگردید !
فعال اصولگرا: مدعیان انتخاب اصلح؛ اصلح‌شان احمدی‌نژاد است

فقط رفراندوم آزاد !!!!!!!
ای کاش روحانی بلد بود لوکوموتیر دولت را با سرعت براند.اگر تیم افتصادی رئیسی را داشت به این روز نمی افتادیم. یا حداقل هوش احمدی نژاد را داشت و به مدیرت جهانی ادامه میداد
یه نظرسنجی برای محبوبیت دکتر پرفسور رییسی بذارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
بیست و پنج صدم درصد
میزان مقبولیت و نه محبوبیت
میرسلیم: شفافیت آرا نمایندگان یک تله است

شفافیت آرای نمایندگان حق مردم است !
تا از رفتارهای دوگانه نمایندگان جلوگیری شود و مشخص شود منافع مردم در اولویت است یا منافع شخصی یا حزبی نمایندگان
عرضه ندارند کار را درست انجام دهند و بجای پاسخگویی، دولت قبل را متهم می کنند، انگار برای مردم فرق می کنند این دولت و آن دولت
از نظر روزنامه ایران رئیس جمهور مستقر همیشه مقبول اکثریت مردم جامعه است
منبع نقل قول تولستوی درباره حجاب چه کتابی است؟

تحریف نوشته های نویسنده ای مشهور در جهان که دسترسی به منابع آن با یک گوگل کردن بدست میاد نشان از حماقت فرهنگی تهیه کننده بنرها دارد و خودزنی است .
با این مسئول فرهنگی جامعه فاتحه فرهنگ را باید خواند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
از بنر تولستوی وحشتناکتر بنر کودکی که بخاطر شیطنت حاضره کتک بخوره ولی کسی مادرش را بی حجاب نبیند.نقص فاحش حقوق کودکان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
چرا خانواده خود تولستوی بی حجاب بودند ؟
سازمان هواپیمایی: عامل سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، خلبان بود

طبق معمول همیشه !
نامحبوب ترین همه شونن
اگر نظر سنجی درستی انجام دهند وضعیت رییسی بدتر از روحانی است. صد رحمت به روحانی
اخی لابد رییسی هم‌محبوب ترینه دیگه!!! نه که خیلی خوب عمل کرده همه ملت کشته مرده اش شدن. خیالات ورت داشته.
اینطور که پیداست ، قالیباف هم در حال حذف شدن هست. شاسی بلند های اهدایی همان تله ای بود که سر راهش قرار دادند ( یعنی نقطه شروع بود). سال دیگه همین موقع ببینیم راجع به قالیباف همین کیهان چه ها که نخواهد گفت.
اما امروز، در حالی جای‌جای ایران به کارگاه عمرانی تبدیل شده.!!!!!!!!!!
نویسنده این مطلب رو زنده میخوام ، حداقل حیا کنین وملت ایران رو مثل خودتون فرض نکنین. مردم هم اون هشت سال رو یادشونه و هم این دو سال رو و خودشون هم قدرت تشخیص دارند پس سعی نکنین مردم چیز فرض کنین .
اگر واقعا مطمئن هستید مردم از روحانی ناراضی هستند، یک انتخابات ببن آقای روحانی و بهترین مسئول به انتخاب خودتان بگذارید!
--- ها ؟ ... روحاني نامحبوب ترين رئيس جمهور ايران ؟
-- نميدونم برادر ! فقط هر روز و هر ساعت ميگم سال به سال دريغ از پارسال !!
اینکه وضع زندگی صاحب منصبان مانند بقیه مردم نیست یعنی از انقلاب منحرف شده اند و این مانند روز برای مردم واضح و آشکار است .دیگه نمی شود وسط روز بگویی الان شب است.
راست میگه. احتمالاً حسین شریعتمداری محبوب ترین شخصیت جمهوری اسلامی هست.
بنظرم رئیسی نامحبوب ترین رییس جمهور تاریخ هست.
همگیتان منفورید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
بسیار موافقم
روزنامه ایران عجب بی هویت هستش. هر کی رییس جمهور میشه باید مجیز اونو بگه و بقیه رو بکوبه. یاد دلقک دربار میندازه ادمو.
رییسی هم منفور ترین رییس جمهور
برخی ها اعتقاد دارند ارزش ها ضعیف شده است اما من فکر می کنم که ارزش ها ضعیف نشده است بلکه ارزش ها در دیدگاه مردم تغییر کرده است
انسان بزرگترین سیستم فیدبک را دارد یعنی در مقابل وقایع و رخدادها با توجه به عملکردها و گذشته ها تصمیمات بهینه تری می گیرد

در طول ۴۰ سال که نظام بر اساس ارزش های دینی اداره شده است عملکرد برخی از نهادها و مسئولین فیدبکی را به مردم داده است که باعث تغییر دیدگاه ها و تفکرات آنها شده است که به معنای تغییر ارزش های آنها است و ما فکر می کنیم که مردم پایبند به ارزش هایی که در گذشته داشته اند نیستند و بازگشت کرده اند در حالی که مردم گذشته همان مردم امروز هستند و همان اعتقادات را دارند اما دیدگاه های آنها عوض شده است

متاسفانه باید گفت که عدم امانت داری و خلف وعده ها و بی عدالتی ها و ناحقی ها باعث شده است که مردم در دیدگاه های خودشان نسبت به ارزشها تجدید نظر کنند و غالبا به این نتیجه رسیده اند که بر خلاف تصورات گذشته ظواهر و سخنان آدم ها بیانگر ارزش های آنها نیست بلکه عملکرد آنها نسبت به عدالت و امانت داری و وعده ها است که ارزشمند است

طبیعتاً با ابزارهایی که در گذشته برای پایبند کردن مردم به ارزش ها استفاده می شد دیگر امروز جواب نمی دهد و شاید حتی نتیجه عکس بدهد چنانچه می بینیم که در موضوع حجاب حاکمیت با وجود هزینه های بالا قادر به کنترل آن نیست و ناچارا در عمل حجاب اختیاری را قبول کرده است

با تغییر تفکر مردم سران هم باید تغییر دیدگاه دهند و بفهمند که باید همگام با مردم شود و کاری کند که فیدبک مردم مثبت شود بعبارتی باید عاقلانه و مدبرانه با موضوعات برخورد کند
عاقلانه برخورد کردن در سیاست خارجی در اقتصاد در موضوع بانک ها در خصوص شفافیت در خصوص هزینه های بیت المال و در خصوص سلسله مراتب و شایستگی سالاری و ...
البته نامحبوبترین بعد از دولت حاضر
جناب سخنگو؛ علی آقای بهادری جهرمی؛ لطفا یک درخواست صدور مجوز و پروانه را به صورت آزمایشی بدهید و ببینید که چقدر طول می کشد تا مجوز صادر شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
و البته چند برابر قیمت نسبت به دو سال پیش؟
جناب سخنگو؛ علی آقای بهادری جهرمی؛ لطفا یک درخواست صدور مجوز و پروانه را به صورت آزمایشی بدهید و ببینید که چقدر طول می کشد تا مجوز صادر شود.
روزنامه ایران:
اما امروز، در حالی جای‌جای ایران به کارگاه عمرانی تبدیل شده که دولت و کشور معطل لبخند و نگاه بیگانه نشده است. اما این بخش از حقیقت امروز ایران، مسأله‌ای است که رئیس دولت وقت، صلاح را در آن دید که به آن اشاره نکند.

واقعا چه باید به شما گفت.
قطعا رییسی نا محبوب ترین هست. شک نکن. حتی در زمان انتخاب شدنش هم رایش پایین ترین رای دوران اخیر بود.
سزای رد صلاحیت مکرر احمدی نژاد از سال ۹۶ تاکنون چیزی جز بدبختی مردم نخواهد بود.
اقای‌ روزنامه‌ ایران‌ !

اگر دولت یازده‌ و دوازده نامحبوبترین بوده نتیجه عملکرد مجموعه دولت سیزدهم در ۸ سال دولت روحانی بود و بقول مرحوم‌ شریعتی این امریه که شماها هم در تنهایی خودتون‌ به ان اذعان دارید !

از ابرام‌ رِیسی‌ گرفته تا اخرین نفردولتش در دوره‌ حسن کارشکنی کردند

از سوزانددن برجام گرفته تا جلوگیری‌ از ورود واکسن و .........

دیدید که دولت ارزشی و سید محرومانتان چطور همه را محروم‌ کرد !
روزنامه ایران مزاح فرموده اند. دولت سیزدهم یا همین دولت آقای رئیسی ناکارآمدترین دولتهای تاریخ ایران است. این دولت سیزدهم روی هر چی نارکارآمدی است را سفید کرده است!
لااقل از رییسی محبوب تره . در انتخابات سال 96 هم رییسی بود و هم روحانی که روحانی رای آورد و این سید خانمان برانداز از روحانی نامحبوب کمتر رای آورد . دیگه فرار رو به جلو نکنید . مردم از شما باهوش ترند .....
روحانی هم جزئی از این دم و دستگاه بود. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
روزنامه ایران‌ رییس جمهور محبوب شما کیه؟
روزنامه ایران : حسن روحانی نامحبوب ترین رئیس جمهور ایران است
و لابد شیش کلاسه محبوب ترینه !!!!!
البته بعد از قطار پیشرفت
سید ابراهیم
روزنامه ایران که ارگان دولت است اما لطفا تیراژ خودش را اعلام کند و دوم اینکه رییس جمهور فعلی و پدرزنش که دارند غوغا میکنند!!!!!
پارسال هم مصوب کردید 20 درصد به اجاره خانه اضافه بشه نتیجه آن دوبرابر شدن اجاره خانه بود .
ضمناً کلمه نا محبوب ترین بسیار نامأنوس و استفاده از آن در یک روزنامه با قدمت بالا مضحک بنظر میرسد
جناب استاندار بوشهر و دیگر مسئولین بدانند که تمامی نارضایتی مردم و کارگران و کارمندان ناشی از تحرکات دشمنان است و شماها که تمام وجودتان عشق به خدمت و کشور است به بزرگی خودتان مردم ناشکر را که به علت فقر و نداری و سر و صدا میکنن را ببخشید.العفو،العفو!!!!!
حسن روحانی نفرت انگیز ترین رئیس جمهور ایران و کهکشان ها راه شیری و حومه بود
صدرحمت به روحانی،رئیسی منفورترین رئیس جمهور ایران از نظر من است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
من هم با شما هم نظر هستم .
البته منفورترین + بیسوادترین
یک تار موی گندیده روحانی به تمام دار ودسته شماها شرف داره ؟؟ در تاریخ تورم ۶۰ درصدی رو تک رقمی کردن سابقه نداره آن هم مجانی کردن بیمارستان‌های دولت ،
این روزنامه دولت دونکته را زیرکانه به بدترین وجه یادآوری کرده است .استفاده نابجا از نامحبوبترین بجای منفورترین - فرارکردن از آخرین آمار
جنایت رییسی در این دوسال ۱۱ ماه کشور دچار بحران امنیتی بود ،، تورم ۳۰۰ درصدی ، قیمت کرایه مسکن رو به قیمت مسکن در دولت روحانی مقایسه کنید ،خدا شاهده در سال ۹۸ خانه ای که به قیمت ۴۵۹ میلیون بوده امروز با ۹۰۰ میلیون نمیشه همین خونه رو رهن کرد ؟؟؟
دولت رییسی چشم به لبخند پوتین دوخته و بود و منتظر زمستان سرد اروپا بود که زمستانی مرگبار برای ملت به ارمغان آورد باید منتظر تابستان سوزناک با دلار ۱۳۹ هزاری باشی جناب ابراهیم خان
لابد آقای رئیسی محبوب ترين رئیس جمهور ایران بلکه تمام دنیاست. روزنامه ایران بهتر است یک مقایسه ای میان روحانی و رئیسی انجام دهد و از مردم سوال کند تا قضاوت کنند‌
شاخص بورسی که باید روی ۳ ونیم میلیون میبود طی ۵ روز ۲۵ درصد سرمایه مردم رو پودر کرد
و رئیسی اصلا رئیس جمهور منتخب اکثر مردم نیست‌.
حتما دولت آیت الله رئیسی هم به عنوان محبوب ترین دولت انتخاب کردند....!
قدر حسن روحانی نداستیم دولت یک دست
قیمت تیبا را بیارید پایین . شما ها به خاک پای روحانی نمی رسید که اینقدر به مردم فشار نیاورد. جیب مردم را با قیمت ماشین زدید دلال اصلی شما هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
روحانی پراید را از 14 میلیون به 140 میلیون ارتقا داد یعنی 10 برابر.
ولابد از نظر روزنامه ایران محبوبترین رئیس جمهور هم شخص شخیص آقای رئیسی هست !!!!!
سقف افزایش اجاره مسکن ۲۵٪؟؟؟ بی‌انصافا مگه حقوق مردم ۲۵٪ افزایش یافته که اجاره رو ۲۵٪ افزایش میدین؟؟! قشنگ معلومه یه مشت فئودال نشستن برای مردم تصمیم گرفتن.
اقای باهنر که هنری نداشتی و ندارین فقط حرف میزنین و طوری حرف میزنی که انگار یک نابغه بودی نه بهار و پاییزتان را هم دیدیم تو این چهل و اندی سال جز بدبختی چیز دیگه نصیب این ملت و کشور نشده
لابد رییسی محبوب ترین رییس جمهور ایران است!!!!!!!!!!!!
مظلوم ترین رئیس جمهور روهانی بود چطور احمدی نژاد وروحانی در راس قدرت که بودن ته مانده آب لیوان احمدی نژادهمین نمایندها به عنوان تبرک سر میکشیدن اما حا لا که دیگر قدرت ندارن شدن لولو
میرسلیم: شفافیت آرا یک تله است تا تحت تاثیر گروه‌های فشار و با تهدید و تطمیع، استقلال رای نمایندگان را از بین ببرند.
آقا این میرشلیم با این جمله کار مجلس را تمام کرد از فحش خ . م به نماینده ها بدتره، هر روز حرفهای خطر ناک میزنه کاری دست خودش نده ، تنها نگذارینش
صندوق توسعه ملی چون بصورت دلار نگه داشته شده و بسیار راحت از ان برداشته میشود عملا یک گاوصندوق توخالی شده است ولی اگر از اول با شمش طلا بود الان میتوانست بازو قدرتمند اقتصاد بود بروید به ذخیره طلا همین کشورهای همسایه نگاه کنید تا متوجه تفاوت عمیق در اصل موضوع شوید
سوال: منبع نقل قولهای بزرگان جهان، منتشر شده روی بنرهای نمایشگاه کتاب کجاست؟
جواب مقام مسئول: چند روز صبر کنید، جواب میدهیم

یعنی چه؟
حالا فرض کنیم که علیرغم غیرمنطقی بودن این پاسخ، طرفداران نظام هم صبر کردند رسانه های معاند که صبر نمی کنند. فرایند تولید این محتوا مشخص است. تیم تولید هم مشخص است. کافیست ایشان منبع خود و متن جمله به زبان اصلی را منتشر کنند.

حتی آنچه حسن وزیری می گوید و منبعی که معرفی می کند چندان قابل اعتبار نیست. او باید منبع گزاره منتشر شده را در منابع دست اول و زبان اصلی معرفی کند. از نکات جالب این منبع این است که در شناسنامه کتاب، نویسنده کتاب لئون تولستوی معرفی می شود و نه نویسنده عربِ مورد اشاره آقای حسن وزیری

شناسنامه کتاب را عینا بازنشر می کنم
محمد رسول‌الله
مؤلف: لئون تولستوی ناشر: نشر ثالث
مترجم: عطا ابراهیمی‌رادزبان: فارسی
رده‌بندی دیویی: 297.93 سال چاپ: 1385 نوبت چاپ: 1 تیراژ: 2000 نسخه تعداد صفحات: 158
قطع و نوع جلد: رقعی (شومیز)
شابک 10 رقمی: 9643802493 شابک 13 رقمی: 9789643802493

همانطور که می بینید در این شناسنامه هیچ اثری از نام جمع آوری کننده عرب نیست و کتاب اثر و نوشته لئون تولستوی معرفی می شود.
روزنامه محترم ایران
بعنوان یک رسانه عمومی مردم حداقل انتظاری که از روزنامه دارند این است که خبرهایش راست و صادقانه باشد.
نه تنها روحانی بلکه سایر روسای جمهور بعد از انقلاب به جزء شهید رجائی کاری برای مردم و کشور نکردند و هر حرکتی زدند جهت بقای خودشان بوده ولی خدا وکیلی و راستی حسینی روحانی در بین مردم ایران منفور تر است یا ابراهیم رئیسی؟
نامحبوبترین و بی کفایت ترین ریییس جمهور با فاصله بسیار رییسی و با کفایت ترین خاتمی
احتمالا خلبان قصد خود کشی داشته
توان قدرت خرید در زمان اقای روحانی در مردم بهتر بود باوجود کرونا تحریم سخت اولیه ترامپ کار کسب بهتر بود ولی در این زمان محبوبیت مسولین کشور ما به زیر صفر رسیده است خواهش می کنم عمه جمعه صدا سیما اگر اسلام دوست دارند نمک روی زخم مردم نریزند تا بلکه خداوند کمک کند و یک فرجی بشود تورم دیگر انقدر سخت شده است که نباید نه کسی امار بدهد و نه کسی حرف ان را بزند
آمریکا از انگلیس بدتر ، انگلیس از آمریکا بدتر، همه از همه بدتر
یعنی رییسی خیلی محبوب هست؟
چرا تو این مملکت بعد از فیلترهای بسیار ،آخرش هیچ رئیس جمهوری محبوب نیست ، یکی ممنوع التصویر ، یکی ممنوع السخن و... هر دفعه برای کاری تو کوچه و خیابون میرم و گدایی یا زباله گردی یا معتادی یا بیماری میبینم که دنبال داروش این داروخانه و اون داروخانه میگردد ، یا خانواده ای میبینم که برای سکونت پشت بام اجاره کردن یا برای خواب تو اتوبوس شب به صبح میگذرون و صدها نمونه دیگه ، خدا را شکر میکنم تو این مملکت کاریه نیستم والا با دیدن این همه رنج و محنت مردم چطوری شب میخوابن ، پس وجدان کو، حس مردم داری کو ، مسئولین و کارگزاران مملکتی که با شعار و وعده وعید نماینده انها شدن و هیچ کار مثبتی جز ثروت اندوزی نکردن ، از فیش های حقوقی چند صد میلیونی گرفته تا رشوه خودروهای چند میلیاردی و.... خدا جای حق نشسته بترسید از روز حساب
همین کامنت ها خود نشانگر همه چیزه. از قدیم گفتن مشت نمونه خرواره..زنده باد روحانی . زنده باد خاتمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
حسن روحانی را کنار خاتمی قرار ندهید.
به قشر درس خونده و شهری کار ندارم
اما کافی بروید توی روستاها و ده کوره های ده خانواری
ببینید شیش کلاسه نفرین میکنند یا روحانی خخخ
باور کنید اصلا روحانی نمیشناسن اما اما سید مرحومان شش کلاسه که به این وضعشون انداخت خووووب نفرین میکنند خوووووووووب
اگر همفکران روزنامه ایران زیر پای دولت آقای روحانی را خالی نمی کردند و هر روز یک مانع جلوی پای آن دولت نمی گذاشتند قطعأ امروز وضعیت اسفبار امروز را نداشتیم . حمله به کنسولگری عربستان ، اعتراضات مشهد و . . . که یادمون نرفته . با این دیدگاه روزنامه ایران ، قطعأ آقای رئیسی هم محبوب ترین رئیس جمهور تاریخ ایرانه !!!!!!!!!!!!!!!!!!
بد بخت نویسنده روزنامه جوان که چشمش را بر واقعیت ها بسته
کم کم به این فکر افتادن که با تحریف جملات بزرگان ادبی جهان مانند تولستوی حجاب را یک مساله جهانی عنوان کنند، در حقیقت مصادره به مطلوب کرده اند و گرنه در غرب مساله حجاب به شکلی که در اسلام مطرح شده است وجود ندارد.
کم کم به این فکر افتادن که با تحریف جملات بزرگان ادبی جهان مانند تولستوی حجاب را یک مساله جهانی عنوان کنند، در حقیقت مصادره به مطلوب کرده اند و گرنه در غرب مساله حجاب به شکلی که در اسلام مطرح شده است وجود ندارد.
جوجه را معمولا اخر پائيز مي شمارن .
روانشناسان معتقدند آنچه که درباره دیگران از طرف ما قضاوت میشود، و به آنها نسبت می دهیم، دقیقا آنچیزی. است که خودمان داریم. پس بحث محبوبیت تکلیفش روشن است.
آقای باهنر ساکت شو یکبار به اتفاق دوستان احمدی نژاد را به مردم قالب کردی و آن فجایع ببار آمد آخر عمری بیشتر از این برای خودت نفرت ایجاد نکن قالباف با احمدی نژاد هیچ فرقی نمی کند .
در ماجرای خانم شقایق دهقان اشاره شده به پوشش اختیاری؟؟؟؟. ما پوشش اختیاری و اجباری نداریم.بهتره بفرمایید پوشش غیر قانونی در برابر پوشش قانونی.
او که دولتش در 8 سال دهه 90، جز تورم بالا، رشد اقتصادی نزدیک به صفر، رکود بازار شرطی و طرح‌های نیمه‌تمام و در نهایت روزانه 700 کشته کرونایی، و . رییسی با علم به همه این مشکلات وارد شد و مدعی شد که همه اش را رفع میکند پس چی شد . اوضاع بهتر که نشد بدتر هم شد . ما راضی هستیم برگردیم به همان تورم حسن روحانی . دلار 50 تومنی بشه 5 تومن رتضی هستیم به خدا بقیش رو میبخشیم
سلام. درباره محبوب بودن یا نبودن رؤسای جمهور این بحث انحرافی است. مواظب باشید
از نظر من نا محبوب ترین احمدی نژاد هست
راستی روز فردوسی بزرگ را تبریک نگفتید. ..علم ...ا .کجایی....
علت گرانی شکر مشخص شد
روزنامه ایران و گردانندگان ان شکر زیادی خوردند و همین امر باعث کمبود و در نتیجه گرانی شکر شده است
لکوموتیر پیشرفت رئیسی ؛ سوراخه
شش کلاسه و دولتش رو ی روحانی و دولت اورا بشدت سفید کردند....دولتی بی کفایت تر و بی تدبیر تر و نا آگاه تر و پررررررررروترررررررر از دولت رئیسی در طول عمر جمهوری اسلامی ندیده ام ... لازم به ذکره که با هیچ دولتی هم قرابتی نداشته ام که بخواهم یکی رو بکوبم و از دیگری طرفداری کنم...ملاک فقط عملکرد دولت هاست......
اتفاقا روحانی از خیلی از روسای جمهور قبلی و البته فعلی محبوب تر است. البته کلا محبوبیت نسبی است وگرنه اصولا کسی محبوب نیست.
علم‌الهدی: می‌خواهند زندگی برای خانواده‌های متدین و انقلابی ناامن شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جداً این لطیفه ها رو خودت می سازی یا مشاور داری؟

روزنامه ایران: حسن روحانی، نامحبوب‌ترین رییس‌جمهور ایران است
احتمالا یک بنیاد لطیفه سازی در یکی از نهادهای محترم انقلابی افتتاح شده که به آقایان در تمامی رده ها سرویس می ده.
نظر کاملا مغرضانه و از روی حب و بغض نوشته شده
در اینکه روحانی ممکنه توسط خیلی از افراد مورد نقد باشه شکی نیست ولی اینکه نامحبوب ترین باشه به هیچ وجه درست نیست
این اقایی که با کمتر از 40 درصد رای مردم ایران در راس قدرت نشسته در خط مقدم نا محبوبیه با اختلاف نسبت به سایر رییس جمهورها
روزنامه ایران ابروی روزنامه نگاری را برده است. روزنامه دولت است و روزی کارکنان ان را دولت می دهد اما کاش حداقل در جایگاه حامی دولتهای جمهوری اسلامی بود نه اینکه همه دولتهای قبل را به لجن بکشد. همین روزنامه در دوره حاکمیت روحانی چنان از او دفاع می کرد گویی که بهترین رییس جمهوری همه تاریخ بشر است . البته و حتما پس از ریاست جمهوری رییسی هم او را به لجن می کشد. این همه قلم به مزدی دریک رسانه واقعا شگفت اور است.
خواهرم حجابت را و برادرم نگاهت را حفظ کن ارنست همینگوی وداع با اسلحه
روزنامه ایران: حسن روحانی، نامحبوب‌ترین رییس‌جمهور ایران است.
باشه تو راست میگی از شما انتظاری جز این نیست. ولی اگه به روح اعتقاد دارید دیگه اینقدر ...
آره ارواح عمه مدیر مسئول روزنامه دولت
مسئولین محترم تابناک- همینقدر که نظرات کاربران مخالف و موافق را تا جایی که میشه منتشر می کنید قدردان شما هستیم. هیچ رسانه ای مثل شما آزادی بیان رو رعایت نکرده. شما تنها تریبون آزاد مردم برای انتقاد، اظهارنظر و بیان مشکلات و حتی اتفاقات خوب هستید. همینکه در شرایطی که صدا و سیمای خودمون و رسانه های خارجی تریبون افراد خاصه هستند باید به شما تبریک گفت. امیدوارم مسئولین محترم نظام این نظرات را مطالعه کنند. به مراتب از هر رفراندومی موثرتر و کارامدتره. چون نظرات موافق و مخالف در کوچکترین مسائل بیان میشه. کجا می تونید اینطور به مردم نزدیک باشید. لبخنذهایی که از پشت شیشه اتومبیل می بینید یا خوشحالی خرید گوجه فرنگی ارزان در محله یک رئیس جمهور نمی تونه بیانگر مشکلات آحاد مردم باشه. بهرصورت همیشه شاد و تندرست باشید و خدا پشتیبان شما.
میرسلیم: شفافیت آرا نمایندگان یک تله است.
. یعنی موجوداتی مثل شما تو طبیعت نادر و نایابید.
چطور دوره پیشین مجلس که شما و همفکراتون گلو پاره میکردین و شفافیت آرا نمایندگان رو میخواستید و موقع انتخابات وعده همینو داده بودید حالا که اومدین تو مجلس و خر مراد رو سوار شدین شفافیت آرا نمایندگان شده تله؟؟؟
چون روزنامه ایران ارگانی دولتی است لذاهمیشسه بدون دلایل عقلی ومنطقی از دولت وقت حمایت میکند ونظر سنجی آن از طیف خاص خودش انجام میشود
باهنر: قالیباف نیروی اجرایی قدرتمندی است اما مجلس با «از جلو نظام و خبردار» اداره نمی‌شود

حالا رییسهای قبلی خیلی موفق بودند؟
بازم گلی به جمال قالیباف.
میرسلیم یک بار تو زندگیش حرف درست زد . اینطور باشد در انتخابات هم هرکس باید جار بزند که به چه کسی رای داده ولی دموکراسی می گوید که رای مخفی باشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
در مجلس رای باید شفاف باشد.
دو روها و افرادی که در ظاهر یک نظر میدهند و هنگام
تصمیم گیری رای دیگری میدهند، باد مشخص شوند.
حسن روحانی در مرداد سال 1400 دلار را با قیمت 28 هزار تومان تحویل ابراهیم رئیسی داد ؛ هنوز سال دوم دولت به اتمام نرسیده قیمت دلار چند است که‌رئیسی محبوبترین رئیس جمهور ایران و روحانی نامجبوبترین رئیس جمهور ایران شده است ؟ !!!!!!!!!!!!!!!
ولی رییسی شش کلاسه منفورترین رییس جمهور است
مجلس با طرح صیانت از حقوق هسته‌ای نزاشت برجام دوبار برقرار بشه و به محبوبیت روحانی صدمه اساسی زد ولی با ریاست جمهور شدن رئیسی حقایق برملا شد و روحانی دوباره محبوب شده
از قدیم گفتن هیچ بدی نرفته جاش خوب بیاد. اساسا هر کدوم از اون یکی بدتر و بیسوادتر. چرا؟ چون نظر مردم اهمیتی نداره
خطاب به همه شماهایی که زحمت کشیدید و نظر داده اید و داد از فقر و گرسنگی زده اید کدام یک از شماها تا حالا در این مدت 40 سال گرسنه بوده اید ؟ و مشکلاتی که فرموده اید قابل شک و شبهه نیست و بنده هم انکار نمی کنم و در همه دنیا و در همه کشورها بدتر از اینها هست اینقدر سیاه نمایی و بدبینی عاقبت خوبی ندارد و همه ما مسئول گفته ها و نوشته هایمان خواهیم بود همگی عاقبت به خیر باشید
هزاران رحمت به روحانی .رییسی که کلا تعطیله. دوساله همه چیز رو پنج برابر کرده . .میخواستمبیشتر بنویسم . ولی کامنت ها رو که خوندم کیف کردم . . احسنت بر این مردم فهیم و آزاده
رئیس جمهور بعدی از این هم بدتر. باید مشکلات ریشه ای و اساسی حل شود با اعتماد به عموم مردم و رفع تبیعیض وچند گانگی
سفیر عراق در تهران، در روز شنبه ۲۳ اردیبهشت به وزارت امور خارجه ایران فرا خوانده شد.
کردها
از اینطرف ادعای دوستی دارن و از اون طرف میزبان تجزیه طلبا هستن.
مگه میشه وسط باز بود یا اینوری یا اونوری تکلیفتون رو روشن کنید. والا ما تکلیفتون رو روشن میکنیم.
روزنامه ایران شتر درخواب بیند پنبه دانه گهی.... همین چاپلوسی باعث گرفتاری مردم شده شما بس کنید به نفع مردم قدم بردارید بفکر رفاه مردم باشید
اشتباه نکنید احمدی نژاد نالایق ترین ریس جمهور بود. اون بود که ایران را به این روز فلاکت انداخت. همان موقع که گفت تحریمها کاغذ پاره هستند ایران به فنا رفت.
روزنامه ایران: حسن روحانی، نامحبوب‌ترین رییس‌جمهور ایران است.

من اگه جای روحانی بودم، برای رئیسی و پدر و مادرش کلی دعا میکردم که باعث شدند روحانی آبرومند شود.
فقط عباس اخوندی وزیر مسکن روحانی رکورد نساختن مسکن را شکست. این مرد حتی یک مسکن برای جوانی نساخت.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
اینکه شما اینقدر صاف و ساده هستید نشانه پاک و بی آلایش بودن شماست اما پیشنهاد می کنم بخاطر همین صاف و سادگی و پاکی درباره مسایل سیاسی فقط خواننده باشید
وزیر مسکن باید خودش مسکن بسازه؟
آقای روزنامه ایران تمام روسای ایران نا محبوب هستند چون حتی یک اجر روی اجر نگذاشتند و خوردند و رفتند و هر چه جلوتر امدند بدتر و بدتر شدند
بی شک محبوب ترین، سالم ترین ، معتدل ترین و مردم دار ترین ریس جمهور ایران ،آقای خاتمی بودند. افسوس که قدر ایشان را ندانستیم... در دوران ایشان با وجود همه کارشکنی های داخلی و فشار بیرونی، بهترین عملکرد اقتصادی و سیاست خارجی و صد البته اجتماعی وجود داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
موافقم.
او مردی محترم بود.
برای اینکه ببینیم احمدی نژاد بدترین بوده یا رییسی کمی زوده هنوز احتمال اینکه رییسی از احمدی نژاد جلو بزنه هست اما بنظر می رسه رییسی با تمام ضعف و ناتوانی هنوز پشت سر احمدی نژاد قرار داره و هنوز رکورد آن پهلوان نشکسته
با سلام- دوستان محترم برید تاریخ را بخوانید خائن تر از حسن روحانی دراین کشور طی 100 سال گذشته نیامده از ر ئسی هم دل خوشی ندا ریم ولی واقع بین باشید .
رییسی اگر درزمان ترامپ بود و پاندمی گرونا اتفاق می افتاد الان نیمی ازمردم باید تو پیاده روها میخوابیدن.دولت وحکومت یکدست رییسی ،اون هم درزمان بایدن که سرکیسه رو شل کرده پدرمردم رو درآورده.عملکرد هردولت را باید با شرایط خودش وامکانات وحمایت هایی که داشته بسنجین.هرچند روحانی هم ناکارامدی داشته اما نه به اندازه رییسی
در جواب حسین ساعت11:16 دقیقه
جناب کارشناس کل بالاخره وزیره . نباید داد بزنه ؟نباید هیچ کاری کنه ؟اگر اینطوری است و وزیر هیچ کاره است من هم می توانم وزیر شوم.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
نه عزیز برادر اما اینطور نیست که وزیر مسکن مسکن بسازه وزیر کشاورزی کشاورزی کنه وزیر اقتصاد کار اقتصادی بکنه اینها باید هر کدام بستر امور مربوط به وزارتخانه خودشون رو ایجاد کنند شما فرمودید وزیر مسکن یک دانه هم مسکن نساخته باید می ساخت؟دخالت مستقیم دولت در هر کدام از این امور بزرگترین بدبختی ماست خودرو را ببینید این دخالت مستقیم دولت در صنعته دولت ماشین ساز به بهانه حمایت از تولید داخلی در واردات رو بسته و بی کیفیت ترین خودرو ها رو به قیمت دلخواه خودش آن هم به افراد دلخواه می فروشه و ما باید در حسرت همان لگن ها بمانیم
روحانی هم اگر نامحبوب وناکارامد شده ازصدقه سری همین تندروها بود که تومجلس برجام وپرچم آتتیش میزدن وسفا رت اشغال میکردن.اگر این پشتوانه وحمایتی که رییسی داره روحانی داشت وکارشکنی نمیکردن قطعا با دنیا تعامل میشد و مسئله برجام واف،ای،تی،اف حل میشد
مردم ایران بسیارفهیم وعاقل هستند و میدونن کی وچه جناحهایی باعث شکست برجام و اف،ای،تی،اف و سنگ اندازی دردولت روحانی بود وهنوز هم تحریم برای اینها منافع داره حتی به قیمت نابودی ایران ومردم
خیلی ساده است یک انتخابات ازادبزاریدمعلوم بشه کی محبوبه کی نامحبوب البته من به سیدمحرومان رای میدم چون لااقل جایی رفت میپرسه ناهارخوردین بقیه چی
اونوقت رئیسی در کدام جایگاه؟
شاید آقای روحانی نامحبوب ترین رئیس جمهوری در سال آخر کار خود باشد، اما آقای رئیسی نامحبوب ترین رئیس جمهور در بدو انتخاب و شروع کار است.
اون 8 میلیارد دلار رو به چه کسانی تسهیلات دادید ؟
چرا بر مبنای دلار پس نگیرید ؟
میرسلیم: شفافیت آرا نمایندگان یک تله است
آری! تله‌ای است برای به دام انداختن دو روها و افرادی که در ظاهر یک نظر میدهند و هنگام تصمیم گیری رای دیگری میدهند.

روزنامه ایران: حسن روحانی، نامحبوب‌ترین رییس‌جمهور ایران است
درست است ولی بعد از احمدی نژاد.

سقف افزایش اجاره خانه مصوب شد
مالکان قبول نکردند و با استفاده از راه گریزی که مشخص شده بود، برای مستاجران حکم تخلیه گرفتند.
شش کلاسه بدترین
به نظر من و بسیاری دیگر به مانند نظر من رئیسی بدترین رئیس جمهور تاریخ ایرانه. همینطور همه کسایی که با او قدرت رو در دست گرفتند جزو بیسواد ترین و بدترین در حوزه کاری خود هستند
روزنامه ایران اولاً براساس ارائه هیچ سندی اظهار نظر کردی . دومآ شما روزنامه دولت آقای روحانی هم بودی خوب است به گذشته خودت هم نگاهی بیندازی .سوماً عملکرد افتضاح آقای رئیسی دراین مدت کمتراز دوسال برهیچ کس پوشیده نیست .چهارماً جوجه ها را آخر پائیز می شمرند .
احمدي نژاد هشت سال طول كشيد تا اثر هنري خود را خلق كند اما دكتر پرفسور رييسي يك شبه ره صد ساله رفت !
فریب این جو سازیها را نمی خوریم قالباف با احمدی نژاد هیچ فرقی نمی کند . باهنر به کار خودت برس دوران راه بنداز و جا بنداز تمام شده
بیطرف بخوام بگم زمان رفسنجانی یا خاتمی باز اوضاع خیلی بد نبود شروع سقوط آزاد اقتصادی از زمان احمدی نژاد شروع شد با قطع یارانه ها و دادن وامهای زود بازده و ریختن پول بادآورده نفت بشکه 100 دلاری در جامعه وایجاد تورن برق آسا که قیمت خانه سه برابر شد در سه ماه بعدش هم گیر داردن به هولو کاست و راه انداختن بساط هسته ای و حق مسلم ماست .و ادامه داره تا کنون مصیبتهای جامعه که تهش هم معلوم نیست و از دلار 1000 تومنی زمان خاتمی رسیدیم به دلار 50 تومنی رییسی
درآمد یک کارمندجز در قطر 15 برابر یک کارمند ایرانی شده.
ببینید با مردم و معیشت آنها دارید چیکار می کنید.
اتفاقا الان می فهمیم دولت روحانی چقدر دولت خوبی بوده و توانسته بود در اوج تحریم ها و وجود شخصی مانند ترامپ کشور را اداره کند .
جرات دارین بزارین برای انتخابات ریاست جمهوری بیاد تا بفهمین کی نامحبوبه
کجایی روحانی که برامون آرزو شدی
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار