ارزش سهام عدالت در یک قدمی ۱۷ میلیون تومانی

شاخص کل بازار بورس امروز ۷۳ هزار واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون و ۴۳۸ هزار واحدی ایستاد. بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار سرمایه ۳.۱۰ درصد تقویت شد و ارزش سهام عدالت نیز ۳.۹ درصد رشد نمود.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸ 29 April 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، شنبه (۹ اردیبهشت) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۴۵ هزار و ۴۵۸ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۷۴۴ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۷۳ هزار و ۲۵۵ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۵۴۲ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۱۴ هزار و ۱۰۹ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «فارس» و «فملی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شستا»، «پی باد» و «فملی» سه نماد پر تراکنش بودند و در مقابل نماد‌های خودرو، وکار، بتراس و‌های وب بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۱۴ هزار و ۴۵۱ واحدی روی پله ۸۰۰ هزار و ۹۴۶ واحدی قرار گرفت.


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۶ میلیون و ۹۷۵ هزار و ۲۳۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶۳۹ هزار و ۷۲۹ تومان معادل ۳.۹ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۱۳۸ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت در یک قدمی ۱۷ میلیون تومانی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی