بازدید 2197
۴

انتصاب رئیس کارگروه مقابله با سقط عمدی جنین

معاون بهداشت وزیر بهداشت در حکمی رئیس کارگروه پیشگیری و مقابله با سقط عمدی جنین را منصوب کرد.
کد خبر: ۱۱۷۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲ 20 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما از معاونت بهداشت، دکتر "حسین فرشیدی" معاون بهداشت وزیر بهداشت در حکمی، دکتر "صابر جباری فاروجی" سرپرست مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس را به‌عنوان رئیس کارگروه پیشگیری و مقابله با سقط عمدی جنین منصوب کرد

با تشکیل کارگروه پیشگیری و مقابله با سقط عمدی جنین، تحقق هرچه موثرتر سیاست‌های جوانی جمعیت و ارتقای خدمات باروری و بارداری سالم در کشور میسر می‌شود.

تعیین نقشه راه، تبیین و شفاف‌سازی وظایف و مسئولیت‌های معاونت‌ها، دفاتر و مراکز درون این حوزه، نظارت بر اجرای این مسئولیت‌ها و نقش‌ها و همچنین هماهنگی و هم‌افزایی فعالیت‌ها و اقدامات این حوزه با سایر نهاد‌ها و سازمان‌های مرتبط با هدف جلوگیری از سقط جنین عمدی، ازجمله وظایف این کارگروه است.

سقط عمدی جنین به‌لحاظ اخلاقی، حقوقی، و شرعی از چالش‌های اصلی، اجتماعی و سلامت کشوری است که با جلوگیری از آن می‌توان سالانه از قتل هزاران جنین بی‌گناه جلوگیری کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
در کوچکترین موضوعات شخصی مردم چرا دخالت می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟
آقا اقتصاد را درست کنید مشکلات یکی بعد از دیگری خود به خود حذف می شوند من خودم چهار تا زن می گیرم و یک لشکر بچه میارم. این هم شغل و دم دستگاه راه نندازین
دارید برای خودتون شغل کاذب میسازید؟ این دیگه چه جور کاریه؟ خودش هم کارگروه هست یعنی یک کار گروهی برای مقابله با سقط جنین عمدی.
اشتغال زایی کردید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس