بازدید 4712

جشن پیروزی مردم غزه پس از اعلام توافق آتش‌بس

منابع خبری شنبه شب اعلام کردند، مردم غزه پس از اعلام توافق آتش‌بس بین نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمده و جشن پیروزی گرفتند.
کد خبر: ۱۱۷۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷ 14 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، مردم غزه پس از اعلام آتش بس بین نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمدند و جشن پیروزی گرفتند.

اهالی غزه در اردوگاه جبالیا نیز با سر دادن شعارهایی، پیروزی عملیات «انتقام آزادگان» نیروهای مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را جشن گرفتند.

بر اساس این گزارش، فلسطینیان ساکن اردوگاه آوارگان «نهر البارد» واقع در شمال لبنان نیز پس از اعلام آتش بس به خیابان آمدند و پیروزی مقاومت در غزه را جشن گرفتند.

منابع خبری شنبه شب از آغاز اجرای توافق آتش‌بس در ساعت ۲۲ به وقت محلی بین نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی با میانجیگری مصر خبر دادند.

این در حالی است که دقایقی پیش از آغاز اجرای توافق آتش بس، نیروهای مقاومت فلسطین تل آویو و شهرک‌های صهیونیستی غلاف غزه را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

در همین رابطه الجزیره گزارش داد، تنها دقایقی پس از زمان آغاز اجرای توافق آتش بس، آژیر خطر حملات موشکی در شهرک‌های صهیونیستی غلاف غزه به صدا درآمد.

محمد الهندی از رهبران جنبش جهاد اسلامی به الجزیره گفت: توافق آتش بس شامل توقف هدف قرار دادن غیرنظامیان، افراد و منازل است.

الهندی افزود: رژیم اسرائیل در این دور از تشدید تنش ساختمان‌های غیرنظامی را هدف قرار داد و پاسخ ما دفاع از خود بود.

وی اضافه کرد: ما نقاط قوت و توانایی‌هایی داریم که به ما امکان می‌دهد با حملات مقابله کنیم و ضمانت واقعی اتحاد ما در برابر (رژیم) اسرائیل است.

ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه اعلام کرد، گروه‌های فلسطینی تاکنون یک هزار و ۲۳۴ موشک از غزه به سوی اهداف اسرائیلی شلیک کرده‌اند و ارتش این رژیم نیز از ابتدای تحولات اخیر تاکنون به ۳۷۱ هدف در غزه حمله کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اضافه کرد: از مجموع یک هزار و ۲۳۴ موشک شلیک شده توسط گروه‌های فلسطینی، ۹۷۶ موشک از مرز غزه عبور کرده و وارد سرزمین‌های اشغالی شده است.

پیشتر رسانه‌های عبری‌زبان اعتراف کرده بودند که جنبش جهاد اسلامی با پرتاب یک هزار و ۲۰۰ موشک، دو میلیون اسرائیلی را به پناهگاه‌ها فرستاد و زندگی آنها را مختل کرده است.

«جاکی حوجی» کارشناس امور عربی رادیو ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه گفت: اگر تشدید تنش‌ها تا جمعه آینده (موعد راهپیمایی پرچم‌ها) ادامه یابد و قبل از آن به آتش بس نرسیم، غزه و الاقصی ممکن است با هم متحد شوند.

وی اذعان کرد: این یک دستاورد برای جهاد اسلامی و یک مشکل برای (رژیم) اسرائیل خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۶
من درکی از این نوع پیروزی ندارم که کشته بشی بعد بگی پیروز شدیم
عجب؟؟؟؟؟
جالبه برا انها اتش بس هم پیروزی به حساب می اد.
ادم باید چقدر خار و ذلیل باشه!
شکر خدا ملت مظلوم فلسطین پیروز شدند و تمام شد همه چیز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
چی چی تموم شد؟
حالا باید بازسازی بشه
اینها با این سیاست هفتاد هشتاد سال دارن زندگی میکنند اموراتشون با گرفت پول از کشورهای دوست و برادر میگذرونن
اینها خوب بچه درست میکنند. واسه یه همچین روزهایی
از کی تا حالا آتش بس شده پیروزی، این یعنی اینکه آنها از جنگ خسته شده اند
شش نفر از‌فرماندهان ارشد کشته شادند، اسمش پیروزیه؟
اسراییل ۶ نفر از فرماندهان ارشد غزه را کشت و ۹۰ درصد راکت های غزه در هوا نابود شدند!! غزه در جنگ پیروز شد؟! اسراییل برای نابودی غزه اصلا نیاز به جنگ نظامی ندارد وقتی آب و برق و سوخت و غذای مردم غزه توسط اسراییل تامین میشود!!
این خوشحالی برای پیروزی در جنگ نبود برای این است که هنوز زنده هستند .
چهارتا از فرمانده هاي ارشدشون رو تركوندن بعد اينا چه دست آوردي داشتن كه جشن پيروزي گرفتن ؟
اسرائیل میزنه داغونشون میکنه اینها به خیال خودشون پیروز شدن و جشن میگیرن....
واقعا جشن داره
خانه و تمام وسایل زندگیشون دوباره نو میشه
یارو زده هرچی کله گنده و هرچی سایت به اصطلاح موشکی داشته طرف را له و لورده کرده اونوقت میگن جشن پیروزی گرفتن
نمیدونم شاید جدیدا معنا و مفهوم پیروزی هم عوض شده
متاسفام که اینو میگم ولی کدام پیروزی نزدیک چهل انسان و خسارت مادی فراوان در اینطرف و یک کشته و خسارت سبک مادی در انطرف. پس کدام پیروزی؟؟؟ طرف مقابل متاسفانه به طور مطلق از فلسطینیها قدرت بسیار بسیار برتری دارد و حمایتهای نظامی اقتصادی بهتر. اگر سر جنگی موشکهای فلسطینیها بیش از پانصد کیلو مواد منفجره داشت و تاثیر گذاری و قدرت تخریب خیلی بالاتری داشت شاید کمی به موازنه نزذیک میشدند ولی فعلا نه....
اسرائیل می خواست ارزیابی کند مقاومت را فلسطینیان انگار عادت کرده اند از اتش خون خوششان می اید اسرائیل خیلی خسارت به فلستینیان زد همان 1000 خورده موشک مگر مفت است حد اقل بودجه یک سال فلسطینیان است که بی هدف بود خسارات جانی 6 فرمانده و خسارا ت مالی حالا تا چند وقت کوچکترین راکتی شلیک نمی شود و کم کم که شارژ شدند باز دوباره شروع می شود راکت انداختن حالا نمی دونم کجایش جشن دارد
باسلام بله برای یک نیروی مردمی در بزرگترین زندان جهان یعنی غزه با نداشتن کمترین امکانات وتحت شدیدترین تحریمهای جهان با دست خالی مبارزه با صهیونسیت جهانی که میتونه رئیس جمهور امریکا را تعیین کنه یعنی معجزه نه پیروزی اینقدر اسرائیل بااین توان اقتصادی ونظامی خوار وذلیل هست که از روز دوم جنگ چنتا واسطه فرستاد برای اتش بس حالا شما بگید کی پیروز شد کی ذلیل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
تو باید بشی مسول صدا و سیما
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار